Het gaat om de basis. Uitstraling hebben, goede indruk maken. Laten zien dat je zelfvertrouwen hebt. Dat soort tactieken bedoelde ik eigenlijk. Meer eigenschappen eigenlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach een 'tactiek' om iemand te versieren past meestal bij een bepaald persoon, als jij iemand anders na gaat doen komt dat misschien heel raar over op diegene. Gewoon jezelf zijn, zeggen ze dan
Oneens.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:36 schreef Beppiie het volgende:
Niets is zo onaantrekkelijk als onzekerheid!
Damn...Over aannames gesproken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Feit is wel zo dat mannen die populair zijn onder de vrouwen verder ook sociaal breed succesvol zijn.
Dus zeg maar van die stereotype extraverte man met een vlotte babbel, goede looks, grote vriendengroep en altijd in het middelpunt van de belangstelling staan. Zulke mensen doen het nou eenmaal beter bij de vrouwen, en ook bij mensen in het algemeen dan iemand met de nodige sociale achterstand, timide en weinig tot geen vrienden.
Sowieso is dat laatste vaak al een afknapper bij veel vrouwen. Ik denk dat het onbewust toch wat te maken heeft met natuurlijke selectie. Natuurlijk is er niets mis met een rustige man met weinig sociale contacten maar ik merk dat vrouwen toch liever gaan voor die gladde foute man met grote vriendenkring.
We worden ook wel een beetje gek gemaakt door de media (TV,film,internet) dat vrouwen versieren zo simpel is dat iedere man wel seks man hebben wanneer ie wil en verbaasd naast een vrouw wakker wordt. Praktijk is toch echt anders. Of ik ontmoet de verkeerde vrouwen, of ik straal gewoon uit dat ik geen ONS-type ben.quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:01 schreef yats het volgende:
[..]
Damn...Over aannames gesproken.
Ik voldoe volledig aan het profiel dat jij schetst qua extraverte man en toch kan ik mijn bedpartners nog op 1 hand tellen. Ben je dus automatisch populair bij vrouwen als je aan dat stereotype voldoet zoals jij stelt? Ik betwijfel het. Versieren is immers meer dan extravert, knap of sociaal zijn.
Wanhopigheid is anders ook behoorlijk onaantrekkelijkquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:36 schreef Beppiie het volgende:
Niets is zo onaantrekkelijk als onzekerheid!
Je denkt heel erg in stereotypen. Gewoon niet doen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Feit is wel zo dat mannen die populair zijn onder de vrouwen verder ook sociaal breed succesvol zijn.
Dus zeg maar van die stereotype extraverte man met een vlotte babbel, goede looks, grote vriendengroep en altijd in het middelpunt van de belangstelling staan. Zulke mensen doen het nou eenmaal beter bij de vrouwen, en ook bij mensen in het algemeen dan iemand met de nodige sociale achterstand, timide en weinig tot geen vrienden.
Sowieso is dat laatste vaak al een afknapper bij veel vrouwen. Ik denk dat het onbewust toch wat te maken heeft met natuurlijke selectie. Natuurlijk is er niets mis met een rustige man met weinig sociale contacten maar ik merk dat vrouwen toch liever gaan voor die gladde foute man met grote vriendenkring.
Gaan wanhopigheid en onzekerheid niet vaak hand-in-hand?quote:Op maandag 10 augustus 2015 08:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wanhopigheid is anders ook behoorlijk onaantrekkelijk
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 07:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We worden ook wel een beetje gek gemaakt door de media (TV,film,internet) dat vrouwen versieren zo simpel is dat iedere man wel seks man hebben wanneer ie wil en verbaasd naast een vrouw wakker wordt. Praktijk is toch echt anders. Of ik ontmoet de verkeerde vrouwen, of ik straal gewoon uit dat ik geen ONS-type ben.
quote:
Verklaar jullie nader? Is het dan echt zo gek dat ik meer voel als een man mij in mijn ogen aankijkt dan dat hij even zijn lans in mij steekt? Je hebt zoiets als 'geile' aantrekkingskracht en innerlijke aantrekkingskracht en heb zelf meer met dat laatste. Maar blijkbaar ben ik een uitzondering op de regel.quote:
Wow.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
[..]
Verklaar jullie nader? Is het dan echt zo gek dat ik meer voel als een man mij in mijn ogen aankijkt dan dat hij even zijn lans in mij steekt? Je hebt zoiets als 'geile' aantrekkingskracht en innerlijke aantrekkingskracht en heb zelf meer met dat laatste. Maar blijkbaar ben ik een uitzondering op de regel.
Punt is denk ik een beetje dat die twee dingen gewoon samen kunnen gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
[..]
Verklaar jullie nader? Is het dan echt zo gek dat ik meer voel als een man mij in mijn ogen aankijkt dan dat hij even zijn lans in mij steekt? Je hebt zoiets als 'geile' aantrekkingskracht en innerlijke aantrekkingskracht en heb zelf meer met dat laatste. Maar blijkbaar ben ik een uitzondering op de regel.
Klopt, je kan zelfs iemand in zijn ogen aankijken en juist dan die gevoelens krijgen. Ik ervaar eigenlijk gewoon beide vormen van aantrekking, al is het nogal eens persoons afhankelijk welke ik krijg.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Punt is denk ik een beetje dat die twee dingen gewoon samen kunnen gaan.
Allereerst al het punt dat je je mening opdraagt als feit. "Seks is overrated" is je eigen mening en het komt nogal dom over als je zoiets roept zonder normale onderbouwing. Daarna zeg je ditquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
[..]
en dat is gewoon lachwekkend. Dan heb je duidelijk geen 'normale' seks gehad met iemand om wie je geeft. Als je ervaring qua seks niet meer is dan een emotieloos vleesfeest in andermans bed, snap ik best dat je seks overrated vindt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 08:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben meer van de emotionele innerlijke aantrekkingskracht dan van dat gevoelloze en emotieloze 'hoppa pener in k*t en klaar'.
Dit ja. Zoals zij het brengt kun je maar een van de twee hebben. Kut, heb ik weer een relatie gefaald. Door liefde en intimiteit te combineren nog wel. Wat dom van me.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Punt is denk ik een beetje dat die twee dingen gewoon samen kunnen gaan.
Tijdens de seks ben ik een klootzak. Daarna weer een schat van een vent.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit ja. Zoals zij het brengt kun je maar een van de twee hebben. Kut, heb ik weer een relatie gefaald. Door liefde en intimiteit te combineren nog wel. Wat dom van me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tijdens de seks ben ik een klootzak. Daarna weer een schat van een vent.Wow jij bent echt cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
Dankjequote:
Waarom zou je dat in een relatie ook niet doen? Je kent elkaar toch door en door enzo.. No shame!quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:47 schreef KingKloon het volgende:
Ze zeggen dat sex met een booty-call, oftewel friends with benefits, leuker is dan seks met een geliefde. Met een booty-call doe je veel meer kinky shit, terwijl bij een geliefde is het toch meer romantisch. Hoewel beide samengaan natuurlijk.
Klopt, het kan ook gewoon. Maar vaak gebeurt het niet, heb ik ergens gelezen. De vrouw wil niet dat haar man haar als een slet behandeld en de man wil ook de rooskleurige beeld van zijn vrouw niet verpesten of zoiets. Terwijl het prima kan en de seks en relatie ook beter maakt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:12 schreef Beppiie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in een relatie ook niet doen? Je kent elkaar toch door en door.. No shame!
Mij lijkt het met een booty call dat je je juist minder snel op die manier bloot durft te geven. In een relatie waarin je elkaar volkomen vertrouwt wel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:47 schreef KingKloon het volgende:
Ze zeggen dat sex met een booty-call, oftewel friends with benefits, leuker is dan seks met een geliefde. Met een booty-call doe je veel meer kinky shit, terwijl bij een geliefde is het toch meer romantisch. Hoewel beide samengaan natuurlijk.
http://www.theladbible.co(...)illing-relationshipsquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij lijkt het met een booty call dat je je juist minder snel op die manier bloot durft te geven. In een relatie waarin je elkaar volkomen vertrouwt wel.
Toch jammer als je met je geliefde enkel maar romantische seks kunt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |