Och jongen toch. Wat ben je weer ontzettend bekrompen. Dus je moet of een Adonis zijn of een rijke stinkerd (of een combinatie daarvan).quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:44 schreef Deezertje het volgende:
Het is eigenlijk ook een erkenning dat je sociaal niet handig bent.
1) je moet een man/vrouw aanspreken
2) de ander moet interesse in je hebben
3) de ander moet zich tot je aangetrokken voelen
4) de ander moet zich lichamelijk overgeven aan jou (vertrouwen hebben)
tja... waarom het de één wel zo lukt en de ander lukt het al jaren niet is misschien een goede vraag. Maar je moet dus onder de mensen (vrouwen) zijn en zelfvertrouwen uitstralen... De kans dat meiden zichzelf aanbieden is zonder zichtbare looks of gevulde bankrekening eigenlijk uitgesloten.
Ontmaagding is dus alleen een erkenning dat je best wel sociaal kunt zijn, in ieder geval qua liefde / vertrouwen opbouwen.
En geloof me: ik ben dus wel ontmaagd maar als je daarna weer maanden/jaren droogstaat stelt zo'n ontmaagding ook niks voor.
Niet om ontmaagd te worden, maar wel dat meiden zichzelf aanbieden, bijvoorbeeld op een feestje. Hoe groot is de kans dat een leuk meisje met een normale, verlegen dude mee naar huis gaat? Hoe groot is de kans dat een leuk meisje met een knappe, zelfverzekerde dude mee naar huis gaat?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Och jongen toch. Wat ben je weer ontzettend bekrompen. Dus je moet of een Adonis zijn of een rijke stinkerd (of een combinatie daarvan).
Lees nou eens terug wat je zojuist geschreven hebt. Vind je het zelf ook niet een beetje belachelijk?
Jouw denkwijze is écht ongezond.
Zucht.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet om ontmaagd te worden, maar wel dat meiden zichzelf aanbieden, bijvoorbeeld op een feestje. Hoe groot is de kans dat een leuk meisje met een normale, verlegen dude mee naar huis gaat? Hoe groot is de kans dat een leuk meisje met een knappe, zelfverzekerde dude mee naar huis gaat?
Je hebt zeker een punt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:44 schreef Deezertje het volgende:
Het is eigenlijk ook een erkenning dat je sociaal niet handig bent.
1) je moet een man/vrouw aanspreken
2) de ander moet interesse in je hebben
3) de ander moet zich tot je aangetrokken voelen
4) de ander moet zich lichamelijk overgeven aan jou (vertrouwen hebben)
tja... waarom het de één wel zo lukt en de ander lukt het al jaren niet is misschien een goede vraag. Maar je moet dus onder de mensen (vrouwen) zijn en zelfvertrouwen uitstralen... De kans dat meiden zichzelf aanbieden is zonder zichtbare looks of gevulde bankrekening eigenlijk uitgesloten.
Ontmaagding is dus alleen een erkenning dat je best wel sociaal kunt zijn, in ieder geval qua liefde / vertrouwen opbouwen.
En geloof me: ik ben dus wel ontmaagd maar als je daarna weer maanden/jaren droogstaat stelt zo'n ontmaagding ook niks voor.
Las laatst dat meiden steeds vaker op oudere mannen vallen. Dus als je 30 bent en je straalt uit dat je je leven op de rails hebt maak je nog een aardige kansquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef syndroom het volgende:
Ook al ben ik straks een maagd van 26, wil je het liefst toch een aantrekkelijk meisje van rond de 20.
Deels eigen ervaring. Het is inderdaad niet moeilijk om met een dame te praten, maar als je wat van haar wilt moet je wel wat te bieden hebben...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Waar baseer je dit trouwens allemaal op? Waarom denk je zo in vooroordelen, stereotypen etc.?
Maar praten met de intentie om seks met haar te hebben, of eventueel een relatie daarmee op te bouwen vraagt wel om andere vaardigheden dan een standaardgesprek die je hebt met een willekeurig kassameisje.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deels eigen ervaring. Het is inderdaad niet moeilijk om met een dame te praten, maar als je wat van haar wilt moet je wel wat te bieden hebben...
Daarom gaan mensen ook uit... drinken alcohol.... worden dan wat losser en zeggen eerder 'ja'. Triest, maar ja. Nuchter een meid versieren vereist daarom 10000% zelfverzekerdheidquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:36 schreef syndroom het volgende:
[..]
Maar praten met de intentie om seks met haar te hebben, of eventueel een relatie daarmee op te bouwen vraagt wel om andere vaardigheden dan een standaardgesprek die je hebt met een willekeurig kassameisje.
>vindt zichzelf niet sociaal onhandigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:52 schreef solo020 het volgende:
Ik ben ook nog maagd, wel iets jonger dan de ts, ben 22. Ik vind het wel vrij kut hoor, al mijn vrienden zijn ook al lang ontmaagd. Ik vind het wel makkelijk praten van iedereen die al ontmaagd is dat het niet kut is om nog maagd te zijn. Ik ben wel van plan binnenkort naar de wallen te gaan, mijn geduld is nu toch wel een beetje op om het zo te zeggen. De bedoeling is wel om er keihard aan te werken om in de toekomst aan seks te komen zonder naar de hoeren te gaan. Ik snap niet waarom het zo'n taboe is om naar de hoeren te gaan om ontmaagd te worden, of om überhaupt naar de hoeren te gaan.
Ik vind mezelf geen lelijke man of sociaal onhandig, ik probeer tijdens het uitgaan toch altijd wel een paar meisjes te versieren. Maar het lukt me gewoon niet, wordt eigenlijk gewoon altijd afgewezen.Tijdens het uitgaan kijk ik dan ook wel een beetje hoe andere mannen het aanpakken en vraag ook aan vrienden die wel vrouwen neuken hoe zij vrouwen versieren. Maar als ik dan de manieren gebruik die vrienden mij aanreiken lukt het gewoon niet. Op den duur ga je dan wel aan jezelf twijfelen en denken van misschien moet ik de vrouwen wel op een andere manier proberen te versieren, maar hoe dan.
Lol, ik hoop voor je dat je over 10 jaar inziet hoe belachelijk je denkt xdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daarom gaan mensen ook uit... drinken alcohol.... worden dan wat losser en zeggen eerder 'ja'. Triest, maar ja. Nuchter een meid versieren vereist daarom 10000% zelfverzekerdheid
Kost haast geen geld, de rest wel met je eensquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:54 schreef syndroom het volgende:
Door een prostituee jezelf te laten ontmaagden zou ik afraden, het is geen oplossing en kost veel geld. Sterker nog ik zou zoiets helemaal niet als ontmaagding zien, meer als smokkelen om snel van het labeltje maagd af te komen.
tja dan blijf je voor eeuwig maagd... tenzij je leven drastisch anders is over een paar jaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ook al ben ik straks een maagd van 26, wil je het liefst toch een aantrekkelijk meisje van rond de 20.
Vergeet niet te neggen. Vrouwen moet je niet benaderen als normale individuen maar als manipuleerbare objecten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:21 schreef jodelahity het volgende:
Het is allemaal niet zo moeilijk. Gewoon leuk met een meisje gaan praten en zorgen dat ze je leuk gaat vinden.
Voor als ze je niet leuk vinden in eerste instantie is dat wel een goede tip jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vergeet niet te neggen. Vrouwen moet je niet benaderen als normale individuen maar als manipuleerbare objecten.
Ik ook, maar zal me niks verbazen als het alleen maar erger geworden is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:08 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Lol, ik hoop voor je dat je over 10 jaar inziet hoe belachelijk je denkt xd
Je moet vooral over de mentaliteit beschikken dat vrouwen niets te vinden hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:24 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Voor als ze je niet leuk vinden in eerste instantie is dat wel een goede tip ja
Gewoon een beetje realiteitszin hebben dusquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je moet vooral over de mentaliteit beschikken dat vrouwen niets te vinden hebben.
En een fedoraquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:28 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Gewoon een beetje realiteitszin hebben dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |