abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154306772
Dank voor alle reacties en het meedenken tot nu toe (al is dit topic pas een dag oud). Moet zeggen dat fok erg open blijkt, ook over dit onderwerp en de verschillende meningen zijn interessant.

Waar ik nog wel aan dacht: voor de dames rust er vaak ook nog wel een taboe op om dit te doen.
Ten opzichte van veel mensen die de fetisj niet kennen of begrijpen, lijkt het dan misschien toch dat zij misbruik maakt van de situatie oi.d. zodat de dame in kwestie vaak bang is voor negatieve reacties.
Heb vaak meegemaakt dat dames in een algemene setting (waar mensen meeluisterden of meelazen) aangaven het niks te vinden, terwijl dat dan als die mensen niet meelazen dit toch anders bleek te liggen.

Maar goed, ook dit punt is wel begrijpelijk.

Overigens maak ik ook wel het omgekeerde mee zoals gezegd, dat meiden er juist op kicken om dit met hun vriendin (nen) te delen en er samen om te lachen en misschien ook wel een beetje laten zien/ indruk maken dat iemand een bepaald geldbedrag zomaar voor haar "overheeft".
Misschien dat het dan toch een gevoel van macht of extra zelfvertrouwen geeft

Dan laten ze bv daarna weten dat hun vriendin jaloers is en al vroeg waar dergelijke contacten op te vissen zijn.

Maar goed, uit deze tegenstelling en de vele andere tegenstellingen in dit topic blijkt natuurlijk dat ieder zijn visie heeft, en das maar goed ook.
pi_154312350
Ontopic graag

[ Bericht 96% gewijzigd door Vinniiee op 14-07-2015 07:48:53 ]
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  maandag 13 juli 2015 @ 22:07:22 #78
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154313177
Wat is dan voor jou een ultimate high? Dat je op straat moet om je eten bij elkaar te rapen of dat de dames zich kostelijk vermaken om jouw leed? Even twee extremen, ben benieuwd waar de waarheid zit.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_154313456
Het lijkt me dat vrouwen hier niet al teveel moeite mee hebben. Ze ervan overtuigen dat je verder niets wilt, dat er geen "catch" is, lijkt me lastiger. Ik denk dat je vooral de brutale meiden moet aanspreken, die materialistisch aangelegd zijn. Zijn vaak makkelijk te herkennen.
pi_154314088
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 22:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat is dan voor jou een ultimate high? Dat je op straat moet om je eten bij elkaar te rapen of dat de dames zich kostelijk vermaken om jouw leed? Even twee extremen, ben benieuwd waar de waarheid zit.
hmm. Tis lastig om een specifiek "doel" te omschrijven.
Denk dat ik het gewoon gaaf vind dat, als een dame hier handig in is, dat zij dan probeert hoe ver ze kan gaan en dat is dan vaak lastig te voorspellen. Het is misschien ook wel leuk als zij denkt van "nou dit gaat ie niet doen" en dat ik het tot haar verbazing en gelach dan toch voor haar overheb. Misschien vereist dit ook wel een bepaalde opbouw.
En...het is natuurlijk ook wel een beetje ambigu:
Als ik opgewonden raak en zij de snaar raak doe ik iets, en misschien als ik daarna het gevoel even kwijt ben denk ik ook weer even van "was dat wel handig?" zeg maar gevoel vs ratio.
Maar goed, een paar dagen later spreekt ze me dan aan en komt dat gevoel vanzelf weer terug, is de ervaring, en kan ik haar toch niet weerstaan en geeft het me weer een kick.

Enerzijds kan dat dubbele lastig zijn als je dat zo hoort want een dame denkt dan misschien dat je het toch niet wil of niet leuk vindt, maar ik denk dat het altijd zo gaat met sexuele gevoelens.
Als ik super opgewonden ben en ik trek me af op een foto van mevrouw x kan ik ook best als ik klaargekomen ben denken van: "wat heb ik nou gedaan?" dat is zeg maar het verschil tussen gevoel en ratio. En dat heb je bij dit ook wel, als ik opgewonden ben krijg ik misschien een stijve als iemand mijn geld wil afpakken maar als ik net 2 keer ben klaargekomen dan zal ik een stuk minder "pakbaar" zijn.

Maar zoals gezegd, op lange termijn, als saldo van beiden, heb ik dus wel dat gevoel dat het fijn is en laat ik me gewoon weer pakken door de dame in kwestie.En achteraf (stel bv dat een contact enige tijd heeft geduurd) denk ik als het leuk was ook nooit van: zonde ofzo maar kijk er meestal positief op terug.

Het enige probleempje is dat dit soms voor de dame verwarrend kan zijn (mannen kunnen zich hopelijk voorstellen, het verschil: denken met je kop en met je lul )en daarom is het soms nadat het klikt nog niet zon gek idee dat zij gewoon op bepaalde manieren de touwtjes wat meer in handen heeft, hoop dat deze uitleg duidelijk is, zo niet dan zeg het gerust dan doe ik nog beter mijn best om het specifieker uit te leggen...
  maandag 13 juli 2015 @ 22:39:51 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154314307
En moet dat meisje ook nog aan bepaalde uiterlijke kenmerken voldoen oid?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_154314354
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
Open sollicitaties. :')
pi_154314363
Even een opmerking voor mensen die me een pm of ander bericht sturen met vragen of om te kletsen over dit topic, ik kan die dus niet beantwoorden omdat ik nog niet kan pmmen dus als je wat wil weten kan je het hier doen, en als je een vraag hebt die je hier niet wil stellen kan je eventueel je mail erbij zetten ofzo...
pi_154314414
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
Nou ja, uiteindelijk gaat het denk ik er meer om hoe ze het aanpakt, heb geen voorkeur dat ik zeg van ze moet lang zijn of blond of whatever, heb veel verschillende dames hiervoor gehad, het is op dat gebied niet zo als met een relatie dat je echt meer op een bepaald type qua looks valt.

Maar iemand die alleen als basis heeft: "he das makkelijk , gratis shoppen", denk dat dat om al eerder genoemde redenen geen succes zal worden...
  maandag 13 juli 2015 @ 22:44:03 #85
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154314430
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 22:41 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Open sollicitaties. :')
Gratis geld :6
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_154314975
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 22:14 schreef Cockwhale het volgende:
Het lijkt me dat vrouwen hier niet al teveel moeite mee hebben. Ze ervan overtuigen dat je verder niets wilt, dat er geen "catch" is, lijkt me lastiger. Ik denk dat je vooral de brutale meiden moet aanspreken, die materialistisch aangelegd zijn. Zijn vaak makkelijk te herkennen.
Dank je voor je reactie, je hebt gelijk, dames die niet met de fetisj bekend zijn zullen denken: "niemand dat dat zomaar dus straks wil hij er wat voor terug".
En aanspreken tja, irl is dat toch lastig, die hele uitleg en ze weten dan vaak niet of het serieus is.
Vaak werkt het dan nog beter via FB of iets dergelijks, kun je bij interesse wat op en neer typen en het langzaam "brengen" en dan bv een keer kijken of het van beide zijden bevalt...

Wel jammer want juist irl zie je vaak meiden in de stad waarvan je denkt van: wow, shopte zij me maar leeg!
  Miss 200.000.000! maandag 13 juli 2015 @ 23:09:37 #87
367000 roos94
pi_154315417
Apart ja. Nooit van gehoord
  Eindredactie Games maandag 13 juli 2015 @ 23:12:52 #88
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154315555
Wil je verder nog ergens heen met dit topic? Ik neem aan dat je al een hele rits aan DM's hebt ontvangen inmiddels?

Overigens vraag ik me nog wel af, hoe vergaat dit verder in praktische zin? Masturbeer je op de gedachte dat je weer een maand nauwelijks kunt rondkomen? Of op plaatjes van chicks met hun nieuwe LV-tasjes? Ik bedoel, je geeft in de OP wel aan dat je het opwindend vindt dat anderen jouw geld verbrassen, maar niet hoe dat verder vorm krijgt. Of is alleen de gedachte genoeg voor je?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_154315798
quote:
2s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:12 schreef 2dope het volgende:
Wil je verder nog ergens heen met dit topic? Ik neem aan dat je al een hele rits aan DM's hebt ontvangen inmiddels?

Overigens vraag ik me nog wel af, hoe vergaat dit verder in praktische zin? Masturbeer je op de gedachte dat je weer een maand nauwelijks kunt rondkomen? Of op plaatjes van chicks met hun nieuwe LV-tasjes? Ik bedoel, je geeft in de OP wel aan dat je het opwindend vindt dat anderen jouw geld verbrassen, maar niet hoe dat verder vorm krijgt. Of is alleen de gedachte is genoeg voor je?
Nou, ik wilde gewoon mijn verhaal eens kwijt, en dacht dat het hier wel kon gezien de openheid en ik vond het dus fijn om dat te doen en mogelijke vragen te beantwoorden en zaken proberen te verduidelijken. Iemand interessants tegenkomen kan overal en dus ook hier maar dat is zeker niet de primaire intentie, zoals ik al aangaf kan ik dan ook een fb maken met wat ik zoek, meiden klikken en kijken wie er reageert, of voor mijn part op vele plaatsen een ad zetten.

En hoe het vorm krijgt: ook de vraag of je mijn posts echt hebt gelezen, want heb zaken toch lijkt me al redelijk geconcretiseerd en aangegeven vele ervaringen te hebben...Met alle respect hoor, wil graag alles uitleggen om mensen een idee te geven wat het inhoudt, maar met zulke opmerkingen...al zijn ze vast goed bedoeld!
pi_154315887

[ Bericht 56% gewijzigd door Shoesss op 13-07-2015 23:21:36 ]
pi_154315941
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:14 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Heb je het topic wel gelezen? Of gewoon geen geloof in het bestaan van deze fetisj?
Of typ je zomaar wat :)
Ik denk eerlijk gezegd dat dit gewoon getroll is
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_154315986
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:12 schreef -Engel- het volgende:

[..]

ik ging naar een feest in Twente en kreeg daar toen zo maar geld zodat ik ook naar het volgende feest zou komen... (dwz hij betaalde mijn entree van toen)
Leuk! maar dit was denk ik niet om de redenen die ik heb om het te doen?
Hoe is dat verder afgelopen?
pi_154316127
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat dit gewoon getroll is
Als je een beetje googlet zul je merken dat deze fetisj redelijk vaak voorkomt(alleen in NL is dit allemaal nog in de kinderschoenen, al postte iemand hier reeds een SJ link) en dat veel mannen deze behoefte hebben, zonder dat er iets tegenover staat.
Jammer dus dat je dat denkt, maar nu snap ik je vrij onsamenhangende posts tenminste iets beter.
En ga ik door met reageren op mensen die het wel serieus nemen, maar bedankt voor de moeite!

[ Bericht 5% gewijzigd door Shoesss op 13-07-2015 23:35:32 ]
pi_154316141
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:22 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Leuk! maar dit was denk ik niet om de redenen die ik heb om het te doen?
Hoe is dat verder afgelopen?
Dat weet ik niet... de man wilde dat ik naar een ander feest zou komen, maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan.... ik was toen een jaar of 20 (en mijn ouders raadden het af)
Ik ben niet naar dat feest gegaan... ik vond het eng
pi_154316171

[ Bericht 100% gewijzigd door Shoesss op 13-07-2015 23:36:08 ]
pi_154316279
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:25 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Dat weet ik niet... de man wilde dat ik naar een ander feest zou komen, maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan.... ik was toen een jaar of 20 (en mijn ouders raadden het af)
Ik ben niet naar dat feest gegaan... ik vond het eng
Ok, kan ik me helemaal voorstellen, zeker als de intentie van zijn zijde om het te doen onbekend was...
(plus misschien een groot leeftijdsverschil en echt als een geldpluk fetsij klinkt het zo op het eerste gezicht niet)
  Eindredactie Games maandag 13 juli 2015 @ 23:29:32 #97
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154316314
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:18 schreef Shoesss het volgende:
En hoe het vorm krijgt: ook de vraag of je mijn posts echt hebt gelezen, want heb zaken toch lijkt me al redelijk geconcretiseerd en aangegeven vele ervaringen te hebben...Met alle respect hoor, wil graag alles uitleggen om mensen een idee te geven wat het inhoudt, maar met zulke opmerkingen...al zijn ze vast goed bedoeld!
Je kunt wel steeds vragen of mensen je posts lezen maar er is behoorlijk veel gereageerd en men kan wat over het hoofd zien toch? Je kunt ook gewoon kiezen antwoord te geven, ik heb de OP gelezen en naar aanleiding daarvan stel ik mijn vraag.

Je hebt het over hoe opwindend je bepaalde dingen vindt, hoe je 'kickt' op bepaalde zaken, je geeft aan dat je het hier post omdat hier vrij over seks gepraat wordt, je plaatst het in de seksualiteitrubriek. Is het dan raar dat ik daaromtrent vragen stel?
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_154316456
quote:
2s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:29 schreef 2dope het volgende:

[..]

Je kunt wel steeds vragen of mensen je posts lezen maar er is behoorlijk veel gereageerd en men kan wat over het hoofd zien toch? Je kunt ook gewoon kiezen antwoord te geven, ik heb de OP gelezen en naar aanleiding daarvan stel ik mijn vraag.

Je hebt het over hoe opwindend je bepaalde dingen vindt, hoe je 'kickt' op bepaalde zaken, je geeft aan dat je het hier post omdat hier vrij over seks gepraat wordt, je plaatst het in de seksualiteitrubriek. Is het dan raar dat ik daaromtrent vragen stel?

Nou ja, jij stelt de vraag of het allemaal een fantasie is of dat ik het echt eens ga doen, enheb al aangegeven dat ik met dames ben gaan shoppen en heb betaald, geld af heb gegeven etc en ook met bedragen erbij en de periode waarin ik dit doe...vandaar dat ik dan zoiets heb van: lees het even door en er is vast al een hoop beantwoord :)
pi_154316533
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:28 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Ok, kan ik me helemaal voorstellen, zeker als de intentie van zijn zijde om het te doen onbekend was...
(plus misschien een groot leeftijdsverschil en echt als een geldpluk fetsij klinkt het zo op het eerste gezicht niet)
Nee, ik heb niet om het geld gevraagd... ik denk dat een soort van vereiste voor deze fetish is?
Net als lang haar over het algemeen voor een haarfetisjist is
  Eindredactie Games maandag 13 juli 2015 @ 23:40:35 #100
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154316790
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:32 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Nou ja, jij stelt de vraag of het allemaal een fantasie is of dat ik het echt eens ga doen, enheb al aangegeven dat ik met dames ben gaan shoppen en heb betaald, geld af heb gegeven etc en ook met bedragen erbij en de periode waarin ik dit doe...vandaar dat ik dan zoiets heb van: lees het even door en er is vast al een hoop beantwoord :)
Nee, mijn vraag was hoe de opwinding voor jou vorm krijgt. Met andere woorden, of je je aftrekt bij de gedachte. Dat je geen seksueel contact behoeft met de betreffende dames was mij duidelijk.

Het deed mij namelijk enigszins denken aan de film Happiness, waar iemand obscene telefoontjes pleegt naar dames en daar seksueel opgewonden van raakt (en masturbeert), terwijl hij in feite totaal geen behoefte heeft om deze dames in levende lijve te zien, laat staan aan fysiek contact. Ik probeer je overigens niet te vergelijken met dit fictieve personage, maar het deed me er aan denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')