abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154372476
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:54 schreef Voszje het volgende:

[..]

Je bent van de sneakers? :D
haha het zijn veel posts om te lezen, maar nog maar eens : ben meer van de flats.
ballerinas en platte laarsjes en bij sommige meiden uggs (maar dat staat bij de een leuk en bij de ander lomp, hangt van stijl en type af).
Sneakers ook wel ok....als het geen nike air Max zijn (behalve schattige roze ofzo)

Maar zoals ik zei, is dat allemaal niet superbelangrijk, heb ook met dames contact gehad die alleen heels droegen en kochten, als ik ga bepalen welke shoes zij draagt is zij geen prinses meer he (en bovendien niet helemaal haarzelf)...
pi_154372530
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 21:56 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nogmaals. Dat is geen toespeling. Maar gewoon een rechtstreeks aanbod: als jij van je geld af wilt, prima. Help ik je mee.
Das bijna hetzelfde dat als de OVJ zegt dat het dood door schuld is, en de verdachte zegt : nee hoor, U zit ernaast, het is gewoon moord :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:59:38 #203
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_154372563
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:57 schreef Shoesss het volgende:

[..]

haha het zijn veel posts om te lezen, maar nog maar eens : ben meer van de flats.
ballerinas en platte laarsjes en bij sommige meiden uggs (maar dat staat bij de een leuk en bij de ander lomp, hangt van stijl en type af).
Sneakers ook wel ok....als het geen nike air Max zijn (behalve schattige roze ofzo)

Maar zoals ik zei, is dat allemaal niet superbelangrijk, heb ook met dames contact gehad die alleen heels droegen en kochten, als ik ga bepalen welke shoes zij draagt is zij geen prinses meer he (en bovendien niet helemaal haarzelf)...
Sorry, daar had ik dus even overheen gelezen. Mijn sneakertic liet ineens van zich horen. :9 Het maakt je dus niet zoveel uit wélke schoenen het worden, als jij ze maar hebt betaald en de dame in kwestie zich gedraagt als een verwend prinsesje.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:59:50 #204
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_154372572
Is het voor jou dan niet spannender als die vrouw het geld uitgeeft aan totaal nutteloze, luxe zaken? Ik bedoel, als ze er de gasrekening van betaalt lijkt mij er ook weinig opwindends aan.
Het enige geile wat ik me er nog van kan voorstellen is als zo'n vrouw dan schoenen koopt van 1000 euro, die ze feitelijk niet nodig heeft, terwijl jij dan de rest van de maand 'op een houtje bijt'. Niet voor de vaste lasten en de boodschappen, dat is eerder leifdadigheid.
The End Times are wild
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:00:18 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154372603
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:58 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Das bijna hetzelfde dat als de OVJ zegt dat het dood door schuld is, en de verdachte zegt : nee hoor, U zit ernaast, het is gewoon moord :)
Ja. Maar zo plat is het toch?
Ik wil een schilderij. En schoenen. die ook wel :') (wel met hakken). Ik schilderij, geen verplichtingen en geen gezeur. Jij een fijn gevoel. Win win.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_154372705
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:59 schreef Voszje het volgende:

[..]

Sorry, daar had ik dus even overheen gelezen. Mijn sneakertic liet ineens van zich horen. :9 Het maakt je dus niet zoveel uit wélke schoenen het worden, als jij ze maar hebt betaald en de dame in kwestie zich gedraagt als een verwend prinsesje.
Ja iets genuanceerder maar okee...
Daarnaast hoeft het ook niet perse om schoenen te gaan...
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:03:52 #207
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_154372732
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:02 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Ja iets genuanceerder maar okee...
Daarnaast hoeft het ook niet perse om schoenen te gaan...
Got it. ;) Ik heb heel veel wensen en dus geld nodig, maar het blijft een serieus topic.. Dus ik stop maar. :D
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:04:06 #208
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_154372741
Je kunt ook gewoon trouwen, dat komt in feite op hetzelfde neer.
The End Times are wild
pi_154372828
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:59 schreef LXIV het volgende:
Is het voor jou dan niet spannender als die vrouw het geld uitgeeft aan totaal nutteloze, luxe zaken? Ik bedoel, als ze er de gasrekening van betaalt lijkt mij er ook weinig opwindends aan.
Het enige geile wat ik me er nog van kan voorstellen is als zo'n vrouw dan schoenen koopt van 1000 euro, die ze feitelijk niet nodig heeft, terwijl jij dan de rest van de maand 'op een houtje bijt'. Niet voor de vaste lasten en de boodschappen, dat is eerder leifdadigheid.
Goede post, heb je helemaal gelijk in...
Heb om deze redenen ook al eerder in dit topic aangegeven dat ik niet volgens bepaalde dating sites werk die hier werden genoemd omdat daarop veelal inderdaad vrouwen in geldnood afkomen en denken "ok, lekker makkelijk" terwijl ze verder qua wat ik zoek helemaal niet voldoen (omdat ze simpel gezegd niet op financial domination en mij krap laten leven kicken, maar gewoon uit geldnood het idee hebben).
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:09:19 #210
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_154372924
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:36 schreef Teydelyk het volgende:
Ts heb je een goede relatie met je moeder/vader gehad?
nee dus
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  Licht Ontvlambaar woensdag 15 juli 2015 @ 22:09:25 #211
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_154372933
Ik wil wel graag een paar Louboutins, eigenlijk.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_154372951
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:04 schreef LXIV het volgende:
Je kunt ook gewoon trouwen, dat komt in feite op hetzelfde neer.
:D :D
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_154372967
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:03 schreef Voszje het volgende:

[..]

Got it. ;) Ik heb heel veel wensen en dus geld nodig, maar het blijft een serieus topic.. Dus ik stop maar. :D
Is dat het enige dat je hebt (geld nodig) of heb je het idee dat je ook de overige aspecten van een dergelijk contact aantrekkelijk vindt? Want zoals je het zo formuleert klinkt het niet als iets dat ik zoek en beschreven heb...

Overigens nogmaals (lastig misschien gezien de vele berichten vanavond om alles te lezen) maar kan niet pmmen en dmmen gezien de leeftijd van mijn acoount maar deze wel ontvangen dus als je verdere vragen hebt die je hier niet wil stellen, kan dat altijjd, ik kan dan alleen niet reageren via die message dus ziul je daar iets op moeten verzinnen...
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:11:49 #214
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_154373013
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:06 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Goede post, heb je helemaal gelijk in...
Heb om deze redenen ook al eerder in dit topic aangegeven dat ik niet volgens bepaalde dating sites werk die hier werden genoemd omdat daarop veelal inderdaad vrouwen in geldnood afkomen en denken "ok, lekker makkelijk" terwijl ze verder qua wat ik zoek helemaal niet voldoen (omdat ze simpel gezegd niet op financial domination en mij krap laten leven kicken, maar gewoon uit geldnood het idee hebben).
Ik denk dat er helemaal geen vrouwen zijn die daar op kicken. Ik denk dat er hooguit vrouwen zijn die het niet interesseert dat jij krap leeft en bereid zijn het geld enkel aan luxe zaken uit te geven. Daar zul je het mee moeten doen, de rest is toneel.
The End Times are wild
pi_154373053
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:09 schreef Sjeen het volgende:
Ik wil wel graag een paar Louboutins, eigenlijk.
haha die heb ik 1 x met iemand gekocht, en nog wel high heels.
Heel verhaal maar was toen wel leuk
Veel gedoe om een rood zooltje maar ieder zijn smaak :)
pi_154373156
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat er helemaal geen vrouwen zijn die daar op kicken. Ik denk dat er hooguit vrouwen zijn die het niet interesseert dat jij krap leeft en bereid zijn het geld enkel aan luxe zaken uit te geven. Daar zul je het mee moeten doen, de rest is toneel.
Denk dat je onderschat hoeveel dames het leuk vinden dat iemand doet wat ze zeggen en ook andere klusjes voor ze opknapt, of je ook verbaal een slecht gevoel te geven.
Financial domination is een beetje een term die ik daar op plakte en niet altijd helemaal passend is,
maar veel dames vinden het echt wel grappig en lachwekkend dat iemand zulke dingen doet.

Maar goed, dank voor je bijdrage, zelf ben je een kenner zo te horen :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:15:43 #217
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_154373162
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:10 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Is dat het enige dat je hebt (geld nodig) of heb je het idee dat je ook de overige aspecten van een dergelijk contact aantrekkelijk vindt? Want zoals je het zo formuleert klinkt het niet als iets dat ik zoek en beschreven heb...

Overigens nogmaals (lastig misschien gezien de vele berichten vanavond om alles te lezen) maar kan niet pmmen en dmmen gezien de leeftijd van mijn acoount maar deze wel ontvangen dus als je verdere vragen hebt die je hier niet wil stellen, kan dat altijjd, ik kan dan alleen niet reageren via die message dus ziul je daar iets op moeten verzinnen...
Ik denk inderdaad dat ik niet helemaal binnen jouw referentiekader val. ;) In mijn allereerste reactie hier gaf ik aan dat ik dacht dat ik zoiets toch echt niet zou kunnen. Op zich heb ik geld niet echt 'nodig'. De dingen die ik koop, zijn dan ook 9 van de 10 keer niet per definitie nodig.

Met een nieuw account kun je inderdaad niet PM'en en DM'en, dit duurt volgens mij een dag of zeven? Mocht ik nog vragen hebben, dan zal ik deze je zeker stellen. Al dan niet via een PM/DM.
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:18:38 #218
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_154373264
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:15 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Denk dat je onderschat hoeveel dames het leuk vinden dat iemand doet wat ze zeggen en ook andere klusjes voor ze opknapt, of je ook verbaal een slecht gevoel te geven.
Financial domination is een beetje een term die ik daar op plakte en niet altijd helemaal passend is,
maar veel dames vinden het echt wel grappig en lachwekkend dat iemand zulke dingen doet.

Maar goed, dank voor je bijdrage, zelf ben je een kenner zo te horen :)
Nee, dat financial domination is niet echt mijn ding hoor! Al kan ik me wel voorstellen waarom het voor jou interessant is. Ik denk alleen dat bijna alle vrouwen uit pragmatische overweging met je meegaan (dus het geld) in plaats van dat ze het zelf leuk vinden om jouw financieel te belasten.
Met andere woorden: ze hebben liever 10.000 euro van een miljonair die dit helemaal niet mist dan 5000 euro van jou als dat jou wel pijn doet. Het gaat hen gewoon om het geld (denk ik)
The End Times are wild
pi_154373320
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:15 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat ik niet helemaal binnen jouw referentiekader val. ;) In mijn allereerste reactie hier gaf ik aan dat ik dacht dat ik zoiets toch echt niet zou kunnen. Op zich heb ik geld niet echt 'nodig'. De dingen die ik koop, zijn dan ook 9 van de 10 keer niet per definitie nodig.

Met een nieuw account kun je inderdaad niet PM'en en DM'en, dit duurt volgens mij een dag of zeven? Mocht ik nog vragen hebben, dan zal ik deze je zeker stellen. Al dan niet via een PM/DM.
Als je dingen niet echt nodig hebt, en ook het geld niet, klinkt dat juist als een pre.
want dan zou bv ik gewoon krap moeten leven omdat dingen kopen die jij niet nodig hebt toch nog belangrijker zijn dan dat ik er zelf wat van kan kopen.

Ja altijd goed, of je gooit een mailadres of iets dergelijks op een DM...

Maar wel grappig dat jij denkt om deze redenen niet binnen het kader te vallen terwijl dat juist extra leuk klinkt , geen zin om alles te lezen of misschien heb ik het niet goed uitgelegd
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:22:07 #220
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_154373394
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:20 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Als je dingen niet echt nodig hebt, en ook het geld niet, klinkt dat juist als een pre.
want dan zou bv ik gewoon krap moeten leven omdat dingen kopen die jij niet nodig hebt toch nog belangrijker zijn dan dat ik er zelf wat van kan kopen.

Ja altijd goed, of je gooit een mailadres of iets dergelijks op een DM...

Maar wel grappig dat jij denkt om deze redenen niet binnen het kader te vallen terwijl dat juist extra leuk klinkt , geen zin om alles te lezen of misschien heb ik het niet goed uitgelegd
Het merendeel heb ik gelezen en ik vind je antwoorden dan ook helder.

Ik denk dat ik er niet binnen val omdat ik gewoon heel oprecht ben. Ik heb het idee dat iemand gebruiken mij tegenstaat. Ik heb er dan ook geen ervaring mee. ;)
pi_154373438
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, dat financial domination is niet echt mijn ding hoor! Al kan ik me wel voorstellen waarom het voor jou interessant is. Ik denk alleen dat bijna alle vrouwen uit pragmatische overweging met je meegaan (dus het geld) in plaats van dat ze het zelf leuk vinden om jouw financieel te belasten.
Met andere woorden: ze hebben liever 10.000 euro van een miljonair die dit helemaal niet mist dan 5000 euro van jou als dat jou wel pijn doet. Het gaat hen gewoon om het geld (denk ik)
Snap je nu waarom het zo lastig is om een geschikte kandidaat te vinden ?:)
Het moet om een mix gaan voor mij en dames hebben vaak meer van zulke eigenschappen dan je op het eerste gezicht zal denken....
Al ben ik met je eens dat ze liever 10k hebben van een miljonair. maar dat staat los van het feit dat ze kunnen genieten van mij laten bezuinigen, dat het hun een kick geeft dat het hun dan meer oplevert en dat ze kunnen lachen dat ze me zo kunnen manipuleren dat ik zover ga.

Maar uiteraard is geld de belangrijkste drijfveer, is ook prima
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:24:21 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154373475
Je weet dat je je pi ook standaard op een andere kunt instellen dan je nu doet TS?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_154373528
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 22:22 schreef Voszje het volgende:

[..]

Het merendeel heb ik gelezen en ik vind je antwoorden dan ook helder.

Ik denk dat ik er niet binnen val omdat ik gewoon heel oprecht ben. Ik heb het idee dat iemand gebruiken mij tegenstaat. Ik heb er dan ook geen ervaring mee. ;)
Ik snap je reactie, en vaak staat het meiden ook meer tegen dan ze aanvankelijk dachten, dus wie weet heb je wel een hele goede zelfkennis.

Sommigen staat het tegen en een ander denkt:" hij vraagt er zelf om dus dan maak ik hem blut ook"
dus die praat haar gebruikersgevoel weer weg. Weer een ander heeft er geen rechtvaardiging voor zichzelf bij nodig en die plukt zonder dat haar geweten haar opspeelt.
Zo is iedereen anders! Maar in ieder geval dank voor je reactie en je zelfreflectie
pi_154373587
quote:
13s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
Je weet dat je je pi ook standaard op een andere kunt instellen dan je nu doet TS?
heb nu "stel geselecteerde in als standaard"gekozen, qua fora-technologie ben ik misschien wel een beetje blond :)
pi_154373621
Als je een vriendin hebt, zou je haar niet vragen dit te doen. Maar omdat je een ander in luxe laat leven, kan je je vriendin niet in de watten leggen/samen luxe op vakantie ed. Is dit geen probleem?
Of zou je geen combi van vriendin/fetgirl aangaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')