abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154176504
Hij heeft weer de sloten vervangen. Dat geld zie ik misschien nooit meer terug. Morgen de laatste poging om urgentie te regelen, anders huur ik de eerste beste kamer, want dit is niet meer op te brengen zo. Zeker niet als ik vannacht weer uit bed moet komen.
pi_154176548
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:02 schreef Drieklank het volgende:
Hij heeft weer de sloten vervangen. Dat geld zie ik misschien nooit meer terug. Morgen de laatste poging om urgentie te regelen, anders huur ik de eerste beste kamer, want dit is niet meer op te brengen zo. Zeker niet als ik vannacht weer uit bed moet komen.
Hoe ben je nu binnen gekomen dan?

Als ik bij Rotterdam zou wonen had ik wel geweten wat voor bedrijfje ik zou opstarten.
pi_154176593
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:04 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Hoe ben je nu binnen gekomen dan?

Als ik bij Rotterdam zou wonen had ik wel geweten wat voor bedrijfje ik zou opstarten.
Door weer 100 euro te betalen natuurlijk.
pi_154176596
Waarom duurt dat opstellen van die dagvaarding zo lang? een beetje advocaat had dat volgens mij allang geregeld. Dan had je nu tenminste al bij de rechtbank kunnen zitten
pi_154176715
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:05 schreef dateq het volgende:
Waarom duurt dat opstellen van die dagvaarding zo lang? een beetje advocaat had dat volgens mij allang geregeld. Dan had je nu tenminste al bij de rechtbank kunnen zitten
Nadat de dagvaarding is verstuurd moeten er ook nog minstens 7 dagen tussen zitten voordat het geding plaats kan vinden.
Stel dat de dagvaarding morgen verstuurd wordt, dan dient het kort geding pas op z'n vroegst op 17 juli als ik er niet naast zit.

Welke sloten zijn er eigenlijk vervangen? Die om het pand binnen te komen of die om jouw kamer binnen te komen? Je had al bij de politie gemeld dat hij telkens de sloten verving, toch? Raar dat ze daar niks tegen kunnen doen.
pi_154176778
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:10 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Nadat de dagvaarding is verstuurd moeten er ook nog minstens 7 dagen tussen zitten voordat het geding plaats kan vinden.
Stel dat de dagvaarding morgen verstuurd wordt, dan dient het kort geding pas op z'n vroegst op 17 juli als ik er niet naast zit.

Welke sloten zijn er eigenlijk vervangen? Die om het pand binnen te komen of die om jouw kamer binnen te komen? Je had al bij de politie gemeld dat hij telkens de sloten verving, toch? Raar dat ze daar niks tegen kunnen doen.
De voordeur steeds. Is civielrechtelijk. Is niet strafbaar.
pi_154176904
Het kost hem ook elke keer geld om de sloten te veranderen.

Misschien kan je korting regelen met een slotenmaker als hij de komende week nog 5 keer je slot moet vervangen :P
pi_154176917
Ik heb net even het fragment kunnen afluisteren, wat een naar mannetje :r
pi_154177664
Ik vind het heel raar dat de politie niks kan doen als hij zorgt dat jij je eigen woning niet meer inkomt door de sloten steeds te vervangen, helemaal omdat ik zelf van de politie destijds te horen kreeg dat ik dat volstrekt niet mocht doen bij een agressieve ex omdat hij anders...de politie kon bellen.

Misschien zit het juridisch ineens heel anders in elkaar omdat je behalve een voordeur nog een aparte deur hebt om in je eigen woonruimte te komen, maar dat klinkt totaal niet logisch. Dan zou je in principe namelijk altijd je eigen huurders buiten mogen sluiten als je d'r zin an hebt. :?

De advocaat kan je dit niet uitleggen? Heb je wel het idee dat deze hard voor je loopt? Of kun je anders de politie opnieuw benaderen via 0900-8844? Want die hebben bij mij juist destijds uitstekend telefonisch uit kunnen leggen wat ze wel of niet voor me konden betekenen. Wat volstrekt niet mocht was om iemand anders die het pand huurde (mijn ex) buiten te sluiten, dus dan klinkt dit me heel krom in de oren, temeer omdat dit echt niet de eerste keer is dat een verhuurder zoiets probeert te flikken helaas. Iemand moet daar toch meer kaas van gegeten hebben?
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  woensdag 8 juli 2015 @ 19:02:06 #285
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_154177968
Ik kreeg een idee doorgespeeld: vervang de cylinder van de achterdeur. Mogelijk ziet de verhuurder die over het hoofd, en dan hoef je niet steeds de voordeur te laten openbreken. Of laat een raampje per ongeluk open staan.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_154177979
Neem anders even contact op met ervaren krakers. Zij hebben ook advocaten e.d. in hun netwerk en kunnen je misschien beter adviseren over je rechten en ontruimingen dan zo'n kantoorpikkie. Ze hebben denk ik ook genoeg vriendjes voor als er stront aan de knikker is. Eén telefoontje en hun matties bij jou in de buurt komen helpen. Als ze zin hebben in dit zaakje. Nee heb je, ja kun je krijgen.
pi_154178059
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:50 schreef Jihawti het volgende:
Ik vind het heel raar dat de politie niks kan doen als hij zorgt dat jij je eigen woning niet meer inkomt door de sloten steeds te vervangen, helemaal omdat ik zelf van de politie destijds te horen kreeg dat ik dat volstrekt niet mocht doen bij een agressieve ex omdat hij anders...de politie kon bellen.

Misschien zit het juridisch ineens heel anders in elkaar omdat je behalve een voordeur nog een aparte deur hebt om in je eigen woonruimte te komen, maar dat klinkt totaal niet logisch. Dan zou je in principe namelijk altijd je eigen huurders buiten mogen sluiten als je d'r zin an hebt. :?

De advocaat kan je dit niet uitleggen? Heb je wel het idee dat deze hard voor je loopt? Of kun je anders de politie opnieuw benaderen via 0900-8844? Want die hebben bij mij juist destijds uitstekend telefonisch uit kunnen leggen wat ze wel of niet voor me konden betekenen. Wat volstrekt niet mocht was om iemand anders die het pand huurde (mijn ex) buiten te sluiten, dus dan klinkt dit me heel krom in de oren, temeer omdat dit echt niet de eerste keer is dat een verhuurder zoiets probeert te flikken helaas. Iemand moet daar toch meer kaas van gegeten hebben?
Ik snap hier ook helemaal niets van. Ook de beperkte schadevergoeding snap ik niet. Ik vraag me af of hier niet al de nodige jurisprudentie over is met voorbeelden van vergoedingen die zijn opgelegd.
pi_154178221
@TS:
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:02 schreef r_one het volgende:
BTW: je hebt een huurcontract op papier, toch?
en
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:54 schreef r_one het volgende:
Heb je je advocaat het idee geopperd met de OvJ te laten bellen?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_154178553
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:11 schreef r_one het volgende:
@TS:

[..]

Volgens mij wel want in de OP van deel 1 heeft hij het erover dat hij het contract voor onbepaalde tijd getekend heeft.
  PR en moderator woensdag 8 juli 2015 @ 19:27:14 #290
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_154178613
Jezus Christus, wat super frustrerend dat al die pipo's (politie/advocaat/juridische shit/woningbouw) niet begrijpen dat dit een zaak is die eigenlijk binnen 24 uur opgelost zou moeten zijn....
In ieder geval zsm een regeling dat jij gewoon kan wonen daar zonder dat de sloten vervangen worden terwijl die zaak uitgevochten wordt.

Ik hoop echt met heel mijn hart voor je dat álles, serieus álles, hiervan uiteindelijk in jouw voordeel en zijn nadeel uitpakt :N Sterkte en hang in there!
Fuck the EBU.
pi_154178986
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:24 schreef madam-april het volgende:

[..]

Volgens mij wel want in de OP van deel 1 heeft hij het erover dat hij het contract voor onbepaalde tijd getekend heeft.
Ik dacht het ook maar wilde het graag bevestigd hebben.

ik snap niet dat TS er niet even mee gaat wapperen en het broertje onder de neus drukt als-ie over 'hotelgast' begint; er zal toch duidelijke 'verhuurder' instaan en niet 'hotelier' ( :') ).
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_154179081
Ik heb Geenstijl een linktip gestuurd naar dit topic.

Ik zie het al helemaal voor me, die rooie Rene van Geenstijl samen met een (bekende) advocaat die ook een beetje publiciteit kan gebruiken en een cameraploeg daar ineens opduiken als de verhuurder weer juridische wartaal en bedreigingen uit.. Natuurlijk ook nog even een rondje langs huurcommisie, politiechef en kamerleden met de camera.....

8-)
60 HRC
pi_154179109
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:41 schreef HardMetal het volgende:
Ik heb Geenstijl een linktip gestuurd naar dit topic.

Ik zie het al helemaal voor me, die rooie Rene van Geenstijl samen met een (bekende) advocaat die ook een beetje publiciteit kan gebruiken en een cameraploeg daar ineens opduiken als de verhuurder weer juridische wartaal en bedreigingen uit.. Natuurlijk ook nog even een rondje langs huurcommisie, politiechef en kamerleden met de camera.....

8-)
Zou je dat niet aan ts overlaten?
pi_154179192
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:42 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Zou je dat niet aan ts overlaten?
Ehhh, oeps, sorry TS, als je het niet waardeert, had idd. wel handiger en netter geweest.....
60 HRC
  woensdag 8 juli 2015 @ 20:05:05 #295
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_154179794
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:45 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Ehhh, oeps, sorry TS, als je het niet waardeert, had idd. wel handiger en netter geweest.....
Yup, maar anyway. GS doet weinig met slachtoffers en des te meer met daders.
  woensdag 8 juli 2015 @ 20:05:44 #296
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_154179822
en met falende overheid en politie. naam van desbetreffende wijkagent is bekend.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_154180066
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:45 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Edit:
TS zal toch echt zelf zijn personalia moeten overleggen, anders weet nog niemand wie hij is, TS heeft nog steeds de regie in het onwaarschijnlijke geval dat.....
60 HRC
pi_154180086
Hij probeert weer binnen te komen. 112 bellen?
pi_154180117
Man man man, sterkte enzo :') O+

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2015 20:14:54 ]
pi_154180119
Wat doet de politie hier verkeerd dan? Huisbaas mag gewoon daar naarbinnen en sloten vervangen als hij ingeschreven staat op dat adres (en dat staat hij).

Mischien alleen voor verstoring van de openbare orde, al zie ik dat ook niet echt in het beschreven verhaal terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')