abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154999531
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Des te lulliger voor mensen bij wie het dan nog niet lukt of geen alcohol drinken... :')
Je moet dus naast lelijk ook niet saai zijn..
Gevoel voor humor zou zeker ook kunnen helpen. Of gewoon geen standards er meer op na houden en een dronken lor opduiken..
pi_155001527
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Uiteindelijk draait het erom dat je het niet meer bent, want het leven zonder seks/voortplanting is zo ondenkbaar als niet ademen en toch weten te overleven: onmogelijk. Het feit dat wij nu leven betekent dat er toen 2 personen met elkaar seks hebben gehad. Dus hoe raar/vies het soms ook is: je oma heeft ook seks gehad vroeger anders was je moeder en uiteindelijk jij dus ook niet geboren.

Ooit moet je dus ontmaagd zijn, want als iedereen maagd blijft sterft de wereld op een gegeven moment uit... oh, en seks is blijkbaar een bevestiging dat iemand je ziet zitten. Ook niet verkeerd.
Deezertje snapt het. Dus TS ga lekker van bil, als het kan!
pi_155001779
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:44 schreef Daniel11x het volgende:
Deezertje snapt het.
pi_155003903
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:49 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Als dat van tevoren niet blijkt begin ik niet eens aan seks. :')
En daarom wordt er zoveel waarde gehecht aan seks. Het is HET 'bewijs' dat jij het waard bent om gereproduceerd te worden. In ieder geval in de ogen van degene die seks met je wil.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_155004543
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:14 schreef Erno-BE het volgende:
Snap ook niet echt dat maagd zijn zo probleem is
Seks is na eten en water samen met vriendschappen het belangrijkste dat er is. Zo ongeveer iedere volwassene weet het wel voor elkaar te krijgen om regelmatig sex te hebben. Bovendien kan je er makkelijk onzeker van worden als je geen sex kunt krijgen, want het eerste wat in je op komt dat je geen sex hebt is omdat je of lelijk bent of er sociaal iets niet goed is met je.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Des te lulliger voor mensen bij wie het dan nog niet lukt of geen alcohol drinken... :')
Je moet dus naast lelijk ook niet saai zijn..
Of die altijd als eerste dronken zijn als er met een groep wordt gedronken, waardoor je misselijk wordt enzo en niet echt meer sociaal bezig kunt zijn. Daar heb ik zelf heel vaak last van.

Ik zou overigens gewoon een hoer neuken als het op een andere manier niet lukt om ontmaagd te worden. Ik heb het pas gedaan, en ben blij dat ik eindelijk geen maagd meer ben. Ik denk dat het best goed is om de druk er een beetje vanaf te halen om zo snel mogelijk ontmaagd te worden. Ik ervoer zelf iig wel druk om tijdens uitgaan te regelen.Echt zo'n gevoel van nu moet ik verdomme gewoon een chick regelen, om maar geen maagd meer te zijn. Elke dag dacht ik er ook aan, van ik moet zo snel mogelijk ontmaagd worden. Ik heb echt het gevoel dat ik door die druk minder makkelijk kon regelen, en hoe langer de ontmaagding uitblijft hoe moeilijker het wordt. Natuurlijk zou ik liever ontmaagd zijn door een leuk meisje waar ik verliefd op ben. Maar liever ontmaagd worden door een hoer en daardoor in de toekomst regelmatig chicks te kunnen regelen, dan nooit chicks regelen en op latere leeftijd alsnog door een hoer te laten ontmaagden.
pi_155004561
Heel vreemd, ik zou ff naar de huisarts gaan
Live Chill
pi_155006644
Het was vanmiddag afzien hoor op het werk, al die jurkjes, doorschijnende rokjes, deco's tot de navel.
Ik kon niet eens meer controleren, als je snapt wat ik bedoel
pi_155009596
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 02:29 schreef Geerd het volgende:
Het was vanmiddag afzien hoor op het werk, al die jurkjes, doorschijnende rokjes, deco's tot de navel.
Gisteren moest ik toevallig ook met de trein, maar als het elke zomerdag zo is, heb je wel wat om te bekijken idd. :D
pi_155009780
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 11:24 schreef netchip het volgende:

[..]

Gisteren moest ik toevallig ook met de trein, maar als het elke zomerdag zo is, heb je wel wat om te bekijken idd. :D
Hou op man, dan 40min op Utrecht treintje naar Amsterdam 25 min 25 min treintje naar Haarlem 30 min .

25 bzlletjes per dag
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 12:07:36 #60
262 Re
Kiss & Swallow
pi_155010219
trek je af voordat je naar je werk gaat of zo }:|
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_155011269
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 12:07 schreef Re het volgende:
trek je af voordat je naar je werk gaat of zo }:|
:') :')
pi_155011992
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 11:37 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hou op man, dan 40min op Utrecht treintje naar Amsterdam 25 min 25 min treintje naar Haarlem 30 min .

25 bzlletjes per dag
Gister zat ik meer dan twee uur in de trein, en in totaal iets van een half uur op stations. :P Heel wat gezien hahaha.
pi_155018082
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 13:41 schreef netchip het volgende:

[..]

Gister zat ik meer dan twee uur in de trein, en in totaal iets van een half uur op stations. :P Heel wat gezien hahaha.
Maja dat is puur geilheid , denk je van godver buk jij maar eens even , jurk omhoog keer spugen en daarna nog een keer tussen die dikke tieten.

Ik weet niet eens of er een boven of onderkant aan een condoom zit
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 17:43:01 #64
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_155018153
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 02:29 schreef Geerd het volgende:
En dat is één van de vele voordelen van het wonen in een tropisch land: wij hebben dit 365 dagen per jaar !
zonnig Brasil
pi_155018261
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 17:43 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

En dat is één van de vele voordelen van het wonen in een tropisch land: wij hebben dit 365 dagen per jaar !
Ik zou helemaal gek worden
pi_155018280
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 17:39 schreef Geerd het volgende:

[..]

Maja dat is puur geilheid , denk je van godver buk jij maar eens even , jurk omhoog keer spugen en daarna nog een keer tussen die dikke tieten.

Ik weet niet eens of er een boven of onderkant aan een condoom zit
Haha, kan 't me voorstellen dat je zo gaat denken als je 28 bent. :P
pi_155018382
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 01:08 schreef solo020 het volgende:

[..]

Seks is na eten en water samen met vriendschappen het belangrijkste dat er is.
Nouja dat maak je ervan natuurlijk. Dat alles in het leven om seks draait betekend niet dat je niet zonder kunt.
pi_155020987
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:07 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Wat is deze!?? :D Ben je pua-materiaal gaan lezen ofzo!? _O-
Alsof dat nodig is om die onzin te kunnen produceren :).
wat kijk jij
pi_155025277
Al iemand ontmaagd dankzij deze topicreeks?
Fylax is op televisie geweest
pi_155025411
nee
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 21:23:25 #71
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_155025697
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 01:08 schreef solo020 het volgende:

[..]

Seks is na eten en water samen met vriendschappen het belangrijkste dat er is. Zo ongeveer iedere volwassene weet het wel voor elkaar te krijgen om regelmatig sex te hebben. Bovendien kan je er makkelijk onzeker van worden als je geen sex kunt krijgen, want het eerste wat in je op komt dat je geen sex hebt is omdat je of lelijk bent of er sociaal iets niet goed is met je.

[..]

Of die altijd als eerste dronken zijn als er met een groep wordt gedronken, waardoor je misselijk wordt enzo en niet echt meer sociaal bezig kunt zijn. Daar heb ik zelf heel vaak last van.

Ik zou overigens gewoon een hoer neuken als het op een andere manier niet lukt om ontmaagd te worden. Ik heb het pas gedaan, en ben blij dat ik eindelijk geen maagd meer ben. Ik denk dat het best goed is om de druk er een beetje vanaf te halen om zo snel mogelijk ontmaagd te worden. Ik ervoer zelf iig wel druk om tijdens uitgaan te regelen.Echt zo'n gevoel van nu moet ik verdomme gewoon een chick regelen, om maar geen maagd meer te zijn. Elke dag dacht ik er ook aan, van ik moet zo snel mogelijk ontmaagd worden. Ik heb echt het gevoel dat ik door die druk minder makkelijk kon regelen, en hoe langer de ontmaagding uitblijft hoe moeilijker het wordt. Natuurlijk zou ik liever ontmaagd zijn door een leuk meisje waar ik verliefd op ben. Maar liever ontmaagd worden door een hoer en daardoor in de toekomst regelmatig chicks te kunnen regelen, dan nooit chicks regelen en op latere leeftijd alsnog door een hoer te laten ontmaagden.
Voor wie moet je zo nodig ontmaagd worden dan? Als het voor jezelf is weet je natuurlijk dat het je alleen maar geld heeft gekost en geen enkele moeite, als je het alleen maar wou voor je vrienden die misschien wel eens een grapje maken, dan mag je ze gaan vertellen dat je bij een hoer bent geweest

Heb je niks aan dus :')
pi_155027932
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 21:23 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Voor wie moet je zo nodig ontmaagd worden dan? Als het voor jezelf is weet je natuurlijk dat het je alleen maar geld heeft gekost en geen enkele moeite, als je het alleen maar wou voor je vrienden die misschien wel eens een grapje maken, dan mag je ze gaan vertellen dat je bij een hoer bent geweest

Heb je niks aan dus :')
Zelf wilde ik weten hoe een kut aanvoelt, het is ook niet echt chill als het gespreksonderwerp seks is en je niet mee kunt praten. Dat er vaak grappen over gemaakt worden heeft zeker een rol gespeeld. Zoveel geld hoeft een hoer ook weer niet te kosten, die van mij koste 50 euro om haar te neuken. Denk dat veel raamhoeren wel voor 50 euro te doen zijn.
pi_155029109
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 22:11 schreef solo020 het volgende:

[..]

Zelf wilde ik weten hoe een kut aanvoelt, het is ook niet echt chill als het gespreksonderwerp seks is en je niet mee kunt praten. Dat er vaak grappen over gemaakt worden heeft zeker een rol gespeeld. Zoveel geld hoeft een hoer ook weer niet te kosten, die van mij koste 50 euro om haar te neuken. Denk dat veel raamhoeren wel voor 50 euro te doen zijn.
Ik lul gewoon mee, boeiend.
En ze weten allemaal dat ik maagd ben maar,
pi_155029182
Staan we samen koffie te drinken of ijsje te eten tik ik hem aan kijk dat strakke kontje eens die wil ik wel ff motorboaten.,
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 22:39:59 #75
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_155029377
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 22:11 schreef solo020 het volgende:

[..]

Ik vind naar de hoeren gaan moreel gewoon niet kunnen, keur alle vormen van prostitutie af. Meestal worden ze uitgebuit en als het geheel vrijwillig is, is het nog altijd vies werk. Seks hoort bij een liefdesrelatie en daarbuiten is het not-done. Maagd zijn is geen ramp.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')