Inderdaad. Mij zou het dan opwindender lijken als je een vriendin hebt die gewoon al je geld krijgt en er mee doet wat ze wil en er voor jou dan praktisch niks overblijft. Dan weet je dat jouw vriendin zich ook daar van bewust is.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als je een vriendin hebt, zou je haar niet vragen dit te doen. Maar omdat je een ander in luxe laat leven, kan je je vriendin niet in de watten leggen/samen luxe op vakantie ed. Is dit geen probleem?
Of zou je geen combi van vriendin/fetgirl aangaan?
Die combi ben ik wel eens aangegaan, zoals vermeld..maar snap dat het wel veel posts zijn inmiddels....quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als je een vriendin hebt, zou je haar niet vragen dit te doen. Maar omdat je een ander in luxe laat leven, kan je je vriendin niet in de watten leggen/samen luxe op vakantie ed. Is dit geen probleem?
Of zou je geen combi van vriendin/fetgirl aangaan?
Of juist extra leuk, de extra spanning die je dit oplevert in je relatie? Dus dat je niet alleen op een houtje moet bijten omdat een ander het leuk heeft van jouw geld, maar ook nog gezeik in je relatie krijgt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:32 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Die combi ben ik wel eens aangegaan, zoals vermeld..maar snap dat het wel veel posts zijn inmiddels....
Laat ik zeggen dat het dan vervelend is voor de vriendin en extra fun voor de fet girl als ze het goed aanpakt. Maar inderdaad, met een een vriendin houd ik het dan meer gelijkwaardig en dit kan problemen opleveren, een nadeel van deze fetisj
Heb hier al uitgebreid besproken waarom ik dit niet wil en nooit zou doen...maar goed, veel te veel posts dus snap dat het niet bij te houden is, anderzijds ook geen zin om het steeds te herhalen...quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Inderdaad. Mij zou het dan opwindender lijken als je een vriendin hebt die gewoon al je geld krijgt en er mee doet wat ze wil en er voor jou dan praktisch niks overblijft. Dan weet je dat jouw vriendin zich ook daar van bewust is.
Dat klopt, dan moet ik dingen die ik voor mezelf koop duurder maken of dingen verzinnen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of juist extra leuk, de extra spanning die je dit oplevert in je relatie?
nee, want dan trekt dat juist vrouwen aan die het alleen om geldmotieven doen en ik kan dan niet denken van: okee deze is niet geschikt en ik neem een ander. een dame die ook andere drijfveren heeft zal ook goede resultaten boeken als het vrijwillig is.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:39 schreef LXIV het volgende:
Wat zou je er dan van vinden om 'onvrijwillig' afgeperst te worden tot op het bot door een vrouw die dat geld vervolgens over de balk smijt? Is dat niet beter dan wanneer het vrijwillig is?
Ik ben niet op zoek naar gevoel en intimiteit en denk niet dat mijn uiterlijk een rol speelt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jij wil haar voor iets oppervlakkigs als geld uitgeven, zonder intimiteit. Waarom zou zij wel gevoel, intimiteit of fetisjisme bij jou ervaren behalve de macht over je portemonnee? Tenzij dit haar fetisj is dan.
Oftewel: waarom denk je dat iets als jouw uiterlijk voor haar een rol zou spelen?
Dat denkt hij toch niet? Toch? Volgens mij is TS op zoek naar een meisje/vrouw dat ook het spelletje leuk vindt. Kijken hoe ver je kunt gaan tot hij begint te piepen en dan nog even over het randje. Maar niet zo ver gaan dat je er de volgende maand niets meer aan hebt. Een beetje zoals een kat met een muis kan spelen. Gewoon, omdat het kan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jij wil haar voor iets oppervlakkigs als geld uitgeven, zonder intimiteit. Waarom zou zij wel gevoel, intimiteit of fetisjisme bij jou ervaren behalve de macht over je portemonnee? Tenzij dit haar fetisj is dan.
Oftewel: waarom denk je dat iets als jouw uiterlijk voor haar een rol zou spelen?
N.a.v. Je Sneijder verhaal. Tinkepink d'r uitleg is wel helder inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:53 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar gevoel en intimiteit en denk niet dat mijn uiterlijk een rol speelt.
Schrijf ik zo onduidelijk?
In deze zou ik in de huwelijkse voorwaarden gelijk de alimentatie vastleggenquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:04 schreef LXIV het volgende:
Je kunt ook gewoon trouwen, dat komt in feite op hetzelfde neer.
bedoelde dat geld belangrijk is en daarnaast als een paal boven water staat dat looks dat ook zijn (sneijder vs vakkenvuller dus ex fetisj)quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
N.a.v. Je Sneijder verhaal. Tinkepink d'r uitleg is wel helder inderdaad.
Genoeg mannen die zich -onvrijwillig- na scheiding in een situatie bevinden die zich zeer dicht bevind bij wat TS als ideaal beschouwt!quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In deze zou ik in de huwelijkse voorwaarden gelijk de alimentatie vastleggen
haha die is vooral afhankelijk van het inkomen/vermogen dat iemand na de echtscheiding heeft dus zal dan alsnog worden aangepast (in het uiterste geval door een rechter).quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In deze zou ik in de huwelijkse voorwaarden gelijk de alimentatie vastleggen
zeg eens eerlijk: zou dat het voor jou als plukkkende vrouw zijnde leuker maken (denk je?)quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of juist extra leuk, de extra spanning die je dit oplevert in je relatie? Dus dat je niet alleen op een houtje moet bijten omdat een ander het leuk heeft van jouw geld, maar ook nog gezeik in je relatie krijgt.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:09 schreef Shoesss het volgende:
[..]
zeg eens eerlijk: als je je erin verplaatst, zou dat het voor jou als plukkkende vrouw zijnde leuker maken (denk je?)
Dat hangt er vanaf hoe de 'relatie' zich ontwikkelt. Als het onpersoonlijk blijft is het een volgende stap in het spelletje.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:09 schreef Shoesss het volgende:
[..]
zeg eens eerlijk: zou dat het voor jou als plukkkende vrouw zijnde leuker maken (denk je?)
Dat dusquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Genoeg mannen die zich -onvrijwillig- na scheiding in een situatie bevinden die zich zeer dicht bevind bij wat TS als ideaal beschouwt!
Je snapte niet waar ik op doelde.....quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:05 schreef Shoesss het volgende:
[..]
haha die is vooral afhankelijk van het inkomen/vermogen dat iemand na de echtscheiding heeft dus zal dan alsnog worden aangepast (in het uiterste geval door een rechter).
Overigens ben je ook alimentatie verschuligd zonder huwelijksvoorwaarden, met dien verstande dat, als je in gemeenschap van goederen trouwt en gaat scheiden, je meteen al de helft binnen hebt.
Beter dus om af te zijn van huwelijksvoorwaarden en in gemeenschap te trouwen
Weer eens het probleem onderstreept, lastig om echte plukgieren te vinden en als je ze alles uitlegt is het niet leuk meer
Ik vind prinses leuker klinkenquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:17 schreef Tinkepink het volgende:
Wat klinkt dat trouwens ranzig, plukkende vrouw![]()
Stel me daar een beetje een volks type bij voor die de kale kip die TS is letterlijk kaalplukt
Wil je met me trouwen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Je snapte niet waar ik op doelde.....
bij huwelijksvoorwaarden wordt de prinses beschermd voor enige schulden jouw kanten je kan tevens een verrrekenbeding etc opnemen waarbij je uiteindelijk ook na scheiding nog aan je prinses moet betalen
Een echte prinses zal zorgen dat ze op de erwt zit, zeg maar.
Ik ook. En het lijkt er op dat TS in jou zijn prinsesje heeft gevonden. Regel je meteen even een flesje whisky voor mij?quote:
zo noem ik de dame in kwestie ook altijd wel...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |