Dan krijgen we in Nederland toestanden zoals in Japan, day miljoenen mannen zich sociaal volledig terugtrekken. Google maar op herbivore men.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:25 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hier is al eens onderzoek naar gedaan en het klopt inderdaad, hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt omdat je toch achterop raakt. Het beeld dat mensen op oudere leeftijd vaak bewust maagd zijn klopt dan ook niet. Het probleem is meer dat om wat voor reden dan ook je gewoon niemand kan vinden.
www.businessinsider.com/why-people-become-adult-virgins-2014-1
Als je succesvol bent hoef jij je geen zorgen te maken. Het is pas een probleem als je sociale beperkingen hebt, en daardoor is je positie op de markt gewoon een stuk minder.
Ik moet er niet aan denken dat we straks toestanden krijgen als we die op datingsites kennen, dat nieuw geregistreerde meisjes direct 20 30 berichtjes van mannen krijgen terwijl je als man je best moet doen om maar 1 of 2 berichtjes te kunnen krijgen. Door dit soort scheve cijfers in de maatschappij zou het zomaar maar eens kunnen dat we die zelfde verhouding krijgen als op de datingsites, met alle gevolgen van dien.
Alsof je een biefstuk aan aan groep hongerige pitbulls wil voeren.
In het midden oosten.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:39 schreef Casiotone het volgende:
Waar is de tijd van de uithuwelijking gebleven?
Je moet je denk ik ook op andere meiden focussen... de meeste meiden die relatief vroeg seksueel actief zijn komen er rond hun 23ste achter dat ze een serieuze relatie willen. Die vallen op oudere mannen vaak. De meiden tussen 16-22j die veel seks willen vallen meer op de zelfverzekerde playersquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:25 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hier is al eens onderzoek naar gedaan en het klopt inderdaad, hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt omdat je toch achterop raakt. Het beeld dat mensen op oudere leeftijd vaak bewust maagd zijn klopt dan ook niet. Het probleem is meer dat om wat voor reden dan ook je gewoon niemand kan vinden.
www.businessinsider.com/why-people-become-adult-virgins-2014-1
Als je succesvol bent hoef jij je geen zorgen te maken. Het is pas een probleem als je sociale beperkingen hebt, en daardoor is je positie op de markt gewoon een stuk minder.
Ik moet er niet aan denken dat we straks toestanden krijgen als we die op datingsites kennen, dat nieuw geregistreerde meisjes direct 20 30 berichtjes van mannen krijgen terwijl je als man je best moet doen om maar 1 of 2 berichtjes te kunnen krijgen. Door dit soort scheve cijfers in de maatschappij zou het zomaar maar eens kunnen dat we die zelfde verhouding krijgen als op de datingsites, met alle gevolgen van dien.
Alsof je een biefstuk aan aan groep hongerige pitbulls wil voeren.
Daar word je ook niet gelukkig van.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:39 schreef Casiotone het volgende:
Waar is de tijd van de uithuwelijking gebleven?
Beste post uit dit topicquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat maakt het uit op welke leeftijd je nog maagd bent? Het gaat erom dat je tevreden bent met je leven en seks hebt met iemand die je het waard vindt. Ik zie het probleem niet
Dat vrouwen positief reageren op deze push-pull aanpak is zorgwekkend, naargeestig en een gevaar voor de wereld. Hier wil ik niks mee van doen hebben. Gelukkig zijn er slechts een paar vrouwen in mijn leven geïnteresseerd geweest in mij, maar dat zijn er dan al een paar teveel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als je meer dan een keer seks wilt met een vrouw, zul je ervoor moeten zorgen dat ze aanhankelijk wordt. Dit doe je door aantrekken en afstoten. Omdat vrouwen irrationele wezens zijn, en hun hormoonhuishouding bij hen na de seks een emotionele aanhankelijkheid creëert, zal hun verlangen naar jou juist sterker worden als je ze na de seks als vuil behandelt. Dit soort biowaarheden zijn niet te ontkennen.
Jij bent niet helemaal tof in je bovenkamerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als je meer dan een keer seks wilt met een vrouw, zul je ervoor moeten zorgen dat ze aanhankelijk wordt. Dit doe je door aantrekken en afstoten. Omdat vrouwen irrationele wezens zijn, en hun hormoonhuishouding bij hen na de seks een emotionele aanhankelijkheid creëert, zal hun verlangen naar jou juist sterker worden als je ze na de seks als vuil behandelt. Dit soort biowaarheden zijn niet te ontkennen.
Jij bent een vrouw en niet in staat om rationeel na te denken. Elliot Rodger in zijn Manifesto, pagina 117 stelt hierover het volgende:quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal tof in je bovenkamer
quote:There is something mentally wrong with the way their brains are wired, as if they haven’t evolved from animal-like thinking. They are incapable of reason or thinking rationally. They are like animals, completely controlled by their primal, depraved emotions and impulses. That is why they are attracted to barbaric, wild, beast-like men.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:19 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw en niet in staat om rationeel na te denken. Elliot Rodger in zijn Manifesto, pagina 117 stelt hierover het volgende:
[..]
Klinkt als een nice guy.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:19 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw en niet in staat om rationeel na te denken. Elliot Rodger in zijn Manifesto, pagina 117 stelt hierover het volgende:
[..]
die nice guy gaat nog lelijk op zijn neus kijkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:24 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Klinkt als een nice guy.
Elliot spreekt niet over hoe vrouwen worden behandeld, hij spreekt over hoe vrouwen mannen behandelen. Want vrouwen hebben meer macht dan goed is voor de samenleving. Ook Elliot onderschrijft dit:quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik ben al vanaf mijn 16e jaar samen met mijn ega en als hij me zo had behandeld was ik zeker
meteen weg geweest, meer dan 25 jaar geleden al Mop, dus jullie lullen uit je nek
quote:The power that beautiful women have is unbelievable. They can temporarily turn a desperate boy’s whole world around just by smiling.
quote:Women have more power in human society than they deserve, all because of sex.
Hij is dood. Was zo'n doorgedraaid joch dat zeven mensen vermoorde op een campus en daarna zelfmoord pleegde.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
die nice guy gaat nog lelijk op zijn neus kijken![]()
of hij blijft over met een kneusje die dat wél pikt
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:30 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Hij is dood. Was zo'n doorgedraaid joch dat zeven mensen vermoorde op een campus en daarna zelfmoord pleegde.
Inderdaad, het is de wereld op z'n kop, want hij verdiende meer dan hij kreeg. Elliot omschreef zichzelf als de "supreme gentleman".quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:24 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Klinkt als een nice guy.
quote:I am Elliot Rodger… Magnificent, glorious, supreme, eminent… Divine! I am the closest thing there is to a living god. Humanity is a disgusting, depraved, and evil species. It is my purpose to punish them all. I will purify the world of everything that is wrong with it. On the Day of Retribution, I will truly be a powerful god, punishing everyone I deem to be impure and depraved.
Die Elliot toch, tis wat....quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:29 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Elliot spreekt niet over hoe vrouwen worden behandeld, hij spreekt over hoe vrouwen mannen behandelen. Want vrouwen hebben meer macht dan goed is voor de samenleving. Ook Elliot onderschrijft dit:
[..]
[..]
Doe niet zo lichtzinnig hierover! Door toedoen van het gedrag van vrouwen is hij nu dood. Dus ook jij had hier een aandeel in.quote:
Wat een narcistquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:31 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Inderdaad, het is de wereld op z'n kop, want hij verdiende meer dan hij kreeg. Elliot omschreef zichzelf als de "supreme gentleman".
[..]
Door toedoen van vrouwen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:32 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Doe niet zo lichtzinnig hierover! Door toedoen van het gedrag van vrouwen is hij nu dood. Dus ook jij had hier een aandeel in.
Maar misschien denk jij ook wel zo over jezelf? Succes ermee dan...quote:I am Elliot Rodger… Magnificent, glorious, supreme, eminent… Divine! I am the closest thing there is to a living god.
Elliot.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:29 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Elliot spreekt niet over hoe vrouwen worden behandeld, hij spreekt over hoe vrouwen mannen behandelen. Want vrouwen hebben meer macht dan goed is voor de samenleving. Ook Elliot onderschrijft dit:
[..]
[..]
Je een mongool noemen zou een belediging zijn voor mensen met Downquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:51 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Dat vrouwen positief reageren op deze push-pull aanpak is zorgwekkend, naargeestig en een gevaar voor de wereld. Hier wil ik niks mee van doen hebben. Gelukkig zijn er slechts een paar vrouwen in mijn leven geïnteresseerd geweest in mij, maar dat zijn er dan al een paar teveel.
Ondanks dat ik hierover nog geen wetenschappelijke onderbouwing hebben kunnen vinden, wordt dit ook onderschreven door Elliot Rodger in zijn Manifesto. Hoewel Elliot Rodger maar op een community college zat, vestigde hij terecht de aandacht op de negatieve invloed van vrouwen. Met name met het begin van zijn epiloog op pagina 136 geeft hij een bredere kijk op het gevaar dat vrouwen teweeg brengen in de maatschappij.
Lees hier het gehele Manifesto: https://www.documentcloud.org/documents/1173808-elliot-rodger-manifesto.html
Precies, want het heeft niks met elkaar te maken. Een mongool is niet hetzelfde als iemand met Down. Probeer het nog een keer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je een mongool noemen zou een belediging zijn voor mensen met Down
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:47 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Precies, want het heeft niks met elkaar te maken. Een mongool is niet hetzelfde als iemand met Down. Probeer het nog een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |