serieus: ik vind zelf dat ik er maar een tegelijk kan hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:53 schreef Lenny77 het volgende:
Ik denk dat hier meerdere prinsesjes zitten.
Is dat niet de uberkick?
In verschillende delen van het land een prinsesje hebben? En jij maar zweten en zwoegen om ze allemaal tevreden te houden.
Ik vind dat je dan maar een bijbaantje moet gaan regelen.
The queen zal dat ook niet toestaan.....maar ik volg Lenny77's denkwijze welquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:55 schreef Shoesss het volgende:
[..]
serieus: ik vind zelf dat ik er maar een tegelijk kan hebben.
want als ik er meerdere heb, kan ik die ene niet zo veel mogelijk geven.
Heb serieus wel eens meegemaakt (toen ik zeg maar op zoek was en een dame op mijn rabo liet inloggen, deze blijkbaar even wat scrollde en zei: verdomme: waarom mag ik nu maar bedrag x pakken?
2 weken geleden kreeg iemand nog 5x!! Hoe durf je!
Een bijbaantje regelen is sowieso ook iets dat onderdeel van de fetisj uit kan maken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:53 schreef Lenny77 het volgende:
Ik vind dat je dan maar een bijbaantje moet gaan regelen.
Haha dat wou ik echt waar nog voorstellen: dan moet je maar gigolo worden in je weinige vrije tijd! En zorgen dat je er verdomme goed in bent want de prinses heeft honger!!!quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:00 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Een bijbaantje regelen is sowieso ook iets dat onderdeel van de fetisj uit kan maken.
Zijn de huidige mogelijkheden uitgeput en leef je zo sober als mogelijk, dan andere manieren om geld te genereren eventueel...
Het meest extreme voorbeeld dat ik wel eens van een ander heb gehoord en dus echt waar is alleen heb ik het niet meegemaakt, is dat hij zich van haar op contact sites zich in zijn vrije tijd moest aanbieden voor sex met (oude) mannen. De opbrengst ging vanzelfsprekend naar haar.
Maar deze twee personen hadden heel lang contact en dit gebeurde pas na jaren, maar toch....
kan niet helemaal in detail treden maar weet zeker dat hij dit ook echt gedaan heeft...
hmm ik denk dat het er vooral om gaat dat een dame me zover krijgt, maar een dame die EN hier heel goed in is, EN er goed uitziet, zal dat misschien makkelijker voor elkaar krijgen...quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:02 schreef Lenny77 het volgende:
Heb je ook een voorkeur naar bv leeftijd? Of uiterlijk? Slank, beetje mollig,.. Intelligentie?
Of gaat het erom dat als ze het gewoon goed kan dat het net zo goed een 60 jarig gedrocht mag zijn?
En omdat het eigenlijk een beetje richting voeten gaat: moeten die voeten er specifiek uitzien? Heel klein? Gelakte nageltjes??
gigolo klinkt in ieder geval nog sympathieker dan je mond en kont laten volspuiten door oude vieze mannetjes (die misschien ook nog eens extra betalen als je het zonder condoom doet).quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Haha dat wou ik echt waar nog voorstellen: dan moet je maar gigolo worden in je weinige vrije tijd! En zorgen dat je er verdomme goed in bent want de prinses heeft honger!!!
een kenmerk van deze fetish is juist (denk ik) dat je dingen doet die je zelf niet leuk vindt, maar om je prinses te plezieren.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:17 schreef Lenny77 het volgende:
Nuja, als hij het vrijwillig heeft gedaan...
Maar het is dan toch eigenlijk echt geen spel meer? Want ik kan me niet voorstellen dat die kerel ervan genoot om dat te ondergaan? Ok,als ie achteraf de centjes aan zijn meisje kon geven misschien, maar als ie zijn billen bijeen moet knijpen tegelijk, dan moet je jezelf en je fetisj toch ook wel even verwensen.
Dat gezegd zijnde... Heb je nog nooit zoiets gehad van: verdomme ik ga hulp zoeken om hier vanaf te raken want ik ga hieraan nog eens echt kapot?
Denk niet dat dat gaat gebeuren want stiekem bepaalt hij toch zelf de regeltjes. Je mag dan wel een prinses zijn, maar dan wel binnen ZIJN grenzen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:17 schreef Lenny77 het volgende:
Heb je nog nooit zoiets gehad van: verdomme ik ga hulp zoeken om hier vanaf te raken want ik ga hieraan nog eens echt kapot?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:55 schreef Shoesss het volgende:
deze blijkbaar even wat scrollde en zei: verdomme: waarom mag ik nu maar bedrag x pakken?
Jij wil alleen kritiek geven zonder te weten waar het om gaat.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:21 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat gebeuren want stiekem bepaalt hij toch zelf de regeltjes. Je mag dan wel een prinses zijn, maar dan wel binnen ZIJN grenzen.
[..]
Ok, dat punt snap ik...quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:23 schreef Lenny77 het volgende:
How ik begrijp perfect dat jij je daar goed bij kan voelen!!
Alleen kan ik me voorstellen dat je soms in een onbewaakt moment zoiets hebt van: had ik maar een gewone fetisj. Ondertussen ben ik een huis kwijt aan meisjes :-)
Ik volg dit topic omdat ik je gevoelens wel kan begrijpen en niet enkel om kritiek te uiten. Dat jij de grenzen bepaalt is slechts een constatering, net als dat in het sm-circuit de onderdanige ook meestal bepaalt tot hoever die dominante mag gaan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:26 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Jij wil alleen kritiek geven zonder te weten waar het om gaat.
maar je wil het allemaal in het negatieve trekken zoals het jou uitkomt, en op die momenten reageer je. amen
ok, jij oordeelt op basis van wat anderen in het sm circuit doen, snap um.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:35 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ik volg dit topic omdat ik je gevoelens wel kan begrijpen en niet enkel om kritiek te uiten. Dat jij de grenzen bepaalt is slechts een constatering, net als dat in het sm-circuit de onderdanige ook meestal bepaalt tot hoever die dominante mag gaan.
Als je al zo lang deze fetish hebt en nog steeds niet in een doos woont zegt wel genoeg over in hoeverre je kaalgeplukt bent. (en hoe ver je het hebt toegestaan)
Zou jij het jezelf ooit zien doen? al dan niet in een light versie?quote:
Bedankt voor je openhartigheid hoor, is een stuk duidelijker nu. Misschien dat ik er te makkelijk over denk omdat ik mijn "prinsessen" in een ander circuit zocht waar mannen kaalplukken sowieso al gemeengoed isquote:Op donderdag 16 juli 2015 01:00 schreef Shoesss het volgende:
Maar goed hoop dat het hiermee iets duidelijker is geworden, al proef ik aan je post dat je op basis van eigen ervaringen of dingen die je hebt gelezen er toch anders over denkt en vrees dat ik dit niet kan veranderen, is ook niet erg...
Nou op zich zijn je aannames begrijpelijk denk ik.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:10 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Bedankt voor je openhartigheid hoor, is een stuk duidelijker nu. Misschien dat ik er te makkelijk over denk omdat ik mijn "prinsessen" in een ander circuit zocht waar mannen kaalplukken sowieso al gemeengoed is
doel je op dvp's?quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:10 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Bedankt voor je openhartigheid hoor, is een stuk duidelijker nu. Misschien dat ik er te makkelijk over denk omdat ik mijn "prinsessen" in een ander circuit zocht waar mannen kaalplukken sowieso al gemeengoed is
Denk dat echte prinsessen ook niet op jouw ¤500 zitten te wachtenquote:Op donderdag 16 juli 2015 01:30 schreef Shoesss het volgende:
[..]
doel je op dvp's?
als je die prinses noemt, zullen ze antwoorden: als ik prinses was dan zat ik hier geen pikken te zuigen..
das dan ook weer zo jammer
haha!!! op wat ik te besteden heb (500-1000 of meer als de dame me laat bezuinigen) zit een prinses van koninklijke bloede niet te wachten nee.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:33 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Denk dat echte prinsessen ook niet op jouw ¤500 zitten te wachten
Hoe vaak is het je eigenlijk gelukt om een Prinses te vinden die wel het goede gevoel bij je geeft?quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:16 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Nou op zich zijn je aannames begrijpelijk denk ik.
Maar ga maar eens op zoek naar iemand die je dus voorstelt dat ze je kaal mag plukken en je er niks voor terug wil...das al lastig. Of ze geloven het niet, of ze denken dat er toch een keer iets tegenover staat omdat ze de fetisj niet kennen etc
Zeker als je niet op een dating site zoekt waar vaak mensen uit geldnood op dat soort ads duiken maar gewoon een meisje die het zelf wel goed voor elkaar heeft en gewoon als prinses behandeld wil worden...
ga maar eens bv op facebook (noem zo maar 1 van de 20 opties) en vind iemand...
heb 5-10 keer meegemaakt dat ze het prima vond en na een keer het gedaan te hebben toch wilde stoppen. Dus ja dan denk ik dat ze er toch niet lekker mee zit, of denkt dat er een keer wat tegenover staat, of haar vriendinnen hebben gezegd pas op dit klopt niet etc....
best bizar hoe vrouwen ineens kunnen omslaan, dan denk je yes deze wil wel en dan daarna ineens 180 graden anders....maar ben daar inmiddels aan gewend.
meer uitleg dan je vroeg, maar als ik toch bezig ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |