abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154167903
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:56 schreef HardMetal het volgende:
Kunnen we niet snel met wat Fokkers TS bijstaan, als die aso verhuurder dan voor de deur staat heeft hij waarschijnlijk niet zo veel praatjes meer en kunnen we hem gelijk uitleggen dat we TS niet zomaar door een of andere hufter zijn huis uit laten zetten.

Ik ga niet in mijn eentje, maar met een paar andere fokkers ben ik bereid om TS bij te staan.

Wie gaat er mee?
De gedachte is lief, maar uiteindelijk is TS hier niet mee geholpen.
Wat als de huisbaas terug komt met wat foute vrienden en honkbalknuppels? Dan zit TS daar weer alleen thuis.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_154168059
We zijn nog steeds bezig om de dagvaarding op te stellen. Ik zal nog een tijdlijn voor mezelf maken. Ook nog stukken versturen, contact opnemen met de gemeente, politie even een mail sturen over het voorval van gisteravond etc.. Ik kan bijna mijn eigen administratiekantoor beginnen met al dit geregel en gedoe.

Zijn er nog juristen in de zaal die de dagvaarding nog even na kunnen kijken? Ik zit te denken om de schadeclaim op te hogen na dit voorval, maar meer dan 2500 euro word volgens mij onredelijk bevonden door de advocaat.
pi_154168071
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:07 schreef CamelNLD het volgende:
Pas wel op met wat je allemaal van de beste man online zet. Straks gaat hij vervelend doen omdat jij zijn "privacy" hebt geschonden door verschillende dingen online te zetten. Hoe vermakelijk het ook is maar probeer hem geen stokken aan te rijken waarmee hij jouw kan slaan.
Er zijn geen namen of adressen bekend, zelfs de naam van Ts is niet bekend.

Toon maar eens aan dat er privacy geschonden is.
pi_154168335
Dat er geen namen genoemd zijn wil niet zeggen dat er geen privacy is. Laat Drieklank maar eens aan zijn advocaat vragen wat die van dit topic vind. Ik durf er een soesje op te verwedden dat die er toch niet helemaal achter staat.
pi_154168374
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:27 schreef CamelNLD het volgende:
Dat er geen namen genoemd zijn wil niet zeggen dat er geen privacy is. Laat Drieklank maar eens aan zijn advocaat vragen wat die van dit topic vind. Ik durf er een soesje op te verwedden dat die er toch niet helemaal achter staat.
Hoezo is dit inbreuk op privacy? De beste man loopt zelf te schreeuwen aan de voordeur, dat de mensen in Timboektoe zelfs het kunnen horen.

Als je wilt meepraten, prima, maar lees dan alles even door en ga geen domme dingen roepen om verwarring te zaaien.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:29:12 #231
85962 ioko
I Appear Missing
pi_154168383
Een mooie cirkelredenering van de verhuurder: ik had deze kamer niet mogen verhuren en jij had de plicht om dat te onderzoeken. Daarom is het huurcontract nietig.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_154168439
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:28 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hoezo is dit inbreuk op privacy? De beste man loopt zelf te schreeuwen aan de voordeur, dat de mensen in Timboektoe zelfs het kunnen horen.

Als je wilt meepraten, prima, maar lees dan alles even door en ga geen domme dingen roepen om verwarring te zaaien.
_O-

Prima joh
pi_154168519
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:31 schreef CamelNLD het volgende:

[..]

_O-

Prima joh
Mooi. ^O^
pi_154168595
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:29 schreef ioko het volgende:
Een mooie cirkelredenering van de verhuurder: ik had deze kamer niet mogen verhuren en jij had de plicht om dat te onderzoeken. Daarom is het huurcontract nietig.
Een betere bevestiging van een contract kan je eigenlijk niet krijgen.
pi_154168933
Het lijkt dat hij zichzelf ook tegenspreekt, aan het begin zegt hij; ''Jouw huurcontract bestaat niet'' en later hoor ik ''Jouw contract is al beëindigt''. Dus jij had moeten onderzoeken dat je daar eigenlijk helemaal niet had mogen wonen, omdat de verhuurder illegaal verhuurd?
ADHD-C
pi_154169121
Toch aardig van die verhuurder, dat 'ie Drieklank aan het bewijsmateriaal helpt dat aantoont dat hij en zijn broer de boel bedonderen.

Sta er wel van te kijken dat de politie echt geen poot uitsteekt.
pi_154169235
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:28 schreef Etsu het volgende:

[..]

En jij studeert Rechten, toch? :D
pi_154169250
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nope.
pi_154169404
Ik vermoed ook dat je mijn post niet goed begrepen hebt. Ik doel niet op de voordeur.
pi_154169617
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jij toch ook? Ben wel heel benieuwd op welk wetsartikel TS dan inbreuk maakt met een 'anonieme' geluidsopname.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_154169657
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:49 schreef Drieklank het volgende:
Dames en heren,

Het is etenstijd. Smul maar van dit geluidsfragment.

http://www.filedropper.com/opname0001
Link is dood.

Kan iemand een samenvatting geven van wat er gebeurd is?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_154169686
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:10 schreef r_one het volgende:

[..]

Link is dood.

Kan iemand een samenvatting geven van wat er gebeurd is?
Hoop gedreig dat hij helemaal geen huurcontract heeft, dat daar niets van bestaat en dus nietig is.

Zoiets.

Verder hoor je dat ze hem eruit zetten als het ware, willen ze niets doen via juristen want dat is ook helemaal niet nodig want het is hun huis etcetc.
pi_154169803
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Verder hoor je dat ze hem eruit zetten als het ware
Desnoods met geweld?

En was verhuurder binnen of ging het allemaal 'door de voordeur'?
.
pi_154169870
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:49 schreef Drieklank het volgende:
Dames en heren,

Het is etenstijd. Smul maar van dit geluidsfragment.

http://www.filedropper.com/opname0001
Link doet het niet meer...
Wil je hem opnieuw oploaden?
Of heb je hem expres offline gehaald?

Edit: laat maar, ik heb hem al :)
pi_154169916
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:14 schreef r_one het volgende:

[..]

Desnoods met geweld?

En was verhuurder binnen of ging het allemaal 'door de voordeur'?
Dirigeerde zichzelf binnen onder het mom van "jij moet nu ook eens luisteren naar mij dus laten we binnen praten", omdat TS de sleutel niet wilde geven.

Geweld weet ik niet, je hoorde af en toe gestommel wat boven op de kamer van Ts zal geweest zijn.
De zoon was degene die je hoorde praten, zijn vader was boven bezig.
pi_154169925
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:16 schreef 44rdbei het volgende:
Edit: laat maar, ik heb hem al
Hoe?
.
pi_154169933
Luister, luister ff, willen jullie heel even luisteren? Gewoon luisteren. Gewoon heel even luisteren. Ik heb ook naar jullie geluisterd.

Jullie zeggen: hij praat onzin. Ik zeg: we hoeven het niet eens over de inhoud te hebben. Deze meneer heeft eerst de fysiek intimiderende aanpak gebruikt om mij voor 1 juli weg te krijgen. Dat werkte niet. Dus probeerde hij op me in te praten. Dit geluidsfragment is in mijn beleving niets anders dan een vorm van intimidatie en dat werkte goed, want ik ging naar buiten en de volgende dag waren mijn spullen 'verdwenen'. Ik zocht het buiten uit met de advocaat en de politie, want dat boeide hem niet. Nu het hem toch lijkt te boeien, gaat hij over tot nachtterreur. What's next?
pi_154169969
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:17 schreef Drieklank het volgende:
Luister, luister ff, willen jullie heel even luisteren? Gewoon luisteren. Gewoon heel even luisteren. Ik heb ook naar jullie geluisterd.
Goed. Geluisterd. En nu?
.
pi_154170039
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:19 schreef r_one het volgende:

[..]

Goed. Geluisterd. En nu?
Wegwezen. Had je maar, zal ik in je oren knopen, volgende keer moet je beter onderzoeken, of de verhuurder ook mag verhuren.
pi_154170116
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:21 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Wegwezen. Had je maar, zal ik in je oren knopen, volgende keer moet je beter onderzoeken, of de verhuurder ook mag verhuren.
Ik snap je niet. Is dat 'wegwezen' aan mij (of ons) gericht? :?
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')