abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154316848
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:34 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Nee, ik heb niet om het geld gevraagd... ik denk dat een soort van vereiste voor deze fetish is?
Net als lang haar over het algemeen voor een haarfetisjist is
Nou, dat zou raar zijn bij contact irl, want dan zou jij het moeten vragen en aan iemand zijn gezicht moeten zien of hij deze fetisj heeft , dat lijkt me vrij lastig.
Dus de man/jongen in kwestie zal lijkt me altijd beginnen om iets aan te bieden of te vragen irl, lijkt me vrij evident (of het zomaar neergooien zoals eenmalig in de trein...) maar goed...
Daarna kan de dame erop inspelen natuurlijk als het wederzijds bevalt...

Hoe je aan dat idee komt is me dus een raadsel maar ik vrees een niet lezer of misschien verwacht ik gewoon teveel level in de reacties, met alle respect
pi_154317258
quote:
2s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:40 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nee, mijn vraag was hoe de opwinding voor jou vorm krijgt. Met andere woorden, of je je aftrekt bij de gedachte. Dat je geen seksueel contact behoeft met de betreffende dames was mij duidelijk.

Het deed mij namelijk enigszins denken aan de film Happiness, waar iemand obscene telefoontjes pleegt naar dames en daar seksueel opgewonden van raakt (en masturbeert), terwijl hij in feite totaal geen behoefte heeft om deze dames in levende lijve te zien, laat staan aan fysiek contact. Ik probeer je overigens niet te vergelijken met dit fictieve personage, maar het deed me er aan denken.
ok , sorry, dan heb ik je post niet goed begrepen...,mea culpa! En bedankt voor je interesse

Ik raak opgewonden als het gebeurt en als een dame het leuk vindt dat ik haar schoenen kus o.i.d. dan doe ik dat ook (maar ik vind het niks als zij dat zou doen omdat ze denkt dat ik dat wil en dat verder niet grappig vindt, anders heb ik een actrice die zich aanpast aan mij onder het mom van gratis shoppen).
Elke dame is weer anders en soms zijn ze als ze eenmaal warm draaien misschien gemener dan je zou verwachten. Heb wel eens gehad dat ik met een dame in de stad was gaan winkelen en zij had een vriendin meegenomen, na afloop vlakbij het station namen we zeg maar afscheid.
Zei ze: doe je ogen maar dicht, dan krijg je een kusje want je was toch wel lief.
Vervolgens tufte me ze dus vol in mijn gezicht waarna ze met haar vriendin lachend wegliep.
En dit alles volledig uit haar initatief.

Een ander vindt het gewoon grappig om me leeg te plukken en uit te lachen maar heeft niks met schoenen of extra vernedering, altijd goed, als iemand maar zoveel mogelijk haarzelf is.

En ja, als ik dan thuis ben dan trek ik me wel af terwijl ik haar nog hoor lachen, dat dan weer wel.

Of heb wel eens een dame gehad die vond dat ik een item van haar moest hebben zodat ik aan haar dacht als ze er niet was, en dat waren dan haar afgetrapte ballerina's...
(ook vanwege mijn schoenenfetisj)

maar goed, mijn opwinding uit zich dus vooral in mastrubatie...inderdaad

[ Bericht 0% gewijzigd door Shoesss op 14-07-2015 00:07:52 ]
  Miss 200.000.000! dinsdag 14 juli 2015 @ 00:10:52 #103
367000 roos94
pi_154317756
Wow ik snap echt niet wat je daar leuk aan vindt..
  Eindredactie Games dinsdag 14 juli 2015 @ 00:11:34 #104
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154317770
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:53 schreef Shoesss het volgende:

[..]

ok , sorry, dan heb ik je post niet goed begrepen...,mea culpa! En bedankt voor je interesse

Ik raak opgewonden als het gebeurt en als een dame het leuk vindt dat ik haar schoenen kus o.i.d. dan doe ik dat ook (maar ik vind het niks als zij dat zou doen omdat ze denkt dat ik dat wil en dat verder niet grappig vindt, anders heb ik een actrice die zich aanpast aan mij onder het mom van gratis shoppen).
Elke dame is weer anders en soms zijn ze als ze eenmaal warm draaien misschien gemener dan je zou verwachten. Heb wel eens gehad dat ik met een dame in de stad was gaan winkelen en zij had een vriendin meegenomen, na afloop vlakbij het station namen we zeg maar afscheid.
Zei ze: doe je ogen maar dicht, dan krijg je een kusje want je was toch wel lief.
Vervolgens tufte me ze dus vol in mijn gezicht waarna ze met haar vriendin lachend wegliep.
En dit alles volledig uit haar initatief.

Een ander vindt het gewoon grappig om me leeg te plukken en uit te lachen maar heeft niks met schoenen of extra vernedering, altijd goed, als iemand maar zoveel mogelijk haarzelf is.

En ja, als ik dan thuis ben dan trek ik me wel af terwijl ik haar nog hoor lachen, dat dan weer wel.

Of heb wel eens een dame gehad die vond dat ik een item van haar moest hebben zodat ik aan haar dacht als ze er niet was, en dat waren dan haar afgetrapte ballerina's...
(opk vanwege mijn schoenenfetisj)

maar goed, mijn opwinding uit zich dus vooral in mastrubatie...inderdaad
Duidelijk en eerlijk verhaal :)

Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er dan toch in zekere zin sprake is van een soort zucht naar onderdanigheid of vernedering, terwijl ik het gevoel krijg dat je dat juist niet zoekt (of in ieder geval, je zegt geen onderdanig persoon te zijn, ik weet niet in hoeverre je alledaagse persoonlijkheid 'strookt' met je fetish).

Hoe is jouw seksleven los van je fetish? Voel je je wel seksueel aangetrokken tot vrouwen op dezelfde manier als de doorsnee hetero man? Lastige vraag misschien, je gaf al eerder aan dat je gewoon relaties hebt en eigenlijk ten aanzien van de fetish niets hoeft van deze ladies op seksueel vlak. Ik vind dat persoonlijk moeilijk te begrijpen; kan het niet voorkomen dat je met een vrouw gaat shoppen, en terwijl zij je creditcard aan het leegtrekken is (bij wijze van spreken) dat je denkt: damn, best wel een ontzettend lekker wijf, wat zou ik die graag een veeg geven? Of is dat ondenkbaar omdat je die zaken strict gescheiden wil houden?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_154318272
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 00:11 schreef 2dope het volgende:

[..]

Duidelijk en eerlijk verhaal :)

Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er dan toch in zekere zin sprake is van een soort zucht naar onderdanigheid of vernedering, terwijl ik het gevoel krijg dat je dat juist niet zoekt (of in ieder geval, je zegt geen onderdanig persoon te zijn, ik weet niet in hoeverre je alledaagse persoonlijkheid 'strookt' met je fetish).

Hoe is jouw seksleven los van je fetish? Voel je je wel seksueel aangetrokken tot vrouwen op dezelfde manier als de doorsnee hetero man? Lastige vraag misschien, je gaf al eerder aan dat je gewoon relaties hebt en eigenlijk ten aanzien van de fetish niets hoeft van deze ladies op seksueel vlak. Ik vind dat persoonlijk moeilijk te begrijpen; kan het niet voorkomen dat je met een vrouw gaat shoppen, en terwijl zij je creditcard aan het leegtrekken is (bij wijze van spreken) dat je denkt: damn, best wel een ontzettend lekker wijf, wat zou ik die graag een veeg geven? Of is dat ondenkbaar omdat je die zaken strict gescheiden wil houden?
In real life en in relaties ben ik inderdaad totaal geen onderdanig persoon, maar in deze fetisj wel. Maar denk dat dit met veel fetishes het geval is, zoals je ook wel zal onderkennen.

Ik voel me verder inderdaad op dezelfde wijze aangetrokken tot hetero dames als de gemiddelde man.
Tja op een bepaalde manier staat de dame die me leegplukt boven me denk ik, in die zin dat ik voor haar alleen daar goed genoeg voor ben en ze me het gevoel geeft dat ze me verder niet interessant vindt. En als het dan al eens mis ging, wat wel eens gebeurd is zoals eerder beschreven, dan was voor mij de magie van zeg maar de financiële dominantie ook meteen uitgewerkt...

Maar snap je punt dat het moeilijk te volgen is dat ik irl wel zin heb om een bepaalde dame te stiften, en het dan apart is dat ik dat gevoel niet heb als het een dame is die me financieel kaalplukt,

Misschien wil ik de zaken ook wel onbewust gescheiden houden of kies ik vaak dames waarvan ik vermoed dat ze op andere gebieden geen interesse in me hebben, na enig contact.
Al is dat niet altijd zo in de zin dat ze zo mooi zijn dat ze onbereikbaar zijn ofzo, sterker nog soms was mijn irl vriendin knapper. Dus de andere factoren of een dame hier goed in is spelen dan zeker mee.
Maar ik denk ook dat een dame die dit zo met me doet vaak denkt van: "OMG, tjonge jonge, wat kansloos of iets in die trant" en me ook om die reden niet als een echte man ziet voor een sexuele relatie en dat dan ook uitstraalt naar mij toe

Misschien vreemd maar als ze een vriend hebben die er beter uitziet dan ik is dat ook voor mij juist een voordeel, dan weet ik meteen waar ik goed voor ben...al verschilt het weer per dame of ze dit willen als ze een relatie hebben, kan me voorstellen dat een vriend natuurlijk raar opkijkt als ze ineens een of 2 maal per maand vaker met kleding of fraaie schoenen aankomt...
pi_154318394
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 00:10 schreef roos94 het volgende:
Wow ik snap echt niet wat je daar leuk aan vindt..
Nou, ik vind het vooral leuk als zij dat dus leuk vindt om te doen, en erom kan lachen dat ze me dus alleen financieel gebruikt en het zelf leuk vindt om me nog belachelijk te maken.

Laat ik het anders zeggen: als ik extra zuinig moet leven voor haar en ze geeft me het gevoel dat ik dat voor haar over moet hebben, dan moet dat maar. En hetzelfde geldt voor andere dingen waar ze om kan lachen zoals die ik noemde.

Maar ik snap je, dat het een aparte fetisj is en moeilijk te begrijpen als je dat zelf hebt...logisch!
  Moderator dinsdag 14 juli 2015 @ 00:36:44 #107
441859 crew  Lenny77
pi_154318461
Jammer van die schoenen. Het zullen wel hoge hakken zijn dan?
Ik ben meer van de duurdere sneakers. Is niet echt kusbaar natuurlijk!

De voetenfetisj is natuurlijk wel meer bekend. Is ook wel seksueler denk ik. Zo ken ik verschillende mensen! Ook van die hele dure panty's enz kopen. En die moeten natuurlijk aanblijven waar ze dan op klaar kunnen komen.
Ik vraag me wel af waar een fetisj door ontstaat. Zou het toch iets uit de jeugd zijn? Iets wat ze ooit gezien hebben en dit opwindend vinden?

Ik vind het sowieso interessant allemaal.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_154318573
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 00:36 schreef Lenny77 het volgende:
Jammer van die schoenen. Het zullen wel hoge hakken zijn dan?
Ik ben meer van de duurdere sneakers. Is niet echt kusbaar natuurlijk!

De voetenfetisj is natuurlijk wel meer bekend. Is ook wel seksueler denk ik. Zo ken ik verschillende mensen! Ook van die hele dure panty's enz kopen. En die moeten natuurlijk aanblijven waar ze dan op klaar kunnen komen.
Ik vraag me wel af waar een fetisj door ontstaat. Zou het toch iets uit de jeugd zijn? Iets wat ze ooit gezien hebben en dit opwindend vinden?

Ik vind het sowieso interessant allemaal.
Nou ik vind zelf ballerina's en in de herfst winter platte laarsjes leuk!
En ben niet zo van de hakken, dan nog eerder van de sneakers.
Maar ja, ook meegemaakt dat de dame in kwestie van hakken hield en helemaal niet van "plat" dus dat is niet superbelangrijk , veel meer hoe die dame zeg maar het aanpakt.

Tja inderdaad ook interessant waar het vandaan komt, maar daar kun je denk ik wel weer een heel apart topic aan wijden!

NB: ben natuurlijk ook wel eens dames tegengekomen die een fetisj hadden en dat het dan wel uitkwam, nu we toch contact hadden, om mij daarvoor als "proefkonijn" te gebruiken.
Veel waren dit er niet maar is bv wel eens iemand geweest die wilde met haar hakken aan over me heenlopen. En iemand die het leuk vond als ik klusjes voor haar deed (opruimen, drinken inschenken, boodschappen halen). Mijn ervaring is dat ik heel weinig dames heb ontmoet die het leuk vonden om me fysiek pijn te doen of ranzige dingen te doen (uitgezonderd die tufdame), maar dat ze het wel vaak leuk vonden dat ik me ook op andere manieren "nuttig" maakte voor haar (naast wat ik al heb genoemd, ook bv voor school heel veel tijd in haar scriptie of werkstuk steken zodat zij gewoon lekker kon gaan shoppen of chillen) dat ze op een andere manier in een machtsverhouding boven me stond.

[ Bericht 23% gewijzigd door Shoesss op 14-07-2015 00:48:00 ]
  Eindredactie Games dinsdag 14 juli 2015 @ 01:23:32 #109
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154319305
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 00:29 schreef Shoesss het volgende:

[..]

In real life en in relaties ben ik inderdaad totaal geen onderdanig persoon, maar in deze fetisj wel. Maar denk dat dit met veel fetishes het geval is, zoals je ook wel zal onderkennen.

Ik voel me verder inderdaad op dezelfde wijze aangetrokken tot hetero dames als de gemiddelde man.
Tja op een bepaalde manier staat de dame die me leegplukt boven me denk ik, in die zin dat ik voor haar alleen daar goed genoeg voor ben en ze me het gevoel geeft dat ze me verder niet interessant vindt. En als het dan al eens mis ging, wat wel eens gebeurd is zoals eerder beschreven, dan was voor mij de magie van zeg maar de financiële dominantie ook meteen uitgewerkt...

Maar snap je punt dat het moeilijk te volgen is dat ik irl wel zin heb om een bepaalde dame te stiften, en het dan apart is dat ik dat gevoel niet heb als het een dame is die me financieel kaalplukt,

Misschien wil ik de zaken ook wel onbewust gescheiden houden of kies ik vaak dames waarvan ik vermoed dat ze op andere gebieden geen interesse in me hebben, na enig contact.
Al is dat niet altijd zo in de zin dat ze zo mooi zijn dat ze onbereikbaar zijn ofzo, sterker nog soms was mijn irl vriendin knapper. Dus de andere factoren of een dame hier goed in is spelen dan zeker mee.
Maar ik denk ook dat een dame die dit zo met me doet vaak denkt van: "OMG, tjonge jonge, wat kansloos of iets in die trant" en me ook om die reden niet als een echte man ziet voor een sexuele relatie en dat dan ook uitstraalt naar mij toe

Misschien vreemd maar als ze een vriend hebben die er beter uitziet dan ik is dat ook voor mij juist een voordeel, dan weet ik meteen waar ik goed voor ben...al verschilt het weer per dame of ze dit willen als ze een relatie hebben, kan me voorstellen dat een vriend natuurlijk raar opkijkt als ze ineens een of 2 maal per maand vaker met kleding of fraaie schoenen aankomt...
Interessant. Maar dat akkefietje dat je in je gezicht getuft werd, gaf dat ten aanzien van je fetisj positieve of negatieve gevoelens? En hoe zit het met mensen om je heen; zijn er vrienden/kennissen/familie die het weten?

Hoe verloopt e.e.a. communicatief en qua sociaal doen eigenlijk? Praat je gewoon soepeltjes met deze dames, of is het meer allemaal heel stiekem en nauwelijks communicatie? Ik vraag me eigenlijk ook wel af hoe dat dan gaat als je met zo'n chick samen gaat shoppen :') lijkt me wel redelijk awkward. Praat je dan ook daadwerkelijk over mode, stelt ze jou ook vragen als "does my ass look big in this" e.d.? Kan me er niet echt een voorstelling bij maken. Ik zou denken dat het allemaal enorm gespannen is ofzo.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 01:28:25 #110
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_154319374
Doe normaal

[ Bericht 97% gewijzigd door Vinniiee op 14-07-2015 07:43:40 ]
Ik ben geil
pi_154319480
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 01:23 schreef 2dope het volgende:

[..]

Interessant. Maar dat akkefietje dat je in je gezicht getuft werd, gaf dat ten aanzien van je fetisj positieve of negatieve gevoelens? En hoe zit het met mensen om je heen; zijn er vrienden/kennissen/familie die het weten?

Hoe verloopt e.e.a. communicatief en qua sociaal doen eigenlijk? Praat je gewoon soepeltjes met deze dames, of is het meer allemaal heel stiekem en nauwelijks communicatie? Ik vraag me eigenlijk ook wel af hoe dat dan gaat als je met zo'n chick samen gaat shoppen :') lijkt me wel redelijk awkward. Praat je dan ook daadwerkelijk over mode, stelt ze jou ook vragen als "does my ass look big in this" e.d.? Kan me er niet echt een voorstelling bij maken. Ik zou denken dat het allemaal enorm gespannen is ofzo.
Mensen om me heen weten het niet, dat tuffen gaf een kick niet omdat ik het lekker vond maar omdat zij er zo om kon lachen en uit haarzelf deed.

Beetje pendant om misschien van jezelf te zeggen maar ik ben communicatief zeer vaardig, ben niet verlegen en een makkelijke prater, ook over diepgaande zaken.
(Vandaar ook dat vrienden het niet snel achter me zullen zoeken denk ik)

het is eigenlijk altijd totaal ontspannen, ook omdat ik van tevoren met de dame al afspreek (als ik mijn fetisj "introduceer") van: maak je geen zorgen, alles gaat zoals jij het wil en je doet dingen die en hoe jij het wil, en als iets op enig moment ongemakkelijk voelt dan geef je dat aan, als je ermee wil stoppen dan kan dat altijd wanneer jij dat wil" etc..
En tot nu toe is het op dat vlak altijd wel goed gegaan, en als een dame zich er lekker bij voelt dan neemt ze steeds meer zelf het initiatief zo is mijn ervaring...
Punt is zoals gezegd dat veel dames alleen het woord "shoppen" horen en denken: das mooi gratis shoppen...maar dan bv bij nader inzien blijkt dat het niet echt iets voor haar is.
Als bv een dame een paar schoenen ziet staan en ze wil, en ik geef impliciet aan dat het ok is en ze dan aan mij bv vraagt: weet je het zeker? ga je je niet rot voelen? kom je dan niet te krap etc...dan gaat het niet werken. Is op zich goed dat ze zo is qua gedrag, maar het is dan niet iemand die geschikt is voor financial domination (voor mij althans niet maar wie weet wel weer voor een ander)

Dus ja ook dat shoppen is altijd ontspannend gegaan, gewoon chill en zij voelde zich er prima bij.
En best leuk, als ze dan gaat passen en het showt, en ik ondertussen natuurlijk op het prijskaartje kijken. En bij het afrekenen heb ik geen idee wat de caissière denkt, zullen meer jongens zijn die met een meisje shoppen en dan afrekenen...

[ Bericht 4% gewijzigd door Shoesss op 14-07-2015 01:54:59 ]
  dinsdag 14 juli 2015 @ 09:12:08 #112
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_154321766
Maar je gaat dus wel altijd mee met die meisjes om te shoppen?

Ik ben wel benieuwd hoe je contact met die dame in kwestie dan verloopt. Je wilt dat ze je alleen gebruikt voor geld dus hebben jullie dan alleen contact als zij iets nodig heeft? Lijkt me niet dat je een emotionele band opbouwt ofzo?

Wat een fascinerend iets dit, ik heb er echt nog nooit van gehoord. Ik zou je bijna willen waarschuwen dat vrouwen daar misbruik van kunnen maken maar dat is natuurlijk precies wat je wilt :')
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_154324398
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 09:12 schreef Nijns het volgende:
Maar je gaat dus wel altijd mee met die meisjes om te shoppen?

Ik ben wel benieuwd hoe je contact met die dame in kwestie dan verloopt. Je wilt dat ze je alleen gebruikt voor geld dus hebben jullie dan alleen contact als zij iets nodig heeft? Lijkt me niet dat je een emotionele band opbouwt ofzo?

Wat een fascinerend iets dit, ik heb er echt nog nooit van gehoord. Ik zou je bijna willen waarschuwen dat vrouwen daar misbruik van kunnen maken maar dat is natuurlijk precies wat je wilt :')
Nee hoor, ga lang niet altijd mee, zoals uitgelegd in mijn eerste posts.
Geld afgeven komt ook voor, en ook overmaken is gebeurd, hangt er een beetje vanaf (en die 3 vormen dan ook bij dezelfde, als je snapt wat ik bedoel)

Voor de rest is er meestal tussendoor wel contact bv via app etc. Hangt ook weer van het geval af, maar laat ik zeggen dat een goede shopprinses beseft dat dat voor haar ook rendabeler is...
dus in haar voordeel.

Dank voor je reactie...
pi_154326916
Ik zou het niet alleen raar vinden, maar ook gewoon creepy en ondanks dat je direct wegloopt, toch denken dat je iets van me moet. Erger nog, dat je misschien zelfs je kick al gehad hebt, zonder dat ik mij daarvan bewust was, en dat je me er nu voor betaalt als een soort goedkope hoer. Dus nee, ik zou het niet leuk vinden en waarschijnlijk het geld in de trein laten liggen.

Dat het jouw fetisj is, prima, maar val anderen daar niet ongevraagd mee lastig.
Your opinion of me is none of my business.
pi_154327151
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 13:24 schreef Sarasi het volgende:
Ik zou het niet alleen raar vinden, maar ook gewoon creepy en ondanks dat je direct wegloopt, toch denken dat je iets van me moet. Erger nog, dat je misschien zelfs je kick al gehad hebt, zonder dat ik mij daarvan bewust was, en dat je me er nu voor betaalt als een soort goedkope hoer. Dus nee, ik zou het niet leuk vinden en waarschijnlijk het geld in de trein laten liggen.

Dat het jouw fetisj is, prima, maar val anderen daar niet ongevraagd mee lastig.
Dank voor je reactie, met je conclusie zijn we het eens, en dat creepy kan ik me voorstellen (al zal dat weer verzwakt of versterkt worden door de concrete setting en manier).De vergelijking met een hoer ook al besproken, die ik niet zo zie zitten aangezien een hoer een (sexuele) wederprestatie levert voor cash...

Maar dank voor het reageren!
pi_154327394
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 13:33 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Dank voor je reactie, met je conclusie zijn we het eens, en dat creepy kan ik me voorstellen (al zal dat weer verzwakt of versterkt worden door de concrete setting en manier).De vergelijking met een hoer ook al besproken, die ik niet zo zie zitten aangezien een hoer een (sexuele) wederprestatie levert voor cash...

Maar dank voor het reageren!
Maar dat is hier toch ook zo? Jij kickt erop, zeg je. Dat doet vermoeden dat je er een seksuele kick van krijgt, ook omdat dit in SEX staat. Dus eigenlijk wordt er door het aannemen van het geld wel degelijk een seksuele tegenprestatie geleverd, zonder dat de ander dat wellicht weet of beseft.

En nee, het is altijd creepy. Niet afhankelijk van setting of situatie.
Your opinion of me is none of my business.
pi_154327425
Nog een kanttekening, die me opvalt en ik al eerder opmerkte:

Heb vaak meegemaakt dat dames dus indien anderen meeluisteren of - lazen, een andere visie hadden dan later bleek.

Voorbeeld op een bepaalde chatsite waar ik dit ooit aankaartte enkele jaren geleden, de dame gaf aan het niks te vinden, want "het slaat nergens op en ik werk zelf wel voor mijn geld en zoek maar iemand anders", waarbij ze instemming en complimenten kreeg van de andere aanwezigen.

Om vervolgens nog geen 2 min later prive te komen, of ik echt serieus was en hoe ik het dan wilde en of ik haar bankrek nummer wilde om te bewijzen dat ik het meende ...

En heb iets vergelijkbaars ook wel eens meegemaakt irl situaties, dus ja...

vrees dat er ook een taboe op rust, dat dames door anderen niet willen worden gezien als "gebruikers"...

Ben het met de vorige reactie eens, en heb die eenmalige actie hier uitvoerig besproken op kritische wijze ook naar mezelf toe, maar zou theoretisch best een experiment aandurven met dames die met hun vriendin zitten en durf te voorspellen dat 99% het geld echt wel meeneemt...maar veel mensen willen naar anderen niet zo overkomen dus maken zichzelf van alles wijs...

Dit zeg ik uiteraard losstaande van het feit hoe ik tegen deze actie aankijk, meer kritiek op de valse moraal en het anders acteren als er geen mensen bij zijn die kunnen oordelen
pi_154327587
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 13:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Maar dat is hier toch ook zo? Jij kickt erop, zeg je. Dat doet vermoeden dat je er een seksuele kick van krijgt, ook omdat dit in SEX staat. Dus eigenlijk wordt er door het aannemen van het geld wel degelijk een seksuele tegenprestatie geleverd, zonder dat de ander dat wellicht weet of beseft.

En nee, het is altijd creepy. Niet afhankelijk van setting of situatie.
1) het aannemen van geld is geen sexuele tegenprestatie die jij levert, je mag het moreel of wat dan ook niks vinden (snap ik volledig) maar met prostitutie heeft dit niks te maken.
2) als je goed leest zeg ik toch ook dat ik snap dat het creepy is, maar dat dit versterkt of verzwakt kan worden door de concrete situatie, dat er dus een nuance in zit.
Zie de eerdere voorbeelden
  dinsdag 14 juli 2015 @ 19:27:15 #119
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154338691
Ik snap serieus niet waarom men hier moeite mee heeft.
Ts krijgt een kick van het zich laten leegplukken.
Wat is her verschil met naar het casino gaan oid? Daar word je toch ook getild en hou je jezelf voor dat het leuk is? Zolang er geen dwang bij komt kijken, er geen sprake is van prostitutie en geen van beide beschadigd raakt zie ik geen verschil met een normale zakelijke transactie. Ts betaalt en krijgt een legale tegenprestatie. Ook in het dagelijks leven betalen volksstammen kapitalen voor diensten waar ik geen cent aan zou uitgeven. Wat is het verschil met deze situatie?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 22:15:10 #120
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_154344123
Nooit eerder van gehoord. Ik geloof dat ik zoiets ook echt niet zou kunnen...
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_154346066
Ik zou een Griekse dame zoeken, die kunnen wel wat hulp gebruiken op dit moment.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_154346266
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 23:20 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik zou een Griekse dame zoeken, die kunnen wel wat hulp gebruiken op dit moment.
haha nee die blijken zich slecht aan afspraken te houden :)
pi_154346659
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 19:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap serieus niet waarom men hier moeite mee heeft.
Ts krijgt een kick van het zich laten leegplukken.
Wat is her verschil met naar het casino gaan oid? Daar word je toch ook getild en hou je jezelf voor dat het leuk is? Zolang er geen dwang bij komt kijken, er geen sprake is van prostitutie en geen van beide beschadigd raakt zie ik geen verschil met een normale zakelijke transactie. Ts betaalt en krijgt een legale tegenprestatie. Ook in het dagelijks leven betalen volksstammen kapitalen voor diensten waar ik geen cent aan zou uitgeven. Wat is het verschil met deze situatie?
dank voor je reactie! en om nog een stapje verder te gaan:
Ik vind de dame ook niet mede verantwoordelijk al wordt de man wel beschadigd.
Iemand die volwassen is en handelingsbekwaam is toch verantwoordelijk voor zijn eigen handelen.
Dat standpunt neemt men ook in als Marlboro je een pakje peuken verkoopt, wat je per definitie beschadigt, of je voor mijn part aanmeldt om je in Syrie te laten afschieten, dus ook hier vind ik dat zo.
  woensdag 15 juli 2015 @ 03:33:22 #124
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154350680
Tja. Dan denk ik dat zo'n dame net iets te ver gaat. Lijkt me niet dat je moet verhongeren, dakloos wordt of failliet moet gaan. Voor haar ook niet handig :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_154353165
niet doen, gaat je meer kosten dan je ooit wil weten
Fokken is mijn ding kuchkuch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')