abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155041217
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:20 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Je bent nog maagd zeker?
Al sinds mijn 18e niet meer. Grappig om een dergelijke opmerking te maken in dit topic. Hypocrisie ten top.
  zondag 9 augustus 2015 @ 12:23:59 #92
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_155041261
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:21 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Al sinds mijn 18e niet meer. Grappig om een dergelijke opmerking te maken in dit topic. Hypocrisie ten top.
Ik doe het er om.
pi_155041473
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:17 schreef solo020 het volgende:

[..]

Het is nog maar pas geleden dat ik een hoer heb geneukt. Maar lijkt me niet dat er nog grappen over gemaakt zouden worden, aangezien ik simpelweg geen maagd meer ben.

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd wel triest dat hoerenlopers in de maatschappij vaak als criminelen worden gezien die willens en wetens mee werken aan gedwongen prostitutie. Natuurlijk maken hoerenlopers gedwongen prostitutie indirect mogelijk. Maar aan de andere kant zijn er ook veel vrouwen die door de inkomsten van de prostitutie een bestaan kunnen opbouwen. M.i. is het aan het OM om gedwongen prostitutie te bestrijden, niet de hoerenlopers.
Ben dat ook wel met je eens, maar wat je eerder schreef is gewoon hypocriet. Ergens op tegen zijn maar wel eraan meewerken, want je weet niet wat voor dame je voor je hebt
  zondag 9 augustus 2015 @ 13:31:37 #94
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155043289
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:10 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Geloof je zelf dat de wereld zo makkelijk in elkaar zit? Dat seks alleen een belang dient op fysiek vlak?

In dat geval, vertel de gemiddelde vrouw maar eens dat je ontmaagd bent door een hoer... Seks is niet alleen een handeling en ervaring, maar ook een "teken" met sociale betekenis.
Dat dus. Seks is allereerst een ontlading van opgebouwde geilheid, maar daarnaast is het ook een sociaal iets. Niet voor niets is seks met gevoelens zoveel fijner dan puur en alleen de botte seks omdat je jouw kwakje even kwijt moet. Dat is echt niet alleen omdat het puur een fysiek iets is, anders zou er aan masturberen net zoveel waarde zitten als aan seks.

En voordat ik de opmerking ook krijg, ik ben al 14 jaar geen maagd meer.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_155052463
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Uiteindelijk draait het erom dat je het niet meer bent, want het leven zonder seks/voortplanting is zo ondenkbaar als niet ademen en toch weten te overleven: onmogelijk. Het feit dat wij nu leven betekent dat er toen 2 personen met elkaar seks hebben gehad. Dus hoe raar/vies het soms ook is: je oma heeft ook seks gehad vroeger anders was je moeder en uiteindelijk jij dus ook niet geboren.

Ooit moet je dus ontmaagd zijn, want als iedereen maagd blijft sterft de wereld op een gegeven moment uit... oh, en seks is blijkbaar een bevestiging dat iemand je ziet zitten. Ook niet verkeerd.
Feit is wel zo dat mannen die populair zijn onder de vrouwen verder ook sociaal breed succesvol zijn.

Dus zeg maar van die stereotype extraverte man met een vlotte babbel, goede looks, grote vriendengroep en altijd in het middelpunt van de belangstelling staan. Zulke mensen doen het nou eenmaal beter bij de vrouwen, en ook bij mensen in het algemeen dan iemand met de nodige sociale achterstand, timide en weinig tot geen vrienden.

Sowieso is dat laatste vaak al een afknapper bij veel vrouwen. Ik denk dat het onbewust toch wat te maken heeft met natuurlijke selectie. Natuurlijk is er niets mis met een rustige man met weinig sociale contacten maar ik merk dat vrouwen toch liever gaan voor die gladde foute man met grote vriendenkring.
pi_155052580
Als je weinig sociale contacten hebt ontmoet je ook weinig vrouwen he :P
  zondag 9 augustus 2015 @ 19:43:50 #97
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_155053880
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 18:55 schreef syndroom het volgende:

[..]

Feit is wel zo dat mannen die populair zijn onder de vrouwen verder ook sociaal breed succesvol zijn.

Dus zeg maar van die stereotype extraverte man met een vlotte babbel, goede looks, grote vriendengroep en altijd in het middelpunt van de belangstelling staan. Zulke mensen doen het nou eenmaal beter bij de vrouwen, en ook bij mensen in het algemeen dan iemand met de nodige sociale achterstand, timide en weinig tot geen vrienden.

Sowieso is dat laatste vaak al een afknapper bij veel vrouwen. Ik denk dat het onbewust toch wat te maken heeft met natuurlijke selectie. Natuurlijk is er niets mis met een rustige man met weinig sociale contacten maar ik merk dat vrouwen toch liever gaan voor die gladde foute man met grote vriendenkring.
Wat is dat toch altijd voor calimerogezeik dat mannen die succesvol zijn bij vrouwen wel fout zullen zijn. Ga gewoon eens werken aan jezelf in plaats van allerlei verwijten en verdachtmakingen rond te strooien.

Overigens hebben foute types doorgaans niet zoveel vrienden. Met dat gedrag maak je vooral vijanden.
pi_155063429
Het blijft toch wrang dat loverboyfiguren wel het ene meisje na het andere meisje weten te scoren, hen als een zak stront behandelen, mishandelen, uit te buiten en voor de ramen plaatsen, terwijl het bij ons het succesvol versieren maar niet wil lukken.

http://binnenland.eenvand(...)ler_en_gewelddadiger

Ik hoef me denk ik niet uit te laten wat voor 9 van de 10 figuren we hiermee te maken hebben.

En ik las vanmorgen toevallig dat zelfs Mauro heeft een vriendin heeft :')

quote:
EINDHOVEN - Vier jaar na de mediastorm die rond hem opstak, heeft de voormalige Angolese asielzoeker Mauro zijn draai gevonden. In een interview met het Volksrant Zomermagazine zegt hij zaterdag: „Het gaat goed met me, ja goed. Ik heb een vriendin, ik ben nu 22. Ik ben systeembeheerder op een middelbare school in Eindhoven.”
Stiekem toch wel een klein beetje jaloers.

[ Bericht 1% gewijzigd door syndroom op 10-08-2015 00:09:28 ]
pi_155064224
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:59 schreef syndroom het volgende:
Het blijft toch wrang dat loverboyfiguren wel het ene meisje na het andere meisje weten te scoren, hen als een zak stront behandelen, mishandelen, uit te buiten en voor de ramen plaatsen, terwijl het bij ons het succesvol versieren maar niet wil lukken.

http://binnenland.eenvand(...)ler_en_gewelddadiger

Ik hoef me denk ik niet uit te laten wat voor 9 van de 10 figuren we hiermee te maken hebben.

En ik las vanmorgen toevallig dat zelfs Mauro heeft een vriendin heeft :')

[..]

Stiekem toch wel een klein beetje jaloers.
:')
Ben 16, heb ook geen vriendin, vind meisje leuk, en ik ga proberen om haar te versieren. Vind ik ook moeilijk, maar ik werk aan mezelf! Je moet niet kijken naar een ander, maar naar jezelf. Je moet hoogstens wat tactieken van een ander afkijken.

Gaan janken over hoe oneerlijk het in jouw ogen wel niet is, heeft écht geen zin.
  maandag 10 augustus 2015 @ 00:28:34 #100
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_155064262
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 00:27 schreef netchip het volgende:

[..]

:')
Ben 16, heb ook geen vriendin, vind meisje leuk, en ik ga proberen om haar te versieren. Vind ik ook moeilijk, maar ik werk aan mezelf! Je moet niet kijken naar een ander, maar naar jezelf. Je moet hoogstens wat tactieken van een ander afkijken.

Gaan janken over hoe oneerlijk het in jouw ogen wel niet is, heeft écht geen zin.
Ach een 'tactiek' om iemand te versieren past meestal bij een bepaald persoon, als jij iemand anders na gaat doen komt dat misschien heel raar over op diegene. Gewoon jezelf zijn, zeggen ze dan
pi_155064362
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 00:28 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ach een 'tactiek' om iemand te versieren past meestal bij een bepaald persoon, als jij iemand anders na gaat doen komt dat misschien heel raar over op diegene. Gewoon jezelf zijn, zeggen ze dan
Het gaat om de basis. Uitstraling hebben, goede indruk maken. Laten zien dat je zelfvertrouwen hebt. Dat soort tactieken bedoelde ik eigenlijk. Meer eigenschappen eigenlijk.
pi_155064523
Niets is zo onaantrekkelijk als onzekerheid! ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Beppiie op 10-08-2015 00:42:13 ]
pi_155065948
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 00:36 schreef Beppiie het volgende:
Oneens.

Rossoneri siamo noi.
  maandag 10 augustus 2015 @ 03:01:02 #104
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155067783
quote:

[..]

Damn...Over aannames gesproken.

Ik voldoe volledig aan het profiel dat jij schetst qua extraverte man en toch kan ik mijn bedpartners nog op 1 hand tellen. Ben je dus automatisch populair bij vrouwen als je aan dat stereotype voldoet zoals jij stelt? Ik betwijfel het. Versieren is immers meer dan extravert, knap of sociaal zijn.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_155068628
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 03:01 schreef yats het volgende:

[..]

Damn...Over aannames gesproken.

Ik voldoe volledig aan het profiel dat jij schetst qua extraverte man en toch kan ik mijn bedpartners nog op 1 hand tellen. Ben je dus automatisch populair bij vrouwen als je aan dat stereotype voldoet zoals jij stelt? Ik betwijfel het. Versieren is immers meer dan extravert, knap of sociaal zijn.
We worden ook wel een beetje gek gemaakt door de media (TV,film,internet) dat vrouwen versieren zo simpel is dat iedere man wel seks man hebben wanneer ie wil en verbaasd naast een vrouw wakker wordt. Praktijk is toch echt anders. Of ik ontmoet de verkeerde vrouwen, of ik straal gewoon uit dat ik geen ONS-type ben.
pi_155068861
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 01:29 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Oneens.

[ afbeelding ]

Mooie photoshop ^O^ :')
  maandag 10 augustus 2015 @ 08:24:54 #107
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_155068979
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 00:36 schreef Beppiie het volgende:
Wanhopigheid is anders ook behoorlijk onaantrekkelijk :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_155069010
quote:

[..]

Je denkt heel erg in stereotypen. Gewoon niet doen.

Over het algemeen zullen sociale mannen het inderdaad beter doen bij de vrouwen, maar dat maakt ze nog niet fout. Ze ontmoeten waarschijnlijk meer mensen en op die manier vergroot je je kansen. Iemand die wat makkelijker praat zal wellicht ook makkelijker op een vrouw afstappen en haar mee uit vragen. Dat is niets tegen een rustige man, want ook daar passen weer ander soort vrouwen bij. In uitersten denken heb je niets aan.

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 08:24 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Wanhopigheid is anders ook behoorlijk onaantrekkelijk :D
Gaan wanhopigheid en onzekerheid niet vaak hand-in-hand? ;)
pi_155069016
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 07:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

We worden ook wel een beetje gek gemaakt door de media (TV,film,internet) dat vrouwen versieren zo simpel is dat iedere man wel seks man hebben wanneer ie wil en verbaasd naast een vrouw wakker wordt. Praktijk is toch echt anders. Of ik ontmoet de verkeerde vrouwen, of ik straal gewoon uit dat ik geen ONS-type ben.
Dat zal het zijn.
  maandag 10 augustus 2015 @ 11:28:17 #110
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_155071707
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 00:28 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ow woow, ik heb met je te doen ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:12 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Wow. :')
Verklaar jullie nader? Is het dan echt zo gek dat ik meer voel als een man mij in mijn ogen aankijkt dan dat hij even zijn lans in mij steekt? Je hebt zoiets als 'geile' aantrekkingskracht en innerlijke aantrekkingskracht en heb zelf meer met dat laatste. Maar blijkbaar ben ik een uitzondering op de regel. :')
pi_155071738
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

[..]

Verklaar jullie nader? Is het dan echt zo gek dat ik meer voel als een man mij in mijn ogen aankijkt dan dat hij even zijn lans in mij steekt? Je hebt zoiets als 'geile' aantrekkingskracht en innerlijke aantrekkingskracht en heb zelf meer met dat laatste. Maar blijkbaar ben ik een uitzondering op de regel. :')
Wow.
Je bent een engel. _O_
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_155071854
quote:

[..]

[..]

Punt is denk ik een beetje dat die twee dingen gewoon samen kunnen gaan.
  maandag 10 augustus 2015 @ 11:50:50 #113
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_155072220
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt, je kan zelfs iemand in zijn ogen aankijken en juist dan die gevoelens krijgen. Ik ervaar eigenlijk gewoon beide vormen van aantrekking, al is het nogal eens persoons afhankelijk welke ik krijg.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 10 augustus 2015 @ 11:51:08 #114
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155072227
quote:

[..]

[..]

Allereerst al het punt dat je je mening opdraagt als feit. "Seks is overrated" is je eigen mening en het komt nogal dom over als je zoiets roept zonder normale onderbouwing. Daarna zeg je dit
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 08:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben meer van de emotionele innerlijke aantrekkingskracht dan van dat gevoelloze en emotieloze 'hoppa pener in k*t en klaar'.
en dat is gewoon lachwekkend. Dan heb je duidelijk geen 'normale' seks gehad met iemand om wie je geeft. Als je ervaring qua seks niet meer is dan een emotieloos vleesfeest in andermans bed, snap ik best dat je seks overrated vindt. :D Misschien moet je eens met de juiste persoon seksen, dat scheelt al heel wat.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 10 augustus 2015 @ 11:52:31 #115
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_155072266
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit ja. Zoals zij het brengt kun je maar een van de twee hebben. Kut, heb ik weer een relatie gefaald. Door liefde en intimiteit te combineren nog wel. Wat dom van me.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_155073085
quote:
10s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:52 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Dit ja. Zoals zij het brengt kun je maar een van de twee hebben. Kut, heb ik weer een relatie gefaald. Door liefde en intimiteit te combineren nog wel. Wat dom van me.
Tijdens de seks ben ik een klootzak. Daarna weer een schat van een vent.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 10 augustus 2015 @ 12:42:16 #117
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_155073326
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:30 schreef artelligence het volgende:

[..]

Tijdens de seks ben ik een klootzak. Daarna weer een schat van een vent.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow jij bent echt cool.
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
  maandag 10 augustus 2015 @ 12:47:12 #118
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_155073433
Ze zeggen dat sex met een booty-call, oftewel friends with benefits, leuker is dan seks met een geliefde. Met een booty-call doe je veel meer kinky shit, terwijl bij een geliefde is het toch meer romantisch. Hoewel beide samengaan natuurlijk.
pi_155073544
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:42 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Wow jij bent echt cool.
Dankje :7 Misschien dat jouw status ook eens een boost krijgt, zodra je een vriendin hebt.

Succes!
pi_155073589
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 01:29 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Oneens.

[ afbeelding ]

Gewoon naar Tajikistan gaan ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: