Mee eens.. iedereen zegt wel 'wat goed dat je volhoudt' maar ik vind het wachten op problemen. Eerst weg en dan pas keihard (juridisch) aanpakken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 08:15 schreef empa1010 het volgende:
Bah wat een kutsituatie voor je. Toch zou ik eieren voor m'n geld gaan kiezen en bij wijze van spreken liever gisteren dan vandaag ergens anders gaan wonen. Waar het veilig is. Want dat is dit niet en je moet ook om je gezondheid denken. [...]
Ik mag aannemen dat er in goed overleg een heleboel mogelijk is (bij de woningstichting) want dit lijkt mij een uitzichtloze situatie waarbij jullie over een tijdje hoe dan ook uit elkaar gaan. De vraag is dan alleen onder welke voorwaarden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 08:55 schreef Drieklank het volgende:
alleen raak ik dan mijn inschrijftijd bij de woningstichting kwijt.
Die kerel heeft wel een fantasierijke geest.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:49 schreef Drieklank het volgende:
Dames en heren,
Het is etenstijd. Smul maar van dit geluidsfragment.
http://www.filedropper.com/opname0001
Natuurlijk. Ik hoop dat de rechter modern is en roept 'lol, wtf is dit' en hij daar met het schaamrood op zijn kaken zit te luisteren, want hij weet niet dat ik dit heb opgenomen. Dat is: als hij op het kort geding komt. Dat hoeft voor mij niet zo nodig, want als hij niet komt, maakt dat zijn positie alleen maar zwakker, lijkt mij.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die kerel heeft wel een fantasierijke geest.
Er bestaat geen contract, het is nietig want dat weet jij ook volgens de regelgeving etcetc lol wtf.
Zolang jij kan aantonen dat er maandelijks betaalt is, is er al grond voor een (huur)overeenkomst.
Heb je de politie dan ook gebeld?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:03 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik hoop dat de rechter modern is en roept 'lol, wtf is dit' en hij daar met het schaamrood op zijn kaken zit te luisteren, want hij weet niet dat ik dit heb opgenomen. Dat is: als hij op het kort geding komt. Dat hoeft voor mij niet zo nodig, want als hij niet komt, maakt dat zijn positie alleen maar zwakker, lijkt mij.
Dit is trouwens niet de verhuurder, maar zijn intimiderende zoon. De verhuurder was al boven bezig mijn kamer aan het ontruimen.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:49 schreef Drieklank het volgende:
Dames en heren,
Dit is wel een waardevolle tip!quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:07 schreef CamelNLD het volgende:
Pas wel op met wat je allemaal van de beste man online zet. Straks gaat hij vervelend doen omdat jij zijn "privacy" hebt geschonden door verschillende dingen online te zetten. Hoe vermakelijk het ook is maar probeer hem geen stokken aan te rijken waarmee hij jouw kan slaan.
Nou, ik vind dat je nog heel geduldig bent. En koelbloedig. Je hebt dus ook een opname van het feit dat je hem gesommeerd hebt om jouw kamer te verlaten (aan het einde van het fragment) dus dat is het wel waard.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:49 schreef Drieklank het volgende:
Ja ik zal het niet meer doen. Maar dit is ook voor de mensen die misschien nog twijfelden door de bizarre ontwikkelingen in dit topic, voor de mensen die graag nog de kant van de verhuurder wilden horen voor ze zouden oordelen en voor de mensen die nog geen idee hebben met wat voor persoon ik te maken heb.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is wel een waardevolle tip!
TS staat goed in zijn recht en heeft ballen van staal. Probeer het van de eigen kant zo netjes en correct mogelijk te houden. Die verhuurder is sowieso de sigaar, vooral nu de belastingdienst achter hem aan zit.
En inderdaad, de sleutel van binnenuit in het slot doen en omdraaien dat die horizontaal staat. Is moeilijker voor ze en geeft jou tijdswinst.
Ja, als ik te keer zou gaan of zou gaan, dan zou ik ook agressiviteit opwekken. Ik had gerekend dat de politie zou zeggen van: 'Hey, dit kom zomaar niet in onze mooie veilige buurt, we komen er gelijk aan.' Maar nee, de verhuurder heeft goed gelachen die avond. Nu wil ik even lachen en dat wil ik met iedereen delen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:17 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat je nog heel geduldig bent. En koelbloedig. Je hebt dus ook een opname van het feit dat je hem gesommeerd hebt om jouw kamer te verlaten (aan het einde van het fragment) dus dat is het wel waard.
Meningen van derden zijn niet belangrijkquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:20 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ja ik zal het niet meer doen. Maar dit is ook voor de mensen die misschien nog twijfelden door de bizarre ontwikkelingen in dit topic, voor de mensen die graag nog de kant van de verhuurder wilden horen voor ze zouden oordelen en voor de mensen die nog geen idee hebben met wat voor persoon ik te maken heb.
Jij hoeft aan niemand op FOK je verantwoording af te leggen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:20 schreef Drieklank het volgende:
voor de mensen die graag nog de kant van de verhuurder wilden horen voor ze zouden oordelen en voor de mensen die nog geen beeld hebben met wat voor persoon ik te maken heb.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Heb je de politie dan ook gebeld?
Eigen huis of niet, het blijven andermans spullen en daar moeten ze vanaf blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |