Hehequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:47 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Precies, want het heeft niks met elkaar te maken. Een mongool is niet hetzelfde als iemand met Down. Probeer het nog een keer.
"Doordat het woord mongool ook een scheldwoord is, wordt het steeds minder gebruikt voor mensen met het syndroom van Down."quote:
Dat het steeds minder gebruikt wordt betekent geenszins dat het niets met elkaar te maken heeft, zoals jij zei. Maar wring jezelf vooral in allerlei bochten om je gelijk te halen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:24 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
"Doordat het woord mongool ook een scheldwoord is, wordt het steeds minder gebruikt voor mensen met het syndroom van Down."
Maar voor jou en je vriendje geldt dat natuurlijk niet. Ongelukkige formulering van zijn kant om iemand te beledigen dus, terwijl hij daarmee ook mensen met het syndroom van Down beledigt.
Het klopt dat beide woorden iets met elkaar te maken hebben, waarme je zegt dat de formulering van jouw vriendje ook niet juist is. Maar doe vooral mee om scheldwoorden in ere te houden en om überhaupt te schelden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat het steeds minder gebruikt wordt betekent geenszins dat het niets met elkaar te maken heeft, zoals jij zei. Maar wring jezelf vooral in allerlei bochten om je gelijk te halen.
Ik heb geen Down, noch Elliot had Down, dus mij een mongool noemen zou geen belediging zijn voor Down-mensen, maar zou feitelijk onjuist zijn volgens de door jouw aangehaalde definities.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je een mongool noemen zou een belediging zijn voor mensen met Down
Lees je posts nog eens. Succes!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:12 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Het klopt dat beide woorden iets met elkaar te maken hebben, waarme je zegt dat de formulering van jouw vriendje ook niet juist is. Maar doe vooral mee om scheldwoorden in ere te houden en om überhaupt te schelden.
[..]
Ik heb geen Down, noch Elliot had Down, dus mij een mongool noemen zou geen belediging zijn voor Down-mensen, maar zou feitelijk onjuist zijn volgens de door jouw aangehaalde definities.
De relatie tussen mijn posts en het gebruik van woorden als mongool en mensen met Down, leg jij en enkel jij met jouw foutieve formulering. Je leest dingen die nergens zijn geschreven door mij. Noch onderschrijf ik jouw makkelijke oordelen over mij. Pure arrogantie om het makkelijk af te doen met "Lees je posts nog eens"quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lees je posts nog eens. Succes!
Eveneens arrogant om te stellen dat ik me in allerlei bochten wring. Dat betekent dat jij aan de winnende hand bent in deze discussie? Wat een snelle oordelen hebben jij en je vriendje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat het steeds minder gebruikt wordt betekent geenszins dat het niets met elkaar te maken heeft, zoals jij zei. Maar wring jezelf vooral in allerlei bochten om je gelijk te halen.
Volgende keer zal ik alles stapsgewijs uitleggen. Misschien snap je dan wat ik probeerde te zeggen. Heb je het nummer van je begeleider? Dan kan hij me helpen uitleggen hoe ik het beste met je kan communiceren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:06 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
De relatie tussen mijn posts en het gebruik van woorden als mongool en mensen met Down, leg jij en enkel jij met jouw foutieve formulering. Je leest dingen die nergens zijn geschreven door mij. Noch onderschrijf ik jouw makkelijke oordelen over mij. Pure arrogantie om het makkelijk af te doen met "Lees je posts nog eens"
[..]
Eveneens arrogant om te stellen dat ik me in allerlei bochten wring. Dat betekent dat jij aan de winnende hand bent in deze discussie? Wat een snelle oordelen hebben jij en je vriendje.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die Elliotpipo had wel gelijk over hoe vrouwen sommige jongens behandelen.
Gelukkig zijn niet alle chicks zo en had die jongen het echt bij zichzelf moeten zoeken. Hij had wel meer dan enkel narcisme en asperger.
E: hetzelfde trouwens met mannen. Er zit niet echt verschil in.
Juist wel! Waarom zouden ze me geen ontmaagding gunnen? Ze zouden mij hiermee erg blij kunnen maken en het zou me toch een boost in zelfvertrouwen geven. Laat staan alle gezondheidsvoordelen die seks al geeft. Het kost ze immers geen rooie cent, en ik ben van die seksuele frustratie af.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:41 schreef netchip het volgende:
[..]
Nee, mij gaat het ook niet gebeuren om op 25-jarige leeftijd nog maagd te zijn. Dat ligt toch echt aan jezelf, ervan uitgaande dat je lichamelijk en geestelijk niets mankeert.
Die vrouwen treffen echt geen blaam hoor, ik vind ze alleen maar verstandig.
Ook dat is niet waar. Vrouwen zijn hun hele leven emotioneel instabiel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:26 schreef netchip het volgende:
1. Da's niet waar, ik las hier laatst dat mannen emotioneel instabiel tot hun 21e zijn, en vrouwen tot hun 25e.
Onderschrijf ik eveneens niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:32 schreef Zure het volgende:
1. Vrouwen zijn NIET eng. Vrouwen zijn gewoon mensen, behandel ze dan ook zo. Het zijn geen enge wezens.
Waarom ga je niet gewoon eens wat doen in plaats van jezelf zielig vinden en anderen verantwoordelijk houden voor wat er mis is in jouw leven?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
Juist wel! Waarom zouden ze me geen ontmaagding gunnen? Ze zouden mij hiermee erg blij kunnen maken en het zou me toch een boost in zelfvertrouwen geven. Laat staan alle gezondheidsvoordelen die seks al geeft. Het kost ze immers geen rooie cent, en ik ben van die seksuele frustratie af.
Ik moet bekennen dat ik problemen heb in het sociaal contact, daardoor heb ik ook nauwelijks vrienden en is versieren een stuk moeilijker. Maar maakt mij dat als mens minder? Een meisje zou daar toch ook gewoon doorheen kunnen kijken en gewoon seks met mij kunnen hebben, ook al ben ik sociaal wat minder vaardig?
Omdat meisjes geen liefdadigheidsinstelling zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
Juist wel! Waarom zouden ze me geen ontmaagding gunnen? Ze zouden mij hiermee erg blij kunnen maken en het zou me toch een boost in zelfvertrouwen geven. Laat staan alle gezondheidsvoordelen die seks al geeft. Het kost ze immers geen rooie cent, en ik ben van die seksuele frustratie af.
Ik moet bekennen dat ik problemen heb in het sociaal contact, daardoor heb ik ook nauwelijks vrienden en is versieren een stuk moeilijker. Maar maakt mij dat als mens minder? Een meisje zou daar toch ook gewoon doorheen kunnen kijken en gewoon seks met mij kunnen hebben, ook al ben ik sociaal wat minder vaardig?
Hij heeft alles al geprobeerd en nog krijgt hij negatieve respons van de dames. Hoe zou jij je voelen in zijn situatie?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 07:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon eens wat doen in plaats van jezelf zielig vinden en anderen verantwoordelijk houden voor wat er mis is in jouw leven?
Nee, blijkbaar niet. Bij mij werkt dat toch anders. Ik ga er vanuit dat indien iemand aardig is, ook aardig wordt teruggedaan. Nou voor vrouwen geldt dat blijkbaar niet en hebben ze het recht zich altijd bot te gedragen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 07:46 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Omdat meisjes geen liefdadigheidsinstelling zijn.
Hexagon en co zijn nou eenmaal rechtse rakkers die vinden als je ergers in faalt (werk, relaties of iets anders) je daar zelf verantwoordelijk voor bent.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:52 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar niet. Bij mij werkt dat toch anders. Ik ga er vanuit dat indien iemand aardig is, ook aardig wordt teruggedaan. Nou voor vrouwen geldt dat blijkbaar niet en hebben ze het recht zich altijd bot te gedragen.
De tering zeg, laat dit een trol zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:52 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar niet. Bij mij werkt dat toch anders. Ik ga er vanuit dat indien iemand aardig is, ook aardig wordt teruggedaan. Nou voor vrouwen geldt dat blijkbaar niet en hebben ze het recht zich altijd bot te gedragen.
Wat betreft werk hebben ze wel enigszins gelijk omdat op school en aan de uni bepaal je zelf hoe hard je studeert, hoewel intelligentie ook een rol speelt. Maar in relaties ben je volledig afhankelijk van de toeschietelijkheid van die ander. Maar dat ik aardig doe tegen vrouwen en ze me vervolgens in elkaar slaan, bedriegen, bestelen of voorliegen waar geen enkele aanleiding toe is, maakt me verbitterd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:57 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Hexagon en co zijn nou eenmaal rechtse rakkers die vinden als je ergers in faalt (werk, relaties of iets anders) je daar zelf verantwoordelijk voor bent.
Maar ik denk beter dat je er met iemand over kan praten en dan iemand die je echt kan helpen en dat is hier niet op een internetforum.
Maar hoe stel je jezelf op tegen meiden? (Aardig zijn vind ik te onduidelijk)quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:01 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Wat betreft werk hebben ze wel enigszins gelijk omdat op school en aan de uni bepaal je zelf hoe hard je studeert, hoewel intelligentie ook een rol speelt. Maar in relaties ben je volledig afhankelijk van de toeschietelijkheid van die ander. Maar dat ik aardig doe tegen vrouwen en ze me vervolgens in elkaar slaan, bedriegen, bestelen of voorliegen waar geen enkele aanleiding toe is, maakt me verbitterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |