abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juni 2015 @ 10:09:03 #151
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_153947417
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 09:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk AFA op de eerste rij, hand in hand, provoceren. Opjutten, uitdagen en achteraf janken hoe ze behandeld zijn

[ afbeelding ]

Rennen terwijl de KFC dicht is, een zeldzaamheid

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Was weer een geweldige demo tegen geweld, ^O^ voor de eencellige en AFA
Volgens mij mag geweldloos demonstreren onder bepaalde voorwaarden gewoon. Dus ik weet niet precies wat je probeert te zeggen met jouw post... En waar haal je vandaan dat ze provoceren?

En nee, ik heb het natuurlijk niet over de geweldadige relschoppers. Dat die hard worden aangepakt spreekt voor zich.
Krekker is de bom!
pi_153947446
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De meeste racistische Nederlanders zijn er dan ook heilig van overtuigd dat ze geen racistisch botje in hun hele lichaam hebben.
Alle Nederlanders toch Koos?

Dus ook de gekeurde exemplaren.

Of doel je voor het gemak alleen op de blanke racistische Nederlanders?
pi_153947471
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:11 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Alle Nederlanders toch Koos?
Nope.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153947474
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De meeste racistische Nederlanders zijn er dan ook heilig van overtuigd dat ze geen racistisch botje in hun hele lichaam hebben.
Jij kijkt teveel naar de EO ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153947485
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nope.
Jammer.

Maar ook wel te verwachten.
pi_153947486
Ze hebben Den haag weer lekker op de kaart gezet.
pi_153947494
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:14 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Jammer.

Ben jij blank? Dan wil ik aangifte doen tegen jou wegens racisme.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153947500
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:14 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Jammer.

Jouw eerste zin suggereert dat alle Nederlanders racistisch zijn.

Dat is simpelweg niet waar.
pi_153947521
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jij kijkt teveel naar de EO ;(
Een voormalige Indische buurvrouw (behoorlijk bruin) had het graag over de "zwarte apen" en hoe lui , vies en achterlijk ze wel waren.

Volgens Koos denken alleen bepaalde blanken dat.
pi_153947529
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 09:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk AFA op de eerste rij, hand in hand, provoceren. Opjutten, uitdagen en achteraf janken hoe ze behandeld zijn

[ afbeelding ]

Rennen terwijl de KFC dicht is, een zeldzaamheid

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Was weer een geweldige demo tegen geweld, ^O^ voor de eencellige en AFA
Hoe weet je dat dat AFA is? Ik haal het er niet uit namelijk.
hi-ha-hilarische opmerking over de KFC ook :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_153947530
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jouw eerste zin suggereert dat alle Nederlanders racistisch zijn.

Dat is simpelweg niet waar.
Draai-Koos.
pi_153947537
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:16 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Een voormalige Indische buurvrouw (behoorlijk bruin) had het graag over de "zwarte apen" en hoe lui , vies en achterlijk ze wel waren.

Marokkanen hebben het ook vaak over apen :')
  dinsdag 30 juni 2015 @ 10:17:56 #163
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_153947538
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 08:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik voorspelde het gisteren al, het is de schuld van de politie. En zie hier...... Ze zijn zo voorspelbaar :{

Oh en famillie heeft aangegeven dat het slacbtoffer dronken was en schreeuwde naar de politie dat hij een wapen had, kijk maar en hij stak zijn hand in de broek. Groot evenement, aanslagen van de laatste maanden in het achterhoofd is het niet heel gek dat de politie geen rissico geeft. Als hij dan ook nog eens hevig verzet gebeurd er dit

Oh en voor iedereen die de Bron wilt weten, intevieuw sbs6 met de famillie.
Kan dit interview nergens vinden. Staat het ook online?

In geen enkel ander interview hoor ik de familie bevestigen dat de man inderdaad naar de politie schreeuwde dat hij een wapen had. Waren zijn er uberhaupt bij eigenlijk?
Krekker is de bom!
pi_153947546
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:16 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik heb het gros van mijn negermoppen geleerd van een bruine Surinaamse college (bij een bijbaantje) die zichzelf geen neger vond, want daar was hij te bruin voor _O-
pi_153947563
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb het gros van mijn negermoppen geleerd van een bruine Surinaamse college (bij een bijbaantje) die zichzelf geen neger vond, want daar was hij te bruin voor _O-
Ik bedoel maar.
pi_153947573
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:17 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Draai-Koos.
Nope.

Maar ik merk dat die slachtofferrol je als gegoten zit. Veel succes daarmee.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 10:20:16 #167
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_153947584
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat zo iemand, mits het geen Hindoestaan of Javaan was, zichzelf koste wat het kost niet als neger wil zien, heeft natuurlijk ook te maken met het verleden. En zelfs nu wordt een neger in het algemeen door sommigen nog steeds als 'minder' gezien en personen die daar gevoelig voor zijn, zien zichzelf dan liever maar niet als neger.
Krekker is de bom!
pi_153947594
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:19 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik bedoel maar.
Racisme an sich is ook niet slecht, het is pas slecht als je blank bent heb ik het idee.
pi_153947606
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:20 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dat zo iemand, mits het geen Hindoestaan of Javaan was, zichzelf koste wat het kost niet als neger wil zien, heeft natuurlijk ook te maken met het verleden. En zelfs nu wordt een neger in het algemeen door sommigen nog steeds als 'minder' gezien en personen die daar gevoelig voor zijn, zien zichzelf dan liever maar niet als neger.
Hij was ook geen neger, want hij had werk, at geen bananen, slingerde niet met lianen, gooide niet met zijn eigen poep en hij woonde niet half in de KFC.
pi_153947620
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Racisme an sich is ook niet slecht, het is pas slecht als je blank bent heb ik het idee.
Dat zit vooral tussen je oren.

Wat alle rassen en nationaliteiten in ieder geval met elkaar gemeen hebben, is dat ze allemaal maar wat graag de slachtofferrol omarmen.
pi_153947624
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nope.

Maar ik merk dat die slachtofferrol je als gegoten zit. Veel succes daarmee.
Mij een slachtofferrol gaan toedelen , en dan al helemaal in deze discussie.

Man , man je denk en discussie niveau daalt elke dag weer iets verder.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 10:23:19 #172
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_153947627
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Niet zo in die slachtofferrol duiken steeds.

Er worden hier op FOK! bijvoorbeeld nog steeds meer negergrappen gemaakt dan grappen over blanken. Dat komt waarschijnlijk doordat hier meer blanken zitten dan negers.

Keerzijde v/h verhaal is dat je bij een blanke meerderheid in als resultaat daarvan ook vaker zal krijgen dat de minderheid en een deel v/d meerderheid jou beticht van discriminatie.

Reken maar dan in een zwarte omgeving met een blanke minderheid de minderheid en een deel v/d meerderheid vooral zal spreken over zwart racisme.
Krekker is de bom!
  dinsdag 30 juni 2015 @ 10:24:43 #173
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_153947646
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hij was ook geen neger, want hij had werk, at geen bananen, slingerde niet met lianen, gooide niet met zijn eigen poep en hij woonde niet half in de KFC.
Probeer je met deze sarcastisch bedoelde opmerking en deze overdrijving nu eigenlijk te beweren dat iedereen negers als gelijk ziet?
Krekker is de bom!
pi_153947654
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zit vooral tussen je oren.

Wat alle rassen en nationaliteiten in ieder geval met elkaar gemeen hebben, is dat ze allemaal maar wat graag de slachtofferrol omarmen.
Nah, als je comments leest over hoe de blanke minderheid in sommige Afrikaanse landen wordt behandeld dan is er bij mij toch wel plaats voor plaatsvervangende schaamte hoor.
pi_153947659
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:24 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Probeer je met deze sarcastisch bedoelde opmerking en deze overdrijving nu eigenlijk te beweren dat iedereen negers als gelijk ziet?
Ik wilde letterlijk niks zeggen met die opmerking :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')