Schaamte is misschien niet de juiste emotie. Vind het vooral walgelijk en idioot hoe sommige van die Afrikanen te werk gaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nah, als je comments leest over hoe de blanke minderheid in sommige Afrikaanse landen wordt behandeld dan is er bij mij toch wel plaats voor plaatsvervangende schaamte hoor.
In kan niet in jouw hoofd kijken he, vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wilde letterlijk niks zeggen met die opmerking
Jezus lapzwansquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Racisme an sich is ook niet slecht, het is pas slecht als je blank bent heb ik het idee.
Ik denk ook dat mensen als Quinsy Gario en Sunny Bergman er inderdaad heilig van overtuigd zijn dat ze niet racistisch zijn... ondanks het feit dat ze ras in iedere discussie slepen, of het nou logisch is of niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De meeste racistische Nederlanders zijn er dan ook heilig van overtuigd dat ze geen racistisch botje in hun hele lichaam hebben.
Maar daar sta ik zelf ook niet 100% achter hoor, dat zou ook wat overtrokken en onzinnig zijn. Echter, omdat blanken de meerderheid zijn worden ze eerder van racisme beschuldigd. Zo zijn er nog steeds mensen die Quincy Dario niet racistisch vinden, terwijl zo'n man al kapot werd gemaakt omdat hij 'zwartjes' zei.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schaamte is misschien niet de juiste emotie. Vind het vooral walgelijk en idioot hoe sommige van die Afrikanen te werk gaan.
Het ging mij vooral om jouw klacht over dat enkel blanken racistisch kunnen zijn. Dat is slachtoffer-gelul.
Ik moet vooral lachen om Quincy omdat hij zo'n hopeloos triest figuur is.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar daar sta ik zelf ook niet 100% achter hoor, dat zou ook wat overtrokken en onzinnig zijn. Echter, omdat blanken de meerderheid zijn worden ze eerder van racisme beschuldigd. Zo zijn er nog steeds mensen die Quincy Dario niet racistisch vinden, terwijl zo'n man al kapot werd gemaakt omdat hij 'zwartjes' zei.
Ik ook. Maar goed, dat heb ik bij wel meer figuren. Neemt niet weg dat hij een racist is.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet vooral lachen om Quincy omdat hij zo'n hopeloos triest figuur is.
Ja, dat klopt wel. De beste man is geobsedeerd door ras.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook. Maar goed, dat heb ik bij wel meer figuren. Neemt niet weg dat hij een racist is.
Dat interview met hem is ook zo geniaalquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. De beste man is geobsedeerd door ras.
Kan mij nog dat Tweetje na de ramp met de MH17 herinneren. Man man man, wat een gigantische randmongool en, inderdaad, een racist.
Toch niet DE Braboneger he?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb het gros van mijn negermoppen geleerd van een bruine Surinaamse college (bij een bijbaantje) die zichzelf geen neger vond, want daar was hij te bruin voor
Nopes voor zover ik weet zelfs maar 1 arrestatie..quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
En... zijn er nog relschoppers afgeknald vannacht?
1 arrestatie is wel wat weinig.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nopes voor zover ik weet zelfs maar 1 arrestatie..
Die was met zijn auto op agenten ingereden. Maar voor de rest geloof ik niemand. Wat wel vreemd is eigenlijk..quote:
Bewust niet laten escaleren.quote:
Helaas nietquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:48 schreef Hathor het volgende:
IK heb er eigenlijk helemaal niks van meegekregen, niet van dat sterfgeval en niet van die rellen die erop volgden. Ik merkte pas dat er iets loos was toen ik vlak voor ik naar bed wilde gaan nog even snel op FOK! inlogde.Geen tv kijken...wat een enorme rust en gelukzaligheid is dat soms zeg.
Dat gezeik omtrent Griekenland vind ik wel geniaal om te volgen, maar de rest probeer ik zoveel mogelijk te negeren hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vraag me soms ook af waarom ik het nieuws toch blijf volgen
Neem aan van wel, was bij hart van Nederland dacht ik. Een ander familielid had het ook over dronken en dat hij dan juist nog gezelliger zou zijn. Geen idee of die er bij was. De eerste vrouw bevestigt dronken, wapen verhaal maar deed dat af als drankenmans praat en was toch wel te zien dat het een grapje was.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Kan dit interview nergens vinden. Staat het ook online?
In geen enkel ander interview hoor ik de familie bevestigen dat de man inderdaad naar de politie schreeuwde dat hij een wapen had. Waren zijn er uberhaupt bij eigenlijk?
hij stak zn hand niet in zn broek maar greep in zn kruis ("hij pakte zn zak")quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik voorspelde het gisteren al, het is de schuld van de politie. En zie hier...... Ze zijn zo voorspelbaar
Oh en famillie heeft aangegeven dat het slacbtoffer dronken was en schreeuwde naar de politie dat hij een wapen had, kijk maar en hij stak zijn hand in de broek. Groot evenement, aanslagen van de laatste maanden in het achterhoofd is het niet heel gek dat de politie geen rissico geeft. Als hij dan ook nog eens hevig verzet gebeurd er dit
Oh en voor iedereen die de Bron wilt weten, intevieuw sbs6 met de famillie.
De minderheid kan ook niet racistisch zijn. of, ja, individuen kunnen wel racistische gedachten hebben (dat heeft vrijwel iedereen), maar het heeft weinig tot geen effect op de meerderheid omdat ze daar de macht niet voor hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar daar sta ik zelf ook niet 100% achter hoor, dat zou ook wat overtrokken en onzinnig zijn. Echter, omdat blanken de meerderheid zijn worden ze eerder van racisme beschuldigd. Zo zijn er nog steeds mensen die Quincy Dario niet racistisch vinden, terwijl zo'n man al kapot werd gemaakt omdat hij 'zwartjes' zei.
Wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:41 schreef Casiotone het volgende:
[..]
De minderheid kan ook niet racistisch zijn. of, ja, individuen kunnen wel racistische gedachten hebben (dat heeft vrijwel iedereen), maar het heeft weinig tot geen effect op de meerderheid omdat ze daar de macht niet voor hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |