abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 15 juli 2015 @ 23:53:21 #271
441859 crew  Lenny77
pi_154376295
Ik denk dat hier meerdere prinsesjes zitten.
Is dat niet de uberkick?
In verschillende delen van het land een prinsesje hebben? En jij maar zweten en zwoegen om ze allemaal tevreden te houden.
Ik vind dat je dan maar een bijbaantje moet gaan regelen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_154376373
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:53 schreef Lenny77 het volgende:
Ik denk dat hier meerdere prinsesjes zitten.
Is dat niet de uberkick?
In verschillende delen van het land een prinsesje hebben? En jij maar zweten en zwoegen om ze allemaal tevreden te houden.
serieus: ik vind zelf dat ik er maar een tegelijk kan hebben.
want als ik er meerdere heb, kan ik die ene niet zo veel mogelijk geven.
Heb serieus wel eens meegemaakt (toen ik zeg maar op zoek was en een dame op mijn rabo liet inloggen, deze blijkbaar even wat scrollde en zei: verdomme: waarom mag ik nu maar bedrag x pakken?
2 weken geleden kreeg iemand nog 5x!! Hoe durf je!
pi_154376405
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:55 schreef Shoesss het volgende:

[..]

serieus: ik vind zelf dat ik er maar een tegelijk kan hebben.
want als ik er meerdere heb, kan ik die ene niet zo veel mogelijk geven.
Heb serieus wel eens meegemaakt (toen ik zeg maar op zoek was en een dame op mijn rabo liet inloggen, deze blijkbaar even wat scrollde en zei: verdomme: waarom mag ik nu maar bedrag x pakken?
2 weken geleden kreeg iemand nog 5x!! Hoe durf je!
The queen zal dat ook niet toestaan.....maar ik volg Lenny77's denkwijze wel
pi_154376499
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:53 schreef Lenny77 het volgende:
Een bijbaantje regelen is sowieso ook iets dat onderdeel van de fetisj uit kan maken.
Zijn de huidige mogelijkheden uitgeput en leef je zo sober als mogelijk, dan andere manieren om geld te genereren eventueel...

Het meest extreme voorbeeld dat ik wel eens van een ander heb gehoord en dus echt waar is alleen heb ik het niet meegemaakt, is dat hij zich van haar op contact sites zich in zijn vrije tijd moest aanbieden voor sex met (oude) mannen. De opbrengst ging vanzelfsprekend naar haar.
Maar deze twee personen hadden heel lang contact en dit gebeurde pas na jaren, maar toch....
kan niet helemaal in detail treden maar weet zeker dat hij dit ook echt gedaan heeft...

Hoewel ik denk dat de meeste dames zoiets toch te ver vinden gaan en je moet dan wel echt een hele speciale en langdurige klik hebben denk ik om zoiets voor iemand over te hebben...plus hij zat 24/7 aan haar vast, dus niet in een situatie die ik zoek...
  Moderator donderdag 16 juli 2015 @ 00:02:20 #275
441859 crew  Lenny77
pi_154376568
Heb je ook een voorkeur naar bv leeftijd? Of uiterlijk? Slank, beetje mollig,.. Intelligentie?
Of gaat het erom dat als ze het gewoon goed kan dat het net zo goed een 60 jarig gedrocht mag zijn?
En omdat het eigenlijk een beetje richting voeten gaat: moeten die voeten er specifiek uitzien? Heel klein? Gelakte nageltjes??
pi_154376583

[ Bericht 100% gewijzigd door Shoesss op 16-07-2015 00:03:04 ]
  Moderator donderdag 16 juli 2015 @ 00:04:02 #277
441859 crew  Lenny77
pi_154376624
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:00 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Een bijbaantje regelen is sowieso ook iets dat onderdeel van de fetisj uit kan maken.
Zijn de huidige mogelijkheden uitgeput en leef je zo sober als mogelijk, dan andere manieren om geld te genereren eventueel...

Het meest extreme voorbeeld dat ik wel eens van een ander heb gehoord en dus echt waar is alleen heb ik het niet meegemaakt, is dat hij zich van haar op contact sites zich in zijn vrije tijd moest aanbieden voor sex met (oude) mannen. De opbrengst ging vanzelfsprekend naar haar.
Maar deze twee personen hadden heel lang contact en dit gebeurde pas na jaren, maar toch....
kan niet helemaal in detail treden maar weet zeker dat hij dit ook echt gedaan heeft...
Haha dat wou ik echt waar nog voorstellen: dan moet je maar gigolo worden in je weinige vrije tijd! En zorgen dat je er verdomme goed in bent want de prinses heeft honger!!!
pi_154376717
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:02 schreef Lenny77 het volgende:
Heb je ook een voorkeur naar bv leeftijd? Of uiterlijk? Slank, beetje mollig,.. Intelligentie?
Of gaat het erom dat als ze het gewoon goed kan dat het net zo goed een 60 jarig gedrocht mag zijn?
En omdat het eigenlijk een beetje richting voeten gaat: moeten die voeten er specifiek uitzien? Heel klein? Gelakte nageltjes??
hmm ik denk dat het er vooral om gaat dat een dame me zover krijgt, maar een dame die EN hier heel goed in is, EN er goed uitziet, zal dat misschien makkelijker voor elkaar krijgen...

maar om een voorbeeld te noemen: iemand die hierin handig is, heeft de voorkeur boven iemand die veel mooier is maar alleen denkt geld , handig, even een appje en klaar, en er verder geen feeling mee heeft.

dus als je dat bedoelt...

Voeten geen specificaties, heb ze tot nu toe toch meestal gekust als er schoenen omheen zaten en heb meer met shoes dan met voeten
pi_154376748
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Haha dat wou ik echt waar nog voorstellen: dan moet je maar gigolo worden in je weinige vrije tijd! En zorgen dat je er verdomme goed in bent want de prinses heeft honger!!!
gigolo klinkt in ieder geval nog sympathieker dan je mond en kont laten volspuiten door oude vieze mannetjes (die misschien ook nog eens extra betalen als je het zonder condoom doet).
Denk dat je dan wel een echte bitch moet zijn om iemand op die manier voor je te laten bijbeunen, maar goed, in het voorbeeld had de man in kwestie het zelf voor haar over (was geen sprake van chantage ofzo) dus ja zijn keuze en hoewel het mij walgelijk lijkt, zeg nooit nooit

ps bij jou is de leetijd overigens zo te zien makkelijk te raden...
pi_154376991
Engel ben je de notaris aan het bellen???
  Moderator donderdag 16 juli 2015 @ 00:17:45 #281
441859 crew  Lenny77
pi_154376998
Nuja, als hij het vrijwillig heeft gedaan...
Maar het is dan toch eigenlijk echt geen spel meer? Want ik kan me niet voorstellen dat die kerel ervan genoot om dat te ondergaan? Ok,als ie achteraf de centjes aan zijn meisje kon geven misschien, maar als ie zijn billen bijeen moet knijpen tegelijk, dan moet je jezelf en je fetisj toch ook wel even verwensen.
Dat gezegd zijnde... Heb je nog nooit zoiets gehad van: verdomme ik ga hulp zoeken om hier vanaf te raken want ik ga hieraan nog eens echt kapot?
pi_154377081
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:17 schreef Lenny77 het volgende:
Nuja, als hij het vrijwillig heeft gedaan...
Maar het is dan toch eigenlijk echt geen spel meer? Want ik kan me niet voorstellen dat die kerel ervan genoot om dat te ondergaan? Ok,als ie achteraf de centjes aan zijn meisje kon geven misschien, maar als ie zijn billen bijeen moet knijpen tegelijk, dan moet je jezelf en je fetisj toch ook wel even verwensen.
Dat gezegd zijnde... Heb je nog nooit zoiets gehad van: verdomme ik ga hulp zoeken om hier vanaf te raken want ik ga hieraan nog eens echt kapot?
een kenmerk van deze fetish is juist (denk ik) dat je dingen doet die je zelf niet leuk vindt, maar om je prinses te plezieren.
Ik vond dat in genoemd geval doorgeslagen zoals gezegd...

En nee, heb er eigenlijk zelden een slecht gevoel aan overgehouden, maar kan begrijpen, omdat jij die fetisj niet hebt, je niet goed kan voorstellen dat zoiets goed kan voelen uiteindelijk...

Maar ja, zoals gezegd gaat genoemd voorbeeld voor mij te ver...
Maar om langzaam de grenzen te verleggen, kleiner te gaan wonen, minder inboedel...bij een goede klik en gevoel...daar is de prinses prinses voor
  donderdag 16 juli 2015 @ 00:21:34 #283
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154377109
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:17 schreef Lenny77 het volgende:
Heb je nog nooit zoiets gehad van: verdomme ik ga hulp zoeken om hier vanaf te raken want ik ga hieraan nog eens echt kapot?
Denk niet dat dat gaat gebeuren want stiekem bepaalt hij toch zelf de regeltjes. Je mag dan wel een prinses zijn, maar dan wel binnen ZIJN grenzen.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:55 schreef Shoesss het volgende:
deze blijkbaar even wat scrollde en zei: verdomme: waarom mag ik nu maar bedrag x pakken?
  Moderator donderdag 16 juli 2015 @ 00:23:04 #284
441859 crew  Lenny77
pi_154377146
How ik begrijp perfect dat jij je daar goed bij kan voelen!!
Alleen kan ik me voorstellen dat je soms in een onbewaakt moment zoiets hebt van: had ik maar een gewone fetisj. Ondertussen ben ik een huis kwijt aan meisjes :-)
pi_154377251
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:21 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Denk niet dat dat gaat gebeuren want stiekem bepaalt hij toch zelf de regeltjes. Je mag dan wel een prinses zijn, maar dan wel binnen ZIJN grenzen.

[..]

Jij wil alleen kritiek geven zonder te weten waar het om gaat.
En ik heb geen zin en tijd om alles uitvoerig uit te leggen
maar goed, nog een keer voor jou omdat je oordeelt zonder te weten hoe of wat:

ik was toen op zoek naar een nieuw contact en had de persoon nooit gezien en geen idee of ze echt bij me paste. Zij wilde destijds een bepaald bedrag van mijn rabo om te zien dat ik serieus was.
Vind je het dan raar, dat ik bij dat eerste contact een bedrag afspreek (overigens in overleg met haar akkoord bevonden) in plaats van haar meteen mijn rekening leeg te laten halen???

zij kwam zelf met een niet super hoog bedrag , omdat ze ook wel snapte dat dat logisch was omdat het alleen was om de serieusheid te checken...

en toen ze inlogde zag ze dus nog een bedrag van een andere prinses staan waar ik veel langer contact mee had gehad

Ben je geen uitleg verschuldigd maar je wil het allemaal in het negatieve trekken zoals het jou uitkomt, en op die momenten reageer je. amen
pi_154377301
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:23 schreef Lenny77 het volgende:
How ik begrijp perfect dat jij je daar goed bij kan voelen!!
Alleen kan ik me voorstellen dat je soms in een onbewaakt moment zoiets hebt van: had ik maar een gewone fetisj. Ondertussen ben ik een huis kwijt aan meisjes :-)
Ok, dat punt snap ik...

gebeurt misschien wel eens als het genot weg is en het verstand overheerst, maar al met al ben ik tevreden en komt het lekkere gevoel toch weer terug.
maar ja er zijn vele uitgaven niet helemaal rationeel...
  Moderator donderdag 16 juli 2015 @ 00:35:46 #287
441859 crew  Lenny77
pi_154377438
Mja dat is waar..
  donderdag 16 juli 2015 @ 00:35:59 #288
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154377443
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:26 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Jij wil alleen kritiek geven zonder te weten waar het om gaat.

maar je wil het allemaal in het negatieve trekken zoals het jou uitkomt, en op die momenten reageer je. amen
Ik volg dit topic omdat ik je gevoelens wel kan begrijpen en niet enkel om kritiek te uiten. Dat jij de grenzen bepaalt is slechts een constatering, net als dat in het sm-circuit de onderdanige ook meestal bepaalt tot hoever die dominante mag gaan.
Als je al zo lang deze fetish hebt en nog steeds niet in een doos woont zegt wel genoeg over in hoeverre je kaalgeplukt bent. (en hoe ver je het hebt toegestaan)
pi_154377951
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:35 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Ik volg dit topic omdat ik je gevoelens wel kan begrijpen en niet enkel om kritiek te uiten. Dat jij de grenzen bepaalt is slechts een constatering, net als dat in het sm-circuit de onderdanige ook meestal bepaalt tot hoever die dominante mag gaan.
Als je al zo lang deze fetish hebt en nog steeds niet in een doos woont zegt wel genoeg over in hoeverre je kaalgeplukt bent. (en hoe ver je het hebt toegestaan)
ok, jij oordeelt op basis van wat anderen in het sm circuit doen, snap um.
ik heb (denk ik ) uitgelegd dat deze fetish zich langzaam heeft ontwikkeld.
Ik ben niet zoveel jaren in deze "modus"

Zoals ik heb verteld begon het met shoppen dus het is zo gegaan en daarna langzaam uit de klauwen gelopen. Heb verder verteld dat het lastig blijkt om iemand te vinden waarmee je precies die klik hebt en zo ver wil gaan (al zou je dat laatste niet verwachten) en vaak was het het dus bij nader inzien niet.

Het is dan niet altijd zo dat ik de volgende dag weer een ander gevonden heb...Dus in de loop van de tijd is het gegaan zoals ik nu beschrijf...

Heb mijn pasje aan dames gegeven waar ik lang contact mee had en zich daar toch niet echt goed bij voelden of me toch toestemming vroegen, tja dat werkt ook weer niet

Misschien heb ik veel nodig in een persoon om me lang te kunnen boeien en helemaal te gaan...
Maar heb echt wel tijden gehad dat ik maanden weer een beetje financieel op adem moest komen, believe it or not.

Ik denk wel dat je een punt hebt dat veel onderdanigen teveel willen bepalen: dan zijn ze slaaf en dan zeggen ze wat de meesteres moet doen ipv dat zij doet wat zij zelf wil. dat werkt inderdaad niet.
Daarom koopt zij van het geld wat zij wil, en niet wat ik wil. maar als ik bij bepaalde dingen geen kick krijg (en dan bedoel ik als ze niet de bitch is die ik denk ik zoek) dan werkt het helaas gewoon niet.

Geloof me het is lastig iemand die geschikt is te vinden en je echt helemaal leeg laten plukken kan maar 1 keer echt goed dus dan doe ik dat het liefst met iemand die daar echt top in is...

Wel is het zo dat, als ik denk dat ik DE juiste dame heb, het op zich nog niet zo verkeerd is om haar meer macht te geven als een stok achter de deur, waarmee ze mogelijk zaken kan afdwingen..
dit voor als ik toch eens mocht tegensputteren als ik net klaar ben gekomen en dan 3 dagen later weer wel wil, en dat voor haar ook frustrerend kan zijn.
Daarbij kan je denken aan een bepaalde vorm van chantage maar ook aan dingen op papier zetten naar verloop van tijd...

Maar denk dat jij als buitenstaander echt denkt dat de geschikte dames voor het oprapen liggen, terwijl in werkelijkheid dames vaak liever blijken dan ze zelf beseften en soms na zelfinzicht inzagen dat het niks voor haar was en zelf voorstelden ermee te stoppen....

maar goed, laat ik resumerend zeggen dat de totale kaalpluk of prinses gedachte (want in deze fetish heb je natuurlijk vele gradaties, van bv een vast bedrag per maand aan iemand besteden tot totale overgave) misschien 2,5 jaar heb.

Maar goed hoop dat het hiermee iets duidelijker is geworden, al proef ik aan je post dat je op basis van eigen ervaringen of dingen die je hebt gelezen er toch anders over denkt en vrees dat ik dit niet kan veranderen, is ook niet erg...

ps Het zal je verbazen hoe gemeen sommige dames tegen ex kunnen zijn en hem tot de laatste cent willen uitmelken, terwijl ze dit met mij na enig proberen niet aan wilden omdat het niet fijn voelde, vrouwen zoeken toch vaak een socialer en lievig contact en moeten vaak een bloedhekel aan je hebben om dit te doen. Of het idee dat het allemaal iets normaler is, zoals in een relatie, blijkbaar strookt dat beter met hun geweten

[ Bericht 5% gewijzigd door Shoesss op 16-07-2015 01:06:01 ]
pi_154378025

[ Bericht 100% gewijzigd door Shoesss op 16-07-2015 01:05:46 ]
pi_154378064
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:35 schreef Lenny77 het volgende:
Mja dat is waar..
Zou jij het jezelf ooit zien doen? al dan niet in een light versie?
of denk je toch dat je je er niet prettig bij zou voelen, bij de gedachte...

want soms weet ik niet wanneer iemand serieus is en wanneer niet, en ben wel benieuwd hoe je er nu eigenlijk echt tegenaan zou kijken (al is dat lastig in te schatten als je nog niet in the game bent)
  donderdag 16 juli 2015 @ 01:10:15 #292
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154378098
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 01:00 schreef Shoesss het volgende:
Maar goed hoop dat het hiermee iets duidelijker is geworden, al proef ik aan je post dat je op basis van eigen ervaringen of dingen die je hebt gelezen er toch anders over denkt en vrees dat ik dit niet kan veranderen, is ook niet erg...

Bedankt voor je openhartigheid hoor, is een stuk duidelijker nu. Misschien dat ik er te makkelijk over denk omdat ik mijn "prinsessen" in een ander circuit zocht waar mannen kaalplukken sowieso al gemeengoed is :)
pi_154378197
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 01:10 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Bedankt voor je openhartigheid hoor, is een stuk duidelijker nu. Misschien dat ik er te makkelijk over denk omdat ik mijn "prinsessen" in een ander circuit zocht waar mannen kaalplukken sowieso al gemeengoed is :)
Nou op zich zijn je aannames begrijpelijk denk ik.
Maar ga maar eens op zoek naar iemand die je dus voorstelt dat ze je kaal mag plukken en je er niks voor terug wil...das al lastig. Of ze geloven het niet, of ze denken dat er toch een keer iets tegenover staat omdat ze de fetisj niet kennen etc
Zeker als je niet op een dating site zoekt waar vaak mensen uit geldnood op dat soort ads duiken maar gewoon een meisje die het zelf wel goed voor elkaar heeft en gewoon als prinses behandeld wil worden...
ga maar eens bv op facebook (noem zo maar 1 van de 20 opties) en vind iemand...

heb 5-10 keer meegemaakt dat ze het prima vond en na een keer het gedaan te hebben toch wilde stoppen. Dus ja dan denk ik dat ze er toch niet lekker mee zit, of denkt dat er een keer wat tegenover staat, of haar vriendinnen hebben gezegd pas op dit klopt niet etc....
best bizar hoe vrouwen ineens kunnen omslaan, dan denk je yes deze wil wel en dan daarna ineens 180 graden anders....maar ben daar inmiddels aan gewend.

meer uitleg dan je vroeg, maar als ik toch bezig ben...
pi_154378407
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 01:10 schreef Woelwater het volgende:

[..]

doel je op dvp's?
als je die prinses noemt, zullen ze antwoorden: als ik prinses was dan zat ik hier geen pikken te zuigen..
das dan ook weer zo jammer
  donderdag 16 juli 2015 @ 01:33:51 #295
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154378436
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 01:30 schreef Shoesss het volgende:

[..]

doel je op dvp's?
als je die prinses noemt, zullen ze antwoorden: als ik prinses was dan zat ik hier geen pikken te zuigen..
das dan ook weer zo jammer
Denk dat echte prinsessen ook niet op jouw ¤500 zitten te wachten :D
pi_154378551
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 01:33 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Denk dat echte prinsessen ook niet op jouw ¤500 zitten te wachten :D
haha!!! op wat ik te besteden heb (500-1000 of meer als de dame me laat bezuinigen) zit een prinses van koninklijke bloede niet te wachten nee.

een Roemeense "Printesa" weet er wel raad mee
pi_154378774

[ Bericht 100% gewijzigd door Shoesss op 16-07-2015 02:12:26 ]
pi_154381035
TS, je ziet heel vaak in zulke "relaties" dat de sub ook gechanteerd / afgeperst wordt (met instemming). Is dat iets wat ook je interesse heeft? Dat je "prinses" allerlei info/foto's van je heeft die ze openbaar dreigt te maken als je niet aan haar wensen voldoet?
pi_154384478
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 01:16 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Nou op zich zijn je aannames begrijpelijk denk ik.
Maar ga maar eens op zoek naar iemand die je dus voorstelt dat ze je kaal mag plukken en je er niks voor terug wil...das al lastig. Of ze geloven het niet, of ze denken dat er toch een keer iets tegenover staat omdat ze de fetisj niet kennen etc
Zeker als je niet op een dating site zoekt waar vaak mensen uit geldnood op dat soort ads duiken maar gewoon een meisje die het zelf wel goed voor elkaar heeft en gewoon als prinses behandeld wil worden...
ga maar eens bv op facebook (noem zo maar 1 van de 20 opties) en vind iemand...

heb 5-10 keer meegemaakt dat ze het prima vond en na een keer het gedaan te hebben toch wilde stoppen. Dus ja dan denk ik dat ze er toch niet lekker mee zit, of denkt dat er een keer wat tegenover staat, of haar vriendinnen hebben gezegd pas op dit klopt niet etc....
best bizar hoe vrouwen ineens kunnen omslaan, dan denk je yes deze wil wel en dan daarna ineens 180 graden anders....maar ben daar inmiddels aan gewend.

meer uitleg dan je vroeg, maar als ik toch bezig ben...
Hoe vaak is het je eigenlijk gelukt om een Prinses te vinden die wel het goede gevoel bij je geeft?
  donderdag 16 juli 2015 @ 13:05:50 #300
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_154385651
Ik heb een geweldige bikini gezien, kun je me even 50 euro overmaken TS?
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')