abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2015 @ 07:52:24 #203
401497 Solivagus
Mighty pirate!
pi_154162818
Dit is wel een bizar topic.

Sterkte ts, je hebt ballen van staal. Hopelijk is dit over een half jaar een mooi verhaal voor op feestjes.
Hello, is your refrigerator running? Better catch it!
pi_154162948
Bah wat een kutsituatie voor je. Toch zou ik eieren voor m'n geld gaan kiezen en bij wijze van spreken liever gisteren dan vandaag ergens anders gaan wonen. Waar het veilig is. Want dat is dit niet en je moet ook om je gezondheid denken. Dat gaat voor alles. Wat gebeurde er precies dat je ineens in het ziekenhuis belandde man? Pfffff erg. Heel veel sterkte...!
pi_154163155
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 08:15 schreef empa1010 het volgende:
Bah wat een kutsituatie voor je. Toch zou ik eieren voor m'n geld gaan kiezen en bij wijze van spreken liever gisteren dan vandaag ergens anders gaan wonen. Waar het veilig is. Want dat is dit niet en je moet ook om je gezondheid denken. [...]
Mee eens.. iedereen zegt wel 'wat goed dat je volhoudt' maar ik vind het wachten op problemen. Eerst weg en dan pas keihard (juridisch) aanpakken.

Hoe gaat de huizen/kamerjacht?
pi_154163243
Ik heb de gemeente gebeld om te vragen of ze mij kunnen helpen aan een urgentieverklaring. De gemeente gaf mij de tip dat er woningen gesloopt gaan worden waar ik mogelijk een klein jaar kan blijven als ik contact opneem met de woningbouwvereniging. Klinkt als een fantastisch aanbod, alleen raak ik dan mijn inschrijftijd bij de woningstichting kwijt. Je mag van Woonnet Rijnmond namelijk niet zelfstandig wonen in de tussentijd, Ik heb nog wat reacties geplaats op Woonnet Rijnmond, maar nog geen terugkoppeling gehad.

Verder is een er een mooie en dure kamer in een ander te koop staand huis in de buurt. Ik zit te spelen met het idee om contact op te nemen en te overleggen of we misschien met hulp van de huurcommissie tot een eerlijke prijs kunnen komen en goede voorwaarden over beëindiging bij verkoop, maar, of ik dat nog aan durf?

Aan de andere kant: veel keuze heb ik niet, als ik hier in de buurt wil wonen, dus laat ik het op zijn beloop en gebeuren er dingen zoals gisteravond.

Besluiteloosheid heerst.

Wat betreft de ziekenhuisopname: plotseling braken en diarree, hoge koorts en uitdroging. Ik schijn niet de enige geweest te zijn die zich de afgelopen week op die manier gemeld heeft. Er wordt gedacht aan een virusuitbraak in combinatie met het warme weer en ik heb de ziekte van Crohn, dus mijn darmen zijn wat gevoeliger.

En nee, ik vind mezelf niet stoer, eerder dom.
  woensdag 8 juli 2015 @ 09:41:21 #207
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_154163751
Waarom wil je perse in dat gebied wonen? Ik weet dat de wachtlijst enorm is door o.a. economische vluchtelingen maar kun je gewoon niet iets er buiten zoeken voor goedkopere huurprijzen?

Wat noem jij duur?
pi_154164033
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 08:55 schreef Drieklank het volgende:
alleen raak ik dan mijn inschrijftijd bij de woningstichting kwijt.
Ik mag aannemen dat er in goed overleg een heleboel mogelijk is (bij de woningstichting) want dit lijkt mij een uitzichtloze situatie waarbij jullie over een tijdje hoe dan ook uit elkaar gaan. De vraag is dan alleen onder welke voorwaarden.

Heb je antikraak al overwogen? Zal ongeveer hetzelfde idee zijn als de sloopwoningen.
pi_154165892
Dames en heren,

Het is etenstijd. Smul maar van dit geluidsfragment.

http://www.filedropper.com/opname0001
pi_154166023
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:49 schreef Drieklank het volgende:
Dames en heren,

Die kerel heeft wel een fantasierijke geest. :')

Er bestaat geen contract, het is nietig want dat weet jij ook volgens de regelgeving etcetc lol wtf. :')

Zolang jij kan aantonen dat er maandelijks betaalt is, is er al grond voor een (huur)overeenkomst.
pi_154166164
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Die kerel heeft wel een fantasierijke geest. :')

Er bestaat geen contract, het is nietig want dat weet jij ook volgens de regelgeving etcetc lol wtf. :')

Zolang jij kan aantonen dat er maandelijks betaalt is, is er al grond voor een (huur)overeenkomst.
Natuurlijk. Ik hoop dat de rechter modern is en roept 'lol, wtf is dit' en hij daar met het schaamrood op zijn kaken zit te luisteren, want hij weet niet dat ik dit heb opgenomen. Dat is: als hij op het kort geding komt. Dat hoeft voor mij niet zo nodig, want als hij niet komt, maakt dat zijn positie alleen maar zwakker, lijkt mij.

Dit is trouwens niet de verhuurder, maar zijn intimiderende zoon. De verhuurder was al boven bezig mijn kamer aan het ontruimen.
pi_154166179
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:03 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Natuurlijk. Ik hoop dat de rechter modern is en roept 'lol, wtf is dit' en hij daar met het schaamrood op zijn kaken zit te luisteren, want hij weet niet dat ik dit heb opgenomen. Dat is: als hij op het kort geding komt. Dat hoeft voor mij niet zo nodig, want als hij niet komt, maakt dat zijn positie alleen maar zwakker, lijkt mij.

Dit is trouwens niet de verhuurder, maar zijn intimiderende zoon. De verhuurder was al boven bezig mijn kamer aan het ontruimen.
Heb je de politie dan ook gebeld?

Eigen huis of niet, het blijven andermans spullen en daar moeten ze vanaf blijven.
pi_154166249
Pas wel op met wat je allemaal van de beste man online zet. Straks gaat hij vervelend doen omdat jij zijn "privacy" hebt geschonden door verschillende dingen online te zetten. Hoe vermakelijk het ook is maar probeer hem geen stokken aan te rijken waarmee hij jouw kan slaan.
  woensdag 8 juli 2015 @ 12:07:23 #214
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_154166250
quote:
Dames en heren,

:')

Die kerel is ook jurist? Wat een verstand. Hij geeft ook rustig toe dat hij niet eens mág verhuren.
pi_154166381
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:07 schreef CamelNLD het volgende:
Pas wel op met wat je allemaal van de beste man online zet. Straks gaat hij vervelend doen omdat jij zijn "privacy" hebt geschonden door verschillende dingen online te zetten. Hoe vermakelijk het ook is maar probeer hem geen stokken aan te rijken waarmee hij jouw kan slaan.
Dit is wel een waardevolle tip! ^O^

TS staat goed in zijn recht en heeft ballen van staal. Probeer het van de eigen kant zo netjes en correct mogelijk te houden. Die verhuurder is sowieso de sigaar, vooral nu de belastingdienst achter hem aan zit.

En inderdaad, de sleutel van binnenuit in het slot doen en omdraaien dat die horizontaal staat. Is moeilijker voor ze en geeft jou tijdswinst.
  woensdag 8 juli 2015 @ 12:17:28 #216
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_154166519
quote:
Nou, ik vind dat je nog heel geduldig bent. En koelbloedig. Je hebt dus ook een opname van het feit dat je hem gesommeerd hebt om jouw kamer te verlaten (aan het einde van het fragment) dus dat is het wel waard.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_154166618
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:12 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dit is wel een waardevolle tip! ^O^

TS staat goed in zijn recht en heeft ballen van staal. Probeer het van de eigen kant zo netjes en correct mogelijk te houden. Die verhuurder is sowieso de sigaar, vooral nu de belastingdienst achter hem aan zit.

En inderdaad, de sleutel van binnenuit in het slot doen en omdraaien dat die horizontaal staat. Is moeilijker voor ze en geeft jou tijdswinst.
Ja ik zal het niet meer doen. Maar dit is ook voor de mensen die misschien nog twijfelden door de bizarre ontwikkelingen in dit topic, voor de mensen die graag nog de kant van de verhuurder wilden horen voor ze zouden oordelen en voor de mensen die nog geen idee hebben met wat voor persoon ik te maken heb.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:17 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Nou, ik vind dat je nog heel geduldig bent. En koelbloedig. Je hebt dus ook een opname van het feit dat je hem gesommeerd hebt om jouw kamer te verlaten (aan het einde van het fragment) dus dat is het wel waard.
Ja, als ik te keer zou gaan of zou gaan, dan zou ik ook agressiviteit opwekken. Ik had gerekend dat de politie zou zeggen van: 'Hey, dit kom zomaar niet in onze mooie veilige buurt, we komen er gelijk aan.' Maar nee, de verhuurder heeft goed gelachen die avond. Nu wil ik even lachen en dat wil ik met iedereen delen.
pi_154166717
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:20 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ja ik zal het niet meer doen. Maar dit is ook voor de mensen die misschien nog twijfelden door de bizarre ontwikkelingen in dit topic, voor de mensen die graag nog de kant van de verhuurder wilden horen voor ze zouden oordelen en voor de mensen die nog geen idee hebben met wat voor persoon ik te maken heb.

Meningen van derden zijn niet belangrijk ;) Het is FOK! en de meeste staan wel achter je, maar er zijn altijd mensen die het er niet mee eens zijn. Feit blijft dat jij sterk in je recht staat en dat jij met je advocaat het moet oplossen. Wij niet. Wij loggen uit en gaan bier drinken - so to speak -. Dus het ligt helemaal bij jou ;)
pi_154166801
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:20 schreef Drieklank het volgende:
voor de mensen die graag nog de kant van de verhuurder wilden horen voor ze zouden oordelen en voor de mensen die nog geen beeld hebben met wat voor persoon ik te maken heb.
Jij hoeft aan niemand op FOK je verantwoording af te leggen.

Voor de meesten is het puur leed vermaak. Ik zou een egoïstische stelling aannemen tegenover je huisbaas. Laat hem lekker de tering krijgen en betalen. Alles wat hij doet vooral laten doen en alle acties noteren wat hij doet zodat jij als het nodig is op chronologische volgorde kunt overhandigen wat er is gebeurd. Ook zou ik ten tijde dat hij aan de deur staat de politie bellen. Niet zo zeer voor de aanwezigheid van de politie zelf maar puur dat je gesprek gelogd is (en voor wat ondersteuning omdat je er toch alleen voor staat), met een beetje geluk gaat je huisbaas dan uit zn dak tentijde dat je de centralist aan de lijn hebt, deze zal dan op afstand beoordelen of hulp gewenst is. Dit gesprek kan ik een later stadium opgevraagd worden en worden beoordeeld.
pi_154166864
Hoe maak jij het geld over?

Iets met "Huur Juni 2015".
Want dat is een overeenkomst. Dus al heb je geen contract, wat hij zegt.... Het is er wel. Alleen de verhuurder heeft niets zwart op wit staan wat er precies gespecificeerd is. Dus heeft die ook geen poot meer om op te staan.

Maar wat een gelul....
  woensdag 8 juli 2015 @ 12:32:10 #221
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_154166909
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Heb je de politie dan ook gebeld?

Eigen huis of niet, het blijven andermans spullen en daar moeten ze vanaf blijven.
zo goed..?
pi_154167044

[ Bericht 100% gewijzigd door Nizno op 08-07-2015 14:20:35 (aanzet tot fraude) ]
pi_154167565
Kunnen we niet snel met wat Fokkers TS bijstaan, als die aso verhuurder dan voor de deur staat heeft hij waarschijnlijk niet zo veel praatjes meer en kunnen we hem gelijk uitleggen dat we TS niet zomaar door een of andere hufter zijn huis uit laten zetten.

Ik ga niet in mijn eentje, maar met een paar andere fokkers ben ik bereid om TS bij te staan.

Wie gaat er mee?
60 HRC
pi_154167675
Mooi voer voor de rechter, die geluidsopnames. Verhuurder en zijn debiele broertje 8)7
Laat je de kop niet gek maken Drieklank.
pi_154167807
Wanneer dient het kort geding?
pi_154167903
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:56 schreef HardMetal het volgende:
Kunnen we niet snel met wat Fokkers TS bijstaan, als die aso verhuurder dan voor de deur staat heeft hij waarschijnlijk niet zo veel praatjes meer en kunnen we hem gelijk uitleggen dat we TS niet zomaar door een of andere hufter zijn huis uit laten zetten.

Ik ga niet in mijn eentje, maar met een paar andere fokkers ben ik bereid om TS bij te staan.

Wie gaat er mee?
De gedachte is lief, maar uiteindelijk is TS hier niet mee geholpen.
Wat als de huisbaas terug komt met wat foute vrienden en honkbalknuppels? Dan zit TS daar weer alleen thuis.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_154168059
We zijn nog steeds bezig om de dagvaarding op te stellen. Ik zal nog een tijdlijn voor mezelf maken. Ook nog stukken versturen, contact opnemen met de gemeente, politie even een mail sturen over het voorval van gisteravond etc.. Ik kan bijna mijn eigen administratiekantoor beginnen met al dit geregel en gedoe.

Zijn er nog juristen in de zaal die de dagvaarding nog even na kunnen kijken? Ik zit te denken om de schadeclaim op te hogen na dit voorval, maar meer dan 2500 euro word volgens mij onredelijk bevonden door de advocaat.
pi_154168071
quote:
Er zijn geen namen of adressen bekend, zelfs de naam van Ts is niet bekend.

Toon maar eens aan dat er privacy geschonden is.
pi_154168335
Dat er geen namen genoemd zijn wil niet zeggen dat er geen privacy is. Laat Drieklank maar eens aan zijn advocaat vragen wat die van dit topic vind. Ik durf er een soesje op te verwedden dat die er toch niet helemaal achter staat.
pi_154168374
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:27 schreef CamelNLD het volgende:
Dat er geen namen genoemd zijn wil niet zeggen dat er geen privacy is. Laat Drieklank maar eens aan zijn advocaat vragen wat die van dit topic vind. Ik durf er een soesje op te verwedden dat die er toch niet helemaal achter staat.
Hoezo is dit inbreuk op privacy? De beste man loopt zelf te schreeuwen aan de voordeur, dat de mensen in Timboektoe zelfs het kunnen horen.

Als je wilt meepraten, prima, maar lees dan alles even door en ga geen domme dingen roepen om verwarring te zaaien.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:29:12 #231
85962 ioko
I Appear Missing
pi_154168383
Een mooie cirkelredenering van de verhuurder: ik had deze kamer niet mogen verhuren en jij had de plicht om dat te onderzoeken. Daarom is het huurcontract nietig.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_154168439
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:28 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hoezo is dit inbreuk op privacy? De beste man loopt zelf te schreeuwen aan de voordeur, dat de mensen in Timboektoe zelfs het kunnen horen.

Als je wilt meepraten, prima, maar lees dan alles even door en ga geen domme dingen roepen om verwarring te zaaien.
_O-

Prima joh
pi_154168519
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:31 schreef CamelNLD het volgende:

[..]

_O-

Prima joh
Mooi. ^O^
pi_154168595
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:29 schreef ioko het volgende:
Een mooie cirkelredenering van de verhuurder: ik had deze kamer niet mogen verhuren en jij had de plicht om dat te onderzoeken. Daarom is het huurcontract nietig.
Een betere bevestiging van een contract kan je eigenlijk niet krijgen.
pi_154168933
Het lijkt dat hij zichzelf ook tegenspreekt, aan het begin zegt hij; ''Jouw huurcontract bestaat niet'' en later hoor ik ''Jouw contract is al beëindigt''. Dus jij had moeten onderzoeken dat je daar eigenlijk helemaal niet had mogen wonen, omdat de verhuurder illegaal verhuurd?
ADHD-C
pi_154169121
Toch aardig van die verhuurder, dat 'ie Drieklank aan het bewijsmateriaal helpt dat aantoont dat hij en zijn broer de boel bedonderen.

Sta er wel van te kijken dat de politie echt geen poot uitsteekt.
pi_154169235
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:28 schreef Etsu het volgende:

[..]

En jij studeert Rechten, toch? :D
pi_154169250
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nope.
pi_154169404
Ik vermoed ook dat je mijn post niet goed begrepen hebt. Ik doel niet op de voordeur.
pi_154169617
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jij toch ook? Ben wel heel benieuwd op welk wetsartikel TS dan inbreuk maakt met een 'anonieme' geluidsopname.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_154169657
quote:
Dames en heren,

Link is dood.

Kan iemand een samenvatting geven van wat er gebeurd is?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_154169686
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:10 schreef r_one het volgende:

[..]

Link is dood.

Kan iemand een samenvatting geven van wat er gebeurd is?
Hoop gedreig dat hij helemaal geen huurcontract heeft, dat daar niets van bestaat en dus nietig is.

Zoiets.

Verder hoor je dat ze hem eruit zetten als het ware, willen ze niets doen via juristen want dat is ook helemaal niet nodig want het is hun huis etcetc.
pi_154169803
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Verder hoor je dat ze hem eruit zetten als het ware
Desnoods met geweld?

En was verhuurder binnen of ging het allemaal 'door de voordeur'?
.
pi_154169870
quote:
Dames en heren,

Link doet het niet meer...
Wil je hem opnieuw oploaden?
Of heb je hem expres offline gehaald?

Edit: laat maar, ik heb hem al :)
pi_154169916
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:14 schreef r_one het volgende:

[..]

Desnoods met geweld?

En was verhuurder binnen of ging het allemaal 'door de voordeur'?
Dirigeerde zichzelf binnen onder het mom van "jij moet nu ook eens luisteren naar mij dus laten we binnen praten", omdat TS de sleutel niet wilde geven.

Geweld weet ik niet, je hoorde af en toe gestommel wat boven op de kamer van Ts zal geweest zijn.
De zoon was degene die je hoorde praten, zijn vader was boven bezig.
pi_154169925
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:16 schreef 44rdbei het volgende:
Edit: laat maar, ik heb hem al
Hoe?
.
pi_154169933
Luister, luister ff, willen jullie heel even luisteren? Gewoon luisteren. Gewoon heel even luisteren. Ik heb ook naar jullie geluisterd.

Jullie zeggen: hij praat onzin. Ik zeg: we hoeven het niet eens over de inhoud te hebben. Deze meneer heeft eerst de fysiek intimiderende aanpak gebruikt om mij voor 1 juli weg te krijgen. Dat werkte niet. Dus probeerde hij op me in te praten. Dit geluidsfragment is in mijn beleving niets anders dan een vorm van intimidatie en dat werkte goed, want ik ging naar buiten en de volgende dag waren mijn spullen 'verdwenen'. Ik zocht het buiten uit met de advocaat en de politie, want dat boeide hem niet. Nu het hem toch lijkt te boeien, gaat hij over tot nachtterreur. What's next?
pi_154169969
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:17 schreef Drieklank het volgende:
Luister, luister ff, willen jullie heel even luisteren? Gewoon luisteren. Gewoon heel even luisteren. Ik heb ook naar jullie geluisterd.
Goed. Geluisterd. En nu?
.
pi_154170039
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:19 schreef r_one het volgende:

[..]

Goed. Geluisterd. En nu?
Wegwezen. Had je maar, zal ik in je oren knopen, volgende keer moet je beter onderzoeken, of de verhuurder ook mag verhuren.
pi_154170116
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:21 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Wegwezen. Had je maar, zal ik in je oren knopen, volgende keer moet je beter onderzoeken, of de verhuurder ook mag verhuren.
Ik snap je niet. Is dat 'wegwezen' aan mij (of ons) gericht? :?
.
pi_154170184
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:23 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik snap je niet. Is dat 'wegwezen' aan mij (of ons) gericht? :?
zei die kerel aan z'n deur.
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:25:42 #252
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_154170185
Hij zegt dat het contract nietig is en dat jij huisvredebreuk pleegt. Laat hem de politie dan maar bellen om je er uit te zetten.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:27:01 #253
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_154170225
Ik moet wel nog even zeggen dat ik onwijs respect voor je heb _O_
pi_154170273
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ik moet wel nog even zeggen dat ik onwijs respect voor je heb _O_
Ik weet niet of ik zo rustig zou blijven als mij zoiets zou overkomen.

Is er verder nog contact geweest met politie Drieklank? Of doen die nog steeds hun best hun handen hier niet aan te branden?
pi_154170280
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

zei die kerel aan z'n deur.
Oke. Maar wat verwacht TS nu (na te hebben geluisterd) van ons? :?
.
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:32:40 #256
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_154170382
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:28 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik zo rustig zou blijven als mij zoiets zou overkomen.

Is er verder nog contact geweest met politie Drieklank? Of doen die nog steeds hun best hun handen hier niet aan te branden?
Het komt op mij over dat die gasten hem aan het provoceren zijn. Als hij iets fout doet dan zetten ze hem eruit.
pi_154170407
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:28 schreef r_one het volgende:

[..]

Oke. Maar wat verwacht TS nu (na te hebben geluisterd) van ons? :?
Dat alles was een citaat van de zoon van de verhuurder. Het was bedoelt om te lachen. De link werkt prima trouwens. Downloaden gaat niet automatisch: even op Download File klikken en een controlecode invoeren.

Ik ben vorige week nog eens naar het politiebureau geweest. Ze zouden de wijkagent inschakelen, maar ik heb nog niets gehoord. Nu heb ik de wijkagent nog een keer gemaild met een update van afgelopen nacht.
pi_154170550
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:33 schreef Drieklank het volgende:
De link werkt prima trouwens. Downloaden gaat niet automatisch: even op Download File klikken en een controlecode invoeren
Zover kom ik al niet, melding van IE:
quote:
Oeps! Deze link lijkt niet te werken -

Bedoelde u: www.­filedropper.­com
.
pi_154170600
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:38 schreef r_one het volgende:

[..]

Zover kom ik al niet, melding van IE:

[..]

Ontsmet je computer van dat hardnekkige IE-virus en installeer Google Chrome. :)
pi_154170613
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:40 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ontsmet je computer van dat hardnekkige IE-virus en installeer Google Chrome. :)
mwah ik heb ook IE en doet het gewoon.
pi_154170674
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:40 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Omdat alleen deze link niet werkt :')

Enneh ... Google :X
.
pi_154170695
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

mwah ik heb ook IE en doet het gewoon.
Vreemd. Dan maar even geen fragmentje, valt mee te leven.
.
pi_154170726
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:44 schreef r_one het volgende:

[..]

Vreemd. Dan maar even geen fragmentje, valt mee te leven.
https://www.wetransfer.co(...)0150708124236/81831c

Probeer deze eens.
pi_154170779
quote:
Doet ut :D
Thnx ^O^
.
pi_154170791
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:46 schreef r_one het volgende:

[..]

Doet ut :D
Thnx ^O^
:) mooi
pi_154171174
man man man.
wat een dramatische verhuurder.

als je uiteindelijk mag blijven hoe dan ook, gaat het uitlopen op pesterijen om je er maar uit te krijgen.

verhuurder is ongelooflijk dom geweest om contract voor onbepaalde tijd op te stellen ipv tijdelijke contracten.

ja je staat in je recht maar wat heb je eraan als niks en niemand je daarin steunt.
pi_154171258
* ligt in een deuk _O-

Hotelgast :')

Dan is-ie vast ook als 'hotel' ingeschreven bij de KvK.

Nu snap ik je woorden uit post #247 ook.

BTW: je hebt een huurcontract op papier, toch?
.
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:09:34 #268
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_154171517
Wat een sprookje die Opname zeg! Als het huurcontract niet bestaat, zou-ie toch wel even mooi wat huur mogen terugbetalen... Als de verhuurder zelf al beweert dat z'n eigen contract nietig is en de huurder de schuld geeft? :N :N
De enige die daarover kan oordelen is de rechter, maar omdat-ie weet dat-ie dat niet gaat redden probeert-ie het zo.

Dit is zo'n typische wel-de-lusten-niet-de-lasten huisjesmelker.

Succes TS, erg fijn (en zeldzaam) dat iemand tegen zo'n knakker in gaat! En jammer dat de politie daar gewoon werkelijk helemaal niets doet... Ter vergelijking: op Tweakers loopt een topic over een terror-oma die rubber matten steelt, en daar zijn meerdere korpsen mee bezig en worden 's nachts politieauto's in de straat gepost!
censuur :O
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:17:39 #269
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_154171765
Oh wauw, dit topic blijft je verbazen zeg. _O-
Ik hoop voor je dat bij verbale intimidatie blijft en er snel een uitspraak volgt zodat je in ieder geval weet waar je aan toe bent.
pi_154172228
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:17 schreef Drieklank het volgende:
What's next?
de voeding van de deurbel uitrekken zodat deze niet meer kan aanbellen.
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:47:59 #271
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_154172642
quote:
Plak even een klein stickertje op de buitendeur dat er gefilmd wordt. Dan mag je beelden en geluidsfragmenten opgenomen in eigen huis online zetten.
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:50:28 #272
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_154172719
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:47 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Plak even een klein stickertje op de buitendeur dat er gefilmd wordt. Dan mag je beelden en geluidsfragmenten opgenomen in eigen huis online zetten.
Dat lijkt me in dit geval enkel gelden voor zijn eigen gehuurde kamer en niet voor het pand zelf.
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:53:48 #273
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_154172827
quote:
12s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:50 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat lijkt me in dit geval enkel gelden voor zijn eigen gehuurde kamer en niet voor het pand zelf.
Ligt er aan waar je de sticker plakt :P Laat daarna maar eens een rechter kijken naar het gebeuren.

Ennuh, TS, een vriendin van mij krijgt Electro Convulsie Therapie in Rotterdam. Nu wil ik natuurlijk niet dat een specialist met gedragsstoornissen met haar aan het werken komt. DM mij eens een naam }) (jaja, mag vast weer niet).
  woensdag 8 juli 2015 @ 17:24:41 #274
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_154175476
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat een sprookje die Opname zeg! Als het huurcontract niet bestaat, zou-ie toch wel even mooi wat huur mogen terugbetalen... Als de verhuurder zelf al beweert dat z'n eigen contract nietig is en de huurder de schuld geeft? :N :N
De enige die daarover kan oordelen is de rechter, maar omdat-ie weet dat-ie dat niet gaat redden probeert-ie het zo.

Dit is zo'n typische wel-de-lusten-niet-de-lasten huisjesmelker.

Succes TS, erg fijn (en zeldzaam) dat iemand tegen zo'n knakker in gaat! En jammer dat de politie daar gewoon werkelijk helemaal niets doet... Ter vergelijking: op Tweakers loopt een topic over een terror-oma die rubber matten steelt, en daar zijn meerdere korpsen mee bezig en worden 's nachts politieauto's in de straat gepost!
Wat? :D link?

Goede opname trouwens.
  woensdag 8 juli 2015 @ 17:42:11 #275
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_154176023
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:24 schreef 10minuteman het volgende:
Wat? :D link?
Ter lering ende vermaek: link
Geen idee of die voor iedereen toegankelijk is, vandaar geen titel.
censuur :O
pi_154176504
Hij heeft weer de sloten vervangen. Dat geld zie ik misschien nooit meer terug. Morgen de laatste poging om urgentie te regelen, anders huur ik de eerste beste kamer, want dit is niet meer op te brengen zo. Zeker niet als ik vannacht weer uit bed moet komen.
pi_154176548
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:02 schreef Drieklank het volgende:
Hij heeft weer de sloten vervangen. Dat geld zie ik misschien nooit meer terug. Morgen de laatste poging om urgentie te regelen, anders huur ik de eerste beste kamer, want dit is niet meer op te brengen zo. Zeker niet als ik vannacht weer uit bed moet komen.
Hoe ben je nu binnen gekomen dan?

Als ik bij Rotterdam zou wonen had ik wel geweten wat voor bedrijfje ik zou opstarten.
pi_154176593
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:04 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Hoe ben je nu binnen gekomen dan?

Als ik bij Rotterdam zou wonen had ik wel geweten wat voor bedrijfje ik zou opstarten.
Door weer 100 euro te betalen natuurlijk.
pi_154176596
Waarom duurt dat opstellen van die dagvaarding zo lang? een beetje advocaat had dat volgens mij allang geregeld. Dan had je nu tenminste al bij de rechtbank kunnen zitten
pi_154176715
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:05 schreef dateq het volgende:
Waarom duurt dat opstellen van die dagvaarding zo lang? een beetje advocaat had dat volgens mij allang geregeld. Dan had je nu tenminste al bij de rechtbank kunnen zitten
Nadat de dagvaarding is verstuurd moeten er ook nog minstens 7 dagen tussen zitten voordat het geding plaats kan vinden.
Stel dat de dagvaarding morgen verstuurd wordt, dan dient het kort geding pas op z'n vroegst op 17 juli als ik er niet naast zit.

Welke sloten zijn er eigenlijk vervangen? Die om het pand binnen te komen of die om jouw kamer binnen te komen? Je had al bij de politie gemeld dat hij telkens de sloten verving, toch? Raar dat ze daar niks tegen kunnen doen.
pi_154176778
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:10 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Nadat de dagvaarding is verstuurd moeten er ook nog minstens 7 dagen tussen zitten voordat het geding plaats kan vinden.
Stel dat de dagvaarding morgen verstuurd wordt, dan dient het kort geding pas op z'n vroegst op 17 juli als ik er niet naast zit.

Welke sloten zijn er eigenlijk vervangen? Die om het pand binnen te komen of die om jouw kamer binnen te komen? Je had al bij de politie gemeld dat hij telkens de sloten verving, toch? Raar dat ze daar niks tegen kunnen doen.
De voordeur steeds. Is civielrechtelijk. Is niet strafbaar.
pi_154176904
Het kost hem ook elke keer geld om de sloten te veranderen.

Misschien kan je korting regelen met een slotenmaker als hij de komende week nog 5 keer je slot moet vervangen :P
pi_154176917
Ik heb net even het fragment kunnen afluisteren, wat een naar mannetje :r
pi_154177664
Ik vind het heel raar dat de politie niks kan doen als hij zorgt dat jij je eigen woning niet meer inkomt door de sloten steeds te vervangen, helemaal omdat ik zelf van de politie destijds te horen kreeg dat ik dat volstrekt niet mocht doen bij een agressieve ex omdat hij anders...de politie kon bellen.

Misschien zit het juridisch ineens heel anders in elkaar omdat je behalve een voordeur nog een aparte deur hebt om in je eigen woonruimte te komen, maar dat klinkt totaal niet logisch. Dan zou je in principe namelijk altijd je eigen huurders buiten mogen sluiten als je d'r zin an hebt. :?

De advocaat kan je dit niet uitleggen? Heb je wel het idee dat deze hard voor je loopt? Of kun je anders de politie opnieuw benaderen via 0900-8844? Want die hebben bij mij juist destijds uitstekend telefonisch uit kunnen leggen wat ze wel of niet voor me konden betekenen. Wat volstrekt niet mocht was om iemand anders die het pand huurde (mijn ex) buiten te sluiten, dus dan klinkt dit me heel krom in de oren, temeer omdat dit echt niet de eerste keer is dat een verhuurder zoiets probeert te flikken helaas. Iemand moet daar toch meer kaas van gegeten hebben?
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  woensdag 8 juli 2015 @ 19:02:06 #285
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_154177968
Ik kreeg een idee doorgespeeld: vervang de cylinder van de achterdeur. Mogelijk ziet de verhuurder die over het hoofd, en dan hoef je niet steeds de voordeur te laten openbreken. Of laat een raampje per ongeluk open staan.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_154177979
Neem anders even contact op met ervaren krakers. Zij hebben ook advocaten e.d. in hun netwerk en kunnen je misschien beter adviseren over je rechten en ontruimingen dan zo'n kantoorpikkie. Ze hebben denk ik ook genoeg vriendjes voor als er stront aan de knikker is. Eén telefoontje en hun matties bij jou in de buurt komen helpen. Als ze zin hebben in dit zaakje. Nee heb je, ja kun je krijgen.
pi_154178059
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:50 schreef Jihawti het volgende:
Ik vind het heel raar dat de politie niks kan doen als hij zorgt dat jij je eigen woning niet meer inkomt door de sloten steeds te vervangen, helemaal omdat ik zelf van de politie destijds te horen kreeg dat ik dat volstrekt niet mocht doen bij een agressieve ex omdat hij anders...de politie kon bellen.

Misschien zit het juridisch ineens heel anders in elkaar omdat je behalve een voordeur nog een aparte deur hebt om in je eigen woonruimte te komen, maar dat klinkt totaal niet logisch. Dan zou je in principe namelijk altijd je eigen huurders buiten mogen sluiten als je d'r zin an hebt. :?

De advocaat kan je dit niet uitleggen? Heb je wel het idee dat deze hard voor je loopt? Of kun je anders de politie opnieuw benaderen via 0900-8844? Want die hebben bij mij juist destijds uitstekend telefonisch uit kunnen leggen wat ze wel of niet voor me konden betekenen. Wat volstrekt niet mocht was om iemand anders die het pand huurde (mijn ex) buiten te sluiten, dus dan klinkt dit me heel krom in de oren, temeer omdat dit echt niet de eerste keer is dat een verhuurder zoiets probeert te flikken helaas. Iemand moet daar toch meer kaas van gegeten hebben?
Ik snap hier ook helemaal niets van. Ook de beperkte schadevergoeding snap ik niet. Ik vraag me af of hier niet al de nodige jurisprudentie over is met voorbeelden van vergoedingen die zijn opgelegd.
pi_154178221
@TS:
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:02 schreef r_one het volgende:
BTW: je hebt een huurcontract op papier, toch?
en
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:54 schreef r_one het volgende:
Heb je je advocaat het idee geopperd met de OvJ te laten bellen?
.
pi_154178553
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:11 schreef r_one het volgende:
@TS:

[..]

Volgens mij wel want in de OP van deel 1 heeft hij het erover dat hij het contract voor onbepaalde tijd getekend heeft.
  PR en moderator woensdag 8 juli 2015 @ 19:27:14 #290
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_154178613
Jezus Christus, wat super frustrerend dat al die pipo's (politie/advocaat/juridische shit/woningbouw) niet begrijpen dat dit een zaak is die eigenlijk binnen 24 uur opgelost zou moeten zijn....
In ieder geval zsm een regeling dat jij gewoon kan wonen daar zonder dat de sloten vervangen worden terwijl die zaak uitgevochten wordt.

Ik hoop echt met heel mijn hart voor je dat álles, serieus álles, hiervan uiteindelijk in jouw voordeel en zijn nadeel uitpakt :N Sterkte en hang in there!
Fuck the EBU.
pi_154178986
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:24 schreef madam-april het volgende:

[..]

Volgens mij wel want in de OP van deel 1 heeft hij het erover dat hij het contract voor onbepaalde tijd getekend heeft.
Ik dacht het ook maar wilde het graag bevestigd hebben.

ik snap niet dat TS er niet even mee gaat wapperen en het broertje onder de neus drukt als-ie over 'hotelgast' begint; er zal toch duidelijke 'verhuurder' instaan en niet 'hotelier' ( :') ).
.
pi_154179081
Ik heb Geenstijl een linktip gestuurd naar dit topic.

Ik zie het al helemaal voor me, die rooie Rene van Geenstijl samen met een (bekende) advocaat die ook een beetje publiciteit kan gebruiken en een cameraploeg daar ineens opduiken als de verhuurder weer juridische wartaal en bedreigingen uit.. Natuurlijk ook nog even een rondje langs huurcommisie, politiechef en kamerleden met de camera.....

8-)
60 HRC
pi_154179109
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:41 schreef HardMetal het volgende:
Ik heb Geenstijl een linktip gestuurd naar dit topic.

Ik zie het al helemaal voor me, die rooie Rene van Geenstijl samen met een (bekende) advocaat die ook een beetje publiciteit kan gebruiken en een cameraploeg daar ineens opduiken als de verhuurder weer juridische wartaal en bedreigingen uit.. Natuurlijk ook nog even een rondje langs huurcommisie, politiechef en kamerleden met de camera.....

8-)
Zou je dat niet aan ts overlaten?
pi_154179192
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:42 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Zou je dat niet aan ts overlaten?
Ehhh, oeps, sorry TS, als je het niet waardeert, had idd. wel handiger en netter geweest.....
60 HRC
  woensdag 8 juli 2015 @ 20:05:05 #295
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_154179794
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:45 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Ehhh, oeps, sorry TS, als je het niet waardeert, had idd. wel handiger en netter geweest.....
Yup, maar anyway. GS doet weinig met slachtoffers en des te meer met daders.
  woensdag 8 juli 2015 @ 20:05:44 #296
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_154179822
en met falende overheid en politie. naam van desbetreffende wijkagent is bekend.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_154180066
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:45 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Edit:
TS zal toch echt zelf zijn personalia moeten overleggen, anders weet nog niemand wie hij is, TS heeft nog steeds de regie in het onwaarschijnlijke geval dat.....
60 HRC
pi_154180086
Hij probeert weer binnen te komen. 112 bellen?
pi_154180117
Man man man, sterkte enzo :') O+

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2015 20:14:54 ]
pi_154180119
Wat doet de politie hier verkeerd dan? Huisbaas mag gewoon daar naarbinnen en sloten vervangen als hij ingeschreven staat op dat adres (en dat staat hij).

Mischien alleen voor verstoring van de openbare orde, al zie ik dat ook niet echt in het beschreven verhaal terug.
pi_154180124
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 20:13 schreef Drieklank het volgende:
Hij probeert weer binnen te komen. 112 bellen?
Zou 't wel doen ja.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 8 juli 2015 @ 20:19:17 #302
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_154180249
Drieklank, wil jij een nieuw deel openen voor de overzichtelijkheid?

Dank je :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')