abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154371190
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:26 schreef Woelwater het volgende:

[..]

500 euro? :P
Dat ook (maar dat was openbaar) :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:28:00 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154371219
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:26 schreef Woelwater het volgende:

[..]

500 euro? :P
Hahaha :D Nee. Dat schilderij dat ik wil hebben is duurder :')
Ik weet het echt niet meer.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_154371303
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hahaha :D Nee. Dat schilderij dat ik wil hebben is duurder :')
Ik weet het echt niet meer.
Is ook lastig om al die toespelingen te onthouden (al was die van 500 euro pas een paar posts geleden)
Al geef ik eerlijk toe dat er best een paar superleuke zinnetjes tussen zaten :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:31:06 #184
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_154371354
Hoe kwam je er eigenlijk achter dat dit is waar je op kickt? Je hebt er al 10-15 jaar ervaring mee zeg je, maar waardoor ben je je dan bewust geworden van je 'fetisj'?
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:34:36 #185
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154371524
Van mij zijn het trouwens geen toespelingen hoor. Denk serieus dat je hier op het verkeerde forum zit als je op zoek bent naar een prinsesje. Maar als je in een zakelijke transactie (geen seks, geen verplichtingen, geen gezeur) van je geld af wilt? Geen probleem.

Ik vind het vooral een intrigerende fetish en ben erg nieuwsgierig naar of het echt serieus is (en blij dat het mijn fetish niet is).
pi_154371866
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:31 schreef Voszje het volgende:
Hoe kwam je er eigenlijk achter dat dit is waar je op kickt? Je hebt er al 10-15 jaar ervaring mee zeg je, maar hoe waardoor ben je je dan bewust geworden van je 'fetisj'?
Goede vraag!

Als ik heel eerlijk ben en terugdenk had ik het vroeger al een beetje in me.
Toen ik 14 was ofzo en rookte (wat ik nu al 10 jaar niet meer doe) waren sigaretten nog best kostbaar voor de meesten, en een meid op school vroeg me in de pauze om een sigaret. Na een tijd vroeg ze een keer of ik er een paar had voor haar (en dat ik ze wel een keer terug kreeg) maar op den duur bracht ik zelfs een pakje voor haar mee (niet elke dag maar wel vaak) en van dat teruggeven kwam niks.
Dat was denk ik mijn eerste ervaring op dit gebied en achteraf denk ik dat ik er toen misschien al op kickte dat ze dat zo deed, mij alleen daarvoor gebruikte.

Daarna is het concreter geworden tijdens mijn studie met een meisje waar ik vriendschappelijk mee om ging en we gingen dus ook wel eens samen naar de stad.
Zij was nogal shopperig maar had het minder breed dan ik, toen was de afspraak dat ik iets voor zou schieten en zij zou het dan terugbetalen. Maar goed, ze had telkens een andere smoes maar eigenlijk was ik het zelf die dan attendeerde dat er weer wat leuks was in de stad en dat het geen punt was.
Het maakte me opgewonden, ze was erg mooi en die kleding maakte haar nog mooier.

Het was toen meer onder met motto van: als jij er blij mee bent dan ben ik dat ook, ik moet zeggen dat ze echt niet aandrong en het steeds vanuit mezelf kwam...maar het voelde goed en ik had het idee dat mijn geld zo goed besteed was (al ging het toen om minder nog dan nu)

Maar Na die tijd is het dus zeg maar verder ontwikkeld en extremer geworden en merkte ik dat het mij gewoon een kick gaf en vooral als de dame het normaal vond en ervan liet merken dat het prima was dat ik maar wat soberder leefde ten gunste van haar...

Het proces is lastig precies te herinneren maar dit zijn denk ik wel 2 ijkpunten geweest...

of hoe je dat ook noemt...

Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd...
pi_154371960
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Van mij zijn het trouwens geen toespelingen hoor. Denk serieus dat je hier op het verkeerde forum zit als je op zoek bent naar een prinsesje.
Heb al meerdere malen aangegeven dat ik hier ben gaan posten gezien de openheid en het eens van me kunnen afschrijven , en dat zoeken op 1001 manieren kan en zeker geen doel is, en dat daarvoor betere plekken zijn, maar je kan overal iemand tegenkomen natuurlijk...
Maar goed
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:45:58 #188
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_154371992
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:43 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Goede vraag!

Als ik heel eerlijk ben en terugdenk had ik het vroeger al een beetje in me.
Toen ik 14 was ofzo en rookte (wat ik nu al 10 jaar niet meer doe) waren sigaretten nog best kostbaar voor de meesten, en een meid op school vroeg me in de pauze om een sigaret. Na een tijd vroeg ze een keer of ik er een paar had voor haar (en dat ik ze wel een keer terug kreeg) maar op den duur bracht ik zelfs een pakje voor haar mee (niet elke dag maar wel vaak) en van dat teruggeven kwam niks.
Dat was denk ik mijn eerste ervaring op dit gebied en achteraf denk ik dat ik er toen misschien al op kickte dat ze dat zo deed, mij alleen daarvoor gebruikte.

Daarna is het concreter geworden tijdens mijn studie met een meisje waar ik vriendschappelijk mee om ging en we gingen dus ook wel eens samen naar de stad.
Zij was nogal shopperig maar had het minder breed dan ik, toen was de afspraak dat ik iets voor zou schieten en zij zou het dan terugbetalen. Maar goed, ze had telkens een andere smoes maar eigenlijk was ik het zelf die dan attendeerde dat er weer wat leuks was in de stad en dat het geen punt was.
Het maakte me opgewonden, ze was erg mooi en die kleding maakte haar nog mooier.

Het was toen meer onder met motto van: als jij er blij mee bent dan ben ik dat ook, ik moet zeggen dat ze echt niet aandrong en het steeds vanuit mezelf kwam...maar het voelde goed en ik had het idee dat mijn geld zo goed besteed was (al ging het toen om minder nog dan nu)

Maar Na die tijd is het dus zeg maar verder ontwikkeld en extremer geworden en merkte ik dat het mij gewoon een kick gaf en vooral als de dame het normaal vond en ervan liet merken dat het prima was dat ik maar wat soberder leefde ten gunste van haar...

Het proces is lastig precies te herinneren maar dit zijn denk ik wel 2 ijkpunten geweest...

of hoe je dat ook noemt...

Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd...
Bedankt voor je uitgebreide antwoord. :) Ik kan me er zelf weinig bij voorstellen, maar ik vind het wel erg fascinerend.
pi_154372001
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Van mij zijn het trouwens geen toespelingen hoor.. Maar als je in een zakelijke transactie (geen seks, geen verplichtingen, geen gezeur) van je geld af wilt? Geen probleem.

En nog maar een toespeling :)

Sorry ik heb steeds die rare emotion inderdaad, haal hem nu voor altijd weg, dank voor de opmerking
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:47:21 #190
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_154372051
Je zou er dus ook voor openstaan om gewoon iemand hiervoor te ontmoeten via FOK!?
pi_154372198
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:47 schreef Voszje het volgende:
Je zou er dus ook voor openstaan om gewoon iemand hiervoor te ontmoeten via FOK!?
Zoals gezegd is dat niet iets waar ik bij aanvang van mijn posts heb bij stilgestaan. Maar als ik denk dat iemand geschikt is en die persoon denkt dat ook over mij, waarom niet?
Zou wat zijn, als die persoon dan hier verslag gaat doen hoe ze me kaalplukt
Al is mijn ervaring zoals ik zei dat dames vaak en public toch het brave meisje willen zijn en "zoiets nooit zouden doen" , dus ik snap als iemand het prive wil houden, en het geeft mij geen extra kick ofzo.
Wat wel het geval is als ze er met haar vriendinnen over giechelt en laat zien hoe ver ze me krikgt :)

Maar goed, lang antwoord met uitweidingen waar ik met ja had kunnen volstaan...
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:51:32 #192
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_154372234
Ben je een Aziaat? Ik dacht dat deze fetish voornamelijk voorkwam bij kleine Aziatische mannetjes met brillen, die hun Yen's dan afstonden aan lange blonde vrouwen op hoge hakken.
The End Times are wild
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:51:54 #193
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_154372245
Ik hoop dat je helemaal kaal geplukt wordt en berooid achterblijft.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:52:11 #194
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_154372267
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:50 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Zoals gezegd is dat niet iets waar ik bij aanvang van mijn posts heb bij stilgestaan. Maar als ik denk dat iemand geschikt is en die persoon denkt dat ook over mij, waarom niet?
Zou wat zijn, als die persoon dan hier verslag gaat doen hoe ze me kaalplukt
Al is mijn ervaring zoals ik zei dat dames vaak en public toch het brave meisje willen zijn en "zoiets nooit zouden doen" , dus ik snap als iemand het prive wil houden, en het geeft mij geen extra kick ofzo.
Wat wel het geval is als ze er met haar vriendinnen over giechelt en laat zien hoe ver ze me krikgt :)

Maar goed, lang antwoord met uitweidingen waar ik met ja had kunnen volstaan...
Het lange antwoord maakt het wel een stuk interessanter. ;)
pi_154372282
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:51 schreef LXIV het volgende:
Ben je een Aziaat? Ik dacht dat deze fetish voornamelijk voorkwam bij kleine Aziatische mannetjes met brillen, die hun Yen's dan afstonden aan lange blonde vrouwen op hoge hakken.
Ben Nederlander en houd niet van zo van heels...dus voldoe niet aan het/jouw prototype :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:52:35 #196
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154372288
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:46 schreef Shoesss het volgende:
Sorry ik heb steeds die rare emotion inderdaad, haal hem nu voor altijd weg
Heeft niet lang geduurd :+
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:53:15 #197
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_154372313
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:51 schreef VeX- het volgende:
Ik hoop dat je helemaal kaal geplukt wordt en berooid achterblijft.
Dat hoopt TS natuurlijk ook!
The End Times are wild
pi_154372327
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:52 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Heeft niet lang geduurd :+
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:54:09 #199
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_154372347
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:52 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Ben Nederlander en houd niet van zo van heels...dus voldoe niet aan het/jouw prototype :)
Je bent van de sneakers? :D
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:56:11 #200
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154372422
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:46 schreef Shoesss het volgende:

[..]

En nog maar een toespeling :)

Sorry ik heb steeds die rare emotion inderdaad, haal hem nu voor altijd weg, dank voor de opmerking
Nogmaals. Dat is geen toespeling. Maar gewoon een rechtstreeks aanbod: als jij van je geld af wilt, prima. Help ik je mee.
pi_154372476
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:54 schreef Voszje het volgende:

[..]

Je bent van de sneakers? :D
haha het zijn veel posts om te lezen, maar nog maar eens : ben meer van de flats.
ballerinas en platte laarsjes en bij sommige meiden uggs (maar dat staat bij de een leuk en bij de ander lomp, hangt van stijl en type af).
Sneakers ook wel ok....als het geen nike air Max zijn (behalve schattige roze ofzo)

Maar zoals ik zei, is dat allemaal niet superbelangrijk, heb ook met dames contact gehad die alleen heels droegen en kochten, als ik ga bepalen welke shoes zij draagt is zij geen prinses meer he (en bovendien niet helemaal haarzelf)...
pi_154372530
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 21:56 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nogmaals. Dat is geen toespeling. Maar gewoon een rechtstreeks aanbod: als jij van je geld af wilt, prima. Help ik je mee.
Das bijna hetzelfde dat als de OVJ zegt dat het dood door schuld is, en de verdachte zegt : nee hoor, U zit ernaast, het is gewoon moord :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:59:38 #203
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_154372563
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:57 schreef Shoesss het volgende:

[..]

haha het zijn veel posts om te lezen, maar nog maar eens : ben meer van de flats.
ballerinas en platte laarsjes en bij sommige meiden uggs (maar dat staat bij de een leuk en bij de ander lomp, hangt van stijl en type af).
Sneakers ook wel ok....als het geen nike air Max zijn (behalve schattige roze ofzo)

Maar zoals ik zei, is dat allemaal niet superbelangrijk, heb ook met dames contact gehad die alleen heels droegen en kochten, als ik ga bepalen welke shoes zij draagt is zij geen prinses meer he (en bovendien niet helemaal haarzelf)...
Sorry, daar had ik dus even overheen gelezen. Mijn sneakertic liet ineens van zich horen. :9 Het maakt je dus niet zoveel uit wélke schoenen het worden, als jij ze maar hebt betaald en de dame in kwestie zich gedraagt als een verwend prinsesje.
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:59:50 #204
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_154372572
Is het voor jou dan niet spannender als die vrouw het geld uitgeeft aan totaal nutteloze, luxe zaken? Ik bedoel, als ze er de gasrekening van betaalt lijkt mij er ook weinig opwindends aan.
Het enige geile wat ik me er nog van kan voorstellen is als zo'n vrouw dan schoenen koopt van 1000 euro, die ze feitelijk niet nodig heeft, terwijl jij dan de rest van de maand 'op een houtje bijt'. Niet voor de vaste lasten en de boodschappen, dat is eerder leifdadigheid.
The End Times are wild
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:00:18 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154372603
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:58 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Das bijna hetzelfde dat als de OVJ zegt dat het dood door schuld is, en de verdachte zegt : nee hoor, U zit ernaast, het is gewoon moord :)
Ja. Maar zo plat is het toch?
Ik wil een schilderij. En schoenen. die ook wel :') (wel met hakken). Ik schilderij, geen verplichtingen en geen gezeur. Jij een fijn gevoel. Win win.
pi_154372705
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:59 schreef Voszje het volgende:

[..]

Sorry, daar had ik dus even overheen gelezen. Mijn sneakertic liet ineens van zich horen. :9 Het maakt je dus niet zoveel uit wélke schoenen het worden, als jij ze maar hebt betaald en de dame in kwestie zich gedraagt als een verwend prinsesje.
Ja iets genuanceerder maar okee...
Daarnaast hoeft het ook niet perse om schoenen te gaan...
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:03:52 #207
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_154372732
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:02 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Ja iets genuanceerder maar okee...
Daarnaast hoeft het ook niet perse om schoenen te gaan...
Got it. ;) Ik heb heel veel wensen en dus geld nodig, maar het blijft een serieus topic.. Dus ik stop maar. :D
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:04:06 #208
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_154372741
Je kunt ook gewoon trouwen, dat komt in feite op hetzelfde neer.
The End Times are wild
pi_154372828
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:59 schreef LXIV het volgende:
Is het voor jou dan niet spannender als die vrouw het geld uitgeeft aan totaal nutteloze, luxe zaken? Ik bedoel, als ze er de gasrekening van betaalt lijkt mij er ook weinig opwindends aan.
Het enige geile wat ik me er nog van kan voorstellen is als zo'n vrouw dan schoenen koopt van 1000 euro, die ze feitelijk niet nodig heeft, terwijl jij dan de rest van de maand 'op een houtje bijt'. Niet voor de vaste lasten en de boodschappen, dat is eerder leifdadigheid.
Goede post, heb je helemaal gelijk in...
Heb om deze redenen ook al eerder in dit topic aangegeven dat ik niet volgens bepaalde dating sites werk die hier werden genoemd omdat daarop veelal inderdaad vrouwen in geldnood afkomen en denken "ok, lekker makkelijk" terwijl ze verder qua wat ik zoek helemaal niet voldoen (omdat ze simpel gezegd niet op financial domination en mij krap laten leven kicken, maar gewoon uit geldnood het idee hebben).
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:09:19 #210
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_154372924
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:36 schreef Teydelyk het volgende:
Ts heb je een goede relatie met je moeder/vader gehad?
nee dus
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')