abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154160546
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:01 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dan zou ik eerder spreken over een bedreigende situatie die dreigt te escaleren. Subtiel maar geen leugen.
Je kan toch altijd gemeend hebben dat hij een mes in zijn hand heeft gehad, het was donker en je zag net niet goed, bleek later zijn mobiel te zijn.
pi_154160590
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:01 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dan zou ik eerder spreken over een bedreigende situatie die dreigt te escaleren. Subtiel maar geen leugen.
Dit.
Als je er dingen bij gaat verzinnen kan het later weer tegen je gaan werken.
pi_154160607
Hij is weer weg blijkbaar. Werd gewoon uit bed gebeld. What the fuck...Komt hij nu over een uur terug met een slotenmaker? Buren liggen gewoon te slapen. Ik moet ook slapen. Als ik het slot hoor 112 bellen, want wat doet hij hier 's nachts?
  woensdag 8 juli 2015 @ 01:07:02 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154160617
Als je het slot hoort zeker 112 bellen.
Dat iemand een slotenmaker meeneemt wil nog niet zeggen dat hij ook in z'n recht staat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154160622
De slotenmaker zal ook wel slapen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_154160624
Weet je zeker dat het die verhuurder was?

Heb je al een sleutel aan de binnenkant in de deur (zodat er van buiten niks in kan)?
pi_154160627
Bel de politie nu alvast een keer op 0900-8844 en vraag om advies.
pi_154160636
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:07 schreef delano.888 het volgende:
De slotenmaker zal ook wel slapen.
De slotenmaker komt ook gewoon 's nachts, hoor :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_154160642
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:07 schreef Nemephis het volgende:
Weet je zeker dat het die verhuurder was?

Heb je al een sleutel aan de binnenkant in de deur (zodat er van buiten niks in kan)?
Das lang niet altijd het geval. Bij bepaalde sloten kan je de sleutel er uit drukken vanaf de andere kant.

MAAR niet als je de sleutel ook nog eens draait. Dus op slot, en zorgen dat de sleutel horizontaal staat. Dan wordt t wel een stuk knapper om er in te komen.
pi_154160655
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:08 schreef delano.888 het volgende:
MAAR niet als je de sleutel ook nog eens draait. Dus op slot, en zorgen dat de sleutel horizontaal staat. Dan wordt t wel een stuk knapper om er in te komen.
Uiteraard dit, sleutel wel draaien.
pi_154160747
Nee ik heb 'm niet gezien, maar wie anders?

De sleutel kan ik er wel in doen met de knippen erop. Maar een slotenmaker boort daar zo doorheen.
pi_154160770
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:15 schreef Drieklank het volgende:

De sleutel kan ik er wel in doen met de knippen erop. Maar een slotenmaker boort daar zo doorheen.
Dan heb jij mooi de tijd om de politie te bellen. Heb je in ieder geval een beetje tijdwinst.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_154160786
Ja als er een sleutelmaker komt vraag je hem netjes door de deur heen of hij even op de politie wil wachten.
pi_154160801
Als ik in Rotterdam woonde kwam ik je helpen.
pi_154160867
Ok, ik ga weer proberen te slapen. Met kleding aan en telefoon bij de hand. Wat een gedoe...
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 8 juli 2015 @ 01:24:20 #196
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_154160892
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:22 schreef Drieklank het volgende:
Ok, ik ga weer proberen te slapen. Met kleding aan en telefoon bij de hand. Wat een gedoe...
Sterkte!
Klinkt afgezaagd maar ik wens het je oprecht.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_154160897
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:22 schreef Drieklank het volgende:
Heb je nou de sleutel er in gedaan? Kan geen kwaad.
  woensdag 8 juli 2015 @ 01:27:40 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154160949
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:15 schreef Drieklank het volgende:

Als de knippen er op zitten, dan weet de slotenmaker iig dat er iemand thuis is, en dat hij niet in een "sleutel kwijt" smoesje hoeft te trappen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154160999
Heeft die kerel vandaag de dagvaarding ontvangen wellicht?
pi_154161154
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als de knippen er op zitten, dan weet de slotenmaker iig dat er iemand thuis is, en dat hij niet in een "sleutel kwijt" smoesje hoeft te trappen.
En als je er een welgemeend "HEY! WAT MOT DAT DAAR?" door de deur schreeuwt, kiest de sleutelmaker denk ik wel eieren voor zijn geld. Hou je alleen een razende en tierende verhuurder over :')

en die verzoek je netjes de nachtrust te respecteren en op te donderen
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_154161282
Niet vergeten te filmen als er gekke dingen gebeuren. Meld rustig dat je de situatie, om later misverstanden te voorkomen, op video vastlegt. Je kan het ook meteen met Twitter/Periscope streamen! Dan zijn wij getuigen.
  woensdag 8 juli 2015 @ 07:20:52 #202
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154162700
Filmen is een goeie tip ja. Al kan dat ook het een en ander uitlokken.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 8 juli 2015 @ 07:52:24 #203
401497 Solivagus
Mighty pirate!
pi_154162818
Dit is wel een bizar topic.

Sterkte ts, je hebt ballen van staal. Hopelijk is dit over een half jaar een mooi verhaal voor op feestjes.
Hello, is your refrigerator running? Better catch it!
pi_154162948
Bah wat een kutsituatie voor je. Toch zou ik eieren voor m'n geld gaan kiezen en bij wijze van spreken liever gisteren dan vandaag ergens anders gaan wonen. Waar het veilig is. Want dat is dit niet en je moet ook om je gezondheid denken. Dat gaat voor alles. Wat gebeurde er precies dat je ineens in het ziekenhuis belandde man? Pfffff erg. Heel veel sterkte...!
pi_154163155
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 08:15 schreef empa1010 het volgende:
Bah wat een kutsituatie voor je. Toch zou ik eieren voor m'n geld gaan kiezen en bij wijze van spreken liever gisteren dan vandaag ergens anders gaan wonen. Waar het veilig is. Want dat is dit niet en je moet ook om je gezondheid denken. [...]
Mee eens.. iedereen zegt wel 'wat goed dat je volhoudt' maar ik vind het wachten op problemen. Eerst weg en dan pas keihard (juridisch) aanpakken.

Hoe gaat de huizen/kamerjacht?
pi_154163243
Ik heb de gemeente gebeld om te vragen of ze mij kunnen helpen aan een urgentieverklaring. De gemeente gaf mij de tip dat er woningen gesloopt gaan worden waar ik mogelijk een klein jaar kan blijven als ik contact opneem met de woningbouwvereniging. Klinkt als een fantastisch aanbod, alleen raak ik dan mijn inschrijftijd bij de woningstichting kwijt. Je mag van Woonnet Rijnmond namelijk niet zelfstandig wonen in de tussentijd, Ik heb nog wat reacties geplaats op Woonnet Rijnmond, maar nog geen terugkoppeling gehad.

Verder is een er een mooie en dure kamer in een ander te koop staand huis in de buurt. Ik zit te spelen met het idee om contact op te nemen en te overleggen of we misschien met hulp van de huurcommissie tot een eerlijke prijs kunnen komen en goede voorwaarden over beëindiging bij verkoop, maar, of ik dat nog aan durf?

Aan de andere kant: veel keuze heb ik niet, als ik hier in de buurt wil wonen, dus laat ik het op zijn beloop en gebeuren er dingen zoals gisteravond.

Besluiteloosheid heerst.

Wat betreft de ziekenhuisopname: plotseling braken en diarree, hoge koorts en uitdroging. Ik schijn niet de enige geweest te zijn die zich de afgelopen week op die manier gemeld heeft. Er wordt gedacht aan een virusuitbraak in combinatie met het warme weer en ik heb de ziekte van Crohn, dus mijn darmen zijn wat gevoeliger.

En nee, ik vind mezelf niet stoer, eerder dom.
  woensdag 8 juli 2015 @ 09:41:21 #207
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_154163751
Waarom wil je perse in dat gebied wonen? Ik weet dat de wachtlijst enorm is door o.a. economische vluchtelingen maar kun je gewoon niet iets er buiten zoeken voor goedkopere huurprijzen?

Wat noem jij duur?
pi_154164033
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 08:55 schreef Drieklank het volgende:
alleen raak ik dan mijn inschrijftijd bij de woningstichting kwijt.
Ik mag aannemen dat er in goed overleg een heleboel mogelijk is (bij de woningstichting) want dit lijkt mij een uitzichtloze situatie waarbij jullie over een tijdje hoe dan ook uit elkaar gaan. De vraag is dan alleen onder welke voorwaarden.

Heb je antikraak al overwogen? Zal ongeveer hetzelfde idee zijn als de sloopwoningen.
pi_154165892
Dames en heren,

Het is etenstijd. Smul maar van dit geluidsfragment.

http://www.filedropper.com/opname0001
pi_154166023
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:49 schreef Drieklank het volgende:
Dames en heren,

Het is etenstijd. Smul maar van dit geluidsfragment.

http://www.filedropper.com/opname0001
Die kerel heeft wel een fantasierijke geest. :')

Er bestaat geen contract, het is nietig want dat weet jij ook volgens de regelgeving etcetc lol wtf. :')

Zolang jij kan aantonen dat er maandelijks betaalt is, is er al grond voor een (huur)overeenkomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')