abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:46:59 #151
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_154364915
Vraagje... Wat voor baan heb je?

Als man zijnde zou het me heerlijk lijken om een vrouwelijke versie van jou te vinden... Wie weet op een dag o|O
Ik ben geil
pi_154365084
Ik vind het niet eens zo'n heel rare, maar mogelijk wat ongezonde, fetish. Het is toch gewoon een (extreme) uitvergroting van de man-vrouw verhouding, waarbij alleen het mannelijke aspect 'wat' :') aan dominantie inboet. Dat zie je zo vaak, met topzakenmannen die zich volledig gedomineerd willen zien worden op seksueel vlak. Ik ken je verdienpotentie alleen niet, maar het zou wel vervelend kunnen worden als je straks twee ton netto per jaar kan toucheren.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_154365867
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:56 schreef nostra het volgende:
Ik vind het niet eens zo'n heel rare, maar mogelijk wat ongezonde, fetish. Het is toch gewoon een (extreme) uitvergroting van de man-vrouw verhouding, waarbij alleen het mannelijke aspect 'wat' :') aan dominantie inboet. Dat zie je zo vaak, met topzakenmannen die zich volledig gedomineerd willen zien worden op seksueel vlak. Ik ken je verdienpotentie alleen niet, maar het zou wel vervelend kunnen worden als je straks twee ton netto per jaar kan toucheren.
Vind dit wel een mooie typering, met dien verstande dat, wellicht veel mannen het (in veel lichtere mate) bij hun eigen partner hebben.
En tja, hangt van de situatie af maar kan er elke maand tussen de 500 en 1000 euro aan missen, mede afhankelijk natuurlijk hoe sober ik zelf leef...
Maar zoals eerder aangegeven, als ik bv 20k per maand verdiende en ik liet me op deze manier voor 1k pakken, dan zou het juist niet leuk zijn, ik moet het echt voelen en merken dat ik krap moet leven voor/door haar,,,
  woensdag 15 juli 2015 @ 19:19:08 #154
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154367266
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:32 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Vind dit wel een mooie typering, met dien verstande dat, wellicht veel mannen het (in veel lichtere mate) bij hun eigen partner hebben.
En tja, hangt van de situatie af maar kan er elke maand tussen de 500 en 1000 euro aan missen, mede afhankelijk natuurlijk hoe sober ik zelf leef...
Maar zoals eerder aangegeven, als ik bv 20k per maand verdiende en ik liet me op deze manier voor 1k pakken, dan zou het juist niet leuk zijn, ik moet het echt voelen en merken dat ik krap moet leven voor/door haar,,,
Hoeveel verdien je dan? Als je dit kan missen zit je nog onder modaal. Als je modaal verdient kan daar nog wel wat meer vanaf hoor :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 15 juli 2015 @ 19:36:02 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154367752
Weet je wat ik trouwens wel raar vind TS?
Je geeft aan dat je wilt dat je wilt dat het meisje als een prinses leeft dankzij jouw geld. Waarom mag ze niet zelf weten waar ze het aan uitgeeft? Jouw geld weggeven aan anderen, gewoon omdat het kan is toch ook leuk? Of is dan de lol eraf?
pi_154367828
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoeveel verdien je dan? Als je dit kan missen zit je nog onder modaal. Als je modaal verdient kan daar nog wel wat meer vanaf hoor :')
Nou ja, missen is inderdaad een relatief begrip. Als je een behoorlijke hypotheek, de gebruikelijke vaste lasten, geen AH opwarmmaaltijden consumeert en een redelijke auto hebt, dan heb je meer dan modaal nodig om dat te kunnen missen.
Dus wat betreft je laatste zin heb je denk ik wel gelijk...

Ik ben open wat betreft mijn fetisj maar dergelijke prive cijfers als inkomen vind ik niks om hier openbaar neer te zetten (en op een andere wijze kan ik dat nog niet gezien mijn nieuwe account), anders zou je het best mogen weten hoor..
pi_154367918
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:36 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ik trouwens wel raar vind TS?
Je geeft aan dat je wilt dat je wilt dat het meisje als een prinses leeft dankzij jouw geld. Waarom mag ze niet zelf weten waar ze het aan uitgeeft? Jouw geld weggeven aan anderen, gewoon omdat het kan is toch ook leuk? Of is dan de lol eraf?
Als ze alles weggeeft aan anderen. leeft ze toch niet als een prinses?
Eerder als een soort moeder Theresa, dan kan ik zelf mijn goede doelen wel kiezen :)

Op zich is het wel leuk als ze er inderdaad een vriendin van laat meegenieten (bv samen uit gaan eten terwijl ik thuis zit). En ze mag toch best zelf weten waar ze het aan uitgeeft, als ik van platte shoes houd en zij van pumps, dan is dat jammer voor mij. Of ze houdt helemaal niet van shoes, dan koopt ze er toch wat anders voor.
Maar de meeste dames die aan de eigenschappen voldoen die ik zoek zijn denk ik niet de types die het zomaar weggeven, die maken het lekker zelf op, is mijn ervaring...
  woensdag 15 juli 2015 @ 20:02:24 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154368404
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:42 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Als ze alles weggeeft aan anderen. leeft ze toch niet als een prinses?
Eerder als een soort moeder Theresa, dan kan ik zelf mijn goede doelen wel kiezen :)

Op zich is het wel leuk als ze er inderdaad een vriendin van laat meegenieten (bv samen uit gaan eten terwijl ik thuis zit). En ze mag toch best zelf weten waar ze het aan uitgeeft, als ik van platte shoes houd en zij van pumps, dan is dat jammer voor mij. Of ze houdt helemaal niet van shoes, dan koopt ze er toch wat anders voor.
....
Sowieso. Na een paar maanden schoenen van een paar honderd euro gekocht te hebben is het tijd voor een goede schoenenkast :+

Twijfel wel of je serieus bent of dit überhaupt weleens in de praktijk hebt gebracht (of troll bent).
pi_154368677
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Sowieso. Na een paar maanden schoenen van een paar honderd euro gekocht te hebben is het tijd voor een goede schoenenkast :+

Twijfel wel of je serieus bent of dit überhaupt weleens in de praktijk hebt gebracht (of troll bent).
Die laatste zin klinkt bijna als uitlokking!

heb dit talloze malen in de praktijk gebracht, maar zoals gezegd gooi ik niet alles openbaar, anders zou ik wel print screens van bankafschriften kunnen uploaden, met rek nrs geblurred met een omschrijving die helder is, of mijn appjes met diverse personen die ik nog heb.
En pmmen kan ik nog niet zoals gezegd...

Maar goed, als ik er zo over nadenk, heb ik ook niks te bewijzen, ik vind het fijn om hier mijn verhaal kwijt te kunnen en benieuwd naar de mening van anderen, en als iemand het om wat voor reden niet gelooft dan is het zijn of haar probleem :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 20:16:06 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154368742
Je hoeft ook niets te bewijzen.
Alleen 500 euro per maand aan schoenen.....
Maar ik was even vergeten dat je ook een platte schoenen fetish hebt
  Moderator woensdag 15 juli 2015 @ 20:24:27 #161
441859 crew  Lenny77
pi_154368941
Maar waar lopen die relaties dan uiteindelijk op stuk!? Ben jij ze op een bepaald moment beu? Stoppen ze er vanzelf mee?
Want zo een meisje zou hier natuurlijk jaaaaaren mee door kunnen gaan!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_154368999
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
Je hoeft ook niets te bewijzen.
Alleen 500 euro per maand aan schoenen.....
Maar ik was even vergeten dat je ook een platte schoenen fetish hebt
Wat bedoel je met die laatste zin?
pi_154369167
Goed
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:24 schreef Lenny77 het volgende:
Maar waar lopen die relaties dan uiteindelijk op stuk!? Ben jij ze op een bepaald moment beu? Stoppen ze er vanzelf mee?
Want zo een meisje zou hier natuurlijk jaaaaaren mee door kunnen gaan!!
Goede reactie!
Er zijn diverse redenen geweest:

-Meiden die ermee begonnen toen ze studerende waren en daarna zelf een baan en een "ander"leven waar ze dit niet meer bij vonden horen
-Dames die een relatie kregen en haar partner het niet prettig vond
-Ook soms dat het inderdaad na een tijd saaier werd. Ik wil natuurlijk in het begin de dame een beetje uitleggen wat ik zoek, maar daarna is het wel prettig dat zij touwtjes in handen neemt en iinitiatief neemt, en de grenzen verlegt.
Een dame die denkt ik, elke maand nieuwe shoes, dus de 20e even een paar appjes en een afspraak, dan is de spanning er zo vanaf.
-Vaak blijken dames, als het verder gaat, er meer moeite mee te hebben dan zij zelf vooraf zouden vermoeden, gewetensproblemen of bv toch aan mij goedkeuring vragen of het goed is wat ze doen of dat ze verder mogen gaan.

en zo zijn er nog veel meer redenen, op zich jammerlijk dat juist 2 die heel prettig waren misliepen doordat zij een relatie kreeg en haar vriend het niet zag zitten. Maar begrijpelijk, part of the game en dien dat te respecteren.
  woensdag 15 juli 2015 @ 20:35:11 #164
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154369234
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:27 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Wat bedoel je met die laatste zin?
Dat je van platte schoenen houdt ;)
pi_154369545
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat je van platte schoenen houdt ;)
Ja en wat heeft het feit dat je dat even was vergeten dan met het voorgaande te maken?
Volg het even niet helemaal, maar goed
  woensdag 15 juli 2015 @ 20:48:25 #166
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154369678
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:45 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Ja en wat heeft het feit dat je dat even was vergeten dan met het voorgaande te maken?
Volg het even niet helemaal, maar goed
Verbaasde me er over dat je het steeds over schoenen kopen had. En dacht daarom aan een troll. Maar toen realiseerde ik me dat je ook van schoenen houdt. En dat dit soort reacties dus volledig in lijn liggen. En je dus mogelijk geen troll bent.
pi_154369926
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Verbaasde me er over dat je het steeds over schoenen kopen had. En dacht daarom aan een troll. Maar toen realiseerde ik me dat je ook van schoenen houdt. En dat dit soort reacties dus volledig in lijn liggen. En je dus mogelijk geen troll bent.
Okee, dank voor je uitleg in ieder geval :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:01:02 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154370116
Nog een vraag. Waarom gebruik je :{ als posticoon? Het lijkt nu net of je de reacties irritant vind.
pi_154370214
Ok ging per ongeluk, sorry...
In ieder geval een minder directe vraag dan een maandinkomen maar dank je voor de attendering
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:05:23 #170
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154370282
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:03 schreef Shoesss het volgende:
Ok ging per ongeluk, sorry...
In ieder geval een minder directe vraag dan een maandinkomen maar dank je voor de attendering
Ben erg direct :') En lomp. En erg nieuwsgierig :')
pi_154370394
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ben erg direct :') En lomp. En erg nieuwsgierig :')
Waarom schrijf jij trouwens "je vind" hierboven in plaats van vindt?
Onder het motto van: dan kan ik ook wel eens een directe cq lompe wedervraag stellen :)

Beter weer on topic want wordt soort slow chat zo
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:09:59 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154370439
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:08 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Waarom schrijf jij trouwens "jij vindt" zonder t?
Onder het motto van: dan kan ik ook wel eens een directe cq lompe wedervraag stellen :)

Beter weer on topic want wordt soort slow chat zo
Woon in Duitsland. En ben daardoor lakser geworden met taal. Treurig overigens, want ik stel correct taalgebruik erg op prijs :')
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:11:25 #173
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154370503
Heb je weleens op het Vivaforum gekeken? Of dat van Cosmopolitan (als die er een heeft): volgens mij lopen daar volksstammen meisjes die voldoen aan jouw ideaal.
pi_154370618
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Woon in Duitsland. En ben daardoor lakser geworden met taal. Treurig overigens, want ik stel correct taalgebruik erg op prijs :')
Jouw Duits zal dan weer een stuk beter zijn dan mijn Nederlands, en was maar een grapje, omdat je het over lomp had, even kijken hoe je zou reageren :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:16:59 #175
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154370707
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:14 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Jouw Duits zal dan weer een stuk beter zijn dan mijn Nederlands, en was maar een grapje, omdat je het over lomp had, even kijken hoe je zou reageren :)
Op redelijke verwijten wordt redelijk gereageerd.
Maar ontopic: Vivaforum? Grazia? Cosmo?
Grazia is misschien nog wel het beste, want gericht op jonge, niet al te kapitaalkrachtige materialistische meisjes.

Als je nu van je geld af wilt, ik heb een mooi maar veel te duur schilderij gezien :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')