NOS Journaal van vandaag. Het was een vrouw (ik dacht zelfs familie) die de situatie beschreef.quote:
Dan nog heb je er als agent niet naar te handelen. Politie hoort objectief, neutraal en betrouwbaar te zijn. Als die basis wegvalt ben je niks meer waard als politiekorps. Waar ben je zonder respect, autoriteit en vertrouwen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm ja lastig, vooroordelen ontstaan natuurlijk ook juist bij de politie op straat, die er dagelijks mee te maken krijgen.
Dit ja, triest om dit te gebruiken om te rellen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:44 schreef Ranjit het volgende:
Ach, de rellen die nu aan de hand zijn hebben al lang niets meer te maken met de arrestant.
Verveelde jongeren met een hekel aan de politie en teveel vrije tijd.
Of een fundamenteel probleem binnen de samenleving. Denk er nog maar eens over na.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:44 schreef Ranjit het volgende:
Ach, de rellen die nu aan de hand zijn hebben al lang niets meer te maken met de arrestant.
Verveelde jongeren met een hekel aan de politie en teveel vrije tijd.
Te weinig stageplekken?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:48 schreef IkHebEenHoogIQ het volgende:
[..]
Of een fundamenteel probleem binnen de samenleving. Denk er nog maar eens over na.
Het zijn serieuze nieuwsmedia. Met grote, onderzochte en onderbouwde stukken. Zullen we gewoon aannemen dat die hun tijd en aandacht niet besteden aan 'huilverhaaltjes'. Waar ze er dagelijks honderden van op de redactie binnenkrijgen. Gewoon omdat we toch nog een beetje geloof hebben in journalisten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik zie het punt nog niet echt, sorry. Je moet er ook wel even rekening meehouden dat veel van deze zaken soms huilverhaaltjes zijn. Althans dat is mijn ervaring in de tijd toen ik het beveiligingswerk zat. Weigeren naar de politie te luisteren, grote bek geven tegen de politie bijvoorbeeld. En als de politie ingrijpt dat de persoon in kwestie zich zeer snel in een slachtoffer rol weet te acteren. Geloof me dat dat ook heel vaak gebeurt. En als ze zich hevig verzetten dan ook roeppen dat je geen lucht kan krijgen of dat ze zogenaamd iets breken. En 999 van de 1000x is het bullshit.
Heel erg hoor wat met deze man gebeurt is. Maar wil eerst een officieele doodsoorzaak weten voordat ik een oordeel over deze agenten.
Er is momenteel dan ook grote concurrentie voor de slachtofferrol.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:48 schreef chroestjov het volgende:
Moslims, Joden, homoseksuelen en gekleurden met een minderwaardigheidscomplex hebben wel één ding gemeen, ze weten allemaal als geen ander hoe ze bij een gebeurtenis zo snel mogelijk de slachtofferrol op zich moeten nemen.
Vertel het eens..quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:48 schreef IkHebEenHoogIQ het volgende:
[..]
Of een fundamenteel probleem binnen de samenleving. Denk er nog maar eens over na.
Te veel racisme en uitsluiting. Het is zo duidelijk in Westerse samenlevingen. Of is jouw achternaam toevallig 'de Boer'? Dat helpt wel mee in sollicitiaties of niet?quote:
Dat zou een goede verklaring kunnen zijn voor waarom ze elkander ook niet mogen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Er is momenteel dan ook grote concurrentie voor de slachtofferrol.
Maar waar haalt de politie, genoeg werknemers die objectief, neutraal en betrouwbaar zijn vandaan? En die ook nog zo gek zijn om op straat te surveilleren.. voor dat loon..quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan nog heb je er als agent niet naar te handelen. Politie hoort objectief, neutraal en betrouwbaar te zijn. Als die basis wegvalt ben je niks meer waard als politiekorps. Waar ben je zonder respect, autoriteit en vertrouwen?
En het is ook nog al een stap van vooroordelen hebben naar structureel beschuldigt worden van geweld en racisme. En niet beschuldigd door tuig van de straat en criminelen. Maar door journalisten/media, politiek, je eigen korpsleden en modelburgers.
Die jongeren zijn inderdaad een fundamenteel probleem in de samenleving.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:48 schreef IkHebEenHoogIQ het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een vreemde reactie, maar weet niet waarom.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:48 schreef chroestjov het volgende:
Moslims, Joden, homoseksuelen en gekleurden met een minderwaardigheidscomplex hebben wel één ding gemeen, ze weten allemaal als geen ander hoe ze bij een gebeurtenis zo snel mogelijk de slachtofferrol op zich moeten nemen.
Misschien moeten we dat dan verdelen, net zoals zendtijd zeg maar.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat zou een goede verklaring zijn voor waarom ze elkander ook niet mogen.
In Westerse samenlevingen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:50 schreef IkHebEenHoogIQ het volgende:
[..]
Te veel racisme en uitsluiting. Het is zo duidelijk in Westerse samenlevingen. Of is jouw achternaam toevallig 'de Boer'? Dat helpt wel mee in sollicitiaties of niet?
Dat beeld roepen ze zelf over zich heen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:50 schreef IkHebEenHoogIQ het volgende:
[..]
Te veel racisme en uitsluiting. Het is zo duidelijk in Westerse samenlevingen. Of is jouw achternaam toevallig 'de Boer'? Dat helpt wel mee in sollicitiaties of niet?
Dit.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:51 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Die jongeren zijn inderdaad een fundamenteel probleem in de samenleving. Altijd de mogelijkheid zoeken om rotzooi te schoppen en wanneer ze vervolgens door hun eigen houding niet meekunnen in de maatschappij roepen ze "IS RACISME!"
Wat er ook gebeurt, moslims zijn altijd slachtoffer. Ook als moslims een aanslag plegen op niet moslims.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:51 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een vreemde reactie, maar weet niet waarom.
Ik begrijp trouwens niet wat deze demonstranten te maken hebben met moslims en Marokkanen? Ik zag de discussie voorbij komen in het vorige topic. Ik zag de beelden van de rellen, heftig! Maar ik vind het tegelijkertijd ook vreemd dat de politie niet ingreep bij al die mensen die van alles in de brand staken.. Wat een gekken.
In mijn jeugd waren het voornamelijke blanke straatschoffies uit achterstandswijken, die vertonen precies hetzelfde gedrag,,, Boeee ik krijg geen baan met mijn scholing en matje en gabberpetje opquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:51 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Die jongeren zijn inderdaad een fundamenteel probleem in de samenleving.
Altijd de mogelijkheid zoeken om rotzooi te schoppen en wanneer ze vervolgens door hun eigen houding niet meekunnen in de maatschappij roepen ze "IS RACISME!"
Maar goed, das verder offtopic.
Dat geloof heb ik niet nee. Alles voor een spannend verhaal natuurlijk. Een journalist heeft zo van een cent een briefje van 100 gemaakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het zijn serieuze nieuwsmedia. Met grote, onderzochte en onderbouwde stukken. Zullen we gewoon aannemen dat die hun tijd en aandacht niet besteden aan 'huilverhaaltjes'. Waar ze er dagelijks honderden van op de redactie binnenkrijgen. Gewoon omdat we toch nog een beetje geloof hebben in journalisten.
Demonstranten heb ik niet gezien, wel wat relschoppende Marokkanen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:51 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een vreemde reactie, maar weet niet waarom.
Ik begrijp trouwens niet wat deze demonstranten te maken hebben met moslims en Marokkanen? Ik zag de discussie voorbij komen in het vorige topic. Ik zag de beelden van de rellen, heftig! Maar ik vind het tegelijkertijd ook vreemd dat de politie niet ingreep bij al die mensen die van alles in de brand staken.. Wat een gekken.
Maar wat heeft dat te maken met een dode arrestant en de daaropvolgende rellen? Mis ik een verband?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, moslims zijn altijd slachtoffer. Ook als moslims een aanslag plegen op niet moslims.
Misschien wat beter kijken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Demonstranten heb ik niet gezien, wel wat relschoppende Marokkanen.
Zou ik ook maar mezelf wijsmaken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat beeld roepen ze zelf over zich heen.
Dus als iemand "de Boer" heet is hij ook een racist zeker?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:50 schreef IkHebEenHoogIQ het volgende:
[..]
Misschien Zweden maar dan houdt het ook opquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus als iemand "de Boer" heet is hij ook een racist zeker?
We hebben zelfs positieve discriminatie beleid in Nederland, als je weet wat is dit...
In welke andere samenlevingen zijn "minderheden" dan beter af volgens jou?
Vanuit mijn ivoren toren heb ik met mijn verrekijker maximaal ingezoomd, wat wil je nog meer van me.quote:
Omdat om de één of andere reden boze moslims geweld gingen gebruiken tijdens een demonstratie voor een Arubaanse man omdat er moslimhaat is.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:57 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met een dode arrestant en de daaropvolgende rellen? Mis ik een verband?
Ga je ook op mij in?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:57 schreef IkHebEenHoogIQ het volgende:
[..]
Zou ik ook maar mezelf wijsmaken.
Met die redenering kan je elk topic uit dit forum wel als onzin bestempelen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat geloof heb ik niet nee. Alles voor een spannend verhaal natuurlijk. Een journalist heeft zo van een cent een briefje van 100 gemaakt.
Maar goed jij praat uit jouw ervaring en ik uit de mijne. En ik zegt niet dat het nooit gebeurt hoor want in jou geval geloof ik het wel. Maar er zijn wel 1001 verhalen die je ook met een korreltje zout moet nemen. Wwnt uiteindelijk doet niemand nooit iets als je het moet geloven.
Op basis van wat concludeer jij dat ik lijd aan tunnelvisie? Graag even uiteenzetten i.p.v. klakkeloos maar wat te roepen.quote:
Nu ga je geen reactie meer krijgen, aangezien alleen roepen wat makkelijker is.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Op basis van wat concludeer jij dat ik lijd aan tunnelvisie? Graag even uiteenzetten i.p.v. klakkeloos maar wat te roepen.
We hebben hier een aantal Marokkanen op het werk gehad, kwamen niet op dagen, kwamen te laat, ongepast gedrag naar vrouwelijke collega's. Sinds dien zijn er geen meer geweest en begrijpelijk. Bijzonder spijtig voor die ene uitzondering, die misschien wel wil integreren, maar met een ''de Boer'' heb je nu eenmaal een kleiner risico.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:57 schreef IkHebEenHoogIQ het volgende:
[..]
Zou ik ook maar mezelf wijsmaken.
En als ze dat niet hadden voor dat ze bij de politie waren krijgen ze dat wel door al die vriendelijke Schilderswijk bewoners. Politie mensen zijn ook mensen die zich kunnen ergeren.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Er zitten echt veel rotte appels in het Haagse politiekorps. Met losse handjes, slechte kennis van wetten en rechten, een grote bek, een misplaatst autoriteitsgevoel en eng racistische trekjes.
Je beperkte visie op deze demo omdat je 'geen demonstranten hebt gezien'. Je fixatie op de rellers die in de minderheid waren.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Op basis van wat concludeer jij dat ik lijd aan tunnelvisie? Graag even uiteenzetten i.p.v. klakkeloos maar wat te roepen.
Ja, en het is je werk om daar boven te staan als agent. Anders kun je de rechtstaat wel opdoeken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:05 schreef Cattivo het volgende:
[..]
En als ze dat niet hadden voor dat ze bij de politie waren krijgen ze dat wel door al die vriendelijke Schilderswijk bewoners. Politie mensen zijn ook mensen die zich kunnen ergeren.
Wel treffend dat je de rellen goedkeurt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:07 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Je beperkte visie op deze demo omdat je 'geen demonstranten hebt gezien'. Je fixatie op de rellers die in de minderheid waren.
Aan de andere kant tref jij niet helemaal de blaam, media doet mee e.d, that's how it rolls
Ik heb erop gereageerd hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nu ga je geen reactie meer krijgen, aangezien alleen roepen wat makkelijker is.
Op mijn vragen reageert men ook niet.
Wel triest als je niet eens de discussie durft aan te gaan, maar had ook niet anders verwacht eigenlijk.
Heb in een eerdere reeks al paar x gezegd dat ik de rellen betreur en het alles verpestquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wel treffend dat je de rellen goedkeurt.
Geen mens kan dat als het te vaak gebeurd. Of jij hebt teveel GoT gezien en vind dat dit http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Unsullied de nieuwe politie moet zijn. Een mens is niet als een racist geboren. Dit komt door opvoeding of na ervaringen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en het is je werk om daar boven te staan als agent. Anders kun je de rechtstaat wel opdoeken.
Het zijn net kinderen: krijsen, zeuren, jammeren, huilen, slaan, schoppen en hard op de vloer stampen om hun zin te krijgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nu ga je geen reactie meer krijgen, aangezien alleen roepen wat makkelijker is.
Op mijn vragen reageert men ook niet.
Wel triest als je niet eens de discussie durft aan te gaan, maar had ook niet anders verwacht eigenlijk.
niet best dat iemand in de politiek achter iemand staat die roept dat ie een wapen heeft.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:14 schreef Houtenbeen het volgende:
Zou Kuzu ook met stenen hebben gegooid?
[ afbeelding ]
Leuke vergelijking, alleen jammer dat ik de Nederlandse media niet al te serieus neem en het ook niet heel intensief volg, dus daar gaat je vergelijking behoorlijk mank.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:07 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Je beperkte visie op deze demo omdat je 'geen demonstranten hebt gezien'. Je fixatie op de rellers die in de minderheid waren.
Aan de andere kant tref jij niet helemaal de blaam, media doet mee e.d, that's how it rolls
Eh hij is al een tijd geleden uit de partij gezetquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:21 schreef Cattivo het volgende:
[..]
niet best dat iemand in de politiek achter iemand staat die roept dat ie een wapen heeft.
PvdA kiest dus de kant van een potentiële terrorist.
had al aangepast, blijft ernstig dat hij gewoon in de tweede kamer zitquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh hij is al een tijd geleden uit de partij gezet
Gelukkig is niet iedereen een voorstander van een autoritaire opvoedingquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het zijn net kinderen: krijsen, zeuren, jammeren, huilen, slaan, schoppen en hard op de vloer stampen om hun zin te krijgen.
Als kinderen zich zo gedragen dan geef je ze ook gewoon een pak slaag corrigerende tik om de orde te herstellen.
Het is zelfs wetenschappelijk bewezen dat dat averechts werktquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:24 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen een voorstander van een autoritaire opvoeding
#53quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Leuke vergelijking, alleen jammer dat ik de Nederlandse media niet al te serieus neem en het ook niet heel intensief volg, dus daar gaat je vergelijking behoorlijk mank.
Waarom distantieer jij je niet gewoon even ''expliciet'' van de relschoppers i.p.v. alles wat krom is recht te praten.
Ik denk eerlijk gezegd dat de meeste Marokkanen het met mij eens zijn dat een gebrek aan autoriteit in de opvoeding deze achterlijke en kansloze generatie van relschoppende jongeren heeft voortgebracht.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:24 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen een voorstander van een autoritaire opvoeding
Ze krijgen juist een autoritaire opvoeding, met daarbij hun geloof al helemaalquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat de meeste Marokkanen het met mij eens zijn dat een gebrek aan autoriteit in de opvoeding deze achterlijke en kansloze generatie van relschoppende jongeren heeft voortgebracht.
Het is eerder een totaal gebrek aan ouderlijk toezicht, de meeste mannetjes zouden thuis bont en blauw worden geslagen als ze wisten dat ze zich buitenshuis zo misdroegen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze krijgen juist een autoritaire opvoeding, met daarbij hun geloof al helemaal
Het is dubbel. Bij een autoritaire opvoeding gaan ze zich buitenhuis meer misdragen waar er geen kijk meer op ze is. Maar het kan ook zo zijn dat ze zich niet durven te misdragen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze krijgen juist een autoritaire opvoeding, met daarbij hun geloof al helemaal
Dat eerder ja, vader is er niet of nauwlijks thuis.. Moeke heeft rond de puberteit geen overhand meer op de jochies..zoiets.. Het lijkt ook wel een soort subcultuur die jongeren..quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het is eerder een totaal gebrek aan ouderlijk toezicht, de meesten mannetjes zouden thuis bont en blauw worden geslagen als ze wisten dat ze zich buitenshuis zo misdroegen.
En Nederlanders pakken ze ook niet aan, want ja, stel je voor dat het als ''racisme'' zou worden bestempeld.
Bedankt mediaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:55 schreef Toefjes het volgende:
Wat in Amerika gebeurt, gebeurt hier na verloop van tijd ook. Zegt men. In dat licht zouden deze "protesten" steeds heviger gaan worden
Sommige mensen kunnen zich gewoon nooit asn de westerse cultuur aanpassen ook al groeien ze op in het Westen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 03:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Je verzetten tegen een arrestatie is gewoon volkomen achterlijk. Niet dat je dan maar doodgeknuppeld moet worden maar je moet niet huilie huilie gaan doen als je een paar tikken krijgt.
Appels en peren. Het is telkens weer duidelijk geworden dat inze zwarte medemens de bevelen van de politie niet opvolgt, of terugvecht, of wegrent, wat vaak ertoe leidt, dat ze tot moes worden geschoten. Dat doen blanken een flink stuk minder. Dat hoort niet in een westerse staat thuis, je dient de politie te respecteren en de wet na te leven. Wat de aanleiding is geweest voor de arrestatie kun je vraagtekens bij zetten maar ik ga van uit dat dat niet zomaar gebeurt en dat de politie juridisch begrundigt is geweest om dat uit te voeren.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 03:08 schreef Joezi het volgende:
Ook kwamen we toen horeca niet binnen omdat we een pet, trainingspak en sportschoenen droegen... Die zorgen altijd voor problemen dacht men.
Niks met huidskleur te maken, maar met achterstandsproblemen bij elkaar in tokkiewijken. In dit hele verhaal komen geen "zwarten" voor. Mitch was blank als je daar op doelde.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 03:27 schreef mig72 het volgende:
[..]
Appels en peren. Het is telkens weer duidelijk geworden dat inze zwarte medemens de bevelen van de politie niet opvolgt, of terugvecht, of wegrent, wat vaak ertoe leidt, dat ze tot moes worden geschoten. Dat doen blanken een flink stuk minder. Dat hoort niet in een westerse staat thuis, je dient de politie te respecteren en de wet na te leven. Wat de aanleiding is geweest voor de arrestatie kun je vraagtekens bij zetten maar ik ga van uit dat dat niet zomaar gebeurt en dat de politie juridisch begrundigt is geweest om dat uit te voeren.
Dit soort gedrag zie je ook al terug onder de zwarten die in het Westen zijn opgegroeid.
Misschien een blanke moeder of anders gewoon een lichte zwarte, maar Mitch was zeker niet blank, heb je zijn foto's niet gezien? Als het echt een blanke was geweest liepen al die kroeten daar niet te rellen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 03:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niks met huidskleur te maken, maar met achterstandsproblemen bij elkaar in tokkiewijken. In dit hele verhaal komen geen "zwarten" voor. Mitch was blank als je daar op doelde.
Die vent die zich op het laatst verschuilt achter okselhaar is al een paar keer bij Pauw geweest.quote:
Bekeerling zeker?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:12 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Die vent die zich op het laatst verschuilt achter okselhaar is al een paar keer bij Pauw geweest.
Dat zijn altijd de grootste mafklappers die erbij lopen.quote:
Vraag me af waarom hij zich "verstopt" voor de cameraquote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zijn altijd de grootste mafklappers die erbij lopen.
Instinctief, dat doen mensen met een slecht geweten wel vaker.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:19 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Vraag me af waarom hij zich "verstopt" voor de camera
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien een blanke moeder of anders gewoon een lichte zwarte, maar Mitch was zeker niet blank, heb je zijn foto's niet gezien? Als het echt een blanke was geweest liepen al die kroeten daar niet te rellen.
Hij werd ook in de gaten gehouden door politie, hij is daar bij IS geweest. Miss heeft dat er mee te makenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Instinctief, dat doen mensen met een slecht geweten wel vaker.
Google eens op zijn naam, en kijk dan eens bij de afbeeldingen die verschijnen, ik zie daar echt geen blanke kerel hoor. Ja op die foto die jij hier linkt ziet hij er inderdaad wel heel erg bleek uit, maar dat kan ook aan de belichting liggen. Die andere foto's tonen hem een stuk donkerder, beetje Indisch of zo.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:20 schreef Joezi het volgende:
[..]Dat hoop je he.. kijk die foto hier
http://www.funx.nl/news/d(...)restatie-in-den-haag
Hooguit Spaans/Portugees/Zuid Amerikaans/ oftewel Geëmigreede blanke europeanen , maar wat boeit het?
Dude... check zijn achternaam!!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Google eens op zijn naam, en kijk dan eens bij de afbeeldingen die verschijnen, ik zie daar echt geen blanke kerel hoor. Ja op die foto die jij hier linkt ziet hij er inderdaad wel heel erg bleek uit, maar dat kan ook aan de belichting liggen. Die andere foto's tonen hem een stuk donkerder, beetje Indisch of zo.
Ik zie een halfbloed, geen blanke, en dat was je initiele stelling. Nou kan je er wel allerlei nationaliteiten tegenaan gaan gooien, jij zei eerst dat het een blanke was.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dude... check zijn achternaam!!Zuid Amerika en de Antillen waren eerst voornamelijk Spaanse/Portugese koloniën. Die vieze Joran is ook een Arubaan, zie je zeker ook een stukje neger in
_______!!!
Dan ben jij een scheel rasquote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zie een halfbloed, geen blanke, en dat was je initiele stelling. Nou kan je er wel allerlei nationaliteiten tegenaan gaan gooien, jij zei eerst dat het een blanke was.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 05:34 schreef Toekito het volgende:
Jammer dat die demonstratie enorm uit de klauw gelopen is.
neuh maar mag het toch wel Jammer vinden?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:13 schreef KNAK het volgende:
[..]
Een demonstratie -tegen de politie- op die locatie en denken dat dat zonder commotie verloopt.
Want Westerlingen pikken slaag om vervolgens stil te zijn. Dat doen ze eigenlijk met nog meer dingen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 03:07 schreef mig72 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen zich gewoon nooit asn de westerse cultuur aanpassen ook al groeien ze op in het Westen.
Was nu meer: wie zijn billen brandt heeft zo 3 agenten op zich zitten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:21 schreef MichaelScott het volgende:
http://www.sbs6.nl/video/(...)ederland-late-editie
Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.
Zeker wel, maar die omgeving kennende is het beetje naïef om te denken dat die buurt ooit nog iets positiefs zal voortbrengenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
neuh maar mag het toch wel Jammer vinden?
Jij vindt "mensen die er niets mee te maken hebben gaan slaan" een betere reactie begrijp ik ?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want Westerlingen pikken slaag om vervolgens stil te zijn. Dat doen ze eigenlijk met nog meer dingen.
Nee, bedankt.
Iedereen is al conclusies aan het vormen. Laat men nu eerst dat rapport afwachten alvorens ze gaan rellen en alles slopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Was nu meer: wie zijn billen brandt heeft zo 3 agenten op zich zitten.
Kan wel nagaan hoe achterlijk die agenten zijn; nog te onnozel om door te hebben dat ademhalen vrij lastig gaat met 3 man op je borstkas. Terwijl ze pas in de VS toch al hebben laten zien dat dat niet lekker werkt.
Maar goed. Politie hier zal wel niet naar het nieuws daar kijken. Enige dat ze overnemen zijn waarschijnlijk de donuts
zn familie was er gisteren niet eens bijquote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:49 schreef DonDruiper het volgende:
Ik zit net het RTL Nieuws te kijken, maar wat ik zie zijn weer allemaal opgeschoten Marokkaanse jongetjes...
Klopt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zn familie was er gisteren niet eens bij
en ook de mensen die in het eerste deel vreedzaam protest voerden waren bij de rellen allang weg
de relschoppers waren allemaal bontkraagjes en heuptasjes.
ik denk ook dat veel mensen onderschatten hoe moeilijk t is om te ontspannen en niet tegen te stribbelen wanneer je geen lucht krijgtquote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Was nu meer: wie zijn billen brandt heeft zo 3 agenten op zich zitten.
Kan wel nagaan hoe achterlijk die agenten zijn; nog te onnozel om door te hebben dat ademhalen vrij lastig gaat met 3 man op je borstkas. Terwijl ze pas in de VS toch al hebben laten zien dat dat niet lekker werkt.
Maar goed. Politie hier zal wel niet naar het nieuws daar kijken. Enige dat ze overnemen zijn waarschijnlijk de donuts
Ik zet neer wat ik zie.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je hoeft mn tekst niet aan te passen hoor, mijn post was duidelijk
vanwaar je conclusie?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:43 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Jij vindt "mensen die er niets mee te maken hebben gaan slaan" een betere reactie begrijp ik ?
Instinct. Je gaat tegenstribbelen. Lijkt mij een logische reactie.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik denk ook dat veel mensen onderschatten hoe moeilijk t is om te ontspannen en niet tegen te stribbelen wanneer je geen lucht krijgt
volgens mij probeert iedereen dan wel los te komen
Er waren maar 8 Marokkanen heb ik begrepen van onze CSI medewerkers.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:49 schreef DonDruiper het volgende:
Ik zit net het RTL Nieuws te kijken, maar wat ik zie zijn weer allemaal opgeschoten Marokkaanse jongetjes...
En jij woont niet in het Westen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want Westerlingen pikken slaag om vervolgens stil te zijn. Dat doen ze eigenlijk met nog meer dingen.
Nee, bedankt.
Hollands humor.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er waren maar 8 Marokkanen heb ik begrepen van onze CSI medewerkers.
Gucci tasje om en Armani petje op. Beide zonder echtheidscertificaat uiteraard.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:49 schreef DonDruiper het volgende:
Ik heb de West-Europese cultuur niet aangenomen tho. Dus geografisch: prima. Cultureel: nope.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dan ben je ook een Westerling.
Vooral voor de mensen die niet in het Westen wonen.
Moe word ik van mensen zoals jou, zo hard ontkennen dat je ook maar deel uit maakt van een samenleving.... Daar begint het probleem.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb de West-Europese cultuur niet aangenomen tho. Dus geografisch: prima. Cultureel: nope.
Fijn dat je dat zelf denkt maar anderen uit het niet Westen zien je toch echt als Westerling, of je dat nu leuk vindt of niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb de West-Europese cultuur niet aangenomen tho. Dus geografisch: prima. Cultureel: nope.
Je snapt het niet, maar ik snap dat je wil scoren. Prima.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Fijn dat je dat zelf denkt maar anderen uit het niet Westen zien je toch echt als Westerling, of je dat nu leuk vindt of niet.
Zoals jij.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:25 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Moe word ik van mensen zoals jou, zo hard ontkennen dat je ook maar deel uit maakt van een samenleving.... Daar begint het probleem.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)e-heeft-dit-verdiendquote:Ze hebben hier zelf om gevraagd. Je kunt hier niets doen of ze komen al achter je aan. Als ik m'n auto tien seconden voor een winkel parkeer om snel een boodschap te doen, krijg ik meteen een boete van 90 euro. Ze zeggen dat ik dan de doorgang van een ambulance blokkeer. Alsof die precies in die paar seconden langs zou komen. De politie gaat keer op keer in de fout. We pikken dit niet meer."
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)e-heeft-dit-verdiend
Wauw.
Ik voorspelde het gisteren al, het is de schuld van de politie. En zie hier...... Ze zijn zo voorspelbaarquote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wauw.
Het gaat ook om de reactie nadat de man knockie was. Niemand zeurt om zijn aanhouding.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik voorspelde het gisteren al, het is de schuld van de politie. En zie hier...... Ze zijn zo voorspelbaar
Oh en famillie heeft aangegeven dat het slacbtoffer dronken was en schreeuwde naar de politie dat hij een wapen had, kijk maar en hij stak zijn hand in de broek. Groot evenement, aanslagen van de laatste maanden in het achterhoofd is het niet heel gek dat de politie geen rissico geeft. Als hij dan ook nog eens hevig verzet gebeurd er dit
Oh en voor iedereen die de Bron wilt weten, intevieuw sbs6 met de famillie.
Wat ik daar zie zijn gewoon een stel hangjongeren die de politie uitdagen. Heeft niets met demonsteren te maken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het lijkt de gazastrook wel daar. Kansenparels die 'kankerjoden' scanderen en de hele wijk slopen.
Zou ook zo het Duitse rijk kunnen zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het lijkt de gazastrook wel daar. Kansenparels die 'kankerjoden' scanderen en de hele wijk slopen.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou ook zo het Duitse rijk kunnen zijn.
Geweld tegen joden is niet alleen een islamitische aangelegenheid. Zo wordt t nu wel gebracht.quote:
Wat hebben de joden er eigenlijk mee te maken? Dat roepen die gasten tegen de politie toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geweld tegen joden is niet alleen een islamitische aangelegenheid. Zo wordt t nu wel gebracht.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou ook zo het Duitse rijk kunnen zijn.
Vraag t degene die een verwijzing maakt naar Gaza.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat hebben de joden er eigenlijk mee te maken? Dat roepen die gasten tegen de politie toch?
Sowieso snap ik niet zo goed wat de moslims en islamieten hiermee te maken hebben. Het gaat toch om een arubaan? Toch niet om een islamiet?
Hoezo heeft het gebruik van joden als scheldwoord iets te maken met het geweld tegen joden? Verder is die verwijzing naar gaza een verwijzing naar het geweld daar, niet specifiek naar de joden die daar wonen, althans, zo zie ik dat.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vraag t degene die een verwijzing maakt naar Gaza.
Kk joden is de nieuwe thing.
- wat een jood: wat een eikel
- wat een jodenstreek: wat een rotstreek
- wat een jodenweer: wat een hondenweer
- wat een gierige jood (dubbelop, snap je haha) : wat een gierige eikel.
Omg laat zitten we praten langs elkaar heen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo heeft het gebruik van joden als scheldwoord iets te maken met het geweld tegen joden? Verder is die verwijzing naar gaza een verwijzing naar het geweld daar, niet specifiek naar de joden die daar wonen, althans, zo zie ik dat.
Wat een stereotype opmerking over die kfc.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk AFA op de eerste rij, hand in hand, provoceren. Opjutten, uitdagen en achteraf janken hoe ze behandeld zijn
[ afbeelding ]
Rennen terwijl de KFC dicht is, een zeldzaamheid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was weer een geweldige demo tegen geweld,voor de eencellige en AFA
Dit. En de AFA zie ik ook niet duidelijk ertussen ofzo.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een stereotype opmerking over die kfc.
Gelukkig is dat het enige waar je over kan vallenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een stereotype opmerking over die kfc.
Waar praat ik het vernielen van spullen goed? Of dat ze geweld met geweld beantwoorden? Doe anders maar even een quote van mij?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gelukkig is dat het enige waar je over kan vallenGa maar weer verder met goedpraten van het calimero gedrag
Iemand zegt iets van een discriminerende opmerking en dan is dit waar je mee terugkomt?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gelukkig is dat het enige waar je over kan vallenGa maar weer verder met goedpraten van het calimero gedrag
Volgens mij hebben dit soort mensen het niet helemaal door.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Iemand zegt iets van een discriminerende opmerking en dan is dit waar je mee terugkomt?
De meeste racistische Nederlanders zijn er dan ook heilig van overtuigd dat ze geen racistisch botje in hun hele lichaam hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens mij hebben dit soort mensen het niet helemaal door.
Volgens mij mag geweldloos demonstreren onder bepaalde voorwaarden gewoon. Dus ik weet niet precies wat je probeert te zeggen met jouw post... En waar haal je vandaan dat ze provoceren?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk AFA op de eerste rij, hand in hand, provoceren. Opjutten, uitdagen en achteraf janken hoe ze behandeld zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle Nederlanders toch Koos?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De meeste racistische Nederlanders zijn er dan ook heilig van overtuigd dat ze geen racistisch botje in hun hele lichaam hebben.
Nope.quote:
Jij kijkt teveel naar de EOquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De meeste racistische Nederlanders zijn er dan ook heilig van overtuigd dat ze geen racistisch botje in hun hele lichaam hebben.
Ben jij blank? Dan wil ik aangifte doen tegen jou wegens racisme.quote:
Jouw eerste zin suggereert dat alle Nederlanders racistisch zijn.quote:
Een voormalige Indische buurvrouw (behoorlijk bruin) had het graag over de "zwarte apen" en hoe lui , vies en achterlijk ze wel waren.quote:
Hoe weet je dat dat AFA is? Ik haal het er niet uit namelijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Draai-Koos.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw eerste zin suggereert dat alle Nederlanders racistisch zijn.
Dat is simpelweg niet waar.
Marokkanen hebben het ook vaak over apenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:16 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Een voormalige Indische buurvrouw (behoorlijk bruin) had het graag over de "zwarte apen" en hoe lui , vies en achterlijk ze wel waren.
Volgens Koos denken alleen bepaalde blanken dat.
Kan dit interview nergens vinden. Staat het ook online?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik voorspelde het gisteren al, het is de schuld van de politie. En zie hier...... Ze zijn zo voorspelbaar
Oh en famillie heeft aangegeven dat het slacbtoffer dronken was en schreeuwde naar de politie dat hij een wapen had, kijk maar en hij stak zijn hand in de broek. Groot evenement, aanslagen van de laatste maanden in het achterhoofd is het niet heel gek dat de politie geen rissico geeft. Als hij dan ook nog eens hevig verzet gebeurd er dit
Ik heb het gros van mijn negermoppen geleerd van een bruine Surinaamse college (bij een bijbaantje) die zichzelf geen neger vond, want daar was hij te bruin voorquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:16 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Een voormalige Indische buurvrouw (behoorlijk bruin) had het graag over de "zwarte apen" en hoe lui , vies en achterlijk ze wel waren.
Volgens Koos denken alleen bepaalde blanken dat.
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb het gros van mijn negermoppen geleerd van een bruine Surinaamse college (bij een bijbaantje) die zichzelf geen neger vond, want daar was hij te bruin voor
Nope.quote:
Dat zo iemand, mits het geen Hindoestaan of Javaan was, zichzelf koste wat het kost niet als neger wil zien, heeft natuurlijk ook te maken met het verleden. En zelfs nu wordt een neger in het algemeen door sommigen nog steeds als 'minder' gezien en personen die daar gevoelig voor zijn, zien zichzelf dan liever maar niet als neger.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb het gros van mijn negermoppen geleerd van een bruine Surinaamse college (bij een bijbaantje) die zichzelf geen neger vond, want daar was hij te bruin voor
Racisme an sich is ook niet slecht, het is pas slecht als je blank bent heb ik het idee.quote:
Hij was ook geen neger, want hij had werk, at geen bananen, slingerde niet met lianen, gooide niet met zijn eigen poep en hij woonde niet half in de KFC.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat zo iemand, mits het geen Hindoestaan of Javaan was, zichzelf koste wat het kost niet als neger wil zien, heeft natuurlijk ook te maken met het verleden. En zelfs nu wordt een neger in het algemeen door sommigen nog steeds als 'minder' gezien en personen die daar gevoelig voor zijn, zien zichzelf dan liever maar niet als neger.
Dat zit vooral tussen je oren.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Racisme an sich is ook niet slecht, het is pas slecht als je blank bent heb ik het idee.
Mij een slachtofferrol gaan toedelen , en dan al helemaal in deze discussie.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nope.
Maar ik merk dat die slachtofferrol je als gegoten zit. Veel succes daarmee.
Niet zo in die slachtofferrol duiken steeds.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Racisme an sich is ook niet slecht, het is pas slecht als je blank bent heb ik het idee.
Probeer je met deze sarcastisch bedoelde opmerking en deze overdrijving nu eigenlijk te beweren dat iedereen negers als gelijk ziet?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij was ook geen neger, want hij had werk, at geen bananen, slingerde niet met lianen, gooide niet met zijn eigen poep en hij woonde niet half in de KFC.
Nah, als je comments leest over hoe de blanke minderheid in sommige Afrikaanse landen wordt behandeld dan is er bij mij toch wel plaats voor plaatsvervangende schaamte hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zit vooral tussen je oren.
Wat alle rassen en nationaliteiten in ieder geval met elkaar gemeen hebben, is dat ze allemaal maar wat graag de slachtofferrol omarmen.
Ik wilde letterlijk niks zeggen met die opmerkingquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Probeer je met deze sarcastisch bedoelde opmerking en deze overdrijving nu eigenlijk te beweren dat iedereen negers als gelijk ziet?
Schaamte is misschien niet de juiste emotie. Vind het vooral walgelijk en idioot hoe sommige van die Afrikanen te werk gaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nah, als je comments leest over hoe de blanke minderheid in sommige Afrikaanse landen wordt behandeld dan is er bij mij toch wel plaats voor plaatsvervangende schaamte hoor.
In kan niet in jouw hoofd kijken he, vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wilde letterlijk niks zeggen met die opmerking
Jezus lapzwansquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk ook dat mensen als Quinsy Gario en Sunny Bergman er inderdaad heilig van overtuigd zijn dat ze niet racistisch zijn... ondanks het feit dat ze ras in iedere discussie slepen, of het nou logisch is of niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar daar sta ik zelf ook niet 100% achter hoor, dat zou ook wat overtrokken en onzinnig zijn. Echter, omdat blanken de meerderheid zijn worden ze eerder van racisme beschuldigd. Zo zijn er nog steeds mensen die Quincy Dario niet racistisch vinden, terwijl zo'n man al kapot werd gemaakt omdat hij 'zwartjes' zei.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schaamte is misschien niet de juiste emotie. Vind het vooral walgelijk en idioot hoe sommige van die Afrikanen te werk gaan.
Het ging mij vooral om jouw klacht over dat enkel blanken racistisch kunnen zijn. Dat is slachtoffer-gelul.
Ik moet vooral lachen om Quincy omdat hij zo'n hopeloos triest figuur is.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar daar sta ik zelf ook niet 100% achter hoor, dat zou ook wat overtrokken en onzinnig zijn. Echter, omdat blanken de meerderheid zijn worden ze eerder van racisme beschuldigd. Zo zijn er nog steeds mensen die Quincy Dario niet racistisch vinden, terwijl zo'n man al kapot werd gemaakt omdat hij 'zwartjes' zei.
Ik ook. Maar goed, dat heb ik bij wel meer figuren. Neemt niet weg dat hij een racist is.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet vooral lachen om Quincy omdat hij zo'n hopeloos triest figuur is.
Ja, dat klopt wel. De beste man is geobsedeerd door ras.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook. Maar goed, dat heb ik bij wel meer figuren. Neemt niet weg dat hij een racist is.
Dat interview met hem is ook zo geniaalquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. De beste man is geobsedeerd door ras.
Kan mij nog dat Tweetje na de ramp met de MH17 herinneren. Man man man, wat een gigantische randmongool en, inderdaad, een racist.
Toch niet DE Braboneger he?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nopes voor zover ik weet zelfs maar 1 arrestatie..quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
En... zijn er nog relschoppers afgeknald vannacht?
1 arrestatie is wel wat weinig.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nopes voor zover ik weet zelfs maar 1 arrestatie..
Die was met zijn auto op agenten ingereden. Maar voor de rest geloof ik niemand. Wat wel vreemd is eigenlijk..quote:
Bewust niet laten escaleren.quote:
Helaas nietquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:48 schreef Hathor het volgende:
IK heb er eigenlijk helemaal niks van meegekregen, niet van dat sterfgeval en niet van die rellen die erop volgden. Ik merkte pas dat er iets loos was toen ik vlak voor ik naar bed wilde gaan nog even snel op FOK! inlogde.Geen tv kijken...wat een enorme rust en gelukzaligheid is dat soms zeg.
Dat gezeik omtrent Griekenland vind ik wel geniaal om te volgen, maar de rest probeer ik zoveel mogelijk te negeren hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vraag me soms ook af waarom ik het nieuws toch blijf volgen
Neem aan van wel, was bij hart van Nederland dacht ik. Een ander familielid had het ook over dronken en dat hij dan juist nog gezelliger zou zijn. Geen idee of die er bij was. De eerste vrouw bevestigt dronken, wapen verhaal maar deed dat af als drankenmans praat en was toch wel te zien dat het een grapje was.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Kan dit interview nergens vinden. Staat het ook online?
In geen enkel ander interview hoor ik de familie bevestigen dat de man inderdaad naar de politie schreeuwde dat hij een wapen had. Waren zijn er uberhaupt bij eigenlijk?
hij stak zn hand niet in zn broek maar greep in zn kruis ("hij pakte zn zak")quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De minderheid kan ook niet racistisch zijn. of, ja, individuen kunnen wel racistische gedachten hebben (dat heeft vrijwel iedereen), maar het heeft weinig tot geen effect op de meerderheid omdat ze daar de macht niet voor hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar daar sta ik zelf ook niet 100% achter hoor, dat zou ook wat overtrokken en onzinnig zijn. Echter, omdat blanken de meerderheid zijn worden ze eerder van racisme beschuldigd. Zo zijn er nog steeds mensen die Quincy Dario niet racistisch vinden, terwijl zo'n man al kapot werd gemaakt omdat hij 'zwartjes' zei.
Wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:41 schreef Casiotone het volgende:
[..]
De minderheid kan ook niet racistisch zijn. of, ja, individuen kunnen wel racistische gedachten hebben (dat heeft vrijwel iedereen), maar het heeft weinig tot geen effect op de meerderheid omdat ze daar de macht niet voor hebben.
Zo streng is die Haagse politie dus niet als je alleen wordt opgepakt als je een agent aanrijdtquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die was met zijn auto op agenten ingereden. Maar voor de rest geloof ik niemand. Wat wel vreemd is eigenlijk..
Maar misschien hebben ze beelden en worden ze alsnog opgepakt.
16 volgens tvwestquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo streng is die Haagse politie dus niet als je alleen wordt opgepakt als je een agent aanrijdt
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:02 schreef Casiotone het volgende:
[..]
16 volgens tvwest
http://www.omroepwest.nl/(...)dood-mitch-henriquez
Hopelijk hebben ze wel genoeg goede beelden en ook van die figuren die journalisten aanvielen.quote:Het merendeel van de 16 aanhoudingen werd verricht voor 'openlijke geweldpleging'. Een deel zit nog vast voor verhoor. De politie zegt videobeelden te hebben gemaakt, 'deze worden allemaal bekeken'. Meer aanhoudingen worden niet uitgesloten.
wtf zou dat mogen wezen dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 03:07 schreef mig72 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen zich gewoon nooit asn de westerse cultuur aanpassen ook al groeien ze op in het Westen.
Deze mensenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wauw.
De "Nederlandse cultuur" is nogal breed aangezien er grote verschillen zijn tussen noord en zuid Nederland bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je snapt het niet, maar ik snap dat je wil scoren. Prima.
Onzin. Als het enkel om huidskleur zou gaan waarom zie je dat in het gedrag terug?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 03:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niks met huidskleur te maken, maar met achterstandsproblemen bij elkaar in tokkiewijken. In dit hele verhaal komen geen "zwarten" voor. Mitch was blank als je daar op doelde.
Waar hebben we het over, rasdenker. Die vieze witte blanken hebben als bende de halve wereld uitgemoord als we naar de cijfers gaan kijken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
Onzin. Als het enkel om huidskleur zou gaan waarom zie je dat in het gedrag terug?
En zouden de cijfers een vergelijkbaar aantal onder westerse blanken laten zien.
Of wil je juist zeggen dat blanken minder geneigd zijn tot het vormen van bendes of het maken van hun buurt tot een getto?
Ik gok zomaar dat het vooral sociaal-economische omstandigheden zijn die daar doorslaggevend in zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
Onzin. Als het enkel om huidskleur zou gaan waarom zie je dat in het gedrag terug?
En zouden de cijfers een vergelijkbaar aantal onder westerse blanken laten zien.
Of wil je juist zeggen dat blanken minder geneigd zijn tot het vormen van bendes of het maken van hun buurt tot een getto?
Ik gok zomaar dat die sociaal-economische omstandigheden voor een groot gedeelte veroorzaakt worden door de inferieure cultuur waar veel mensen van buitenlandse afkomst nog steeds aan vasthouden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat het vooral sociaal-economische omstandigheden zijn die daar doorslaggevend in zijn.
Goeie duim wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat die sociaal-economische omstandigheden voor een groot gedeelte veroorzaakt worden door de inferieure cultuur waar veel mensen van buitenland nog steeds aan vasthouden.
Dus je wilt zeggen dat afro amerikanen liever op hun reet zitten en uitkering trekken of dat ze eerder een bank beroven om aan geld te komen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat het vooral sociaal-economische omstandigheden zijn die daar doorslaggevend in zijn.
Hier ga ik niet eens meer op in want je degradeer je tot scheldwoorden. Schande want op hrt eerst deed je wel je best.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar hebben we het over, rasdenker. Die vieze witte blanken hebben als bende de halve wereld uitgemoord als we naar de cijfers gaan kijken.
Mooi heb er ook geen zin meer inquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:29 schreef mig72 het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens meer op in want je degradeer je tot scheldwoorden. Schande want op hrt eerst deed je wel je best.
Quoted for too stupidquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat die sociaal-economische omstandigheden voor een groot gedeelte veroorzaakt worden door de inferieure cultuur waar veel mensen van buitenlandse afkomst nog steeds aan vasthouden.
EDIT grove grammervout
quote:
Maar waarom dan? Vinden jullie het niet bijzonder dat zo'n beetje al het ''racisme'' in Nederland zich lijkt te concentreren op groepen mensen die in hun oorspronkelijke land er ook al niks van bakten?quote:
Het punt dat ik maken wilde is dat er geen enkele verklaring voor te vinden is, waarom de zwarte tegenhangers die westers opgegroeid zijn, dubbel en dwars problemen hebben met het westerse leefklimaat.Dan moet je de verschillen ergens anders opzoeken waarbij blijkt dat het niet alleen maar een imaginaire huidskleur is.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom dan? Vinden jullie het niet bijzonder dat zo'n beetje al het ''racisme'' in Nederland zich lijkt te concentreren op groepen mensen die in hun oorspronkelijke land er ook al niks van bakten?
Man man man.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom dan? Vinden jullie het niet bijzonder dat zo'n beetje al het ''racisme'' in Nederland zich lijkt te concentreren op groepen mensen die in hun oorspronkelijke land er ook al niks van bakten?
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Kun je dit verder uitleggen svp? Wat bakten ze niet precies in hun vaderland?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Er is toch een behoorlijk verschil in huidskleur te zien hoor, maar mijn post legde de oorzaak dus totaal ergens anders dan hun huidskleur.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:59 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het punt dat ik maken wilde is dat er geen enkele verklaring voor te vinden is, waarom de zwarte tegenhangers die westers opgegroeid zijn, dubbel en dwars problemen hebben met het westerse leefklimaat.Dan moet je de verschillen ergens anders opzoeken waarbij blijkt dat het niet alleen maar een imaginaire huidskleur is.
Er is hier ook een behoorlijke groep mensen uit Iran. Wanneer heb je voor het laatst gezeik over hun gehoord? Als ze net zo bezig waren als de tokkies die geïmporteerd zijn uit Marokko zou je iedere week wel een paar berichten langs moeten zien komen hier in nieuws. Je zou ze op zijn minst wekelijks moeten horen huilen over hoe ze op iedere plek gediscrimineerd worden. Maar nee 87% van hun gaat naar het hoger onderwijs en eindigt bij studies als geneeskunde.quote:
De meeste gastarbeiders komen uit de achtergestelde delen van Marokko en Turkije. De Oude Pekela's in het buitenland. Over Somaliërs nog maar te zwijgen. Als iemand racisme roept dan is het over het algemeen dankzij de slechte uitkomsten bij mensen uit deze groep. Andere mensen die echt gevlucht zijn uit semi moderne landen zoals Iraniërs of mensen die uit een cultuur van hard werken komen zoals Chinezen doen het over het algemeen beter dan onze blonde Hollandse jongens en meisjes ondanks dat ze een andere huidskleur hebben. Ik kan mensen uit Iran en Turkije op basis van hun uiterlijk niet uit elkaar houden hoor en toch is de ene zielig vanwege racisme en pakt de andere mijn geneeskunde studie af.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun je dit verder uitleggen svp? Wat bakten ze niet precies in hun vaderland?
Groepen allochtonen die goed aangepast zijn aan westerse samenlevingen zijn Chinezen, Indiërs, Iraniërs, Koreanen, en Japs. Ongeacht of ze in het westen of oosten opgroeien.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Er is toch een behoorlijk verschil in huidskleur te zien hoor, maar mijn post legde de oorzaak dus totaal ergens anders dan hun huidskleur.
[..]
Er is hier ook een behoorlijke groep mensen uit Iran. Wanneer heb je voor het laatst gezeik over hun gehoord? Als ze net zo bezig waren als de tokkies die geïmporteerd zijn uit Marokko zou je iedere week wel een paar berichten langs moeten zien komen hier in nieuws. Je zou ze op zijn minst wekelijks moeten horen huilen over hoe ze op iedere plek gediscrimineerd worden. Maar nee 87% van hun gaat naar het hoger onderwijs en eindigt bij studies als geneeskunde.
Niet precies genoeg. Slecht aangepast zijn Marokkanen die afstammen van Marokkanen die het ook al slecht deden in land van afkomst. Goed aangepast zijn Marokkanen die afstammen van hoogopgeleide Marokkanen in Marokko (die zijn er ook). Het punt is dat Nederland zich in het verleden heeft geconcentreerd op het importeren van de laagst mogelijk opgeleide immigranten, omdat die het meest geschikt waren voor fabrieksarbeid, wat wij toen nodig hadden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:21 schreef mig72 het volgende:
[..]
Groepen allochtonen die goed aangepast zijn aan westerse samenlevingen zijn Chinezen, Indiërs, Iraniërs, Koreanen, en Japs. Ongeacht of ze in het westen of oosten opgroeien.
Minder goed aangepast zijn Latino's.
Slecht aangepast zijn Marokanen, negers, en arubanen.
Maar dan ziu je juist problemen hebben verwacht van de eerste generatie?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:23 schreef tfors het volgende:
[..]
Niet precies genoeg. Slecht aangepast zijn Marokkanen die afstammen van Marokkanen die het ook al slecht deden in land van afkomst. Goed aangepast zijn Marokkanen die afstammen van hoogopgeleide Marokkanen in Marokko (die zijn er ook). Het punt is dat Nederland zich in het verleden heeft geconcentreerd op het importeren van de laagst mogelijk opgeleide immigranten, omdat die het meest geschikt waren voor fabrieksarbeid, wat wij toen nodig hadden.
Je generaliseert. Maakt het lastig om te reagerenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De meeste gastarbeiders komen uit de achtergestelde delen van Marokko en Turkije. De Oude Pekela's in het buitenland. Over Somaliërs nog maar te zwijgen. Als iemand racisme roept dan is het over het algemeen dankzij de slechte uitkomsten bij mensen uit deze groep. Andere mensen die echt gevlucht zijn uit semi moderne landen zoals Iraniërs of mensen die uit een cultuur van hard werken komen zoals Chinezen doen het over het algemeen beter dan onze blonde Hollandse jongens en meisjes ondanks dat ze een andere huidskleur hebben. Ik kan mensen uit Iran en Turkije op basis van hun uiterlijk niet uit elkaar houden hoor en toch is de ene zielig vanwege racisme en pakt de andere mijn geneeskunde studie af.
De eerste generatie verwachte niet meer dan voor een laag loon hard werken en is blij met wat ze hebben/kregen, want is een grote verbetering met de bittere armoede in het thuisland. De tweede generatie (van deze groep) vergelijkt zichzelf met Hollanders en ziet dat ze er in vergelijking slecht van af komen (want ze krijgen weinig intellectuele bagage mee van thuis en doen het dus slecht op school) en is dus ontevreden en gaat rellen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:25 schreef mig72 het volgende:
[..]
Maar dan ziu je juist problemen hebben verwacht van de eerste generatie?
Hij bedoelt het over het algemeen gesproken natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je generaliseert. Maakt het lastig om te reageren
Maar we zijn volgens mij inmiddels, in sommige gevallen, al op de derde generatie. Past dat zich nooit aan dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:27 schreef tfors het volgende:
[..]
De eerste generatie verwachte niet meer dan voor een laag loon hard werken en is blij met wat ze hebben/kregen, want is een grote verbetering met de bittere armoede in het thuisland. De tweede generatie (van deze groep) vergelijkt zichzelf met Hollanders en ziet dat ze er in vergelijking slecht van af komen en is dus ontevreden en gaat rellen.
Waarden en normen veranderen heel moeilijk, die leer je namelijk in je eerste jaren en veranderen daarna niet veel meer, dus wat je op de basisschool leert is eigenlijk al te laat. Vandaar dat Nederlandse tokkies over drie generaties nog steeds veel kans hebben om tokkie te zijn. Dus ik verwacht niet dat het snel gaat veranderen. Kijk het probleem met de zwarten in Amerika. Maar beetje bij beetje zal het wel beter gaan natuurlijk. (naar mijn bescheiden mening natuurlijk)quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:30 schreef mig72 het volgende:
[..]
Maar we zijn volgens mij inmiddels, in sommige gevallen, al op de derde generatie. Past dat zich nooit aan dan?
Neequote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:30 schreef mig72 het volgende:
[..]
Maar we zijn volgens mij inmiddels, in sommige gevallen, al op de derde generatie. Past dat zich nooit aan dan?
Dat is onmogelijk om niet te doen bij dit onderwerp, maar ik maak het alsnog een stuk preciezer dan de meeste racisme roepers. Als Nederland een land zou zijn waar honderdduizenden mensen nergens komen omdat we eigenlijk allemaal stiekem grote racisten zijn, dan zou je dat ook bij de mensen met een beter passende culturele achtergrond moeten zien.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je generaliseert. Maakt het lastig om te reageren
Zag net een familielid van de overledene verklaren dat het geen rascistische moord was en dat de agent met de knuppel, Zelf een Arubaan is.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:04 schreef Lothiriel het volgende:
Men moet nu maar eens laten zien dat ze geen pussy's zijn en gewoon alle relschoppers arresteren en straffen. Dat hoeft geen zware straf te zijn maar een duidelijk signaal dat relschoppen, en al helemaal zonder goede reden niet getolereerd wordt.
Waar zag je dat?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:18 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Zag net een familielid van de overledene verklaren dat het geen rascistische moord was en dat de agent met de knuppel, Zelf een Arubaan is.
Omdat dat is wat er hier gebeurd is. De politie deed iets waar deze mensen het niet mee eens waren - en vervolgens gingen ze zich afreageren op winkels, voertuigen etc die niets met de politie te maken hebben.quote:
Ik heb alle afleveringen van TV West nieuws sinds de arrestatie bekeken en de familie komt nergens aan het woord. Graag een linkje naar een bron.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:42 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
TV west nieuws. Dat is zo,n regiozender.
quote:Afstand
De familie nam tijdens de herdenking duidelijk afstand van mensen die de demonstratie bij het politiebureau De Heemstraat maandagavond uit de hand lieten lopen. ,,Dat is een andere organisatie," vertelt Alex Dijkhoff, een neef van de overleden arrestant. ,,Ik wil daar weinig over zeggen, maar ben blij dat we daar niet bijhoren."
De familie van Mitch Henriquez plaatst uit voorzorg weinig over Mitch op social media, zoals Facebook en Twitter. ,,We willen niet dat allerlei groepen, waar wij niets mee hebben, zich bij ons aansluiten. Daarom zijn we voorzichtig met berichten op social media."
ik hoop dat die opgefokte gast een goede knal van die knuppel heeft gekregen, hopelijk ziet hij nu nog sterretjes. Dat is de enige manier waarop dit soort kneuzen een beetje respect voor iets krijgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo en daar is alles mee gezegd.
Denk je ? Volgens mij vinden ze het gewoon lekker.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:16 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik hoop dat die opgefokte gast een goede knal van die knuppel heeft gekregen, hopelijk ziet hij nu nog sterretjes. Dat is de enige manier waarop dit soort kneuzen een beetje respect voor iets krijgen.
Dank je.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:44 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Nee, was het journaal van 17,30 van vandaag op tv west.
Ja, er liep er inderdaad eentje tussen met een groen geel shirt, maar die liep er wat verloren bij tussen al die moslims.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Het waren voetbalsupporters. Aldus de NOS.
Jup en ik zag wat Olympique Marseille en AC Milan trainingspakken, maar daar slapen en wonen ze in.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, er liep er inderdaad eentje tussen met een groen geel shirt, maar die liep er wat verloren bij tussen al die moslims.
ADO beboeten dan maar.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Voetbalsupporters, geloof je het zelfquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga vaak naar het voetbal, maar deze samenstelling zoals gisteravond heb ik toch nog nooit gezienquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Voetbalsupporters, geloof je het zelf
Dat is voor het gros van de Nederlanders met oogkleppen op, om die oogkleppen er strak op te laten zittenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
graag gedaan!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dank je.
http://www.omroepwest.nl/node/256435
Vanaf de achtste minuut.
Ik vraag me af hoe de werkgevers van de 4 jongens op de foto rechts reageren als zij deze foto zien?quote:
Werken ze dan?quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe de werkgevers van de 4 jongens op de foto rechts reageren als zij deze foto zien?
Oh wacht
Ik snap sowieso niets van de instelling van dit soort jongeren. Ze hebben een haat tegen het Westen en tegen Nederland, maar wonen er wel. Profiteren maar wat te graag van de Westerse samenleving en lopen er maar wat graag mee te koop door merkspullen aan te schaffen. Denk aan de Gucci tasjes, de Burberry petjes, de AC-Milan trainingspakken etc.quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:28 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Werken ze dan?
Ik vraag me af wanneer ze het leger op dit geteisem zetten. Je gaat hier hetzelfde krijgen als in Frankrijk, Israel ed..... Laten we hun om advies vragen. Zij weten wel raad met dit soort gajes.
Hoezo bevooroordeeld ?quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niets van de instelling van dit soort jongeren. Ze hebben een haat tegen het Westen en tegen Nederland, maar wonen er wel.
Ahhhh natuurlijk, vast ADO gekkies. Dat verklaard ook de leus "kankerjoden" die zoveel geroepen werd.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Deze jongens niet nee. Maar jij hebt je ogen en oren dicht zitten of wat doet je vinden dat het niet het geval is?quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hoezo bevooroordeeld ? Of ken je deze jongens persoonlijk?
Ik ken deze jongens niet en ik zie geen enkele reden om zo stellig aan te nemen dat ze horen bij een 'soort jongeren' die geen werk hebben en het Westen en Nederland haten. Tenzij je graag generaliseert natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deze jongens niet nee. Maar jij hebt je ogen en oren dicht zitten of wat doet je vinden dat het niet het geval is?
In het geval Schilderswijk kan je gerust generaliseren ja.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ken deze jongens niet en ik zie geen enkele reden om zo stellig aan te nemen dat ze horen bij een 'soort jongeren' die geen werk hebben en het Westen en Nederland haten. Tenzij je graag generaliseert natuurlijk.
Een vooroordeel dus, precies wat ik al zei.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In het geval Schilderswijk kan je gerust generaliseren ja.
Als het zo door blijft gaan kan dit haast het 'algemene rellen in Den Haag' topic wordenquote:Elf arrestaties bij nieuwe onrust Den Haag
Bij de nieuwe ongeregeldheden in de Haagse Schilderswijk in de nacht van dinsdag op woensdag heeft de politie elf aanhoudingen verricht. De verdachten werden opgepakt wegens onder meer openlijk geweld, vandalisme en belediging.
Aan het eind van dinsdagavond verzamelden zich volgens de politie enkele honderden mensen in het gebied rond het Hobbemaplein. Er werden enkele brandjes gesticht en er ontstonden opstootjes. Ook sneuvelden enkele ruiten.
De nacht ervoor had de politie zestien mensen opgepakt bij rellen die volgden op een demonstratie vanwege de dood van de Arubaan Mitch Henriquez. Hij overleed nadat hij was gearresteerd.
Zoveel mensen nog.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het zo door blijft gaan kan dit haast het 'algemene rellen in Den Haag' topic worden
quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het zo door blijft gaan kan dit haast het 'algemene rellen in Den Haag' topic worden
Spannend hoor, al nieuws? Waren het echt voetbalsupporters?quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
om 1210 een persco met burgemeester Van Aartsen, OM en politie
Ah ja, want jij wil alles met keiharde feiten onderbouwd zien. Staat het niet op papier dan is het een vooroordeel. Op het moment dat er 0,2% vet in de kwark zit volgens de verpakking ga jij zeker ook naar de supermarktmanager om wetenschappelijk bewijs te vragen hiervoor?quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Een vooroordeel dus, precies wat ik al zei.
Nee, de agenten zijn de verdachten voor de dood van die Arubaan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[..]
Spannend hoor, al nieuws? Waren het echt voetbalsupporters?
Al die racisme roepers hierquote:
Ik?quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Al die racisme roepers hier
Al die aluhoedjes hier die dachten dat de politie vrijuit zou gaan
Al die roeptoeters hier
Jij
Dat boeit die relschopper natuurlijk verder niks, die gaan sowieso rellen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:31 schreef Infection het volgende:
Dood door politiegeweld dus. Zal me benieuwen of het vanavond rustig blijft in Den Haag.
Dus moord. Ik wil nog wel eens zien of ze alle 5 worden veroordeeld (als dat al aan de orde is) of hoe ze dat anders gaan bepalen....quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarschijnlijk zuurstof gebrek, geen natuurlijke reden kunnen vinden, geen sporen van drugs en overmatig drank tot nu toe, 5 politieagenten worden als verdachten gehoord
http://nos.nl/artikel/204(...)r-politiegeweld.htmlquote:Het is aannemelijk dat de Arubaanse arrestant Mitch Henriquez is overleden aan zuurstofgebrek, dat waarschijnlijk is veroorzaakt door het politieoptreden. Dat zei hoofdofficier Kitty Nooy van het Openbaar Ministerie in Den Haag. Zij geeft een toelichting op de voorlopige bevindingen van het Rijksrecherche-onderzoek naar zijn dood.
De vijf agenten die betrokken waren bij de aanhouding zijn buiten functie gesteld, zei het hoofd van de politie in Den Haag, Paul van Musscher.
Zondag overleed de 42-jarige Mitch Henriquez uit Aruba na zijn arrestatie in het Haagse Zuiderpark. Een dag later dook een video op van de aanhouding, waarbij de man door meerdere agenten in bedwang werd gehouden. Hij was in Nederland op familiebezoek en bezocht het muziekfestival Night at the Park.
Sinds het overlijden van Henriquez is het enkele nachten onrustig geweest in de Schilderswijk.
Ooh je hebt de algemene landelijke opinie niet gevolgd?quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat er niet zoveel toch?
Dit. Rellen staat los van deze vreselijke gebeurtenis waar mensen voor gestraft moeten worden wanneer het politiegeweld blijkt te zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat boeit die relschopper natuurlijk verder niks, die gaan sowieso rellen.
En de hardwerkende burger maar betalenquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:33 schreef LTVDK het volgende:
Vanavond dus weer een gezellig straatfeest in Den Haag met vuurkorven en diverse activiteiten als steenwerpen en palletsmijten
quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:33 schreef LTVDK het volgende:
Vanavond dus weer een gezellig straatfeest in Den Haag met vuurkorven en diverse activiteiten als steenwerpen en palletsmijten
Nee hier.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooh je hebt de algemene landelijke opinie niet gevolgd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |