Correctie, 42 en klopt bijna, over een half jaartje ben ik 43. En ik ben niet de enige die maagd ben, maar er zijn vele mannen die het wel zijn.quote:
Niet iets om trots op te zijn. Een heel gemis wat je nu niet meer kunt ervaren. Ook nooit een vriendin gehad?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:54 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Correctie, 42 en klopt bijna, over een half jaartje ben ik 43. En ik ben niet de enige die maagd ben, maar er zijn vele mannen die het wel zijn.
Ow woow, ik heb met je te doenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 08:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sowieso is seks zooooo overrated. Ik ben meer van de emotionele innerlijke aantrekkingskracht dan van dat gevoelloze en emotieloze 'hoppa pener in k*t en klaar'. En dan heb ik het er nog eens niet over dat dat bij mij alleen maar pijn doet. (Een man ervaart hoogstwaarschijnlijk geen pijn maar ik ben vrouw.)
Idd, gewoon seks voor de seks. Uit geilheid en niet uit verliefdheid. Niets mis mee als je het maar veilig doetquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:28 schreef Rucola het volgende:
[..]
oja je hebt gelijk
Maar seks dat is toch niet altijd met gevoel, kan ook prima goede seks hebben zonder gevoel (maar dat ben ik)
Zelfs binnen een relatie zal je het geregeld nog uit geilheid doenquote:Op maandag 3 augustus 2015 07:55 schreef Beppiie het volgende:
[..]
Idd, gewoon seks voor de seks. Uit geilheid en niet uit verliefdheid. Niets mis mee als je het maar veilig doet
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:54 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Correctie, 42 en klopt bijna, over een half jaartje ben ik 43. En ik ben niet de enige die maagd ben, maar er zijn vele mannen die het wel zijn.
Het is heel fijn om met gevoel te seksen, het beste zelfs. Lust kan evengoed een goed gevoel zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 08:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sowieso is seks zooooo overrated. Ik ben meer van de emotionele innerlijke aantrekkingskracht dan van dat gevoelloze en emotieloze 'hoppa pener in k*t en klaar'. En dan heb ik het er nog eens niet over dat dat bij mij alleen maar pijn doet. (Een man ervaart hoogstwaarschijnlijk geen pijn maar ik ben vrouw.)
Wow.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 08:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 08:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat zeg je nou? Dat vrouwen allemaal pijn voelen tijdens de seks?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 08:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
(Een man ervaart hoogstwaarschijnlijk geen pijn maar ik ben vrouw.)
Ik zou het aanraden anders zul je nooit op seksueel vlak ervaring opdoen. En zo een vrouw zal het misschien in het begin erg vinden, maar sex is sex en geld is geld. Voor mijn ex vriendin sliep ik alleen maar met vrouwen die achter een raam stonden, ik ben misschien niet in elk land geweest maar wel in elk vrouw van verschillende nationaliteiten! Ik heb geleerd wat een vrouw opwindt en wat niet.quote:Door een prostituee jezelf te laten ontmaagden zou ik afraden, het is geen oplossing en kost veel geld. Sterker nog ik zou zoiets helemaal niet als ontmaagding zien, meer als smokkelen om snel van het labeltje maagd af te komen
Wat is deze!??quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als je meer dan een keer seks wilt met een vrouw, zul je ervoor moeten zorgen dat ze aanhankelijk wordt. Dit doe je door aantrekken en afstoten. Omdat vrouwen irrationele wezens zijn, en hun hormoonhuishouding bij hen na de seks een emotionele aanhankelijkheid creëert, zal hun verlangen naar jou juist sterker worden als je ze na de seks als vuil behandelt. Dit soort biowaarheden zijn niet te ontkennen.
'hoe trek ik labiele typjes aan.'quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat is deze!??Ben je pua-materiaal gaan lezen ofzo!?
Uiteindelijk draait het erom dat je het niet meer bent, want het leven zonder seks/voortplanting is zo ondenkbaar als niet ademen en toch weten te overleven: onmogelijk. Het feit dat wij nu leven betekent dat er toen 2 personen met elkaar seks hebben gehad. Dus hoe raar/vies het soms ook is: je oma heeft ook seks gehad vroeger anders was je moeder en uiteindelijk jij dus ook niet geboren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:14 schreef Erno-BE het volgende:
Snap ook niet echt dat maagd zijn zo probleem is
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:24 schreef Deezertje het volgende:
oh, en seks is blijkbaar een bevestiging dat iemand je ziet zitten.
Als dat van tevoren niet blijkt begin ik niet eens aan seks.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:24 schreef Deezertje het volgende:
oh, en seks is blijkbaar een bevestiging dat iemand je ziet zitten. Ook niet verkeerd.
Ik vind het wel best als er geen nageslacht van mij komt, laat de mensheid maar in 2500 uitsterven, ik ben er dan toch niet meer meer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het erom dat je het niet meer bent, want het leven zonder seks/voortplanting is zo ondenkbaar als niet ademen en toch weten te overleven: onmogelijk. Het feit dat wij nu leven betekent dat er toen 2 personen met elkaar seks hebben gehad. Dus hoe raar/vies het soms ook is: je oma heeft ook seks gehad vroeger anders was je moeder en uiteindelijk jij dus ook niet geboren.
Ooit moet je dus ontmaagd zijn, want als iedereen maagd blijft sterft de wereld op een gegeven moment uit... oh, en seks is blijkbaar een bevestiging dat iemand je ziet zitten. Ook niet verkeerd.
Feit blijft denk ik dat er meer mensen wél seks hebben dan geen op deze wereld (vanaf 16+ leeftijd gezienquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:50 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik vind het wel best als er geen nageslacht van mij komt, laat de mensheid maar in 2500 uitsterven, ik ben er dan toch niet meer meer.
Des te lulliger voor mensen bij wie het dan nog niet lukt of geen alcohol drinken...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |