Ik denk dat je overschat hoeveel meisjes voldoen aan mijn ideaal, het valt vaak allemaal toch heel erg tegen (zie mijn laatste reactie op Lenny77).quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je weleens op het Vivaforum gekeken? Of dat van Cosmopolitan (als die er een heeft): volgens mij lopen daar volksstammen meisjes die voldoen aan jouw ideaal.
Mij maakt het niet uit, maar slow chatten is hier niet de juiste plek mijns inziens..quote:b]Op woensdag 15 juli 2015 21:20 schreef Tinkepink het volgende:[/b]
Hmm, ben niet zo van het het prive gaan op Fok! En zolang je die pi gebruikt al helemaal niet
500 euro?quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
Weet niet meer wat ik je vroeg trouwens.
Hahahaquote:
Is ook lastig om al die toespelingen te onthouden (al was die van 500 euro pas een paar posts geleden)quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
HahahaNee. Dat schilderij dat ik wil hebben is duurder
![]()
Ik weet het echt niet meer.
Goede vraag!quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:31 schreef Voszje het volgende:
Hoe kwam je er eigenlijk achter dat dit is waar je op kickt? Je hebt er al 10-15 jaar ervaring mee zeg je, maar hoe waardoor ben je je dan bewust geworden van je 'fetisj'?
Heb al meerdere malen aangegeven dat ik hier ben gaan posten gezien de openheid en het eens van me kunnen afschrijven , en dat zoeken op 1001 manieren kan en zeker geen doel is, en dat daarvoor betere plekken zijn, maar je kan overal iemand tegenkomen natuurlijk...quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Van mij zijn het trouwens geen toespelingen hoor. Denk serieus dat je hier op het verkeerde forum zit als je op zoek bent naar een prinsesje.
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:43 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Goede vraag!
Als ik heel eerlijk ben en terugdenk had ik het vroeger al een beetje in me.
Toen ik 14 was ofzo en rookte (wat ik nu al 10 jaar niet meer doe) waren sigaretten nog best kostbaar voor de meesten, en een meid op school vroeg me in de pauze om een sigaret. Na een tijd vroeg ze een keer of ik er een paar had voor haar (en dat ik ze wel een keer terug kreeg) maar op den duur bracht ik zelfs een pakje voor haar mee (niet elke dag maar wel vaak) en van dat teruggeven kwam niks.
Dat was denk ik mijn eerste ervaring op dit gebied en achteraf denk ik dat ik er toen misschien al op kickte dat ze dat zo deed, mij alleen daarvoor gebruikte.
Daarna is het concreter geworden tijdens mijn studie met een meisje waar ik vriendschappelijk mee om ging en we gingen dus ook wel eens samen naar de stad.
Zij was nogal shopperig maar had het minder breed dan ik, toen was de afspraak dat ik iets voor zou schieten en zij zou het dan terugbetalen. Maar goed, ze had telkens een andere smoes maar eigenlijk was ik het zelf die dan attendeerde dat er weer wat leuks was in de stad en dat het geen punt was.
Het maakte me opgewonden, ze was erg mooi en die kleding maakte haar nog mooier.
Het was toen meer onder met motto van: als jij er blij mee bent dan ben ik dat ook, ik moet zeggen dat ze echt niet aandrong en het steeds vanuit mezelf kwam...maar het voelde goed en ik had het idee dat mijn geld zo goed besteed was (al ging het toen om minder nog dan nu)
Maar Na die tijd is het dus zeg maar verder ontwikkeld en extremer geworden en merkte ik dat het mij gewoon een kick gaf en vooral als de dame het normaal vond en ervan liet merken dat het prima was dat ik maar wat soberder leefde ten gunste van haar...
Het proces is lastig precies te herinneren maar dit zijn denk ik wel 2 ijkpunten geweest...
of hoe je dat ook noemt...
Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd...
En nog maar een toespelingquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Van mij zijn het trouwens geen toespelingen hoor.. Maar als je in een zakelijke transactie (geen seks, geen verplichtingen, geen gezeur) van je geld af wilt? Geen probleem.
Zoals gezegd is dat niet iets waar ik bij aanvang van mijn posts heb bij stilgestaan. Maar als ik denk dat iemand geschikt is en die persoon denkt dat ook over mij, waarom niet?quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:47 schreef Voszje het volgende:
Je zou er dus ook voor openstaan om gewoon iemand hiervoor te ontmoeten via FOK!?
Het lange antwoord maakt het wel een stuk interessanter.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:50 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Zoals gezegd is dat niet iets waar ik bij aanvang van mijn posts heb bij stilgestaan. Maar als ik denk dat iemand geschikt is en die persoon denkt dat ook over mij, waarom niet?
Zou wat zijn, als die persoon dan hier verslag gaat doen hoe ze me kaalplukt
Al is mijn ervaring zoals ik zei dat dames vaak en public toch het brave meisje willen zijn en "zoiets nooit zouden doen" , dus ik snap als iemand het prive wil houden, en het geeft mij geen extra kick ofzo.
Wat wel het geval is als ze er met haar vriendinnen over giechelt en laat zien hoe ver ze me krikgt
Maar goed, lang antwoord met uitweidingen waar ik met ja had kunnen volstaan...
Ben Nederlander en houd niet van zo van heels...dus voldoe niet aan het/jouw prototypequote:Op woensdag 15 juli 2015 21:51 schreef LXIV het volgende:
Ben je een Aziaat? Ik dacht dat deze fetish voornamelijk voorkwam bij kleine Aziatische mannetjes met brillen, die hun Yen's dan afstonden aan lange blonde vrouwen op hoge hakken.
Heeft niet lang geduurdquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:46 schreef Shoesss het volgende:
Sorry ik heb steeds die rare emotion inderdaad, haal hem nu voor altijd weg
Dat hoopt TS natuurlijk ook!quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:51 schreef VeX- het volgende:
Ik hoop dat je helemaal kaal geplukt wordt en berooid achterblijft.
Je bent van de sneakers?quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:52 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Ben Nederlander en houd niet van zo van heels...dus voldoe niet aan het/jouw prototype
Nogmaals. Dat is geen toespeling. Maar gewoon een rechtstreeks aanbod: als jij van je geld af wilt, prima. Help ik je mee.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:46 schreef Shoesss het volgende:
[..]
En nog maar een toespeling
Sorry ik heb steeds die rare emotion inderdaad, haal hem nu voor altijd weg, dank voor de opmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |