Ik zoek niet iemand die het in enige mate professioneel doet of zeg maar haar beroep van heeft gemaakt, dit om al eerder uiteengezette redenen...quote:Op maandag 13 juli 2015 15:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja ik heb je posts goed doorgelezen, thans voor zover ik de fetish kan begrijpen. Wat dat meisje deed was ook totaal niet op seks gebaseerd, alleen op het feit dat zij ging shoppen met andermans geld, vaak tot het punt dat ze bijna blut waren. Verder geen gek gedoe, maar zoals jij dat hebt uiteengezet in je OP.
Ik snap je punt volledig. Heb gemerkt dat het veel sommige dames toch ook onnatuurlijk voelde op de manier waarop ik het doe en wil en dat juist de dame zelf, zonder dat ik erom had gevraagd, begon met zoenen of toespelingen op andere sexuele zaken maakte.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als je het goed speelt kan je X-aantal losse seksuele contacten op nahouden. Dat zijn dan sugar-daddy relaties. Die wijven vinden het prima dat je andere dames hosselt en zijn best wel bereid om jou soms te beklimmen. Maar als je totaal geen interesse hebt in oppervlakkige seksuele relaties en dit gewoon leuk vind om apart te doen dan kan ik je verder geen tips geven want dan ben je gewoon gelukkig, toch?
Als ik iets anders zou willen van die vrouwen: dan zou ik wel op een pay date site gaan zitten waar vele dames sexuele diensten voor geld aanbieden...denk dat er zoveel aanbod is als je zelf kan betalen dan...quote:Op maandag 13 juli 2015 15:39 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik denk dat je een rare gedachtengang hebt en dat het je niet alleen gaat om het gevoel dat iemand anders je gebruikt, maar dat je toch (onbewust) iets zou willen van die vrouwen.
Zoals ik dacht ik reeds uitvoerig heb beschreven, is het onmogelijk in mijn geval dat een dergelijke situatie zich zou voordoen...plus heb uiteengezet dat ik ook de de door mij uitgevoerde wijze mijn bedenkingen heb.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:39 schreef Stompzinnig het volgende:
Als ik zou zien dat je zomaar tientallen euro's op de schoot van mijn vriendin zou gooien en snel door zou lopen, dan zou je een probleem hebben.
Maar ook als ik het later wou horen en iemand had je toevallig herkend.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:50 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Zoals ik dacht ik reeds uitvoerig heb beschreven, is het onmogelijk in mijn geval dat een dergelijke situatie zich zou voordoen...
Verder snap ik je punt natuurlijk
Ik ervaar het ook niet als afzeiken en ik respecteer je mening.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:55 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Maar ook als ik het later wou horen en iemand had je toevallig herkend.
Maar goed, ik kom hier niet om je af te zeiken of zo, ik vind het gewoon zo vreemd dat ik niet precies weet wat ik er van moet vinden.
Interessant!quote:Op maandag 13 juli 2015 15:45 schreef Shoesss het volgende:
Maar voor mij was een dergelijke wending dan altijd einde geldgerelateerd contact, want de verhouding die ik zoek was er dan niet meer.
Inderdaad.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:11 schreef siggy1000 het volgende:
Zo heeft ieder zn eigen hobby....ik kan me goed voorstellen, dat het een stuk positieve spanning brengt, als je je geld doneert aan een vrouw die wil shoppen, . En dat je dan zelf ff op minimaal moet, maar iemand wel gelukkig hebt gemaakt....dus beide een goed gevoel!
Aanspreken inderdaad, maar niet op vriendelijke toon. Geweld zou ik in zo'n situatie ook niet gebruiken, behalve als zo'n persoon vervelend blijft doen. Maar ik zou er wel voor zorgen dat je snel weg bent en het niet in je hoofd haalt hetzelfde nog een keer te doen bij mijn vriendin. Het is nogal creepy namelijk.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:01 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Ik ervaar het ook niet als afzeiken en ik respecteer je mening.
Maar zoals ik zei: mijn andere contacten in deze 10-15 jaar waren met wederzijdse instemming en dit was de uitzondering, dus neem het niet als maatstaf. Ik was gewoon op zoek naar nieuwe spanning en heb in meerdere posts het hoe en wat uiteengezet.
En op wat voor probleem doel je? want klinkt niet echt of je dan even een praatje zou maken...
En het reageren op dergelijke situaties met bedreigingen en of toedienen van fysiek geweld, dat is minimaal net zo aso en stomPzinnig...
Maar goed, zoals ik al zei snap je punt, maar proef toch ook een onbegrip (ook gezien je idee dat ik meer van haar zou willen dus een verkeerd uitganspunt) waarop je reactie gebaseerd is.
Je zou me als een bedreiging zijn die meer van haar wil, o.i.d.
hmm, inderdaad heb ik daar wel eens over nagedacht en gefantaseerd en zou dat een mogelijjke relatie voor mij kunnen zijn. Voor de buitenwereld een relatie maar ondertussen gebruikt ze me alleen financieel of wellicht voor andere klusjes en ondertussen date ze met een andere man.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Interessant!
Wat zijn je gevoelens mbt tot cuckolding?
Dank voor je reactie en snap je standpunt volledigquote:Op maandag 13 juli 2015 16:19 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Aanspreken inderdaad, maar niet op vriendelijke toon. Geweld zou ik in zo'n situatie ook niet gebruiken, behalve als zo'n persoon vervelend blijft doen. Maar ik zou er wel voor zorgen dat je snel weg bent en het niet in je hoofd haalt hetzelfde nog een keer te doen bij mijn vriendin. Het is nogal creepy namelijk.
Als er mensen zijn die het leuk vinden ga je je gang maar. Daar heb ik geen last van.
Hmm Thaise vrouwen zijn vaak juist eerder lief en dienstbaar/dankbaar qua gedrag, dus hun "aanpak" past niet zo bij me, denk ik.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:44 schreef Blosje het volgende:
Op vakantie in Thailand kan je volgens mij snel vinden wat je zoekt.
Nadien is het gewoon nog via Skype kijken wat ze ermee doet terwijl jij in je éénkamerflatje zit.
Bovendien geeft jouw loon daar veel meer luxe dan hier.
Misschien versterkt dat ook je genot voor zover ik dit kan volgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat niets? Staan erg uiteenlopende advertenties op..
[ Bericht 3% gewijzigd door Zolderkamer op 13-07-2015 17:47:27 ]
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:41 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik weet niet of deze link mag maar dan word ie vast wel verwijderd
hmm...zou wat zijn als ik zelf in mijn jarenlange ervaringen nog niet op SJ terecht was gekomen, is een site die ik al jaren ken en heb er inderdaad wel wat ervaringen mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat niets? Staan erg uiteenlopende advertenties op..
Maar deze behoren eigenlijk vrijwel allen tot de slechtere ervaringen, helaas (uiteraard altijd uitzonderingen die de regel bevestigen maar qua insteek is dit niks voor mij).
Vaak gezien het feit : wie belanden er op Sexjobs? Helaas veelal toch dames uit geldnood zo leert mijn ervaring, iemand met normale omstandigheden gaat daar niet snel een ad zetten (met alle respect).
Vaak was het dan zo, dat de dame die een geldslaaf zocht, ook ads had gezet in andere topics (bv dat je haar kon afvullen voor 50 euro) dus ja, dan is het "prinsesgevoel" al weg...
Google een willekeurig phone nummer van een sj ad en je ziet dat deze personen zich dan vaak ( maar niet altijd) haast overal voor lenen wat geld oplevert.
Dus laat ik zeggen dat de types die ik zoek daar niet zitten, zoek toch ook iemand die mentaal sterk in haar schoenen staat en (wat ik op sj wel eens heb meegemaakt) niet dat ik bijvoorbeeld na een half uur appen het niet zie zitten, waarna ze me huilend opbelt en haar problemen over me uitstort...
Plus het feit dat dit vaak de niet door mij gezochte soort van commerciële zzp ers zijn of meesteressen waarvan ik meerdere malen aangaf dat ik dat juist totaal NIET zoek.
Oh aha.. klinkt ook wel aannemelijk... ik wist alleen dat daar nogal afwijkende advertenties op staan.. Ik ben er niet zo bekend mee verder, het is niet mijn wereldjequote:Op maandag 13 juli 2015 18:03 schreef Shoesss het volgende:
[..]
hmm...zou wat zijn als ik zelf in mijn jarenlange ervaringen nog niet op SJ terecht was gekomen, is een site die ik al jaren ken en heb er inderdaad wel wat ervaringen mee.
Maar deze behoren eigenlijk vrijwel allen tot de slechtere ervaringen, helaas (uiteraard altijd uitzonderingen die de regel bevestigen maar qua insteek is dit niks voor mij).
Vaak gezien het feit : wie belanden er op Sexjobs? Helaas veelal toch dames uit geldnood zo leert mijn ervaring, iemand met normale omstandigheden gaat daar niet snel een ad zetten (met alle respect).
Vaak was het dan zo, dat de dame die een geldslaaf zocht, ook ads had gezet in andere topics (bv dat je haar kon afvullen voor 50 euro) dus ja, dan is het "prinsesgevoel" al weg...
Google een willekeurig phone nummer van een sj ad en je ziet dat deze personen zich dan vaak ( maar niet altijd) haast overal voor lenen wat geld oplevert.
Dus laat ik zeggen dat de types die ik zoek daar niet zitten, zoek toch ook iemand die mentaal sterk in haar schoenen staat en (wat ik op sj wel eens heb meegemaakt) niet dat ik bijvoorbeeld na een half uur appen het niet zie zitten, waarna ze me huilend opbelt en haar problemen over me uitstort...
Plus het feit dat dit vaak de niet door mij gezochte soort van commerciële zzp ers zijn of meesteressen waarvan ik meerdere malen aangaf dat ik dat juist totaal NIET zoek.
Snap het.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:09 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh aha.. klinkt ook wel aannemelijk... ik wist alleen dat daar nogal afwijkende advertenties op staan.. Ik ben er niet zo bekend mee verder, het is niet mijn wereldje
Inderdaad, maar wel in die mate dat als de meid in kwestie liever wat anders koopt dan schoenen, het haar keuze is (als ik ga bepalen wat zij koopt werkt het ook niet)quote:
Ik denk niet dat je er geliefd door wordt omdat het gedrag op zich geen respect op zal leveren.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:36 schreef Stompzinnig het volgende:
Maar TS, als het je niet aandacht van die vrouwen te doen is, waar dan wel voor? Gewoon pure vernedering? Is het toch stiekem een drang om geliefd te zijn of iemand afhankelijk van jou te maken?
Mogen het ook lelijke meisjes zijn of moeten ze mooi zijn?
Ik snap het echt niet.
hmm. Tis lastig om een specifiek "doel" te omschrijven.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat is dan voor jou een ultimate high? Dat je op straat moet om je eten bij elkaar te rapen of dat de dames zich kostelijk vermaken om jouw leed? Even twee extremen, ben benieuwd waar de waarheid zit.
Open sollicitaties.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
En moet dat meisje ook nog aan bepaalde uiterlijke kenmerken voldoen oid?
Nou ja, uiteindelijk gaat het denk ik er meer om hoe ze het aanpakt, heb geen voorkeur dat ik zeg van ze moet lang zijn of blond of whatever, heb veel verschillende dames hiervoor gehad, het is op dat gebied niet zo als met een relatie dat je echt meer op een bepaald type qua looks valt.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
En moet dat meisje ook nog aan bepaalde uiterlijke kenmerken voldoen oid?
Dank je voor je reactie, je hebt gelijk, dames die niet met de fetisj bekend zijn zullen denken: "niemand dat dat zomaar dus straks wil hij er wat voor terug".quote:Op maandag 13 juli 2015 22:14 schreef Cockwhale het volgende:
Het lijkt me dat vrouwen hier niet al teveel moeite mee hebben. Ze ervan overtuigen dat je verder niets wilt, dat er geen "catch" is, lijkt me lastiger. Ik denk dat je vooral de brutale meiden moet aanspreken, die materialistisch aangelegd zijn. Zijn vaak makkelijk te herkennen.
Nou, ik wilde gewoon mijn verhaal eens kwijt, en dacht dat het hier wel kon gezien de openheid en ik vond het dus fijn om dat te doen en mogelijke vragen te beantwoorden en zaken proberen te verduidelijken. Iemand interessants tegenkomen kan overal en dus ook hier maar dat is zeker niet de primaire intentie, zoals ik al aangaf kan ik dan ook een fb maken met wat ik zoek, meiden klikken en kijken wie er reageert, of voor mijn part op vele plaatsen een ad zetten.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:12 schreef 2dope het volgende:
Wil je verder nog ergens heen met dit topic? Ik neem aan dat je al een hele rits aan DM's hebt ontvangen inmiddels?
Overigens vraag ik me nog wel af, hoe vergaat dit verder in praktische zin? Masturbeer je op de gedachte dat je weer een maand nauwelijks kunt rondkomen? Of op plaatjes van chicks met hun nieuwe LV-tasjes? Ik bedoel, je geeft in de OP wel aan dat je het opwindend vindt dat anderen jouw geld verbrassen, maar niet hoe dat verder vorm krijgt. Of is alleen de gedachte is genoeg voor je?
Ik denk eerlijk gezegd dat dit gewoon getroll isquote:Op maandag 13 juli 2015 23:14 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Heb je het topic wel gelezen? Of gewoon geen geloof in het bestaan van deze fetisj?
Of typ je zomaar wat
Leuk! maar dit was denk ik niet om de redenen die ik heb om het te doen?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ging naar een feest in Twente en kreeg daar toen zo maar geld zodat ik ook naar het volgende feest zou komen... (dwz hij betaalde mijn entree van toen)
Als je een beetje googlet zul je merken dat deze fetisj redelijk vaak voorkomt(alleen in NL is dit allemaal nog in de kinderschoenen, al postte iemand hier reeds een SJ link) en dat veel mannen deze behoefte hebben, zonder dat er iets tegenover staat.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dit gewoon getroll is
Dat weet ik niet... de man wilde dat ik naar een ander feest zou komen, maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan.... ik was toen een jaar of 20 (en mijn ouders raadden het af)quote:Op maandag 13 juli 2015 23:22 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Leuk! maar dit was denk ik niet om de redenen die ik heb om het te doen?
Hoe is dat verder afgelopen?
Ok, kan ik me helemaal voorstellen, zeker als de intentie van zijn zijde om het te doen onbekend was...quote:Op maandag 13 juli 2015 23:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... de man wilde dat ik naar een ander feest zou komen, maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan.... ik was toen een jaar of 20 (en mijn ouders raadden het af)
Ik ben niet naar dat feest gegaan... ik vond het eng
Je kunt wel steeds vragen of mensen je posts lezen maar er is behoorlijk veel gereageerd en men kan wat over het hoofd zien toch? Je kunt ook gewoon kiezen antwoord te geven, ik heb de OP gelezen en naar aanleiding daarvan stel ik mijn vraag.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:18 schreef Shoesss het volgende:
En hoe het vorm krijgt: ook de vraag of je mijn posts echt hebt gelezen, want heb zaken toch lijkt me al redelijk geconcretiseerd en aangegeven vele ervaringen te hebben...Met alle respect hoor, wil graag alles uitleggen om mensen een idee te geven wat het inhoudt, maar met zulke opmerkingen...al zijn ze vast goed bedoeld!
Nou ja, jij stelt de vraag of het allemaal een fantasie is of dat ik het echt eens ga doen, enheb al aangegeven dat ik met dames ben gaan shoppen en heb betaald, geld af heb gegeven etc en ook met bedragen erbij en de periode waarin ik dit doe...vandaar dat ik dan zoiets heb van: lees het even door en er is vast al een hoop beantwoordquote:Op maandag 13 juli 2015 23:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je kunt wel steeds vragen of mensen je posts lezen maar er is behoorlijk veel gereageerd en men kan wat over het hoofd zien toch? Je kunt ook gewoon kiezen antwoord te geven, ik heb de OP gelezen en naar aanleiding daarvan stel ik mijn vraag.
Je hebt het over hoe opwindend je bepaalde dingen vindt, hoe je 'kickt' op bepaalde zaken, je geeft aan dat je het hier post omdat hier vrij over seks gepraat wordt, je plaatst het in de seksualiteitrubriek. Is het dan raar dat ik daaromtrent vragen stel?
Nee, ik heb niet om het geld gevraagd... ik denk dat een soort van vereiste voor deze fetish is?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:28 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Ok, kan ik me helemaal voorstellen, zeker als de intentie van zijn zijde om het te doen onbekend was...
(plus misschien een groot leeftijdsverschil en echt als een geldpluk fetsij klinkt het zo op het eerste gezicht niet)
Nee, mijn vraag was hoe de opwinding voor jou vorm krijgt. Met andere woorden, of je je aftrekt bij de gedachte. Dat je geen seksueel contact behoeft met de betreffende dames was mij duidelijk.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:32 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Nou ja, jij stelt de vraag of het allemaal een fantasie is of dat ik het echt eens ga doen, enheb al aangegeven dat ik met dames ben gaan shoppen en heb betaald, geld af heb gegeven etc en ook met bedragen erbij en de periode waarin ik dit doe...vandaar dat ik dan zoiets heb van: lees het even door en er is vast al een hoop beantwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |