abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155101574
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 00:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nee maar die zijn niet achterlijk natuurlijk :P

Als je niet weet wat gevoelig is/pijn doet/ hoe zo'n ding aanvoelt en waar je precies moet wrijven.. Tjah dat verraadt een hoop :D
Ja en dan? Ze moet maar accepteren dat niet iedereen super ervaren is. Die ervaring zal heus wel vanzelf komen, en als ze ook maar een beetje om je geeft snapt ze dat echt wel.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 00:21:29 #152
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155101595
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 00:20 schreef netchip het volgende:

[..]

Ja en dan? Moet ze maar accepteren dat niet iedereen super ervaren is. Die ervaring zal heus wel vanzelf komen, en als ze ook maar een beetje om je geeft snapt ze dat echt wel.
Ik suggereer niks. Maar erom liegen heeft weinig zin denk ik, dat bedoel ik te zeggen :*
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_155101620
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 00:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik suggereer niks. Maar erom liegen heeft weinig zin denk ik, dat bedoel ik te zeggen :*
Nee, klopt. Snap ook niet waarom je erover zou liegen, gewoon omheen praten.
pi_155101732
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 00:07 schreef syndroom het volgende:

[..]

Niet gesproken. Ik heb die informatie gewoon van diverse websites en publicaties. Ik weet dat ik aan mijzelf moet werken, alleen zal dat best lang gaan duren omdat er op meerdere vlakken problemen zijn, die elkaar weer versterken.
Misschien moet je je dan niet vast pinnen op dit soort onderzoekjes, zeker niet als je een meid wil die op jou valt in plaats van een generaliserend plaatje.

quote:
Ondertussen zit je toch met die seksuele frustratie. Zelfs als de problemen opgelost zijn zal het nog een lange tijd duren voordat je echt succes hebt met vrouwen. Ik moet echt vanaf 0 beginnen, zeg maar het niveau van een 13 jarige.
Blijven janken dat je achtergesteld, onervaren en zielig bent gaat je sowieso geen kut verder helpen. Niet in je zelfontwikkeling en zeker niet op romantisch gebied. Kun je wel denken dat je een suave casanova wil worden, maar wees eens eerlijk of dat bij je past en haalbaar is. In de tussentijd kun je in je sociale kring beter eens oefenen in gewoon contact met dames hebben en houden. Krijg je misschien ook een wat genuanceerder beeld waar ze echt van houden en of je überhaupt erbij zou passen..

quote:
Het zal niet gemakkelijk worden aangezien de norm toch is dat mannen toch wel wat ervaring horen te hebben en dat er niet veel meiden zijn die geilen op een mannelijke maagd van 25.
Als jij jezelf blijft presenteren als die mannelijke maagd in plaats van gewoon een persoon met inhoud, dan minimaliseer je je kansen aanzienlijk ja. Je hebt zelf een aandeel in hoe mensen jou beleven..
pi_155102145
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:10 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Seks is niet alleen een handeling en ervaring, maar ook een "teken" met sociale betekenis.
Beng. Au.
pi_155103448
Je zult ook dingen moeten gaan ondernemen en vrienden maken, of iig een kennissenkring opbouwen. Je klaagposts laten je klinken als een kluizenaar, maar is dat ook zo?
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:00:41 #157
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_155105953
quote:

[..]

Als je niet weet wat gevoelig is/pijn doet/ hoe zo'n ding aanvoelt en waar je precies moet wrijven.. Tjah dat verraadt een hoop :D
Als ze het al merken is het op dat moment toch te laat. Dus wat niet weet, wat niet deert.
pi_155106113
quote:

[..]

Dan kan zij dat toch aangeven? Sowieso vindt niet iedereen hetzelfde fijn.
pi_155107029
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:59 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik heb na aanleiding van dit topic wel een paar pogingen ondernomen maar op één of andere manier komt het onnatuurlijk of creepy over waardoor het meisjes afschrikt.
Ik heb zelf ook altijd dat gevoel alsof ik erg creepy over kom, maar als ze niet zitten te wachten op een gesprekje dan merk je dat snel genoeg. Alhoewel ik nu ook wel stoer loop te praten ben ik over 2 maandjes alweer 30 en ook nog nooit een relatie gehad. Ben ook redelijk introvert en onderneem nooit wat en hoewel ik dat vaak heb geprobeerd te veranderen slaat dat al snel over op hopeloosheid en zit ik weer thuis te loeren. Fout fout fout. Kan soms tegenzitten en alles kan soms hopeloos lijken maar de beste tip die ik kan geven, geef niet op. Anders ben je zo ook 30 zonder Progress.

Alhoewel ik, als ik erop terug kijk, genoeg kansjes heb gehad om in gesprek te komen met een dame heb ik nooit echt de stap daadwerkelijk gezet en daar baal ik wel van, want who knows what could have happend. Vanmiddag toch even me ballen erop schroeven en een stapje ondernemen in de tram/trein want er is iig een opening tot iig een gesprekje denk ik.
pi_155108105
Buiten de discussie of het vreemd of raar is dat je op je 25e nog maagd bent is het gewoon zonde voor jezelf. Seks hebben heeft alleen maar positieve kanten. Je voelt je vrolijker, zelfverzekerder en je gaat er beter van uit zien.

Seks lijdt tot seks. Als je veel seks hebt, dan krijg je ook veel meer aandacht van vrouwen.

Ik lees hier sommige mensen die denken dat je per se knap moet zijn, een hoge sociale status moet hebben of extravert moet zijn. Dat is echt allemaal onzin.

Iedereen kent wel minder knappe mensen, mensen met lagere een sociale status of introverte mensen die veel seks hebben.

Daten en interesse opwekken bij vrouwen is echt iets wat je jezelf kan aanleren. Vergeet alle dingen die je op tv of in films ziet. Vrouwen zijn niet op zoek naar mannen die zich kwetsbaar opstellen en die zijn gevoel toont. Vrouwen willen mannen. Vrouwen willen dominante mannen, ze willen geen slappe jochies. Ik bedoel het niet op alleen maar de meest traditionele betekenis van het woord, maar ze willen iets om tegenop te kijken. Dat kan echt van alles zijn.

Stop met zelfmedelijden te hebben over dat het andere mannen wel lukt maar jou niet. Vrouwen versieren is gewoon oefenen, oefenen en oefenen. Nederlandse mannen wordt niet geleerd hoe je een vrouw moet versieren. Waarom zijn bijvoorbeeld Italiaanse mannen daar zoveel beter in? Omdat zij dat geleerd krijgen hoe je een vrouw moet versieren vanaf kleins af aan.

Ik zie het ook met lede ogen aan bij een paar vrienden van me. Ze zien er niet slecht uit, maar ze hebben nooit seks. Ze pakken het het altijd compleet verkeerd aan. Ze stralen onzekerheid uit en vrouwen knappen daar op af.

Afwijzing is ook helemaal niet erg. Of denk je misschien dat degene die veel seks hebben nooit afgewezen worden? Die worden waarschijnlijk veel meer afgewezen dan iemand die nooit seks heeft. Het verschil is dat zij dat als normaal zien en degene met weinig seks het als een grote teleurstelling.

Als je op je 25e nog maagd bent dan ligt dat meestal helemaal aan jezelf. Ga aan je zelfvertrouwen werken en ga vrouwen proberen te versieren. Oefenen, oefenen en oefenen. 99% is lichaamstaal bij versieren, dus het maakt helemaal niet uit wat je zegt. Het gaat er om hoe je iets zegt en wat je uitstraal. Als ik op mijn 25e nog maagd was dan zou ik ook zeker naar de hoeren gaan. Seks lijdt tot meer seks.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:29 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook altijd dat gevoel alsof ik erg creepy over kom, maar als ze niet zitten te wachten op een gesprekje dan merk je dat snel genoeg. Alhoewel ik nu ook wel stoer loop te praten ben ik over 2 maandjes alweer 30 en ook nog nooit een relatie gehad. Ben ook redelijk introvert en onderneem nooit wat en hoewel ik dat vaak heb geprobeerd te veranderen slaat dat al snel over op hopeloosheid en zit ik weer thuis te loeren. Fout fout fout. Kan soms tegenzitten en alles kan soms hopeloos lijken maar de beste tip die ik kan geven, geef niet op. Anders ben je zo ook 30 zonder Progress.

Alhoewel ik, als ik erop terug kijk, genoeg kansjes heb gehad om in gesprek te komen met een dame heb ik nooit echt de stap daadwerkelijk gezet en daar baal ik wel van, want who knows what could have happend. Vanmiddag toch even me ballen erop schroeven en een stapje ondernemen in de tram/trein want er is iig een opening tot iig een gesprekje denk ik.
Uit je verhaal haal ik dat je alles fout doet wat je maar fout kan doen.

1. Vrouwen zijn NIET eng. Vrouwen zijn gewoon mensen, behandel ze dan ook zo. Het zijn geen enge wezens.
2. Introvert is echt een slap excuus. Het gaat er niet om wat je zegt, het gaat er niet om hoeveel je praat, het gaat er om HOE je het iets zegt. Het gaat erom wat je lichaamstaal zegt. Straal je onzekerheid uit, dan knapt een vrouw daar op af. Geloof mij, 99% bij versieren is non verbaal.
3. Mensen die veel seks hebben worden continue afgewezen. Het is niet erg om afgewezen te worden. Ga gewoon praten met vrouwen en als je afgewezen wordt, hop naar de volgende.

[ Bericht 29% gewijzigd door Zure op 11-08-2015 10:38:38 ]
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:55:36 #161
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155108545
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:18 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Dan kan zij dat toch aangeven? Sowieso vindt niet iedereen hetzelfde fijn.
Dit vind ik zo overschat. In globale lijnen vinden vrouwen wel hetzelfde fijn hoor. Spaarzame details zoals direct contact op de voeler of indirect enzo. Maar je gaat niet van Mars naar Jupiter hoor :p
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_155130156
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 21:13 schreef jodelahity het volgende:
Al iemand ontmaagd dankzij deze topicreeks?
Ik bijna.
Copthorne 2.0
pi_155130605
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:00 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Ik bijna.
Hoezo bijna? Net niet geneukt of gaat het binnenkort gebeuren.
pi_155134831
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:29 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Als je je uiterlijk niet mee heb dan heeft het geen nut om met vrouwen te praten.
Behalve als ze achter je geld aanzitten om de kinderen te betalen uit een vorige relatie.
pi_155140604
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:45 schreef strong het volgende:

[..]

Als je je uiterlijk niet mee heb dan heeft het geen nut om met vrouwen te praten.
Behalve als ze achter je geld aanzitten om de kinderen te betalen uit een vorige relatie.
Dan praat je met de vrouwen die hun uiterlijk ook niet mee hebben :)
  woensdag 12 augustus 2015 @ 15:45:26 #166
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_155150690
Juist vrouwen hebben meer oog voor het innerlijk van een partner dan de meeste mannen. Vrouwen kunnen gaan houden van een 'quasimodo'. Maar deze vrouwen kom je niet tegen in hopeloze kroegen en clubs. Daar draait het om eerste indruk en zien en gezien worden.

Ik denk dat TS niet moet zoeken naar snelle seks, maar op zoek moet naar een klik met iemand. Ga es chatten op internet, probeer een soort vriendschap op te bouwen. En wees dan niet zo'n vreselijke hork die needy overkomt... ts moet het iig niet hebben van de eerste indruk dus moet op zoek naar een vrouw die verder kan kijken.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_155171440
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:45 schreef VaLkyRie het volgende:
Juist vrouwen hebben meer oog voor het innerlijk van een partner dan de meeste mannen. Vrouwen kunnen gaan houden van een 'quasimodo'. Maar deze vrouwen kom je niet tegen in hopeloze kroegen en clubs. Daar draait het om eerste indruk en zien en gezien worden.

Ik denk dat TS niet moet zoeken naar snelle seks, maar op zoek moet naar een klik met iemand. Ga es chatten op internet, probeer een soort vriendschap op te bouwen. En wees dan niet zo'n vreselijke hork die needy overkomt... ts moet het iig niet hebben van de eerste indruk dus moet op zoek naar een vrouw die verder kan kijken.
Dat chatten op internet vind ik ook erg moeilijk, want tja, voor elke vrouw die online is storten er 100 mannen over der heen. Life is complicated bro :-)

Heb het treinmeisje niet meer gezien :< Had ik eindelijk me ballen ingeschroefd en dan zie ik der nie meer. Vanmorgen ook niet, maar volgens mij pakt ze een treintje later (uitgevonden door m'n stalker mode), hebben wel 9 vd 10 x zelfde trein naar Ede dus wie weet vanavond een 'Hoe gaat het' me strot uit werken. :-)
pi_155180529
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:32 schreef Zure het volgende:

Buiten de discussie of het vreemd of raar is dat je op je 25e nog maagd bent is het gewoon zonde voor jezelf. Seks hebben heeft alleen maar positieve kanten. Je voelt je vrolijker, zelfverzekerder en je gaat er beter van uit zien.

Seks lijdt tot seks. Als je veel seks hebt, dan krijg je ook veel meer aandacht van vrouwen.
Daarom wil ik ook best nog een poging wagen. Al denk ik wel dat de drukte en hectiek van een club of discotheek niet echt de ideale locatie is voor een persoon als ik om daar vrouwen aan te gaan spreken.

Iemand nog tips voor goede locaties?

quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:45 schreef VaLkyRie het volgende:

Idee is goed maar in werkelijkheid worden vrouwen op internet al overspoeld met mannen die iets van hen willen. Dat zie je vooral op Tinder, chat en datingsites dat verreweg de meeste leden mannen zijn.

Wat een werk om maar te proberen een vrouw in bed te krijgen. Soms lijkt het alsof we te maken hebben met schaars goed.

Feit blijft wel dat we in Nederland te kampen hebben met een mannenoverschot/vrouwentekort en dat onder mannen het recht van de sterkste geldt. Ben je niet sociaal, dominant, of knap, mag je naar huis. Meisjes hebben volop keuze, voor jou 10 anderen die ook wel met haar naar bed willen gaan. Dat is nou eenmaal de realiteit.

[ Bericht 2% gewijzigd door syndroom op 13-08-2015 16:01:59 ]
pi_155185463
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:40 schreef syndroom het volgende:

Feit blijft wel dat we in Nederland te kampen hebben met een mannenoverschot/vrouwentekort en dat onder mannen het recht van de sterkste geldt. Ben je niet sociaal, dominant, of knap, mag je naar huis. Meisjes hebben volop keuze, voor jou 10 anderen die ook wel met haar naar bed willen gaan. Dat is nou eenmaal de realiteit.

Niet waar. We hebben zelfs een vrouwenoverschot.
pi_155187501
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:32 schreef Zure het volgende:

Ik lees hier sommige mensen die denken dat je per se knap moet zijn, een hoge sociale status moet hebben of extravert moet zijn. Dat is echt allemaal onzin.

Iedereen kent wel minder knappe mensen, mensen met lagere een sociale status of introverte mensen die veel seks hebben.

Daten en interesse opwekken bij vrouwen is echt iets wat je jezelf kan aanleren. Vergeet alle dingen die je op tv of in films ziet. Vrouwen zijn niet op zoek naar mannen die zich kwetsbaar opstellen en die zijn gevoel toont. Vrouwen willen mannen. Vrouwen willen dominante mannen, ze willen geen slappe jochies. Ik bedoel het niet op alleen maar de meest traditionele betekenis van het woord, maar ze willen iets om tegenop te kijken. Dat kan echt van alles zijn.

Stop met zelfmedelijden te hebben over dat het andere mannen wel lukt maar jou niet. Vrouwen versieren is gewoon oefenen, oefenen en oefenen. Nederlandse mannen wordt niet geleerd hoe je een vrouw moet versieren. Waarom zijn bijvoorbeeld Italiaanse mannen daar zoveel beter in? Omdat zij dat geleerd krijgen hoe je een vrouw moet versieren vanaf kleins af aan.

Ik zie het ook met lede ogen aan bij een paar vrienden van me. Ze zien er niet slecht uit, maar ze hebben nooit seks. Ze pakken het het altijd compleet verkeerd aan. Ze stralen onzekerheid uit en vrouwen knappen daar op af.

Afwijzing is ook helemaal niet erg. Of denk je misschien dat degene die veel seks hebben nooit afgewezen worden? Die worden waarschijnlijk veel meer afgewezen dan iemand die nooit seks heeft. Het verschil is dat zij dat als normaal zien en degene met weinig seks het als een grote teleurstelling.

Als je op je 25e nog maagd bent dan ligt dat meestal helemaal aan jezelf. Ga aan je zelfvertrouwen werken en ga vrouwen proberen te versieren. Oefenen, oefenen en oefenen. 99% is lichaamstaal bij versieren, dus het maakt helemaal niet uit wat je zegt. Het gaat er om hoe je iets zegt en wat je uitstraal. Als ik op mijn 25e nog maagd was dan zou ik ook zeker naar de hoeren gaan. Seks lijdt tot meer seks.

[..]

Uit je verhaal haal ik dat je alles fout doet wat je maar fout kan doen.

1. Vrouwen zijn NIET eng. Vrouwen zijn gewoon mensen, behandel ze dan ook zo. Het zijn geen enge wezens.
2. Introvert is echt een slap excuus. Het gaat er niet om wat je zegt, het gaat er niet om hoeveel je praat, het gaat er om HOE je het iets zegt. Het gaat erom wat je lichaamstaal zegt. Straal je onzekerheid uit, dan knapt een vrouw daar op af. Geloof mij, 99% bij versieren is non verbaal.
3. Mensen die veel seks hebben worden continue afgewezen. Het is niet erg om afgewezen te worden. Ga gewoon praten met vrouwen en als je afgewezen wordt, hop naar de volgende.
En hoe wordt iemand zelfverzekerd? Zelf word ik bijvoorbeeld onzeker bij een leuk meisje als een gesprek doodloopt. Ik ken iemand die niet bijzonder knap is en redelijk introvert, maar wel enorm veel humor en algemene ontwikkeling heeft. Hij kan overal over meepraten. Muziek, sport, reizen, enzovoort.

Als je dat ook niet hebt, waar put je dan je zekerheid uit? Je moet wel iets hebben om zelfverzekerd over te zijn.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_155194474
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

En hoe wordt iemand zelfverzekerd? Zelf word ik bijvoorbeeld onzeker bij een leuk meisje als een gesprek doodloopt. Ik ken iemand die niet bijzonder knap is en redelijk introvert, maar wel enorm veel humor en algemene ontwikkeling heeft. Hij kan overal over meepraten. Muziek, sport, reizen, enzovoort.

Als je dat ook niet hebt, waar put je dan je zekerheid uit? Je moet wel iets hebben om zelfverzekerd over te zijn.
Iedereen is onzeker begonnen. Maar inderdaad, als je heel erg onzeker bent moet je ook tegelijkertijd aan jezelf werken.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 01:32:45 #172
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_155199518
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:40 schreef syndroom het volgende:

En voor het gemak vergeet je even dat de rest van de Nederlandse mannen wel allemaal seks hebben.

Met de calimero instelling die jij hebt, ga je nooit iemand in bed krijgen.

Ik snap ook niet hoe je dit soort uitspraken durft te doen als maagd van 25.
Je hebt namelijk geen flauw idee hoe het in elkaar zit.
pi_155200099
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 01:32 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

En voor het gemak vergeet je even dat de rest van de Nederlandse mannen wel allemaal seks hebben.

Met de calimero instelling die jij hebt, ga je nooit iemand in bed krijgen.

Ik snap ook niet hoe je dit soort uitspraken durft te doen als maagd van 25.
Je hebt namelijk geen flauw idee hoe het in elkaar zit.
En voor het gemaak vergeet je ook dat de Nederlandse mannen een vrouw nodig hebben om seks te hebben. Seksen doe je nooit alleen. Dus als je spreekt van een mannenoverschot, dat betekent dat de vrouwen gemiddeld vaker seks hebben dan mannen ;)

edit: was ook meer een aanvulling op jouw verhaal GOLDFIN9ER, syndroom had het namelijk over mannenoverschot/vrouwentekort in Nederland.

[ Bericht 3% gewijzigd door HQ-Design op 14-08-2015 03:08:44 ]
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 02:16:41 #174
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_155200344
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 02:01 schreef HQ-Design het volgende:

[..]

En voor het gemaak vergeet je ook dat de Nederlandse mannen een vrouw nodig hebben om seks te hebben. Seksen doe je nooit alleen. Dus als je spreekt van een mannenoverschot, dat betekent dat de vrouwen gemiddeld vaker seks hebben dan mannen ;)
Ik zeg nergens dat er een mannenoverschot is toch?

Als je me quote, reageer dan ook op m'n bericht.
pi_155202112
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 02:01 schreef HQ-Design het volgende:

[..]

En voor het gemaak vergeet je ook dat de Nederlandse mannen een vrouw nodig hebben om seks te hebben.
Dat hoeft niet natuurlijk :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')