De gedachte is lief, maar uiteindelijk is TS hier niet mee geholpen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:56 schreef HardMetal het volgende:
Kunnen we niet snel met wat Fokkers TS bijstaan, als die aso verhuurder dan voor de deur staat heeft hij waarschijnlijk niet zo veel praatjes meer en kunnen we hem gelijk uitleggen dat we TS niet zomaar door een of andere hufter zijn huis uit laten zetten.
Ik ga niet in mijn eentje, maar met een paar andere fokkers ben ik bereid om TS bij te staan.
Wie gaat er mee?
Er zijn geen namen of adressen bekend, zelfs de naam van Ts is niet bekend.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:07 schreef CamelNLD het volgende:
Pas wel op met wat je allemaal van de beste man online zet. Straks gaat hij vervelend doen omdat jij zijn "privacy" hebt geschonden door verschillende dingen online te zetten. Hoe vermakelijk het ook is maar probeer hem geen stokken aan te rijken waarmee hij jouw kan slaan.
Hoezo is dit inbreuk op privacy? De beste man loopt zelf te schreeuwen aan de voordeur, dat de mensen in Timboektoe zelfs het kunnen horen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:27 schreef CamelNLD het volgende:
Dat er geen namen genoemd zijn wil niet zeggen dat er geen privacy is. Laat Drieklank maar eens aan zijn advocaat vragen wat die van dit topic vind. Ik durf er een soesje op te verwedden dat die er toch niet helemaal achter staat.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo is dit inbreuk op privacy? De beste man loopt zelf te schreeuwen aan de voordeur, dat de mensen in Timboektoe zelfs het kunnen horen.
Als je wilt meepraten, prima, maar lees dan alles even door en ga geen domme dingen roepen om verwarring te zaaien.
Een betere bevestiging van een contract kan je eigenlijk niet krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:29 schreef ioko het volgende:
Een mooie cirkelredenering van de verhuurder: ik had deze kamer niet mogen verhuren en jij had de plicht om dat te onderzoeken. Daarom is het huurcontract nietig.
En jij studeert Rechten, toch?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo is dit inbreuk op privacy? De beste man loopt zelf te schreeuwen aan de voordeur, dat de mensen in Timboektoe zelfs het kunnen horen.
Als je wilt meepraten, prima, maar lees dan alles even door en ga geen domme dingen roepen om verwarring te zaaien.
Jij toch ook? Ben wel heel benieuwd op welk wetsartikel TS dan inbreuk maakt met een 'anonieme' geluidsopname.quote:
Link is dood.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:49 schreef Drieklank het volgende:
Dames en heren,
Het is etenstijd. Smul maar van dit geluidsfragment.
http://www.filedropper.com/opname0001
Hoop gedreig dat hij helemaal geen huurcontract heeft, dat daar niets van bestaat en dus nietig is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Link is dood.
Kan iemand een samenvatting geven van wat er gebeurd is?
Desnoods met geweld?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Verder hoor je dat ze hem eruit zetten als het ware
Link doet het niet meer...quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:49 schreef Drieklank het volgende:
Dames en heren,
Het is etenstijd. Smul maar van dit geluidsfragment.
http://www.filedropper.com/opname0001
Dirigeerde zichzelf binnen onder het mom van "jij moet nu ook eens luisteren naar mij dus laten we binnen praten", omdat TS de sleutel niet wilde geven.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Desnoods met geweld?
En was verhuurder binnen of ging het allemaal 'door de voordeur'?
Hoe?quote:
Goed. Geluisterd. En nu?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:17 schreef Drieklank het volgende:
Luister, luister ff, willen jullie heel even luisteren? Gewoon luisteren. Gewoon heel even luisteren. Ik heb ook naar jullie geluisterd.
Wegwezen. Had je maar, zal ik in je oren knopen, volgende keer moet je beter onderzoeken, of de verhuurder ook mag verhuren.quote:
Ik snap je niet. Is dat 'wegwezen' aan mij (of ons) gericht?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:21 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Wegwezen. Had je maar, zal ik in je oren knopen, volgende keer moet je beter onderzoeken, of de verhuurder ook mag verhuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |