abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155309482
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Omdat je als je een beetje je best doet je niet tot het residu van mannen hoeft te behoren dat buiten de boot valt. Of deel jij jezelf van de 57 mannen op 55 vrouwen jezelf al bij voorbaat onherroepelijk in bij de onaantrekkelijkste twee?
Precies, je zorgt gewoon dat anderen buiten de boot vallen en die moeten dan maar weer zorgen dat ze niet buiten de boot vallen enz.

Zelfde geldt voor werk en werklozen.
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:37:03 #227
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_155309596
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:30 schreef Westerling het volgende:

[..]

Nope, ik hoef me nergens zorgen om te maken.

Maar feit is wel dat het de hele 'onderhandelingspositie' verandert. Gezien het feit dat de meerderheid van de mensen een relatie wil hebben (dus inelastische vraag), wordt de concurrentiestrijd er veel harder door en gaat de lat flink omhoog. Niemand wil namelijk diegene zijn die overblijft.

Uiteraard is dat allemaal statistiek en macroschaal, maar t heeft wel degelijk invloed. Lokaal zijn de verschillen extremer en hebben ook meer invloed.
Hoe meer je te bieden hebt, hoe beter je onderhandelingspositie. Zorg dat je twee van de 57 mannen weet te verslaan en je hebt prijs. En als je er nog meer verslaat mag je uitzoeken.

Enne, een hele hoop vrouwen leggen de lat helemaal niet zo hoog. Zeker niet als ze hun biologische klok voelen tikken.
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:37:48 #228
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_155309621
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:33 schreef Westerling het volgende:

[..]

Precies, je zorgt gewoon dat anderen buiten de boot vallen en die moeten dan maar weer zorgen dat ze niet buiten de boot vallen enz.

Een wereld zonder verliezers bestaat niet. Dus kun je maar beter zorgen dat je er niet bij hoort.
pi_155309686
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Een wereld zonder verliezers bestaat niet. Dus kun je maar beter zorgen dat je er niet bij hoort.
Ach over 100 jaar zijn we toch allemaal dood, wat kan 't schelen
pi_155309698
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hoe meer je te bieden hebt, hoe beter je onderhandelingspositie. Zorg dat je twee van de 57 mannen weet te verslaan en je hebt prijs. En als je er nog meer verslaat mag je uitzoeken.

Enne, een hele hoop vrouwen leggen de lat helemaal niet zo hoog. Zeker niet als ze hun biologische klok voelen tikken.
Precies, zo werkt het. Maar dan klopt mijn stelling dus dat een klein mannenoverschot het wel degelijk behoorlijk moeilijker maakt, aangezien je zonder dat overschot geen enkele man hoefde te verslaan in dit gesimplificeerde voorbeeld. En je dan dus ook niet de mannen die door hem verslagen zijn hier als nieuwe posters zou tegenkomen.
pi_155309736
Ik ben het ooneens met de stelling van drieklank dat een maagd op oudere leeftijd per definitie onaantrekkelijk is. Misschien zijn er best wel meisjes die deze maagd aantrekkelijk vinden. Maar vaak is het toch de man die het initiatief moet nemen en als deze ''oudere maagd'' dat op dat moment niet doet is er weer een kans voorbij gevlogen.
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:42:23 #232
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_155309793
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:40 schreef Westerling het volgende:

[..]

Precies, zo werkt het. Maar dan klopt mijn stelling dus dat een klein mannenoverschot het wel degelijk behoorlijk moeilijker maakt, aangezien je zonder dat overschot geen enkele man hoefde te verslaan in dit gesimplificeerde voorbeeld. En je dan dus ook niet de mannen die door hem verslagen zijn hier als nieuwe posters zou tegenkomen.
Ik denk dat de echte verliezers niet eens in staat zijn hier fatsoenlijk te posten.
pi_155309803
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:33 schreef Westerling het volgende:

[..]

Precies, dan moeten ze ook maar Geneeskunde, Econometrie of Informatica moeten studeren. En als ze dat al gedaan hebben, dan moeten ze maar meer programmeertalen leren of langer basisarts blijven. En als ze dat al gedaan hebben, dan moeten ze maar beter leren netwerken en als ze dat al gedaan hebben ad infinitum.

Als ze maar niet gaan zeiken, want dan zijn het pessimistische trollen waar we geen respect of sympathie voor hebben.

quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja, ik probeer een beetje tegengas te geven aan het idee dat enkele posters in dit topic tot een
Ik ook pik. ;)
pi_155309914
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik denk dat de echte verliezers niet eens in staat zijn hier fatsoenlijk te posten.
Waarom?
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:49:35 #235
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_155310086
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:44 schreef Rucola het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat je om hier je gevoelens uiteen te zetten in ieder geval nog een bepaalde mate van intelligentie, sociale handigheid en stabiliteit in je leven moet hebben.

De echte kansloze komt hier niet denk ik.
pi_155310116
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dan ben ik benieuwd wat voor vrouwen de mannen aan de haak hebben geslagen waarbij het nog wel net lukte.
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:51:16 #237
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_155310152
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:50 schreef Westerling het volgende:

[..]

Dan ben ik benieuwd wat voor vrouwen de mannen aan de haak hebben geslagen waarbij het nog wel net lukte.
Kom eens langs als het kermis is hier :P
pi_155313110
Feit blijft wel dat als je op je 25ste nog met 'iets' moet beginnen wat de rest van het land al 5-7 jaar eerder geleerd heeft, je het niet makkelijk gaat krijgen. Dus die eerste keer moet er dan ook wel langzamerhand komen, anders blijf je achterop en leer je het dus nooit meer.
pi_155315278
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Omdat je om hier je gevoelens uiteen te zetten in ieder geval nog een bepaalde mate van intelligentie, sociale handigheid en stabiliteit in je leven moet hebben.

De echte kansloze komt hier niet denk ik.
Stabiliteit is hier wel maar de rest :') Ik kan me niet herinneren wanneer ik prive met vreemden heb gepraat.(goedemiddag en werk ze nog tegen het kassameisje telt natuurlijk niet)
Maja dat is mijn eigen keuze, je moet zelf uit de comfort zone komen.

Ik heb der geen zin in, daardoor raak je wel steeds meer op een sociaal achterstand.
Laat staan versieren.

Daardoor probeer je al vaak conversaties uit de weg te gaan omdat je toch niks te vertellen hebt.
Wel grappig je ziet, weet en herkent het cirkeltje.

Wie weet verander ik ooit nog zo niet dan lekker niet.
Het heet niet voor niks de comfort zone :P
pi_155325720
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:30 schreef Westerling het volgende:

[..]

Nope, ik hoef me nergens zorgen om te maken.

Maar feit is wel dat het de hele 'onderhandelingspositie' verandert. Gezien het feit dat de meerderheid van de mensen een relatie wil hebben (dus inelastische vraag), wordt de concurrentiestrijd er veel harder door en gaat de lat flink omhoog. Niemand wil namelijk diegene zijn die overblijft.

Uiteraard is dat allemaal statistiek en macroschaal, maar t heeft wel degelijk invloed. Lokaal zijn de verschillen extremer en hebben ook meer invloed.
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:44 schreef netchip het volgende:

[..]

We hebben het hier niet over een partner, we hebben het hier over seks. En nee, dan nog, die 3,5% maakt echt heel weinig uit. Dat betekent dat er per ~28,5 mannen één vrouw minder is. Lekker boeien.
Ander voorbeeld is dat bijvoorbeeld moslimjongens wel met Nederlandse meisjes mogen gaan maar andersom het in de praktijk haast onmogelijk is. Ook dit zorgt voor een ongelijke verdeling, dus krapte.

Voor vrouwen is het wel een voordeel, meer keus, dus je kunt hogere eisen gaan stellen.
pi_155328246
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:38 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Ander voorbeeld is dat bijvoorbeeld moslimjongens wel met Nederlandse meisjes mogen gaan maar andersom het in de praktijk haast onmogelijk is. Ook dit zorgt voor een ongelijke verdeling, dus krapte.

Voor vrouwen is het wel een voordeel, meer keus, dus je kunt hogere eisen gaan stellen.
Nog een ander probleem, de opkomst van polyamorie. Daarin zie je veel stellen met een man en twee vrouwen. Vrouwen delen liever een winnaar dan dat ze genoegen nemen met een verliezen. Dat maakt het nog lastiger voor een onaantrekkelijke man om aan een vrouw te komen.
pi_155332440
Ik kan dit topic niet meer serieus nemen. Echt niet.

:')
pi_155333379
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:25 schreef netchip het volgende:

Daar heeft ook niemand wat aan. Het zijn de maagden die serieus genomen moeten worden. Zeker door vrouwelijke users die zo hard roepen dat iedereen een vriendin kan krijgen. Want waarom niet zij dan? Nee, het is altijd een andere vrouw die de daad bij het woord moeten voegen. Maar die andere vrouw schuift het ook weer door natuurlijk.

En helemaal door vrouwen die roepen dat seks niet zo boeiend is, want die zouden juist makkelijk een goede daad kunnen verrichten.

Hypocrieten. :P
pi_155336126
quote:

Haha echt he, hele kansberekeningen worden opgetuigd!
pi_155348346
voor mannen is het niet raar!!

voor vrouwen wel want die spreiden meestal op hun 14e de beentjes omdat ze een vriend hebben van 17
pi_155350128
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:38 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Eventjes alle politieke correctheid terzijde:
Ik denk dat je van moslims weinig te vrezen hebt op dat gebied. Die zijn nu niet bepaald populair bij Nederlandse vrouwen. Wellicht in bepaalde groepen en leeftijdscategorieen wel, maar daar komen ze vanzelf op terug en denk ook niet dat dat de meest stabiele vrouwen zijn waar je echt wat mee wil.
pi_155354317
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 00:14 schreef Deezertje het volgende:
Feit blijft wel dat als je op je 25ste nog met 'iets' moet beginnen wat de rest van het land al 5-7 jaar eerder geleerd heeft, je het niet makkelijk gaat krijgen. Dus die eerste keer moet er dan ook wel langzamerhand komen, anders blijf je achterop en leer je het dus nooit meer.
Hier is al eens onderzoek naar gedaan en het klopt inderdaad, hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt omdat je toch achterop raakt. Het beeld dat mensen op oudere leeftijd vaak bewust maagd zijn klopt dan ook niet. Het probleem is meer dat om wat voor reden dan ook je gewoon niemand kan vinden.

www.businessinsider.com/why-people-become-adult-virgins-2014-1

Als je succesvol bent hoef jij je geen zorgen te maken. Het is pas een probleem als je sociale beperkingen hebt, en daardoor is je positie op de markt gewoon een stuk minder.

Ik moet er niet aan denken dat we straks toestanden krijgen als we die op datingsites kennen, dat nieuw geregistreerde meisjes direct 20 30 berichtjes van mannen krijgen terwijl je als man je best moet doen om maar 1 of 2 berichtjes te kunnen krijgen. Door dit soort scheve cijfers in de maatschappij zou het zomaar maar eens kunnen dat we die zelfde verhouding krijgen als op de datingsites, met alle gevolgen van dien.

Alsof je een biefstuk aan aan groep hongerige pitbulls wil voeren.

[ Bericht 3% gewijzigd door syndroom op 19-08-2015 16:04:26 ]
pi_155356207
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:36 schreef hoechst het volgende:
voor mannen is het niet raar!!

voor vrouwen wel want die spreiden meestal op hun 14e de beentjes omdat ze een vriend hebben van 17
Vallen op meisjes van 14. :') Pas afgelopen jaar ben ik een beetje geïnteresseerd geworden in m'n leeftijdsgenoten. Daarvoor vond ik ze maar weinig aantrekkelijk en vrij kinderachtig (ben 16 trouwens).
pi_155356326
quote:

quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:33 schreef netchip het volgende:

[..]

(ben 16 trouwens).
_O-
pi_155356410
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:38 schreef Drieklank het volgende:

[..]

[..]

_O-
Nee, mij gaat het ook niet gebeuren om op 25-jarige leeftijd nog maagd te zijn. Dat ligt toch echt aan jezelf, ervan uitgaande dat je lichamelijk en geestelijk niets mankeert.

Die vrouwen treffen echt geen blaam hoor, ik vind ze alleen maar verstandig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')