Je hebt deze gekoppeld aan de andere die gesloten is.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:32 schreef Nizno het volgende:
Deze even gekoppeld en de andere WGR / Bedreigd door verhuurder #2 gesloten.
Blij dat je er in elk geval even was. Ik hoop dat je snel een plekkie hebt. Zou je graag willen helpen, helaas zit ik niet in de buurt.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hebt deze gekoppeld aan de andere die gesloten is.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpgelostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Wat is dat nou voor raar verhaal van die advocaat? Ik zou een andere zoeken, eentje die wel z'n werk wil doen!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:05 schreef Drieklank het volgende:
De rechter zal oordelen dat ik op mijn leeftijd toch al zou gaan verhuizen. Een verhuiskostenvergoeding zit er daarom niet in.
Nee, maar van een kale kip valt niet te plukken, dus of dat veel zin heeft...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:15 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor raar verhaal van die advocaat? Ik zou een andere zoeken, eentje die wel z'n werk wil doen!
Schulden van de verhuurder heb jij weinig mee te maken, dat betekent alleen dat-ie z'n huis met jou erin voor veel minder moet verkopen.
Ik denk dat deze advocaat gewoon realistische verwachtingen probeert te stellen, in plaats van gaat voor de hoogst mogelijke rekening.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:15 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat is dat nou voor raar verhaal van die advocaat?
Het is onzin, geen rechter die tot een uitspraak komt door middel van dat soort rare eigen bedachte aannames.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:33 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik denk dat deze advocaat gewoon realistische verwachtingen probeert te stellen, in plaats van gaat voor de hoogst mogelijke rekening.
Je doet zeer stelligquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is onzin (...) Enige wat telt is dat TS daar rechtmatig woont en op onrechtmatige wijze buiten is gesloten.
Is dit relevant?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:50 schreef MouzurX het volgende:
Nogmaals: gaat dit topic nou echt om een kamer van 8m2? Waarom ging je dan niet gewoon verhuizen als de verhuurder dat wilde?
Waarom wel?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:50 schreef MouzurX het volgende:
Nogmaals: gaat dit topic nou echt om een kamer van 8m2? Waarom ging je dan niet gewoon verhuizen als de verhuurder dat wilde?
Er is al door een paar users aangeboden wat geld jouw kant op te laten komen. Je moet ergens kunnen slapen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:05 schreef Drieklank het volgende:
Ik heb met Hallmark gebeld en een update van de stavast gegeven; Ik zie nog geen nieuw topic; daarom trap ik zelf af.
Gisteren werd ik plotseling ernstig ziekten ben ik met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Het ziekenhuis zou mij naar normaal gesproken in de avond naar huis hebben gestuurd, maar dat vond het ziekenhuis gezien de thuissituatie niet verantwoord.
Deze middag ben ik uit het ziekenhuis ontslagen. Het slot van de voordeur is vervangen; ik ben nu dakloos en kan nergens terecht. Ik heb 150 euro eigen bijdrage betaald voor een advocaat en als ik pech heb moet ik toch het volledige tarief betalen.
Wijsheid van de advocaat: er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. De verhuurder heeft mogelijk grote schulden en als de verhuurder onder deze omstandigheden niet kan of wil betalen, dan heb ik een probleem. De deur openbreken is daarom ook niet verstandig en ook juridisch discutabel, omdat het de voordeur betreft. De rechter zal oordelen dat ik op mijn leeftijd toch al zou gaan verhuizen. Een verhuiskostenvergoeding zit er daarom niet in.
Tot zover de update, want ik moet gaan. Ik kan niet bij de buren blijven: ik sta nu op straat en ben dakloos. Iemand een slaapplaats in de buurt van Capelle?
En dat is nu de moraal van het verhaal. Precies wat de advocaat zegt en de rechter zal dat zeker in overweging nemen ten nadele van mij. Ik heb nu toch maar het slot van de voordeur laten vervangen. Kosten: 150 euro. Ik kan dit terugvorderen, maar het is de vraag of ik dat geld ooit nog terugzie.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar van een kale kip valt niet te plukken, dus of dat veel zin heeft...
Ik ook en het is, ik huur ook particulier en heb wel eens gevraagd hier op het forum van hoe je dan in je recht staat enzo.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:31 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb wel respect voor het doorzettingsvermogen van ts. Ik had allang toegegeven.
Welkom op Fok, waar iedereen altijd alles beter weet.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:11 schreef Drieklank het volgende:
Lieve FOK!ers, ik waardeer jullie aandacht, de medelevende reacties en de aangeboden hulp, maar eerlijk gezegd word ik behoorlijk gekwetst door allerlei reacties. Ik heb het gevoel dat ik het nooit goed voor jullie kan doen. [...]
Ik denk dat je dat een beetje moet nuanceren, waar iedereen een mening heeft over wat het verstandigste is en sommigen iets harder uit de hoek komen dan anderen. (dit wil ik even kwijt als user)quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:09 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Welkom op Fok, waar iedereen altijd alles beter weet.
Prima gedaan, petje af.
Klopt allemaal, stuk voor stuk klungels, de kool en de geit sparen. Maar DAT LIGT NIET AAN JOU!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:11 schreef Drieklank het volgende:
De rechtswinkel is niet goed, de politie is niet goed, de advocaat is niet goed
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:36 schreef bombmannl het volgende:
Een ruzie/oneenigheid met een huisbaas ga je nooit winnen
Je speelt het aardig hard en die huurbaas gaat flippen daar kun je op wachten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:01 schreef Drieklank het volgende:
Ik heb trouwens ook de verkoopmakelaar op de hoogte gesteld van de situatie.en die wil mij onmiddellijk spreken. Ook hij klonk 'not amused'. Daarnaast heb ik de Belastingdienst ingelicht, omdat hij wel ingeschreven staat op dit adres, maar hier feitelijk niet woont en daarom mogelijk onterecht vrijstelling krijgt.
Volgens de advocaat is de feitelijke situatie leidend. Hospitacontract, koetjescontract, hier wel ingeschreven of niet: wat op papier staat is niet zo relevant als het feit dat ik geld betaal om hier te wonen en hij hier niet woont. Mijn huurovereenkomst is dus feitelijk mijn bankafschrift en zeker geen hospitacontract.
Overigens liegt hij tegen de advocaat dat hij hier woont met zijn vrouw. Ik heb ook richting de advocaat en de Belastingdienst aangegeven dat hij de gemeentelijke inspectie ontdoken heeft om de schijn op te houden dat hij hier woont.
Ik heb ook de gemeente ingelicht over een onveilige woonsituatie.
Vandaag verwacht ik de verhuurder en die gaat er achterkomen dat het slot vervangen is en ik hier nog woon. Ik houd mijn hart vast.
Nee, de huisbaas speelt het hard met zijn fysieke intimidatie.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 07:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je speelt het aardig hard en die huurbaas gaat flippen daar kun je op wachten.
Hoppa, naheffing onterecht ontvangen hypotheekrenteaftrek + 100% boete! Daar heb je hem waar het echt pijn doet! Fraudeursquote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:01 schreef Drieklank het volgende:
Daarnaast heb ik de Belastingdienst ingelicht, omdat hij wel ingeschreven staat op dit adres, maar hier feitelijk niet woont
Ongelofelijke baas! Bellen voor een schadevergoeding van 2500 euro terwijl hij dacht dat je het had opgegeven.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:11 schreef Drieklank het volgende:
[..]
En dat is nu de moraal van het verhaal. Precies wat de advocaat zegt en de rechter zal dat zeker in overweging nemen ten nadele van mij. Ik heb nu toch maar het slot van de voordeur laten vervangen. Kosten: 150 euro. Ik kan dit terugvorderen, maar het is de vraag of ik dat geld ooit nog terugzie.
De advocaat heeft hem gebeld. Voorstel: 2500 euro schadevergoeding, plus borg, plus administratiekosten die ik ten onrechte betaald heb, plus huur voor de maand juli. Onder die voorwaarden zou ik voor 1 september weg zijn. Reactie verhuurder: ''not amused'' en het werd een ''onplezierig gesprek''. De verhuurder wilde ook niet de deur voor mij open doen op verzoek van de advocaat. De verhuurder zei tegen de advocaat dat ik vrijwillig ben vertrokken, dat hij een enorme restschuld op de hypotheek heeft en dat hij niets kan of wil betalen. De advocaat zei dat de verhuurder dacht dat ik het had opgegeven, want mijn spullen staan er niet meer. (Die heb ik verstopt in de kamer van mijn huisgenoot.) Maandag volgt de dagvaarding voor het kort geding.
Ik ben alleen vergeten te vragen hoe het zit met het verlenen van de toegang, nu de verhuurder zijn eigen woning niet in kan. Wat zijn de gevolgen?
Een lichtpunt: het aanstaande vonnis is 30 jaar geldig, dus zo lang mag ik mijn geld terugvorderen.
De advocaat zei dat de verhuurder niet verwacht had dat ik een advocaat zou inschakelen. Ik heb hem wel gewaarschuwd, maar daar trok hij zich niets van aan.
Ik kan me voorstellen dat de verhuurder buiten zinnen is van woede en ik ben daarom best wel bang, moet ik toegeven. Als ik een auto hoor aankomen schrik ik meteen en kijk ik om me heen naar iets om mezelf mee te verdedigen. Niet gezond.
Lieve FOK!ers, ik waardeer jullie aandacht, de medelevende reacties en de aangeboden hulp, maar eerlijk gezegd word ik behoorlijk gekwetst door allerlei reacties. Ik heb het gevoel dat ik het nooit goed voor jullie kan doen. Als ik had vertrokken, dan zou ik een mietje zijn, nu ik gebleven ben, heb ik het er blijkbaar zelf naar gemaakt en had ik maar moeten luisteren dat er een verschil is tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. De rechtswinkel is niet goed, de politie is niet goed, de advocaat is niet goed, maar ondertussen is er niemand van jullie hier geweest om te laten zien hoe het wel moet. Daar wonen jullie te ver weg voor. Is de afstand dan ook niet te groot om te oordelen? Niemand van jullie hoeft mijn leven te lijden, bewust zo geschreven.
Het komt er in ieder geval op neer dat ik beter al lang geleden vertrokken had moeten zijn, want dit levert mij niets op. Ik ben wel op en ik heb geen tijd en geen energie meer om overal nog op in te gaan. Gitaarspelen en een beetje liefde, meer vraag ik niet van het leven. Tijd om daar mijn energie in te steken.
Ja, zijn huurovereenkomst is ook beeindigd. Afgesproken is dat hij zijn spullen pakt als hij eind van de maand terugkomt van vakantie. Vraag is: mag ik wel op zijn kamer slapen (met zijn mondelinge toestemming aan mij)?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:50 schreef Leandra het volgende:
Misschien dat ik het in deel 1 gemist heb, maar als je je spullen hebt verstopt in de kamer van je huisgenoot, kan die huisgenoot dan wel blijven zitten?
QFTquote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:40 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hoppa, naheffing onterecht ontvangen hypotheekrenteaftrek + 100% boete! Daar heb je hem waar het echt pijn doet! Fraudeurs![]()
Wat niet in het voordeel van TS is als hij geld van die persoon moet krijgen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:40 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hoppa, naheffing onterecht ontvangen hypotheekrenteaftrek + 100% boete! Daar heb je hem waar het echt pijn doet! Fraudeurs![]()
Waarschijnlijk zonder juridische basisquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:16 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ja, zijn huurovereenkomst is ook beeindigd.
Dat zou mij vrij weinig schelen, liever die kerel op de blaren dan dat ik er zelf super mooi voor weg kom. Die paar 100 euro daar kom je wel weer overheen, hypotheekrenteafrek is aardig rianter en de belastingdienst die krijgt zijn geld meestal wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:35 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat niet in het voordeel van TS is als hij geld van die persoon moet krijgen.
Ik denk ook dat TS hier enorm van zal leren, stoer dat je niet zo met je laat dollen!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:35 schreef Wespensteek het volgende:
Respect voor je TS dat je voor jezelf opkomt en makkelijk is zo'n gevecht niet maar volgens mij heb je alleen aan het voor jezelf opkomen erg veel voor de toekomst en zou je daar best trots op mogen zijn, zelfs als het concreet maar weinig oplevert.
Dat wordt lastig:quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:47 schreef delano.888 het volgende:
Ik zou even overleggen met je huisgenoten (mannen?) of ze, indien de huisbaas agressief komt doen, er bij willen springen
quote:Mijn huisgenoten zijn de komende maand weg. Ik ben helemaal alleen in dat huis en dat is wel een zeer intimiderend vooruitzicht. Ik heb namelijk geen ouders, vrienden of wie dan ook om mij bij te staan.
Ohja. Dan zou ik inderdaad toch maar eens heel snel een vriend of user hier gaan zoekenquote:
Die zijn er dus niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:00 schreef Mortaxx het volgende:
Als het slot van de voordeur vervangen wordt fix je toch een nieuwe bij een van je huisgenoten ipv het slot weer te vervangen
Dat wordt lastigquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:00 schreef Mortaxx het volgende:
Als het slot van de voordeur vervangen wordt fix je toch een nieuwe bij een van je huisgenoten ipv het slot weer te vervangen
Dit staat gewoon 2 reacties boven jequote:Mijn huisgenoten zijn de komende maand weg. Ik ben helemaal alleen in dat huis en dat is wel een zeer intimiderend vooruitzicht. Ik heb namelijk geen ouders, vrienden of wie dan ook om mij bij te staan.
Wat een onzin zeg. Als ik een kamertje van 2 bij 2 wil huren, laat me gaan. Dit is geen reden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:33 schreef Drieklank het volgende:
Advocaat van de Duivel
De vraag is natuurlijk waarom ik daar zo graag had willen blijven. Natuurlijk, ik heb een overeenkomst voor onbepaalde tijd, ik mag hier lekker blijven wonen en waarom niet, als ik het hier naar mijn zin heb?
Maar er staat genoeg te huur in de buurt, voor een veel redelijke prijs, je werkt, je bent geen student meer, je vind het vast niet fijn om op 8 vierkante te wonen met huisgenoten, dus zeg nou eerlijk: ben je niet blij om te verhuizen?
Natuurlijk!
Maar wat is dan redelijkerwijs de schade die je hieronder lijdt? Geef eens redelijk de kosten an die je anders niet gemaakt zou hebben? Een aanhangwagen huren om te verhuizen? Dat deed je anders toch al.
----------
Zo kan hij en/of de rechter me pakken.
Het lijkt me sterk dat een rechter zulke dingen meeneemt in zijn overweging. Ik sta wel open voor tegenbewijs, maar mijn onderbuik zegt dat zulke dingen niet meegenomen mogen worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:33 schreef Drieklank het volgende:
Advocaat van de Duivel
De vraag is natuurlijk waarom ik daar zo graag had willen blijven. Natuurlijk, ik heb een overeenkomst voor onbepaalde tijd, ik mag hier lekker blijven wonen en waarom niet, als ik het hier naar mijn zin heb?
Maar er staat genoeg te huur in de buurt, voor een veel redelijke prijs, je werkt, je bent geen student meer, je vind het vast niet fijn om op 8 vierkante te wonen met huisgenoten, dus zeg nou eerlijk: ben je niet blij om te verhuizen?
Natuurlijk!
Maar wat is dan redelijkerwijs de schade die je hieronder lijdt? Geef eens redelijk de kosten an die je anders niet gemaakt zou hebben? Een aanhangwagen huren om te verhuizen? Dat deed je anders toch al.
----------
Ik zie eigenlijk niet in hoe hij (of een rechter) je daarmee zomaar kan pakken. Hij had gewoon de correcte procedures moeten volgen wanneer hij jou uit de woning zou willen krijgen. En de rechter hoort enkel te toetsen of de verhuurder volgens de geldende wetgeving gehandeld heeft. Of jij het wel of niet fijn vind om op 8 vierkante meter te wonen zou daarbij totaal niet uit mogen maken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:33 schreef Drieklank het volgende:
Advocaat van de Duivel
Natuurlijk!
----------
Wie heeft jou dit verteld dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:47 schreef Drieklank het volgende:
Maar zoals ik het steeds hoor gaat het niet zozeer om de letter van de wet of de overeenkomst en handelt een rechter ook niet zozeer als een arts. De rechter zal in deze zaak meer de rol aannemen van bemiddelaar. Hij gaat daarom kijken naar wat ''redelijk'' is. Een schadevergoeding van 2500 euro zou dat kunnen zijn. Maar ik kan het niet veel bonter maken dan dat.
De rechter kijkt toch gewoon naar de wet?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:47 schreef Drieklank het volgende:
Maar zoals ik het steeds hoor gaat het niet zozeer om de letter van de wet of de overeenkomst en handelt een rechter ook niet zozeer als een arts. De rechter zal in deze zaak meer de rol aannemen van bemiddelaar. Hij gaat daarom kijken naar wat ''redelijk'' is. Een schadevergoeding van 2500 euro zou dat kunnen zijn. Maar ik kan het niet veel bonter maken dan dat.
Laat ik het zo zeggen, de rechter handelt binnen redelijkheid maar wel binnen de letters van de wet. Volgens de wet mag jij daar wonen, ongeacht klein inkomen medebewoners.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:47 schreef Drieklank het volgende:
Advocaat van de rechtswinkel en een andere advocaat die ik nu heb.quote:
He wat naar... maar als je maandag al iets meer weet is dat natuurlijk mooi meegenomen. Ga je niet te druk maken met deze temperaturen!!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:09 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Advocaat van de rechtswinkel en een andere advocaat die ik nu heb.
Maandag volgt de dagvaarding, dus we zullen snel genoeg weten wat de rechter er van vindt. Als de verhuurder nog goed bij zijn hoofd was zou hij mij bellen om het goed te maken, stel ik me zo voor, maar blijkbaar wil hij alleen maar ruzie maken.
Heb ik het nu goed begrepen dat je nu alleen in dat huis zit?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:15 schreef Drieklank het volgende:
Nee, ik ga maar het beste ervan maken vandaag.
Ja, ik ben daar alleen op de kamer van mijn huisgenoot, die zijn deur open gelaten heeft voor zijn vakantie. Daar liggen mijn spullen verstopt in dozen onder het bed en de bank.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb ik het nu goed begrepen dat je nu alleen in dat huis zit?
Hij kan beter een iets kopen zodat hij het gesprek kan opnemen, dan is er mogelijk meteen bewijs in strafrechtelijke zin van eventuele bedreigingen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:28 schreef bombmannl het volgende:
Ik zou toch maar ff een honkbalknuppel achter de deur leggen, voor het geval dat...
Hoe groot is de kans dat hij langs komt?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:25 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar alleen op de kamer van mijn huisgenoot, die zijn deur open gelaten heeft voor zijn vakantie. Daar liggen mijn spullen verstopt in dozen onder het bed en de bank.
Dat kan niet lang duren, want als de verhuurder is langs geweest, dan draait hij alle deuren weer op slot. Mijn eigen kamerdeur heb ik na kosten-baten afwegingen niet open laten breken. Alleen de voordeur.
Ik eet graag appels en aardappels. Daar kun je je lelijk mee bezeren, zonder ernstige medische gevolgen. Misschien moet ik eerst met hem praten via het doucheraam, voordat ik de deur voor hem open doe.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:28 schreef bombmannl het volgende:
Ik zou toch maar ff een honkbalknuppel achter de deur leggen, voor het geval dat...
Honderd procent. Twee keer per week zeker. Vaak op zaterdagen ook. Bezichtigingen, post ophalen, schoonmaken voor bezichtigingen etc.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat hij langs komt?
En gaat hij dan checken of er mensen thuis zijn?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:36 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Honderd procent. Twee keer per week zeker. Vaak op zaterdagen ook. Bezichtigingen, post ophalen, schoonmaken voor bezichtigingen etc.
Dat lijkt me sws het slimst ja. Zie je meteen in wat voor staat hij verkeerd, en als hij met een familielid komt gewoon alleen hem binnenlaten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:33 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik eet graag appels en aardappels. Daar kun je je lelijk mee bezeren, zonder ernstige medische gevolgen. Misschien moet ik eerst met hem praten via het doucheraam, voordat ik de deur voor hem open doe.
Ja. Hij maakt dan alle deuren open. Zo'n bezoek duurt uren. Onderduiken is er niet bij. Nu het slot vervangen is ben ik ook verplicht om voor hem open te doen en hem een sleutel te geven.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En gaat hij dan checken of er mensen thuis zijn?
Das kut. Is het niet beter als je vandaag overdag niet thuis bent?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:41 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ja. Hij maakt dan alle deuren open. Zo'n bezoek duurt uren. Onderduiken is er niet bij. Nu het slot vervangen is ben ik ook verplicht om voor hem open te doen en hem een sleutel te geven.
en dan dat hij het slot weer laat vervangen ?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das kut. Is het niet beter als je vandaag overdag niet thuis bent?
Misschien, maar gezien het weer maakt hij misschien een uitzondering en komt hij 's avonds. Toen hij mij er had uitgezet, kwam hij ook speciaal 's avonds om mij te intimideren, want hij was 's middags al geweest. Na gesprek met mijn advocaat neem ik aan dat hij geconcludeerd heeft dat ik er toch nog ben.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das kut. Is het niet beter als je vandaag overdag niet thuis bent?
Ja klopt maar bedoelde het meer voor het geval de verhuurder geweld gaat gebruiken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan dat hij het slot weer laat vervangen ?
Ik zou in dit stadium van de situatie zeker nu gewoon blijven en hem de sleutel geven zodra hij voor de deur staat.
Oke. Mocht die komen hoop ik dat het alleen bij woorden blijft dan.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:48 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Misschien, maar gezien het weer maakt hij misschien een uitzondering en komt hij 's avonds. Toen hij mij er had uitgezet, kwam hij ook speciaal 's avonds om mij te intimideren, want hij was 's middags al geweest. Na gesprek met mijn advocaat neem ik aan dat hij geconcludeerd heeft dat ik er toch nog ben.
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Mocht die komen hoop ik dat het alleen bij woorden blijft dan.
Waarom hem de sleutel geven?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:46 schreef Nizno het volgende:
Ik zou in dit stadium van de situatie zeker nu gewoon blijven en hem de sleutel geven zodra hij voor de deur staat.
Precies en daarnaast heeft hij mogelijk ook geleerd dat intimidatie niet het gewenste effect heeft bij TS.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:52 schreef r_one het volgende:
Kan zijn dat ie al wat inbindt nu hij weet dat er een advocaat en kort geding achter zit.
Ik geloof zoiets als dat je verplicht bent om de eigenaar te voorzien van een sleutel. Kan me ook nog zoiets herinneren van echtscheiding, sloten vervangen en als de ex langs komt er toch nog een sleutel gegeven moet worden zolang de ex nog op papier staat als mede-eigenaar.quote:
Maar dan spreek je van twee eigenaren. Als de eigenaar niet in het verhuurde woont, dan heeft hij toch niets aan een sleutel?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik geloof zoiets als dat je verplicht bent om de eigenaar te voorzien van een sleutel. Kan me ook nog zoiets herinneren van echtscheiding, sloten vervangen en als de ex langs komt er toch nog een sleutel gegeven moet worden zolang de ex nog op papier staat als mede-eigenaar.
Op papier woont hij geloof ik in de woning als ik het goed begrepen heb.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dan spreek je van twee eigenaren. Als de eigenaar niet in het verhuurde woont, dan heeft hij toch niets aan een sleutel?
quote:Gewoon de sloten veranderen
Zoals gezegd, de huurder mag de sloten veranderen als de verhuurder geen respect kan opbrengen voor de privacy van de huurder. In de situatie dat een verhuurder dan een kopie van de sleutel verlangt, heeft de rechter bepaald dat afgifte van de sleutel van het gehuurde een veel te grote inbreuk betekent op het recht van de huurder op bescherming van de persoonlijke levenssfeer.
Daarom is het verstandig om snel aan te tonen dat hij er niet woont. In ieder geval daar bewijs voor te hebben!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Op papier woont hij geloof ik in de woning als ik het goed begrepen heb.
Daarom mocht hij ook het slot vervangen.
Maar het gehuurde is de kamer, daar mag de huisbaas niet in. De rest van het huis waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:02 schreef Wespensteek het volgende:
https://www.jurofoon.nl/n(...)iet-zo-maar-betreden
[..]
Het is een hospitaconstructie maar de man woont er zelf helemaal niet en dus is de feitelijke situatie heel anders.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar het gehuurde is de kamer, daar mag de huisbaas niet in. De rest van het huis waarschijnlijk wel.
Je kan moeilijk een eigenaar buitensluiten. Dat is ook strafbaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:07 schreef 44rdbei het volgende:
Ts is al bedreigd door de verhuurder, kan je hem niet gewoon buitensluiten?
Als het te spraken komt bij de dagvaarding zeg je gewoon dat je bang was, dat is nog waar ook.
Onzin als het pand verhuurd wordt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan moeilijk een eigenaar buitensluiten. Dat is ook strafbaar.
Je mag hem de toegang niet ontzeggen maar daarvoor hoeft hij geen sleutel te krijgen. Gezien de omstandigheden zou ik eerlijk gezegd voorstellen dat hij een afspraak maakt wanneer hij langs wil komen en waarom. Probeer in overleg met hem te komen want dat is voor beide partijen beter, bij verdere escalatie snijdt hij zichzelf ook in de vingers. Mogelijk is hij gevoelig voor het argument dat het ook in zijn eigen belang is dat dit redelijk wordt opgelost, zijn gedrag heeft nu al veel problemen veroorzaakt en nu blijkt dat hij de zaken niet voor elkaar heeft kan dat alleen erger worden. Als jullie er samen uit komen is dat ook in zijn belang.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:12 schreef Drieklank het volgende:
Heel simpel: het is zijn huis. Ik mag de eigenaar niet de toegang ontzeggen tot zijn eigen woning. In mijn kamer zou hij echter niets te zoeken hebben.
Neemt niet weg dat ik weleens heb zitten denken om hem te intimideren, zodat hij zijn gezicht hier voorlopig niet durft te vertonen, maar dan lok ik de knokploeg uit.
Ja en hoe bewijs je dat?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:07 schreef 44rdbei het volgende:
Ts is al bedreigd door de verhuurder, kan je hem niet gewoon buitensluiten?
Als het te spraken komt bij de dagvaarding zeg je gewoon dat je bang was, dat is nog waar ook.
Als dat al zo zou zijn, staat het de verhuurder vrij om aangifte te doen bij de politie of de sleutel in een gerechtelijke procedure te vorderenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik geloof zoiets als dat je verplicht bent om de eigenaar te voorzien van een sleutel. Kan me ook nog zoiets herinneren van echtscheiding, sloten vervangen en als de ex langs komt er toch nog een sleutel gegeven moet worden zolang de ex nog op papier staat als mede-eigenaar.
Zo denk ik stiekem ook, maar het doet wellicht afbreuk aan de sympathie die een rechter voor mij heeft, of hij mag de kosten voor een vervangend slot op mij verhalen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:39 schreef r_one het volgende:
[..]
Als dat al zo zou zijn, staat het de verhuurder vrij om aangifte te doen bij de politie of de sleutel in een gerechtelijke procedure te vorderen
Als jij gepaste en proportionele maatregelen neemt tegen iemand die huisvrede pleegt, om herhaling te voorkomen, zal een rechter daar alleen maar sympathie voor kunnen opbrengen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:47 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Zo denk ik stiekem ook, maar het doet wellicht afbreuk aan de sympathie die een rechter voor mij heeft, of hij mag de kosten voor een vervangend slot op mij verhalen.
Geen idee hoor, maar sta je niet gewoon in je recht als je hem eerst de rekening geeft van de slotenmaker, en bij ontvangst van de onkosten pas een sleutel overhandigt? TS heeft immers kosten moeten maken omdat de verhuurder bewust een fout maakt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan dat hij het slot weer laat vervangen ?
Ik ben net bij het politiebureau geweest en ze gaan eindelijk de wijkagent vragen om langs te komen en met mij en misschien de verhuurder te praten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:56 schreef Nemephis het volgende:
Ik zou de sleutel niet afgeven in zo'n situatie. Laat de eigenaar de politie maar bellen, eens kijken of de lange arm van de wet dan wél in actie komt.
Met jou en misschien de verhuurder?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:09 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik ben net bij het politiebureau geweest en ze gaan eindelijk de wijkagent vragen om langs te komen en met mij en misschien de verhuurder te praten.
De onderbezetting lijkt wel reëel: twee 'wagens' in een 'groot gebied'. Zwaardere delicten gaan voor.
Ik denk dat de verhuurder tript als je dat doet.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:09 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Geen idee hoor, maar sta je niet gewoon in je recht als je hem eerst de rekening geeft van de slotenmaker, en bij ontvangst van de onkosten pas een sleutel overhandigt? TS heeft immers kosten moeten maken omdat de verhuurder bewust een fout maakt.
Ik vind TS trouwens wel een fricking eindbaas! Volhouden bij de Allamo!
Als jij bang bent dat het uit de hand loopt maak je er zelf toch een zwaar delict van door de telefoon?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:09 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik ben net bij het politiebureau geweest en ze gaan eindelijk de wijkagent vragen om langs te komen en met mij en misschien de verhuurder te praten.
De onderbezetting lijkt wel reëel: twee 'wagens' in een 'groot gebied'. Zwaardere delicten gaan voor.
Een vuurwapen nog welquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Als jij bang bent dat het uit de hand loopt maak je er zelf toch een zwaar delict van door de telefoon?
''Hij staat met een vuurwapen voor de deur en wil mij doodschieten''.
Hoppa, ineens heel wat meer dan 2 wagens in een groot gebied.
Naderhand kan je altijd nog zeggen dat je doodsangsten had en toch echt dacht een wapen te zien. Er zijn genoeg meldingen door jou gemaakt de afgelopen week om dat realistisch te laten zijn.
Ik moet niet mijn geloofwaardigheid verliezen, maar als zijn houding gevaarlijk is, dan mag ik meteen 112 bellen van de agent.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Als jij bang bent dat het uit de hand loopt maak je er zelf toch een zwaar delict van door de telefoon?
Naderhand kan je altijd nog zeggen dat je doodsangsten had en toch echt dacht een wapen te zien. Er zijn genoeg meldingen door jou gemaakt de afgelopen week om dat realistisch te laten zijn.
Ik wil even mijn oprechte complimenten geven voor hoe jij hier mee om gaat.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:18 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik moet niet mijn geloofwaardigheid verliezen, maar als zijn houding gevaarlijk is, dan mag ik meteen 112 bellen van de agent.
Ik wil me daarbij aansluitenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik wil even mijn oprechte complimenten geven voor hoe jij hier mee om gaat.
Nou dat is tenminste iets.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:09 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Jij kijkt teveel filmsquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wow! Je mag bellen. En dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:18 schreef Drieklank het volgende:
maar als zijn houding gevaarlijk is, dan mag ik meteen 112 bellen van de agent.
Nogmaals en wellicht ten overvloede: dit was NIET jouw fout.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:44 schreef Drieklank het volgende:
Ik bel 112. Ze zetten de melding door, maar weten niet of ze iets kunnen doen. Ze komen niet.
Dat men niets doet om escalatie te voorkomen en preventief ingrijpen nalaat begrijp ik totaal niet. Als iets al is gebeurd is het leuk dat de politie snel komt maar dat helpt weinig meer. Het zijn inderdaad meer de gevolgen van politieke keuzes maar begrijpen doe ik het niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:09 schreef Drieklank het volgende:
Ik denk dat het meer met de tour te maken heeft en dat ze af en toe willen staken. Dit is niet het wilde westen ofzo.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:10 schreef Drieklank het volgende:
Stel: aan de ene kant van de stad wordt er een juwelier overvallen en aan de andere kant wordt een vrouw in elkaar geslagen. Dat zijn al twee wagens die weg zijn; meer hebben ze niet. Vervolgens bel ik en moet ik wachten op de juwelier of de vrouw. Zo onredelijk is dat niet toch?
Dat ze niet aan preventie doen, vind ik wel frustrerend.
Dan is het aan hen om, als de juwelier en vrouw veilig zijn en die zaken afgehandeld, dán de verhuurder met een bezoekje te vereren. Maar dat gebeurt dus ook niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:10 schreef Drieklank het volgende:
Stel: aan de ene kant van de stad wordt er een juwelier overvallen en aan de andere kant wordt een vrouw in elkaar geslagen. Dat zijn al twee wagens die weg zijn; meer hebben ze niet. Vervolgens bel ik en moet ik wachten op de juwelier of de vrouw. Zo onredelijk is dat niet toch?
Dat ze niet aan preventie doen, vind ik wel frustrerend.
Jawel, maar die was al lang weer weg, omdat de juwelier meer prioriteit had. En de verhuurder neemt de telefoon niet op als de politie belt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan is het aan hen om, als de juwelier en vrouw veilig zijn en die zaken afgehandeld, dán de verhuurder met een bezoekje te vereren. Maar dat gebeurt dus ook niet.
Lees mijn post nog eens goed.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:48 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Jawel, maar die was al lang weer weg, omdat de juwelier meer prioriteit had. En de verhuurder neemt de telefoon niet op als de politie belt.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan is het aan hen om, als de juwelier en vrouw veilig zijn en die zaken afgehandeld, dán de verhuurder met een bezoekje te vereren. Maar dat gebeurt dus ook niet.
Kun je beter iemand bij deze in zoekenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:05 schreef Drieklank het volgende:
Gezocht: lieve knappe huisgenote die gezellig met mij in Krimpen wil wonen
http://www.funda.nl/koop/(...)jverlaan-542/fotos/#
Keep dreaming
Ook een heel mooie woning.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kun je beter iemand bij deze in zoeken
http://www.funda.nl/koop/(...)t-48094788-fuga-106/
neuj ik woon niet in de buurt anders had je absoluut bij me mogen schuilenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:29 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Is die van jou? Ik vind dat ook zo'n fijne en mooie buurt, maar dat huis staat al zolang te koop en de verkoper wil blijkbaar niet zakken in prijs. :p
Eerst een vast contract, daarna is het realistisch om voor 125k iets te kopen. Als ik dan 25k eigen vermogen inbreng heb ik mooi een lineaire hypotheek van 500 euro per maand.
Tot die tot moet ik nog even doorbikkelen op kamers, vrees ik.
Oh, want ik net mijn post gewijzigd voor een diplomatiek antwoord. Enfin. Weekendreces. We wachten tot het maandag helemaal los gaat.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj ik woon niet in de buurt anders had je absoluut bij me mogen schuilen
Kun je je draai een beetje vinden in de kamer van je huisgenoot?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:42 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Oh, want ik net mijn post gewijzigd voor een diplomatiek antwoord. Enfin. Weekendreces. We wachten tot het maandag helemaal los gaat.
Ja, ik ben helemaal niet gehecht aan spullen of inrichting. Als ik een dak boven mijn hoofd heb in een fijne omgeving, dan ben ik al snel tevreden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kun je je draai een beetje vinden in de kamer van je huisgenoot?
gelukkig, nu maar even relaxen dan. Even tot rust komen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:00 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ja, ik ben helemaal niet gehecht aan spullen of inrichting. Als ik een dak boven mijn hoofd heb in een fijne omgeving, dan ben ik al snel tevreden.
Succes Drieklank! Knap dat je zo doorgaat. Btw vette sentry gunquote:Op maandag 6 juli 2015 10:50 schreef Drieklank het volgende:
Om spraakverwarring te voorkomen: vandaag wordt het kort geding aangespannen. De dagvaarding wordt verstuurd. Wanneer het kort geding plaatsvindt, is aan de rechtbank om te bepalen.
Vandaag of morgen is ook de dag dat de verhuurder zijn post op komt halen of het huis voorbereidt voor een bezichtiging. Dan staat hij voor een gesloten deur, belt hij vast weer een slotenmaker, komt hij binnen, ligt er een dagvaarding op de deurmat! En dan kom ik s' avonds 'thuis', blijken de sloten weer vervangen te zijn, wellicht met aanvullende maatregelen om mij te weren.
Daarom is het wel handig om wekelijks uitbetaald te krijgen. Echt een aanrader als het kan. Want wie kan er nou zo makkelijk even 150 euro hier en daar uitgeven? Wellicht is dat ook een uitputtingsslag die de verhuurder wil winnen. Maar als hij makkelijk 150 euro kan betalen voor een nieuw slot, dan kan hij mij ook makkelijk betalen, ondanks zijn restschuld.
Ondertussen schaf ik alvast een kogelvrij vest aan.
En een biefstuk voor eventuele agressieve honden/familieleden.
Tot zover mijn speculaties voor de komende week.
Dan zou je aan alle hypotheekverstrekkers een brief moeten sturen, maar zij zullen de info niet aan jou prijsgeven.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:44 schreef Drieklank het volgende:
Ik zit nog te denken: hoe kom ik op een handige manier achter zijn hypotheekbank om na te gaan of hij de woning wel mag verhuren? Gewoon de Rabo, ABN en ING benaderen met: 'Hallo, heeft u toevallig een hypotheek verstrekt voor de woning op het [adres], want dat wordt nu verhuurd en mag dat van u?'.
https://www.nvm.nl/nl-nl/(...)mn_ilse_van_ast.aspxquote:Op maandag 6 juli 2015 13:44 schreef Drieklank het volgende:
Ik zit nog te denken: hoe kom ik op een handige manier achter zijn hypotheekbank om na te gaan of hij de woning wel mag verhuren? Gewoon de Rabo, ABN en ING benaderen met: 'Hallo, heeft u toevallig een hypotheek verstrekt voor de woning op het [adres], want dat wordt nu verhuurd en mag dat van u?'.
Maar als de bank het niet weet, dan heeft hij geen zorgen.quote:Op maandag 6 juli 2015 15:50 schreef Hi_flyer het volgende:
Jij hebt toch niks met zijn bank te maken? Hij is degene die zich zorgen moet maken bij verhuur waarvoor de bank geen toestemming heeft gegeven. Jij hebt alleen te maken met de verhuurder.
Maak foto's van alle ruimten in de woning waar je nu bij kan met de krant van vandaag in beeld. Daarmee toon je lijkt mij ook aan dat er alleen kamerbewoning is.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:21 schreef Drieklank het volgende:
Ik was om 16.30 terug uit mijn werk en ik ben nu pas binnen, want hij heeft weer de sloten vervangen en ik heb weer de slotenmaker betaald. De buren hebben hem nog horen schreeuwen vanmiddag.
Hij gaat zich beroepen op het feit dat hij hier altijd heeft gewoond om mijn huurbescherming aan te tasten. Nu moet ik verklaringen inzamelen bij de buren en mijn huisgenoten om aan te tonen dat het niet zo is. Mijn buren heb ik mee, maar mijn huisgenoten zijn weg en willen misschien niet meewerken.
quote:Op maandag 6 juli 2015 20:21 schreef Drieklank het volgende:
De buren hebben hem nog horen schreeuwen vanmiddag.
Dan moet hij toch wel behoorlijk koelbloedig, dom of simpelweg wanhopig zijn. Hij gaat dus voor het rolgerecht liegen dat het gedrukt staat?quote:Op maandag 6 juli 2015 20:21 schreef Drieklank het volgende:
Hij gaat zich beroepen op het feit dat hij hier altijd heeft gewoond om mijn huurbescherming aan te tasten.
Weet je waar hij wel woonde, mogelijk kun je daar eenvoudig bewijs krijgen dat hij daar wel woonde.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:21 schreef Drieklank het volgende:
Ik was om 16.30 terug uit mijn werk en ik ben nu pas binnen, want hij heeft weer de sloten vervangen en ik heb weer de slotenmaker betaald. De buren hebben hem nog horen schreeuwen vanmiddag.
Hij gaat zich beroepen op het feit dat hij hier altijd heeft gewoond om mijn huurbescherming aan te tasten. Nu moet ik verklaringen inzamelen bij de buren en mijn huisgenoten om aan te tonen dat het niet zo is. Mijn buren heb ik mee, maar mijn huisgenoten zijn weg en willen misschien niet meewerken.
quote:Op maandag 6 juli 2015 20:21 schreef Drieklank het volgende:
Total Legitnessquote:Op maandag 6 juli 2015 20:21 schreef Drieklank het volgende:
Ja, er is een klein kamertje die hij daar speciaal voor ingericht heeft denk ik. Er is ook geen plaats voor uitgebreid onderzoek, uitgebreide bewijsvoeringen, verhoren etc. bij een kort geding. Het is gewoon een gesprekje in een kamertje met een paar personen die hun verhaaltje doen, dus hij hoeft alleen maar redelijk over te komen.Foto's zijn natuurlijk erg selectief: ik kan overal foto's van hebben behalve van de kamer waar hij woont, maar bedankt voor het meedenken Nizno.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:52 schreef Hallmark het volgende:
[..]
[..]
Dan moet hij toch wel behoorlijk koelbloedig, dom of simpelweg wanhopig zijn. Hij gaat dus voor het rolgerecht liegen dat het gedrukt staat?
Is er dan een kamer die hij gaat proberen aan te merken als zijnde dat hij daar woont?
Je kan ook bijv. foto's van de keukenkastjes en de (bestek)lades maken. Iedereen weet op welke volgorde de vorken en messen liggen, denk ik. Dat gaat hem niet lukken.
Ja de schadevergoeding is dat ik nu gedwongen word om vrijwillig mijn huurovereenkomst te beëindigen, terwijl dat niet zou hoeven doen. Wel goed om nog eens de definitie na te vragen bij de advocaat.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:57 schreef Andromache het volgende:
zijn verhuiskosten iets anders dan schadevergoeding, in dit kader?
Wat voor beeld had je er dan bij? Toga's, pruiken, een jury, 'You can't handle truth!'?quote:Op maandag 6 juli 2015 21:47 schreef bombmannl het volgende:
Ik geef toch de huurbaas een betere kans van slagen als jij zo beschrijft hoe zo'n kortgeding werkt. Ik hoop het niet voor je want de proceskosten alleen al lopen waarsch. in de duizenden euro's.
Wel respect dat je je zo verzet maar soms kan je beter eieren voor je geld kiezen.
Hoop natuurlijk dat die eigenaar vol op z'n bek gaat!
Ben benieuwd
Wat er in Rotterdam gebeurt is inderdaad tekenend voor Amsterdamquote:Op maandag 6 juli 2015 23:15 schreef VeX- het volgende:
Klote situatie en tekenend voor het intrieste woonbeleid in Amsterdam.
quote:Op maandag 6 juli 2015 23:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat er in Rotterdam gebeurt is inderdaad tekenend voor Amsterdam
Volgens mij speelt deze ellende zich niet af in Amsterdam.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:15 schreef VeX- het volgende:
Klote situatie en tekenend voor het intrieste woonbeleid in Amsterdam.
Dat was ik me ook al af aan het vragenquote:Op maandag 6 juli 2015 22:54 schreef pahlawan het volgende:
bel jij dezelfde slotenmaker als de verhuurder, want dat is dan goede handel voor de beste man![]()
![]()
.
Succes met de zaak! je wordt genaaid en je gaat er vol tegen in, hulde!
Dan zou ik eerder spreken over een bedreigende situatie die dreigt te escaleren. Subtiel maar geen leugen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:57 schreef Scorpie het volgende:
Zeg er gelijk bij dat hij volgens jou een mes heeft en je dreigt aan te vallen, anders komen ze niet.
Je kan toch altijd gemeend hebben dat hij een mes in zijn hand heeft gehad, het was donker en je zag net niet goed, bleek later zijn mobiel te zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder spreken over een bedreigende situatie die dreigt te escaleren. Subtiel maar geen leugen.
Dit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder spreken over een bedreigende situatie die dreigt te escaleren. Subtiel maar geen leugen.
Das lang niet altijd het geval. Bij bepaalde sloten kan je de sleutel er uit drukken vanaf de andere kant.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:07 schreef Nemephis het volgende:
Weet je zeker dat het die verhuurder was?
Heb je al een sleutel aan de binnenkant in de deur (zodat er van buiten niks in kan)?
Uiteraard dit, sleutel wel draaien.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:08 schreef delano.888 het volgende:
MAAR niet als je de sleutel ook nog eens draait. Dus op slot, en zorgen dat de sleutel horizontaal staat. Dan wordt t wel een stuk knapper om er in te komen.
Dan heb jij mooi de tijd om de politie te bellen. Heb je in ieder geval een beetje tijdwinst.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:15 schreef Drieklank het volgende:
Nee ik heb 'm niet gezien, maar wie anders?
De sleutel kan ik er wel in doen met de knippen erop. Maar een slotenmaker boort daar zo doorheen.
Sterkte!quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:22 schreef Drieklank het volgende:
Ok, ik ga weer proberen te slapen. Met kleding aan en telefoon bij de hand. Wat een gedoe...
Heb je nou de sleutel er in gedaan? Kan geen kwaad.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:22 schreef Drieklank het volgende:
Ok, ik ga weer proberen te slapen. Met kleding aan en telefoon bij de hand. Wat een gedoe...
Als de knippen er op zitten, dan weet de slotenmaker iig dat er iemand thuis is, en dat hij niet in een "sleutel kwijt" smoesje hoeft te trappen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:15 schreef Drieklank het volgende:
Nee ik heb 'm niet gezien, maar wie anders?
De sleutel kan ik er wel in doen met de knippen erop. Maar een slotenmaker boort daar zo doorheen.
En als je er een welgemeend "HEY! WAT MOT DAT DAAR?" door de deur schreeuwt, kiest de sleutelmaker denk ik wel eieren voor zijn geld. Hou je alleen een razende en tierende verhuurder overquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de knippen er op zitten, dan weet de slotenmaker iig dat er iemand thuis is, en dat hij niet in een "sleutel kwijt" smoesje hoeft te trappen.
Mee eens.. iedereen zegt wel 'wat goed dat je volhoudt' maar ik vind het wachten op problemen. Eerst weg en dan pas keihard (juridisch) aanpakken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 08:15 schreef empa1010 het volgende:
Bah wat een kutsituatie voor je. Toch zou ik eieren voor m'n geld gaan kiezen en bij wijze van spreken liever gisteren dan vandaag ergens anders gaan wonen. Waar het veilig is. Want dat is dit niet en je moet ook om je gezondheid denken. [...]
Ik mag aannemen dat er in goed overleg een heleboel mogelijk is (bij de woningstichting) want dit lijkt mij een uitzichtloze situatie waarbij jullie over een tijdje hoe dan ook uit elkaar gaan. De vraag is dan alleen onder welke voorwaarden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 08:55 schreef Drieklank het volgende:
alleen raak ik dan mijn inschrijftijd bij de woningstichting kwijt.
Die kerel heeft wel een fantasierijke geest.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:49 schreef Drieklank het volgende:
Dames en heren,
Het is etenstijd. Smul maar van dit geluidsfragment.
http://www.filedropper.com/opname0001
Natuurlijk. Ik hoop dat de rechter modern is en roept 'lol, wtf is dit' en hij daar met het schaamrood op zijn kaken zit te luisteren, want hij weet niet dat ik dit heb opgenomen. Dat is: als hij op het kort geding komt. Dat hoeft voor mij niet zo nodig, want als hij niet komt, maakt dat zijn positie alleen maar zwakker, lijkt mij.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die kerel heeft wel een fantasierijke geest.
Er bestaat geen contract, het is nietig want dat weet jij ook volgens de regelgeving etcetc lol wtf.
Zolang jij kan aantonen dat er maandelijks betaalt is, is er al grond voor een (huur)overeenkomst.
Heb je de politie dan ook gebeld?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:03 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik hoop dat de rechter modern is en roept 'lol, wtf is dit' en hij daar met het schaamrood op zijn kaken zit te luisteren, want hij weet niet dat ik dit heb opgenomen. Dat is: als hij op het kort geding komt. Dat hoeft voor mij niet zo nodig, want als hij niet komt, maakt dat zijn positie alleen maar zwakker, lijkt mij.
Dit is trouwens niet de verhuurder, maar zijn intimiderende zoon. De verhuurder was al boven bezig mijn kamer aan het ontruimen.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:49 schreef Drieklank het volgende:
Dames en heren,
Dit is wel een waardevolle tip!quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:07 schreef CamelNLD het volgende:
Pas wel op met wat je allemaal van de beste man online zet. Straks gaat hij vervelend doen omdat jij zijn "privacy" hebt geschonden door verschillende dingen online te zetten. Hoe vermakelijk het ook is maar probeer hem geen stokken aan te rijken waarmee hij jouw kan slaan.
Nou, ik vind dat je nog heel geduldig bent. En koelbloedig. Je hebt dus ook een opname van het feit dat je hem gesommeerd hebt om jouw kamer te verlaten (aan het einde van het fragment) dus dat is het wel waard.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:49 schreef Drieklank het volgende:
Ja ik zal het niet meer doen. Maar dit is ook voor de mensen die misschien nog twijfelden door de bizarre ontwikkelingen in dit topic, voor de mensen die graag nog de kant van de verhuurder wilden horen voor ze zouden oordelen en voor de mensen die nog geen idee hebben met wat voor persoon ik te maken heb.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is wel een waardevolle tip!
TS staat goed in zijn recht en heeft ballen van staal. Probeer het van de eigen kant zo netjes en correct mogelijk te houden. Die verhuurder is sowieso de sigaar, vooral nu de belastingdienst achter hem aan zit.
En inderdaad, de sleutel van binnenuit in het slot doen en omdraaien dat die horizontaal staat. Is moeilijker voor ze en geeft jou tijdswinst.
Ja, als ik te keer zou gaan of zou gaan, dan zou ik ook agressiviteit opwekken. Ik had gerekend dat de politie zou zeggen van: 'Hey, dit kom zomaar niet in onze mooie veilige buurt, we komen er gelijk aan.' Maar nee, de verhuurder heeft goed gelachen die avond. Nu wil ik even lachen en dat wil ik met iedereen delen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:17 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat je nog heel geduldig bent. En koelbloedig. Je hebt dus ook een opname van het feit dat je hem gesommeerd hebt om jouw kamer te verlaten (aan het einde van het fragment) dus dat is het wel waard.
Meningen van derden zijn niet belangrijkquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:20 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ja ik zal het niet meer doen. Maar dit is ook voor de mensen die misschien nog twijfelden door de bizarre ontwikkelingen in dit topic, voor de mensen die graag nog de kant van de verhuurder wilden horen voor ze zouden oordelen en voor de mensen die nog geen idee hebben met wat voor persoon ik te maken heb.
Jij hoeft aan niemand op FOK je verantwoording af te leggen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:20 schreef Drieklank het volgende:
voor de mensen die graag nog de kant van de verhuurder wilden horen voor ze zouden oordelen en voor de mensen die nog geen beeld hebben met wat voor persoon ik te maken heb.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Heb je de politie dan ook gebeld?
Eigen huis of niet, het blijven andermans spullen en daar moeten ze vanaf blijven.
De gedachte is lief, maar uiteindelijk is TS hier niet mee geholpen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:56 schreef HardMetal het volgende:
Kunnen we niet snel met wat Fokkers TS bijstaan, als die aso verhuurder dan voor de deur staat heeft hij waarschijnlijk niet zo veel praatjes meer en kunnen we hem gelijk uitleggen dat we TS niet zomaar door een of andere hufter zijn huis uit laten zetten.
Ik ga niet in mijn eentje, maar met een paar andere fokkers ben ik bereid om TS bij te staan.
Wie gaat er mee?
Er zijn geen namen of adressen bekend, zelfs de naam van Ts is niet bekend.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:07 schreef CamelNLD het volgende:
Pas wel op met wat je allemaal van de beste man online zet. Straks gaat hij vervelend doen omdat jij zijn "privacy" hebt geschonden door verschillende dingen online te zetten. Hoe vermakelijk het ook is maar probeer hem geen stokken aan te rijken waarmee hij jouw kan slaan.
Hoezo is dit inbreuk op privacy? De beste man loopt zelf te schreeuwen aan de voordeur, dat de mensen in Timboektoe zelfs het kunnen horen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:27 schreef CamelNLD het volgende:
Dat er geen namen genoemd zijn wil niet zeggen dat er geen privacy is. Laat Drieklank maar eens aan zijn advocaat vragen wat die van dit topic vind. Ik durf er een soesje op te verwedden dat die er toch niet helemaal achter staat.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo is dit inbreuk op privacy? De beste man loopt zelf te schreeuwen aan de voordeur, dat de mensen in Timboektoe zelfs het kunnen horen.
Als je wilt meepraten, prima, maar lees dan alles even door en ga geen domme dingen roepen om verwarring te zaaien.
Een betere bevestiging van een contract kan je eigenlijk niet krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:29 schreef ioko het volgende:
Een mooie cirkelredenering van de verhuurder: ik had deze kamer niet mogen verhuren en jij had de plicht om dat te onderzoeken. Daarom is het huurcontract nietig.
En jij studeert Rechten, toch?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo is dit inbreuk op privacy? De beste man loopt zelf te schreeuwen aan de voordeur, dat de mensen in Timboektoe zelfs het kunnen horen.
Als je wilt meepraten, prima, maar lees dan alles even door en ga geen domme dingen roepen om verwarring te zaaien.
Jij toch ook? Ben wel heel benieuwd op welk wetsartikel TS dan inbreuk maakt met een 'anonieme' geluidsopname.quote:
Link is dood.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:49 schreef Drieklank het volgende:
Dames en heren,
Hoop gedreig dat hij helemaal geen huurcontract heeft, dat daar niets van bestaat en dus nietig is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Link is dood.
Kan iemand een samenvatting geven van wat er gebeurd is?
Desnoods met geweld?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Verder hoor je dat ze hem eruit zetten als het ware
Link doet het niet meer...quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:49 schreef Drieklank het volgende:
Dames en heren,
Dirigeerde zichzelf binnen onder het mom van "jij moet nu ook eens luisteren naar mij dus laten we binnen praten", omdat TS de sleutel niet wilde geven.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Desnoods met geweld?
En was verhuurder binnen of ging het allemaal 'door de voordeur'?
Hoe?quote:
Goed. Geluisterd. En nu?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:17 schreef Drieklank het volgende:
Luister, luister ff, willen jullie heel even luisteren? Gewoon luisteren. Gewoon heel even luisteren. Ik heb ook naar jullie geluisterd.
Wegwezen. Had je maar, zal ik in je oren knopen, volgende keer moet je beter onderzoeken, of de verhuurder ook mag verhuren.quote:
Ik snap je niet. Is dat 'wegwezen' aan mij (of ons) gericht?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:21 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Wegwezen. Had je maar, zal ik in je oren knopen, volgende keer moet je beter onderzoeken, of de verhuurder ook mag verhuren.
zei die kerel aan z'n deur.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Is dat 'wegwezen' aan mij (of ons) gericht?
Ik weet niet of ik zo rustig zou blijven als mij zoiets zou overkomen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ik moet wel nog even zeggen dat ik onwijs respect voor je heb
Oke. Maar wat verwacht TS nu (na te hebben geluisterd) van ons?quote:
Het komt op mij over dat die gasten hem aan het provoceren zijn. Als hij iets fout doet dan zetten ze hem eruit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:28 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zo rustig zou blijven als mij zoiets zou overkomen.
Is er verder nog contact geweest met politie Drieklank? Of doen die nog steeds hun best hun handen hier niet aan te branden?
Dat alles was een citaat van de zoon van de verhuurder. Het was bedoelt om te lachen. De link werkt prima trouwens. Downloaden gaat niet automatisch: even op Download File klikken en een controlecode invoeren.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Oke. Maar wat verwacht TS nu (na te hebben geluisterd) van ons?
Zover kom ik al niet, melding van IE:quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:33 schreef Drieklank het volgende:
De link werkt prima trouwens. Downloaden gaat niet automatisch: even op Download File klikken en een controlecode invoeren
quote:Oeps! Deze link lijkt niet te werken -
Bedoelde u: www.filedropper.com
Ontsmet je computer van dat hardnekkige IE-virus en installeer Google Chrome.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Zover kom ik al niet, melding van IE:
[..]
mwah ik heb ook IE en doet het gewoon.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:40 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ontsmet je computer van dat hardnekkige IE-virus en installeer Google Chrome.
Omdat alleen deze link niet werktquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:40 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ontsmet je computer van dat hardnekkige IE-virus en installeer Google Chrome.
Vreemd. Dan maar even geen fragmentje, valt mee te leven.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
mwah ik heb ook IE en doet het gewoon.
https://www.wetransfer.co(...)0150708124236/81831cquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Vreemd. Dan maar even geen fragmentje, valt mee te leven.
Doet utquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
https://www.wetransfer.co(...)0150708124236/81831c
Probeer deze eens.
Plak even een klein stickertje op de buitendeur dat er gefilmd wordt. Dan mag je beelden en geluidsfragmenten opgenomen in eigen huis online zetten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:07 schreef CamelNLD het volgende:
Dat lijkt me in dit geval enkel gelden voor zijn eigen gehuurde kamer en niet voor het pand zelf.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:47 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Plak even een klein stickertje op de buitendeur dat er gefilmd wordt. Dan mag je beelden en geluidsfragmenten opgenomen in eigen huis online zetten.
Ligt er aan waar je de sticker plaktquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat lijkt me in dit geval enkel gelden voor zijn eigen gehuurde kamer en niet voor het pand zelf.
Wat?quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat een sprookje die Opname zeg! Als het huurcontract niet bestaat, zou-ie toch wel even mooi wat huur mogen terugbetalen... Als de verhuurder zelf al beweert dat z'n eigen contract nietig is en de huurder de schuld geeft?![]()
![]()
De enige die daarover kan oordelen is de rechter, maar omdat-ie weet dat-ie dat niet gaat redden probeert-ie het zo.
Dit is zo'n typische wel-de-lusten-niet-de-lasten huisjesmelker.
Succes TS, erg fijn (en zeldzaam) dat iemand tegen zo'n knakker in gaat! En jammer dat de politie daar gewoon werkelijk helemaal niets doet... Ter vergelijking: op Tweakers loopt een topic over een terror-oma die rubber matten steelt, en daar zijn meerdere korpsen mee bezig en worden 's nachts politieauto's in de straat gepost!
Ter lering ende vermaek: linkquote:
Hoe ben je nu binnen gekomen dan?quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:02 schreef Drieklank het volgende:
Hij heeft weer de sloten vervangen. Dat geld zie ik misschien nooit meer terug. Morgen de laatste poging om urgentie te regelen, anders huur ik de eerste beste kamer, want dit is niet meer op te brengen zo. Zeker niet als ik vannacht weer uit bed moet komen.
Door weer 100 euro te betalen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoe ben je nu binnen gekomen dan?
Als ik bij Rotterdam zou wonen had ik wel geweten wat voor bedrijfje ik zou opstarten.
Nadat de dagvaarding is verstuurd moeten er ook nog minstens 7 dagen tussen zitten voordat het geding plaats kan vinden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:05 schreef dateq het volgende:
Waarom duurt dat opstellen van die dagvaarding zo lang? een beetje advocaat had dat volgens mij allang geregeld. Dan had je nu tenminste al bij de rechtbank kunnen zitten
De voordeur steeds. Is civielrechtelijk. Is niet strafbaar.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:10 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Nadat de dagvaarding is verstuurd moeten er ook nog minstens 7 dagen tussen zitten voordat het geding plaats kan vinden.
Stel dat de dagvaarding morgen verstuurd wordt, dan dient het kort geding pas op z'n vroegst op 17 juli als ik er niet naast zit.
Welke sloten zijn er eigenlijk vervangen? Die om het pand binnen te komen of die om jouw kamer binnen te komen? Je had al bij de politie gemeld dat hij telkens de sloten verving, toch? Raar dat ze daar niks tegen kunnen doen.
Ik snap hier ook helemaal niets van. Ook de beperkte schadevergoeding snap ik niet. Ik vraag me af of hier niet al de nodige jurisprudentie over is met voorbeelden van vergoedingen die zijn opgelegd.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:50 schreef Jihawti het volgende:
Ik vind het heel raar dat de politie niks kan doen als hij zorgt dat jij je eigen woning niet meer inkomt door de sloten steeds te vervangen, helemaal omdat ik zelf van de politie destijds te horen kreeg dat ik dat volstrekt niet mocht doen bij een agressieve ex omdat hij anders...de politie kon bellen.
Misschien zit het juridisch ineens heel anders in elkaar omdat je behalve een voordeur nog een aparte deur hebt om in je eigen woonruimte te komen, maar dat klinkt totaal niet logisch. Dan zou je in principe namelijk altijd je eigen huurders buiten mogen sluiten als je d'r zin an hebt.
De advocaat kan je dit niet uitleggen? Heb je wel het idee dat deze hard voor je loopt? Of kun je anders de politie opnieuw benaderen via 0900-8844? Want die hebben bij mij juist destijds uitstekend telefonisch uit kunnen leggen wat ze wel of niet voor me konden betekenen. Wat volstrekt niet mocht was om iemand anders die het pand huurde (mijn ex) buiten te sluiten, dus dan klinkt dit me heel krom in de oren, temeer omdat dit echt niet de eerste keer is dat een verhuurder zoiets probeert te flikken helaas. Iemand moet daar toch meer kaas van gegeten hebben?
enquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:02 schreef r_one het volgende:
BTW: je hebt een huurcontract op papier, toch?
quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:54 schreef r_one het volgende:
Heb je je advocaat het idee geopperd met de OvJ te laten bellen?
Volgens mij wel want in de OP van deel 1 heeft hij het erover dat hij het contract voor onbepaalde tijd getekend heeft.quote:
Ik dacht het ook maar wilde het graag bevestigd hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Volgens mij wel want in de OP van deel 1 heeft hij het erover dat hij het contract voor onbepaalde tijd getekend heeft.
Zou je dat niet aan ts overlaten?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:41 schreef HardMetal het volgende:
Ik heb Geenstijl een linktip gestuurd naar dit topic.
Ik zie het al helemaal voor me, die rooie Rene van Geenstijl samen met een (bekende) advocaat die ook een beetje publiciteit kan gebruiken en een cameraploeg daar ineens opduiken als de verhuurder weer juridische wartaal en bedreigingen uit.. Natuurlijk ook nog even een rondje langs huurcommisie, politiechef en kamerleden met de camera.....
Ehhh, oeps, sorry TS, als je het niet waardeert, had idd. wel handiger en netter geweest.....quote:
Yup, maar anyway. GS doet weinig met slachtoffers en des te meer met daders.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:45 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ehhh, oeps, sorry TS, als je het niet waardeert, had idd. wel handiger en netter geweest.....
quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:45 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ehhh, oeps, sorry TS, als je het niet waardeert, had idd. wel handiger en netter geweest.....
Edit:
TS zal toch echt zelf zijn personalia moeten overleggen, anders weet nog niemand wie hij is, TS heeft nog steeds de regie in het onwaarschijnlijke geval dat.....
Zou 't wel doen ja.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:13 schreef Drieklank het volgende:
Hij probeert weer binnen te komen. 112 bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |