Je kunt zo ook (mits in bezit van rijbewijs) vragen of ze een stukje willen rijden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:39 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik vind naar de hoeren gaan moreel gewoon niet kunnen, keur alle vormen van prostitutie af. Meestal worden ze uitgebuit en als het geheel vrijwillig is, is het nog altijd vies werk. Seks hoort bij een liefdesrelatie en daarbuiten is het not-done. Maagd zijn is geen ramp.
Hoe kom je er bij dat de meeste prostituees uitgebuit worden? Als het niet gedwongen is moeten die vrouwen toch gewoon zelf weten waar ze hun geld mee willen verdienen. Als je het goed aanpakt kan je als prostitué volgens mij gewoon veel geld verdienen, wie ben jij dan omdat te verbieden. Prima als jij vindt dat sex bij een liefdesrelatie hoort, maar veel anderen kunnen lust en liefde scheiden. Buiten de prostitutie om zijn er ook genoeg mensen die wel in zijn voor een one night stand. Ik vind zelf gedwongen prostitutie wel een zwaar misdrijf dat bestraft moet worden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:39 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik vind naar de hoeren gaan moreel gewoon niet kunnen, keur alle vormen van prostitutie af. Meestal worden ze uitgebuit en als het geheel vrijwillig is, is het nog altijd vies werk. Seks hoort bij een liefdesrelatie en daarbuiten is het not-done. Maagd zijn is geen ramp.
Er zijn ook niet veel mensen die denken 'ik ga later afwasser worden'.quote:Op zondag 9 augustus 2015 00:01 schreef Casiotone het volgende:
Nouja niemand denkt 'ik wil later hoer worden'
En die grappen worden niet meer gemaakt nu je een hoer hebt gehad? Of heb je dat er niet bij verteld?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:11 schreef solo020 het volgende:
[..]
Zelf wilde ik weten hoe een kut aanvoelt, het is ook niet echt chill als het gespreksonderwerp seks is en je niet mee kunt praten. Dat er vaak grappen over gemaakt worden heeft zeker een rol gespeeld. Zoveel geld hoeft een hoer ook weer niet te kosten, die van mij koste 50 euro om haar te neuken. Denk dat veel raamhoeren wel voor 50 euro te doen zijn.
Wat is dat nou weer voor een rare visie. Wat boeit het een ander nou met wie je seks hebt of hoe je ontmaagd bent.. Je hebt seks voor je zelf, niet omdat je omgeving er waarde aan hecht hoop ik?quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:59 schreef Cockwhale het volgende:
Het is een beetje als cheats gebruiken in games. Je speelt de game uit, maar niemand die er waarde aan hecht.
Geloof je zelf dat de wereld zo makkelijk in elkaar zit? Dat seks alleen een belang dient op fysiek vlak?quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:08 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare visie. Wat boeit het een ander nou met wie je seks hebt of hoe je ontmaagd bent.. Je hebt seks voor je zelf, niet omdat je omgeving er waarde aan hecht hoop ik?
Ik zou niet weten wat de gemiddelde vrouw er mee te maken heeft door wie ik ontmaagd ben. Daarnaast is het wel heel kortzichtig om iemand af te rekenen op door wie ie ontmaagd is. Wat doet het er in godsnaam toe.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:10 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Geloof je zelf dat de wereld zo makkelijk in elkaar zit? Dat seks alleen een belang dient op fysiek vlak?
In dat geval, vertel de gemiddelde vrouw maar eens dat je ontmaagd bent door een hoer...
Het is nog maar pas geleden dat ik een hoer heb geneukt. Maar lijkt me niet dat er nog grappen over gemaakt zouden worden, aangezien ik simpelweg geen maagd meer ben.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En die grappen worden niet meer gemaakt nu je een hoer hebt gehad? Of heb je dat er niet bij verteld?
Ik vind het eerlijk gezegd wel triest dat hoerenlopers in de maatschappij vaak als criminelen worden gezien die willens en wetens mee werken aan gedwongen prostitutie. Natuurlijk maken hoerenlopers gedwongen prostitutie indirect mogelijk. Maar aan de andere kant zijn er ook veel vrouwen die door de inkomsten van de prostitutie een bestaan kunnen opbouwen. M.i. is het aan het OM om gedwongen prostitutie te bestrijden, niet de hoerenlopers.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:45 schreef Beppiie het volgende:
Gedwongen prostitutie een zwaar misdrijf vinden maar wel naar de hoeren gaan?
Er is er geen één die gedwongen wordt en dat zomaar toegeeft hoor.
Je doet alsof ik dergelijke sociale regels, gewoonten, waarden, taal en gedrag tot stand heb gebracht. Ik constateer ze slechts. Je hoeft er niet mee eens te zijn, dat ben ik in principe ook niet, maar alleen een idioot ontkent hun bestaan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:13 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat de gemiddelde vrouw er mee te maken heeft door wie ik ontmaagd ben. Daarnaast is het wel heel kortzichtig om iemand af te rekenen op door wie ie ontmaagd is. Wat doet het er in godsnaam toe.
Je bent nog maagd zeker?quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:18 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je doet alsof ik dergelijke sociale regels, gewoonten, waarden, taal en gedrag tot stand heb gebracht. Ik constateer ze slechts. Je hoeft er niet mee eens te zijn, dat ben ik in principe ook niet, maar alleen een idioot ontkent hun bestaan.
Al sinds mijn 18e niet meer. Grappig om een dergelijke opmerking te maken in dit topic. Hypocrisie ten top.quote:
Ik doe het er om.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:21 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Al sinds mijn 18e niet meer. Grappig om een dergelijke opmerking te maken in dit topic. Hypocrisie ten top.
Ben dat ook wel met je eens, maar wat je eerder schreef is gewoon hypocriet. Ergens op tegen zijn maar wel eraan meewerken, want je weet niet wat voor dame je voor je hebtquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:17 schreef solo020 het volgende:
[..]
Het is nog maar pas geleden dat ik een hoer heb geneukt. Maar lijkt me niet dat er nog grappen over gemaakt zouden worden, aangezien ik simpelweg geen maagd meer ben.
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wel triest dat hoerenlopers in de maatschappij vaak als criminelen worden gezien die willens en wetens mee werken aan gedwongen prostitutie. Natuurlijk maken hoerenlopers gedwongen prostitutie indirect mogelijk. Maar aan de andere kant zijn er ook veel vrouwen die door de inkomsten van de prostitutie een bestaan kunnen opbouwen. M.i. is het aan het OM om gedwongen prostitutie te bestrijden, niet de hoerenlopers.
Dat dus. Seks is allereerst een ontlading van opgebouwde geilheid, maar daarnaast is het ook een sociaal iets. Niet voor niets is seks met gevoelens zoveel fijner dan puur en alleen de botte seks omdat je jouw kwakje even kwijt moet. Dat is echt niet alleen omdat het puur een fysiek iets is, anders zou er aan masturberen net zoveel waarde zitten als aan seks.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:10 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Geloof je zelf dat de wereld zo makkelijk in elkaar zit? Dat seks alleen een belang dient op fysiek vlak?
In dat geval, vertel de gemiddelde vrouw maar eens dat je ontmaagd bent door een hoer... Seks is niet alleen een handeling en ervaring, maar ook een "teken" met sociale betekenis.
Feit is wel zo dat mannen die populair zijn onder de vrouwen verder ook sociaal breed succesvol zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het erom dat je het niet meer bent, want het leven zonder seks/voortplanting is zo ondenkbaar als niet ademen en toch weten te overleven: onmogelijk. Het feit dat wij nu leven betekent dat er toen 2 personen met elkaar seks hebben gehad. Dus hoe raar/vies het soms ook is: je oma heeft ook seks gehad vroeger anders was je moeder en uiteindelijk jij dus ook niet geboren.
Ooit moet je dus ontmaagd zijn, want als iedereen maagd blijft sterft de wereld op een gegeven moment uit... oh, en seks is blijkbaar een bevestiging dat iemand je ziet zitten. Ook niet verkeerd.
Wat is dat toch altijd voor calimerogezeik dat mannen die succesvol zijn bij vrouwen wel fout zullen zijn. Ga gewoon eens werken aan jezelf in plaats van allerlei verwijten en verdachtmakingen rond te strooien.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Feit is wel zo dat mannen die populair zijn onder de vrouwen verder ook sociaal breed succesvol zijn.
Dus zeg maar van die stereotype extraverte man met een vlotte babbel, goede looks, grote vriendengroep en altijd in het middelpunt van de belangstelling staan. Zulke mensen doen het nou eenmaal beter bij de vrouwen, en ook bij mensen in het algemeen dan iemand met de nodige sociale achterstand, timide en weinig tot geen vrienden.
Sowieso is dat laatste vaak al een afknapper bij veel vrouwen. Ik denk dat het onbewust toch wat te maken heeft met natuurlijke selectie. Natuurlijk is er niets mis met een rustige man met weinig sociale contacten maar ik merk dat vrouwen toch liever gaan voor die gladde foute man met grote vriendenkring.
Stiekem toch wel een klein beetje jaloers.quote:EINDHOVEN - Vier jaar na de mediastorm die rond hem opstak, heeft de voormalige Angolese asielzoeker Mauro zijn draai gevonden. In een interview met het Volksrant Zomermagazine zegt hij zaterdag: „Het gaat goed met me, ja goed. Ik heb een vriendin, ik ben nu 22. Ik ben systeembeheerder op een middelbare school in Eindhoven.”
quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:59 schreef syndroom het volgende:
Het blijft toch wrang dat loverboyfiguren wel het ene meisje na het andere meisje weten te scoren, hen als een zak stront behandelen, mishandelen, uit te buiten en voor de ramen plaatsen, terwijl het bij ons het succesvol versieren maar niet wil lukken.
http://binnenland.eenvand(...)ler_en_gewelddadiger
Ik hoef me denk ik niet uit te laten wat voor 9 van de 10 figuren we hiermee te maken hebben.
En ik las vanmorgen toevallig dat zelfs Mauro heeft een vriendin heeft
[..]
Stiekem toch wel een klein beetje jaloers.
Ach een 'tactiek' om iemand te versieren past meestal bij een bepaald persoon, als jij iemand anders na gaat doen komt dat misschien heel raar over op diegene. Gewoon jezelf zijn, zeggen ze danquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:27 schreef netchip het volgende:
[..]
Ben 16, heb ook geen vriendin, vind meisje leuk, en ik ga proberen om haar te versieren. Vind ik ook moeilijk, maar ik werk aan mezelf! Je moet niet kijken naar een ander, maar naar jezelf. Je moet hoogstens wat tactieken van een ander afkijken.
Gaan janken over hoe oneerlijk het in jouw ogen wel niet is, heeft écht geen zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |