abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154353310
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 10:32 schreef TerraGunner het volgende:
niet doen, gaat je meer kosten dan je ooit wil weten
Ervaringsdeskundige?

Ik heb namelijk alleen maar positieve ervaringen.
pi_154354835
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 10:32 schreef TerraGunner het volgende:
niet doen, gaat je meer kosten dan je ooit wil weten
Tis niet dat ik er nog moet mee beginnen ofzo he :)
pi_154354886
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 03:33 schreef Tinkepink het volgende:
Tja. Dan denk ik dat zo'n dame net iets te ver gaat. Lijkt me niet dat je moet verhongeren, dakloos wordt of failliet moet gaan. Voor haar ook niet handig :')
Dat zijn wel weer de uitersten maar heb je wel gelijk in, zeker ook gezien je laatste zin
pi_154354968
Nog maar een keertje : als mensen liever 1 op 1 hun ervaringen delen of goedbedoelde adviezen geven, ik kan nog geen pm's of dm's beantwoorden als nieuw lid, dus kan er niet op reageren, tenzij je er iets van een mailadres bijzet.
Anders kun je het beter gewoon in dit draadje doen...
pi_154355143
Ik snap niet dat je de verhouding seksueel genot/ financieel en daarmee levensstandaard acceptabel vind.
  woensdag 15 juli 2015 @ 12:04:22 #131
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154355240
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:00 schreef Zolder het volgende:
Ik snap niet dat je de verhouding seksueel genot/ financieel en daarmee levensstandaard acceptabel vind.
En los daarvan, wat een eventuele partner er van vindt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_154355481
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:00 schreef Zolder het volgende:
Je mist denk ik 2 punten

1) enerzijds stijgt het genot juist als het financieel meer ingrijpend is, van 50 euro bezuinigen per maand raak ik niet opgewonden. Dus er zit een positieve correlatie tussen meer genot en minder geld
2) Anderzijds het punt dat je dit juist (vanuit degene die het fetish heeft) niet zo rationeel kan benaderen.
Iemand gaat het zijn genot niet becijferen in een nutsgrafiek, het is meer een gevoel dat je graag bevredigt en natuurlijk kijk je daar ook zelf rationeel wel eens anders tegenaan als je je opgewonden gevoel kwijt bent (om de volgende keer toch weer voor de bijl te gaan als dat gevoel weer terug is, zou voor mannen herkenbaar moeten zijn, ook mbt vormen van sex dat je anders denkt met je lul dan met je kop)

Maar bedankt voor je reactie!
  woensdag 15 juli 2015 @ 12:26:17 #133
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154355758
Dienen het trouwens specifiek vrouwen te zijn? Want als je puur naar het geld aftroggelen aspect kijkt, dan maakt het geslacht niet uit toch.

Ik heb begrepen dat er wel iets meer achter zit, maar ik vraag het nu puur voor bovenstaand aspect.
pi_154355864
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dienen het trouwens specifiek vrouwen te zijn? Want als je puur naar het geld aftroggelen aspect kijkt, dan maakt het geslacht niet uit toch.

Ik heb begrepen dat er wel iets meer achter zit, maar ik vraag het nu puur voor bovenstaand aspect.
vrouwen, blijkt denk ik ook wel als je dit draadje doorneemt en kijkt welke factoren er spelen en relevant zijn, maar goed, that's the answer
  woensdag 15 juli 2015 @ 12:33:45 #135
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154355934
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:30 schreef Shoesss het volgende:

[..]

vrouwen, blijkt denk ik ook wel als je dit draadje doorneemt en kijkt welke factoren er spelen en relevant zijn, maar goed, that's the answer
Ja de context refereert er wel naar, maar was benieuwd of dit in de kern ook noodzakelijk is.
  woensdag 15 juli 2015 @ 12:36:31 #136
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_154355990
Ts heb je een goede relatie met je moeder/vader gehad?
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_154355994
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ja de context refereert er wel naar, maar was benieuwd of dit in de kern ook noodzakelijk is.
ok, ja een leuke vrouw kan mij het gevoel geven dat ik zuinig moet leven tov haar, en bij een man raak ik daar niet opgewonden van, eerder het tegengestelde...
  woensdag 15 juli 2015 @ 12:45:51 #138
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154356244
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:36 schreef Shoesss het volgende:

[..]

ok, ja een leuke vrouw kan mij het gevoel geven dat ik zuinig moet leven tov haar, en bij een man raak ik daar niet opgewonden van, eerder het tegengestelde...
Is het dan toch iets sexueels? Het gaat dus niet alleen maar om het zuinige leven.

Dit vraag ik omdat eerder bleek dat er geen sexueel lading achter zat (niet direct).
pi_154356403
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Is het dan toch iets sexueels? Het gaat dus niet alleen maar om het zuinige leven.

Dit vraag ik omdat eerder bleek dat er geen sexueel lading achter zat (niet direct).
Heb ik zoals ik zeg toch uitvoerig hier besproken, dat ik daar opgewonden van raak...dat is juist de essentie dat ik die vrouw haar gang laat gaan!
Plus de overige genoemde zaken (schoenen fetish, vernedering, krap voor haar leven dat zij zich als prinses kan gedragen, haar haar zin geven omdat ze dat met haar vrouwelijkheid en prinsessengedrag bewerkstelligt..., heb het mastruberen aangegeven hoeveel punten wil je nog meer?) :)

Of dacht je tot een uur geleden dat ik ook 70 euro op de schoot van een vatsige man van 50 zou gooien en daar een kick van kreeg?

pfff sorry haha
pi_154356744
Ik snap niet dat mensen dit zo lastig te begrijpen vinden.
Natuurlijk zal een man niet opgewonden worden van zijn geld afstaan aan mannen.

Het is niet seksueel in de zin van dat de gever er een tegenprestatie voor verwacht, zoals seks, maar het is juist de handeling zelf die opwindt.
Dat maakt het een fetish.
pi_154357817
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 13:02 schreef KersenJam het volgende:
Ik snap niet dat mensen dit zo lastig te begrijpen vinden.
Natuurlijk zal een man niet opgewonden worden van zijn geld afstaan aan mannen.

Het is niet seksueel in de zin van dat de gever er een tegenprestatie voor verwacht, zoals seks, maar het is juist de handeling zelf die opwindt.
Dat maakt het een fetish.
Je verwoordt het duidelijker dan ik, dank.
Plus merk ik nog op, dat het inderdaad de handeling is die opwindt, maar ook dingen eromheen.

Zomaar een voorbeeld maar als een dame dus, in een dergelijk contact, gemeend zegt dat ze niet wil dat ik failliet ga, omdat ZIJ dan niks meer aan me heeft (anders gezegd ze zich niet zozeer om mij bekommert maar om haar, op dat punt), dan is dat ook wel opwindend.

Laat ik zeggen dat het een combi is van de handeling en de manier waarop ze dit doet en vorm geeft...
pi_154357971
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 13:39 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Je verwoordt het duidelijker dan ik, dank.
Plus merk ik nog op, dat het inderdaad de handeling is die opwindt, maar ook dingen eromheen.

Zomaar een voorbeeld maar als een dame dus, in een dergelijk contact, gemeend zegt dat ze niet wil dat ik failliet ga, omdat ZIJ dan niks meer aan me heeft (anders gezegd ze zich niet zozeer om mij bekommert maar om haar, op dat punt), dan is dat ook wel opwindend.

Laat ik zeggen dat het een combi is van de handeling en de manier waarop ze dit doet en vorm geeft...
Natuurlijk, maar de essentie is wel dat de 'gever' er niet een seksuele handeling van de dame in kwestie voor terug verwacht.
Dat maakt dit een fetish, en dus een bron van seksuele opwinding zonder dergelijk contact.

Menen die zich hier eerder afvroegen waarom de topicstarter geen hoertjes bezoekt omdat dat uiteindelijk goedkoper is, zien het dus helemaal verkeerd.

Alles kan een fetish zijn, dus ook het afstaan van je geld aan een vrouw die weet wat ze ermee aan moet.
pi_154358390
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 13:44 schreef KersenJam het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar de essentie is wel dat de 'gever' er niet een seksuele handeling van de dame in kwestie voor terug verwacht.
Dat maakt dit een fetish, en dus een bron van seksuele opwinding zonder dergelijk contact.

Menen die zich hier eerder afvroegen waarom de topicstarter geen hoertjes bezoekt omdat dat uiteindelijk goedkoper is, zien het dus helemaal verkeerd.

Alles kan een fetish zijn, dus ook het afstaan van je geld aan een vrouw die weet wat ze ermee aan moet.
Ben het wederom met je eens.

Je zou het puur theoretisch ook aan hoertjes kunnen geven, en dan geen sex willen ofzo maar
-Dit is niet spannend (voor mij dan), en heb toch het idee dat de dame in kwestie het dan gewoon als een gemakkelijke vorm van werk ziet
-Ik zoek, met alle respect voor elk beroep, toch iemand die ik iets meer als Prinses zie, en het gevoel geeft dat ze op dat vlak boven me staat (en met een hoer die iedereen die langskomt voor 50 euro een blowjob oid geeft heb ik dat niet echt)
-Veel hoeren hebben helaas toch een (fout) vriendje of pimp (zeker sinds de invasie van Roemenie en Bulgarije in deze branche, dus de kans is dan groot dat zij het niet opshopt maar ik de velgen van zijn Mercedes AMG sponsor, wat ik dus ook niet zoek...

P.S. Weet je dat je niet om deze info vroeg, maar omdat je hoertjes noemde, dacht ik er ineens aan dat ik dat in mijn meer dan 10 jarige "moneyloser-loopbaan" ook wel eens heb overdacht...
pi_154358556
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 13:55 schreef Shoesss het volgende:
P.S. Weet je dat je niet om deze info vroeg, maar omdat je hoertjes noemde, dacht ik er ineens aan dat ik dat in mijn meer dan 10 jarige "moneyloser-loopbaan" ook wel eens heb overdacht...
Misschien moet je dan eens een goede Prinses zoeken.
pi_154358558
Ik heb ook nog wel een bankrekeningnummer hoor.. ;-)
pi_154360445
Leuke fetisj wel.

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2015 15:12:01 ]
pi_154360666
quote:
17s.gif Op woensdag 15 juli 2015 14:00 schreef Kimberly1987 het volgende:
Ik heb ook nog wel een bankrekeningnummer hoor.. ;-)
haha anno 2015 zijn er weinig mensen in Nederland die geen bankrekeningnummer hebben...

Doet me overigens weer aan een aspect van mijn fetish denken:
Meestal (maar niet altijd) is het contact beginnen met storten een indicator dat het meestal geen contact is dat ik zoek. Zijn vaak dames die inderdaad vooral denken: "lekker makkelijk geld" en niet zozeer stilstaan nij de andere facetten die er nodig zijn om zeg maar een dergelijk contact in zekere zijn op iets langere termijn "leuk" te laten zijn.
Anderzijds werkt een storting soms wel om iemand te overtuigen dat de fetisj serieus is, soms zijn er dames sceptisch maar doet een donatie hun gevoel omslaan (of maakt ze lekker hebberig, en ruiken ze meer, geen idee).

p.s. dit niet als specifieke reactie op jouw one liner (want wellicht bedoelde je het grappig) maar sommige one liners doen me toch weer denken aan hoe mijn fetisj voor mij voelt en werkt en dan denk ik dat het voor mensen die benieuwd zijn hoe zoiets werkt, toch weer een beetje verhelderd kan werken ofzo :)
pi_154360698
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 15:11 schreef Myrr het volgende:
Leuke fetisj wel.
Dank voor je reactie, in welk opzicht bedoel je dat, als ik vragen mag? Gewoon ingrigerend? Of grappig dat iemand zich zo euhmm wegcijfert voor een prinses? of nog wat anders?
pi_154361222
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 15:20 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Dank voor je reactie, in welk opzicht bedoel je dat, als ik vragen mag? Gewoon ingrigerend? Of grappig dat iemand zich zo euhmm wegcijfert voor een prinses? of nog wat anders?
Gewoon omdat het nieuw is voor me, kan er meer begrip voor tonen dan bijvoorbeeld een p/p fetisj.
Hoe zou je er in staan als je een relatie zou hebben? Zou je er dan (stiekem) mee doorgaan? Kan me zomaar voorstellen dat je partner het er niet mee eens is dat jij je geld aan zulke dames uitgeeft. :P

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2015 15:42:53 ]
pi_154361673
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 15:39 schreef Myrr het volgende:

[..]

Gewoon omdat het nieuw is voor me, kan er meer begrip voor tonen dan bijvoorbeeld een p/p fetisj.
Hoe zou je er in staan als je een relatie zou hebben? Zou je er dan (stiekem) mee doorgaan? Kan me zomaar voorstellen dat je partner het er niet mee eens is dat jij je geld aan zulke dames uitgeeft. :P
Dank voor je reactie,

Klopt wat je zegt, maar ja als die dame er goed in is, is het ook wel een kick om er mee door te gaan als zij me het gevoel geeft dat zij er meer recht op heeft, En ik zal dan smoesjes moeten verzinnen (bv eigen uitgaven/ aankopen hoger voordoen).
Maar goed, toen ik dit in een relatie deed, hadden ik en mijn partner gemeenschappelijke lasten en daarnaast ons eigen geld. Maar dat de partner het niet fijn vindt, is natuurlijk logisch.
Vaak is het echter voor de geldplukdame dan ook juist een extra kick om het voor elkaar te krijgen, is mijn ervaring.

Over de aspecten over deze situatie en of dit al dan niet vreemdgaan is, zie eerder in dit draadje...is al even aan de orde geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')