Zo streng is die Haagse politie dus niet als je alleen wordt opgepakt als je een agent aanrijdtquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die was met zijn auto op agenten ingereden. Maar voor de rest geloof ik niemand. Wat wel vreemd is eigenlijk..
Maar misschien hebben ze beelden en worden ze alsnog opgepakt.
16 volgens tvwestquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo streng is die Haagse politie dus niet als je alleen wordt opgepakt als je een agent aanrijdt
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:02 schreef Casiotone het volgende:
[..]
16 volgens tvwest
http://www.omroepwest.nl/(...)dood-mitch-henriquez
Hopelijk hebben ze wel genoeg goede beelden en ook van die figuren die journalisten aanvielen.quote:Het merendeel van de 16 aanhoudingen werd verricht voor 'openlijke geweldpleging'. Een deel zit nog vast voor verhoor. De politie zegt videobeelden te hebben gemaakt, 'deze worden allemaal bekeken'. Meer aanhoudingen worden niet uitgesloten.
wtf zou dat mogen wezen dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 03:07 schreef mig72 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen zich gewoon nooit asn de westerse cultuur aanpassen ook al groeien ze op in het Westen.
Deze mensenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)e-heeft-dit-verdiend
Wauw.
De "Nederlandse cultuur" is nogal breed aangezien er grote verschillen zijn tussen noord en zuid Nederland bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je snapt het niet, maar ik snap dat je wil scoren. Prima.
Onzin. Als het enkel om huidskleur zou gaan waarom zie je dat in het gedrag terug?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 03:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niks met huidskleur te maken, maar met achterstandsproblemen bij elkaar in tokkiewijken. In dit hele verhaal komen geen "zwarten" voor. Mitch was blank als je daar op doelde.
Waar hebben we het over, rasdenker. Die vieze witte blanken hebben als bende de halve wereld uitgemoord als we naar de cijfers gaan kijken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
Onzin. Als het enkel om huidskleur zou gaan waarom zie je dat in het gedrag terug?
En zouden de cijfers een vergelijkbaar aantal onder westerse blanken laten zien.
Of wil je juist zeggen dat blanken minder geneigd zijn tot het vormen van bendes of het maken van hun buurt tot een getto?
Ik gok zomaar dat het vooral sociaal-economische omstandigheden zijn die daar doorslaggevend in zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
Onzin. Als het enkel om huidskleur zou gaan waarom zie je dat in het gedrag terug?
En zouden de cijfers een vergelijkbaar aantal onder westerse blanken laten zien.
Of wil je juist zeggen dat blanken minder geneigd zijn tot het vormen van bendes of het maken van hun buurt tot een getto?
Ik gok zomaar dat die sociaal-economische omstandigheden voor een groot gedeelte veroorzaakt worden door de inferieure cultuur waar veel mensen van buitenlandse afkomst nog steeds aan vasthouden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat het vooral sociaal-economische omstandigheden zijn die daar doorslaggevend in zijn.
Goeie duim wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat die sociaal-economische omstandigheden voor een groot gedeelte veroorzaakt worden door de inferieure cultuur waar veel mensen van buitenland nog steeds aan vasthouden.
Dus je wilt zeggen dat afro amerikanen liever op hun reet zitten en uitkering trekken of dat ze eerder een bank beroven om aan geld te komen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat het vooral sociaal-economische omstandigheden zijn die daar doorslaggevend in zijn.
Hier ga ik niet eens meer op in want je degradeer je tot scheldwoorden. Schande want op hrt eerst deed je wel je best.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar hebben we het over, rasdenker. Die vieze witte blanken hebben als bende de halve wereld uitgemoord als we naar de cijfers gaan kijken.
Mooi heb er ook geen zin meer inquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:29 schreef mig72 het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens meer op in want je degradeer je tot scheldwoorden. Schande want op hrt eerst deed je wel je best.
Quoted for too stupidquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat die sociaal-economische omstandigheden voor een groot gedeelte veroorzaakt worden door de inferieure cultuur waar veel mensen van buitenlandse afkomst nog steeds aan vasthouden.
EDIT grove grammervout
quote:
Maar waarom dan? Vinden jullie het niet bijzonder dat zo'n beetje al het ''racisme'' in Nederland zich lijkt te concentreren op groepen mensen die in hun oorspronkelijke land er ook al niks van bakten?quote:
Het punt dat ik maken wilde is dat er geen enkele verklaring voor te vinden is, waarom de zwarte tegenhangers die westers opgegroeid zijn, dubbel en dwars problemen hebben met het westerse leefklimaat.Dan moet je de verschillen ergens anders opzoeken waarbij blijkt dat het niet alleen maar een imaginaire huidskleur is.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom dan? Vinden jullie het niet bijzonder dat zo'n beetje al het ''racisme'' in Nederland zich lijkt te concentreren op groepen mensen die in hun oorspronkelijke land er ook al niks van bakten?
Man man man.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom dan? Vinden jullie het niet bijzonder dat zo'n beetje al het ''racisme'' in Nederland zich lijkt te concentreren op groepen mensen die in hun oorspronkelijke land er ook al niks van bakten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |