Wel treffend dat je de rellen goedkeurt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:07 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Je beperkte visie op deze demo omdat je 'geen demonstranten hebt gezien'. Je fixatie op de rellers die in de minderheid waren.
Aan de andere kant tref jij niet helemaal de blaam, media doet mee e.d, that's how it rolls
Ik heb erop gereageerd hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nu ga je geen reactie meer krijgen, aangezien alleen roepen wat makkelijker is.
Op mijn vragen reageert men ook niet.
Wel triest als je niet eens de discussie durft aan te gaan, maar had ook niet anders verwacht eigenlijk.
Heb in een eerdere reeks al paar x gezegd dat ik de rellen betreur en het alles verpestquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wel treffend dat je de rellen goedkeurt.
Geen mens kan dat als het te vaak gebeurd. Of jij hebt teveel GoT gezien en vind dat dit http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Unsullied de nieuwe politie moet zijn. Een mens is niet als een racist geboren. Dit komt door opvoeding of na ervaringen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en het is je werk om daar boven te staan als agent. Anders kun je de rechtstaat wel opdoeken.
Het zijn net kinderen: krijsen, zeuren, jammeren, huilen, slaan, schoppen en hard op de vloer stampen om hun zin te krijgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nu ga je geen reactie meer krijgen, aangezien alleen roepen wat makkelijker is.
Op mijn vragen reageert men ook niet.
Wel triest als je niet eens de discussie durft aan te gaan, maar had ook niet anders verwacht eigenlijk.
niet best dat iemand in de politiek achter iemand staat die roept dat ie een wapen heeft.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:14 schreef Houtenbeen het volgende:
Zou Kuzu ook met stenen hebben gegooid?
[ afbeelding ]
Leuke vergelijking, alleen jammer dat ik de Nederlandse media niet al te serieus neem en het ook niet heel intensief volg, dus daar gaat je vergelijking behoorlijk mank.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:07 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Je beperkte visie op deze demo omdat je 'geen demonstranten hebt gezien'. Je fixatie op de rellers die in de minderheid waren.
Aan de andere kant tref jij niet helemaal de blaam, media doet mee e.d, that's how it rolls
Eh hij is al een tijd geleden uit de partij gezetquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:21 schreef Cattivo het volgende:
[..]
niet best dat iemand in de politiek achter iemand staat die roept dat ie een wapen heeft.
PvdA kiest dus de kant van een potentiële terrorist.
had al aangepast, blijft ernstig dat hij gewoon in de tweede kamer zitquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh hij is al een tijd geleden uit de partij gezet
Gelukkig is niet iedereen een voorstander van een autoritaire opvoedingquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het zijn net kinderen: krijsen, zeuren, jammeren, huilen, slaan, schoppen en hard op de vloer stampen om hun zin te krijgen.
Als kinderen zich zo gedragen dan geef je ze ook gewoon een pak slaag corrigerende tik om de orde te herstellen.
Het is zelfs wetenschappelijk bewezen dat dat averechts werktquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:24 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen een voorstander van een autoritaire opvoeding
#53quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Leuke vergelijking, alleen jammer dat ik de Nederlandse media niet al te serieus neem en het ook niet heel intensief volg, dus daar gaat je vergelijking behoorlijk mank.
Waarom distantieer jij je niet gewoon even ''expliciet'' van de relschoppers i.p.v. alles wat krom is recht te praten.
Ik denk eerlijk gezegd dat de meeste Marokkanen het met mij eens zijn dat een gebrek aan autoriteit in de opvoeding deze achterlijke en kansloze generatie van relschoppende jongeren heeft voortgebracht.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:24 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen een voorstander van een autoritaire opvoeding
Ze krijgen juist een autoritaire opvoeding, met daarbij hun geloof al helemaalquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat de meeste Marokkanen het met mij eens zijn dat een gebrek aan autoriteit in de opvoeding deze achterlijke en kansloze generatie van relschoppende jongeren heeft voortgebracht.
Het is eerder een totaal gebrek aan ouderlijk toezicht, de meeste mannetjes zouden thuis bont en blauw worden geslagen als ze wisten dat ze zich buitenshuis zo misdroegen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze krijgen juist een autoritaire opvoeding, met daarbij hun geloof al helemaal
Het is dubbel. Bij een autoritaire opvoeding gaan ze zich buitenhuis meer misdragen waar er geen kijk meer op ze is. Maar het kan ook zo zijn dat ze zich niet durven te misdragen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze krijgen juist een autoritaire opvoeding, met daarbij hun geloof al helemaal
Dat eerder ja, vader is er niet of nauwlijks thuis.. Moeke heeft rond de puberteit geen overhand meer op de jochies..zoiets.. Het lijkt ook wel een soort subcultuur die jongeren..quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het is eerder een totaal gebrek aan ouderlijk toezicht, de meesten mannetjes zouden thuis bont en blauw worden geslagen als ze wisten dat ze zich buitenshuis zo misdroegen.
En Nederlanders pakken ze ook niet aan, want ja, stel je voor dat het als ''racisme'' zou worden bestempeld.
Bedankt mediaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:55 schreef Toefjes het volgende:
Wat in Amerika gebeurt, gebeurt hier na verloop van tijd ook. Zegt men. In dat licht zouden deze "protesten" steeds heviger gaan worden
Sommige mensen kunnen zich gewoon nooit asn de westerse cultuur aanpassen ook al groeien ze op in het Westen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 03:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Je verzetten tegen een arrestatie is gewoon volkomen achterlijk. Niet dat je dan maar doodgeknuppeld moet worden maar je moet niet huilie huilie gaan doen als je een paar tikken krijgt.
Appels en peren. Het is telkens weer duidelijk geworden dat inze zwarte medemens de bevelen van de politie niet opvolgt, of terugvecht, of wegrent, wat vaak ertoe leidt, dat ze tot moes worden geschoten. Dat doen blanken een flink stuk minder. Dat hoort niet in een westerse staat thuis, je dient de politie te respecteren en de wet na te leven. Wat de aanleiding is geweest voor de arrestatie kun je vraagtekens bij zetten maar ik ga van uit dat dat niet zomaar gebeurt en dat de politie juridisch begrundigt is geweest om dat uit te voeren.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 03:08 schreef Joezi het volgende:
Ook kwamen we toen horeca niet binnen omdat we een pet, trainingspak en sportschoenen droegen... Die zorgen altijd voor problemen dacht men.
Niks met huidskleur te maken, maar met achterstandsproblemen bij elkaar in tokkiewijken. In dit hele verhaal komen geen "zwarten" voor. Mitch was blank als je daar op doelde.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 03:27 schreef mig72 het volgende:
[..]
Appels en peren. Het is telkens weer duidelijk geworden dat inze zwarte medemens de bevelen van de politie niet opvolgt, of terugvecht, of wegrent, wat vaak ertoe leidt, dat ze tot moes worden geschoten. Dat doen blanken een flink stuk minder. Dat hoort niet in een westerse staat thuis, je dient de politie te respecteren en de wet na te leven. Wat de aanleiding is geweest voor de arrestatie kun je vraagtekens bij zetten maar ik ga van uit dat dat niet zomaar gebeurt en dat de politie juridisch begrundigt is geweest om dat uit te voeren.
Dit soort gedrag zie je ook al terug onder de zwarten die in het Westen zijn opgegroeid.
Misschien een blanke moeder of anders gewoon een lichte zwarte, maar Mitch was zeker niet blank, heb je zijn foto's niet gezien? Als het echt een blanke was geweest liepen al die kroeten daar niet te rellen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 03:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niks met huidskleur te maken, maar met achterstandsproblemen bij elkaar in tokkiewijken. In dit hele verhaal komen geen "zwarten" voor. Mitch was blank als je daar op doelde.
Die vent die zich op het laatst verschuilt achter okselhaar is al een paar keer bij Pauw geweest.quote:
Bekeerling zeker?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:12 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Die vent die zich op het laatst verschuilt achter okselhaar is al een paar keer bij Pauw geweest.
Dat zijn altijd de grootste mafklappers die erbij lopen.quote:
Vraag me af waarom hij zich "verstopt" voor de cameraquote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zijn altijd de grootste mafklappers die erbij lopen.
Instinctief, dat doen mensen met een slecht geweten wel vaker.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:19 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Vraag me af waarom hij zich "verstopt" voor de camera
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien een blanke moeder of anders gewoon een lichte zwarte, maar Mitch was zeker niet blank, heb je zijn foto's niet gezien? Als het echt een blanke was geweest liepen al die kroeten daar niet te rellen.
Hij werd ook in de gaten gehouden door politie, hij is daar bij IS geweest. Miss heeft dat er mee te makenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Instinctief, dat doen mensen met een slecht geweten wel vaker.
Google eens op zijn naam, en kijk dan eens bij de afbeeldingen die verschijnen, ik zie daar echt geen blanke kerel hoor. Ja op die foto die jij hier linkt ziet hij er inderdaad wel heel erg bleek uit, maar dat kan ook aan de belichting liggen. Die andere foto's tonen hem een stuk donkerder, beetje Indisch of zo.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:20 schreef Joezi het volgende:
[..]Dat hoop je he.. kijk die foto hier
http://www.funx.nl/news/d(...)restatie-in-den-haag
Hooguit Spaans/Portugees/Zuid Amerikaans/ oftewel Geëmigreede blanke europeanen , maar wat boeit het?
Dude... check zijn achternaam!!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Google eens op zijn naam, en kijk dan eens bij de afbeeldingen die verschijnen, ik zie daar echt geen blanke kerel hoor. Ja op die foto die jij hier linkt ziet hij er inderdaad wel heel erg bleek uit, maar dat kan ook aan de belichting liggen. Die andere foto's tonen hem een stuk donkerder, beetje Indisch of zo.
Ik zie een halfbloed, geen blanke, en dat was je initiele stelling. Nou kan je er wel allerlei nationaliteiten tegenaan gaan gooien, jij zei eerst dat het een blanke was.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dude... check zijn achternaam!!Zuid Amerika en de Antillen waren eerst voornamelijk Spaanse/Portugese koloniën. Die vieze Joran is ook een Arubaan, zie je zeker ook een stukje neger in
_______!!!
Dan ben jij een scheel rasquote:Op dinsdag 30 juni 2015 04:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zie een halfbloed, geen blanke, en dat was je initiele stelling. Nou kan je er wel allerlei nationaliteiten tegenaan gaan gooien, jij zei eerst dat het een blanke was.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 05:34 schreef Toekito het volgende:
Jammer dat die demonstratie enorm uit de klauw gelopen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |