zei die kerel aan z'n deur.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Is dat 'wegwezen' aan mij (of ons) gericht?
Ik weet niet of ik zo rustig zou blijven als mij zoiets zou overkomen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ik moet wel nog even zeggen dat ik onwijs respect voor je heb
Oke. Maar wat verwacht TS nu (na te hebben geluisterd) van ons?quote:
Het komt op mij over dat die gasten hem aan het provoceren zijn. Als hij iets fout doet dan zetten ze hem eruit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:28 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zo rustig zou blijven als mij zoiets zou overkomen.
Is er verder nog contact geweest met politie Drieklank? Of doen die nog steeds hun best hun handen hier niet aan te branden?
Dat alles was een citaat van de zoon van de verhuurder. Het was bedoelt om te lachen. De link werkt prima trouwens. Downloaden gaat niet automatisch: even op Download File klikken en een controlecode invoeren.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Oke. Maar wat verwacht TS nu (na te hebben geluisterd) van ons?
Zover kom ik al niet, melding van IE:quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:33 schreef Drieklank het volgende:
De link werkt prima trouwens. Downloaden gaat niet automatisch: even op Download File klikken en een controlecode invoeren
quote:Oeps! Deze link lijkt niet te werken -
Bedoelde u: www.filedropper.com
Ontsmet je computer van dat hardnekkige IE-virus en installeer Google Chrome.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Zover kom ik al niet, melding van IE:
[..]
mwah ik heb ook IE en doet het gewoon.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:40 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ontsmet je computer van dat hardnekkige IE-virus en installeer Google Chrome.
Omdat alleen deze link niet werktquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:40 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ontsmet je computer van dat hardnekkige IE-virus en installeer Google Chrome.
Vreemd. Dan maar even geen fragmentje, valt mee te leven.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
mwah ik heb ook IE en doet het gewoon.
https://www.wetransfer.co(...)0150708124236/81831cquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Vreemd. Dan maar even geen fragmentje, valt mee te leven.
Doet utquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
https://www.wetransfer.co(...)0150708124236/81831c
Probeer deze eens.
Plak even een klein stickertje op de buitendeur dat er gefilmd wordt. Dan mag je beelden en geluidsfragmenten opgenomen in eigen huis online zetten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:07 schreef CamelNLD het volgende:
Pas wel op met wat je allemaal van de beste man online zet. Straks gaat hij vervelend doen omdat jij zijn "privacy" hebt geschonden door verschillende dingen online te zetten. Hoe vermakelijk het ook is maar probeer hem geen stokken aan te rijken waarmee hij jouw kan slaan.
Dat lijkt me in dit geval enkel gelden voor zijn eigen gehuurde kamer en niet voor het pand zelf.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:47 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Plak even een klein stickertje op de buitendeur dat er gefilmd wordt. Dan mag je beelden en geluidsfragmenten opgenomen in eigen huis online zetten.
Ligt er aan waar je de sticker plaktquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat lijkt me in dit geval enkel gelden voor zijn eigen gehuurde kamer en niet voor het pand zelf.
Wat?quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat een sprookje die Opname zeg! Als het huurcontract niet bestaat, zou-ie toch wel even mooi wat huur mogen terugbetalen... Als de verhuurder zelf al beweert dat z'n eigen contract nietig is en de huurder de schuld geeft?![]()
![]()
De enige die daarover kan oordelen is de rechter, maar omdat-ie weet dat-ie dat niet gaat redden probeert-ie het zo.
Dit is zo'n typische wel-de-lusten-niet-de-lasten huisjesmelker.
Succes TS, erg fijn (en zeldzaam) dat iemand tegen zo'n knakker in gaat! En jammer dat de politie daar gewoon werkelijk helemaal niets doet... Ter vergelijking: op Tweakers loopt een topic over een terror-oma die rubber matten steelt, en daar zijn meerdere korpsen mee bezig en worden 's nachts politieauto's in de straat gepost!
Ter lering ende vermaek: linkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |