neuh maar mag het toch wel Jammer vinden?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:13 schreef KNAK het volgende:
[..]
Een demonstratie -tegen de politie- op die locatie en denken dat dat zonder commotie verloopt.
Want Westerlingen pikken slaag om vervolgens stil te zijn. Dat doen ze eigenlijk met nog meer dingen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 03:07 schreef mig72 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen zich gewoon nooit asn de westerse cultuur aanpassen ook al groeien ze op in het Westen.
Was nu meer: wie zijn billen brandt heeft zo 3 agenten op zich zitten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:21 schreef MichaelScott het volgende:
http://www.sbs6.nl/video/(...)ederland-late-editie
Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.
Zeker wel, maar die omgeving kennende is het beetje naïef om te denken dat die buurt ooit nog iets positiefs zal voortbrengenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
neuh maar mag het toch wel Jammer vinden?
Jij vindt "mensen die er niets mee te maken hebben gaan slaan" een betere reactie begrijp ik ?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want Westerlingen pikken slaag om vervolgens stil te zijn. Dat doen ze eigenlijk met nog meer dingen.
Nee, bedankt.
Iedereen is al conclusies aan het vormen. Laat men nu eerst dat rapport afwachten alvorens ze gaan rellen en alles slopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Was nu meer: wie zijn billen brandt heeft zo 3 agenten op zich zitten.
Kan wel nagaan hoe achterlijk die agenten zijn; nog te onnozel om door te hebben dat ademhalen vrij lastig gaat met 3 man op je borstkas. Terwijl ze pas in de VS toch al hebben laten zien dat dat niet lekker werkt.
Maar goed. Politie hier zal wel niet naar het nieuws daar kijken. Enige dat ze overnemen zijn waarschijnlijk de donuts
zn familie was er gisteren niet eens bijquote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:49 schreef DonDruiper het volgende:
Ik zit net het RTL Nieuws te kijken, maar wat ik zie zijn weer allemaal opgeschoten Marokkaanse jongetjes...
Klopt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zn familie was er gisteren niet eens bij
en ook de mensen die in het eerste deel vreedzaam protest voerden waren bij de rellen allang weg
de relschoppers waren allemaal bontkraagjes en heuptasjes.
ik denk ook dat veel mensen onderschatten hoe moeilijk t is om te ontspannen en niet tegen te stribbelen wanneer je geen lucht krijgtquote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Was nu meer: wie zijn billen brandt heeft zo 3 agenten op zich zitten.
Kan wel nagaan hoe achterlijk die agenten zijn; nog te onnozel om door te hebben dat ademhalen vrij lastig gaat met 3 man op je borstkas. Terwijl ze pas in de VS toch al hebben laten zien dat dat niet lekker werkt.
Maar goed. Politie hier zal wel niet naar het nieuws daar kijken. Enige dat ze overnemen zijn waarschijnlijk de donuts
Ik zet neer wat ik zie.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je hoeft mn tekst niet aan te passen hoor, mijn post was duidelijk
vanwaar je conclusie?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:43 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Jij vindt "mensen die er niets mee te maken hebben gaan slaan" een betere reactie begrijp ik ?
Instinct. Je gaat tegenstribbelen. Lijkt mij een logische reactie.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik denk ook dat veel mensen onderschatten hoe moeilijk t is om te ontspannen en niet tegen te stribbelen wanneer je geen lucht krijgt
volgens mij probeert iedereen dan wel los te komen
Er waren maar 8 Marokkanen heb ik begrepen van onze CSI medewerkers.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:49 schreef DonDruiper het volgende:
Ik zit net het RTL Nieuws te kijken, maar wat ik zie zijn weer allemaal opgeschoten Marokkaanse jongetjes...
En jij woont niet in het Westen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want Westerlingen pikken slaag om vervolgens stil te zijn. Dat doen ze eigenlijk met nog meer dingen.
Nee, bedankt.
Hollands humor.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er waren maar 8 Marokkanen heb ik begrepen van onze CSI medewerkers.
Gucci tasje om en Armani petje op. Beide zonder echtheidscertificaat uiteraard.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:49 schreef DonDruiper het volgende:
Ik heb de West-Europese cultuur niet aangenomen tho. Dus geografisch: prima. Cultureel: nope.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dan ben je ook een Westerling.
Vooral voor de mensen die niet in het Westen wonen.
Moe word ik van mensen zoals jou, zo hard ontkennen dat je ook maar deel uit maakt van een samenleving.... Daar begint het probleem.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb de West-Europese cultuur niet aangenomen tho. Dus geografisch: prima. Cultureel: nope.
Fijn dat je dat zelf denkt maar anderen uit het niet Westen zien je toch echt als Westerling, of je dat nu leuk vindt of niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb de West-Europese cultuur niet aangenomen tho. Dus geografisch: prima. Cultureel: nope.
Je snapt het niet, maar ik snap dat je wil scoren. Prima.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Fijn dat je dat zelf denkt maar anderen uit het niet Westen zien je toch echt als Westerling, of je dat nu leuk vindt of niet.
Zoals jij.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:25 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Moe word ik van mensen zoals jou, zo hard ontkennen dat je ook maar deel uit maakt van een samenleving.... Daar begint het probleem.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)e-heeft-dit-verdiendquote:Ze hebben hier zelf om gevraagd. Je kunt hier niets doen of ze komen al achter je aan. Als ik m'n auto tien seconden voor een winkel parkeer om snel een boodschap te doen, krijg ik meteen een boete van 90 euro. Ze zeggen dat ik dan de doorgang van een ambulance blokkeer. Alsof die precies in die paar seconden langs zou komen. De politie gaat keer op keer in de fout. We pikken dit niet meer."
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)e-heeft-dit-verdiend
Wauw.
Ik voorspelde het gisteren al, het is de schuld van de politie. En zie hier...... Ze zijn zo voorspelbaarquote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)e-heeft-dit-verdiend
Wauw.
Het gaat ook om de reactie nadat de man knockie was. Niemand zeurt om zijn aanhouding.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik voorspelde het gisteren al, het is de schuld van de politie. En zie hier...... Ze zijn zo voorspelbaar
Oh en famillie heeft aangegeven dat het slacbtoffer dronken was en schreeuwde naar de politie dat hij een wapen had, kijk maar en hij stak zijn hand in de broek. Groot evenement, aanslagen van de laatste maanden in het achterhoofd is het niet heel gek dat de politie geen rissico geeft. Als hij dan ook nog eens hevig verzet gebeurd er dit
Oh en voor iedereen die de Bron wilt weten, intevieuw sbs6 met de famillie.
Wat ik daar zie zijn gewoon een stel hangjongeren die de politie uitdagen. Heeft niets met demonsteren te maken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het lijkt de gazastrook wel daar. Kansenparels die 'kankerjoden' scanderen en de hele wijk slopen.
Zou ook zo het Duitse rijk kunnen zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het lijkt de gazastrook wel daar. Kansenparels die 'kankerjoden' scanderen en de hele wijk slopen.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou ook zo het Duitse rijk kunnen zijn.
Geweld tegen joden is niet alleen een islamitische aangelegenheid. Zo wordt t nu wel gebracht.quote:
Wat hebben de joden er eigenlijk mee te maken? Dat roepen die gasten tegen de politie toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geweld tegen joden is niet alleen een islamitische aangelegenheid. Zo wordt t nu wel gebracht.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou ook zo het Duitse rijk kunnen zijn.
Vraag t degene die een verwijzing maakt naar Gaza.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat hebben de joden er eigenlijk mee te maken? Dat roepen die gasten tegen de politie toch?
Sowieso snap ik niet zo goed wat de moslims en islamieten hiermee te maken hebben. Het gaat toch om een arubaan? Toch niet om een islamiet?
Hoezo heeft het gebruik van joden als scheldwoord iets te maken met het geweld tegen joden? Verder is die verwijzing naar gaza een verwijzing naar het geweld daar, niet specifiek naar de joden die daar wonen, althans, zo zie ik dat.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vraag t degene die een verwijzing maakt naar Gaza.
Kk joden is de nieuwe thing.
- wat een jood: wat een eikel
- wat een jodenstreek: wat een rotstreek
- wat een jodenweer: wat een hondenweer
- wat een gierige jood (dubbelop, snap je haha) : wat een gierige eikel.
Omg laat zitten we praten langs elkaar heen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo heeft het gebruik van joden als scheldwoord iets te maken met het geweld tegen joden? Verder is die verwijzing naar gaza een verwijzing naar het geweld daar, niet specifiek naar de joden die daar wonen, althans, zo zie ik dat.
Wat een stereotype opmerking over die kfc.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk AFA op de eerste rij, hand in hand, provoceren. Opjutten, uitdagen en achteraf janken hoe ze behandeld zijn
[ afbeelding ]
Rennen terwijl de KFC dicht is, een zeldzaamheid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was weer een geweldige demo tegen geweld,voor de eencellige en AFA
Dit. En de AFA zie ik ook niet duidelijk ertussen ofzo.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een stereotype opmerking over die kfc.
Gelukkig is dat het enige waar je over kan vallenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een stereotype opmerking over die kfc.
Waar praat ik het vernielen van spullen goed? Of dat ze geweld met geweld beantwoorden? Doe anders maar even een quote van mij?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gelukkig is dat het enige waar je over kan vallenGa maar weer verder met goedpraten van het calimero gedrag
Iemand zegt iets van een discriminerende opmerking en dan is dit waar je mee terugkomt?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gelukkig is dat het enige waar je over kan vallenGa maar weer verder met goedpraten van het calimero gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |