quote:Afstand
De familie nam tijdens de herdenking duidelijk afstand van mensen die de demonstratie bij het politiebureau De Heemstraat maandagavond uit de hand lieten lopen. ,,Dat is een andere organisatie," vertelt Alex Dijkhoff, een neef van de overleden arrestant. ,,Ik wil daar weinig over zeggen, maar ben blij dat we daar niet bijhoren."
De familie van Mitch Henriquez plaatst uit voorzorg weinig over Mitch op social media, zoals Facebook en Twitter. ,,We willen niet dat allerlei groepen, waar wij niets mee hebben, zich bij ons aansluiten. Daarom zijn we voorzichtig met berichten op social media."
ik hoop dat die opgefokte gast een goede knal van die knuppel heeft gekregen, hopelijk ziet hij nu nog sterretjes. Dat is de enige manier waarop dit soort kneuzen een beetje respect voor iets krijgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo en daar is alles mee gezegd.
Denk je ? Volgens mij vinden ze het gewoon lekker.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:16 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik hoop dat die opgefokte gast een goede knal van die knuppel heeft gekregen, hopelijk ziet hij nu nog sterretjes. Dat is de enige manier waarop dit soort kneuzen een beetje respect voor iets krijgen.
Dank je.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:44 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Nee, was het journaal van 17,30 van vandaag op tv west.
Ja, er liep er inderdaad eentje tussen met een groen geel shirt, maar die liep er wat verloren bij tussen al die moslims.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Het waren voetbalsupporters. Aldus de NOS.
Jup en ik zag wat Olympique Marseille en AC Milan trainingspakken, maar daar slapen en wonen ze in.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, er liep er inderdaad eentje tussen met een groen geel shirt, maar die liep er wat verloren bij tussen al die moslims.
ADO beboeten dan maar.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Voetbalsupporters, geloof je het zelfquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga vaak naar het voetbal, maar deze samenstelling zoals gisteravond heb ik toch nog nooit gezienquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Voetbalsupporters, geloof je het zelf
Dat is voor het gros van de Nederlanders met oogkleppen op, om die oogkleppen er strak op te laten zittenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
graag gedaan!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dank je.
http://www.omroepwest.nl/node/256435
Vanaf de achtste minuut.
Ik vraag me af hoe de werkgevers van de 4 jongens op de foto rechts reageren als zij deze foto zien?quote:
Werken ze dan?quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe de werkgevers van de 4 jongens op de foto rechts reageren als zij deze foto zien?
Oh wacht
Ik snap sowieso niets van de instelling van dit soort jongeren. Ze hebben een haat tegen het Westen en tegen Nederland, maar wonen er wel. Profiteren maar wat te graag van de Westerse samenleving en lopen er maar wat graag mee te koop door merkspullen aan te schaffen. Denk aan de Gucci tasjes, de Burberry petjes, de AC-Milan trainingspakken etc.quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:28 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Werken ze dan?
Ik vraag me af wanneer ze het leger op dit geteisem zetten. Je gaat hier hetzelfde krijgen als in Frankrijk, Israel ed..... Laten we hun om advies vragen. Zij weten wel raad met dit soort gajes.
Hoezo bevooroordeeld ?quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niets van de instelling van dit soort jongeren. Ze hebben een haat tegen het Westen en tegen Nederland, maar wonen er wel.
Ahhhh natuurlijk, vast ADO gekkies. Dat verklaard ook de leus "kankerjoden" die zoveel geroepen werd.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Deze jongens niet nee. Maar jij hebt je ogen en oren dicht zitten of wat doet je vinden dat het niet het geval is?quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hoezo bevooroordeeld ? Of ken je deze jongens persoonlijk?
Ik ken deze jongens niet en ik zie geen enkele reden om zo stellig aan te nemen dat ze horen bij een 'soort jongeren' die geen werk hebben en het Westen en Nederland haten. Tenzij je graag generaliseert natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deze jongens niet nee. Maar jij hebt je ogen en oren dicht zitten of wat doet je vinden dat het niet het geval is?
In het geval Schilderswijk kan je gerust generaliseren ja.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ken deze jongens niet en ik zie geen enkele reden om zo stellig aan te nemen dat ze horen bij een 'soort jongeren' die geen werk hebben en het Westen en Nederland haten. Tenzij je graag generaliseert natuurlijk.
Een vooroordeel dus, precies wat ik al zei.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In het geval Schilderswijk kan je gerust generaliseren ja.
Als het zo door blijft gaan kan dit haast het 'algemene rellen in Den Haag' topic wordenquote:Elf arrestaties bij nieuwe onrust Den Haag
Bij de nieuwe ongeregeldheden in de Haagse Schilderswijk in de nacht van dinsdag op woensdag heeft de politie elf aanhoudingen verricht. De verdachten werden opgepakt wegens onder meer openlijk geweld, vandalisme en belediging.
Aan het eind van dinsdagavond verzamelden zich volgens de politie enkele honderden mensen in het gebied rond het Hobbemaplein. Er werden enkele brandjes gesticht en er ontstonden opstootjes. Ook sneuvelden enkele ruiten.
De nacht ervoor had de politie zestien mensen opgepakt bij rellen die volgden op een demonstratie vanwege de dood van de Arubaan Mitch Henriquez. Hij overleed nadat hij was gearresteerd.
Zoveel mensen nog.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het zo door blijft gaan kan dit haast het 'algemene rellen in Den Haag' topic worden
quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het zo door blijft gaan kan dit haast het 'algemene rellen in Den Haag' topic worden
Spannend hoor, al nieuws? Waren het echt voetbalsupporters?quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
om 1210 een persco met burgemeester Van Aartsen, OM en politie
Ah ja, want jij wil alles met keiharde feiten onderbouwd zien. Staat het niet op papier dan is het een vooroordeel. Op het moment dat er 0,2% vet in de kwark zit volgens de verpakking ga jij zeker ook naar de supermarktmanager om wetenschappelijk bewijs te vragen hiervoor?quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Een vooroordeel dus, precies wat ik al zei.
Nee, de agenten zijn de verdachten voor de dood van die Arubaan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[..]
Spannend hoor, al nieuws? Waren het echt voetbalsupporters?
Al die racisme roepers hierquote:
Ik?quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Al die racisme roepers hier
Al die aluhoedjes hier die dachten dat de politie vrijuit zou gaan
Al die roeptoeters hier
Jij
Dat boeit die relschopper natuurlijk verder niks, die gaan sowieso rellen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:31 schreef Infection het volgende:
Dood door politiegeweld dus. Zal me benieuwen of het vanavond rustig blijft in Den Haag.
Dus moord. Ik wil nog wel eens zien of ze alle 5 worden veroordeeld (als dat al aan de orde is) of hoe ze dat anders gaan bepalen....quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarschijnlijk zuurstof gebrek, geen natuurlijke reden kunnen vinden, geen sporen van drugs en overmatig drank tot nu toe, 5 politieagenten worden als verdachten gehoord
http://nos.nl/artikel/204(...)r-politiegeweld.htmlquote:Het is aannemelijk dat de Arubaanse arrestant Mitch Henriquez is overleden aan zuurstofgebrek, dat waarschijnlijk is veroorzaakt door het politieoptreden. Dat zei hoofdofficier Kitty Nooy van het Openbaar Ministerie in Den Haag. Zij geeft een toelichting op de voorlopige bevindingen van het Rijksrecherche-onderzoek naar zijn dood.
De vijf agenten die betrokken waren bij de aanhouding zijn buiten functie gesteld, zei het hoofd van de politie in Den Haag, Paul van Musscher.
Zondag overleed de 42-jarige Mitch Henriquez uit Aruba na zijn arrestatie in het Haagse Zuiderpark. Een dag later dook een video op van de aanhouding, waarbij de man door meerdere agenten in bedwang werd gehouden. Hij was in Nederland op familiebezoek en bezocht het muziekfestival Night at the Park.
Sinds het overlijden van Henriquez is het enkele nachten onrustig geweest in de Schilderswijk.
Ooh je hebt de algemene landelijke opinie niet gevolgd?quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat er niet zoveel toch?
Dit. Rellen staat los van deze vreselijke gebeurtenis waar mensen voor gestraft moeten worden wanneer het politiegeweld blijkt te zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat boeit die relschopper natuurlijk verder niks, die gaan sowieso rellen.
En de hardwerkende burger maar betalenquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:33 schreef LTVDK het volgende:
Vanavond dus weer een gezellig straatfeest in Den Haag met vuurkorven en diverse activiteiten als steenwerpen en palletsmijten
quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:33 schreef LTVDK het volgende:
Vanavond dus weer een gezellig straatfeest in Den Haag met vuurkorven en diverse activiteiten als steenwerpen en palletsmijten
Nee hier.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooh je hebt de algemene landelijke opinie niet gevolgd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |