Je kan toch altijd gemeend hebben dat hij een mes in zijn hand heeft gehad, het was donker en je zag net niet goed, bleek later zijn mobiel te zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder spreken over een bedreigende situatie die dreigt te escaleren. Subtiel maar geen leugen.
Dit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder spreken over een bedreigende situatie die dreigt te escaleren. Subtiel maar geen leugen.
Das lang niet altijd het geval. Bij bepaalde sloten kan je de sleutel er uit drukken vanaf de andere kant.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:07 schreef Nemephis het volgende:
Weet je zeker dat het die verhuurder was?
Heb je al een sleutel aan de binnenkant in de deur (zodat er van buiten niks in kan)?
Uiteraard dit, sleutel wel draaien.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:08 schreef delano.888 het volgende:
MAAR niet als je de sleutel ook nog eens draait. Dus op slot, en zorgen dat de sleutel horizontaal staat. Dan wordt t wel een stuk knapper om er in te komen.
Dan heb jij mooi de tijd om de politie te bellen. Heb je in ieder geval een beetje tijdwinst.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:15 schreef Drieklank het volgende:
Nee ik heb 'm niet gezien, maar wie anders?
De sleutel kan ik er wel in doen met de knippen erop. Maar een slotenmaker boort daar zo doorheen.
Sterkte!quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:22 schreef Drieklank het volgende:
Ok, ik ga weer proberen te slapen. Met kleding aan en telefoon bij de hand. Wat een gedoe...
Heb je nou de sleutel er in gedaan? Kan geen kwaad.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:22 schreef Drieklank het volgende:
Ok, ik ga weer proberen te slapen. Met kleding aan en telefoon bij de hand. Wat een gedoe...
Als de knippen er op zitten, dan weet de slotenmaker iig dat er iemand thuis is, en dat hij niet in een "sleutel kwijt" smoesje hoeft te trappen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:15 schreef Drieklank het volgende:
Nee ik heb 'm niet gezien, maar wie anders?
De sleutel kan ik er wel in doen met de knippen erop. Maar een slotenmaker boort daar zo doorheen.
En als je er een welgemeend "HEY! WAT MOT DAT DAAR?" door de deur schreeuwt, kiest de sleutelmaker denk ik wel eieren voor zijn geld. Hou je alleen een razende en tierende verhuurder overquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de knippen er op zitten, dan weet de slotenmaker iig dat er iemand thuis is, en dat hij niet in een "sleutel kwijt" smoesje hoeft te trappen.
Mee eens.. iedereen zegt wel 'wat goed dat je volhoudt' maar ik vind het wachten op problemen. Eerst weg en dan pas keihard (juridisch) aanpakken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 08:15 schreef empa1010 het volgende:
Bah wat een kutsituatie voor je. Toch zou ik eieren voor m'n geld gaan kiezen en bij wijze van spreken liever gisteren dan vandaag ergens anders gaan wonen. Waar het veilig is. Want dat is dit niet en je moet ook om je gezondheid denken. [...]
Ik mag aannemen dat er in goed overleg een heleboel mogelijk is (bij de woningstichting) want dit lijkt mij een uitzichtloze situatie waarbij jullie over een tijdje hoe dan ook uit elkaar gaan. De vraag is dan alleen onder welke voorwaarden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 08:55 schreef Drieklank het volgende:
alleen raak ik dan mijn inschrijftijd bij de woningstichting kwijt.
Die kerel heeft wel een fantasierijke geest.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:49 schreef Drieklank het volgende:
Dames en heren,
Het is etenstijd. Smul maar van dit geluidsfragment.
http://www.filedropper.com/opname0001
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |