quote:Afstand
De familie nam tijdens de herdenking duidelijk afstand van mensen die de demonstratie bij het politiebureau De Heemstraat maandagavond uit de hand lieten lopen. ,,Dat is een andere organisatie," vertelt Alex Dijkhoff, een neef van de overleden arrestant. ,,Ik wil daar weinig over zeggen, maar ben blij dat we daar niet bijhoren."
De familie van Mitch Henriquez plaatst uit voorzorg weinig over Mitch op social media, zoals Facebook en Twitter. ,,We willen niet dat allerlei groepen, waar wij niets mee hebben, zich bij ons aansluiten. Daarom zijn we voorzichtig met berichten op social media."
ik hoop dat die opgefokte gast een goede knal van die knuppel heeft gekregen, hopelijk ziet hij nu nog sterretjes. Dat is de enige manier waarop dit soort kneuzen een beetje respect voor iets krijgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo en daar is alles mee gezegd.
Denk je ? Volgens mij vinden ze het gewoon lekker.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:16 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik hoop dat die opgefokte gast een goede knal van die knuppel heeft gekregen, hopelijk ziet hij nu nog sterretjes. Dat is de enige manier waarop dit soort kneuzen een beetje respect voor iets krijgen.
Dank je.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:44 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Nee, was het journaal van 17,30 van vandaag op tv west.
Ja, er liep er inderdaad eentje tussen met een groen geel shirt, maar die liep er wat verloren bij tussen al die moslims.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Het waren voetbalsupporters. Aldus de NOS.
Jup en ik zag wat Olympique Marseille en AC Milan trainingspakken, maar daar slapen en wonen ze in.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, er liep er inderdaad eentje tussen met een groen geel shirt, maar die liep er wat verloren bij tussen al die moslims.
ADO beboeten dan maar.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Voetbalsupporters, geloof je het zelfquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga vaak naar het voetbal, maar deze samenstelling zoals gisteravond heb ik toch nog nooit gezienquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Voetbalsupporters, geloof je het zelf
Dat is voor het gros van de Nederlanders met oogkleppen op, om die oogkleppen er strak op te laten zittenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
graag gedaan!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dank je.
http://www.omroepwest.nl/node/256435
Vanaf de achtste minuut.
Ik vraag me af hoe de werkgevers van de 4 jongens op de foto rechts reageren als zij deze foto zien?quote:
Werken ze dan?quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe de werkgevers van de 4 jongens op de foto rechts reageren als zij deze foto zien?
Oh wacht
Ik snap sowieso niets van de instelling van dit soort jongeren. Ze hebben een haat tegen het Westen en tegen Nederland, maar wonen er wel. Profiteren maar wat te graag van de Westerse samenleving en lopen er maar wat graag mee te koop door merkspullen aan te schaffen. Denk aan de Gucci tasjes, de Burberry petjes, de AC-Milan trainingspakken etc.quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:28 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Werken ze dan?
Ik vraag me af wanneer ze het leger op dit geteisem zetten. Je gaat hier hetzelfde krijgen als in Frankrijk, Israel ed..... Laten we hun om advies vragen. Zij weten wel raad met dit soort gajes.
Hoezo bevooroordeeld ?quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niets van de instelling van dit soort jongeren. Ze hebben een haat tegen het Westen en tegen Nederland, maar wonen er wel.
Ahhhh natuurlijk, vast ADO gekkies. Dat verklaard ook de leus "kankerjoden" die zoveel geroepen werd.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Deze jongens niet nee. Maar jij hebt je ogen en oren dicht zitten of wat doet je vinden dat het niet het geval is?quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hoezo bevooroordeeld ? Of ken je deze jongens persoonlijk?
Ik ken deze jongens niet en ik zie geen enkele reden om zo stellig aan te nemen dat ze horen bij een 'soort jongeren' die geen werk hebben en het Westen en Nederland haten. Tenzij je graag generaliseert natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deze jongens niet nee. Maar jij hebt je ogen en oren dicht zitten of wat doet je vinden dat het niet het geval is?
In het geval Schilderswijk kan je gerust generaliseren ja.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ken deze jongens niet en ik zie geen enkele reden om zo stellig aan te nemen dat ze horen bij een 'soort jongeren' die geen werk hebben en het Westen en Nederland haten. Tenzij je graag generaliseert natuurlijk.
Een vooroordeel dus, precies wat ik al zei.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In het geval Schilderswijk kan je gerust generaliseren ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |