abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154284666
Hoi allemaal,

Heb hier een tijd meegelezen en nu toch maar een account geopend, mede omdat ik vind dat er hier heel vrij over sex en sex gerelateerde zaken wordt gesproken.

Ben een man van inmiddels 30 en heb toch een (voor de meesten denk ik) aparte fetish, waar ik inmiddels al een jaar of 10-15 mee rondloop en vele verschillende ervaringen mee heb.

Ik zal proberen het relatief kort samen te vatten:
Ik kick er namelijk op als ik door een dame (meisje of vrouw) financieel wordt gebruikt (en dit buiten een relatie om, want in een relatie is gelijkwaardigheid wel belangrijk voor mij).
Het gaat er in de meeste gevallen om dat ik het opwindend vind als zij mijn geld opshopt en daar hartelijk om kan lachen en ik dus zelf krap moet leven ten gunste van haar. Verder zoek ik niks bij haar, sterker ik vind het juist extra opwindend dat ze me alleen daarvoor nodig heeft (en bij wijze van spreken andere jongens/mannen voor haar op andere manieren te bevredigen).

Soms zijn deze contacten in zekere zin duurzaam (bv samen met een meisje winkelen, of gewoon geld afgeven op een plek waar zij het wil, om een indicatie te geven kan het gaan om bedragen die varieerden tussen de 100 en 300 euro per keer ) Uiteraard is het vaak lastig deze contacten te vinden: veel dames hebben toch het idee (logisch) van: wie doet er nu zoiets zomaar?
Daarnaast op dating sites vind je ook vaak dames in geldnood en als iemand het dan weer puur uit geldnood doet vind ik het niet leuk, kan natuurlijk een onderdeel zijn maar gewoon houd ervan dat de dame in kwestie het ook leuk vind dat ik krap leef voor haar en bv probeert hoe ver ze kan gaan ("ik heb een paar leuke shoes gezien dus je kan toch wel even een paar weken niet uit eten of op stap?").

Soms zijn deze contacten ook incidentieel maar dit komt weinig voor, hoewel ik nergens naar op zoek ben behalve wat ik noem, wil ik natuurlijk geen mensen lastig vallen met deze fetish en snap dat het op anderen vreemd kan overkomen.
Voorbeeld van een incidenteel contact: ik zag laatst een leuke meid/dame, samen met een vreindin in de trein in een vrij lege coupe. Op een gegeven moment moest ik uit de trein en zij niet, en bij het passeren gooide ik het geld dat ik toevallig op zak had (was 70 euro) bij haar op schoot en verliet de trein.
Dit doe ik dan wel, terwijl ik nooit bv iemand zo op straat zou benaderen of in een winkel want dan lijkt dat me ongemakkelijk voor die persoon, en heeft ze zoiets van wat moet hij van me.
Terwijl als ik dus uit de trein stap en zij me ook op het perron ziet weglopen, weet dat ik verder niks wil en zoek, plus er was een vriendin bij dus geen 1 op 1. Hoop dat ze er samen flink om gelachen hebben. ze zei niks en kwam me niet achterna maar ze was wellicht ook verrast.
Dat laatste heb ik nu pas een keer gedaan maar vond ik ontzettend spannend, juist ook omdat het niet gepland is.
Nu vraag ik me af, vooral met mbt de dames, wat ze hiervan, met name van dat trein geld afgeef idee. Ik heb erover nagedacht en ik hoop een manier gevonden te hebben die voor haar en voor mij ok is... (andere optie zou zijn om mijn portemonee zogenaamd te verliezen als ze bv achter me loopt maar ben bang dat er iets mis gaat en een jongen hem dan opraapt...

Maar goed, het windt mij dus op dat zij mijn geld heeft en ik zuinig aan moet doen, heb verschillende ervaringen en heb enkele hele leuke gehad (die bv een vriendin meenamen naar een plek waar ik moest komen bij een station, en dan hun beide schoenen moest kussen terwijl zij lachend het geld uit mijn portemonnee haalden, en dat had ze zelf bedacht)

ik deel dit met jullie omdat ik toch benieuwd ben hoe men hier tegenaan kijkt.
in bv de USA vindt men veel sites over "money slavery" en in Duitsland ook wel, maar in NL lijkt het nog een relatief onbekend fenomeen.

Als iemand serieuze reacties of vragen heeft dan ben ik die natuurlijk bereid te beantwoorden,

groetjes,

Rob
pi_154285466
Wil je ze daarna ook in zien rondlopen?
ADHD-C
pi_154285691
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 23:37 schreef LazyDave het volgende:
Wil je ze daarna ook in zien rondlopen?
Dat is niet noodzakelijk, maar het is wel eens gebeurd dat een dame daarna dus foto's appte van wat ze gekocht had (in geval van cash overdracht) of dat ik op haar FB daarvan foto's zag.
Maar dan is het niet de kick om haar in die kleding te zien, maar meer dat ik dan dan de bevestiging heb waar het geld is gebleven en een extra gevoel dat ik krap moet leven zodat zij het wat luxer heeft.

Maar ja, de ene keer woont iemand op 10 km en de andere keer op 100 en eigenlijk hoef ik haar ook niet te zien los van die "geld-contacten", en dat is denk ik ook wederzijds :)
pi_154285788
Ook nog nooit van gehoord, maar ik vind het wel leuk en duidelijk uitgelegd ^O^
Somebody that I used to know
pi_154285818
wel van gehoord, maar ik vond het zo bizar dat ik er vanuit ging dat het niet gebeurde. dan kan ik me nog eerder een extreme vorm van cuckolding voorstellen dan dit.
  zondag 12 juli 2015 @ 23:49:31 #6
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_154285871
Suske en Wiske en de gulle geilaard? :D

Sorry, nog nooit van gehoord. De kick ligt hem voor jou dus echt bij het krap leven? En dat iemand anders van jou geld geniet.
pi_154286183
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 23:47 schreef Postbus100 het volgende:
Ook nog nooit van gehoord, maar ik vind het wel leuk en duidelijk uitgelegd ^O^
Nou dank je, heb mijn best gedaan om het verhaal niet te lang te maken maar gewoon een redelijke indruk van het gevoel en idee erachter te geven.

Qua "bekendheid":
Als je googlet vind je wel iets soortgelijks (bv op moneyslaves, "financial domination" of geldslaven) ofzo
maar dat is juist weer niet helemaal wat ik zoek.
Ik zoek eigenlijk niks in die sm wereld, geen meesteres of zoiets of iemand die dat voor haar beroep met mannen doet, maar gewoon leuke shopperige dames/meiden die wellicht wat ruimdenkend zijn (onder het motto hij blij, ik blij, who cares) en die wellicht ook wel een beetje er van genieten (dat iemand krap leeft voor haar en bv de macht dat ze uitprobeert hoe ver ik ga voor haar en erom kan giechelen met vriendinnen etc). Maar goed iedereen is anders en voorop staat dat iemand gewoon zichzelf is en doet zoals zij het wil. Want als iemand expres gemeen gaat doen of mij haar schoenen laat kussen, puur omdat ze denkt dat ik erop kick, terwijl dat helemaal niet in haar aard ligt maar denkt van als ik dat doe dan kan ik meer shoppen, dan werkt het geheel totaal niet heb ik gemerkt.
Een actrice zoek ik dus niet maar dan nog liever iemand die niet helemaal precies is wat ik zoek maar wel haarzelf is
pi_154287757
Ik herken wel wat ts zegt. Een jongeman heeft mij hiervoor ook eens benaderd.

Aan een tientje heb ik al genoeg, want dan kan je morgen geen frisdrank en tussendoortjes kopen, hihi. En ik wel een nieuw mobiel hoesje. ❤️
Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)
  maandag 13 juli 2015 @ 01:07:55 #9
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154288054
Je fetish is helemaal prima hoor..
Maar in het OV vind ik het echt niet kunnen.. het laat namelijk zien dat je er een hoop mafkezen hebt en het gevoel van onveiligheid van mensen vergroot..

Dat soort dingen ongevraagd doen vind ik niet zo gepast.. :N
Zoals de post hierboven, benader gewoon mensen.. er zullen weinig een probleem van maken..
pi_154288082
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 00:55 schreef Linda94 het volgende:
Ik herken wel wat ts zegt. Een jongeman heeft mij hiervoor ook eens benaderd.

Aan een tientje heb ik al genoeg, want dan kan je morgen geen frisdrank en tussendoortjes kopen, hihi. En ik wel een nieuw mobiel hoesje. ❤️
Begrijp dat je er toen van hebt afgezien, mede ook om de reden dat het toch misschien voelde van "wat wil ie van mij?"
En vraag ook aan anderen: zou dat geld in trein idee je ongemakkelijk doen voelen, of zou je er wel om kunnen lachen? Sprak een keer een meid die dat ook had meegemaakt, en zij vond het wel "magisch" voelen, maar zoals gezegd, de een ervaart het anders dan de ander.

Nog wat anders, hoop dat ik dat een beetje duidelijk heb uitgelegd, maar ik zoek, zo leert mijn ervaring niet iemand die alleen het "o lekker makkelijk even shoppen"idee heeft.
Natuurlijk mag dat wel een grote rol spelen maar ook de andere facetten die ik noemde heb ik nodig om er een bevredigend gevoel bij te krijgen.

Was het maar zo simpel. anders zou ik op een willekeurige dating site een ad zetten wie wil mijn geld opshoppen en heb ik meteen 100 reacties vrees ik, alleen dan dus veel wat ik juist niet echt zoek...

Heb dat allemaal wel eens geprobeerd maar heb meegemaakt dat veel meisjes toch erg lief waren (misschien van de ene kant ook wel goed) en dan zich teveel gingen afvragen of ik het wel kon missen of teveel het initiatief aan mij lieten, kortom misschien toch meer met hun geweten speelden dan ze vooraf dachten. Maar goed, dan dacht ik: jammer maar das beter dan een actrice en anderzijds zoals gezegd goed dat er veel lieve en bezorgde meisjes rondlopen (niet dat ik de meisjes die mij "kaalplukken" niet lief vind, ik vind het lastig uit te leggen maar die hebben dan toch een ook beetje een bitchy kant. of ze denken, hij vraagt er zelf om, dan kijk ik ook hoe ver ik kan gaan ook (ook prima)...
pi_154288154
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:08 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Begrijp dat je er toen van hebt afgezien, mede ook om de reden dat het toch misschien voelde van "wat wil ie van mij?"
En vraag ook aan anderen: zou dat geld in trein idee je ongemakkelijk doen voelen, of zou je er wel om kunnen lachen? Sprak een keer een meid die dat ook had meegemaakt, en zij vond het wel "magisch" voelen, maar zoals gezegd, de een ervaart het anders dan de ander.

Nog wat anders, hoop dat ik dat een beetje duidelijk heb uitgelegd, maar ik zoek, zo leert mijn ervaring niet iemand die alleen het "o lekker makkelijk even shoppen"idee heeft.
Natuurlijk mag dat wel een grote rol spelen maar ook de andere facetten die ik noemde heb ik nodig om er een bevredigend gevoel bij te krijgen.

Was het maar zo simpel. anders zou ik op een willekeurige dating site een ad zetten wie wil mijn geld opshoppen en heb ik meteen 100 reacties vrees ik, alleen dan dus veel wat ik juist niet echt zoek...

Heb dat allemaal wel eens geprobeerd maar heb meegemaakt dat veel meisjes toch erg lief waren (misschien van de ene kant ook wel goed) en dan zich teveel gingen afvragen of ik het wel kon missen of teveel het initiatief aan mij lieten, kortom misschien toch meer met hun geweten speelden dan ze vooraf dachten. Maar goed, dan dacht ik: jammer maar das beter dan een actrice en anderzijds zoals gezegd goed dat er veel lieve en bezorgde meisjes rondlopen (niet dat ik de meisjes die mij "kaalplukken" niet lief vind, ik vind het lastig uit te leggen maar die hebben dan toch een ook beetje een bitchy kant. of ze denken, hij vraagt er zelf om, dan kijk ik ook hoe ver ik kan gaan ook (ook prima)...
Ik kick er nu ook wel op, maar was toen nogal jonger. Ik zou als ik geld krijg nieuwe kleren kopen en een heerlijke parfum.

Als iemand mij geld of een drankje geeft, geef ik een lekkere dikke knipoog. 😗

Ik vind dat jij best wel van minder geld kan leven en vind het dus goed dat je dit doet. 👍
Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)
pi_154288219
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:07 schreef Zolderkamer het volgende:
Je fetish is helemaal prima hoor..
Maar in het OV vind ik het echt niet kunnen.. het laat namelijk zien dat je er een hoop mafkezen hebt en het gevoel van onveiligheid van mensen vergroot..

Dat soort dingen ongevraagd doen vind ik niet zo gepast.. :N
Zoals de post hierboven, benader gewoon mensen.. er zullen weinig een probleem van maken..
Dank voor je reactie, zoals je hopelijk begreep wil ik juist ook kritisch zijn op mezelf maar van de andere kant ook spanning opzoeken. Maar snap je visie. Ik heb er dan wel over nagedacht in die zin dat ik het noooit zou doen bv bij iemand terwijl ik daarna nog in dezelfde trein zat, en geprobeerd de beste mogelijkheid te vinden, maar uiteraard ben ik benieuwd hoe mensen dit ervaren, vandaar dat ik ook oprecht interesse hierin heb en dan wellicht besluit om dat soort dingen niet meer te doen.

PS wat ik wel gemerkt heb: ik kom zelf uit Brabant. In de Randstad zijn er in mijn ervaring vaak veel makkelijker meiden te vinden die hiervoor in zijn (misschien is men in Brabant toch voorzichtiger en schuchterder en wellicht niet altijd onterecht). En zijn ze in de randstad wat meer gewend.
Hetzelfde merk je als je bv naar een mooi meisje kijkt, in Brabant is men toch wat schuchterder en in centrum Amsterdam gebeurt kijkt niemand echt ergens snel van op, om maar een uiterste te nemen.

Maar bedankt voor je bijdrage!
pi_154288354
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:12 schreef Linda94 het volgende:

[..]

Ik kick er nu ook wel op, maar was toen nogal jonger. Ik zou als ik geld krijg nieuwe kleren kopen en een heerlijke parfum.

Als iemand mij geld of een drankje geeft, geef ik een lekkere dikke knipoog. 😗

Ik vind dat jij best wel van minder geld kan leven en vind het dus goed dat je dit doet. 👍
Dank voor je reactie, ik snap het.
Maar hoe zou je je voelen in het trein voorbeeld? Toch wel ongemakkelijk ook?

O ja nog een algemene toevoeging: met uitgaan zou ik wellicht ook kunnen kijken of iemand het zou aannemen en dat is minder ongemakkelijker dan de trein. Maar toch: als je dames een drankje geeft, zullen ze denken: "hij betaalt, hij doet het zelf en ik vind het prima". Hoor vaak van dames dat ze er een sport van maken. Maar stel dat de persoon in kwestie dan ineens 100 uit zijn zak trekt, en zegt: en ga morgen maar lekker nieuwe laarsjes kopen, zouden ze het dan ook aannemen?
Of denken WTF: en haar vriendinnen roepen en wellicht in het slechtste geval een klap op je neus krijgen van iemand?
Dus van die optie heb ik altijd afgezien.
  maandag 13 juli 2015 @ 01:21:12 #14
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154288361
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:15 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Dank voor je reactie, zoals je hopelijk begreep wil ik juist ook kritisch zijn op mezelf maar van de andere kant ook spanning opzoeken. Maar snap je visie. Ik heb er dan wel over nagedacht in die zin dat ik het noooit zou doen bv bij iemand terwijl ik daarna nog in dezelfde trein zat, en geprobeerd de beste mogelijkheid te vinden, maar uiteraard ben ik benieuwd hoe mensen dit ervaren, vandaar dat ik ook oprecht interesse hierin heb en dan wellicht besluit om dat soort dingen niet meer te doen.

PS wat ik wel gemerkt heb: ik kom zelf uit Brabant. In de Randstad zijn er in mijn ervaring vaak veel makkelijker meiden te vinden die hiervoor in zijn (misschien is men in Brabant toch voorzichtiger en schuchterder en wellicht niet altijd onterecht). En zijn ze in de randstad wat meer gewend.
Hetzelfde merk je als je bv naar een mooi meisje kijkt, in Brabant is men toch wat schuchterder en in centrum Amsterdam gebeurt kijkt niemand echt ergens snel van op, om maar een uiterste te nemen.

Maar bedankt voor je bijdrage!
Tja het is gewoon dat je in het OV niet zomaar je ding kan doen in mijn ogen..
Iets in iemands schoot werpen.. waarom zou geld wel kunnen en zoutzuur niet bijvoorbeeld.. ik kan me voorstellen dat er mensen doodsbang van worden..

Je kan je niet zomaar opdringen in het OV.. Je kan wel een gesprekje aangaan bijv..

En natuurlijk zijn er ook mensen die het prima vinden, maar je laat ze geen keus...
pi_154288484
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:21 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Iets in iemands schoot werpen.. waarom zou geld wel kunnen en zoutzuur niet bijvoorbeeld.. ik kan me voorstellen dat er mensen doodsbang van worden..

Je kan je niet zomaar opdringen in het OV.. Je kan wel een gesprekje aangaan bijv..

En natuurlijk zijn er ook mensen die het prima vinden, maar je laat ze geen keus...
Nou het verschil tussen geld en zoutzuur is dat je iemand in het laatste geval zwaar lichamelijk letsel toebrengt, wat strafbaar is. Die vergelijking vind ik mank gaan.
Maar met dat opdringen ben ik het eens, vandaar dus dat ik het 1 maal heb gedaan en nu overdenk en meningen vraag, waarvoor dank.

Wellicht heb je een punt dat het beter gaat als er een gesprekje aan vooraf zou gaan, heb ik ook over nagedacht.
Heel stom voorbeeld: maar als je iemand de weg vraagt, en je zegt dank je voor je hulp en je geeft 50 euro dan is dat wellicht ook raar maar denkt ze wellicht wat een raar figuur die even groot wil doen, maar als je iemand ongevraagd 50 in haar handen zou drukken zonder wat te zeggen, dan denkt ze inderdaad van wtf moet die gek van me en is het nogal eng.

Vandaar dat ik dat nooit zo heb gedaan op straat of in een winkel, en zo goed mogelijk heb nagedacht om dat op een zo goed mogelijke manier te doen, maar ben het ermee eens dat het uiteindelijk toch opdringerig blijft, zoals hierboven weergegeven
  maandag 13 juli 2015 @ 01:37:18 #16
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154288700
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:27 schreef Shoesss het volgende:
Nou het verschil tussen geld en zoutzuur is dat je iemand in het laatste geval zwaar lichamelijk letsel toebrengt, wat strafbaar is. Die vergelijking vind ik mank gaan.
Oke...
Maar de gedachte dat je net bijv iemand hebt overvallen (insert random idee in iemands hoofd) oid kan best angstaanjagend zijn.. dat bedoelde ik ermee te zeggen.. ;)

Iemand gewoon de keus laten is veel netter en kweekt nooit onbegrip.. ^O^
pi_154288930
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:37 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Oke...
Maar de gedachte dat je net bijv iemand hebt overvallen (insert random idee in iemands hoofd) oid kan best angstaanjagend zijn.. dat bedoelde ik ermee te zeggen.. ;)

Iemand gewoon de keus laten is veel netter en kweekt nooit onbegrip.. ^O^
Dat klopt...

Was alleen wel benieuwd of er best wel wat dames zijn, onder de door mij geschetste omstandigheden, die dan het idee zouden hebben van ok prima...
En ik snap dat dat los staat van het feit dat ik niet aan haar voorhoofd kan zien of ik zo'n dame tref, vandaar dat ik het wel met je eens ben.

Maar je moet het toch iets genuanceerder zien dan het zoutzuur: maak het nog iets "makkelijker":
er zit een groepje van 4 meiden in de trein en bij de leukste gooi ik 50 op schoot en stap uit.
Hetzelfde bij 6 dames die in de stad hangen.
Ik bedoel te zeggen dat de factor van "vreemdheid" vrij variabel is, en als een dame alleen is en ik zou in de coupe blijven zitten en in haar buurt ben, dat zou ik dus nooit doen, dat lijkt me echt supereng voor haar dus totaal not done.
Maar zoals ik aangeef wordt die engheid minder als er bv vriendinnen bij zijn en ik10 seconde later uit de trein ben die dan weer rijdt....

kortom: ik ben het met je eens dat je beter niks kunt doen als iemand er niet om vraagt, maar er zit een stuk meer nuance in dan in het zoutzuur scenario, en dat heb ik proberen aan te geven.
Daar staat los van dat ik het op dit moment niet voor herhaling vatbaar acht om de gegeven redenen...
  maandag 13 juli 2015 @ 01:52:53 #18
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154288956
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:51 schreef Shoesss het volgende:
er zit een groepje van 4 meiden in de trein en bij de leukste gooi ik 50 op schoot en stap uit.
En juist 1 van de anderen denkt: wat is dat voor creep?
Maar het is wel helder nu
pi_154289013
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:52 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

En juist 1 van de anderen denkt: wat is dat voor creep?
Maar het is wel helder nu
De gedachte "wat is dat voor een creep? "is al heel wat minder ernstig dan de vreselijk geschrokken doodsbange dame, dus ook jij ziet de nuance van de verschillende situaties wel in.
En hoewel ik dus nog steeds van oordeel ben dat het inderdaad beter is iemand niet ongevraagd te benaderen, wijs ik er nog eens op dat er een vriendin bij was en ik meteen uit de trein stapte. Anders zou ik dat helemaal nooit hebben gedaan zoals aangegeven (en nu wellicht ook niet meer, puur alleen al op basis van het idee dat je zoiets niet ongevraagd moet doen en je nooit weet hoe de ander het ervaart)

hmmmm ....Of ze denkt: hij vindt mijn vriendin aantrekkelijker, wat is er mis met mij? (grapje).

Al heb ik dat dus wel ook meegemaakt, meiden die gingen shoppen en de vriendin die het haar dan afraadde want wie weet wat erachter zat..om mij vervolgens een maand later achter haar vriendins rug te appen dat zij ook wel interesse had :)

[ Bericht 11% gewijzigd door Shoesss op 13-07-2015 02:04:02 ]
pi_154289131
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:56 schreef Shoesss het volgende:

[..]

De gedachte "wat is dat voor een creep? "is al heel wat minder ernstig dan de vreselijk geschrokken dame, dus ook jij ziet de nuance van de verschillende situaties wel in.
En hoewel ik dus nog steeds van oordeel ben dat het inderdaad beter is iemand niet ongevraagd te benaderen, wijs ik er nog eens op dat er een vriendin bij was en ik meteen uit de trein stapte. Anders zou ik dat nooit hebben gedaan (en nu wellicht ook niet meer, puur op basis van het idee dat je zoiets niet ongevraagd moet doen)

Of ze denkt: hij vindt mijn vriendin aantrekkelijker, wat is er mis met mij (grapje).

Al heb ik dat dus wel ook meegemaakt, meiden die gingen shoppen en de vriendin die het haar dan afraadde want wie weet wat erachter zat..om mij vervolgens een maand later achter haar vriendins rug te appen dat zij ook wel interesse had :)
Het is natuurlijk vreemd om geld in je schoot geworpen te krijgen. Aan welke vrouwen die je niet kent geef je in het openbaar geld? Zwervers en hoeren. Da's geen compliment.
pi_154289261
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 02:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het is natuurlijk vreemd om geld in je schoot geworpen te krijgen. Aan welke mensen die je niet kent geef je in het openbaar geld? Zwervers of hoeren. Da's geen compliment.
Dat het vreemd is, is evident en hierboven reeds uitvoerig uiteengezet.
Verder gaat je vergelijking trouwens mank. Zwervers geef je geld om andere argumenten (medelijden of maatschappelijk sociale zorgzaamheid of empathie bv) en dat is anders dan iemand geld geven die het niet nodig heeft om een dak boven het hoofd te hebben maar juist om luxer te kunnen leven of omdat haar looks of kledingstijl je aanspreken etc, qua ervaring .
Anders zou het namelijk ook een belediging zijn om met een dame die je niet kent te gaan shoppen en die dames ervaren dat niet zo is mijn ervaring.

En hoeren geeft men in de regel geld in ruil voor een tegenprestatie in natura, en niet om niet.
En zoals gezegd is het laatste wat ik zoek enige tegenprestatie.

Dus dat het vreemd is, akkoord, ben het qua conclusie met Zolderkamer eens maar enige serieuze overdenking alvorens tot een onderbouwing te komen zou in casu geen kwaad kunnen :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Shoesss op 13-07-2015 02:19:44 ]
pi_154291024
Reageer gewoon normaal en ontopic of niet.
pi_154292642
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:21 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

haha stel je niet zo aan zeg. Wat een vergelijking. doodsbang en zoutzuur :')

Ps Geef even aan hem door in welke trein ik zit _O-
  maandag 13 juli 2015 @ 10:15:43 #24
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154292712
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 10:11 schreef madeliefff het volgende:

[..]

haha stel je niet zo aan zeg. Wat een vergelijking. doodsbang en zoutzuur :')

Ps Geef even aan hem door in welke trein ik zit _O-
Verder alles goed..?
Jij kan de gedachte van ieder persoon in het OV lezen?
Je zit in een trein op wielen en rails?

Hoe de fuck moet ik weten in welke trein jij zit?
pi_154292746
TS lijkt me een beter plan om therapie voor je fetisj te volgen. Niet echt een handige fetisj dit.
pi_154292913
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 10:15 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Verder alles goed..?
Jij kan de gedachte van ieder persoon in het OV lezen?
Je zit in een trein op wielen en rails?

Hoe de fuck moet ik weten in welke trein jij zit?
als je van zoiets doodsbang word kun je liever niet met het ov reizen. Ik kom dagelijks gekkere mensen tegen. In de randstad dan wel. Ik zou verder ook wel denken wtf. En denken dat er of een steekje los zit bij iem of dat hij snel drugsgeld Kwijt moet. Een fetish zou niet in me op komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2015 10:27:51 ]
  Moderator maandag 13 juli 2015 @ 11:26:10 #27
441859 crew  Lenny77
pi_154294232
Nou ik ben toch op zoek naar een bijverdienste ;-)

Maar TS, wat ik me afvraag,... Je moet dan toch al een vrij goede baan hebben om deze fetisj te kunnen onderhouden? Want 10 euro kan iedereen wel missen. Maar jij zegt al tegen 300 euro ofzo op te zitten. Ik neem aan dat je dit niet wekelijks kan doen dan? Of net wel want dan moet je wel echt op water en brood leven!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_154295098
Het mag wat kosten.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_154295138
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 11:26 schreef Lenny77 het volgende:

Maar TS, wat ik me afvraag,... Je moet dan toch al een vrij goede baan hebben om deze fetisj te kunnen onderhouden? Want 10 euro kan iedereen wel missen. Maar jij zegt al tegen 300 euro ofzo op te zitten. Ik neem aan dat je dit niet wekelijks kan doen dan? Of net wel want dan moet je wel echt op water en brood leven!!
hmm...laat ik zeggen dat ik. als ik al mijn vaste lasten incl supermarkt eten eraf haal, ik zo'n 8-900 per maand over heb voor dingen die niet perse hoeven (kleding, terrasje, etentje).
Dus dat is mijn ruimte en de ene keer is het inderdaad 300 in een week en kan ik dan inderdaad soms wel een weekje overslaan, ligt er een beetje ook aan hoe "goed" de dame in kwestie hierin is.
Heb wel eens een jaar of 3-4 geleden een vast contact gehad met een dame die ook wilde dat ik ging verhuizen enz dus kleiner ging wonen tzt. Ook dat idee (dat de dame in feite mijn inkomsten en uitgaven bekijkt en kijkt waar er wel geschrapt kan worden) vond ik toen goed bedacht, alleen kreeg ze een vriend en toen wilde ze het allemaal niet meer en is het contact verwaterd...

Maar als ik een langdurig contact heb en goed gevoel erbij wil ik dus best ver gaan als die dame daar op aan zou sturen en ook zelf geen moeite mee heeft.
  maandag 13 juli 2015 @ 11:55:31 #30
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_154295143
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 11:26 schreef Lenny77 het volgende:

Dat is nou juist wat hem opwindt geloof ik. Bijzonder wel. Zijn vast genoeg vrouwen die dat wel zien zitten.
pi_154295199
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 10:17 schreef madeliefff het volgende:
TS lijkt me een beter plan om therapie voor je fetisj te volgen. Niet echt een handige fetisj dit.
Nou ja, klopt wel, er zijn goedkopere fetisjes te vinden en het is soms geen handige hobby. Maar ja, ben zoals ik ben en voel me er uiteindelijk wel okee bij, zo leert 10-15 jaar met deze fetisj geleefd te hebben.
  maandag 13 juli 2015 @ 12:00:36 #32
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154295286
Maar hoe zie je dit voor je als je een vriendin hebt, blijf je dan alsnog aan andere vrouwen geven?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_154295301
quote:
7s.gif Op maandag 13 juli 2015 11:55 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Dat is nou juist wat hem opwindt geloof ik. Bijzonder wel. Zijn vast genoeg vrouwen die dat wel zien zitten.
Klopt ook wel. Stel (fictief) dat ik 15.000 per maand zou hebben en dit zou doen voor 1000 euro per maand, dan zou ik er denk ik niet echt opgewonden door raken, omdat ik dan niet echt het gevoel heb dat ik krap moet leven door de dame in kwestie, terwijl ik als ik maar 200 te besteden zou hebben die allemaal naar haar zouden gaan, dit wel zo zou zijn.
Je hoeft er dus om deze fetisj uit te oefenen niet rijk te zijn ofzo, lijkt me.
Al zullen veel dames natuurlijk wel zoiets hebben van dat het hun ook wat moet opleveren en dan geen tientje, anders hebben ze er ook geen zin in de moeite te nemen. Want hoewel er vele facetten meespelen (voor mij dan in wat ik zoek), is een leuke extra voor haar er natuurlijk ook een van.
pi_154295439
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 12:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar hoe zie je dit voor je als je een vriendin hebt, blijf je dan alsnog aan andere vrouwen geven?
Misschien klinkt dit apart maar heb dit idd ook vaak gedaan terwijl ik een relatie had.
We deelden dan de gezamenlijke kosten en hadden ieder ons eigen geld en ja, dan deed ik dat ook.
Maar, misschien vreemd, meisjes leken het juist dan op een bepaalde manier nog gaver te vinden, dat ik wel een vriendin had maar dat zij stiekem toch een groot deel van mijn geld opshopte.
Het enige punt is dan, dat je dus wel steeds smoezen moet hebben en uitgaven moet verzinnen of spullen die ik zelf koop duurder moet maken dan ze waren.
Maar goed, het zal lastig gaan als het met meer dan 500 in de maand is dan dus het beperkt wel iets.
En tja, met een vriendin wil ik een gelijkwaardige relatie, anders werkt het niet dus daar kan ik dit niet mee, plus als vreemdgaan zie ik het niet aangezien ik behalve op financieel vlak geen handelingen met de dames in kwestie verricht.

Maar goed, ieder zijn mening natuurlijk.

Maar zoals ik zei, heb enkele shopdames gehad die het juist een extra kick gaf, dat ik met vriendin op de bank zat en zij appte over shoppen en dat ik een beetje zuinig aan moest doen etc
  maandag 13 juli 2015 @ 13:38:28 #35
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_154297724
Doe normaal

[ Bericht 80% gewijzigd door Vinniiee op 13-07-2015 14:56:27 ]
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  maandag 13 juli 2015 @ 14:14:01 #36
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_154298416
Ik heb hier gister voor het eerst van gehoord, van een dominatrix. Dat soort zaken zijn bij hen normaal (en ze hoeft zich er niet voor om te kleden in latex). Dus je zou het bij een agency kunnen proberen, of een freelancer.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 13 juli 2015 @ 14:32:46 #37
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154298848
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 12:07 schreef Shoesss het volgende:
plus als vreemdgaan zie ik het niet aangezien ik behalve op financieel vlak geen handelingen met de dames in kwestie verricht.
Je hebt een bepaald (behoorlijk sterk) genot aan een ander.. waar dat genot vandaan komt is toch niet belangrijk..?
Ik zou het echt wel als een soort vreemdgaan zien.. niet dat je het daar niet over eens kan worden hoor.. maar je fungeert wel als een soort suikeroom..
pi_154299182
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:32 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Je hebt een bepaald (behoorlijk sterk) genot aan een ander.. waar dat genot vandaan komt is toch niet belangrijk..?
Ik zou het echt wel als een soort vreemdgaan zien.. niet dat je het daar niet over eens kan worden hoor.. maar je fungeert wel als een soort suikeroom..
Uiteraard zou ik begrijpen dat de partner dit ongewenst zou vinden en dit niet in een relatie zou willen.
Iemand met wie je vreemdgaat is een persoon waar je dan ook sex mee hebt en dus een bedreiging is voor je relatie (dat je bij wijze van met dame 2 verder gaat ipv met dame 1)
Dus ja, jouw redenering volgende zou je porno kijken ook als vreemdgaan zien, want dan heb je ook genot aan anderen dan je partner...

Dus kortom met vreemdgaan vind ik het niet te vergelijken, maar uiteraard snap ik dat een partner het niet ziet zitten en een reden zou vinden om de relatie te beëindigen.
pi_154299201
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:14 schreef Drinky het volgende:
Ik heb hier gister voor het eerst van gehoord, van een dominatrix. Dat soort zaken zijn bij hen normaal (en ze hoeft zich er niet voor om te kleden in latex). Dus je zou het bij een agency kunnen proberen, of een freelancer.
Met alle respect voor je reactie en goede bedoelingen, maar als je mijn posts een klein beetje doorgelezen en of begrepen had, zou je geconstateerd hebben dat dat juist het laatste is wat ik zoek...
  maandag 13 juli 2015 @ 14:54:15 #40
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154299302
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:48 schreef Shoesss het volgende:
Dus ja, jouw redenering volgende zou je porno kijken ook als vreemdgaan zien, want dan heb je ook genot aan anderen dan je partner...
Nope.. filmbeelden met fysieke mensen vergelijken gaat niet op...
Zeker niet als je vaker met die mensen je ding doet..

En daarbij met je ogen vreemdgaan is geen vreemdgaan.. ook niet bij fysieke mensen...
Maar de definitie vreemdgaan is voor veel mensen een verschillend begrip..

En ik kan me best een relatie voorstellen waar het wel gewoon geaccepteerd word hoor..
Zolang er duidelijke afspraken zijn...
Iedere hobby kost tenslotte geld...
  maandag 13 juli 2015 @ 14:54:38 #41
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_154299308
TS laat zich graag misbruiken. Ik denk trouwens dat een hoop mannen op onbewust niveau een provider-complex hebben. Vrouwen selecteren al 10.000-den jaren op providers.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_154299576
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:54 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

En daarbij met je ogen vreemdgaan is geen vreemdgaan.. ook niet bij fysieke mensen...

..
Bij mij is er toch ook geen sprake van fysiek contact...
Je zegt zelf dat het punt is dat ik behoefte heb aan genot aan een ander en daarom gaf ik aan dat dit bij porno in feite ook zo is, je geniet dan ook van een ander.
Alleen zal dit niet als vreemdgaan worden gezien, fysiek met een ander sex hebben wel en wat ik doe zal er ergens tussenin zitten...
pi_154299632
quote:
7s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:54 schreef SpecialK het volgende:
TS laat zich graag misbruiken. Ik denk trouwens dat een hoop mannen op onbewust niveau een provider-complex hebben. Vrouwen selecteren al 10.000-den jaren op providers.
Ben ik wel met je eens. Valt me in mijn vriendenkring op dat veel mannen het juist wel bij hun partner hebben...iin bepaalde zin, en dan is het vrij "normaal" geaccepteerd
  maandag 13 juli 2015 @ 15:08:14 #44
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154299639
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 15:06 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Bij mij is er toch ook geen sprake van fysiek contact...

Je geeft het geld toch aan een ander ipv het over te maken of te versturen?
pi_154299776
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 15:08 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Je geeft het geld toch aan een ander ipv het over te maken of te versturen?
Slecht punt (vind ik) . Zou het anders zijn als ik het zou overmaken (ook wel eens gedaan namelijk) voor de beleving van de partner en het vreemdgaangehalte?.
En als je dat doortrekt zou ik het juist wel bij iemand op schoot moeten gooien want dan is er zeker geen fysiek contact :)

Sorry we zijn het in conclusies wel eens (denk Ik) maar je argumentatie en onderbouwing zijn mijns inziens niet al te sterk (was al zo met dat trein/zoutzuur verhaal en nu weer).

Maar toch bedankt voor je bijdrage en het meedenken!
  maandag 13 juli 2015 @ 15:14:41 #46
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_154299786
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 15:08 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens. Valt me in mijn vriendenkring op dat veel mannen het juist wel bij hun partner hebben...iin bepaalde zin, en dan is het vrij "normaal" geaccepteerd
Klopt. Terwijl het eigenlijk reationeel gezien ook in relaties scheef is. Het is natuurlijk niet normaal dat de een zich krom werkt en de ander lekker schoenen gaat shoppen.

Maar mannen laten zich graag voor een karretje spannen. Maar meestal wel in ruil voor een vochtige vagina. Als ik jou was zou ik er dat in ieder geval bij regelen want dit geld in mensen hun schoot werpen is helemaal zonde.

Waarmee ik dus wil zeggen dat als je een beetje discipline toe past je naast deze fetish er ook een leuk seksleven op na kan houden.
pi_154299846
Ik ben geen vrouw, maar ik wil best je geld afhandig maken en er dingen van kopen? :o
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_154299997
quote:
7s.gif Op maandag 13 juli 2015 15:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Klopt. Terwijl het eigenlijk reationeel gezien ook in relaties scheef is. Het is natuurlijk niet normaal dat de een zich krom werkt en de ander lekker schoenen gaat shoppen.

Maar mannen laten zich graag voor een karretje spannen. Maar meestal wel in ruil voor een vochtige vagina. Als ik jou was zou ik er dat in ieder geval bij regelen want dit geld in mensen hun schoot werpen is helemaal zonde.
Klopt wel! Veel dames geven ook wel aan dat ze het in relaties wel doen en of gedaan hebben (ook wel bewust) maar om het nu te doen met iemand waarmee ze geen relatie hebben, vinden sommigen toch anders.
Zoals ik al zei gaat men er in de randstad vaak makkelijker mee om maar hier is het toch vaak van: "ik ga nergens om vragen want straks verwacht je wat terug", m.a.w, ze zoeken er dan logischerwijze toch wat achter (snap ik volledig als je deze fetisj niet kent).

Maar zoals ik al aangaf: in een relatie zoek en zocht ik dit nooit, en ben ik ook niet onderdanig ofzo.
Daar zoek ik liever gelijkwaardigheid en zou een dergelijk contact niet werken voor mij.
  maandag 13 juli 2015 @ 15:26:32 #49
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_154300129
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 15:22 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Klopt wel! Veel dames geven ook wel aan dat ze het in relaties wel doen en of gedaan hebben (ook wel bewust) maar om het nu te doen met iemand waarmee ze geen relatie hebben, vinden sommigen toch anders.
Zoals ik al zei gaat men er in de randstad vaak makkelijker mee om maar hier is het toch vaak van: "ik ga nergens om vragen want straks verwacht je wat terug", m.a.w, ze zoeken er dan logischerwijze toch wat achter (snap ik volledig als je deze fetisj niet kent).

Maar zoals ik al aangaf: in een relatie zoek en zocht ik dit nooit, en ben ik ook niet onderdanig ofzo.
Daar zoek ik liever gelijkwaardigheid en zou een dergelijk contact niet werken voor mij.
Als je het goed speelt kan je X-aantal losse seksuele contacten op nahouden. Dat zijn dan sugar-daddy relaties. Die wijven vinden het prima dat je andere dames hosselt en zijn best wel bereid om jou soms te beklimmen. Maar als je totaal geen interesse hebt in oppervlakkige seksuele relaties en dit gewoon leuk vind om apart te doen dan kan ik je verder geen tips geven want dan ben je gewoon gelukkig, toch?
  maandag 13 juli 2015 @ 15:33:38 #50
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_154300352
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:49 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Met alle respect voor je reactie en goede bedoelingen, maar als je mijn posts een klein beetje doorgelezen en of begrepen had, zou je geconstateerd hebben dat dat juist het laatste is wat ik zoek...
Ja ik heb je posts goed doorgelezen, thans voor zover ik de fetish kan begrijpen. Wat dat meisje deed was ook totaal niet op seks gebaseerd, alleen op het feit dat zij ging shoppen met andermans geld, vaak tot het punt dat ze bijna blut waren. Verder geen gek gedoe, maar zoals jij dat hebt uiteengezet in je OP.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_154300539
Ik denk dat je een rare gedachtengang hebt en dat het je niet alleen gaat om het gevoel dat iemand anders je gebruikt, maar dat je toch (onbewust) iets zou willen van die vrouwen. Al dan niet door hoe je vroeger opgegroeid bent.
Verder vind ik het asociaal wat je doet. Als ik zou zien dat je zomaar tientallen euro's op de schoot van mijn vriendin zou gooien en snel door zou lopen, dan zou je een probleem hebben.

Ik vind dit echt richting het ziekelijke gaan.
pi_154300557
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 15:33 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ja ik heb je posts goed doorgelezen, thans voor zover ik de fetish kan begrijpen. Wat dat meisje deed was ook totaal niet op seks gebaseerd, alleen op het feit dat zij ging shoppen met andermans geld, vaak tot het punt dat ze bijna blut waren. Verder geen gek gedoe, maar zoals jij dat hebt uiteengezet in je OP.
Ik zoek niet iemand die het in enige mate professioneel doet of zeg maar haar beroep van heeft gemaakt, dit om al eerder uiteengezette redenen...
pi_154300770
quote:
7s.gif Op maandag 13 juli 2015 15:26 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Als je het goed speelt kan je X-aantal losse seksuele contacten op nahouden. Dat zijn dan sugar-daddy relaties. Die wijven vinden het prima dat je andere dames hosselt en zijn best wel bereid om jou soms te beklimmen. Maar als je totaal geen interesse hebt in oppervlakkige seksuele relaties en dit gewoon leuk vind om apart te doen dan kan ik je verder geen tips geven want dan ben je gewoon gelukkig, toch?
Ik snap je punt volledig. Heb gemerkt dat het veel sommige dames toch ook onnatuurlijk voelde op de manier waarop ik het doe en wil en dat juist de dame zelf, zonder dat ik erom had gevraagd, begon met zoenen of toespelingen op andere sexuele zaken maakte.
Maar goed, wie weet ben ik wel naief en dacht die dame in kwestie misschien dat mij verliefd maken o.i.d. op termijn meer zou opleveren, who knows :)

Maar voor mij was een dergelijke wending dan altijd einde geldgerelateerd contact, want de verhouding die ik zoek was er dan niet meer.
Zoek eerder iemand die me het gevoel geeft dat ik goed ben om te betalen en er leukere jongens voor andere dingen zijn, maar goed, in ieder geval bedankt voor het meedenken en voor je ruimdenkendheid mbt mijn fetisj :)
pi_154300877
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 15:39 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik denk dat je een rare gedachtengang hebt en dat het je niet alleen gaat om het gevoel dat iemand anders je gebruikt, maar dat je toch (onbewust) iets zou willen van die vrouwen.
Als ik iets anders zou willen van die vrouwen: dan zou ik wel op een pay date site gaan zitten waar vele dames sexuele diensten voor geld aanbieden...denk dat er zoveel aanbod is als je zelf kan betalen dan...
Plus uit mijn reactie hierboven zet ik toevallig net uiteen dat ik het contact juist enkele malen heb verbroken als het die kant opging...
pi_154300944
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 15:39 schreef Stompzinnig het volgende:
Als ik zou zien dat je zomaar tientallen euro's op de schoot van mijn vriendin zou gooien en snel door zou lopen, dan zou je een probleem hebben.

Zoals ik dacht ik reeds uitvoerig heb beschreven, is het onmogelijk in mijn geval dat een dergelijke situatie zich zou voordoen...plus heb uiteengezet dat ik ook de de door mij uitgevoerde wijze mijn bedenkingen heb.
Verder snap ik je punt natuurlijk

[ Bericht 5% gewijzigd door Shoesss op 13-07-2015 15:56:04 ]
pi_154301060

[ Bericht 100% gewijzigd door Shoesss op 13-07-2015 15:53:51 ]
pi_154301138
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 15:50 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Zoals ik dacht ik reeds uitvoerig heb beschreven, is het onmogelijk in mijn geval dat een dergelijke situatie zich zou voordoen...
Verder snap ik je punt natuurlijk
Maar ook als ik het later wou horen en iemand had je toevallig herkend.

Maar goed, ik kom hier niet om je af te zeiken of zo, ik vind het gewoon zo vreemd dat ik niet precies weet wat ik er van moet vinden.
pi_154301414
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 15:55 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Maar ook als ik het later wou horen en iemand had je toevallig herkend.

Maar goed, ik kom hier niet om je af te zeiken of zo, ik vind het gewoon zo vreemd dat ik niet precies weet wat ik er van moet vinden.
Ik ervaar het ook niet als afzeiken en ik respecteer je mening.
Maar zoals ik zei: mijn andere contacten in deze 10-15 jaar waren met wederzijdse instemming en dit was de uitzondering, dus neem het niet als maatstaf. Ik was gewoon op zoek naar nieuwe spanning en heb in meerdere posts het hoe en wat uiteengezet.

En op wat voor probleem doel je? want klinkt niet echt of je dan even een praatje zou maken...
En het reageren op dergelijke situaties met bedreigingen en of toedienen van fysiek geweld, dat is minimaal net zo aso en stomPzinnig :)...

Maar goed, zoals ik al zei snap je punt, maar proef toch ook een onbegrip (ook gezien je idee dat ik meer van haar zou willen dus een verkeerd uitganspunt) waarop je reactie gebaseerd is.
Je zou me als een bedreiging zijn die meer van haar wil, o.i.d.

[ Bericht 12% gewijzigd door Shoesss op 13-07-2015 16:09:45 ]
  maandag 13 juli 2015 @ 16:11:09 #59
444232 siggy1000
10 gekken zeggen meer dan 1 wi
pi_154301720
Zo heeft ieder zn eigen hobby....ik kan me goed voorstellen, dat het een stuk positieve spanning brengt, als je je geld doneert aan een vrouw die wil shoppen, . En dat je dan zelf ff op minimaal moet, maar iemand wel gelukkig hebt gemaakt....dus beide een goed gevoel!
  maandag 13 juli 2015 @ 16:13:12 #60
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_154301780
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 15:45 schreef Shoesss het volgende:
Maar voor mij was een dergelijke wending dan altijd einde geldgerelateerd contact, want de verhouding die ik zoek was er dan niet meer.
Interessant!

Wat zijn je gevoelens mbt tot cuckolding?
pi_154301945
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 16:11 schreef siggy1000 het volgende:
Zo heeft ieder zn eigen hobby....ik kan me goed voorstellen, dat het een stuk positieve spanning brengt, als je je geld doneert aan een vrouw die wil shoppen, . En dat je dan zelf ff op minimaal moet, maar iemand wel gelukkig hebt gemaakt....dus beide een goed gevoel!
Inderdaad.
En hoewel het rationeel bezien natuurlijk niet zo is, is het vaak zo dat de dame mij (expliciet of impliciet) het gevoel geeft dat het gewoon normaal is dat ik krap leef voor haar, en haar schoenen voornamer zijn dan mijn uitjes.
Klinkt misschien raar maar als ze dankbaar reageert werkt het vaak weer niet echt...maar wellichtblijkt dat al uit mijn eerdere uitleg
pi_154302002
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 16:01 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Ik ervaar het ook niet als afzeiken en ik respecteer je mening.
Maar zoals ik zei: mijn andere contacten in deze 10-15 jaar waren met wederzijdse instemming en dit was de uitzondering, dus neem het niet als maatstaf. Ik was gewoon op zoek naar nieuwe spanning en heb in meerdere posts het hoe en wat uiteengezet.

En op wat voor probleem doel je? want klinkt niet echt of je dan even een praatje zou maken...
En het reageren op dergelijke situaties met bedreigingen en of toedienen van fysiek geweld, dat is minimaal net zo aso en stomPzinnig :)...

Maar goed, zoals ik al zei snap je punt, maar proef toch ook een onbegrip (ook gezien je idee dat ik meer van haar zou willen dus een verkeerd uitganspunt) waarop je reactie gebaseerd is.
Je zou me als een bedreiging zijn die meer van haar wil, o.i.d.

Aanspreken inderdaad, maar niet op vriendelijke toon. Geweld zou ik in zo'n situatie ook niet gebruiken, behalve als zo'n persoon vervelend blijft doen. Maar ik zou er wel voor zorgen dat je snel weg bent en het niet in je hoofd haalt hetzelfde nog een keer te doen bij mijn vriendin. Het is nogal creepy namelijk.

Als er mensen zijn die het leuk vinden ga je je gang maar. Daar heb ik geen last van.
pi_154302136
quote:
5s.gif Op maandag 13 juli 2015 16:13 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Interessant!

Wat zijn je gevoelens mbt tot cuckolding?
hmm, inderdaad heb ik daar wel eens over nagedacht en gefantaseerd en zou dat een mogelijjke relatie voor mij kunnen zijn. Voor de buitenwereld een relatie maar ondertussen gebruikt ze me alleen financieel of wellicht voor andere klusjes en ondertussen date ze met een andere man.
En als ze dan lekker alleen gaat stappen en ik thuis mag blijven, en ze vertelt daarna welke leuke mannen ze heeft gezoend of meer. Of nog erger: dat ze thuiskomt en zegt: "slaap jij vannacht maar op de bank, want ik heb x bij".

Maar goed, dit zijn dus fantasieën waar ik wel wat mee heb, maar in realiteit weet ik het niet, of dat me iets zou lijken.
Ook al was het maar omdat ik dan dus in die relatie zit en dus geen normale gelijkwaardige relatie meer kan beginnen naast mijn fetish....

Andere zaken waar het nooit van gekomen is: bij een langdurig contact, dat ze dan op een gegeven moment al mijn geld gaat beheren (inkomsten/uitgaven) of bv zij mijn pinpas heeft en mij alleen elke week zakgeld geeft om mijn basis behoeften te voldoen.
Al zal ik ook in dat geval geen relatie meer kunnen aangaan denk ik :) Dus dan zou ik echt DE ideale shopperige geldplukprinses moeten hebben gevonden....
pi_154302370
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 16:19 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Aanspreken inderdaad, maar niet op vriendelijke toon. Geweld zou ik in zo'n situatie ook niet gebruiken, behalve als zo'n persoon vervelend blijft doen. Maar ik zou er wel voor zorgen dat je snel weg bent en het niet in je hoofd haalt hetzelfde nog een keer te doen bij mijn vriendin. Het is nogal creepy namelijk.

Als er mensen zijn die het leuk vinden ga je je gang maar. Daar heb ik geen last van.
Dank voor je reactie en snap je standpunt volledig
pi_154302836
Op vakantie in Thailand kan je volgens mij snel vinden wat je zoekt.
Nadien is het gewoon nog via Skype kijken wat ze ermee doet terwijl jij in je éénkamerflatje zit.
Bovendien geeft jouw loon daar veel meer luxe dan hier.
Misschien versterkt dat ook je genot voor zover ik dit kan volgen...
pi_154304243
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 16:44 schreef Blosje het volgende:
Op vakantie in Thailand kan je volgens mij snel vinden wat je zoekt.
Nadien is het gewoon nog via Skype kijken wat ze ermee doet terwijl jij in je éénkamerflatje zit.
Bovendien geeft jouw loon daar veel meer luxe dan hier.
Misschien versterkt dat ook je genot voor zover ik dit kan volgen...
Hmm Thaise vrouwen zijn vaak juist eerder lief en dienstbaar/dankbaar qua gedrag, dus hun "aanpak" past niet zo bij me, denk ik.
Qua buitenland heb ik met Duitse wel een enkele goede ervaringen, die zijn vaak wel nuchter en gewoon voldoen wel aan wat ik zoek.
Maar NL is ook helemaal prima dus geen reden om het echt ver weg te gaan zoeken...
Arabisch- Nederlandse meiden ook wel goede ervaringen mee trouwens...
  maandag 13 juli 2015 @ 17:41:45 #67
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154304628
Ik weet niet of deze link mag maar dan word ie vast wel verwijderd ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat niets? Staan erg uiteenlopende advertenties op..

[ Bericht 3% gewijzigd door Zolderkamer op 13-07-2015 17:47:27 ]
pi_154305138
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 17:41 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik weet niet of deze link mag maar dan word ie vast wel verwijderd ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat niets? Staan erg uiteenlopende advertenties op..
hmm...zou wat zijn als ik zelf in mijn jarenlange ervaringen nog niet op SJ terecht was gekomen, is een site die ik al jaren ken en heb er inderdaad wel wat ervaringen mee.
Maar deze behoren eigenlijk vrijwel allen tot de slechtere ervaringen, helaas (uiteraard altijd uitzonderingen die de regel bevestigen maar qua insteek is dit niks voor mij).

Vaak gezien het feit : wie belanden er op Sexjobs? Helaas veelal toch dames uit geldnood zo leert mijn ervaring, iemand met normale omstandigheden gaat daar niet snel een ad zetten (met alle respect).
Vaak was het dan zo, dat de dame die een geldslaaf zocht, ook ads had gezet in andere topics (bv dat je haar kon afvullen voor 50 euro) dus ja, dan is het "prinsesgevoel" al weg...
Google een willekeurig phone nummer van een sj ad en je ziet dat deze personen zich dan vaak ( maar niet altijd) haast overal voor lenen wat geld oplevert.

Dus laat ik zeggen dat de types die ik zoek daar niet zitten, zoek toch ook iemand die mentaal sterk in haar schoenen staat en (wat ik op sj wel eens heb meegemaakt) niet dat ik bijvoorbeeld na een half uur appen het niet zie zitten, waarna ze me huilend opbelt en haar problemen over me uitstort...

Plus het feit dat dit vaak de niet door mij gezochte soort van commerciële zzp ers zijn of meesteressen waarvan ik meerdere malen aangaf dat ik dat juist totaal NIET zoek.
  maandag 13 juli 2015 @ 18:09:20 #69
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154305243
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 18:03 schreef Shoesss het volgende:

[..]

hmm...zou wat zijn als ik zelf in mijn jarenlange ervaringen nog niet op SJ terecht was gekomen, is een site die ik al jaren ken en heb er inderdaad wel wat ervaringen mee.
Maar deze behoren eigenlijk vrijwel allen tot de slechtere ervaringen, helaas (uiteraard altijd uitzonderingen die de regel bevestigen maar qua insteek is dit niks voor mij).

Vaak gezien het feit : wie belanden er op Sexjobs? Helaas veelal toch dames uit geldnood zo leert mijn ervaring, iemand met normale omstandigheden gaat daar niet snel een ad zetten (met alle respect).
Vaak was het dan zo, dat de dame die een geldslaaf zocht, ook ads had gezet in andere topics (bv dat je haar kon afvullen voor 50 euro) dus ja, dan is het "prinsesgevoel" al weg...
Google een willekeurig phone nummer van een sj ad en je ziet dat deze personen zich dan vaak ( maar niet altijd) haast overal voor lenen wat geld oplevert.

Dus laat ik zeggen dat de types die ik zoek daar niet zitten, zoek toch ook iemand die mentaal sterk in haar schoenen staat en (wat ik op sj wel eens heb meegemaakt) niet dat ik bijvoorbeeld na een half uur appen het niet zie zitten, waarna ze me huilend opbelt en haar problemen over me uitstort...

Plus het feit dat dit vaak de niet door mij gezochte soort van commerciële zzp ers zijn of meesteressen waarvan ik meerdere malen aangaf dat ik dat juist totaal NIET zoek.
Oh aha.. klinkt ook wel aannemelijk... ik wist alleen dat daar nogal afwijkende advertenties op staan.. Ik ben er niet zo bekend mee verder, het is niet mijn wereldje ;)
pi_154305779
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 18:09 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Oh aha.. klinkt ook wel aannemelijk... ik wist alleen dat daar nogal afwijkende advertenties op staan.. Ik ben er niet zo bekend mee verder, het is niet mijn wereldje ;)
Snap het.
Maar het is niet zo dat ik echt heel erg aan het kijken ben waar ik moet zoeken ofzo (na al die jaren “ervaring”) maar veeleer dat het vaak lastig is om goede en liefst structurele contacten te vinden.
Ligt natuurlijk ook aan mij dat het misschien na een tijd saai wordt en ik weer wat anders zoek qua spanning, maar toch ook weet de ene meid door haar aanpak veel langer te boeien dan de andere en soms is het echt alleen gestopt omdat ze toen een relatie kreeg (wat ik uiteraard begreep en respecteerde)

Maar ik zoek denk ik vooral een leuke ruimdenkende girl next door die verder wel de juiste snaar weet te raken, zoals omschreven.
en die liefst vooral schoenenshopperig is...
  maandag 13 juli 2015 @ 18:32:52 #71
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154305817
Heb je ook een schoenenfetish?
pi_154305850
Doe normaal

[ Bericht 86% gewijzigd door Vinniiee op 14-07-2015 07:45:45 ]
pi_154305953
Maar TS, als het je niet aandacht van die vrouwen te doen is, waar dan wel voor? Gewoon pure vernedering? Is het toch stiekem een drang om geliefd te zijn of iemand afhankelijk van jou te maken?
Mogen het ook lelijke meisjes zijn of moeten ze mooi zijn?
Ik snap het echt niet.
pi_154306473
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 18:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb je ook een schoenenfetish?
Inderdaad, maar wel in die mate dat als de meid in kwestie liever wat anders koopt dan schoenen, het haar keuze is (als ik ga bepalen wat zij koopt werkt het ook niet)
pi_154306534
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 18:36 schreef Stompzinnig het volgende:
Maar TS, als het je niet aandacht van die vrouwen te doen is, waar dan wel voor? Gewoon pure vernedering? Is het toch stiekem een drang om geliefd te zijn of iemand afhankelijk van jou te maken?
Mogen het ook lelijke meisjes zijn of moeten ze mooi zijn?
Ik snap het echt niet.
Ik denk niet dat je er geliefd door wordt omdat het gedrag op zich geen respect op zal leveren.
En het is eerder zo dat ik afhankelijk word van de dame (als zij het goed aanpakt) qua levensstijl etc
pi_154306772
Dank voor alle reacties en het meedenken tot nu toe (al is dit topic pas een dag oud). Moet zeggen dat fok erg open blijkt, ook over dit onderwerp en de verschillende meningen zijn interessant.

Waar ik nog wel aan dacht: voor de dames rust er vaak ook nog wel een taboe op om dit te doen.
Ten opzichte van veel mensen die de fetisj niet kennen of begrijpen, lijkt het dan misschien toch dat zij misbruik maakt van de situatie oi.d. zodat de dame in kwestie vaak bang is voor negatieve reacties.
Heb vaak meegemaakt dat dames in een algemene setting (waar mensen meeluisterden of meelazen) aangaven het niks te vinden, terwijl dat dan als die mensen niet meelazen dit toch anders bleek te liggen.

Maar goed, ook dit punt is wel begrijpelijk.

Overigens maak ik ook wel het omgekeerde mee zoals gezegd, dat meiden er juist op kicken om dit met hun vriendin (nen) te delen en er samen om te lachen en misschien ook wel een beetje laten zien/ indruk maken dat iemand een bepaald geldbedrag zomaar voor haar "overheeft".
Misschien dat het dan toch een gevoel van macht of extra zelfvertrouwen geeft

Dan laten ze bv daarna weten dat hun vriendin jaloers is en al vroeg waar dergelijke contacten op te vissen zijn.

Maar goed, uit deze tegenstelling en de vele andere tegenstellingen in dit topic blijkt natuurlijk dat ieder zijn visie heeft, en das maar goed ook.
pi_154312350
Ontopic graag

[ Bericht 96% gewijzigd door Vinniiee op 14-07-2015 07:48:53 ]
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  maandag 13 juli 2015 @ 22:07:22 #78
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154313177
Wat is dan voor jou een ultimate high? Dat je op straat moet om je eten bij elkaar te rapen of dat de dames zich kostelijk vermaken om jouw leed? Even twee extremen, ben benieuwd waar de waarheid zit.
pi_154313456
Het lijkt me dat vrouwen hier niet al teveel moeite mee hebben. Ze ervan overtuigen dat je verder niets wilt, dat er geen "catch" is, lijkt me lastiger. Ik denk dat je vooral de brutale meiden moet aanspreken, die materialistisch aangelegd zijn. Zijn vaak makkelijk te herkennen.
pi_154314088
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 22:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat is dan voor jou een ultimate high? Dat je op straat moet om je eten bij elkaar te rapen of dat de dames zich kostelijk vermaken om jouw leed? Even twee extremen, ben benieuwd waar de waarheid zit.
hmm. Tis lastig om een specifiek "doel" te omschrijven.
Denk dat ik het gewoon gaaf vind dat, als een dame hier handig in is, dat zij dan probeert hoe ver ze kan gaan en dat is dan vaak lastig te voorspellen. Het is misschien ook wel leuk als zij denkt van "nou dit gaat ie niet doen" en dat ik het tot haar verbazing en gelach dan toch voor haar overheb. Misschien vereist dit ook wel een bepaalde opbouw.
En...het is natuurlijk ook wel een beetje ambigu:
Als ik opgewonden raak en zij de snaar raak doe ik iets, en misschien als ik daarna het gevoel even kwijt ben denk ik ook weer even van "was dat wel handig?" zeg maar gevoel vs ratio.
Maar goed, een paar dagen later spreekt ze me dan aan en komt dat gevoel vanzelf weer terug, is de ervaring, en kan ik haar toch niet weerstaan en geeft het me weer een kick.

Enerzijds kan dat dubbele lastig zijn als je dat zo hoort want een dame denkt dan misschien dat je het toch niet wil of niet leuk vindt, maar ik denk dat het altijd zo gaat met sexuele gevoelens.
Als ik super opgewonden ben en ik trek me af op een foto van mevrouw x kan ik ook best als ik klaargekomen ben denken van: "wat heb ik nou gedaan?" dat is zeg maar het verschil tussen gevoel en ratio. En dat heb je bij dit ook wel, als ik opgewonden ben krijg ik misschien een stijve als iemand mijn geld wil afpakken maar als ik net 2 keer ben klaargekomen dan zal ik een stuk minder "pakbaar" zijn.

Maar zoals gezegd, op lange termijn, als saldo van beiden, heb ik dus wel dat gevoel dat het fijn is en laat ik me gewoon weer pakken door de dame in kwestie.En achteraf (stel bv dat een contact enige tijd heeft geduurd) denk ik als het leuk was ook nooit van: zonde ofzo maar kijk er meestal positief op terug.

Het enige probleempje is dat dit soms voor de dame verwarrend kan zijn (mannen kunnen zich hopelijk voorstellen, het verschil: denken met je kop en met je lul )en daarom is het soms nadat het klikt nog niet zon gek idee dat zij gewoon op bepaalde manieren de touwtjes wat meer in handen heeft, hoop dat deze uitleg duidelijk is, zo niet dan zeg het gerust dan doe ik nog beter mijn best om het specifieker uit te leggen...
  maandag 13 juli 2015 @ 22:39:51 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154314307
En moet dat meisje ook nog aan bepaalde uiterlijke kenmerken voldoen oid?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_154314354
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
Open sollicitaties. :')
pi_154314363
Even een opmerking voor mensen die me een pm of ander bericht sturen met vragen of om te kletsen over dit topic, ik kan die dus niet beantwoorden omdat ik nog niet kan pmmen dus als je wat wil weten kan je het hier doen, en als je een vraag hebt die je hier niet wil stellen kan je eventueel je mail erbij zetten ofzo...
pi_154314414
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
Nou ja, uiteindelijk gaat het denk ik er meer om hoe ze het aanpakt, heb geen voorkeur dat ik zeg van ze moet lang zijn of blond of whatever, heb veel verschillende dames hiervoor gehad, het is op dat gebied niet zo als met een relatie dat je echt meer op een bepaald type qua looks valt.

Maar iemand die alleen als basis heeft: "he das makkelijk , gratis shoppen", denk dat dat om al eerder genoemde redenen geen succes zal worden...
  maandag 13 juli 2015 @ 22:44:03 #85
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154314430
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 22:41 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Open sollicitaties. :')
Gratis geld :6
pi_154314975
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 22:14 schreef Cockwhale het volgende:
Het lijkt me dat vrouwen hier niet al teveel moeite mee hebben. Ze ervan overtuigen dat je verder niets wilt, dat er geen "catch" is, lijkt me lastiger. Ik denk dat je vooral de brutale meiden moet aanspreken, die materialistisch aangelegd zijn. Zijn vaak makkelijk te herkennen.
Dank je voor je reactie, je hebt gelijk, dames die niet met de fetisj bekend zijn zullen denken: "niemand dat dat zomaar dus straks wil hij er wat voor terug".
En aanspreken tja, irl is dat toch lastig, die hele uitleg en ze weten dan vaak niet of het serieus is.
Vaak werkt het dan nog beter via FB of iets dergelijks, kun je bij interesse wat op en neer typen en het langzaam "brengen" en dan bv een keer kijken of het van beide zijden bevalt...

Wel jammer want juist irl zie je vaak meiden in de stad waarvan je denkt van: wow, shopte zij me maar leeg!
  Miss 200.000.000! maandag 13 juli 2015 @ 23:09:37 #87
367000 roos94
pi_154315417
Apart ja. Nooit van gehoord
  Eindredactie Games maandag 13 juli 2015 @ 23:12:52 #88
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154315555
Wil je verder nog ergens heen met dit topic? Ik neem aan dat je al een hele rits aan DM's hebt ontvangen inmiddels?

Overigens vraag ik me nog wel af, hoe vergaat dit verder in praktische zin? Masturbeer je op de gedachte dat je weer een maand nauwelijks kunt rondkomen? Of op plaatjes van chicks met hun nieuwe LV-tasjes? Ik bedoel, je geeft in de OP wel aan dat je het opwindend vindt dat anderen jouw geld verbrassen, maar niet hoe dat verder vorm krijgt. Of is alleen de gedachte genoeg voor je?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_154315798
quote:
2s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:12 schreef 2dope het volgende:
Wil je verder nog ergens heen met dit topic? Ik neem aan dat je al een hele rits aan DM's hebt ontvangen inmiddels?

Overigens vraag ik me nog wel af, hoe vergaat dit verder in praktische zin? Masturbeer je op de gedachte dat je weer een maand nauwelijks kunt rondkomen? Of op plaatjes van chicks met hun nieuwe LV-tasjes? Ik bedoel, je geeft in de OP wel aan dat je het opwindend vindt dat anderen jouw geld verbrassen, maar niet hoe dat verder vorm krijgt. Of is alleen de gedachte is genoeg voor je?
Nou, ik wilde gewoon mijn verhaal eens kwijt, en dacht dat het hier wel kon gezien de openheid en ik vond het dus fijn om dat te doen en mogelijke vragen te beantwoorden en zaken proberen te verduidelijken. Iemand interessants tegenkomen kan overal en dus ook hier maar dat is zeker niet de primaire intentie, zoals ik al aangaf kan ik dan ook een fb maken met wat ik zoek, meiden klikken en kijken wie er reageert, of voor mijn part op vele plaatsen een ad zetten.

En hoe het vorm krijgt: ook de vraag of je mijn posts echt hebt gelezen, want heb zaken toch lijkt me al redelijk geconcretiseerd en aangegeven vele ervaringen te hebben...Met alle respect hoor, wil graag alles uitleggen om mensen een idee te geven wat het inhoudt, maar met zulke opmerkingen...al zijn ze vast goed bedoeld!
pi_154315887

[ Bericht 56% gewijzigd door Shoesss op 13-07-2015 23:21:36 ]
pi_154315941
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:14 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Heb je het topic wel gelezen? Of gewoon geen geloof in het bestaan van deze fetisj?
Of typ je zomaar wat :)
Ik denk eerlijk gezegd dat dit gewoon getroll is
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_154315986
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:12 schreef -Engel- het volgende:

[..]

ik ging naar een feest in Twente en kreeg daar toen zo maar geld zodat ik ook naar het volgende feest zou komen... (dwz hij betaalde mijn entree van toen)
Leuk! maar dit was denk ik niet om de redenen die ik heb om het te doen?
Hoe is dat verder afgelopen?
pi_154316127
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat dit gewoon getroll is
Als je een beetje googlet zul je merken dat deze fetisj redelijk vaak voorkomt(alleen in NL is dit allemaal nog in de kinderschoenen, al postte iemand hier reeds een SJ link) en dat veel mannen deze behoefte hebben, zonder dat er iets tegenover staat.
Jammer dus dat je dat denkt, maar nu snap ik je vrij onsamenhangende posts tenminste iets beter.
En ga ik door met reageren op mensen die het wel serieus nemen, maar bedankt voor de moeite!

[ Bericht 5% gewijzigd door Shoesss op 13-07-2015 23:35:32 ]
pi_154316141
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:22 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Leuk! maar dit was denk ik niet om de redenen die ik heb om het te doen?
Hoe is dat verder afgelopen?
Dat weet ik niet... de man wilde dat ik naar een ander feest zou komen, maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan.... ik was toen een jaar of 20 (en mijn ouders raadden het af)
Ik ben niet naar dat feest gegaan... ik vond het eng
pi_154316171

[ Bericht 100% gewijzigd door Shoesss op 13-07-2015 23:36:08 ]
pi_154316279
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:25 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Dat weet ik niet... de man wilde dat ik naar een ander feest zou komen, maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan.... ik was toen een jaar of 20 (en mijn ouders raadden het af)
Ik ben niet naar dat feest gegaan... ik vond het eng
Ok, kan ik me helemaal voorstellen, zeker als de intentie van zijn zijde om het te doen onbekend was...
(plus misschien een groot leeftijdsverschil en echt als een geldpluk fetsij klinkt het zo op het eerste gezicht niet)
  Eindredactie Games maandag 13 juli 2015 @ 23:29:32 #97
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154316314
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:18 schreef Shoesss het volgende:
En hoe het vorm krijgt: ook de vraag of je mijn posts echt hebt gelezen, want heb zaken toch lijkt me al redelijk geconcretiseerd en aangegeven vele ervaringen te hebben...Met alle respect hoor, wil graag alles uitleggen om mensen een idee te geven wat het inhoudt, maar met zulke opmerkingen...al zijn ze vast goed bedoeld!
Je kunt wel steeds vragen of mensen je posts lezen maar er is behoorlijk veel gereageerd en men kan wat over het hoofd zien toch? Je kunt ook gewoon kiezen antwoord te geven, ik heb de OP gelezen en naar aanleiding daarvan stel ik mijn vraag.

Je hebt het over hoe opwindend je bepaalde dingen vindt, hoe je 'kickt' op bepaalde zaken, je geeft aan dat je het hier post omdat hier vrij over seks gepraat wordt, je plaatst het in de seksualiteitrubriek. Is het dan raar dat ik daaromtrent vragen stel?
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_154316456
quote:
2s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:29 schreef 2dope het volgende:

[..]

Je kunt wel steeds vragen of mensen je posts lezen maar er is behoorlijk veel gereageerd en men kan wat over het hoofd zien toch? Je kunt ook gewoon kiezen antwoord te geven, ik heb de OP gelezen en naar aanleiding daarvan stel ik mijn vraag.

Je hebt het over hoe opwindend je bepaalde dingen vindt, hoe je 'kickt' op bepaalde zaken, je geeft aan dat je het hier post omdat hier vrij over seks gepraat wordt, je plaatst het in de seksualiteitrubriek. Is het dan raar dat ik daaromtrent vragen stel?

Nou ja, jij stelt de vraag of het allemaal een fantasie is of dat ik het echt eens ga doen, enheb al aangegeven dat ik met dames ben gaan shoppen en heb betaald, geld af heb gegeven etc en ook met bedragen erbij en de periode waarin ik dit doe...vandaar dat ik dan zoiets heb van: lees het even door en er is vast al een hoop beantwoord :)
pi_154316533
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:28 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Ok, kan ik me helemaal voorstellen, zeker als de intentie van zijn zijde om het te doen onbekend was...
(plus misschien een groot leeftijdsverschil en echt als een geldpluk fetsij klinkt het zo op het eerste gezicht niet)
Nee, ik heb niet om het geld gevraagd... ik denk dat een soort van vereiste voor deze fetish is?
Net als lang haar over het algemeen voor een haarfetisjist is
  Eindredactie Games maandag 13 juli 2015 @ 23:40:35 #100
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154316790
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:32 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Nou ja, jij stelt de vraag of het allemaal een fantasie is of dat ik het echt eens ga doen, enheb al aangegeven dat ik met dames ben gaan shoppen en heb betaald, geld af heb gegeven etc en ook met bedragen erbij en de periode waarin ik dit doe...vandaar dat ik dan zoiets heb van: lees het even door en er is vast al een hoop beantwoord :)
Nee, mijn vraag was hoe de opwinding voor jou vorm krijgt. Met andere woorden, of je je aftrekt bij de gedachte. Dat je geen seksueel contact behoeft met de betreffende dames was mij duidelijk.

Het deed mij namelijk enigszins denken aan de film Happiness, waar iemand obscene telefoontjes pleegt naar dames en daar seksueel opgewonden van raakt (en masturbeert), terwijl hij in feite totaal geen behoefte heeft om deze dames in levende lijve te zien, laat staan aan fysiek contact. Ik probeer je overigens niet te vergelijken met dit fictieve personage, maar het deed me er aan denken.
pi_154316848
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:34 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Nee, ik heb niet om het geld gevraagd... ik denk dat een soort van vereiste voor deze fetish is?
Net als lang haar over het algemeen voor een haarfetisjist is
Nou, dat zou raar zijn bij contact irl, want dan zou jij het moeten vragen en aan iemand zijn gezicht moeten zien of hij deze fetisj heeft , dat lijkt me vrij lastig.
Dus de man/jongen in kwestie zal lijkt me altijd beginnen om iets aan te bieden of te vragen irl, lijkt me vrij evident (of het zomaar neergooien zoals eenmalig in de trein...) maar goed...
Daarna kan de dame erop inspelen natuurlijk als het wederzijds bevalt...

Hoe je aan dat idee komt is me dus een raadsel maar ik vrees een niet lezer of misschien verwacht ik gewoon teveel level in de reacties, met alle respect
pi_154317258
quote:
2s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:40 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nee, mijn vraag was hoe de opwinding voor jou vorm krijgt. Met andere woorden, of je je aftrekt bij de gedachte. Dat je geen seksueel contact behoeft met de betreffende dames was mij duidelijk.

Het deed mij namelijk enigszins denken aan de film Happiness, waar iemand obscene telefoontjes pleegt naar dames en daar seksueel opgewonden van raakt (en masturbeert), terwijl hij in feite totaal geen behoefte heeft om deze dames in levende lijve te zien, laat staan aan fysiek contact. Ik probeer je overigens niet te vergelijken met dit fictieve personage, maar het deed me er aan denken.
ok , sorry, dan heb ik je post niet goed begrepen...,mea culpa! En bedankt voor je interesse

Ik raak opgewonden als het gebeurt en als een dame het leuk vindt dat ik haar schoenen kus o.i.d. dan doe ik dat ook (maar ik vind het niks als zij dat zou doen omdat ze denkt dat ik dat wil en dat verder niet grappig vindt, anders heb ik een actrice die zich aanpast aan mij onder het mom van gratis shoppen).
Elke dame is weer anders en soms zijn ze als ze eenmaal warm draaien misschien gemener dan je zou verwachten. Heb wel eens gehad dat ik met een dame in de stad was gaan winkelen en zij had een vriendin meegenomen, na afloop vlakbij het station namen we zeg maar afscheid.
Zei ze: doe je ogen maar dicht, dan krijg je een kusje want je was toch wel lief.
Vervolgens tufte me ze dus vol in mijn gezicht waarna ze met haar vriendin lachend wegliep.
En dit alles volledig uit haar initatief.

Een ander vindt het gewoon grappig om me leeg te plukken en uit te lachen maar heeft niks met schoenen of extra vernedering, altijd goed, als iemand maar zoveel mogelijk haarzelf is.

En ja, als ik dan thuis ben dan trek ik me wel af terwijl ik haar nog hoor lachen, dat dan weer wel.

Of heb wel eens een dame gehad die vond dat ik een item van haar moest hebben zodat ik aan haar dacht als ze er niet was, en dat waren dan haar afgetrapte ballerina's...
(ook vanwege mijn schoenenfetisj)

maar goed, mijn opwinding uit zich dus vooral in mastrubatie...inderdaad

[ Bericht 0% gewijzigd door Shoesss op 14-07-2015 00:07:52 ]
  Miss 200.000.000! dinsdag 14 juli 2015 @ 00:10:52 #103
367000 roos94
pi_154317756
Wow ik snap echt niet wat je daar leuk aan vindt..
  Eindredactie Games dinsdag 14 juli 2015 @ 00:11:34 #104
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154317770
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:53 schreef Shoesss het volgende:

[..]

ok , sorry, dan heb ik je post niet goed begrepen...,mea culpa! En bedankt voor je interesse

Ik raak opgewonden als het gebeurt en als een dame het leuk vindt dat ik haar schoenen kus o.i.d. dan doe ik dat ook (maar ik vind het niks als zij dat zou doen omdat ze denkt dat ik dat wil en dat verder niet grappig vindt, anders heb ik een actrice die zich aanpast aan mij onder het mom van gratis shoppen).
Elke dame is weer anders en soms zijn ze als ze eenmaal warm draaien misschien gemener dan je zou verwachten. Heb wel eens gehad dat ik met een dame in de stad was gaan winkelen en zij had een vriendin meegenomen, na afloop vlakbij het station namen we zeg maar afscheid.
Zei ze: doe je ogen maar dicht, dan krijg je een kusje want je was toch wel lief.
Vervolgens tufte me ze dus vol in mijn gezicht waarna ze met haar vriendin lachend wegliep.
En dit alles volledig uit haar initatief.

Een ander vindt het gewoon grappig om me leeg te plukken en uit te lachen maar heeft niks met schoenen of extra vernedering, altijd goed, als iemand maar zoveel mogelijk haarzelf is.

En ja, als ik dan thuis ben dan trek ik me wel af terwijl ik haar nog hoor lachen, dat dan weer wel.

Of heb wel eens een dame gehad die vond dat ik een item van haar moest hebben zodat ik aan haar dacht als ze er niet was, en dat waren dan haar afgetrapte ballerina's...
(opk vanwege mijn schoenenfetisj)

maar goed, mijn opwinding uit zich dus vooral in mastrubatie...inderdaad
Duidelijk en eerlijk verhaal :)

Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er dan toch in zekere zin sprake is van een soort zucht naar onderdanigheid of vernedering, terwijl ik het gevoel krijg dat je dat juist niet zoekt (of in ieder geval, je zegt geen onderdanig persoon te zijn, ik weet niet in hoeverre je alledaagse persoonlijkheid 'strookt' met je fetish).

Hoe is jouw seksleven los van je fetish? Voel je je wel seksueel aangetrokken tot vrouwen op dezelfde manier als de doorsnee hetero man? Lastige vraag misschien, je gaf al eerder aan dat je gewoon relaties hebt en eigenlijk ten aanzien van de fetish niets hoeft van deze ladies op seksueel vlak. Ik vind dat persoonlijk moeilijk te begrijpen; kan het niet voorkomen dat je met een vrouw gaat shoppen, en terwijl zij je creditcard aan het leegtrekken is (bij wijze van spreken) dat je denkt: damn, best wel een ontzettend lekker wijf, wat zou ik die graag een veeg geven? Of is dat ondenkbaar omdat je die zaken strict gescheiden wil houden?
pi_154318272
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 00:11 schreef 2dope het volgende:

[..]

Duidelijk en eerlijk verhaal :)

Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er dan toch in zekere zin sprake is van een soort zucht naar onderdanigheid of vernedering, terwijl ik het gevoel krijg dat je dat juist niet zoekt (of in ieder geval, je zegt geen onderdanig persoon te zijn, ik weet niet in hoeverre je alledaagse persoonlijkheid 'strookt' met je fetish).

Hoe is jouw seksleven los van je fetish? Voel je je wel seksueel aangetrokken tot vrouwen op dezelfde manier als de doorsnee hetero man? Lastige vraag misschien, je gaf al eerder aan dat je gewoon relaties hebt en eigenlijk ten aanzien van de fetish niets hoeft van deze ladies op seksueel vlak. Ik vind dat persoonlijk moeilijk te begrijpen; kan het niet voorkomen dat je met een vrouw gaat shoppen, en terwijl zij je creditcard aan het leegtrekken is (bij wijze van spreken) dat je denkt: damn, best wel een ontzettend lekker wijf, wat zou ik die graag een veeg geven? Of is dat ondenkbaar omdat je die zaken strict gescheiden wil houden?
In real life en in relaties ben ik inderdaad totaal geen onderdanig persoon, maar in deze fetisj wel. Maar denk dat dit met veel fetishes het geval is, zoals je ook wel zal onderkennen.

Ik voel me verder inderdaad op dezelfde wijze aangetrokken tot hetero dames als de gemiddelde man.
Tja op een bepaalde manier staat de dame die me leegplukt boven me denk ik, in die zin dat ik voor haar alleen daar goed genoeg voor ben en ze me het gevoel geeft dat ze me verder niet interessant vindt. En als het dan al eens mis ging, wat wel eens gebeurd is zoals eerder beschreven, dan was voor mij de magie van zeg maar de financiële dominantie ook meteen uitgewerkt...

Maar snap je punt dat het moeilijk te volgen is dat ik irl wel zin heb om een bepaalde dame te stiften, en het dan apart is dat ik dat gevoel niet heb als het een dame is die me financieel kaalplukt,

Misschien wil ik de zaken ook wel onbewust gescheiden houden of kies ik vaak dames waarvan ik vermoed dat ze op andere gebieden geen interesse in me hebben, na enig contact.
Al is dat niet altijd zo in de zin dat ze zo mooi zijn dat ze onbereikbaar zijn ofzo, sterker nog soms was mijn irl vriendin knapper. Dus de andere factoren of een dame hier goed in is spelen dan zeker mee.
Maar ik denk ook dat een dame die dit zo met me doet vaak denkt van: "OMG, tjonge jonge, wat kansloos of iets in die trant" en me ook om die reden niet als een echte man ziet voor een sexuele relatie en dat dan ook uitstraalt naar mij toe

Misschien vreemd maar als ze een vriend hebben die er beter uitziet dan ik is dat ook voor mij juist een voordeel, dan weet ik meteen waar ik goed voor ben...al verschilt het weer per dame of ze dit willen als ze een relatie hebben, kan me voorstellen dat een vriend natuurlijk raar opkijkt als ze ineens een of 2 maal per maand vaker met kleding of fraaie schoenen aankomt...
pi_154318394
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 00:10 schreef roos94 het volgende:
Wow ik snap echt niet wat je daar leuk aan vindt..
Nou, ik vind het vooral leuk als zij dat dus leuk vindt om te doen, en erom kan lachen dat ze me dus alleen financieel gebruikt en het zelf leuk vindt om me nog belachelijk te maken.

Laat ik het anders zeggen: als ik extra zuinig moet leven voor haar en ze geeft me het gevoel dat ik dat voor haar over moet hebben, dan moet dat maar. En hetzelfde geldt voor andere dingen waar ze om kan lachen zoals die ik noemde.

Maar ik snap je, dat het een aparte fetisj is en moeilijk te begrijpen als je dat zelf hebt...logisch!
  Moderator dinsdag 14 juli 2015 @ 00:36:44 #107
441859 crew  Lenny77
pi_154318461
Jammer van die schoenen. Het zullen wel hoge hakken zijn dan?
Ik ben meer van de duurdere sneakers. Is niet echt kusbaar natuurlijk!

De voetenfetisj is natuurlijk wel meer bekend. Is ook wel seksueler denk ik. Zo ken ik verschillende mensen! Ook van die hele dure panty's enz kopen. En die moeten natuurlijk aanblijven waar ze dan op klaar kunnen komen.
Ik vraag me wel af waar een fetisj door ontstaat. Zou het toch iets uit de jeugd zijn? Iets wat ze ooit gezien hebben en dit opwindend vinden?

Ik vind het sowieso interessant allemaal.
pi_154318573
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 00:36 schreef Lenny77 het volgende:
Jammer van die schoenen. Het zullen wel hoge hakken zijn dan?
Ik ben meer van de duurdere sneakers. Is niet echt kusbaar natuurlijk!

De voetenfetisj is natuurlijk wel meer bekend. Is ook wel seksueler denk ik. Zo ken ik verschillende mensen! Ook van die hele dure panty's enz kopen. En die moeten natuurlijk aanblijven waar ze dan op klaar kunnen komen.
Ik vraag me wel af waar een fetisj door ontstaat. Zou het toch iets uit de jeugd zijn? Iets wat ze ooit gezien hebben en dit opwindend vinden?

Ik vind het sowieso interessant allemaal.
Nou ik vind zelf ballerina's en in de herfst winter platte laarsjes leuk!
En ben niet zo van de hakken, dan nog eerder van de sneakers.
Maar ja, ook meegemaakt dat de dame in kwestie van hakken hield en helemaal niet van "plat" dus dat is niet superbelangrijk , veel meer hoe die dame zeg maar het aanpakt.

Tja inderdaad ook interessant waar het vandaan komt, maar daar kun je denk ik wel weer een heel apart topic aan wijden!

NB: ben natuurlijk ook wel eens dames tegengekomen die een fetisj hadden en dat het dan wel uitkwam, nu we toch contact hadden, om mij daarvoor als "proefkonijn" te gebruiken.
Veel waren dit er niet maar is bv wel eens iemand geweest die wilde met haar hakken aan over me heenlopen. En iemand die het leuk vond als ik klusjes voor haar deed (opruimen, drinken inschenken, boodschappen halen). Mijn ervaring is dat ik heel weinig dames heb ontmoet die het leuk vonden om me fysiek pijn te doen of ranzige dingen te doen (uitgezonderd die tufdame), maar dat ze het wel vaak leuk vonden dat ik me ook op andere manieren "nuttig" maakte voor haar (naast wat ik al heb genoemd, ook bv voor school heel veel tijd in haar scriptie of werkstuk steken zodat zij gewoon lekker kon gaan shoppen of chillen) dat ze op een andere manier in een machtsverhouding boven me stond.

[ Bericht 23% gewijzigd door Shoesss op 14-07-2015 00:48:00 ]
  Eindredactie Games dinsdag 14 juli 2015 @ 01:23:32 #109
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154319305
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 00:29 schreef Shoesss het volgende:

[..]

In real life en in relaties ben ik inderdaad totaal geen onderdanig persoon, maar in deze fetisj wel. Maar denk dat dit met veel fetishes het geval is, zoals je ook wel zal onderkennen.

Ik voel me verder inderdaad op dezelfde wijze aangetrokken tot hetero dames als de gemiddelde man.
Tja op een bepaalde manier staat de dame die me leegplukt boven me denk ik, in die zin dat ik voor haar alleen daar goed genoeg voor ben en ze me het gevoel geeft dat ze me verder niet interessant vindt. En als het dan al eens mis ging, wat wel eens gebeurd is zoals eerder beschreven, dan was voor mij de magie van zeg maar de financiële dominantie ook meteen uitgewerkt...

Maar snap je punt dat het moeilijk te volgen is dat ik irl wel zin heb om een bepaalde dame te stiften, en het dan apart is dat ik dat gevoel niet heb als het een dame is die me financieel kaalplukt,

Misschien wil ik de zaken ook wel onbewust gescheiden houden of kies ik vaak dames waarvan ik vermoed dat ze op andere gebieden geen interesse in me hebben, na enig contact.
Al is dat niet altijd zo in de zin dat ze zo mooi zijn dat ze onbereikbaar zijn ofzo, sterker nog soms was mijn irl vriendin knapper. Dus de andere factoren of een dame hier goed in is spelen dan zeker mee.
Maar ik denk ook dat een dame die dit zo met me doet vaak denkt van: "OMG, tjonge jonge, wat kansloos of iets in die trant" en me ook om die reden niet als een echte man ziet voor een sexuele relatie en dat dan ook uitstraalt naar mij toe

Misschien vreemd maar als ze een vriend hebben die er beter uitziet dan ik is dat ook voor mij juist een voordeel, dan weet ik meteen waar ik goed voor ben...al verschilt het weer per dame of ze dit willen als ze een relatie hebben, kan me voorstellen dat een vriend natuurlijk raar opkijkt als ze ineens een of 2 maal per maand vaker met kleding of fraaie schoenen aankomt...
Interessant. Maar dat akkefietje dat je in je gezicht getuft werd, gaf dat ten aanzien van je fetisj positieve of negatieve gevoelens? En hoe zit het met mensen om je heen; zijn er vrienden/kennissen/familie die het weten?

Hoe verloopt e.e.a. communicatief en qua sociaal doen eigenlijk? Praat je gewoon soepeltjes met deze dames, of is het meer allemaal heel stiekem en nauwelijks communicatie? Ik vraag me eigenlijk ook wel af hoe dat dan gaat als je met zo'n chick samen gaat shoppen :') lijkt me wel redelijk awkward. Praat je dan ook daadwerkelijk over mode, stelt ze jou ook vragen als "does my ass look big in this" e.d.? Kan me er niet echt een voorstelling bij maken. Ik zou denken dat het allemaal enorm gespannen is ofzo.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 01:28:25 #110
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_154319374
Doe normaal

[ Bericht 97% gewijzigd door Vinniiee op 14-07-2015 07:43:40 ]
Ik ben geil
pi_154319480
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 01:23 schreef 2dope het volgende:

[..]

Interessant. Maar dat akkefietje dat je in je gezicht getuft werd, gaf dat ten aanzien van je fetisj positieve of negatieve gevoelens? En hoe zit het met mensen om je heen; zijn er vrienden/kennissen/familie die het weten?

Hoe verloopt e.e.a. communicatief en qua sociaal doen eigenlijk? Praat je gewoon soepeltjes met deze dames, of is het meer allemaal heel stiekem en nauwelijks communicatie? Ik vraag me eigenlijk ook wel af hoe dat dan gaat als je met zo'n chick samen gaat shoppen :') lijkt me wel redelijk awkward. Praat je dan ook daadwerkelijk over mode, stelt ze jou ook vragen als "does my ass look big in this" e.d.? Kan me er niet echt een voorstelling bij maken. Ik zou denken dat het allemaal enorm gespannen is ofzo.
Mensen om me heen weten het niet, dat tuffen gaf een kick niet omdat ik het lekker vond maar omdat zij er zo om kon lachen en uit haarzelf deed.

Beetje pendant om misschien van jezelf te zeggen maar ik ben communicatief zeer vaardig, ben niet verlegen en een makkelijke prater, ook over diepgaande zaken.
(Vandaar ook dat vrienden het niet snel achter me zullen zoeken denk ik)

het is eigenlijk altijd totaal ontspannen, ook omdat ik van tevoren met de dame al afspreek (als ik mijn fetisj "introduceer") van: maak je geen zorgen, alles gaat zoals jij het wil en je doet dingen die en hoe jij het wil, en als iets op enig moment ongemakkelijk voelt dan geef je dat aan, als je ermee wil stoppen dan kan dat altijd wanneer jij dat wil" etc..
En tot nu toe is het op dat vlak altijd wel goed gegaan, en als een dame zich er lekker bij voelt dan neemt ze steeds meer zelf het initiatief zo is mijn ervaring...
Punt is zoals gezegd dat veel dames alleen het woord "shoppen" horen en denken: das mooi gratis shoppen...maar dan bv bij nader inzien blijkt dat het niet echt iets voor haar is.
Als bv een dame een paar schoenen ziet staan en ze wil, en ik geef impliciet aan dat het ok is en ze dan aan mij bv vraagt: weet je het zeker? ga je je niet rot voelen? kom je dan niet te krap etc...dan gaat het niet werken. Is op zich goed dat ze zo is qua gedrag, maar het is dan niet iemand die geschikt is voor financial domination (voor mij althans niet maar wie weet wel weer voor een ander)

Dus ja ook dat shoppen is altijd ontspannend gegaan, gewoon chill en zij voelde zich er prima bij.
En best leuk, als ze dan gaat passen en het showt, en ik ondertussen natuurlijk op het prijskaartje kijken. En bij het afrekenen heb ik geen idee wat de caissière denkt, zullen meer jongens zijn die met een meisje shoppen en dan afrekenen...

[ Bericht 4% gewijzigd door Shoesss op 14-07-2015 01:54:59 ]
  dinsdag 14 juli 2015 @ 09:12:08 #112
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_154321766
Maar je gaat dus wel altijd mee met die meisjes om te shoppen?

Ik ben wel benieuwd hoe je contact met die dame in kwestie dan verloopt. Je wilt dat ze je alleen gebruikt voor geld dus hebben jullie dan alleen contact als zij iets nodig heeft? Lijkt me niet dat je een emotionele band opbouwt ofzo?

Wat een fascinerend iets dit, ik heb er echt nog nooit van gehoord. Ik zou je bijna willen waarschuwen dat vrouwen daar misbruik van kunnen maken maar dat is natuurlijk precies wat je wilt :')
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_154324398
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 09:12 schreef Nijns het volgende:
Maar je gaat dus wel altijd mee met die meisjes om te shoppen?

Ik ben wel benieuwd hoe je contact met die dame in kwestie dan verloopt. Je wilt dat ze je alleen gebruikt voor geld dus hebben jullie dan alleen contact als zij iets nodig heeft? Lijkt me niet dat je een emotionele band opbouwt ofzo?

Wat een fascinerend iets dit, ik heb er echt nog nooit van gehoord. Ik zou je bijna willen waarschuwen dat vrouwen daar misbruik van kunnen maken maar dat is natuurlijk precies wat je wilt :')
Nee hoor, ga lang niet altijd mee, zoals uitgelegd in mijn eerste posts.
Geld afgeven komt ook voor, en ook overmaken is gebeurd, hangt er een beetje vanaf (en die 3 vormen dan ook bij dezelfde, als je snapt wat ik bedoel)

Voor de rest is er meestal tussendoor wel contact bv via app etc. Hangt ook weer van het geval af, maar laat ik zeggen dat een goede shopprinses beseft dat dat voor haar ook rendabeler is...
dus in haar voordeel.

Dank voor je reactie...
pi_154326916
Ik zou het niet alleen raar vinden, maar ook gewoon creepy en ondanks dat je direct wegloopt, toch denken dat je iets van me moet. Erger nog, dat je misschien zelfs je kick al gehad hebt, zonder dat ik mij daarvan bewust was, en dat je me er nu voor betaalt als een soort goedkope hoer. Dus nee, ik zou het niet leuk vinden en waarschijnlijk het geld in de trein laten liggen.

Dat het jouw fetisj is, prima, maar val anderen daar niet ongevraagd mee lastig.
Your opinion of me is none of my business.
pi_154327151
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 13:24 schreef Sarasi het volgende:
Ik zou het niet alleen raar vinden, maar ook gewoon creepy en ondanks dat je direct wegloopt, toch denken dat je iets van me moet. Erger nog, dat je misschien zelfs je kick al gehad hebt, zonder dat ik mij daarvan bewust was, en dat je me er nu voor betaalt als een soort goedkope hoer. Dus nee, ik zou het niet leuk vinden en waarschijnlijk het geld in de trein laten liggen.

Dat het jouw fetisj is, prima, maar val anderen daar niet ongevraagd mee lastig.
Dank voor je reactie, met je conclusie zijn we het eens, en dat creepy kan ik me voorstellen (al zal dat weer verzwakt of versterkt worden door de concrete setting en manier).De vergelijking met een hoer ook al besproken, die ik niet zo zie zitten aangezien een hoer een (sexuele) wederprestatie levert voor cash...

Maar dank voor het reageren!
pi_154327394
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 13:33 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Dank voor je reactie, met je conclusie zijn we het eens, en dat creepy kan ik me voorstellen (al zal dat weer verzwakt of versterkt worden door de concrete setting en manier).De vergelijking met een hoer ook al besproken, die ik niet zo zie zitten aangezien een hoer een (sexuele) wederprestatie levert voor cash...

Maar dank voor het reageren!
Maar dat is hier toch ook zo? Jij kickt erop, zeg je. Dat doet vermoeden dat je er een seksuele kick van krijgt, ook omdat dit in SEX staat. Dus eigenlijk wordt er door het aannemen van het geld wel degelijk een seksuele tegenprestatie geleverd, zonder dat de ander dat wellicht weet of beseft.

En nee, het is altijd creepy. Niet afhankelijk van setting of situatie.
Your opinion of me is none of my business.
pi_154327425
Nog een kanttekening, die me opvalt en ik al eerder opmerkte:

Heb vaak meegemaakt dat dames dus indien anderen meeluisteren of - lazen, een andere visie hadden dan later bleek.

Voorbeeld op een bepaalde chatsite waar ik dit ooit aankaartte enkele jaren geleden, de dame gaf aan het niks te vinden, want "het slaat nergens op en ik werk zelf wel voor mijn geld en zoek maar iemand anders", waarbij ze instemming en complimenten kreeg van de andere aanwezigen.

Om vervolgens nog geen 2 min later prive te komen, of ik echt serieus was en hoe ik het dan wilde en of ik haar bankrek nummer wilde om te bewijzen dat ik het meende ...

En heb iets vergelijkbaars ook wel eens meegemaakt irl situaties, dus ja...

vrees dat er ook een taboe op rust, dat dames door anderen niet willen worden gezien als "gebruikers"...

Ben het met de vorige reactie eens, en heb die eenmalige actie hier uitvoerig besproken op kritische wijze ook naar mezelf toe, maar zou theoretisch best een experiment aandurven met dames die met hun vriendin zitten en durf te voorspellen dat 99% het geld echt wel meeneemt...maar veel mensen willen naar anderen niet zo overkomen dus maken zichzelf van alles wijs...

Dit zeg ik uiteraard losstaande van het feit hoe ik tegen deze actie aankijk, meer kritiek op de valse moraal en het anders acteren als er geen mensen bij zijn die kunnen oordelen
pi_154327587
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 13:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Maar dat is hier toch ook zo? Jij kickt erop, zeg je. Dat doet vermoeden dat je er een seksuele kick van krijgt, ook omdat dit in SEX staat. Dus eigenlijk wordt er door het aannemen van het geld wel degelijk een seksuele tegenprestatie geleverd, zonder dat de ander dat wellicht weet of beseft.

En nee, het is altijd creepy. Niet afhankelijk van setting of situatie.
1) het aannemen van geld is geen sexuele tegenprestatie die jij levert, je mag het moreel of wat dan ook niks vinden (snap ik volledig) maar met prostitutie heeft dit niks te maken.
2) als je goed leest zeg ik toch ook dat ik snap dat het creepy is, maar dat dit versterkt of verzwakt kan worden door de concrete situatie, dat er dus een nuance in zit.
Zie de eerdere voorbeelden
  dinsdag 14 juli 2015 @ 19:27:15 #119
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154338691
Ik snap serieus niet waarom men hier moeite mee heeft.
Ts krijgt een kick van het zich laten leegplukken.
Wat is her verschil met naar het casino gaan oid? Daar word je toch ook getild en hou je jezelf voor dat het leuk is? Zolang er geen dwang bij komt kijken, er geen sprake is van prostitutie en geen van beide beschadigd raakt zie ik geen verschil met een normale zakelijke transactie. Ts betaalt en krijgt een legale tegenprestatie. Ook in het dagelijks leven betalen volksstammen kapitalen voor diensten waar ik geen cent aan zou uitgeven. Wat is het verschil met deze situatie?
  dinsdag 14 juli 2015 @ 22:15:10 #120
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_154344123
Nooit eerder van gehoord. Ik geloof dat ik zoiets ook echt niet zou kunnen...
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_154346066
Ik zou een Griekse dame zoeken, die kunnen wel wat hulp gebruiken op dit moment.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_154346266
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 23:20 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik zou een Griekse dame zoeken, die kunnen wel wat hulp gebruiken op dit moment.
haha nee die blijken zich slecht aan afspraken te houden :)
pi_154346659
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 19:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap serieus niet waarom men hier moeite mee heeft.
Ts krijgt een kick van het zich laten leegplukken.
Wat is her verschil met naar het casino gaan oid? Daar word je toch ook getild en hou je jezelf voor dat het leuk is? Zolang er geen dwang bij komt kijken, er geen sprake is van prostitutie en geen van beide beschadigd raakt zie ik geen verschil met een normale zakelijke transactie. Ts betaalt en krijgt een legale tegenprestatie. Ook in het dagelijks leven betalen volksstammen kapitalen voor diensten waar ik geen cent aan zou uitgeven. Wat is het verschil met deze situatie?
dank voor je reactie! en om nog een stapje verder te gaan:
Ik vind de dame ook niet mede verantwoordelijk al wordt de man wel beschadigd.
Iemand die volwassen is en handelingsbekwaam is toch verantwoordelijk voor zijn eigen handelen.
Dat standpunt neemt men ook in als Marlboro je een pakje peuken verkoopt, wat je per definitie beschadigt, of je voor mijn part aanmeldt om je in Syrie te laten afschieten, dus ook hier vind ik dat zo.
  woensdag 15 juli 2015 @ 03:33:22 #124
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154350680
Tja. Dan denk ik dat zo'n dame net iets te ver gaat. Lijkt me niet dat je moet verhongeren, dakloos wordt of failliet moet gaan. Voor haar ook niet handig :')
pi_154353165
niet doen, gaat je meer kosten dan je ooit wil weten
Fokken is mijn ding kuchkuch
pi_154353310
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 10:32 schreef TerraGunner het volgende:
Ervaringsdeskundige?

Ik heb namelijk alleen maar positieve ervaringen.
pi_154354835
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 10:32 schreef TerraGunner het volgende:
Tis niet dat ik er nog moet mee beginnen ofzo he :)
pi_154354886
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 03:33 schreef Tinkepink het volgende:
Tja. Dan denk ik dat zo'n dame net iets te ver gaat. Lijkt me niet dat je moet verhongeren, dakloos wordt of failliet moet gaan. Voor haar ook niet handig :')
Dat zijn wel weer de uitersten maar heb je wel gelijk in, zeker ook gezien je laatste zin
pi_154354968
Nog maar een keertje : als mensen liever 1 op 1 hun ervaringen delen of goedbedoelde adviezen geven, ik kan nog geen pm's of dm's beantwoorden als nieuw lid, dus kan er niet op reageren, tenzij je er iets van een mailadres bijzet.
Anders kun je het beter gewoon in dit draadje doen...
pi_154355143
Ik snap niet dat je de verhouding seksueel genot/ financieel en daarmee levensstandaard acceptabel vind.
  woensdag 15 juli 2015 @ 12:04:22 #131
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154355240
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:00 schreef Zolder het volgende:
Ik snap niet dat je de verhouding seksueel genot/ financieel en daarmee levensstandaard acceptabel vind.
En los daarvan, wat een eventuele partner er van vindt.
pi_154355481
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:00 schreef Zolder het volgende:
Je mist denk ik 2 punten

1) enerzijds stijgt het genot juist als het financieel meer ingrijpend is, van 50 euro bezuinigen per maand raak ik niet opgewonden. Dus er zit een positieve correlatie tussen meer genot en minder geld
2) Anderzijds het punt dat je dit juist (vanuit degene die het fetish heeft) niet zo rationeel kan benaderen.
Iemand gaat het zijn genot niet becijferen in een nutsgrafiek, het is meer een gevoel dat je graag bevredigt en natuurlijk kijk je daar ook zelf rationeel wel eens anders tegenaan als je je opgewonden gevoel kwijt bent (om de volgende keer toch weer voor de bijl te gaan als dat gevoel weer terug is, zou voor mannen herkenbaar moeten zijn, ook mbt vormen van sex dat je anders denkt met je lul dan met je kop)

Maar bedankt voor je reactie!
  woensdag 15 juli 2015 @ 12:26:17 #133
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154355758
Dienen het trouwens specifiek vrouwen te zijn? Want als je puur naar het geld aftroggelen aspect kijkt, dan maakt het geslacht niet uit toch.

Ik heb begrepen dat er wel iets meer achter zit, maar ik vraag het nu puur voor bovenstaand aspect.
pi_154355864
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dienen het trouwens specifiek vrouwen te zijn? Want als je puur naar het geld aftroggelen aspect kijkt, dan maakt het geslacht niet uit toch.

Ik heb begrepen dat er wel iets meer achter zit, maar ik vraag het nu puur voor bovenstaand aspect.
vrouwen, blijkt denk ik ook wel als je dit draadje doorneemt en kijkt welke factoren er spelen en relevant zijn, maar goed, that's the answer
  woensdag 15 juli 2015 @ 12:33:45 #135
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154355934
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:30 schreef Shoesss het volgende:

[..]

vrouwen, blijkt denk ik ook wel als je dit draadje doorneemt en kijkt welke factoren er spelen en relevant zijn, maar goed, that's the answer
Ja de context refereert er wel naar, maar was benieuwd of dit in de kern ook noodzakelijk is.
  woensdag 15 juli 2015 @ 12:36:31 #136
431144 Teydelyk
pi_154355990
Ts heb je een goede relatie met je moeder/vader gehad?
pi_154355994
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ja de context refereert er wel naar, maar was benieuwd of dit in de kern ook noodzakelijk is.
ok, ja een leuke vrouw kan mij het gevoel geven dat ik zuinig moet leven tov haar, en bij een man raak ik daar niet opgewonden van, eerder het tegengestelde...
  woensdag 15 juli 2015 @ 12:45:51 #138
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154356244
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:36 schreef Shoesss het volgende:

[..]

ok, ja een leuke vrouw kan mij het gevoel geven dat ik zuinig moet leven tov haar, en bij een man raak ik daar niet opgewonden van, eerder het tegengestelde...
Is het dan toch iets sexueels? Het gaat dus niet alleen maar om het zuinige leven.

Dit vraag ik omdat eerder bleek dat er geen sexueel lading achter zat (niet direct).
pi_154356403
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Is het dan toch iets sexueels? Het gaat dus niet alleen maar om het zuinige leven.

Dit vraag ik omdat eerder bleek dat er geen sexueel lading achter zat (niet direct).
Heb ik zoals ik zeg toch uitvoerig hier besproken, dat ik daar opgewonden van raak...dat is juist de essentie dat ik die vrouw haar gang laat gaan!
Plus de overige genoemde zaken (schoenen fetish, vernedering, krap voor haar leven dat zij zich als prinses kan gedragen, haar haar zin geven omdat ze dat met haar vrouwelijkheid en prinsessengedrag bewerkstelligt..., heb het mastruberen aangegeven hoeveel punten wil je nog meer?) :)

Of dacht je tot een uur geleden dat ik ook 70 euro op de schoot van een vatsige man van 50 zou gooien en daar een kick van kreeg?

pfff sorry haha
pi_154356744
Ik snap niet dat mensen dit zo lastig te begrijpen vinden.
Natuurlijk zal een man niet opgewonden worden van zijn geld afstaan aan mannen.

Het is niet seksueel in de zin van dat de gever er een tegenprestatie voor verwacht, zoals seks, maar het is juist de handeling zelf die opwindt.
Dat maakt het een fetish.
pi_154357817
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 13:02 schreef KersenJam het volgende:
Ik snap niet dat mensen dit zo lastig te begrijpen vinden.
Natuurlijk zal een man niet opgewonden worden van zijn geld afstaan aan mannen.

Het is niet seksueel in de zin van dat de gever er een tegenprestatie voor verwacht, zoals seks, maar het is juist de handeling zelf die opwindt.
Dat maakt het een fetish.
Je verwoordt het duidelijker dan ik, dank.
Plus merk ik nog op, dat het inderdaad de handeling is die opwindt, maar ook dingen eromheen.

Zomaar een voorbeeld maar als een dame dus, in een dergelijk contact, gemeend zegt dat ze niet wil dat ik failliet ga, omdat ZIJ dan niks meer aan me heeft (anders gezegd ze zich niet zozeer om mij bekommert maar om haar, op dat punt), dan is dat ook wel opwindend.

Laat ik zeggen dat het een combi is van de handeling en de manier waarop ze dit doet en vorm geeft...
pi_154357971
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 13:39 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Je verwoordt het duidelijker dan ik, dank.
Plus merk ik nog op, dat het inderdaad de handeling is die opwindt, maar ook dingen eromheen.

Zomaar een voorbeeld maar als een dame dus, in een dergelijk contact, gemeend zegt dat ze niet wil dat ik failliet ga, omdat ZIJ dan niks meer aan me heeft (anders gezegd ze zich niet zozeer om mij bekommert maar om haar, op dat punt), dan is dat ook wel opwindend.

Laat ik zeggen dat het een combi is van de handeling en de manier waarop ze dit doet en vorm geeft...
Natuurlijk, maar de essentie is wel dat de 'gever' er niet een seksuele handeling van de dame in kwestie voor terug verwacht.
Dat maakt dit een fetish, en dus een bron van seksuele opwinding zonder dergelijk contact.

Menen die zich hier eerder afvroegen waarom de topicstarter geen hoertjes bezoekt omdat dat uiteindelijk goedkoper is, zien het dus helemaal verkeerd.

Alles kan een fetish zijn, dus ook het afstaan van je geld aan een vrouw die weet wat ze ermee aan moet.
pi_154358390
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 13:44 schreef KersenJam het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar de essentie is wel dat de 'gever' er niet een seksuele handeling van de dame in kwestie voor terug verwacht.
Dat maakt dit een fetish, en dus een bron van seksuele opwinding zonder dergelijk contact.

Menen die zich hier eerder afvroegen waarom de topicstarter geen hoertjes bezoekt omdat dat uiteindelijk goedkoper is, zien het dus helemaal verkeerd.

Alles kan een fetish zijn, dus ook het afstaan van je geld aan een vrouw die weet wat ze ermee aan moet.
Ben het wederom met je eens.

Je zou het puur theoretisch ook aan hoertjes kunnen geven, en dan geen sex willen ofzo maar
-Dit is niet spannend (voor mij dan), en heb toch het idee dat de dame in kwestie het dan gewoon als een gemakkelijke vorm van werk ziet
-Ik zoek, met alle respect voor elk beroep, toch iemand die ik iets meer als Prinses zie, en het gevoel geeft dat ze op dat vlak boven me staat (en met een hoer die iedereen die langskomt voor 50 euro een blowjob oid geeft heb ik dat niet echt)
-Veel hoeren hebben helaas toch een (fout) vriendje of pimp (zeker sinds de invasie van Roemenie en Bulgarije in deze branche, dus de kans is dan groot dat zij het niet opshopt maar ik de velgen van zijn Mercedes AMG sponsor, wat ik dus ook niet zoek...

P.S. Weet je dat je niet om deze info vroeg, maar omdat je hoertjes noemde, dacht ik er ineens aan dat ik dat in mijn meer dan 10 jarige "moneyloser-loopbaan" ook wel eens heb overdacht...
pi_154358556
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 13:55 schreef Shoesss het volgende:
P.S. Weet je dat je niet om deze info vroeg, maar omdat je hoertjes noemde, dacht ik er ineens aan dat ik dat in mijn meer dan 10 jarige "moneyloser-loopbaan" ook wel eens heb overdacht...
Misschien moet je dan eens een goede Prinses zoeken.
pi_154358558
Ik heb ook nog wel een bankrekeningnummer hoor.. ;-)
pi_154360445
Leuke fetisj wel.

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2015 15:12:01 ]
pi_154360666
quote:
17s.gif Op woensdag 15 juli 2015 14:00 schreef Kimberly1987 het volgende:
Ik heb ook nog wel een bankrekeningnummer hoor.. ;-)
haha anno 2015 zijn er weinig mensen in Nederland die geen bankrekeningnummer hebben...

Doet me overigens weer aan een aspect van mijn fetish denken:
Meestal (maar niet altijd) is het contact beginnen met storten een indicator dat het meestal geen contact is dat ik zoek. Zijn vaak dames die inderdaad vooral denken: "lekker makkelijk geld" en niet zozeer stilstaan nij de andere facetten die er nodig zijn om zeg maar een dergelijk contact in zekere zijn op iets langere termijn "leuk" te laten zijn.
Anderzijds werkt een storting soms wel om iemand te overtuigen dat de fetisj serieus is, soms zijn er dames sceptisch maar doet een donatie hun gevoel omslaan (of maakt ze lekker hebberig, en ruiken ze meer, geen idee).

p.s. dit niet als specifieke reactie op jouw one liner (want wellicht bedoelde je het grappig) maar sommige one liners doen me toch weer denken aan hoe mijn fetisj voor mij voelt en werkt en dan denk ik dat het voor mensen die benieuwd zijn hoe zoiets werkt, toch weer een beetje verhelderd kan werken ofzo :)
pi_154360698
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 15:11 schreef Myrr het volgende:
Leuke fetisj wel.
Dank voor je reactie, in welk opzicht bedoel je dat, als ik vragen mag? Gewoon ingrigerend? Of grappig dat iemand zich zo euhmm wegcijfert voor een prinses? of nog wat anders?
pi_154361222
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 15:20 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Dank voor je reactie, in welk opzicht bedoel je dat, als ik vragen mag? Gewoon ingrigerend? Of grappig dat iemand zich zo euhmm wegcijfert voor een prinses? of nog wat anders?
Gewoon omdat het nieuw is voor me, kan er meer begrip voor tonen dan bijvoorbeeld een p/p fetisj.
Hoe zou je er in staan als je een relatie zou hebben? Zou je er dan (stiekem) mee doorgaan? Kan me zomaar voorstellen dat je partner het er niet mee eens is dat jij je geld aan zulke dames uitgeeft. :P

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2015 15:42:53 ]
pi_154361673
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 15:39 schreef Myrr het volgende:

[..]

Gewoon omdat het nieuw is voor me, kan er meer begrip voor tonen dan bijvoorbeeld een p/p fetisj.
Hoe zou je er in staan als je een relatie zou hebben? Zou je er dan (stiekem) mee doorgaan? Kan me zomaar voorstellen dat je partner het er niet mee eens is dat jij je geld aan zulke dames uitgeeft. :P
Dank voor je reactie,

Klopt wat je zegt, maar ja als die dame er goed in is, is het ook wel een kick om er mee door te gaan als zij me het gevoel geeft dat zij er meer recht op heeft, En ik zal dan smoesjes moeten verzinnen (bv eigen uitgaven/ aankopen hoger voordoen).
Maar goed, toen ik dit in een relatie deed, hadden ik en mijn partner gemeenschappelijke lasten en daarnaast ons eigen geld. Maar dat de partner het niet fijn vindt, is natuurlijk logisch.
Vaak is het echter voor de geldplukdame dan ook juist een extra kick om het voor elkaar te krijgen, is mijn ervaring.

Over de aspecten over deze situatie en of dit al dan niet vreemdgaan is, zie eerder in dit draadje...is al even aan de orde geweest.
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:46:59 #151
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_154364915
Vraagje... Wat voor baan heb je?

Als man zijnde zou het me heerlijk lijken om een vrouwelijke versie van jou te vinden... Wie weet op een dag o|O
Ik ben geil
pi_154365084
Ik vind het niet eens zo'n heel rare, maar mogelijk wat ongezonde, fetish. Het is toch gewoon een (extreme) uitvergroting van de man-vrouw verhouding, waarbij alleen het mannelijke aspect 'wat' :') aan dominantie inboet. Dat zie je zo vaak, met topzakenmannen die zich volledig gedomineerd willen zien worden op seksueel vlak. Ik ken je verdienpotentie alleen niet, maar het zou wel vervelend kunnen worden als je straks twee ton netto per jaar kan toucheren.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_154365867
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:56 schreef nostra het volgende:
Ik vind het niet eens zo'n heel rare, maar mogelijk wat ongezonde, fetish. Het is toch gewoon een (extreme) uitvergroting van de man-vrouw verhouding, waarbij alleen het mannelijke aspect 'wat' :') aan dominantie inboet. Dat zie je zo vaak, met topzakenmannen die zich volledig gedomineerd willen zien worden op seksueel vlak. Ik ken je verdienpotentie alleen niet, maar het zou wel vervelend kunnen worden als je straks twee ton netto per jaar kan toucheren.
Vind dit wel een mooie typering, met dien verstande dat, wellicht veel mannen het (in veel lichtere mate) bij hun eigen partner hebben.
En tja, hangt van de situatie af maar kan er elke maand tussen de 500 en 1000 euro aan missen, mede afhankelijk natuurlijk hoe sober ik zelf leef...
Maar zoals eerder aangegeven, als ik bv 20k per maand verdiende en ik liet me op deze manier voor 1k pakken, dan zou het juist niet leuk zijn, ik moet het echt voelen en merken dat ik krap moet leven voor/door haar,,,
  woensdag 15 juli 2015 @ 19:19:08 #154
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154367266
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:32 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Vind dit wel een mooie typering, met dien verstande dat, wellicht veel mannen het (in veel lichtere mate) bij hun eigen partner hebben.
En tja, hangt van de situatie af maar kan er elke maand tussen de 500 en 1000 euro aan missen, mede afhankelijk natuurlijk hoe sober ik zelf leef...
Maar zoals eerder aangegeven, als ik bv 20k per maand verdiende en ik liet me op deze manier voor 1k pakken, dan zou het juist niet leuk zijn, ik moet het echt voelen en merken dat ik krap moet leven voor/door haar,,,
Hoeveel verdien je dan? Als je dit kan missen zit je nog onder modaal. Als je modaal verdient kan daar nog wel wat meer vanaf hoor :')
  woensdag 15 juli 2015 @ 19:36:02 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154367752
Weet je wat ik trouwens wel raar vind TS?
Je geeft aan dat je wilt dat je wilt dat het meisje als een prinses leeft dankzij jouw geld. Waarom mag ze niet zelf weten waar ze het aan uitgeeft? Jouw geld weggeven aan anderen, gewoon omdat het kan is toch ook leuk? Of is dan de lol eraf?
pi_154367828
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoeveel verdien je dan? Als je dit kan missen zit je nog onder modaal. Als je modaal verdient kan daar nog wel wat meer vanaf hoor :')
Nou ja, missen is inderdaad een relatief begrip. Als je een behoorlijke hypotheek, de gebruikelijke vaste lasten, geen AH opwarmmaaltijden consumeert en een redelijke auto hebt, dan heb je meer dan modaal nodig om dat te kunnen missen.
Dus wat betreft je laatste zin heb je denk ik wel gelijk...

Ik ben open wat betreft mijn fetisj maar dergelijke prive cijfers als inkomen vind ik niks om hier openbaar neer te zetten (en op een andere wijze kan ik dat nog niet gezien mijn nieuwe account), anders zou je het best mogen weten hoor..
pi_154367918
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:36 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ik trouwens wel raar vind TS?
Je geeft aan dat je wilt dat je wilt dat het meisje als een prinses leeft dankzij jouw geld. Waarom mag ze niet zelf weten waar ze het aan uitgeeft? Jouw geld weggeven aan anderen, gewoon omdat het kan is toch ook leuk? Of is dan de lol eraf?
Als ze alles weggeeft aan anderen. leeft ze toch niet als een prinses?
Eerder als een soort moeder Theresa, dan kan ik zelf mijn goede doelen wel kiezen :)

Op zich is het wel leuk als ze er inderdaad een vriendin van laat meegenieten (bv samen uit gaan eten terwijl ik thuis zit). En ze mag toch best zelf weten waar ze het aan uitgeeft, als ik van platte shoes houd en zij van pumps, dan is dat jammer voor mij. Of ze houdt helemaal niet van shoes, dan koopt ze er toch wat anders voor.
Maar de meeste dames die aan de eigenschappen voldoen die ik zoek zijn denk ik niet de types die het zomaar weggeven, die maken het lekker zelf op, is mijn ervaring...
  woensdag 15 juli 2015 @ 20:02:24 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154368404
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:42 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Als ze alles weggeeft aan anderen. leeft ze toch niet als een prinses?
Eerder als een soort moeder Theresa, dan kan ik zelf mijn goede doelen wel kiezen :)

Op zich is het wel leuk als ze er inderdaad een vriendin van laat meegenieten (bv samen uit gaan eten terwijl ik thuis zit). En ze mag toch best zelf weten waar ze het aan uitgeeft, als ik van platte shoes houd en zij van pumps, dan is dat jammer voor mij. Of ze houdt helemaal niet van shoes, dan koopt ze er toch wat anders voor.
....
Sowieso. Na een paar maanden schoenen van een paar honderd euro gekocht te hebben is het tijd voor een goede schoenenkast :+

Twijfel wel of je serieus bent of dit überhaupt weleens in de praktijk hebt gebracht (of troll bent).
pi_154368677
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Sowieso. Na een paar maanden schoenen van een paar honderd euro gekocht te hebben is het tijd voor een goede schoenenkast :+

Twijfel wel of je serieus bent of dit überhaupt weleens in de praktijk hebt gebracht (of troll bent).
Die laatste zin klinkt bijna als uitlokking!

heb dit talloze malen in de praktijk gebracht, maar zoals gezegd gooi ik niet alles openbaar, anders zou ik wel print screens van bankafschriften kunnen uploaden, met rek nrs geblurred met een omschrijving die helder is, of mijn appjes met diverse personen die ik nog heb.
En pmmen kan ik nog niet zoals gezegd...

Maar goed, als ik er zo over nadenk, heb ik ook niks te bewijzen, ik vind het fijn om hier mijn verhaal kwijt te kunnen en benieuwd naar de mening van anderen, en als iemand het om wat voor reden niet gelooft dan is het zijn of haar probleem :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 20:16:06 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154368742
Je hoeft ook niets te bewijzen.
Alleen 500 euro per maand aan schoenen.....
Maar ik was even vergeten dat je ook een platte schoenen fetish hebt
  Moderator woensdag 15 juli 2015 @ 20:24:27 #161
441859 crew  Lenny77
pi_154368941
Maar waar lopen die relaties dan uiteindelijk op stuk!? Ben jij ze op een bepaald moment beu? Stoppen ze er vanzelf mee?
Want zo een meisje zou hier natuurlijk jaaaaaren mee door kunnen gaan!!
pi_154368999
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
Je hoeft ook niets te bewijzen.
Alleen 500 euro per maand aan schoenen.....
Maar ik was even vergeten dat je ook een platte schoenen fetish hebt
Wat bedoel je met die laatste zin?
pi_154369167
Goed
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:24 schreef Lenny77 het volgende:
Maar waar lopen die relaties dan uiteindelijk op stuk!? Ben jij ze op een bepaald moment beu? Stoppen ze er vanzelf mee?
Want zo een meisje zou hier natuurlijk jaaaaaren mee door kunnen gaan!!
Goede reactie!
Er zijn diverse redenen geweest:

-Meiden die ermee begonnen toen ze studerende waren en daarna zelf een baan en een "ander"leven waar ze dit niet meer bij vonden horen
-Dames die een relatie kregen en haar partner het niet prettig vond
-Ook soms dat het inderdaad na een tijd saaier werd. Ik wil natuurlijk in het begin de dame een beetje uitleggen wat ik zoek, maar daarna is het wel prettig dat zij touwtjes in handen neemt en iinitiatief neemt, en de grenzen verlegt.
Een dame die denkt ik, elke maand nieuwe shoes, dus de 20e even een paar appjes en een afspraak, dan is de spanning er zo vanaf.
-Vaak blijken dames, als het verder gaat, er meer moeite mee te hebben dan zij zelf vooraf zouden vermoeden, gewetensproblemen of bv toch aan mij goedkeuring vragen of het goed is wat ze doen of dat ze verder mogen gaan.

en zo zijn er nog veel meer redenen, op zich jammerlijk dat juist 2 die heel prettig waren misliepen doordat zij een relatie kreeg en haar vriend het niet zag zitten. Maar begrijpelijk, part of the game en dien dat te respecteren.
  woensdag 15 juli 2015 @ 20:35:11 #164
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154369234
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:27 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Wat bedoel je met die laatste zin?
Dat je van platte schoenen houdt ;)
pi_154369545
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat je van platte schoenen houdt ;)
Ja en wat heeft het feit dat je dat even was vergeten dan met het voorgaande te maken?
Volg het even niet helemaal, maar goed
  woensdag 15 juli 2015 @ 20:48:25 #166
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154369678
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:45 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Ja en wat heeft het feit dat je dat even was vergeten dan met het voorgaande te maken?
Volg het even niet helemaal, maar goed
Verbaasde me er over dat je het steeds over schoenen kopen had. En dacht daarom aan een troll. Maar toen realiseerde ik me dat je ook van schoenen houdt. En dat dit soort reacties dus volledig in lijn liggen. En je dus mogelijk geen troll bent.
pi_154369926
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Verbaasde me er over dat je het steeds over schoenen kopen had. En dacht daarom aan een troll. Maar toen realiseerde ik me dat je ook van schoenen houdt. En dat dit soort reacties dus volledig in lijn liggen. En je dus mogelijk geen troll bent.
Okee, dank voor je uitleg in ieder geval :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:01:02 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154370116
Nog een vraag. Waarom gebruik je :{ als posticoon? Het lijkt nu net of je de reacties irritant vind.
pi_154370214
Ok ging per ongeluk, sorry...
In ieder geval een minder directe vraag dan een maandinkomen maar dank je voor de attendering
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:05:23 #170
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154370282
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:03 schreef Shoesss het volgende:
Ok ging per ongeluk, sorry...
In ieder geval een minder directe vraag dan een maandinkomen maar dank je voor de attendering
Ben erg direct :') En lomp. En erg nieuwsgierig :')
pi_154370394
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ben erg direct :') En lomp. En erg nieuwsgierig :')
Waarom schrijf jij trouwens "je vind" hierboven in plaats van vindt?
Onder het motto van: dan kan ik ook wel eens een directe cq lompe wedervraag stellen :)

Beter weer on topic want wordt soort slow chat zo
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:09:59 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154370439
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:08 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Waarom schrijf jij trouwens "jij vindt" zonder t?
Onder het motto van: dan kan ik ook wel eens een directe cq lompe wedervraag stellen :)

Beter weer on topic want wordt soort slow chat zo
Woon in Duitsland. En ben daardoor lakser geworden met taal. Treurig overigens, want ik stel correct taalgebruik erg op prijs :')
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:11:25 #173
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154370503
Heb je weleens op het Vivaforum gekeken? Of dat van Cosmopolitan (als die er een heeft): volgens mij lopen daar volksstammen meisjes die voldoen aan jouw ideaal.
pi_154370618
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Woon in Duitsland. En ben daardoor lakser geworden met taal. Treurig overigens, want ik stel correct taalgebruik erg op prijs :')
Jouw Duits zal dan weer een stuk beter zijn dan mijn Nederlands, en was maar een grapje, omdat je het over lomp had, even kijken hoe je zou reageren :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:16:59 #175
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154370707
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:14 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Jouw Duits zal dan weer een stuk beter zijn dan mijn Nederlands, en was maar een grapje, omdat je het over lomp had, even kijken hoe je zou reageren :)
Op redelijke verwijten wordt redelijk gereageerd.
Maar ontopic: Vivaforum? Grazia? Cosmo?
Grazia is misschien nog wel het beste, want gericht op jonge, niet al te kapitaalkrachtige materialistische meisjes.

Als je nu van je geld af wilt, ik heb een mooi maar veel te duur schilderij gezien :+
pi_154370769
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je weleens op het Vivaforum gekeken? Of dat van Cosmopolitan (als die er een heeft): volgens mij lopen daar volksstammen meisjes die voldoen aan jouw ideaal.
Ik denk dat je overschat hoeveel meisjes voldoen aan mijn ideaal, het valt vaak allemaal toch heel erg tegen (zie mijn laatste reactie op Lenny77).
Plus veel dames hebben toch iets van: hij zal er wel iets voor terugmoeten (kennen de fetisj niet en blijkbaar ook geen interesse om op internet te zien dat ik niet de enige ben)
Ik heb overigens met (van origine) Duitse meisjes wel goede resulaten gehad (zoals ik al eerder schreef) , lijkt wel of die nuchterder zijn en misschien graag de touwjes in handen hebben, geen idee...
Wil best met je slowchatten hoor maar pm dan een manier waarop ik je kan bereiken, kan namelijk wel pms en dms lezen maar ze alleen niet beantwoorden...

Groetjes en dank voor je advies!
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:20:39 #177
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154370868
Hmm, ben niet zo van het het prive gaan op Fok! En zolang je die pi gebruikt al helemaal niet :')
pi_154371055
quote:
b]Op woensdag 15 juli 2015 21:20 schreef Tinkepink het volgende:[/b]
Hmm, ben niet zo van het het prive gaan op Fok! En zolang je die pi gebruikt al helemaal niet :')
Mij maakt het niet uit, maar slow chatten is hier niet de juiste plek mijns inziens..
En aangezien jij mij uit jezelf al een PM stuurde (waar ik dus niet op kan reageren) kwam ik met mijn opmerking...
zo zie je trouwens maar weer dat dames in het openbaar anders zeggen dan in prive doen mbt dit topic :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:25:37 #179
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154371109
Weet niet meer wat ik je vroeg trouwens. Boeit ook niet .
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:26:40 #180
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154371164
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
Weet niet meer wat ik je vroeg trouwens.
500 euro? :P
pi_154371190
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:26 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Dat ook (maar dat was openbaar) :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:28:00 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154371219
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:26 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Hahaha :D Nee. Dat schilderij dat ik wil hebben is duurder :')
Ik weet het echt niet meer.
pi_154371303
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hahaha :D Nee. Dat schilderij dat ik wil hebben is duurder :')
Ik weet het echt niet meer.
Is ook lastig om al die toespelingen te onthouden (al was die van 500 euro pas een paar posts geleden)
Al geef ik eerlijk toe dat er best een paar superleuke zinnetjes tussen zaten :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:31:06 #184
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_154371354
Hoe kwam je er eigenlijk achter dat dit is waar je op kickt? Je hebt er al 10-15 jaar ervaring mee zeg je, maar waardoor ben je je dan bewust geworden van je 'fetisj'?
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:34:36 #185
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154371524
Van mij zijn het trouwens geen toespelingen hoor. Denk serieus dat je hier op het verkeerde forum zit als je op zoek bent naar een prinsesje. Maar als je in een zakelijke transactie (geen seks, geen verplichtingen, geen gezeur) van je geld af wilt? Geen probleem.

Ik vind het vooral een intrigerende fetish en ben erg nieuwsgierig naar of het echt serieus is (en blij dat het mijn fetish niet is).
pi_154371866
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:31 schreef Voszje het volgende:
Hoe kwam je er eigenlijk achter dat dit is waar je op kickt? Je hebt er al 10-15 jaar ervaring mee zeg je, maar hoe waardoor ben je je dan bewust geworden van je 'fetisj'?
Goede vraag!

Als ik heel eerlijk ben en terugdenk had ik het vroeger al een beetje in me.
Toen ik 14 was ofzo en rookte (wat ik nu al 10 jaar niet meer doe) waren sigaretten nog best kostbaar voor de meesten, en een meid op school vroeg me in de pauze om een sigaret. Na een tijd vroeg ze een keer of ik er een paar had voor haar (en dat ik ze wel een keer terug kreeg) maar op den duur bracht ik zelfs een pakje voor haar mee (niet elke dag maar wel vaak) en van dat teruggeven kwam niks.
Dat was denk ik mijn eerste ervaring op dit gebied en achteraf denk ik dat ik er toen misschien al op kickte dat ze dat zo deed, mij alleen daarvoor gebruikte.

Daarna is het concreter geworden tijdens mijn studie met een meisje waar ik vriendschappelijk mee om ging en we gingen dus ook wel eens samen naar de stad.
Zij was nogal shopperig maar had het minder breed dan ik, toen was de afspraak dat ik iets voor zou schieten en zij zou het dan terugbetalen. Maar goed, ze had telkens een andere smoes maar eigenlijk was ik het zelf die dan attendeerde dat er weer wat leuks was in de stad en dat het geen punt was.
Het maakte me opgewonden, ze was erg mooi en die kleding maakte haar nog mooier.

Het was toen meer onder met motto van: als jij er blij mee bent dan ben ik dat ook, ik moet zeggen dat ze echt niet aandrong en het steeds vanuit mezelf kwam...maar het voelde goed en ik had het idee dat mijn geld zo goed besteed was (al ging het toen om minder nog dan nu)

Maar Na die tijd is het dus zeg maar verder ontwikkeld en extremer geworden en merkte ik dat het mij gewoon een kick gaf en vooral als de dame het normaal vond en ervan liet merken dat het prima was dat ik maar wat soberder leefde ten gunste van haar...

Het proces is lastig precies te herinneren maar dit zijn denk ik wel 2 ijkpunten geweest...

of hoe je dat ook noemt...

Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd...
pi_154371960
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Van mij zijn het trouwens geen toespelingen hoor. Denk serieus dat je hier op het verkeerde forum zit als je op zoek bent naar een prinsesje.
Heb al meerdere malen aangegeven dat ik hier ben gaan posten gezien de openheid en het eens van me kunnen afschrijven , en dat zoeken op 1001 manieren kan en zeker geen doel is, en dat daarvoor betere plekken zijn, maar je kan overal iemand tegenkomen natuurlijk...
Maar goed
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:45:58 #188
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_154371992
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:43 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Goede vraag!

Als ik heel eerlijk ben en terugdenk had ik het vroeger al een beetje in me.
Toen ik 14 was ofzo en rookte (wat ik nu al 10 jaar niet meer doe) waren sigaretten nog best kostbaar voor de meesten, en een meid op school vroeg me in de pauze om een sigaret. Na een tijd vroeg ze een keer of ik er een paar had voor haar (en dat ik ze wel een keer terug kreeg) maar op den duur bracht ik zelfs een pakje voor haar mee (niet elke dag maar wel vaak) en van dat teruggeven kwam niks.
Dat was denk ik mijn eerste ervaring op dit gebied en achteraf denk ik dat ik er toen misschien al op kickte dat ze dat zo deed, mij alleen daarvoor gebruikte.

Daarna is het concreter geworden tijdens mijn studie met een meisje waar ik vriendschappelijk mee om ging en we gingen dus ook wel eens samen naar de stad.
Zij was nogal shopperig maar had het minder breed dan ik, toen was de afspraak dat ik iets voor zou schieten en zij zou het dan terugbetalen. Maar goed, ze had telkens een andere smoes maar eigenlijk was ik het zelf die dan attendeerde dat er weer wat leuks was in de stad en dat het geen punt was.
Het maakte me opgewonden, ze was erg mooi en die kleding maakte haar nog mooier.

Het was toen meer onder met motto van: als jij er blij mee bent dan ben ik dat ook, ik moet zeggen dat ze echt niet aandrong en het steeds vanuit mezelf kwam...maar het voelde goed en ik had het idee dat mijn geld zo goed besteed was (al ging het toen om minder nog dan nu)

Maar Na die tijd is het dus zeg maar verder ontwikkeld en extremer geworden en merkte ik dat het mij gewoon een kick gaf en vooral als de dame het normaal vond en ervan liet merken dat het prima was dat ik maar wat soberder leefde ten gunste van haar...

Het proces is lastig precies te herinneren maar dit zijn denk ik wel 2 ijkpunten geweest...

of hoe je dat ook noemt...

Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd...
Bedankt voor je uitgebreide antwoord. :) Ik kan me er zelf weinig bij voorstellen, maar ik vind het wel erg fascinerend.
pi_154372001
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Van mij zijn het trouwens geen toespelingen hoor.. Maar als je in een zakelijke transactie (geen seks, geen verplichtingen, geen gezeur) van je geld af wilt? Geen probleem.

En nog maar een toespeling :)

Sorry ik heb steeds die rare emotion inderdaad, haal hem nu voor altijd weg, dank voor de opmerking
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:47:21 #190
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_154372051
Je zou er dus ook voor openstaan om gewoon iemand hiervoor te ontmoeten via FOK!?
pi_154372198
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:47 schreef Voszje het volgende:
Je zou er dus ook voor openstaan om gewoon iemand hiervoor te ontmoeten via FOK!?
Zoals gezegd is dat niet iets waar ik bij aanvang van mijn posts heb bij stilgestaan. Maar als ik denk dat iemand geschikt is en die persoon denkt dat ook over mij, waarom niet?
Zou wat zijn, als die persoon dan hier verslag gaat doen hoe ze me kaalplukt
Al is mijn ervaring zoals ik zei dat dames vaak en public toch het brave meisje willen zijn en "zoiets nooit zouden doen" , dus ik snap als iemand het prive wil houden, en het geeft mij geen extra kick ofzo.
Wat wel het geval is als ze er met haar vriendinnen over giechelt en laat zien hoe ver ze me krikgt :)

Maar goed, lang antwoord met uitweidingen waar ik met ja had kunnen volstaan...
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:51:32 #192
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_154372234
Ben je een Aziaat? Ik dacht dat deze fetish voornamelijk voorkwam bij kleine Aziatische mannetjes met brillen, die hun Yen's dan afstonden aan lange blonde vrouwen op hoge hakken.
The End Times are wild
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:51:54 #193
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_154372245
Ik hoop dat je helemaal kaal geplukt wordt en berooid achterblijft.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:52:11 #194
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_154372267
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:50 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Zoals gezegd is dat niet iets waar ik bij aanvang van mijn posts heb bij stilgestaan. Maar als ik denk dat iemand geschikt is en die persoon denkt dat ook over mij, waarom niet?
Zou wat zijn, als die persoon dan hier verslag gaat doen hoe ze me kaalplukt
Al is mijn ervaring zoals ik zei dat dames vaak en public toch het brave meisje willen zijn en "zoiets nooit zouden doen" , dus ik snap als iemand het prive wil houden, en het geeft mij geen extra kick ofzo.
Wat wel het geval is als ze er met haar vriendinnen over giechelt en laat zien hoe ver ze me krikgt :)

Maar goed, lang antwoord met uitweidingen waar ik met ja had kunnen volstaan...
Het lange antwoord maakt het wel een stuk interessanter. ;)
pi_154372282
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:51 schreef LXIV het volgende:
Ben je een Aziaat? Ik dacht dat deze fetish voornamelijk voorkwam bij kleine Aziatische mannetjes met brillen, die hun Yen's dan afstonden aan lange blonde vrouwen op hoge hakken.
Ben Nederlander en houd niet van zo van heels...dus voldoe niet aan het/jouw prototype :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:52:35 #196
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154372288
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:46 schreef Shoesss het volgende:
Sorry ik heb steeds die rare emotion inderdaad, haal hem nu voor altijd weg
Heeft niet lang geduurd :+
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:53:15 #197
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_154372313
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:51 schreef VeX- het volgende:
Ik hoop dat je helemaal kaal geplukt wordt en berooid achterblijft.
Dat hoopt TS natuurlijk ook!
The End Times are wild
pi_154372327
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:52 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Heeft niet lang geduurd :+
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:54:09 #199
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_154372347
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:52 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Ben Nederlander en houd niet van zo van heels...dus voldoe niet aan het/jouw prototype :)
Je bent van de sneakers? :D
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:56:11 #200
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154372422
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:46 schreef Shoesss het volgende:

[..]

En nog maar een toespeling :)

Sorry ik heb steeds die rare emotion inderdaad, haal hem nu voor altijd weg, dank voor de opmerking
Nogmaals. Dat is geen toespeling. Maar gewoon een rechtstreeks aanbod: als jij van je geld af wilt, prima. Help ik je mee.
pi_154372476
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:54 schreef Voszje het volgende:

[..]

Je bent van de sneakers? :D
haha het zijn veel posts om te lezen, maar nog maar eens : ben meer van de flats.
ballerinas en platte laarsjes en bij sommige meiden uggs (maar dat staat bij de een leuk en bij de ander lomp, hangt van stijl en type af).
Sneakers ook wel ok....als het geen nike air Max zijn (behalve schattige roze ofzo)

Maar zoals ik zei, is dat allemaal niet superbelangrijk, heb ook met dames contact gehad die alleen heels droegen en kochten, als ik ga bepalen welke shoes zij draagt is zij geen prinses meer he (en bovendien niet helemaal haarzelf)...
pi_154372530
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 21:56 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nogmaals. Dat is geen toespeling. Maar gewoon een rechtstreeks aanbod: als jij van je geld af wilt, prima. Help ik je mee.
Das bijna hetzelfde dat als de OVJ zegt dat het dood door schuld is, en de verdachte zegt : nee hoor, U zit ernaast, het is gewoon moord :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:59:38 #203
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_154372563
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:57 schreef Shoesss het volgende:

[..]

haha het zijn veel posts om te lezen, maar nog maar eens : ben meer van de flats.
ballerinas en platte laarsjes en bij sommige meiden uggs (maar dat staat bij de een leuk en bij de ander lomp, hangt van stijl en type af).
Sneakers ook wel ok....als het geen nike air Max zijn (behalve schattige roze ofzo)

Maar zoals ik zei, is dat allemaal niet superbelangrijk, heb ook met dames contact gehad die alleen heels droegen en kochten, als ik ga bepalen welke shoes zij draagt is zij geen prinses meer he (en bovendien niet helemaal haarzelf)...
Sorry, daar had ik dus even overheen gelezen. Mijn sneakertic liet ineens van zich horen. :9 Het maakt je dus niet zoveel uit wélke schoenen het worden, als jij ze maar hebt betaald en de dame in kwestie zich gedraagt als een verwend prinsesje.
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:59:50 #204
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_154372572
Is het voor jou dan niet spannender als die vrouw het geld uitgeeft aan totaal nutteloze, luxe zaken? Ik bedoel, als ze er de gasrekening van betaalt lijkt mij er ook weinig opwindends aan.
Het enige geile wat ik me er nog van kan voorstellen is als zo'n vrouw dan schoenen koopt van 1000 euro, die ze feitelijk niet nodig heeft, terwijl jij dan de rest van de maand 'op een houtje bijt'. Niet voor de vaste lasten en de boodschappen, dat is eerder leifdadigheid.
The End Times are wild
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:00:18 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154372603
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:58 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Das bijna hetzelfde dat als de OVJ zegt dat het dood door schuld is, en de verdachte zegt : nee hoor, U zit ernaast, het is gewoon moord :)
Ja. Maar zo plat is het toch?
Ik wil een schilderij. En schoenen. die ook wel :') (wel met hakken). Ik schilderij, geen verplichtingen en geen gezeur. Jij een fijn gevoel. Win win.
pi_154372705
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:59 schreef Voszje het volgende:

[..]

Sorry, daar had ik dus even overheen gelezen. Mijn sneakertic liet ineens van zich horen. :9 Het maakt je dus niet zoveel uit wélke schoenen het worden, als jij ze maar hebt betaald en de dame in kwestie zich gedraagt als een verwend prinsesje.
Ja iets genuanceerder maar okee...
Daarnaast hoeft het ook niet perse om schoenen te gaan...
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:03:52 #207
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_154372732
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:02 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Ja iets genuanceerder maar okee...
Daarnaast hoeft het ook niet perse om schoenen te gaan...
Got it. ;) Ik heb heel veel wensen en dus geld nodig, maar het blijft een serieus topic.. Dus ik stop maar. :D
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:04:06 #208
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_154372741
Je kunt ook gewoon trouwen, dat komt in feite op hetzelfde neer.
The End Times are wild
pi_154372828
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:59 schreef LXIV het volgende:
Is het voor jou dan niet spannender als die vrouw het geld uitgeeft aan totaal nutteloze, luxe zaken? Ik bedoel, als ze er de gasrekening van betaalt lijkt mij er ook weinig opwindends aan.
Het enige geile wat ik me er nog van kan voorstellen is als zo'n vrouw dan schoenen koopt van 1000 euro, die ze feitelijk niet nodig heeft, terwijl jij dan de rest van de maand 'op een houtje bijt'. Niet voor de vaste lasten en de boodschappen, dat is eerder leifdadigheid.
Goede post, heb je helemaal gelijk in...
Heb om deze redenen ook al eerder in dit topic aangegeven dat ik niet volgens bepaalde dating sites werk die hier werden genoemd omdat daarop veelal inderdaad vrouwen in geldnood afkomen en denken "ok, lekker makkelijk" terwijl ze verder qua wat ik zoek helemaal niet voldoen (omdat ze simpel gezegd niet op financial domination en mij krap laten leven kicken, maar gewoon uit geldnood het idee hebben).
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:09:19 #210
431144 Teydelyk
pi_154372924
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:36 schreef Teydelyk het volgende:
Ts heb je een goede relatie met je moeder/vader gehad?
nee dus
  Licht Ontvlambaar woensdag 15 juli 2015 @ 22:09:25 #211
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_154372933
Ik wil wel graag een paar Louboutins, eigenlijk.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_154372951
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:04 schreef LXIV het volgende:
:D :D
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_154372967
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:03 schreef Voszje het volgende:

[..]

Got it. ;) Ik heb heel veel wensen en dus geld nodig, maar het blijft een serieus topic.. Dus ik stop maar. :D
Is dat het enige dat je hebt (geld nodig) of heb je het idee dat je ook de overige aspecten van een dergelijk contact aantrekkelijk vindt? Want zoals je het zo formuleert klinkt het niet als iets dat ik zoek en beschreven heb...

Overigens nogmaals (lastig misschien gezien de vele berichten vanavond om alles te lezen) maar kan niet pmmen en dmmen gezien de leeftijd van mijn acoount maar deze wel ontvangen dus als je verdere vragen hebt die je hier niet wil stellen, kan dat altijjd, ik kan dan alleen niet reageren via die message dus ziul je daar iets op moeten verzinnen...
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:11:49 #214
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_154373013
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:06 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Goede post, heb je helemaal gelijk in...
Heb om deze redenen ook al eerder in dit topic aangegeven dat ik niet volgens bepaalde dating sites werk die hier werden genoemd omdat daarop veelal inderdaad vrouwen in geldnood afkomen en denken "ok, lekker makkelijk" terwijl ze verder qua wat ik zoek helemaal niet voldoen (omdat ze simpel gezegd niet op financial domination en mij krap laten leven kicken, maar gewoon uit geldnood het idee hebben).
Ik denk dat er helemaal geen vrouwen zijn die daar op kicken. Ik denk dat er hooguit vrouwen zijn die het niet interesseert dat jij krap leeft en bereid zijn het geld enkel aan luxe zaken uit te geven. Daar zul je het mee moeten doen, de rest is toneel.
The End Times are wild
pi_154373053
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:09 schreef Sjeen het volgende:
Ik wil wel graag een paar Louboutins, eigenlijk.
haha die heb ik 1 x met iemand gekocht, en nog wel high heels.
Heel verhaal maar was toen wel leuk
Veel gedoe om een rood zooltje maar ieder zijn smaak :)
pi_154373156
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat er helemaal geen vrouwen zijn die daar op kicken. Ik denk dat er hooguit vrouwen zijn die het niet interesseert dat jij krap leeft en bereid zijn het geld enkel aan luxe zaken uit te geven. Daar zul je het mee moeten doen, de rest is toneel.
Denk dat je onderschat hoeveel dames het leuk vinden dat iemand doet wat ze zeggen en ook andere klusjes voor ze opknapt, of je ook verbaal een slecht gevoel te geven.
Financial domination is een beetje een term die ik daar op plakte en niet altijd helemaal passend is,
maar veel dames vinden het echt wel grappig en lachwekkend dat iemand zulke dingen doet.

Maar goed, dank voor je bijdrage, zelf ben je een kenner zo te horen :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:15:43 #217
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_154373162
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:10 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Is dat het enige dat je hebt (geld nodig) of heb je het idee dat je ook de overige aspecten van een dergelijk contact aantrekkelijk vindt? Want zoals je het zo formuleert klinkt het niet als iets dat ik zoek en beschreven heb...

Overigens nogmaals (lastig misschien gezien de vele berichten vanavond om alles te lezen) maar kan niet pmmen en dmmen gezien de leeftijd van mijn acoount maar deze wel ontvangen dus als je verdere vragen hebt die je hier niet wil stellen, kan dat altijjd, ik kan dan alleen niet reageren via die message dus ziul je daar iets op moeten verzinnen...
Ik denk inderdaad dat ik niet helemaal binnen jouw referentiekader val. ;) In mijn allereerste reactie hier gaf ik aan dat ik dacht dat ik zoiets toch echt niet zou kunnen. Op zich heb ik geld niet echt 'nodig'. De dingen die ik koop, zijn dan ook 9 van de 10 keer niet per definitie nodig.

Met een nieuw account kun je inderdaad niet PM'en en DM'en, dit duurt volgens mij een dag of zeven? Mocht ik nog vragen hebben, dan zal ik deze je zeker stellen. Al dan niet via een PM/DM.
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:18:38 #218
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_154373264
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:15 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Denk dat je onderschat hoeveel dames het leuk vinden dat iemand doet wat ze zeggen en ook andere klusjes voor ze opknapt, of je ook verbaal een slecht gevoel te geven.
Financial domination is een beetje een term die ik daar op plakte en niet altijd helemaal passend is,
maar veel dames vinden het echt wel grappig en lachwekkend dat iemand zulke dingen doet.

Maar goed, dank voor je bijdrage, zelf ben je een kenner zo te horen :)
Nee, dat financial domination is niet echt mijn ding hoor! Al kan ik me wel voorstellen waarom het voor jou interessant is. Ik denk alleen dat bijna alle vrouwen uit pragmatische overweging met je meegaan (dus het geld) in plaats van dat ze het zelf leuk vinden om jouw financieel te belasten.
Met andere woorden: ze hebben liever 10.000 euro van een miljonair die dit helemaal niet mist dan 5000 euro van jou als dat jou wel pijn doet. Het gaat hen gewoon om het geld (denk ik)
The End Times are wild
pi_154373320
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:15 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat ik niet helemaal binnen jouw referentiekader val. ;) In mijn allereerste reactie hier gaf ik aan dat ik dacht dat ik zoiets toch echt niet zou kunnen. Op zich heb ik geld niet echt 'nodig'. De dingen die ik koop, zijn dan ook 9 van de 10 keer niet per definitie nodig.

Met een nieuw account kun je inderdaad niet PM'en en DM'en, dit duurt volgens mij een dag of zeven? Mocht ik nog vragen hebben, dan zal ik deze je zeker stellen. Al dan niet via een PM/DM.
Als je dingen niet echt nodig hebt, en ook het geld niet, klinkt dat juist als een pre.
want dan zou bv ik gewoon krap moeten leven omdat dingen kopen die jij niet nodig hebt toch nog belangrijker zijn dan dat ik er zelf wat van kan kopen.

Ja altijd goed, of je gooit een mailadres of iets dergelijks op een DM...

Maar wel grappig dat jij denkt om deze redenen niet binnen het kader te vallen terwijl dat juist extra leuk klinkt , geen zin om alles te lezen of misschien heb ik het niet goed uitgelegd
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:22:07 #220
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_154373394
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:20 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Als je dingen niet echt nodig hebt, en ook het geld niet, klinkt dat juist als een pre.
want dan zou bv ik gewoon krap moeten leven omdat dingen kopen die jij niet nodig hebt toch nog belangrijker zijn dan dat ik er zelf wat van kan kopen.

Ja altijd goed, of je gooit een mailadres of iets dergelijks op een DM...

Maar wel grappig dat jij denkt om deze redenen niet binnen het kader te vallen terwijl dat juist extra leuk klinkt , geen zin om alles te lezen of misschien heb ik het niet goed uitgelegd
Het merendeel heb ik gelezen en ik vind je antwoorden dan ook helder.

Ik denk dat ik er niet binnen val omdat ik gewoon heel oprecht ben. Ik heb het idee dat iemand gebruiken mij tegenstaat. Ik heb er dan ook geen ervaring mee. ;)
pi_154373438
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, dat financial domination is niet echt mijn ding hoor! Al kan ik me wel voorstellen waarom het voor jou interessant is. Ik denk alleen dat bijna alle vrouwen uit pragmatische overweging met je meegaan (dus het geld) in plaats van dat ze het zelf leuk vinden om jouw financieel te belasten.
Met andere woorden: ze hebben liever 10.000 euro van een miljonair die dit helemaal niet mist dan 5000 euro van jou als dat jou wel pijn doet. Het gaat hen gewoon om het geld (denk ik)
Snap je nu waarom het zo lastig is om een geschikte kandidaat te vinden ?:)
Het moet om een mix gaan voor mij en dames hebben vaak meer van zulke eigenschappen dan je op het eerste gezicht zal denken....
Al ben ik met je eens dat ze liever 10k hebben van een miljonair. maar dat staat los van het feit dat ze kunnen genieten van mij laten bezuinigen, dat het hun een kick geeft dat het hun dan meer oplevert en dat ze kunnen lachen dat ze me zo kunnen manipuleren dat ik zover ga.

Maar uiteraard is geld de belangrijkste drijfveer, is ook prima
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:24:21 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154373475
Je weet dat je je pi ook standaard op een andere kunt instellen dan je nu doet TS?
pi_154373528
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 22:22 schreef Voszje het volgende:

[..]

Het merendeel heb ik gelezen en ik vind je antwoorden dan ook helder.

Ik denk dat ik er niet binnen val omdat ik gewoon heel oprecht ben. Ik heb het idee dat iemand gebruiken mij tegenstaat. Ik heb er dan ook geen ervaring mee. ;)
Ik snap je reactie, en vaak staat het meiden ook meer tegen dan ze aanvankelijk dachten, dus wie weet heb je wel een hele goede zelfkennis.

Sommigen staat het tegen en een ander denkt:" hij vraagt er zelf om dus dan maak ik hem blut ook"
dus die praat haar gebruikersgevoel weer weg. Weer een ander heeft er geen rechtvaardiging voor zichzelf bij nodig en die plukt zonder dat haar geweten haar opspeelt.
Zo is iedereen anders! Maar in ieder geval dank voor je reactie en je zelfreflectie
pi_154373587
quote:
13s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
Je weet dat je je pi ook standaard op een andere kunt instellen dan je nu doet TS?
heb nu "stel geselecteerde in als standaard"gekozen, qua fora-technologie ben ik misschien wel een beetje blond :)
pi_154373621
Als je een vriendin hebt, zou je haar niet vragen dit te doen. Maar omdat je een ander in luxe laat leven, kan je je vriendin niet in de watten leggen/samen luxe op vakantie ed. Is dit geen probleem?
Of zou je geen combi van vriendin/fetgirl aangaan?
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:31:17 #226
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_154373695
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als je een vriendin hebt, zou je haar niet vragen dit te doen. Maar omdat je een ander in luxe laat leven, kan je je vriendin niet in de watten leggen/samen luxe op vakantie ed. Is dit geen probleem?
Inderdaad. Mij zou het dan opwindender lijken als je een vriendin hebt die gewoon al je geld krijgt en er mee doet wat ze wil en er voor jou dan praktisch niks overblijft. Dan weet je dat jouw vriendin zich ook daar van bewust is.
The End Times are wild
pi_154373725
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die combi ben ik wel eens aangegaan, zoals vermeld..maar snap dat het wel veel posts zijn inmiddels....
Laat ik zeggen dat het dan vervelend is voor de vriendin en extra fun voor de fet girl als ze het goed aanpakt. Maar inderdaad, met een een vriendin houd ik het dan meer gelijkwaardig en dit kan problemen opleveren, een nadeel van deze fetisj
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:33:19 #228
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154373754
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:32 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Die combi ben ik wel eens aangegaan, zoals vermeld..maar snap dat het wel veel posts zijn inmiddels....
Laat ik zeggen dat het dan vervelend is voor de vriendin en extra fun voor de fet girl als ze het goed aanpakt. Maar inderdaad, met een een vriendin houd ik het dan meer gelijkwaardig en dit kan problemen opleveren, een nadeel van deze fetisj
Of juist extra leuk, de extra spanning die je dit oplevert in je relatie? Dus dat je niet alleen op een houtje moet bijten omdat een ander het leuk heeft van jouw geld, maar ook nog gezeik in je relatie krijgt.
pi_154373769
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Inderdaad. Mij zou het dan opwindender lijken als je een vriendin hebt die gewoon al je geld krijgt en er mee doet wat ze wil en er voor jou dan praktisch niks overblijft. Dan weet je dat jouw vriendin zich ook daar van bewust is.
Heb hier al uitgebreid besproken waarom ik dit niet wil en nooit zou doen...maar goed, veel te veel posts dus snap dat het niet bij te houden is, anderzijds ook geen zin om het steeds te herhalen...

Maar komt erop neer dat de opwinding voor mij dan nul is
pi_154373878
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Of juist extra leuk, de extra spanning die je dit oplevert in je relatie?
Dat klopt, dan moet ik dingen die ik voor mezelf koop duurder maken of dingen verzinnen.
en de fet girl vond dat in de keren dat dat was gebeurd wel extra grappig.

Gelukkig woonden in deze gevallen de fet girl niet heel erg in de buurt en wist ze ook niet waar ik woonde, anders wordt het wel erg spannend en zou ze me er , nou ja mee chanteren is een zwaar woord maar ze zou op een leuke manier kunnen brengen dat ik beter doe wat ze zegt omdat ze anders mijn vriendin eens bijpraat wat ik allemaal uitspook.

Ook die gedachte is wel spannend, en geeft een extra pressiemiddel, maar of dat laatste voor mij te ver gaat weet ik niet, want daar is het nooit van gekomen...en geen idee hoe ik dat dan zou ervaren
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:39:16 #231
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_154373948
Wat zou je er dan van vinden om 'onvrijwillig' afgeperst te worden tot op het bot door een vrouw die dat geld vervolgens over de balk smijt? Is dat niet beter dan wanneer het vrijwillig is?
The End Times are wild
pi_154374196
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:39 schreef LXIV het volgende:
Wat zou je er dan van vinden om 'onvrijwillig' afgeperst te worden tot op het bot door een vrouw die dat geld vervolgens over de balk smijt? Is dat niet beter dan wanneer het vrijwillig is?
nee, want dan trekt dat juist vrouwen aan die het alleen om geldmotieven doen en ik kan dan niet denken van: okee deze is niet geschikt en ik neem een ander. een dame die ook andere drijfveren heeft zal ook goede resultaten boeken als het vrijwillig is.

Nog over je andere punt en je vergelijking 5k vs 10 k en andere motieven.

een voorbeeld om over na te denken:

dames houden van mannen met goede looks (is een feit denk ik)
wesley sneijder kan betere dames krijgen dan de vakkenvuller van de ah die er stukken beter uitziet qua looks (zal ook zo zijn)

Dat wil dan nog niet zeggen dat vrouwen alleen van geld houden (al hebben ze liever 100k dan 0,5k zakgeld en geen andere motieven (zoals looks ) meewegen, want die spelen ook altijd een rol in hun keuze

get the point?
pi_154374245

[ Bericht 100% gewijzigd door Shoesss op 15-07-2015 22:47:31 ]
pi_154374358
Jij wil haar voor iets oppervlakkigs als geld uitgeven, zonder intimiteit. Waarom zou zij wel gevoel, intimiteit of fetisjisme bij jou ervaren behalve de macht over je portemonnee? Tenzij dit haar fetisj is dan.
Oftewel: waarom denk je dat iets als jouw uiterlijk voor haar een rol zou spelen?
pi_154374442
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jij wil haar voor iets oppervlakkigs als geld uitgeven, zonder intimiteit. Waarom zou zij wel gevoel, intimiteit of fetisjisme bij jou ervaren behalve de macht over je portemonnee? Tenzij dit haar fetisj is dan.
Oftewel: waarom denk je dat iets als jouw uiterlijk voor haar een rol zou spelen?
Ik ben niet op zoek naar gevoel en intimiteit en denk niet dat mijn uiterlijk een rol speelt.
Schrijf ik zo onduidelijk?
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:54:31 #236
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154374475
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat denkt hij toch niet? Toch? Volgens mij is TS op zoek naar een meisje/vrouw dat ook het spelletje leuk vindt. Kijken hoe ver je kunt gaan tot hij begint te piepen en dan nog even over het randje. Maar niet zo ver gaan dat je er de volgende maand niets meer aan hebt. Een beetje zoals een kat met een muis kan spelen. Gewoon, omdat het kan.

Bij wederkerigheid stopte hij er ook mee als ik me het goed kan herinneren (en terecht, want dan krijg je een omgekeerde afhankelijkheid/sugar daddy relatie)
pi_154374542
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:53 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Ik ben niet op zoek naar gevoel en intimiteit en denk niet dat mijn uiterlijk een rol speelt.
Schrijf ik zo onduidelijk?
N.a.v. Je Sneijder verhaal. Tinkepink d'r uitleg is wel helder inderdaad.
pi_154374586
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:04 schreef LXIV het volgende:
In deze zou ik in de huwelijkse voorwaarden gelijk de alimentatie vastleggen :7
pi_154374708
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:56 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

N.a.v. Je Sneijder verhaal. Tinkepink d'r uitleg is wel helder inderdaad.
bedoelde dat geld belangrijk is en daarnaast als een paal boven water staat dat looks dat ook zijn (sneijder vs vakkenvuller dus ex fetisj)

dus in mijn geval dat geld ook belangrijk is maar dat dames ook wel die andere factoren hebben die ik zoek en dat het een het ander niet uitsluit, en dat zij liever een miljonair heeft die er niks van voelt dat die het geld mist dan mij, dus ook niet uitsluit dat er dames zijn die die trekjes hebben en zijn voorbeeld niet kloppend was.

Ofwel, waar ik bij mijn voorbeeld looks zei, vul je in mijn geval in "andere motieven dan geld die een rol spelen"
  woensdag 15 juli 2015 @ 23:03:38 #240
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_154374770
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:58 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Genoeg mannen die zich -onvrijwillig- na scheiding in een situatie bevinden die zich zeer dicht bevind bij wat TS als ideaal beschouwt!
The End Times are wild
pi_154374833
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:58 schreef -Engel- het volgende:

[..]

haha die is vooral afhankelijk van het inkomen/vermogen dat iemand na de echtscheiding heeft dus zal dan alsnog worden aangepast (in het uiterste geval door een rechter).
Overigens ben je ook alimentatie verschuligd zonder huwelijksvoorwaarden, met dien verstande dat, als je in gemeenschap van goederen trouwt en gaat scheiden, je meteen al de helft binnen hebt.
Beter dus om af te zijn van huwelijksvoorwaarden en in gemeenschap te trouwen :)

Weer eens het probleem onderstreept, lastig om echte plukgieren te vinden en als je ze alles uitlegt is het niet leuk meer :)
pi_154374976
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Of juist extra leuk, de extra spanning die je dit oplevert in je relatie? Dus dat je niet alleen op een houtje moet bijten omdat een ander het leuk heeft van jouw geld, maar ook nog gezeik in je relatie krijgt.
zeg eens eerlijk: zou dat het voor jou als plukkkende vrouw zijnde leuker maken (denk je?)
pi_154375004
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:09 schreef Shoesss het volgende:

[..]

zeg eens eerlijk: als je je erin verplaatst, zou dat het voor jou als plukkkende vrouw zijnde leuker maken (denk je?)
  woensdag 15 juli 2015 @ 23:14:09 #244
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154375122
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:09 schreef Shoesss het volgende:

[..]

zeg eens eerlijk: zou dat het voor jou als plukkkende vrouw zijnde leuker maken (denk je?)
Dat hangt er vanaf hoe de 'relatie' zich ontwikkelt. Als het onpersoonlijk blijft is het een volgende stap in het spelletje.
pi_154375203
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Genoeg mannen die zich -onvrijwillig- na scheiding in een situatie bevinden die zich zeer dicht bevind bij wat TS als ideaal beschouwt!
Dat dus :D

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:05 schreef Shoesss het volgende:

[..]

haha die is vooral afhankelijk van het inkomen/vermogen dat iemand na de echtscheiding heeft dus zal dan alsnog worden aangepast (in het uiterste geval door een rechter).
Overigens ben je ook alimentatie verschuligd zonder huwelijksvoorwaarden, met dien verstande dat, als je in gemeenschap van goederen trouwt en gaat scheiden, je meteen al de helft binnen hebt.
Beter dus om af te zijn van huwelijksvoorwaarden en in gemeenschap te trouwen :)

Weer eens het probleem onderstreept, lastig om echte plukgieren te vinden en als je ze alles uitlegt is het niet leuk meer :)
Je snapte niet waar ik op doelde.....
bij huwelijksvoorwaarden wordt de prinses beschermd voor enige schulden jouw kant :) en je kan tevens een verrrekenbeding etc opnemen waarbij je uiteindelijk ook na scheiding nog aan je prinses moet betalen

Een echte prinses zal zorgen dat ze op de erwt zit, zeg maar.
  woensdag 15 juli 2015 @ 23:17:54 #246
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154375216
Wat klinkt dat trouwens ranzig, plukkende vrouw :')
Stel me daar een beetje een volks type bij voor die de kale kip die TS is letterlijk kaalplukt :')
pi_154375330
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:17 schreef Tinkepink het volgende:
Wat klinkt dat trouwens ranzig, plukkende vrouw :')
Stel me daar een beetje een volks type bij voor die de kale kip die TS is letterlijk kaalplukt :')
Ik vind prinses leuker klinken :D
pi_154375339
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:17 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Dat dus :D

[..]

Je snapte niet waar ik op doelde.....
bij huwelijksvoorwaarden wordt de prinses beschermd voor enige schulden jouw kant :) en je kan tevens een verrrekenbeding etc opnemen waarbij je uiteindelijk ook na scheiding nog aan je prinses moet betalen

Een echte prinses zal zorgen dat ze op de erwt zit, zeg maar.
Wil je met me trouwen?
  woensdag 15 juli 2015 @ 23:22:01 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154375350
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:21 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Ik ook. En het lijkt er op dat TS in jou zijn prinsesje heeft gevonden. Regel je meteen even een flesje whisky voor mij? :7
pi_154375448
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:21 schreef -Engel- het volgende:

[..]

zo noem ik de dame in kwestie ook altijd wel...
Soms zeggen ze waarom noem je me zo?
En dan zeg ik: nou je bent nog wat jong om al Koningin te zijn dus prinses past beter

Maar goed, het woord prinses ipv plukgier :)
pi_154375721
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ook. En het lijkt er op dat TS in jou zijn prinsesje heeft gevonden. Regel je meteen even een flesje whisky voor mij? :7
whisky ja :? Ik drink nooit whisky, maar anders zou ik voor de black label gaan :7
Al is het maar omdat je van Macallan in Lalique, 1964 ook gewoon een huis kan kopen (hyoptheek vrij nog wel)
pi_154375723
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe weet jij zo zeker dat ze ja zegt op mijn huwelijksaanzoek?
Wie weet is ze al getrouwd en dan is het feitelijk onmogelijk, naar NL recht en met jouw gewenste methodiek tenminste ?:)
  woensdag 15 juli 2015 @ 23:36:34 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154375817
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:33 schreef -Engel- het volgende:

[..]

whisky ja :? Ik drink nooit whisky, maar anders zou ik voor de black label gaan :7
Al is het maar omdat je van Macallan in Lalique, 1964 ook gewoon een huis kan kopen (hyoptheek vrij nog wel)
Zoveel geld heeft TS (nog) niet :') Of je moet een kabouterhuisje kopen ;). Of 'm in een keer leegtrekken, maar dan is het ook meteen voorbij. Ook een optie natuurlijk.
pi_154375843

[ Bericht 100% gewijzigd door Shoesss op 15-07-2015 23:37:47 ]
  woensdag 15 juli 2015 @ 23:38:41 #255
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154375878
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:37 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Je kunt best ja-zeggen tegen een aanzoek als je getrouwd bent. Je moet het alleen niet omzetten in een huwelijk als je je bestaande huwelijk in stand wilt houden. Blijf je gewoon verloofd.
pi_154375884
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zoveel geld heeft TS (nog) niet :') Of je moet een kabouterhuisje kopen ;). Of 'm in een keer leegtrekken, maar dan is het ook meteen voorbij. Ook een optie natuurlijk.
Nee en nee en nee.... hij mag sober leven, maar het moet vooral lollig blijven voor mij :)
pi_154375924
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je kunt best ja-zeggen tegen een aanzoek als je getrouwd bent. Je moet het alleen niet omzetten in een huwelijk als je je bestaande huwelijk in stand wilt houden. Blijf je gewoon verloofd.
Dan kan ze haar plan toch niet uitvoeren op de geschetste wijze?
pi_154375943
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat kan volgens mij ja.... je bent pas officieel voor de wet als je iets met ondertrouw gaat doen.... maar dat is vooral een hoop gedoe.

En als prinses zijnde hou ik niet van gedoe .... tenzij shoesss het gedoe regelt dat is dan wel weer wel lekker
  woensdag 15 juli 2015 @ 23:41:12 #259
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154375954
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:40 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Hahaha. Jullie probleem. Dan maak je een onderhoudscontractje dat je vastlegt bij de notaris. Er is altijd een work-around.
pi_154375969
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:40 schreef Shoesss het volgende:

[..]

mee eens....

Trouwen en daarna scheiden.... ik weet alleen niet meer hoe zit als je het huwelijk niet consumeert of is dat iets van de oudheid :D
pi_154375970
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:40 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Dat kan volgens mij ja.... je bent pas officieel voor de wet als je iets met ondertrouw gaat doen.... maar dat is vooral een hoop gedoe.

En als prinses zijnde hou ik niet van gedoe .... tenzij shoesss het gedoe regelt dat is dan wel weer wel lekker
Impliciet hoor ik hieruit dat je al getrouwd bent, en dat het feest dus niet doorgaat. Jammer
pi_154376005
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:41 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Impliciet hoor ik hieruit dat je al getrouwd bent, en dat het feest dus niet doorgaat. Jammer
Shoesss... ik ben ongetrouwd, maar bij een zakelijke overeenkomst wens ik de kleine letters ook te kennen :7
pi_154376062
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:42 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Shoesss... ik ben ongetrouwd, maar bij een zakelijke overeenkomst wens ik de kleine letters ook te kennen :7
Neem aan dat jij dan alles naar jouw wens laat opstellen dus ook de kleine lettertjes?

Iets anders: volgens mij stuurde jij me eerder een DM en toen had ik nog minder verstand van FOK dan nu dus heb die toen per ongeluk meteen weggeklikt.
Dus bij deze het vriendelijke verzoek om dezelfde DM nogmaals te sturen?
  woensdag 15 juli 2015 @ 23:46:23 #264
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_154376107
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:44 schreef Shoesss het volgende:

Iets anders: volgens mij stuurde jij me eerder een DM en toen had ik nog minder verstand van FOK dan nu dus heb die toen per ongeluk meteen weggeklikt.
Dus bij deze het vriendelijke verzoek om dezelfde DM nogmaals te sturen?
Alle DM's vind je hier: http://dm.fok.nl
pi_154376131
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:46 schreef Voszje het volgende:

[..]

Alle DM's vind je hier: http://dm.fok.nl
Nee want helaas krijg ik als ik daarop klik nog dit:
"Om het DM-systeem te kunnen gebruiken moet je minimaal een week geregistreerd zijn. Deze beperking kan niet door ons worden omzeild. Ook niet als je het heel lief vraagt ;)"
  woensdag 15 juli 2015 @ 23:49:16 #266
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_154376183
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:47 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Nee want helaas krijg ik als ik daarop klik nog dit:
"Om het DM-systeem te kunnen gebruiken moet je minimaal een week geregistreerd zijn. Deze beperking kan niet door ons worden omzeild. Ook niet als je het heel lief vraagt ;)"
Damn :D Ook niet handig... Je ziet dus alleen die pop-ups? Weer wat geleerd. Ik heb niets gezegd.
pi_154376217
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:49 schreef Voszje het volgende:

[..]

Damn :D Ook niet handig... Je ziet dus alleen die pop-ups? Weer wat geleerd. Ik heb niets gezegd.
Ja, maar toch bedankt voor het meedenken!
pi_154376220
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:49 schreef Voszje het volgende:

[..]

Zo leren we elke dag wat bij :7
  woensdag 15 juli 2015 @ 23:50:51 #269
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154376230
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:44 schreef Shoesss het volgende:
toen had ik nog minder verstand van FOK dan nu
Dan zou je nu dus ook moeten weten dat alle vrouwen op Fok gewoon kerels zijn ;)
pi_154376253
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:50 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Zo leren we elke dag wat bij :7
Ok thanks, dacht dat er wat anders in stond maar dan verwar ik je met een ander.
Die van jou was trouwens wel leuk! :)
  Moderator woensdag 15 juli 2015 @ 23:53:21 #271
441859 crew  Lenny77
pi_154376295
Ik denk dat hier meerdere prinsesjes zitten.
Is dat niet de uberkick?
In verschillende delen van het land een prinsesje hebben? En jij maar zweten en zwoegen om ze allemaal tevreden te houden.
Ik vind dat je dan maar een bijbaantje moet gaan regelen.
pi_154376373
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:53 schreef Lenny77 het volgende:
Ik denk dat hier meerdere prinsesjes zitten.
Is dat niet de uberkick?
In verschillende delen van het land een prinsesje hebben? En jij maar zweten en zwoegen om ze allemaal tevreden te houden.
serieus: ik vind zelf dat ik er maar een tegelijk kan hebben.
want als ik er meerdere heb, kan ik die ene niet zo veel mogelijk geven.
Heb serieus wel eens meegemaakt (toen ik zeg maar op zoek was en een dame op mijn rabo liet inloggen, deze blijkbaar even wat scrollde en zei: verdomme: waarom mag ik nu maar bedrag x pakken?
2 weken geleden kreeg iemand nog 5x!! Hoe durf je!
pi_154376405
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:55 schreef Shoesss het volgende:

[..]

serieus: ik vind zelf dat ik er maar een tegelijk kan hebben.
want als ik er meerdere heb, kan ik die ene niet zo veel mogelijk geven.
Heb serieus wel eens meegemaakt (toen ik zeg maar op zoek was en een dame op mijn rabo liet inloggen, deze blijkbaar even wat scrollde en zei: verdomme: waarom mag ik nu maar bedrag x pakken?
2 weken geleden kreeg iemand nog 5x!! Hoe durf je!
The queen zal dat ook niet toestaan.....maar ik volg Lenny77's denkwijze wel
pi_154376499
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:53 schreef Lenny77 het volgende:
Een bijbaantje regelen is sowieso ook iets dat onderdeel van de fetisj uit kan maken.
Zijn de huidige mogelijkheden uitgeput en leef je zo sober als mogelijk, dan andere manieren om geld te genereren eventueel...

Het meest extreme voorbeeld dat ik wel eens van een ander heb gehoord en dus echt waar is alleen heb ik het niet meegemaakt, is dat hij zich van haar op contact sites zich in zijn vrije tijd moest aanbieden voor sex met (oude) mannen. De opbrengst ging vanzelfsprekend naar haar.
Maar deze twee personen hadden heel lang contact en dit gebeurde pas na jaren, maar toch....
kan niet helemaal in detail treden maar weet zeker dat hij dit ook echt gedaan heeft...

Hoewel ik denk dat de meeste dames zoiets toch te ver vinden gaan en je moet dan wel echt een hele speciale en langdurige klik hebben denk ik om zoiets voor iemand over te hebben...plus hij zat 24/7 aan haar vast, dus niet in een situatie die ik zoek...
  Moderator donderdag 16 juli 2015 @ 00:02:20 #275
441859 crew  Lenny77
pi_154376568
Heb je ook een voorkeur naar bv leeftijd? Of uiterlijk? Slank, beetje mollig,.. Intelligentie?
Of gaat het erom dat als ze het gewoon goed kan dat het net zo goed een 60 jarig gedrocht mag zijn?
En omdat het eigenlijk een beetje richting voeten gaat: moeten die voeten er specifiek uitzien? Heel klein? Gelakte nageltjes??
pi_154376583

[ Bericht 100% gewijzigd door Shoesss op 16-07-2015 00:03:04 ]
  Moderator donderdag 16 juli 2015 @ 00:04:02 #277
441859 crew  Lenny77
pi_154376624
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:00 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Een bijbaantje regelen is sowieso ook iets dat onderdeel van de fetisj uit kan maken.
Zijn de huidige mogelijkheden uitgeput en leef je zo sober als mogelijk, dan andere manieren om geld te genereren eventueel...

Het meest extreme voorbeeld dat ik wel eens van een ander heb gehoord en dus echt waar is alleen heb ik het niet meegemaakt, is dat hij zich van haar op contact sites zich in zijn vrije tijd moest aanbieden voor sex met (oude) mannen. De opbrengst ging vanzelfsprekend naar haar.
Maar deze twee personen hadden heel lang contact en dit gebeurde pas na jaren, maar toch....
kan niet helemaal in detail treden maar weet zeker dat hij dit ook echt gedaan heeft...
Haha dat wou ik echt waar nog voorstellen: dan moet je maar gigolo worden in je weinige vrije tijd! En zorgen dat je er verdomme goed in bent want de prinses heeft honger!!!
pi_154376717
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:02 schreef Lenny77 het volgende:
Heb je ook een voorkeur naar bv leeftijd? Of uiterlijk? Slank, beetje mollig,.. Intelligentie?
Of gaat het erom dat als ze het gewoon goed kan dat het net zo goed een 60 jarig gedrocht mag zijn?
En omdat het eigenlijk een beetje richting voeten gaat: moeten die voeten er specifiek uitzien? Heel klein? Gelakte nageltjes??
hmm ik denk dat het er vooral om gaat dat een dame me zover krijgt, maar een dame die EN hier heel goed in is, EN er goed uitziet, zal dat misschien makkelijker voor elkaar krijgen...

maar om een voorbeeld te noemen: iemand die hierin handig is, heeft de voorkeur boven iemand die veel mooier is maar alleen denkt geld , handig, even een appje en klaar, en er verder geen feeling mee heeft.

dus als je dat bedoelt...

Voeten geen specificaties, heb ze tot nu toe toch meestal gekust als er schoenen omheen zaten en heb meer met shoes dan met voeten
pi_154376748
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Haha dat wou ik echt waar nog voorstellen: dan moet je maar gigolo worden in je weinige vrije tijd! En zorgen dat je er verdomme goed in bent want de prinses heeft honger!!!
gigolo klinkt in ieder geval nog sympathieker dan je mond en kont laten volspuiten door oude vieze mannetjes (die misschien ook nog eens extra betalen als je het zonder condoom doet).
Denk dat je dan wel een echte bitch moet zijn om iemand op die manier voor je te laten bijbeunen, maar goed, in het voorbeeld had de man in kwestie het zelf voor haar over (was geen sprake van chantage ofzo) dus ja zijn keuze en hoewel het mij walgelijk lijkt, zeg nooit nooit

ps bij jou is de leetijd overigens zo te zien makkelijk te raden...
pi_154376991
Engel ben je de notaris aan het bellen???
  Moderator donderdag 16 juli 2015 @ 00:17:45 #281
441859 crew  Lenny77
pi_154376998
Nuja, als hij het vrijwillig heeft gedaan...
Maar het is dan toch eigenlijk echt geen spel meer? Want ik kan me niet voorstellen dat die kerel ervan genoot om dat te ondergaan? Ok,als ie achteraf de centjes aan zijn meisje kon geven misschien, maar als ie zijn billen bijeen moet knijpen tegelijk, dan moet je jezelf en je fetisj toch ook wel even verwensen.
Dat gezegd zijnde... Heb je nog nooit zoiets gehad van: verdomme ik ga hulp zoeken om hier vanaf te raken want ik ga hieraan nog eens echt kapot?
pi_154377081
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:17 schreef Lenny77 het volgende:
Nuja, als hij het vrijwillig heeft gedaan...
Maar het is dan toch eigenlijk echt geen spel meer? Want ik kan me niet voorstellen dat die kerel ervan genoot om dat te ondergaan? Ok,als ie achteraf de centjes aan zijn meisje kon geven misschien, maar als ie zijn billen bijeen moet knijpen tegelijk, dan moet je jezelf en je fetisj toch ook wel even verwensen.
Dat gezegd zijnde... Heb je nog nooit zoiets gehad van: verdomme ik ga hulp zoeken om hier vanaf te raken want ik ga hieraan nog eens echt kapot?
een kenmerk van deze fetish is juist (denk ik) dat je dingen doet die je zelf niet leuk vindt, maar om je prinses te plezieren.
Ik vond dat in genoemd geval doorgeslagen zoals gezegd...

En nee, heb er eigenlijk zelden een slecht gevoel aan overgehouden, maar kan begrijpen, omdat jij die fetisj niet hebt, je niet goed kan voorstellen dat zoiets goed kan voelen uiteindelijk...

Maar ja, zoals gezegd gaat genoemd voorbeeld voor mij te ver...
Maar om langzaam de grenzen te verleggen, kleiner te gaan wonen, minder inboedel...bij een goede klik en gevoel...daar is de prinses prinses voor
  donderdag 16 juli 2015 @ 00:21:34 #283
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154377109
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:17 schreef Lenny77 het volgende:
Heb je nog nooit zoiets gehad van: verdomme ik ga hulp zoeken om hier vanaf te raken want ik ga hieraan nog eens echt kapot?
Denk niet dat dat gaat gebeuren want stiekem bepaalt hij toch zelf de regeltjes. Je mag dan wel een prinses zijn, maar dan wel binnen ZIJN grenzen.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:55 schreef Shoesss het volgende:
deze blijkbaar even wat scrollde en zei: verdomme: waarom mag ik nu maar bedrag x pakken?
  Moderator donderdag 16 juli 2015 @ 00:23:04 #284
441859 crew  Lenny77
pi_154377146
How ik begrijp perfect dat jij je daar goed bij kan voelen!!
Alleen kan ik me voorstellen dat je soms in een onbewaakt moment zoiets hebt van: had ik maar een gewone fetisj. Ondertussen ben ik een huis kwijt aan meisjes :-)
pi_154377251
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:21 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Denk niet dat dat gaat gebeuren want stiekem bepaalt hij toch zelf de regeltjes. Je mag dan wel een prinses zijn, maar dan wel binnen ZIJN grenzen.

[..]

Jij wil alleen kritiek geven zonder te weten waar het om gaat.
En ik heb geen zin en tijd om alles uitvoerig uit te leggen
maar goed, nog een keer voor jou omdat je oordeelt zonder te weten hoe of wat:

ik was toen op zoek naar een nieuw contact en had de persoon nooit gezien en geen idee of ze echt bij me paste. Zij wilde destijds een bepaald bedrag van mijn rabo om te zien dat ik serieus was.
Vind je het dan raar, dat ik bij dat eerste contact een bedrag afspreek (overigens in overleg met haar akkoord bevonden) in plaats van haar meteen mijn rekening leeg te laten halen???

zij kwam zelf met een niet super hoog bedrag , omdat ze ook wel snapte dat dat logisch was omdat het alleen was om de serieusheid te checken...

en toen ze inlogde zag ze dus nog een bedrag van een andere prinses staan waar ik veel langer contact mee had gehad

Ben je geen uitleg verschuldigd maar je wil het allemaal in het negatieve trekken zoals het jou uitkomt, en op die momenten reageer je. amen
pi_154377301
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:23 schreef Lenny77 het volgende:
How ik begrijp perfect dat jij je daar goed bij kan voelen!!
Alleen kan ik me voorstellen dat je soms in een onbewaakt moment zoiets hebt van: had ik maar een gewone fetisj. Ondertussen ben ik een huis kwijt aan meisjes :-)
Ok, dat punt snap ik...

gebeurt misschien wel eens als het genot weg is en het verstand overheerst, maar al met al ben ik tevreden en komt het lekkere gevoel toch weer terug.
maar ja er zijn vele uitgaven niet helemaal rationeel...
  Moderator donderdag 16 juli 2015 @ 00:35:46 #287
441859 crew  Lenny77
pi_154377438
Mja dat is waar..
  donderdag 16 juli 2015 @ 00:35:59 #288
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154377443
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:26 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Jij wil alleen kritiek geven zonder te weten waar het om gaat.

maar je wil het allemaal in het negatieve trekken zoals het jou uitkomt, en op die momenten reageer je. amen
Ik volg dit topic omdat ik je gevoelens wel kan begrijpen en niet enkel om kritiek te uiten. Dat jij de grenzen bepaalt is slechts een constatering, net als dat in het sm-circuit de onderdanige ook meestal bepaalt tot hoever die dominante mag gaan.
Als je al zo lang deze fetish hebt en nog steeds niet in een doos woont zegt wel genoeg over in hoeverre je kaalgeplukt bent. (en hoe ver je het hebt toegestaan)
pi_154377951
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:35 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Ik volg dit topic omdat ik je gevoelens wel kan begrijpen en niet enkel om kritiek te uiten. Dat jij de grenzen bepaalt is slechts een constatering, net als dat in het sm-circuit de onderdanige ook meestal bepaalt tot hoever die dominante mag gaan.
Als je al zo lang deze fetish hebt en nog steeds niet in een doos woont zegt wel genoeg over in hoeverre je kaalgeplukt bent. (en hoe ver je het hebt toegestaan)
ok, jij oordeelt op basis van wat anderen in het sm circuit doen, snap um.
ik heb (denk ik ) uitgelegd dat deze fetish zich langzaam heeft ontwikkeld.
Ik ben niet zoveel jaren in deze "modus"

Zoals ik heb verteld begon het met shoppen dus het is zo gegaan en daarna langzaam uit de klauwen gelopen. Heb verder verteld dat het lastig blijkt om iemand te vinden waarmee je precies die klik hebt en zo ver wil gaan (al zou je dat laatste niet verwachten) en vaak was het het dus bij nader inzien niet.

Het is dan niet altijd zo dat ik de volgende dag weer een ander gevonden heb...Dus in de loop van de tijd is het gegaan zoals ik nu beschrijf...

Heb mijn pasje aan dames gegeven waar ik lang contact mee had en zich daar toch niet echt goed bij voelden of me toch toestemming vroegen, tja dat werkt ook weer niet

Misschien heb ik veel nodig in een persoon om me lang te kunnen boeien en helemaal te gaan...
Maar heb echt wel tijden gehad dat ik maanden weer een beetje financieel op adem moest komen, believe it or not.

Ik denk wel dat je een punt hebt dat veel onderdanigen teveel willen bepalen: dan zijn ze slaaf en dan zeggen ze wat de meesteres moet doen ipv dat zij doet wat zij zelf wil. dat werkt inderdaad niet.
Daarom koopt zij van het geld wat zij wil, en niet wat ik wil. maar als ik bij bepaalde dingen geen kick krijg (en dan bedoel ik als ze niet de bitch is die ik denk ik zoek) dan werkt het helaas gewoon niet.

Geloof me het is lastig iemand die geschikt is te vinden en je echt helemaal leeg laten plukken kan maar 1 keer echt goed dus dan doe ik dat het liefst met iemand die daar echt top in is...

Wel is het zo dat, als ik denk dat ik DE juiste dame heb, het op zich nog niet zo verkeerd is om haar meer macht te geven als een stok achter de deur, waarmee ze mogelijk zaken kan afdwingen..
dit voor als ik toch eens mocht tegensputteren als ik net klaar ben gekomen en dan 3 dagen later weer wel wil, en dat voor haar ook frustrerend kan zijn.
Daarbij kan je denken aan een bepaalde vorm van chantage maar ook aan dingen op papier zetten naar verloop van tijd...

Maar denk dat jij als buitenstaander echt denkt dat de geschikte dames voor het oprapen liggen, terwijl in werkelijkheid dames vaak liever blijken dan ze zelf beseften en soms na zelfinzicht inzagen dat het niks voor haar was en zelf voorstelden ermee te stoppen....

maar goed, laat ik resumerend zeggen dat de totale kaalpluk of prinses gedachte (want in deze fetish heb je natuurlijk vele gradaties, van bv een vast bedrag per maand aan iemand besteden tot totale overgave) misschien 2,5 jaar heb.

Maar goed hoop dat het hiermee iets duidelijker is geworden, al proef ik aan je post dat je op basis van eigen ervaringen of dingen die je hebt gelezen er toch anders over denkt en vrees dat ik dit niet kan veranderen, is ook niet erg...

ps Het zal je verbazen hoe gemeen sommige dames tegen ex kunnen zijn en hem tot de laatste cent willen uitmelken, terwijl ze dit met mij na enig proberen niet aan wilden omdat het niet fijn voelde, vrouwen zoeken toch vaak een socialer en lievig contact en moeten vaak een bloedhekel aan je hebben om dit te doen. Of het idee dat het allemaal iets normaler is, zoals in een relatie, blijkbaar strookt dat beter met hun geweten

[ Bericht 5% gewijzigd door Shoesss op 16-07-2015 01:06:01 ]
pi_154378025

[ Bericht 100% gewijzigd door Shoesss op 16-07-2015 01:05:46 ]
pi_154378064
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:35 schreef Lenny77 het volgende:
Mja dat is waar..
Zou jij het jezelf ooit zien doen? al dan niet in een light versie?
of denk je toch dat je je er niet prettig bij zou voelen, bij de gedachte...

want soms weet ik niet wanneer iemand serieus is en wanneer niet, en ben wel benieuwd hoe je er nu eigenlijk echt tegenaan zou kijken (al is dat lastig in te schatten als je nog niet in the game bent)
  donderdag 16 juli 2015 @ 01:10:15 #292
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154378098
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 01:00 schreef Shoesss het volgende:
Maar goed hoop dat het hiermee iets duidelijker is geworden, al proef ik aan je post dat je op basis van eigen ervaringen of dingen die je hebt gelezen er toch anders over denkt en vrees dat ik dit niet kan veranderen, is ook niet erg...

Bedankt voor je openhartigheid hoor, is een stuk duidelijker nu. Misschien dat ik er te makkelijk over denk omdat ik mijn "prinsessen" in een ander circuit zocht waar mannen kaalplukken sowieso al gemeengoed is :)
pi_154378197
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 01:10 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Bedankt voor je openhartigheid hoor, is een stuk duidelijker nu. Misschien dat ik er te makkelijk over denk omdat ik mijn "prinsessen" in een ander circuit zocht waar mannen kaalplukken sowieso al gemeengoed is :)
Nou op zich zijn je aannames begrijpelijk denk ik.
Maar ga maar eens op zoek naar iemand die je dus voorstelt dat ze je kaal mag plukken en je er niks voor terug wil...das al lastig. Of ze geloven het niet, of ze denken dat er toch een keer iets tegenover staat omdat ze de fetisj niet kennen etc
Zeker als je niet op een dating site zoekt waar vaak mensen uit geldnood op dat soort ads duiken maar gewoon een meisje die het zelf wel goed voor elkaar heeft en gewoon als prinses behandeld wil worden...
ga maar eens bv op facebook (noem zo maar 1 van de 20 opties) en vind iemand...

heb 5-10 keer meegemaakt dat ze het prima vond en na een keer het gedaan te hebben toch wilde stoppen. Dus ja dan denk ik dat ze er toch niet lekker mee zit, of denkt dat er een keer wat tegenover staat, of haar vriendinnen hebben gezegd pas op dit klopt niet etc....
best bizar hoe vrouwen ineens kunnen omslaan, dan denk je yes deze wil wel en dan daarna ineens 180 graden anders....maar ben daar inmiddels aan gewend.

meer uitleg dan je vroeg, maar als ik toch bezig ben...
pi_154378407
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 01:10 schreef Woelwater het volgende:

[..]

doel je op dvp's?
als je die prinses noemt, zullen ze antwoorden: als ik prinses was dan zat ik hier geen pikken te zuigen..
das dan ook weer zo jammer
  donderdag 16 juli 2015 @ 01:33:51 #295
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154378436
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 01:30 schreef Shoesss het volgende:

[..]

doel je op dvp's?
als je die prinses noemt, zullen ze antwoorden: als ik prinses was dan zat ik hier geen pikken te zuigen..
das dan ook weer zo jammer
Denk dat echte prinsessen ook niet op jouw ¤500 zitten te wachten :D
pi_154378551
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 01:33 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Denk dat echte prinsessen ook niet op jouw ¤500 zitten te wachten :D
haha!!! op wat ik te besteden heb (500-1000 of meer als de dame me laat bezuinigen) zit een prinses van koninklijke bloede niet te wachten nee.

een Roemeense "Printesa" weet er wel raad mee
pi_154378774

[ Bericht 100% gewijzigd door Shoesss op 16-07-2015 02:12:26 ]
pi_154381035
TS, je ziet heel vaak in zulke "relaties" dat de sub ook gechanteerd / afgeperst wordt (met instemming). Is dat iets wat ook je interesse heeft? Dat je "prinses" allerlei info/foto's van je heeft die ze openbaar dreigt te maken als je niet aan haar wensen voldoet?
pi_154384478
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 01:16 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Nou op zich zijn je aannames begrijpelijk denk ik.
Maar ga maar eens op zoek naar iemand die je dus voorstelt dat ze je kaal mag plukken en je er niks voor terug wil...das al lastig. Of ze geloven het niet, of ze denken dat er toch een keer iets tegenover staat omdat ze de fetisj niet kennen etc
Zeker als je niet op een dating site zoekt waar vaak mensen uit geldnood op dat soort ads duiken maar gewoon een meisje die het zelf wel goed voor elkaar heeft en gewoon als prinses behandeld wil worden...
ga maar eens bv op facebook (noem zo maar 1 van de 20 opties) en vind iemand...

heb 5-10 keer meegemaakt dat ze het prima vond en na een keer het gedaan te hebben toch wilde stoppen. Dus ja dan denk ik dat ze er toch niet lekker mee zit, of denkt dat er een keer wat tegenover staat, of haar vriendinnen hebben gezegd pas op dit klopt niet etc....
best bizar hoe vrouwen ineens kunnen omslaan, dan denk je yes deze wil wel en dan daarna ineens 180 graden anders....maar ben daar inmiddels aan gewend.

meer uitleg dan je vroeg, maar als ik toch bezig ben...
Hoe vaak is het je eigenlijk gelukt om een Prinses te vinden die wel het goede gevoel bij je geeft?
  donderdag 16 juli 2015 @ 13:05:50 #300
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_154385651
Ik heb een geweldige bikini gezien, kun je me even 50 euro overmaken TS?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_154386216
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 09:12 schreef emil23 het volgende:
TS, je ziet heel vaak in zulke "relaties" dat de sub ook gechanteerd / afgeperst wordt (met instemming). Is dat iets wat ook je interesse heeft? Dat je "prinses" allerlei info/foto's van je heeft die ze openbaar dreigt te maken als je niet aan haar wensen voldoet?
lees een stukje terug waar dit aan de orde is geweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')