whisky jaquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. En het lijkt er op dat TS in jou zijn prinsesje heeft gevonden. Regel je meteen even een flesje whisky voor mij?![]()
Hoe weet jij zo zeker dat ze ja zegt op mijn huwelijksaanzoek?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. En het lijkt er op dat TS in jou zijn prinsesje heeft gevonden. Regel je meteen even een flesje whisky voor mij?![]()
Zoveel geld heeft TS (nog) nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
whisky jaIk drink nooit whisky, maar anders zou ik voor de black label gaan
Al is het maar omdat je van Macallan in Lalique, 1964 ook gewoon een huis kan kopen (hyoptheek vrij nog wel)
Je kunt best ja-zeggen tegen een aanzoek als je getrouwd bent. Je moet het alleen niet omzetten in een huwelijk als je je bestaande huwelijk in stand wilt houden. Blijf je gewoon verloofd.quote:
Nee en nee en nee.... hij mag sober leven, maar het moet vooral lollig blijven voor mijquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zoveel geld heeft TS (nog) nietOf je moet een kabouterhuisje kopen
. Of 'm in een keer leegtrekken, maar dan is het ook meteen voorbij. Ook een optie natuurlijk.
Dan kan ze haar plan toch niet uitvoeren op de geschetste wijze?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je kunt best ja-zeggen tegen een aanzoek als je getrouwd bent. Je moet het alleen niet omzetten in een huwelijk als je je bestaande huwelijk in stand wilt houden. Blijf je gewoon verloofd.
Dat kan volgens mij ja.... je bent pas officieel voor de wet als je iets met ondertrouw gaat doen.... maar dat is vooral een hoop gedoe.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je kunt best ja-zeggen tegen een aanzoek als je getrouwd bent. Je moet het alleen niet omzetten in een huwelijk als je je bestaande huwelijk in stand wilt houden. Blijf je gewoon verloofd.
Hahaha. Jullie probleem. Dan maak je een onderhoudscontractje dat je vastlegt bij de notaris. Er is altijd een work-around.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:40 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Dan kan ze haar plan toch niet uitvoeren op de geschetste wijze?
mee eens....quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:40 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Dan kan ze haar plan toch niet uitvoeren op de geschetste wijze?
Impliciet hoor ik hieruit dat je al getrouwd bent, en dat het feest dus niet doorgaat. Jammerquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij ja.... je bent pas officieel voor de wet als je iets met ondertrouw gaat doen.... maar dat is vooral een hoop gedoe.
En als prinses zijnde hou ik niet van gedoe .... tenzij shoesss het gedoe regelt dat is dan wel weer wel lekker
Shoesss... ik ben ongetrouwd, maar bij een zakelijke overeenkomst wens ik de kleine letters ook te kennenquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:41 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Impliciet hoor ik hieruit dat je al getrouwd bent, en dat het feest dus niet doorgaat. Jammer
Neem aan dat jij dan alles naar jouw wens laat opstellen dus ook de kleine lettertjes?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Shoesss... ik ben ongetrouwd, maar bij een zakelijke overeenkomst wens ik de kleine letters ook te kennen
Alle DM's vind je hier: http://dm.fok.nlquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:44 schreef Shoesss het volgende:
Iets anders: volgens mij stuurde jij me eerder een DM en toen had ik nog minder verstand van FOK dan nu dus heb die toen per ongeluk meteen weggeklikt.
Dus bij deze het vriendelijke verzoek om dezelfde DM nogmaals te sturen?
Nee want helaas krijg ik als ik daarop klik nog dit:quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:46 schreef Voszje het volgende:
[..]
Alle DM's vind je hier: http://dm.fok.nl
Damnquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:47 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Nee want helaas krijg ik als ik daarop klik nog dit:
"Om het DM-systeem te kunnen gebruiken moet je minimaal een week geregistreerd zijn. Deze beperking kan niet door ons worden omzeild. Ook niet als je het heel lief vraagt"
Ja, maar toch bedankt voor het meedenken!quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:49 schreef Voszje het volgende:
[..]
DamnOok niet handig... Je ziet dus alleen die pop-ups? Weer wat geleerd. Ik heb niets gezegd.
Zo leren we elke dag wat bijquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:49 schreef Voszje het volgende:
[..]
DamnOok niet handig... Je ziet dus alleen die pop-ups? Weer wat geleerd. Ik heb niets gezegd.
Dan zou je nu dus ook moeten weten dat alle vrouwen op Fok gewoon kerels zijnquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:44 schreef Shoesss het volgende:
toen had ik nog minder verstand van FOK dan nu
Ok thanks, dacht dat er wat anders in stond maar dan verwar ik je met een ander.quote:
serieus: ik vind zelf dat ik er maar een tegelijk kan hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:53 schreef Lenny77 het volgende:
Ik denk dat hier meerdere prinsesjes zitten.
Is dat niet de uberkick?
In verschillende delen van het land een prinsesje hebben? En jij maar zweten en zwoegen om ze allemaal tevreden te houden.
Ik vind dat je dan maar een bijbaantje moet gaan regelen.
The queen zal dat ook niet toestaan.....maar ik volg Lenny77's denkwijze welquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:55 schreef Shoesss het volgende:
[..]
serieus: ik vind zelf dat ik er maar een tegelijk kan hebben.
want als ik er meerdere heb, kan ik die ene niet zo veel mogelijk geven.
Heb serieus wel eens meegemaakt (toen ik zeg maar op zoek was en een dame op mijn rabo liet inloggen, deze blijkbaar even wat scrollde en zei: verdomme: waarom mag ik nu maar bedrag x pakken?
2 weken geleden kreeg iemand nog 5x!! Hoe durf je!
Een bijbaantje regelen is sowieso ook iets dat onderdeel van de fetisj uit kan maken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:53 schreef Lenny77 het volgende:
Ik vind dat je dan maar een bijbaantje moet gaan regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |