Vind dit wel een mooie typering, met dien verstande dat, wellicht veel mannen het (in veel lichtere mate) bij hun eigen partner hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:56 schreef nostra het volgende:
Ik vind het niet eens zo'n heel rare, maar mogelijk wat ongezonde, fetish. Het is toch gewoon een (extreme) uitvergroting van de man-vrouw verhouding, waarbij alleen het mannelijke aspect 'wat'aan dominantie inboet. Dat zie je zo vaak, met topzakenmannen die zich volledig gedomineerd willen zien worden op seksueel vlak. Ik ken je verdienpotentie alleen niet, maar het zou wel vervelend kunnen worden als je straks twee ton netto per jaar kan toucheren.
Hoeveel verdien je dan? Als je dit kan missen zit je nog onder modaal. Als je modaal verdient kan daar nog wel wat meer vanaf hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:32 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Vind dit wel een mooie typering, met dien verstande dat, wellicht veel mannen het (in veel lichtere mate) bij hun eigen partner hebben.
En tja, hangt van de situatie af maar kan er elke maand tussen de 500 en 1000 euro aan missen, mede afhankelijk natuurlijk hoe sober ik zelf leef...
Maar zoals eerder aangegeven, als ik bv 20k per maand verdiende en ik liet me op deze manier voor 1k pakken, dan zou het juist niet leuk zijn, ik moet het echt voelen en merken dat ik krap moet leven voor/door haar,,,
Nou ja, missen is inderdaad een relatief begrip. Als je een behoorlijke hypotheek, de gebruikelijke vaste lasten, geen AH opwarmmaaltijden consumeert en een redelijke auto hebt, dan heb je meer dan modaal nodig om dat te kunnen missen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je dan? Als je dit kan missen zit je nog onder modaal. Als je modaal verdient kan daar nog wel wat meer vanaf hoor
Als ze alles weggeeft aan anderen. leeft ze toch niet als een prinses?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:36 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ik trouwens wel raar vind TS?
Je geeft aan dat je wilt dat je wilt dat het meisje als een prinses leeft dankzij jouw geld. Waarom mag ze niet zelf weten waar ze het aan uitgeeft? Jouw geld weggeven aan anderen, gewoon omdat het kan is toch ook leuk? Of is dan de lol eraf?
Sowieso. Na een paar maanden schoenen van een paar honderd euro gekocht te hebben is het tijd voor een goede schoenenkastquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:42 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Als ze alles weggeeft aan anderen. leeft ze toch niet als een prinses?
Eerder als een soort moeder Theresa, dan kan ik zelf mijn goede doelen wel kiezen
Op zich is het wel leuk als ze er inderdaad een vriendin van laat meegenieten (bv samen uit gaan eten terwijl ik thuis zit). En ze mag toch best zelf weten waar ze het aan uitgeeft, als ik van platte shoes houd en zij van pumps, dan is dat jammer voor mij. Of ze houdt helemaal niet van shoes, dan koopt ze er toch wat anders voor.
....
Die laatste zin klinkt bijna als uitlokking!quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sowieso. Na een paar maanden schoenen van een paar honderd euro gekocht te hebben is het tijd voor een goede schoenenkast![]()
Twijfel wel of je serieus bent of dit überhaupt weleens in de praktijk hebt gebracht (of troll bent).
Wat bedoel je met die laatste zin?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
Je hoeft ook niets te bewijzen.
Alleen 500 euro per maand aan schoenen.....
Maar ik was even vergeten dat je ook een platte schoenen fetish hebt
Goede reactie!quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:24 schreef Lenny77 het volgende:
Maar waar lopen die relaties dan uiteindelijk op stuk!? Ben jij ze op een bepaald moment beu? Stoppen ze er vanzelf mee?
Want zo een meisje zou hier natuurlijk jaaaaaren mee door kunnen gaan!!
Ja en wat heeft het feit dat je dat even was vergeten dan met het voorgaande te maken?quote:
Verbaasde me er over dat je het steeds over schoenen kopen had. En dacht daarom aan een troll. Maar toen realiseerde ik me dat je ook van schoenen houdt. En dat dit soort reacties dus volledig in lijn liggen. En je dus mogelijk geen troll bent.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:45 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Ja en wat heeft het feit dat je dat even was vergeten dan met het voorgaande te maken?
Volg het even niet helemaal, maar goed
Okee, dank voor je uitleg in ieder gevalquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Verbaasde me er over dat je het steeds over schoenen kopen had. En dacht daarom aan een troll. Maar toen realiseerde ik me dat je ook van schoenen houdt. En dat dit soort reacties dus volledig in lijn liggen. En je dus mogelijk geen troll bent.
Ben erg directquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:03 schreef Shoesss het volgende:
Ok ging per ongeluk, sorry...
In ieder geval een minder directe vraag dan een maandinkomen maar dank je voor de attendering
Waarom schrijf jij trouwens "je vind" hierboven in plaats van vindt?quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben erg directEn lomp. En erg nieuwsgierig
Woon in Duitsland. En ben daardoor lakser geworden met taal. Treurig overigens, want ik stel correct taalgebruik erg op prijsquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:08 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij trouwens "jij vindt" zonder t?
Onder het motto van: dan kan ik ook wel eens een directe cq lompe wedervraag stellen
Beter weer on topic want wordt soort slow chat zo
Jouw Duits zal dan weer een stuk beter zijn dan mijn Nederlands, en was maar een grapje, omdat je het over lomp had, even kijken hoe je zou reagerenquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Woon in Duitsland. En ben daardoor lakser geworden met taal. Treurig overigens, want ik stel correct taalgebruik erg op prijs
Op redelijke verwijten wordt redelijk gereageerd.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:14 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Jouw Duits zal dan weer een stuk beter zijn dan mijn Nederlands, en was maar een grapje, omdat je het over lomp had, even kijken hoe je zou reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |