abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153944694
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 01:51 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Ik vind dit ook een vreemde reactie, maar weet niet waarom.

Ik begrijp trouwens niet wat deze demonstranten te maken hebben met moslims en Marokkanen? Ik zag de discussie voorbij komen in het vorige topic. Ik zag de beelden van de rellen, heftig! Maar ik vind het tegelijkertijd ook vreemd dat de politie niet ingreep bij al die mensen die van alles in de brand staken.. Wat een gekken.
Wat er ook gebeurt, moslims zijn altijd slachtoffer. Ook als moslims een aanslag plegen op niet moslims.
pi_153944696
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 01:51 schreef Ranjit het volgende:

[..]

Die jongeren zijn inderdaad een fundamenteel probleem in de samenleving.

Altijd de mogelijkheid zoeken om rotzooi te schoppen en wanneer ze vervolgens door hun eigen houding niet meekunnen in de maatschappij roepen ze "IS RACISME!"

Maar goed, das verder offtopic.
In mijn jeugd waren het voornamelijke blanke straatschoffies uit achterstandswijken, die vertonen precies hetzelfde gedrag,,, Boeee ik krijg geen baan met mijn scholing en matje en gabberpetje op :'(
pi_153944709
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 01:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Het zijn serieuze nieuwsmedia. Met grote, onderzochte en onderbouwde stukken. Zullen we gewoon aannemen dat die hun tijd en aandacht niet besteden aan 'huilverhaaltjes'. Waar ze er dagelijks honderden van op de redactie binnenkrijgen. Gewoon omdat we toch nog een beetje geloof hebben in journalisten.
Dat geloof heb ik niet nee. Alles voor een spannend verhaal natuurlijk. Een journalist heeft zo van een cent een briefje van 100 gemaakt.

Maar goed jij praat uit jouw ervaring en ik uit de mijne ;). En ik zegt niet dat het nooit gebeurt hoor want in jou geval geloof ik het wel. Maar er zijn wel 1001 verhalen die je ook met een korreltje zout moet nemen. Wwnt uiteindelijk doet niemand nooit iets als je het moet geloven.
pi_153944718
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 01:51 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Ik vind dit ook een vreemde reactie, maar weet niet waarom.

Ik begrijp trouwens niet wat deze demonstranten te maken hebben met moslims en Marokkanen? Ik zag de discussie voorbij komen in het vorige topic. Ik zag de beelden van de rellen, heftig! Maar ik vind het tegelijkertijd ook vreemd dat de politie niet ingreep bij al die mensen die van alles in de brand staken.. Wat een gekken.
Demonstranten heb ik niet gezien, wel wat relschoppende Marokkanen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_153944728
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 01:54 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wat er ook gebeurt, moslims zijn altijd slachtoffer. Ook als moslims een aanslag plegen op niet moslims.
Maar wat heeft dat te maken met een dode arrestant en de daaropvolgende rellen? Mis ik een verband?
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
pi_153944729
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 01:56 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Demonstranten heb ik niet gezien, wel wat relschoppende Marokkanen.
Misschien wat beter kijken.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 01:57:29 #32
445952 IkHebEenHoogIQ
Zelfs Einstein is jaloers.
pi_153944733
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 01:52 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Dat beeld roepen ze zelf over zich heen.
Zou ik ook maar mezelf wijsmaken.
John Nash is niets vergeleken met mij. Kurt Gödel mag niet in mijn schaduw staan. Robbert Dijkgraaf pist in z'n broek.
pi_153944743
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 01:50 schreef IkHebEenHoogIQ het volgende:

[..]

Te veel racisme en uitsluiting. Het is zo duidelijk in Westerse samenlevingen. Of is jouw achternaam toevallig 'de Boer'? Dat helpt wel mee in sollicitiaties of niet?
Dus als iemand "de Boer" heet is hij ook een racist zeker?

We hebben zelfs positieve discriminatie beleid in Nederland, als je weet wat is dit...

In welke andere samenlevingen zijn "minderheden" dan beter af volgens jou?
pi_153944761
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 01:58 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dus als iemand "de Boer" heet is hij ook een racist zeker?

We hebben zelfs positieve discriminatie beleid in Nederland, als je weet wat is dit...

In welke andere samenlevingen zijn "minderheden" dan beter af volgens jou?
Misschien Zweden maar dan houdt het ook op
pi_153944765
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 01:57 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Misschien wat beter kijken.
Vanuit mijn ivoren toren heb ik met mijn verrekijker maximaal ingezoomd, wat wil je nog meer van me.
pi_153944768
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 01:57 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Maar wat heeft dat te maken met een dode arrestant en de daaropvolgende rellen? Mis ik een verband?
Omdat om de één of andere reden boze moslims geweld gingen gebruiken tijdens een demonstratie voor een Arubaanse man omdat er moslimhaat is.

Vertel jij maar over het verband..
pi_153944779
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 01:57 schreef IkHebEenHoogIQ het volgende:

[..]

Ga je ook op mij in?
pi_153944804
quote]0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 01:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Schoenen gaan stelen. Omfg.
[/quote]
Waarschijnlijk gaat het om Herman, die 50 meter van de bureau afligt, en merken als monclerm gucci, armani enzo verkoopt. Zegt genoeg denk ik
pi_153944808
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 01:55 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dat geloof heb ik niet nee. Alles voor een spannend verhaal natuurlijk. Een journalist heeft zo van een cent een briefje van 100 gemaakt.

Maar goed jij praat uit jouw ervaring en ik uit de mijne ;). En ik zegt niet dat het nooit gebeurt hoor want in jou geval geloof ik het wel. Maar er zijn wel 1001 verhalen die je ook met een korreltje zout moet nemen. Wwnt uiteindelijk doet niemand nooit iets als je het moet geloven.
Met die redenering kan je elk topic uit dit forum wel als onzin bestempelen.

Maar als je dan iig op mij als persoon wil vertrouwen: ik zie en hoor het ook regelmatig. Persoonlijk, van betrouwbare mensen en van agenten zelf. Incidenten die in geen enkele krant staan. Dat kan ik met geen enkel artikel onderbouwen. Maar ik hoop dat jij me goed genoeg kent om me op m'n woord te vertrouwen:

Er zitten echt veel rotte appels in het Haagse politiekorps. Met losse handjes, slechte kennis van wetten en rechten, een grote bek, een misplaatst autoriteitsgevoel en eng racistische trekjes.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_153944816
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 02:01 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Uit die tunnelvisie komen.
Op basis van wat concludeer jij dat ik lijd aan tunnelvisie? Graag even uiteenzetten i.p.v. klakkeloos maar wat te roepen.
pi_153944838
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 02:03 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Op basis van wat concludeer jij dat ik lijd aan tunnelvisie? Graag even uiteenzetten i.p.v. klakkeloos maar wat te roepen.
Nu ga je geen reactie meer krijgen, aangezien alleen roepen wat makkelijker is.

Op mijn vragen reageert men ook niet.

Wel triest als je niet eens de discussie durft aan te gaan, maar had ook niet anders verwacht eigenlijk.
pi_153944839
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 01:57 schreef IkHebEenHoogIQ het volgende:

[..]

We hebben hier een aantal Marokkanen op het werk gehad, kwamen niet op dagen, kwamen te laat, ongepast gedrag naar vrouwelijke collega's. Sinds dien zijn er geen meer geweest en begrijpelijk. Bijzonder spijtig voor die ene uitzondering, die misschien wel wil integreren, maar met een ''de Boer'' heb je nu eenmaal een kleiner risico.
pi_153944855
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 02:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Er zitten echt veel rotte appels in het Haagse politiekorps. Met losse handjes, slechte kennis van wetten en rechten, een grote bek, een misplaatst autoriteitsgevoel en eng racistische trekjes.
En als ze dat niet hadden voor dat ze bij de politie waren krijgen ze dat wel door al die vriendelijke Schilderswijk bewoners. Politie mensen zijn ook mensen die zich kunnen ergeren.
pi_153944859
pi_153944867
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 02:05 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft okselhaar. _O-
pi_153944878
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 02:03 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Je beperkte visie op deze demo omdat je 'geen demonstranten hebt gezien'. Je fixatie op de rellers die in de minderheid waren.
Aan de andere kant tref jij niet helemaal de blaam, media doet mee e.d, that's how it rolls
pi_153944881
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 02:06 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ze heeft okselhaar. _O-
:9~
pi_153944882
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 02:05 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was Kuzu _O-

[ Bericht 10% gewijzigd door Houtenbeen op 30-06-2015 02:13:10 ]
pi_153944885
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 02:05 schreef Cattivo het volgende:

[..]

En als ze dat niet hadden voor dat ze bij de politie waren krijgen ze dat wel door al die vriendelijke Schilderswijk bewoners. Politie mensen zijn ook mensen die zich kunnen ergeren.
Ja, en het is je werk om daar boven te staan als agent. Anders kun je de rechtstaat wel opdoeken.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_153944901
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 02:07 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Je beperkte visie op deze demo omdat je 'geen demonstranten hebt gezien'. Je fixatie op de rellers die in de minderheid waren.
Aan de andere kant tref jij niet helemaal de blaam, media doet mee e.d, that's how it rolls
Wel treffend dat je de rellen goedkeurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')