abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:31:17 #226
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_154373695
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als je een vriendin hebt, zou je haar niet vragen dit te doen. Maar omdat je een ander in luxe laat leven, kan je je vriendin niet in de watten leggen/samen luxe op vakantie ed. Is dit geen probleem?
Of zou je geen combi van vriendin/fetgirl aangaan?
Inderdaad. Mij zou het dan opwindender lijken als je een vriendin hebt die gewoon al je geld krijgt en er mee doet wat ze wil en er voor jou dan praktisch niks overblijft. Dan weet je dat jouw vriendin zich ook daar van bewust is.
The End Times are wild
pi_154373725
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als je een vriendin hebt, zou je haar niet vragen dit te doen. Maar omdat je een ander in luxe laat leven, kan je je vriendin niet in de watten leggen/samen luxe op vakantie ed. Is dit geen probleem?
Of zou je geen combi van vriendin/fetgirl aangaan?
Die combi ben ik wel eens aangegaan, zoals vermeld..maar snap dat het wel veel posts zijn inmiddels....
Laat ik zeggen dat het dan vervelend is voor de vriendin en extra fun voor de fet girl als ze het goed aanpakt. Maar inderdaad, met een een vriendin houd ik het dan meer gelijkwaardig en dit kan problemen opleveren, een nadeel van deze fetisj
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:33:19 #228
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154373754
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:32 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Die combi ben ik wel eens aangegaan, zoals vermeld..maar snap dat het wel veel posts zijn inmiddels....
Laat ik zeggen dat het dan vervelend is voor de vriendin en extra fun voor de fet girl als ze het goed aanpakt. Maar inderdaad, met een een vriendin houd ik het dan meer gelijkwaardig en dit kan problemen opleveren, een nadeel van deze fetisj
Of juist extra leuk, de extra spanning die je dit oplevert in je relatie? Dus dat je niet alleen op een houtje moet bijten omdat een ander het leuk heeft van jouw geld, maar ook nog gezeik in je relatie krijgt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_154373769
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Inderdaad. Mij zou het dan opwindender lijken als je een vriendin hebt die gewoon al je geld krijgt en er mee doet wat ze wil en er voor jou dan praktisch niks overblijft. Dan weet je dat jouw vriendin zich ook daar van bewust is.
Heb hier al uitgebreid besproken waarom ik dit niet wil en nooit zou doen...maar goed, veel te veel posts dus snap dat het niet bij te houden is, anderzijds ook geen zin om het steeds te herhalen...

Maar komt erop neer dat de opwinding voor mij dan nul is
pi_154373878
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Of juist extra leuk, de extra spanning die je dit oplevert in je relatie?
Dat klopt, dan moet ik dingen die ik voor mezelf koop duurder maken of dingen verzinnen.
en de fet girl vond dat in de keren dat dat was gebeurd wel extra grappig.

Gelukkig woonden in deze gevallen de fet girl niet heel erg in de buurt en wist ze ook niet waar ik woonde, anders wordt het wel erg spannend en zou ze me er , nou ja mee chanteren is een zwaar woord maar ze zou op een leuke manier kunnen brengen dat ik beter doe wat ze zegt omdat ze anders mijn vriendin eens bijpraat wat ik allemaal uitspook.

Ook die gedachte is wel spannend, en geeft een extra pressiemiddel, maar of dat laatste voor mij te ver gaat weet ik niet, want daar is het nooit van gekomen...en geen idee hoe ik dat dan zou ervaren
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:39:16 #231
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_154373948
Wat zou je er dan van vinden om 'onvrijwillig' afgeperst te worden tot op het bot door een vrouw die dat geld vervolgens over de balk smijt? Is dat niet beter dan wanneer het vrijwillig is?
The End Times are wild
pi_154374196
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:39 schreef LXIV het volgende:
Wat zou je er dan van vinden om 'onvrijwillig' afgeperst te worden tot op het bot door een vrouw die dat geld vervolgens over de balk smijt? Is dat niet beter dan wanneer het vrijwillig is?
nee, want dan trekt dat juist vrouwen aan die het alleen om geldmotieven doen en ik kan dan niet denken van: okee deze is niet geschikt en ik neem een ander. een dame die ook andere drijfveren heeft zal ook goede resultaten boeken als het vrijwillig is.

Nog over je andere punt en je vergelijking 5k vs 10 k en andere motieven.

een voorbeeld om over na te denken:

dames houden van mannen met goede looks (is een feit denk ik)
wesley sneijder kan betere dames krijgen dan de vakkenvuller van de ah die er stukken beter uitziet qua looks (zal ook zo zijn)

Dat wil dan nog niet zeggen dat vrouwen alleen van geld houden (al hebben ze liever 100k dan 0,5k zakgeld en geen andere motieven (zoals looks ) meewegen, want die spelen ook altijd een rol in hun keuze

get the point?
pi_154374245

[ Bericht 100% gewijzigd door Shoesss op 15-07-2015 22:47:31 ]
pi_154374358
Jij wil haar voor iets oppervlakkigs als geld uitgeven, zonder intimiteit. Waarom zou zij wel gevoel, intimiteit of fetisjisme bij jou ervaren behalve de macht over je portemonnee? Tenzij dit haar fetisj is dan.
Oftewel: waarom denk je dat iets als jouw uiterlijk voor haar een rol zou spelen?
pi_154374442
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jij wil haar voor iets oppervlakkigs als geld uitgeven, zonder intimiteit. Waarom zou zij wel gevoel, intimiteit of fetisjisme bij jou ervaren behalve de macht over je portemonnee? Tenzij dit haar fetisj is dan.
Oftewel: waarom denk je dat iets als jouw uiterlijk voor haar een rol zou spelen?
Ik ben niet op zoek naar gevoel en intimiteit en denk niet dat mijn uiterlijk een rol speelt.
Schrijf ik zo onduidelijk?
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:54:31 #236
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154374475
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat denkt hij toch niet? Toch? Volgens mij is TS op zoek naar een meisje/vrouw dat ook het spelletje leuk vindt. Kijken hoe ver je kunt gaan tot hij begint te piepen en dan nog even over het randje. Maar niet zo ver gaan dat je er de volgende maand niets meer aan hebt. Een beetje zoals een kat met een muis kan spelen. Gewoon, omdat het kan.

Bij wederkerigheid stopte hij er ook mee als ik me het goed kan herinneren (en terecht, want dan krijg je een omgekeerde afhankelijkheid/sugar daddy relatie)
pi_154374542
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:53 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Ik ben niet op zoek naar gevoel en intimiteit en denk niet dat mijn uiterlijk een rol speelt.
Schrijf ik zo onduidelijk?
N.a.v. Je Sneijder verhaal. Tinkepink d'r uitleg is wel helder inderdaad.
pi_154374586
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:04 schreef LXIV het volgende:
Je kunt ook gewoon trouwen, dat komt in feite op hetzelfde neer.
In deze zou ik in de huwelijkse voorwaarden gelijk de alimentatie vastleggen :7
pi_154374708
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:56 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

N.a.v. Je Sneijder verhaal. Tinkepink d'r uitleg is wel helder inderdaad.
bedoelde dat geld belangrijk is en daarnaast als een paal boven water staat dat looks dat ook zijn (sneijder vs vakkenvuller dus ex fetisj)

dus in mijn geval dat geld ook belangrijk is maar dat dames ook wel die andere factoren hebben die ik zoek en dat het een het ander niet uitsluit, en dat zij liever een miljonair heeft die er niks van voelt dat die het geld mist dan mij, dus ook niet uitsluit dat er dames zijn die die trekjes hebben en zijn voorbeeld niet kloppend was.

Ofwel, waar ik bij mijn voorbeeld looks zei, vul je in mijn geval in "andere motieven dan geld die een rol spelen"
  woensdag 15 juli 2015 @ 23:03:38 #240
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_154374770
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:58 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Genoeg mannen die zich -onvrijwillig- na scheiding in een situatie bevinden die zich zeer dicht bevind bij wat TS als ideaal beschouwt!
The End Times are wild
pi_154374833
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:58 schreef -Engel- het volgende:

[..]

haha die is vooral afhankelijk van het inkomen/vermogen dat iemand na de echtscheiding heeft dus zal dan alsnog worden aangepast (in het uiterste geval door een rechter).
Overigens ben je ook alimentatie verschuligd zonder huwelijksvoorwaarden, met dien verstande dat, als je in gemeenschap van goederen trouwt en gaat scheiden, je meteen al de helft binnen hebt.
Beter dus om af te zijn van huwelijksvoorwaarden en in gemeenschap te trouwen :)

Weer eens het probleem onderstreept, lastig om echte plukgieren te vinden en als je ze alles uitlegt is het niet leuk meer :)
pi_154374976
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Of juist extra leuk, de extra spanning die je dit oplevert in je relatie? Dus dat je niet alleen op een houtje moet bijten omdat een ander het leuk heeft van jouw geld, maar ook nog gezeik in je relatie krijgt.
zeg eens eerlijk: zou dat het voor jou als plukkkende vrouw zijnde leuker maken (denk je?)
pi_154375004
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:09 schreef Shoesss het volgende:

[..]

zeg eens eerlijk: als je je erin verplaatst, zou dat het voor jou als plukkkende vrouw zijnde leuker maken (denk je?)
  woensdag 15 juli 2015 @ 23:14:09 #244
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154375122
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:09 schreef Shoesss het volgende:

[..]

zeg eens eerlijk: zou dat het voor jou als plukkkende vrouw zijnde leuker maken (denk je?)
Dat hangt er vanaf hoe de 'relatie' zich ontwikkelt. Als het onpersoonlijk blijft is het een volgende stap in het spelletje.
pi_154375203
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Genoeg mannen die zich -onvrijwillig- na scheiding in een situatie bevinden die zich zeer dicht bevind bij wat TS als ideaal beschouwt!
Dat dus :D

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:05 schreef Shoesss het volgende:

[..]

haha die is vooral afhankelijk van het inkomen/vermogen dat iemand na de echtscheiding heeft dus zal dan alsnog worden aangepast (in het uiterste geval door een rechter).
Overigens ben je ook alimentatie verschuligd zonder huwelijksvoorwaarden, met dien verstande dat, als je in gemeenschap van goederen trouwt en gaat scheiden, je meteen al de helft binnen hebt.
Beter dus om af te zijn van huwelijksvoorwaarden en in gemeenschap te trouwen :)

Weer eens het probleem onderstreept, lastig om echte plukgieren te vinden en als je ze alles uitlegt is het niet leuk meer :)
Je snapte niet waar ik op doelde.....
bij huwelijksvoorwaarden wordt de prinses beschermd voor enige schulden jouw kant :) en je kan tevens een verrrekenbeding etc opnemen waarbij je uiteindelijk ook na scheiding nog aan je prinses moet betalen

Een echte prinses zal zorgen dat ze op de erwt zit, zeg maar.
  woensdag 15 juli 2015 @ 23:17:54 #246
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154375216
Wat klinkt dat trouwens ranzig, plukkende vrouw :')
Stel me daar een beetje een volks type bij voor die de kale kip die TS is letterlijk kaalplukt :')
pi_154375330
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:17 schreef Tinkepink het volgende:
Wat klinkt dat trouwens ranzig, plukkende vrouw :')
Stel me daar een beetje een volks type bij voor die de kale kip die TS is letterlijk kaalplukt :')
Ik vind prinses leuker klinken :D
pi_154375339
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:17 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Dat dus :D

[..]

Je snapte niet waar ik op doelde.....
bij huwelijksvoorwaarden wordt de prinses beschermd voor enige schulden jouw kant :) en je kan tevens een verrrekenbeding etc opnemen waarbij je uiteindelijk ook na scheiding nog aan je prinses moet betalen

Een echte prinses zal zorgen dat ze op de erwt zit, zeg maar.
Wil je met me trouwen?
  woensdag 15 juli 2015 @ 23:22:01 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_154375350
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:21 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Ik ook. En het lijkt er op dat TS in jou zijn prinsesje heeft gevonden. Regel je meteen even een flesje whisky voor mij? :7
pi_154375448
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:21 schreef -Engel- het volgende:

[..]

zo noem ik de dame in kwestie ook altijd wel...
Soms zeggen ze waarom noem je me zo?
En dan zeg ik: nou je bent nog wat jong om al Koningin te zijn dus prinses past beter

Maar goed, het woord prinses ipv plukgier :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')