abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juni 2015 @ 21:37:49 #1
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153336988
Ik ben vreemdgegaan in mijn vorige relatie en sindsdien is het uit. Hij wilt me nooit meer zien en kan me niet vergeven zegt ie. Ook niet omdat ik over de situatie ben gaan lullen met wederzijdse vrienden.

Inmiddels is dit een jaar geleden en hij kan het nog steeds niet loslaten. Hij grijpt elke mogelijkheid aan om gemeen te doen. Vlak na het vreemdgaan heeft hij me mishandeld in feite.

Ik heb in dat jaar een tijdje een vriendje gehad en toen had hij opeens ook een scharrel. Als ik dan met mijn vriend had ging hij overdreven met haar lopen zoenen en flirten. Nu mijn relatie over is negeert hij haar opeens. Een vriend van haar vroeg grappend of ik niet nog eens een vriendje wilde krijgen, misschien dat ie dan weer interesse in haar kreeg (haha)...

Nu kwam ik hem afgelopen weekend weer tegen op een festival. De zomer is begonnen dus we komen elkaar vaker weer tegen. Op dat festival leek hij blij te zijn dat ik er was, hij merkte me duidelijk op.

Maar vervolgens gaat hij weer overdreven met een meisje lopen kletsen. Ik ga even kijken bij een bandje, en hij ziet mij en hij pakt haar vervolgens keihard op d'r bek voor mijn ogen!

Ik liet me niet gekmaken dus ik ging alsnog lekker vooraan staan kijken. Maar toen ik onaangedaan leek en hij en zijn vrienden dat doorkregen werd hij nog pissiger en toen is hij opeens met zijn vrienden van het festival verdwenen :?

Maar praten wil hij niet. Hij doet alleen de hele tijd klote en als we dan weer een keer ruzie hebben krijgt hij wel weer een spontane stijve.

Iemand die man is en uit kan leggen waar hij mee bezig is?

En ja het raakt me als iemand waar ik van heb gehouden pontificaal voor me aan het zoenen is, maar ik vind het inmiddels prima om het conflict en de relatie achter me te laten. Het is gewoon een klootzak denk ik.
pi_153337098
Je ex is een lul, hij zal wel wraak willen nemen omdat je vreemd bent gegaan.
Wat dat betreft was het een prima match eigenlijk.
  zondag 7 juni 2015 @ 21:40:50 #3
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_153337130
Ik snap even niet waarom jij ene neuk geeft?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  zondag 7 juni 2015 @ 21:40:50 #4
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_153337131
Gewoon negeren en zo te horen ben jij ook niet de leukste thuis.

Klaar.

Doe moeilijk. Geen wonder dat er 36.000 scheidingen per jaar zijn. :').
pi_153337195
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
Ik ben vreemdgegaan in mijn vorige relatie en sindsdien is het uit. Hij wilt me nooit meer zien en kan me niet vergeven zegt ie. Ook niet omdat ik over de situatie ben gaan lullen met wederzijdse vrienden.

Inmiddels is dit een jaar geleden en hij kan het nog steeds niet loslaten. Hij grijpt elke mogelijkheid aan om gemeen te doen. Vlak na het vreemdgaan heeft hij me mishandeld in feite.

Ik heb in dat jaar een tijdje een vriendje gehad en toen had hij opeens ook een scharrel. Als ik dan met mijn vriend had ging hij overdreven met haar lopen zoenen en flirten. Nu mijn relatie over is negeert hij haar opeens. Een vriend van haar vroeg grappend of ik niet nog eens een vriendje wilde krijgen, misschien dat ie dan weer interesse in haar kreeg (haha)...

Nu kwam ik hem afgelopen weekend weer tegen op een festival. De zomer is begonnen dus we komen elkaar vaker weer tegen. Op dat festival leek hij blij te zijn dat ik er was, hij merkte me duidelijk op.

Maar vervolgens gaat hij weer overdreven met een meisje lopen kletsen. Ik ga even kijken bij een bandje, en hij ziet mij en hij pakt haar vervolgens keihard op d'r bek voor mijn ogen!

Ik liet me niet gekmaken dus ik ging alsnog lekker vooraan staan kijken. Maar toen ik onaangedaan leek en hij en zijn vrienden dat doorkregen werd hij nog pissiger en toen is hij opeens met zijn vrienden van het festival verdwenen :?

Maar praten wil hij niet. Hij doet alleen de hele tijd klote en als we dan weer een keer ruzie hebben krijgt hij wel weer een spontane stijve.

En ja het raakt me als iemand waar ik van heb gehouden pontificaal voor me aan het zoenen is, maar ik vind het inmiddels prima om het conflict en de relatie achter me te laten. Het is gewoon een klootzak denk ik.
Het raakt je dat hij met een ander zoent maar vreemdgaan is ok? Oh wacht, jij mag dat.
  zondag 7 juni 2015 @ 21:44:33 #6
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153337279
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:42 schreef loni55 het volgende:

[..]

Het raakt je dat hij met een ander zoent maar vreemdgaan is ok? Oh wacht, jij mag dat.
Nee dat mag ik niet en daar heb ik enorme spijt van. Ook meerdere malen duidelijk geprobeerd te maken maar hij wilt niet luisteren.

Tja dan is het klaar, hoe veel ik ook van hem houd. Dan houdt het op.

Beetje jammer alleen dat hij de behoefte voelt om me te blijven terroriseren.
pi_153337308
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:44 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nee dat mag ik niet en daar heb ik enorme spijt van. Ook meerdere malen duidelijk geprobeerd te maken maar hij wilt niet luisteren.

Hij zoent met anderen, dus terroriseert hij jou. Duidelijk :) Ik snap het. :)
  zondag 7 juni 2015 @ 21:46:20 #8
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153337343
quote:
9s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:45 schreef artelligence het volgende:

[..]

Hij zoent met anderen, dus terroriseert hij jou. Duidelijk :) Ik snap het. :)
Hij heeft me onlangs ook weer betast op een vervelende manier. Maar daarna gewoon weglopen. Alsof ik een hoer ben die moet luisteren.
pi_153337361
quote:

[..]

Lol, terroriseren? Hoe oud zijn jullie?

En waar maak je je druk om? Je bent zelf een kutwijf.. dat als eerst. Maar als hij niet wil praten en zn mond verder houdt heb je er toch geen last van? Compleet negeren die onzin.
Lambo of Rekt
  zondag 7 juni 2015 @ 21:47:45 #10
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153337386
quote:
3s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lol, terroriseren? Hoe oud zijn jullie?

En waar maak je je druk om? Je bent zelf een kutwijf.. dat als eerst. Maar als hij niet wil praten en zn mond verder houdt heb je er toch geen last van? Compleet negeren die onzin.
Hij en zijn vrienden hebben wel de halve stad tegen me opgezet. Slaat mijn sigaret uit mijn hand etc.
pi_153337417
quote:

[..]

Door een ander te zoenen terroriseert hij je? Hoe zou het toch voor hem zijn geweest toen hij erachterkwam dat jij, vast meer hebt gedaan dan zoenen met een ander.
pi_153337445
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:46 schreef Mishu het volgende:

[..]

Hij heeft me onlangs ook weer betast op een vervelende manier. Maar daarna gewoon weglopen. Alsof ik een hoer ben die moet luisteren.
Just another teenage heartache. ;(
pi_153337476
jeetje zeg
pi_153337483
Ik snap gewoon echt niet waar je je druk om maakt, in feite laat je je terroriseren (zoals jij het noemt)

Tevens begrijp ik niet hoe je hem steeds weer tegen komt, woon je in zo'n klein dorp? Je kunt hem toch wel redelijk makkelijk ontlopen lijkt me. :@
٩๏̯͡๏)۶
pi_153337500
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:47 schreef Mishu het volgende:

[..]

Hij en zijn vrienden hebben wel de halve stad tegen me opgezet. Slaat mijn sigaret uit mijn hand etc.
Egokwestie.. hij's duidelijk nog geraakt van je vreemdgaan, dus ergens heb je t verdiend. Maargoed, het slijt vanzelf bij hem wel. Je moet alleen nog ff geduld hebben.
Lambo of Rekt
  zondag 7 juni 2015 @ 21:52:19 #16
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_153337535
Jij hebt niks te willen eigenlijk.
Dat je zelfs maar het lef hebt om hierover te zeuren _O-
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_153337562
quote:

[..]

stad? Tokkieville I persume
pi_153337577
quote:

[..]

Hij probeert je van het roken af te houden. Hij is begaan met je gezondheid. Wel lief.
pi_153337930
Vreemdgaan en het raar vinden dat je ex een grafhekel aan je heeft... Tja... Persoonlijk zou ik zeggen dat de beste jongen zijn tijd wel beter kan besteden dan zich hier druk om blijven maken, maar dat Is zijn keus...
Ja doei.
  zondag 7 juni 2015 @ 22:06:19 #20
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153338014
Ik heb zoiets van waarom gaat hij hier inderdaad zijn tijd (een heel jaar) hieraan besteden. Ik wil misschien ook gewoon verder...
pi_153338058
Jij hebt op zich niet zoveel te willen, imho. Het zou beter voor HEM zijn te kappen, vreemdgangers mogen van mij wel een tijdje lijden.
Ja doei.
pi_153338208
Echt heel raar inderdaad, dat als je vreemd gaat de ander opeens zo'n hekel aan je krijgt. Dat is toch niet eerlijk?
  zondag 7 juni 2015 @ 22:16:00 #23
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153338337
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:12 schreef Deckard het volgende:
Echt heel raar inderdaad, dat als je vreemd gaat de ander opeens zo'n hekel aan je krijgt. Dat is toch niet eerlijk?
Ik weet niet hoor, maar sommige (volwassen) stellen zijn in staat om dat uit te praten.
  zondag 7 juni 2015 @ 22:16:37 #24
365231 Fera
Fire & Blood
pi_153338364
Als hij je echt aangerand heeft (tsja, wat vind jij aanranden?) is dat natuurlijk not done. Verder zeg je dingen als: "als we weer eens ruzie hebben". Leg dat even uit. Is er nog zoveel contact tussen jullie? Hij wilde jou toch nooit meer zien?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_153338377
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:16 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar sommige (volwassen) stellen zijn in staat om dat uit te praten.
Je bedoelt, je was volwassen genoeg om het eerst uit te maken en dan pas iets met een ander te beginnen.
  zondag 7 juni 2015 @ 22:17:26 #26
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_153338401
quote:

[..]

Wat valt er uit te praten? Je hebt je als een kut gedragen tegenover iemand waar je zogenaamd van houdt.. Dan mag je ook best de consequenties dragen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator zondag 7 juni 2015 @ 22:19:10 #27
441859 crew  Lenny77
pi_153338469
Pfff... Ja zij moet nu een leven lang boeten omdat ze een keer is vreemd gegaan,boehoehoe .. Aan de verhalen te horen is het vriendje ook geen schatje.
Ik hoop dat jullie heel jong zijn en dat hij in zijn fragiele puberale egootje geraakt is.
Indien niet.. Tijd om volwassen te worden.
Trouwens wat zijn jullie hier allemaal vreselijk ouderwets zeg... En dat voor zo een jonge mensen. Niemand is je bezit en niemand verdient het om gestraft te worden omdat ze een keer vreemd gaan. Dat je de relatie beëindigd, tot daar aan toe. Maar straffen? En zinnen zoals jij hebt niets meer te willen.
Schei toch uit..
De mens is NIET monogaam.
Ik ben al wat ouder en dacht dat de jeugd veel opener en veel meer ontwikkelt zou zijn dan mijn generatie maar het is precies alleen nog maar erger en nog meer bekrompen geworden.
Leef en laat leven.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_153338637
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
Pfff... Ja zij moet nu een leven lang boeten omdat ze een keer is vreemd gegaan,boehoehoe .. Aan de verhalen te horen is het vriendje ook geen schatje.
Ik hoop dat jullie heel jong zijn en dat hij in zijn fragiele puberale egootje geraakt is.
Trouwens wat zijn jullie hier allemaal vreselijk ouderwets zeg... En dat voor zo een jonge mensen. Niemand is je bezit en niemand verdient het om gestraft te worden omdat ze een keer vreemd gaan. Dat je de relatie beëindigd, tot daar aan toe. Maar straffen? En zinnen zoals jij hebt niets meer te willen.
Schei toch uit..
Ik ben al wat ouder en dacht dat de jeugd veel opener en veel meer ontwikkelt zou zijn dan mijn generatie maar het is precies alleen nog maar erger en nog meer bekrompen geworden.
Leef en laat leven.
Neem er nog een ouwe.
pi_153338685
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
Schei toch uit..
Leef en laat leven.
Je hebt gelijk! Vreemdgaan vergoelijken is de juiste manier. Want de mens is immers niet monogaam. De mens heeft wel een bewustzijn en kent doorgaans normen en waarden. Maar dat doet er niet toe.

Eindelijk iemand die de absolute waarheid zegt. Dankje Lenny _O_
  zondag 7 juni 2015 @ 22:26:22 #30
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153338761
Het is niet goed, maar het kan gebeuren. En er kunnen omstandigheden zijn.

Je kan iemand niet simpelweg gaan gijzelen uit een soort sadisme.
pi_153338832
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:26 schreef Mishu het volgende:

Iemand vanuit een onverwachte hoek neersteken en een gapende wond achterlaten uit sadisme mag natuurlijk wel.

Het is in ieder geval duidelijk dat het zeker weer niet aan jou ligt. Dat zou natuurlijk nooit kunnen.
  zondag 7 juni 2015 @ 22:28:39 #32
436335 pinman
Ik haat Transformers
  Moderator zondag 7 juni 2015 @ 22:31:08 #33
441859 crew  Lenny77
pi_153338956
Er zijn gewoon details hier die we niet weten. Voor hetzelfde geld zijn het twee 15 jarigen die al een jaar ruzie hebben gehad omdat ze niets van elkaar kunnen verdragen. En is het vreemdgaan zoenen geweest.
Op die leeftijd moet je je niet bezig houden met grote vaste relaties.
Als je daarentegen in een volwassen relatie stapt met iemand die trouw belangrijk vind dan vind ik ook dat je dat moet respecteren of er niet in stappen.
Maar nogmaals.. Wat als jullie al 15 jaar samen zijn en er is sleur en je komt iemand tegen en in een vlaag van verstandsverlies ga je vreemd. Ik vind niet dat je dan 15 jaar weg mag gooien voor een misstap van 1 uurtje.
Hier in dit verhaal en de antwoorden vind ik vooral het afstraffende stuitend.
We kennen het verhaal niet.
Vriendje kan net zo goed een hork zijn met losse handjes ofzo.
  zondag 7 juni 2015 @ 22:32:33 #34
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_153338996
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:31 schreef Lenny77 het volgende:
Er zijn gewoon details hier die we niet weten. Voor hetzelfde geld zijn het twee 15 jarigen die al een jaar ruzie hebben gehad omdat ze niets van elkaar kunnen verdragen. En is het vreemdgaan zoenen geweest.
Op die leeftijd moet je je niet bezig houden met grote vaste relaties.
Als je daarentegen in een volwassen relatie stapt met iemand die trouw belangrijk vind dan vind ik ook dat je dat moet respecteren of er niet in stappen.
Maar nogmaals.. Wat als jullie al 15 jaar samen zijn en er is sleur en je komt iemand tegen en in een vlaag van verstandsverlies ga je vreemd. Ik vind niet dat je dan 15 jaar weg mag gooien voor een misstap van 1 uurtje.
Hier in dit verhaal en de antwoorden vind ik vooral het afstraffende stuitend.
We kennen het verhaal niet.
Nee, het mens is rond de dertig en gezien haar pohi een complete idioot.
  zondag 7 juni 2015 @ 22:35:22 #35
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153339079
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:28 schreef pinman het volgende:
Maak hem dan ook jaloers.
Ik word een beetje moe van de spelletjes. En het zou het alleen maar erger maken denk ik.

Sowieso gaat hij al heel creepy van een afstandje lopen staren als ik vriendschappelijk een wat oudere man omhels.
  zondag 7 juni 2015 @ 22:36:16 #36
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153339112
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:32 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Nee, het mens is rond de dertig en gezien haar pohi een complete idioot.
26 en forum is niet echt. Ik ben in het echt gewoon een sociaal iemand die geeft om mensen.
pi_153339117
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:35 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van de spelletjes. En het zou het alleen maar erger maken denk ik.

Sowieso gaat hij al heel creepy van een afstandje lopen staren als ik vriendschappelijk een wat oudere man omhels.
pi_153339139
quote:

[..]

:D
Eerst vreemdgaan en dan nog raar opkijken ook. What goes around..
  zondag 7 juni 2015 @ 22:38:44 #39
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153339192
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:36 schreef artelligence het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo ongeveer ja.
pi_153339278
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:38 schreef Mishu het volgende:

[..]

Zo ongeveer ja.
Wel toevallig dan dat je ex er elke keer bij is wanneer jij vriendschappelijk oude mannen omhelst.
  Moderator zondag 7 juni 2015 @ 22:41:04 #41
441859 crew  Lenny77
pi_153339279
26??? En de vriend??
  zondag 7 juni 2015 @ 22:43:01 #42
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153339363
quote:
2s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:41 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Wel toevallig dan dat je ex er elke keer bij is wanneer jij vriendschappelijk oude mannen omhelst.
Hij kwam net aanlopen om de hoek toen ik in gesprek was met iemand :')
  zondag 7 juni 2015 @ 22:43:36 #43
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153339391
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
26??? En de vriend??
28. Ex dus...
  Moderator zondag 7 juni 2015 @ 22:46:52 #44
441859 crew  Lenny77
pi_153339503
Wat is dit dan voor kinderachtig gedrag...
Jij niemand omhelzen als vuurspuwende exje in de buurt is uit respect en liefst gewoon de plaatsen vermijden waar hij ook is en voor hem is het hoog tijd om een beetje karakter te krijgen en gewoon verder te gaan met zijn leven...
Wat een gedoe...
pi_153339663
quote:
Gijzelen, terroriseren, betast worden, tegen de grond werken, geslagen worden..

Heeft TS al eens aangifte overwogen?
pi_153339836
quote:

[..]

Serieus? Want het klinkt hier alsof jij het hem kwalijk neemt dat hij nog steeds boos op je is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_153339963
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:51 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Heel concreet TS, wat heeft hij dan precies gedaan? Want dingen als hierboven mogen natuurlijk niet en dan zou ik ook verdere stappen overwegen.
  zondag 7 juni 2015 @ 23:02:24 #48
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153340026
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:51 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Reeds melding gedaan, vervolging is niet mogelijk wegens gebrek aan bewijs.
pi_153340256
quote:

[..]

Dus ondanks alles maakt hij zich nog wel steeds zorgen om je gezondheid.
pi_153340439
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:36 schreef Mishu het volgende:

[..]

26 en forum is niet echt. Ik ben in het echt gewoon een sociaal iemand die geeft om mensen.
Heb je een stoornis dan? Ik vind dit vrij abnormaal gedrag voor een 26 jarige of je bent een asociaal type?
pi_153340486
Ok, ik ben ook ooit eens vreemdgegaan. Gezoend met een ander, na 2 dagen opgebiecht. Zij enorm boos, relatie beëindigd (wel eerst nog break-up seks gehad waarbij ze niet gezoend wilde worden, was super-raar, maargoed).

Nu zitten we op dezelfde studie, en komen we elkaar nogal regelmatig tegen. De eerste paar maanden op haar verzoek nog een enkele keer gepraat, wat er op neer kwam dat zij haar woede kwijt kon en ik me daarna nog slechter voelde. Daar deed ik dan maar aan mee, want tsja, het was immers mijn schuld en als zij zich daardoor wat beter voelde ... Mee opgehouden toen ze eisen begon te stellen (bv dat ik niet naar dingen ging waar zij ook was). Een kleine 2 jaar later lijkt ze nog steeds erg boos. Mij negeert ze volkomen (echt recht door me heen kijken en zulks) om dan mijn vrienden (die zij niet eens echt goed kent) enorm hartelijk te begroeten en overdreven vriendelijk te doen.

Het eerste (half) jaar na mijn vreemdgaan heb ik me (terecht natuurlijk) enorm schuldig gevoeld. Voornamelijk geworsteld met het vraagstuk of ik iets verschrikkelijks stoms en gemeens gedaan had, zoals elk mens wel eens iets fout doet, of dat ik daadwerkelijk inherent slecht (of eerder egocentrisch) was, zoals zij me naar anderen afschilderde (of zoals op fok, "eens een vreemdganger, altijd ..."). Uiteindelijk wel verwerkt, stukje zelf-reflectie toegepast, er hopelijk van geleerd en zulks. Ik heb het mezelf iig vergeven (al zal ik het nooit vergeten, alleen al om eenzelfde soort egoïstisch gedrag waarbij ik niet genoeg aan de gevoelens van mijn partner denk, te voorkomen) maar zij mij niet.

En dat is haar goed recht. Ik vind het vervelend voor haar dat ze er nog zo mee zit, en denk dat het veel beter voor haar zou zijn als ze het ook beter kon verwerken. Maar het is niet aan mij om een mening te hebben over haar boosheid, het bestaan daarvan is immers mijn schuld. Dus nu geef ik haar en haar gedrag geen enkele aandacht meer. Lijkt me het beste voor haar en voor mij.
pi_153340534
Dus mijn tip aan TS: Niet meer op zijn gedrag ingaan.

Hij is nog niet over je heen (of wellicht wel helemaal klaar met jou als persoon, maar weet niet wat hij met het overblijfsel van zijn eigen liefde aan moet) maar dat lijkt voor TS ook op te gaan.
pi_153340781
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 23:16 schreef probeer het volgende:
Ok, ik ben ook ooit eens vreemdgegaan. Gezoend met een ander, na 2 dagen opgebiecht. Zij enorm boos, relatie beëindigd (wel eerst nog break-up seks gehad waarbij ze niet gezoend wilde worden, was super-raar, maargoed).

Nu zitten we op dezelfde studie, en komen we elkaar nogal regelmatig tegen. De eerste paar maanden op haar verzoek nog een enkele keer gepraat, wat er op neer kwam dat zij haar woede kwijt kon en ik me daarna nog slechter voelde. Daar deed ik dan maar aan mee, want tsja, het was immers mijn schuld en als zij zich daardoor wat beter voelde ... Mee opgehouden toen ze eisen begon te stellen (bv dat ik niet naar dingen ging waar zij ook was). Een kleine 2 jaar later lijkt ze nog steeds erg boos. Mij negeert ze volkomen (echt recht door me heen kijken en zulks) om dan mijn vrienden (die zij niet eens echt goed kent) enorm hartelijk te begroeten en overdreven vriendelijk te doen.

Het eerste (half) jaar na mijn vreemdgaan heb ik me (terecht natuurlijk) enorm schuldig gevoeld. Voornamelijk geworsteld met het vraagstuk of ik iets verschrikkelijks stoms en gemeens gedaan had, zoals elk mens wel eens iets fout doet, of dat ik daadwerkelijk inherent slecht (of eerder egocentrisch) was, zoals zij me naar anderen afschilderde (of zoals op fok, "eens een vreemdganger, altijd ..."). Uiteindelijk wel verwerkt, stukje zelf-reflectie toegepast, er hopelijk van geleerd en zulks. Ik heb het mezelf iig vergeven (al zal ik het nooit vergeten, alleen al om eenzelfde soort egoïstisch gedrag waarbij ik niet genoeg aan de gevoelens van mijn partner denk, te voorkomen) maar zij mij niet.

En dat is haar goed recht. Ik vind het vervelend voor haar dat ze er nog zo mee zit, en denk dat het veel beter voor haar zou zijn als ze het ook beter kon verwerken. Maar het is niet aan mij om een mening te hebben over haar boosheid, het bestaan daarvan is immers mijn schuld. Dus nu geef ik haar en haar gedrag geen enkele aandacht meer. Lijkt me het beste voor haar en voor mij.
Goeie reactie men ^O^
Lambo of Rekt
pi_153343658
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
Jij hebt op zich niet zoveel te willen, imho. Het zou beter voor HEM zijn te kappen, vreemdgangers mogen van mij wel een tijdje lijden.
Wat een bullshit :')

Dus als je ex is vreemdgegaan mag je die persoon constant lastig vallen? Okee!
pi_153343814
Het moet toch niet heel moeilijk zijn hem gewoon te vermijden?
pi_153344869
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij hebt niks te willen eigenlijk.
Dat je zelfs maar het lef hebt om hierover te zeuren _O-
idd, het is gewoon normaal om iemand te betasten, mishandelen en dat soort shit als n relatie eenmaal over is :{w
compact en kleverig.
pi_153344893
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:57 schreef probeer het volgende:

[..]

Serieus? Want het klinkt hier alsof jij het hem kwalijk neemt dat hij nog steeds boos op je is.
dat ze hem kwalijk neemt dat hij boos is, lees ik nergens hoor :?
Ze neemt hem kwalijk dat hij er zo debiel mee omgaat.
al is dat zoenen met anderen wmb gewoon onschuldig.
compact en kleverig.
pi_153345538
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:46 schreef Mishu het volgende:

[..]

Jij bent vreemd gegaan en dus heb je hem zwaar gekwetst. Het is allemaal jouw schuld.
Corporate translator
  maandag 8 juni 2015 @ 09:12:04 #59
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_153345674
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:31 schreef Lenny77 het volgende:
Er zijn gewoon details hier die we niet weten.
Ongetwijfeld.
quote:
Voor hetzelfde geld zijn het twee 15 jarigen die al een jaar ruzie hebben gehad omdat ze niets van elkaar kunnen verdragen. En is het vreemdgaan zoenen geweest.
Ja of het vreemdgaan gebeurde in het bed van de partner van madame met zijn beste vriend. Kan ook zomaar een detail zijn dat we niet kennen. Nog een stuk waarschijnlijker dat zo'n detail wordt achtergehouden ook.

Maar laten we het gewoon bij de bekende feiten houden. Iemand is vreemdgegaan en vind nu dat ze het recht heeft normaal behandeld te worden. Dat heeft ze niet (niemand overigens, mensen kunnen nou eenmaal kut doen als ze willen). Zou verder ook geen donder uit moeten maken, het is immers je ex dus je hebt er weinig meer mee van doen lijkt me.
pi_153346203
quote:

quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 23:18 schreef probeer het volgende:
Dus mijn tip aan TS: Niet meer op zijn gedrag ingaan.

Hij is nog niet over je heen (of wellicht wel helemaal klaar met jou als persoon, maar weet niet wat hij met het overblijfsel van zijn eigen liefde aan moet) maar dat lijkt voor TS ook op te gaan.
Beste reactie in dit topic ^O^, denk dat TS hier nog het meeste mee kan
  maandag 8 juni 2015 @ 09:50:14 #61
440396 kweetutniet
Of juist wel !
pi_153346216
Terroriseren ? Je schrijft in de OP toch dat hij met zijn hele vriendengroep voortijdig het festival verlaat ?
Waarom ben je eigenlijk vreemd gegaan ? Om de spanning ? De Kick ? Het moment ?
pi_153346227
quote:

[..]

Misschien had jij eerst moeten praten vóórdat je vreemdging. Je gaat niet vreemd als alles goed zit lijkt mij.
pi_153346411
Ik vermoed dat je heel veel zaken anders geinterpreteerd hebt dan ze zijn. O.a. ook het vroegtijdig weggaan bij het festival lol
Fylax is op televisie geweest
  maandag 8 juni 2015 @ 12:56:45 #64
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153350475
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 10:01 schreef jodelahity het volgende:
Ik vermoed dat je heel veel zaken anders geinterpreteerd hebt dan ze zijn. O.a. ook het vroegtijdig weggaan bij het festival lol
Misschien. Misschien ook niet ;)

Punt is dat hij als enige van zijn vriendengroep extreem opvallend midden in een groep mensen een onbekende chick gaat zoenen exact op het moment dat hij mij ziet, terwijl zijn vrienden zodra ze dat zien hoofdschuddend lachen van oh god laat je niet zo kennen. Wel toevallig dat juist hij de enige op dat festival is die gelijk met iemand begint te zoenen zodra ik gezien wordt.
pi_153350511
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:56 schreef Mishu het volgende:

[..]

Punt is dat hij als enige van zijn vriendengroep extreem opvallend midden in een groep mensen een onbekende chick gaat zoenen, terwijl zijn vrienden zodra ze dat zien hoofdschuddend lachen van oh god verlaag je niet zo zelf.
Ja en dat hoofdschuddende stukje doen ze of alsof of om jou minder ongemakkelijk te laten voelen. Hij heeft plezier eraan. En ja misschien gingen ze weg of niet weg om jou, maar het lijkt mijzelf sterk dat een vriendengroep weggaat omdat iemand weg wil die ervoor nog een meid op de bek heeft gepakt om wraak te nemen niet waar xd

Ik denk serieus dat je er meer van maakt ten gunste van jezelf dan het is. En dat maakt niet uit, ik mag jou best wel want je zegt in ieder geval wel eerlijk hoe jij iets ziet (en dat is alsnog normaler dan van veel mensen hier, bedoel waar praten we over, een jongen die wat wraak neemt lol). Maar maak het ook niet extremer dan het is en zorg er gewoon voor dat jijzelf het goed hebt... een nieuwe vriend waar je blij mee bent en niet de drang hebt om bij vreemd te gaan (geen oordeel dus ben zelf ook wel een keertje vreemd gegaan)
pi_153352709
Er zit niets anders op dan accepteren dat je ex nog steeds boos op je is en je het verder maar moet negeren.
  maandag 8 juni 2015 @ 14:15:18 #67
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_153352757
Ik heb best wel wat exen, zie er geen een ooit. Is je ex je neef ofzo? :')
Thinking about thinking of you.
pi_153352830
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 14:13 schreef Inalegranza het volgende:
Er zit niets anders op dan accepteren dat je ex nog steeds boos op je is en je het verder maar moet negeren.
Ja er is geen mogelijkheid dat hij plezier heeft en als die domme trut in de buurt is hij het haar extra inwrijft voor de lol. xd
  maandag 8 juni 2015 @ 14:18:31 #69
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153352854
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:40 schreef 10minuteman het volgende:
Gewoon negeren en zo te horen ben jij ook niet de leukste thuis.

Klaar.

Meer valt er niet te zeggen. ^O^
  maandag 8 juni 2015 @ 14:22:53 #70
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153352947
quote:

[..]

Punt is dat hij als enige van zijn vriendengroep extreem opvallend midden in een groep mensen een onbekende chick gaat zoenen exact op het moment dat hij mij ziet, terwijl zijn vrienden zodra ze dat zien hoofdschuddend lachen van oh god laat je niet zo kennen. Wel toevallig dat juist hij de enige op dat festival is die gelijk met iemand begint te zoenen zodra ik gezien wordt.
Als dit alles is... Daar lach je toch gewoon om? Of ben je dat nog niet ontstegen?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 8 juni 2015 @ 16:31:27 #71
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153355999
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 14:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als dit alles is... Daar lach je toch gewoon om? Of ben je dat nog niet ontstegen?
Ja op het moment zelf er om gelachen. Maar stiekem vond ik het natuurlijk niet leuk.

En nog niet eigenlijk :{
  maandag 8 juni 2015 @ 16:34:35 #72
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153356074
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 14:17 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ja er is geen mogelijkheid dat hij plezier heeft en als die domme trut in de buurt is hij het haar extra inwrijft voor de lol. xd
Nou toen hij doorhad dat ik er gewoon relaxed onaangeslagen bij ging staan ging hij opeens weg emotioneel. En dat meisje zag dat. Dus die had zoiets van toedeledokie ik ga lekker naar huis. En toen was hij dus weer alleen.

En toen kwam hij me weer tegen met dat die chick hem dus ook was gepeerd (je laat je namelijk liever niet gebruiken voor kinderachtige spelletjes) en toen zag hij mij, liep weer emo en gefrustreerd weg en toen kwam een vriend de andere vrienden halen, omdat ze gingen.
pi_153356444
quote:

Hij doet alleen de hele tijd klote en als we dan weer een keer ruzie hebben krijgt hij wel weer een spontane stijve.

Dafuq did I just read? :'(
  maandag 8 juni 2015 @ 16:48:45 #74
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153356451
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:48 schreef xSparks het volgende:

[..]

Hij krijgt een erectie van praten ja.
pi_153356460
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:48 schreef Mishu het volgende:

[..]

Hij krijgt een erectie van praten ja.
Dat moet interessant zijn.... :o
  maandag 8 juni 2015 @ 17:01:55 #76
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153356770
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:49 schreef xSparks het volgende:

[..]

Dat moet interessant zijn.... :o
Ja, ik vind het ook erg opmerkelijk. En het is behoorlijk onhandig want het is uiteraard nogal gênant dus echt goed praten lukt dan niet echt. Dan is het meer van: ok nou doeg he.
  maandag 8 juni 2015 @ 17:11:09 #77
328189 ArnieAlberts
Pia Blanco moet weg bij GTST
pi_153356957
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:06 schreef Mishu het volgende:
Ik heb zoiets van waarom gaat hij hier inderdaad zijn tijd (een heel jaar) hieraan besteden. Ik wil misschien ook gewoon verder...
Dus open je er een topic over op FOK!. Goeie logica.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 8 juni 2015 @ 17:16:07 #78
328189 ArnieAlberts
pi_153357078
Ik ga even een paar dingetjes uit de OP quoten, ookal is de OP quoten not done:

quote:
Vlak na het vreemdgaan heeft hij me mishandeld in feite.
Subtiel zonder details je ex onderuit proberen te halen, bravo.

quote:
Ik liet me niet gekmaken dus ik ging alsnog lekker vooraan staan kijken.
Je liet je wel gekmaken, anders schreef je het nu niet op.

quote:
Je wil aandacht dus zie je dingen in acties die helemaal niet op jou bedoeld zijn. En als hij ze weldegelijk zo op jou bedoelt, dan heeft hij daar nog het volste recht op (na een jaar zelfs nog? Sure, why the hell not, hij gaat tenminste pas lopen bekken met iemand NADAT HET UIT IS! ^^).

quote:
Het is gewoon een klootzak denk ik.
Fijn voor je dan is dat ook weer duidelijk, jij je portie aandacht ook weer gehad, slotje.

Tip van Arnie: blijf in godsnaam gewoon bij elkaar uit de buurt. Jij hebt ook hersens (waarschijnlijk, ik twijfel want je bent wel zo'n doos om vreemd te gaan en niet eerlijk te spelen) en hopelijk voor jou ook benen dus ontloop hem lekker of zeg hem dat 'ie moet oprotten als 'ie in je buurt is. Maar ondertussen wel laten zoenen weer :')

Van die mensen die vreemdgaan en dan het raarvinden dat ex-vrienden dat kut vinden :') Enige wat die dude beter had kunnen doen was je meteen echt volledig uit je leven wissen, maar als ik het zo hoor lijkt het meer één grote vriendenkliek te zijn waardoor dat lastig wordt. En hee, als jij dan toch al openlijk met juist díe vrienden over de situatie gaat keuvelen maak je het er zelf misselijkmakend moeilijker op. ;)
  maandag 8 juni 2015 @ 17:49:11 #79
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153357764
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 17:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga even een paar dingetjes uit de OP quoten, ookal is de OP quoten not done:

[..]

Subtiel zonder details je ex onderuit proberen te halen, bravo.

[..]

Je liet je wel gekmaken, anders schreef je het nu niet op.

[..]

Je wil aandacht dus zie je dingen in acties die helemaal niet op jou bedoeld zijn. En als hij ze weldegelijk zo op jou bedoelt, dan heeft hij daar nog het volste recht op (na een jaar zelfs nog? Sure, why the hell not, hij gaat tenminste pas lopen bekken met iemand NADAT HET UIT IS! ^^).

[..]

Fijn voor je dan is dat ook weer duidelijk, jij je portie aandacht ook weer gehad, slotje.

Tip van Arnie: blijf in godsnaam gewoon bij elkaar uit de buurt. Jij hebt ook hersens (waarschijnlijk, ik twijfel want je bent wel zo'n doos om vreemd te gaan en niet eerlijk te spelen) en hopelijk voor jou ook benen dus ontloop hem lekker of zeg hem dat 'ie moet oprotten als 'ie in je buurt is. Maar ondertussen wel laten zoenen weer :')

Van die mensen die vreemdgaan en dan het raarvinden dat ex-vrienden dat kut vinden :') Enige wat die dude beter had kunnen doen was je meteen echt volledig uit je leven wissen, maar als ik het zo hoor lijkt het meer één grote vriendenkliek te zijn waardoor dat lastig wordt. En hee, als jij dan toch al openlijk met juist díe vrienden over de situatie gaat keuvelen maak je het er zelf misselijkmakend moeilijker op. ;)
We zitten sowieso in hetzelfde wereldje dus hij moet maar een manier vinden om er mee om te gaan. Want ik ga niet bij dingen wegblijven puur omdat hij zijn emoties niet kan handelen.

Na een jaar vind ik sowieso dat ik mag gaan en staan waar ik wil. Dat wou ik eigenlijk al vanaf dat het gebeurd is, gewoon verder op welke manier dan ook.
  maandag 8 juni 2015 @ 17:51:19 #80
328189 ArnieAlberts
pi_153357812
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 17:49 schreef Mishu het volgende:

[..]

We zitten sowieso in hetzelfde wereldje dus hij moet maar een manier vinden om er mee om te gaan.
Of jij moet een manier vinden om met hem om te gaan. Dit is namelijk wel héél erg je eigen straatje schoonvegen.

Succes ermee.
pi_153357981
quote:

[..]

We zitten sowieso in hetzelfde wereldje dus hij moet maar een manier vinden om er mee om te gaan. Want ik ga niet bij dingen wegblijven puur omdat hij zijn emoties niet kan handelen.

Na een jaar vind ik sowieso dat ik mag gaan en staan waar ik wil. Dat wou ik eigenlijk al vanaf dat het gebeurd is, gewoon verder op welke manier dan ook.
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:31 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja op het moment zelf er om gelachen. Maar stiekem vond ik het natuurlijk niet leuk.

En nog niet eigenlijk :{
Jij bent degene die ermee om moet leren gaan. Jij kunt alleen zeker zijn van jou gedachten, niet van die van hem. Je vult vanalles voor hem in, wat misschien helemaal niet zo hoeft te zijn.
Jij hebt ook alleen invloed op je eigen gedrag. Dat van hem kan en hoef jij niet te veranderen. Je kan hem er hoogstens op aanspreken wat het met jou doet.
Klinkt alsof hij jou nog niet vergeven heeft, maar jij hebt hem ook nog niet los gelaten.
pi_153357998
quote:

Waarom zit je dan te zeiken en doe je dat niet gewoon?

Negeer die onzin van hem gewoon en als hij dingen doet die verboden zijn doe je aangifte.

SLOTJE.
Lambo of Rekt
pi_153358208
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:34 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nou toen hij doorhad dat ik er gewoon relaxed onaangeslagen bij ging staan ging hij opeens weg emotioneel. En dat meisje zag dat. Dus die had zoiets van toedeledokie ik ga lekker naar huis. En toen was hij dus weer alleen.

En toen kwam hij me weer tegen met dat die chick hem dus ook was gepeerd (je laat je namelijk liever niet gebruiken voor kinderachtige spelletjes) en toen zag hij mij, liep weer emo en gefrustreerd weg en toen kwam een vriend de andere vrienden halen, omdat ze gingen.
Nou ja in ieder geval is het eindstuk nu anders of niet. Een andere vriend kwam hem halen omdat ze al weg gingen. Nu de rest van het verhaal nog.
pi_153358724
quote:
Wel toevallig dat jij in de gaten houdt wanneer jij precies gezien wordt en wat voor actie daarop wordt ondernomen. Je schrijft ook dat het zijn vriendengroep is, dus geen mensen waar je tussen hoeft te staan. Draai je rug toe en doe wat je hem aanraadt: Gewoon verder leven.
pi_153358734
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 10:01 schreef jodelahity het volgende:
Ja, misschien heeft ie net te horen gekregen dat er een familielid overleden is of zoiets.
pi_153358811
Is je ex 14?
Conscience do cost.
  maandag 8 juni 2015 @ 19:22:23 #87
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_153360183
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:06 schreef Mishu het volgende:
quote:
:')

Durven janken terwijl jij degene bent die het foutst van allemaal is. :') En omstandigheden? Waar je zelf waarschijnlijk wel invloed op had, anders had hij je wel vergeven.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 8 juni 2015 @ 19:32:22 #88
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153360462
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 18:38 schreef den85 het volgende:
Laat jezelf de volgende keer voor zijn neus Daggeren.
Zit er inmiddels wel over te denken. Maar ik wil uiteraard de hoge weg nemen en het niet erger laten worden.
  maandag 8 juni 2015 @ 19:41:13 #89
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153360686
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 19:32 schreef Mishu het volgende:

[..]

Zit er inmiddels wel over te denken. Maar ik wil uiteraard de hoge weg nemen en het niet erger laten worden.
Je vindt zijn aandacht dus gewoon fijn, anders ben je er niet op deze manier mee bezig.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 8 juni 2015 @ 19:43:48 #90
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153360759
Nu het hele verhaal TS.
  maandag 8 juni 2015 @ 19:44:06 #91
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153360765
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2015 19:41 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Je vindt zijn aandacht dus gewoon fijn, anders ben je er niet op deze manier mee bezig.
Aandacht ja, mishandeling nee.

En het liefst gewoon uitpraten en een normale situatie laten ontstaan.
  maandag 8 juni 2015 @ 20:01:16 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153361217
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 19:44 schreef Mishu het volgende:

[..]

Aandacht ja, mishandeling nee.

En het liefst gewoon uitpraten en een normale situatie laten ontstaan.
Ik snap niet waarom je nog aandacht van hem wil.

Je kunt wat is gebeurd niet terugdraaien. Je hebt hem belazerd, hij heeft nu de pest aan je. Move on.
pi_153361273
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 20:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je kunt wat is gebeurd niet terugdraaien. Je hebt hem belazerd, hij heeft nu de pest aan je. Move on.
Dit
Lambo of Rekt
  maandag 8 juni 2015 @ 20:10:15 #94
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153361455
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 20:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wellicht. In ieder geval nu weer even mijn aandacht op iets anders vestigen.
  maandag 8 juni 2015 @ 20:30:06 #95
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_153362150
"wellicht" :')
pi_153362322
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 20:10 schreef Mishu het volgende:

[..]

Wellicht. In ieder geval nu weer even mijn aandacht op iets anders vestigen.
Nieuw rampproject ontwikkelen zeg maar
  maandag 8 juni 2015 @ 20:35:07 #97
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_153362371
Overdreven kletsen. Hoe moet dit?
  maandag 8 juni 2015 @ 21:29:33 #98
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153364615
Ik weet dus wel dat vreemdgaan bij mannen veel abusive gedrag uitlokt en dat mannen dat blijkbaar legitiem vinden.

Je moet alles maar accepteren als je ooit in je leven 1 fout hebt gemaakt.
pi_153365564
Wat valt er niet te accepteren. Hij zoent met anderen en heeft geen aandacht meer voor je. Lijkt bijna alsof hij dat juist niet mag van jou.
  maandag 8 juni 2015 @ 22:02:46 #100
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_153366158
En jij (ts) laat je dus jaloers maken... Pffff...
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
  maandag 8 juni 2015 @ 22:03:01 #101
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153366176
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 21:52 schreef jodelahity het volgende:
Wat valt er niet te accepteren. Hij zoent met anderen en heeft geen aandacht meer voor je. Lijkt bijna alsof hij dat juist niet mag van jou.
Ehm hij lette overduidelijk op me. Neem dat maar van mij aan.

Wat raakt mannen hier zo aan?
pi_153366221
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 22:03 schreef Mishu het volgende:

[..]

Wat raakt jou er zo aan kan je je beter afvragen.
  maandag 8 juni 2015 @ 22:09:05 #103
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153366442
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 22:03 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Wat raakt jou er zo aan kan je je beter afvragen.
Dat mannen in deze kwestie (vreemdgaan) voor geen enkele rede vatbaar zijn.

Ik zou boos zijn maar snel vergeven als iemand van me houdt en ik verliefd ben.
  maandag 8 juni 2015 @ 22:12:06 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153366571
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 21:29 schreef Mishu het volgende:
Ik weet dus wel dat vreemdgaan bij mannen veel abusive gedrag uitlokt en dat mannen dat blijkbaar legitiem vinden.

Waarom verwacht je nog steeds iets van hem? Ga hem uit de weg. Punt!
  maandag 8 juni 2015 @ 22:15:46 #105
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153366726
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 22:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom verwacht je nog steeds iets van hem? Ga hem uit de weg. Punt!
Ik verwacht niks meer maar ik ga hem ook niet uit de weg. Ik zoek hem ook niet op. Ik wil gewoon mijn leven leiden zoals hij is.
  maandag 8 juni 2015 @ 22:17:13 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153366788
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 22:15 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik verwacht niks meer maar ik ga hem ook niet uit de weg. Ik zoek hem ook niet op. Ik wil gewoon mijn leven leiden zoals hij is.
Je hebt juist allerlei verwachtingen.
pi_153366793
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef Mishu het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij niet voor rede vatbaar juist. Hij wil niet met je praten, jij wel. Hij mag niet met een andere meid zoenen bij jou in de buurt. Hij moet jou niet irriteren door dat te doen. Jullie hebben toch juist geen relatie meer. Ja misschien steekt hij je wat met opzet, nou en. Hij heeft gewoon recht om dat op die manier te doen. En hij is blijkbaar anders dan jij, ook iets wat blijkbaar niet mag.
  maandag 8 juni 2015 @ 22:39:35 #108
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_153367912
quote:

[..]

Geloof je het zelf?
  maandag 8 juni 2015 @ 22:40:24 #109
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153367949
quote:

[..]

Waarom generaliseer je hier opeens? :')
  dinsdag 9 juni 2015 @ 09:19:49 #110
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153374320
TS snapt het begrip 'ex' niet volgens mij.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_153375739
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 02:14 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Wat een bullshit :')

Dus als je ex is vreemdgegaan mag je die persoon constant lastig vallen? Okee!
dit. mensne doen alsof je de doodstraf verdient als je vreemdgaat ofzo :') ja zij is fout geweest maar die ex is dat net zo hoor. dat je boos bent en mss even wat geks terug doet oke, maar hij blijft maar doorgaan als ik TS moet geloven
pi_153377405
quote:
Heb je een onderzoek gelezen of is dit meer in jouw omgeving zichtbaar?
pi_153377788
TS, waarom doe je niets met post #54 van probeer. Goed advies van iemand die hetzelfde heeft meegemaakt. Zijn perspectief is heel anders dat van jou (Vervelend dat iemand nog zo met mijn gedrag zit, maar ik kan er nu niets meer aan doen, dus ik schenk er geen aandacht meer aan.)
  dinsdag 9 juni 2015 @ 12:55:10 #114
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153379016
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 10:27 schreef madeliefff het volgende:

[..]

dit. mensne doen alsof je de doodstraf verdient als je vreemdgaat ofzo :') ja zij is fout geweest maar die ex is dat net zo hoor. dat je boos bent en mss even wat geks terug doet oke, maar hij blijft maar doorgaan als ik TS moet geloven
De vraag blijft staan: waarom is Mishu überhaupt nog bij haar ex in de buurt? Het lijkt er niet op dat ze besloten hebben vrienden te blijven, gezien de gebeurtenissen. Waarom trekt ze er zich wat van aan wat hij doet? Hij mag doen en laten wat hij wil toch, als single man?

Nee, ze vindt de aandacht gewoon fijn :) Waarschijnlijk lult ie haar ook zo het bed weer in, gezien haar labiele toestand :)
  dinsdag 9 juni 2015 @ 14:34:40 #115
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153381844
Ehm ik ben even weg en mensen proberen gelijk mijn karakter te vermoorden?

Ik blijf voorlopig weg uit dit topic. Heb wel andere dingen te doen dan incorrecte adviezen te lezen. Ciao.
pi_153382173
Wat zijn dan wel correcte adviezen?
pi_153382215
Als je al weet wat correcte adviezen zijn, waarom dan dit topic? Of wilde je alleen maar ' ocherm wat stom' horen?
Ja doei.
pi_153382413
Op zich moet 't ook wel zonder persoonlijke aanvallen kunnen. Even sinds gisteren bijgeveegd.
Ja doei.
pi_153382535
quote:

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 14:34 schreef Mishu het volgende:
Ehm ik ben even weg en mensen proberen gelijk mijn karakter te vermoorden?

Ik blijf voorlopig weg uit dit topic. Heb wel andere dingen te doen dan incorrecte adviezen te lezen. Ciao.
Deze bedoelde ik, veel leesplezier.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 15:02:14 #120
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_153382607
quote:

[..]

Jij bent anders ook wel aardig met hem in de weer. Krijg stiekem ook het idee dat het geen toeval is dat je elkaar zo vaak treft op tal van plaatsen.

Je hebt het gewoon verneukt, leer ervan en pas het toe bij volgende relaties en ga gewoon verder en stop met dramatisch doen. Vreemdgaan is gewoon een kut streek en logisch dat ie je daardoor uitkotst en dat is geen typisch mannen-ding, ook vrouwen vinden het niet tof. ;)
  dinsdag 9 juni 2015 @ 15:08:02 #121
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153382807
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 14:59 schreef Chai het volgende:

[..]

[..]

Deze bedoelde ik, veel leesplezier.
Goede post inderdaad.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 20:34:37 #122
439897 muscleboy
weekendwarrior
pi_153391991
quote:
Hij doet alleen de hele tijd klote en als we dan weer een keer ruzie hebben krijgt hij wel weer een spontane stijve.
wat de neuk? :')
LIVE FAST DIE PRETTY
pi_153392205
quote:

[..]

:') x 1000
  PR en moderator woensdag 10 juni 2015 @ 01:43:38 #124
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_153400719
Vreemdgaan is niet oké. Wat je dan doet (als je er niet over kunt praten, zoals bij veel mensen het geval lijkt te zijn) is het uitmaken, de vreemdganger aan de kant zetten en er niet meer naar omkijken.
Snap sowieso niet waarom je nog aandacht schenkt aan een ex waarmee je toch geen normaal contact kunt hebben.
Fuck the EBU.
pi_153401890
Ik hou er altijd wel van als iemand zich rustig houdt wanneer van alle kanten zware kritieken komen, maar het kan ook een aanwijzing zijn voor trollen. Dan ben je uit op die kritieken en raken ze je niet omdat je de situatie verzonnen hebt. Het negeren van het enige goed opbouwende advies is aanwijzing 2. Anderzijds is deze user toch geen fulltime troll? Twijfels, twijfels ;)
  Moderator / Redactie FP woensdag 10 juni 2015 @ 08:23:53 #126
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_153402119
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 20:34 schreef muscleboy het volgende:

[..]

Juist niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_153402642
quote:

[..]

Beetje bizar dat je denkt dat dit een kenmerk is van één totaal geslacht en niet zozeer dat het echt ligt aan een karaktertrek. Of ben je echt van mening dat over het algemeen vrouwen veel makkelijker dingen kunnen laten vallen uit het verleden zonder enige vorm van rancune?
pi_153402717
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 20:35 schreef BeamofLight het volgende:
Overdreven kletsen. Hoe moet dit?
Overdreven ketsen zoals zij deed, maar dan zonder de l.
  woensdag 10 juni 2015 @ 09:20:39 #129
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_153402825
quote:
als we dan weer een keer ruzie hebben krijgt hij wel weer een spontane stijve.
Waaaaaaat :')
pi_153402902
quote:
Volgens mij zie jij echt dingen die er niet zijn. :')
pi_153403105
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 09:05 schreef Deckard het volgende:

[..]

Beetje bizar dat je denkt dat dit een kenmerk is van één totaal geslacht en niet zozeer dat het echt ligt aan een karaktertrek. Of ben je echt van mening dat over het algemeen vrouwen veel makkelijker dingen kunnen laten vallen uit het verleden zonder enige vorm van rancune?
Nou, het lijkt erop dat TS zich al jaren bedient van een dergelijk wereldbeeld, gezien haar PoHi. Tel daarbij op dat ze ook hier voornamelijk bevestiging wil horen daarop en dan is het niet zo verwonderlijk dat ze ook in dit soort situaties terecht blijft komen als een self-fulfilling prophecy..
pi_153403133
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 12:55 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

De vraag blijft staan: waarom is Mishu überhaupt nog bij haar ex in de buurt? Het lijkt er niet op dat ze besloten hebben vrienden te blijven, gezien de gebeurtenissen. Waarom trekt ze er zich wat van aan wat hij doet? Hij mag doen en laten wat hij wil toch, als single man?

Nee, ze vindt de aandacht gewoon fijn :) Waarschijnlijk lult ie haar ook zo het bed weer in, gezien haar labiele toestand :)
ja afstand is idd wle het beste, dat ben ik met je eens. maar dat ze zich zijn gedrag aantrekt lijkt me verder niet gek, mss heeft ze nog gevoelens voor hem of is het een ego dingetje. Op deze manier blijft ze dat wel in stand houden
pi_153403154
quote:

[..]

:{
pi_153403268
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 09:39 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nou, het lijkt erop dat TS zich al jaren bedient van een dergelijk wereldbeeld, gezien haar PoHi. Tel daarbij op dat ze ook hier voornamelijk bevestiging wil horen daarop en dan is het niet zo verwonderlijk dat ze ook in dit soort situaties terecht blijft komen als een self-fulfilling prophecy..
Niet echt goed als je bijvoorbeeld wetenschapper of iets dergelijks wil worden :p
  woensdag 10 juni 2015 @ 10:10:08 #135
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_153403669
TS is een vreemdgaand jaloers kreng dat d'r ex niet kan loslaten...

quote:

Nee kind, het hield op toen jij vreemdging!
censuur :O
  woensdag 10 juni 2015 @ 10:16:50 #136
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_153403817
Jij vetborg het voor hem toen je met een ander klooide, hij niet.
zie het probleem niet. Denk niet dat je echt recht van klagen hebt ts.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  woensdag 10 juni 2015 @ 10:34:07 #137
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153404212
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 09:40 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ja afstand is idd wle het beste, dat ben ik met je eens. maar dat ze zich zijn gedrag aantrekt lijkt me verder niet gek, mss heeft ze nog gevoelens voor hem of is het een ego dingetje. Op deze manier blijft ze dat wel in stand houden
Jammer dat we nu geen antwoord meer krijgen ;(
pi_153404493
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2015 10:34 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Jammer dat we nu geen antwoord meer krijgen ;(
hebben we toch niet nodig? nu kunnen we ons eigen verhaal ervan maken >:)
  woensdag 10 juni 2015 @ 10:51:22 #139
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153404572
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 10:47 schreef madeliefff het volgende:

[..]

hebben we toch niet nodig? nu kunnen we ons eigen verhaal ervan maken >:)
Breng me niet in de verleiding :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 10 juni 2015 @ 11:00:38 #140
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_153404773
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2015 10:51 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Breng me niet in de verleiding :')
Please do. Vreemdgangers verdienen geen genade >:)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 10 juni 2015 @ 11:07:41 #141
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153404945
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2015 11:00 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Please do. Vreemdgangers verdienen geen genade >:)
Ik stel voor om vreemdgangers naar Limburg te sturen en het daarna als onafhankelijk land verder te laten gaan :)
pi_153404993
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 09:05 schreef Deckard het volgende:

[..]

Volgens mij is TS er een goed voorbeeld dat zoiets niet gelimiteerd is tot één geslacht.

En ik snap ook best dat zij het lastig vindt om helemaal over hem heen te komen. Los van die hele hele stomme actie zullen er bij haar ook vast nog gevoelens voor hem zijn. Voor beiden onverwerkt, niet afgesloten door het abrupte eind in de relatie. Maar ze moet nu wel haar verantwoordelijkheid nemen, en het besef door laten dringen dat het simpelweg over en uit is. Emotie moet ratio even inhalen, maar ja .. soms lopen gevoelens wat achter op je ratio, en weet je uit wanhoop gewoon niet wat je met die gevoelens aan moet. En dan krijg je dus dit soort acties, zowel van hem als van haar.

Dus .. waarom doen ze dit? Waarschijnlijk omdat ze beiden nog om elkaar geven, maar ook volledig beseffen dat ze echt niet meer samen kunnen zijn.

Wel jammer dat TS niet meer reageert als ze niet hoort wat ze wil horen. Al moet ik toegeven dat men hier op FoK! nogal hard kan zijn tegen vreemdgangers. Terecht ook wel hoor ... Al is het voor velen die de stap nemen om over hun vreemdgaan te praten, toch al wel overduidelijk dat ze iets ontzettend fout gedaan hebben en hebben we dus niet echt nog FoK!'s amateur-expertise nodig om ons dat nog een paar keer te vertellen.
pi_153405018
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2015 11:07 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik stel voor om vreemdgangers naar Limburg te sturen en het daarna als onafhankelijk land verder te laten gaan :)
Wat een geweldig bacchanaal/orgie wordt dat zeg ... Ik ben voor! *pakt koffer*
pi_153407046
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 20:34 schreef muscleboy het volgende:

[..]

Die snapte ik ook niet.
pi_153407286
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 12:29 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Die snapte ik ook niet.
sommige mensen hebben dat
compact en kleverig.
  woensdag 10 juni 2015 @ 13:14:58 #146
439897 muscleboy
weekendwarrior
pi_153408068
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

sommige mensen hebben dat
jij krijgt ook altijd een stijve als je ruzie hebt met je ex?
LIVE FAST DIE PRETTY
pi_153410772
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:14 schreef muscleboy het volgende:

[..]

jij krijgt ook altijd een stijve als je ruzie hebt met je ex?
nee, ben ook n vrouw, dus wordt moeilijk.
Maar ik ken wel mensen die opgewonden raken van ruzie ja.
compact en kleverig.
  woensdag 10 juni 2015 @ 19:19:36 #148
444798 Krullenbolletje..
nothing but sarcasm
pi_153418419
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:48 schreef xSparks het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook :')
Last year, I asked Santa for the sexiest person ever for Christmas... I woke up in a box
pi_153418713
doe toch normaal kleuter

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 10-06-2015 22:27:56 ]
pi_153433436
Wat een mongole hier zeg.
Dus als jullie een dochter krijgen/hebben, die haar vriend heeft bedrogen, dan vinden jullie het zeker ook goed dat ze dan gestalkt word en weet ik veel wat.
Flikker toch op man moraalgangsters, dan is het ineens weer not done zeker :')
<a href="http://www.bitconnect-team.com" target="_blank" rel="nofollow">www.bitconnect-team.com</a>
  donderdag 11 juni 2015 @ 10:11:12 #151
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153433516
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:36 schreef Mishu het volgende:

[..]

Waarom? Lees de eerste 3 woorden van je OP nog eens

quote:

Joh... ik zou me ook zwaar in moeten houden als ik zou horen dat m'n wederhelft vreemd zou zijn gegaan.
In sommige landen wordt je daarvoor zelfs gestenigd.

Sorry maar als hij even uit z'n vel is gesprongen vind ik dat verre van gek!

En ook al doet ie dingen expres erna je moet wel snappen dat hij zo'n breuk nooit zag aankomen dus er abrupt uit is gestapt maar behoorlijk gekwetst is.

quote:

[..]

Als je van iemand houdt ga je niet vreemd op die persoon [PUNT]

[ Bericht 29% gewijzigd door nils7 op 11-06-2015 13:35:05 ]
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_153435577
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 10:05 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Dus als jullie een dochter krijgen/hebben, die haar vriend heeft bedrogen, dan vinden jullie het zeker ook goed dat ze dan gestalkt word en weet ik veel wat.
Gestalkt? Hij zoent op een festival met een andere meid :') Je hebt het topic niet gelezen neem ik aan dus vergeef ik je. Maar laat het niet weer gebeuren.
  donderdag 11 juni 2015 @ 11:42:40 #153
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153435661
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 10:05 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Natuurlijk niet, maar als je de OP van TS eens goed doorleest, dan moet je op zijn minst twijfels hebben over de geschetste situatie door TS. Verder speelt niet in het voordeel van deze TS dat ze wegduikt als er kritische vragen worden gesteld. Als jij je hand in het vuur wil steken voor TS, dan zou ik zeggen dat je vooral je gang moet gaan. Je moet echter niet huilen als je hand er verbrand uitkomt. *)
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:27:30 #154
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_153443145
Hem gewoon negeren en stop met dat gezeik erover.
Move on.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_153451283
Zal je wel verdiend hebben.

Edit: Ja dus. Niet zo huilen meisje.

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2015 21:31:19 ]
  woensdag 17 juni 2015 @ 22:58:44 #156
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153626333
Inmiddels laatste weken meer drama geweest. Morgen de wijkagent op bezoek. Die gaat dan misschien bemiddelen. Sneu dat dit nodig is :')
pi_153627537
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 22:58 schreef Mishu het volgende:
Inmiddels laatste weken meer drama geweest. Morgen de wijkagent op bezoek. Die gaat dan misschien bemiddelen. Sneu dat dit nodig is :')
Wel fijn dat er een officieel verslag gemaakt zal worden. Houd je ons op de hoogte?
pi_153631168
quote:
details willen we!
compact en kleverig.
  donderdag 18 juni 2015 @ 08:32:19 #159
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_153631302
quote:
Wat is er gebeurd?
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 18 juni 2015 @ 08:41:50 #160
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153631391
Ik gok iets met actie / reactie (van iemand die gekwetst is).
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 18 juni 2015 @ 08:46:47 #161
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153631442
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 08:41 schreef nils7 het volgende:
Oh ja, de wraakactie van TS! Cliffhanger :9
pi_153637528
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 08:41 schreef nils7 het volgende:
ik heb geen idee, maar als er politie bij komt, is het geen onschuldig 'lul' en 'kutwijf' verhaal.
Verdergaand is actie/reactie gewoon niet goed.
compact en kleverig.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 16:25:10 #163
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153669710
Ik heb o.a. met de broer van gebeld en die zegt dat ze me niet met rust zullen laten en dat het allemaal bedoeld was om vervelend te doen.

Er ging het gerucht dat ik aangifte ging doen, gelijk ex met een grote groep vrienden in de kroeg waar ik altijd zit om ruzie te zoeken. Ik durf vervolgens natuurlijk weer geen aangifte te doen.

Volgens steunpunt huiselijk geweld (doorverwezen vanaf politie) is dit gewoon een geweldscirkel die ik alleen zelf kan verbreken. Dus niet meer de stomme hoop dat het goedkomt of dat ik het zelf op kan lossen.

Inmiddels zijn er drie echte aanrandingen geweest naast lastig doen. Dus we proberen hem nu te laten stoppen via de politie.
pi_153669776
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 16:25 schreef Mishu het volgende:
Ik heb o.a. met de broer van gebeld en die zegt dat ze me niet met rust zullen laten en dat het allemaal bedoeld was om vervelend te doen.

Er ging het gerucht dat ik aangifte ging doen, gelijk ex met een grote groep vrienden in de kroeg waar ik altijd zit om ruzie te zoeken. Ik durf vervolgens natuurlijk weer geen aangifte te doen.

Volgens steunpunt huiselijk geweld (doorverwezen vanaf politie) is dit gewoon een geweldscirkel die ik alleen zelf kan verbreken. Dus niet meer de stomme hoop dat het goedkomt of dat ik het zelf op kan lossen.

Inmiddels zijn er drie echte aanrandingen geweest naast lastig doen. Dus we proberen hem nu te laten stoppen via de politie.
Als dit echt is, dan doe je er inderdaad goed aan om de politie in te schakelen. Tevens zou ik aangifte doen van aanranding.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 16:31:43 #165
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153669855
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 16:28 schreef artelligence het volgende:

[..]

Als dit echt is, dan doe je er inderdaad goed aan om de politie in te schakelen. Tevens zou ik aangifte doen van aanranding.
Punt is dat ze blijkbaar absoluut niet vatbaar zijn voor mijn signalen dat het moet stoppen. Ik ben ondertussen al anderhalf jaar hun speelbal.
pi_153675327
Die aanrandingen zijn natuurlijk niet oké, maar t is mij al jaren duidelijk wat voor type jij bent dus ik moet eerlijk zeggen dat ik dit verder eigenlijk alleen maar erg grappig en terecht vind :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2015 20:02:42 ]
  vrijdag 19 juni 2015 @ 22:49:33 #167
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_153680727
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 20:02 schreef JedimindhaX het volgende:
Die aanrandingen zijn natuurlijk niet oké, maar t is mij al jaren duidelijk wat voor type jij bent dus ik moet eerlijk zeggen dat ik dit verder eigenlijk alleen maar erg grappig en terecht vind :+
Kan er ook niets anders van maken.
pi_153680876
quote:
Wat voor type dan dat dit soort gedrag grappig is?
  vrijdag 19 juni 2015 @ 22:56:20 #169
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_153680929
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:54 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Wat voor type dan dat dit soort gedrag grappig is?
Labiele probleem-uitlokker.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 13:40:30 #170
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153691122
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:56 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Labiele probleem-uitlokker.
En dan zo'n gast (die gewoon in zn eer is aangetast) een strafblad door haar.
Hij had zich niet moeten uitlokken alhoewel ik (na dit topic gelezen te hebben) twijfels zet bij aanranding want ze zegt dat hij niks van haar moet hebben maar dan wel dit soort tegenstrijdige dingen zou doen? En zij constant zijn aandacht vraagt (dus wel op de nominatie staat voor een reactie op haar actie).

Blijf gewoon bij hem uit de buurt.
N/A
pi_153691936
Aangetast worden in je eer is n reden voor crimineel gedrag?
Actie = reactie?
Wat dacht je van gewoon inhouden en negeren?
Manman, als er zo gedacht wordt.. :N
compact en kleverig.
pi_153692182
Van een ex die jou negeert en met andere meiden zoent en dat jij dat kut vindt --> naar iemand die jou heeft aangerand en misschien een strafblad krijgt.. lijkt voor mij nogal verdacht en een bepaald patroon te volgen maar ja voor het geval het wel echt zo is kan ik dat eigenlijk niet zeggen hé :X
  zaterdag 20 juni 2015 @ 14:35:59 #173
262 Re
Kiss & Swallow
pi_153692368
quote:
dus iemands persoonlijkheid bepaalt of seksueel geweld is geoorloofd? Lijkt ook verdomd veel op de gedachtengang van een verkrachter... if you get my drift.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_153692710
nah

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 20-06-2015 19:01:25 ]
pi_153697364
quote:
Wat ben jij toch een engerd.
pi_153697423
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 14:35 schreef Re het volgende:

[..]

dus iemands persoonlijkheid bepaalt of seksueel geweld is geoorloofd? Lijkt ook verdomd veel op de gedachtengang van een verkrachter... if you get my drift.
Volgens mij moet je ff beter lezen. Ik zeg toch dat die aanrandingen niet oke zijn? Dat haar gedrag haar verder een keer in de problemen bent vind ik grappig. Dat er mensen boos op haar zijn. Maar die aanrandingen niet. Sjongejonge was deze uitleg echt nodig?

Ps. Die post hierboven van art mag je weghalen wmb, lijkt me niet helemaal volgens Danny's nieuwe principes. Ik had vroeger gereageerd en hem gezegd dat hij z'n bek moest houden oid, maar sprak paar dagen terug een mod en probeer t sindsdien maar anders aan te pakken.
  PR en moderator zaterdag 20 juni 2015 @ 18:48:21 #177
288245 crew  Moira
pi_153697855
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 18:32 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Volgens mij moet je ff beter lezen. Ik zeg toch dat die aanrandingen niet oke zijn? Dat haar gedrag haar verder een keer in de problemen bent vind ik grappig. Dat er mensen boos op haar zijn. Maar die aanrandingen niet. Sjongejonge was deze uitleg echt nodig?
Je zegt letterlijk dat je het terecht vindt.
Fuck the EBU.
pi_153697957
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 18:48 schreef Moira. het volgende:

[..]

Je zegt letterlijk dat je het terecht vindt.
quote:
dat ik dit verder eigenlijk alleen maar erg grappig en terecht vind
Het boos worden dus. Wat ik net uitleg.

En haal die posts van die twee eens weg. Als ik zoiets had gepost was t al tien keer weggehaald, maar ik mag blijkbaar vrijuit afgezeken worden.
  PR en moderator zaterdag 20 juni 2015 @ 18:53:44 #179
288245 crew  Moira
pi_153697972
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 18:53 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

[..]

Het boos worden dus. Wat ik net uitleg.

En haal die posts van die twee eens weg. Als ik zoiets had gepost was t al tien keer weggehaald, maar ik mag blijkbaar vrijuit afgezeken worden.
Ik ben geen mod hier, en in mijn ogen valt jouw post daar ook onder.
Fuck the EBU.
pi_153698016
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 18:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik ben geen mod hier, en in mijn ogen valt jouw post daar ook onder.
En gastmodden mag niet? Onzin overigens wat je verder zegt. Echt zo'n onzin.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 19:01:07 #181
262 Re
Kiss & Swallow
pi_153698120
ok, je post werd dus een beetje verkeerd geïnterpreteerd, voortaan iets beter formuleren dan

en op de man spelen is idd niet toegestaan
pi_153698177
quote:

[..]

Is dit niet op de man spelen? Triest :)
  zaterdag 20 juni 2015 @ 19:05:03 #183
262 Re
Kiss & Swallow
pi_153698198
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:03 schreef artelligence het volgende:

[..]

Is dit niet op de man spelen? Triest :)
het is een vraag, voor de rest mag je naar feedback om er verder over te praten
pi_153698232
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:05 schreef Re het volgende:

[..]

het is een vraag, voor de rest mag je naar feedback om er verder over te praten
Post al gerapporteerd. No problem. Even kijken of een FA er naar kijkt. Vast niet.
pi_153698350
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een engerd.
Je bent zelf een engerd.

Dit mag ook toch dan, als zij t mag zeggen? Ok goed.
pi_153698358
quote:

[..]

Ja, dat is jouw schuld, kut.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 19:13:22 #187
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_153698392
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 16:28 schreef artelligence het volgende:

[..]

Dit.
Kan echt niet.
pi_153698456
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:11 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Je bent zelf een engerd.

Dit mag ook toch dan, als zij t mag zeggen? Ok goed.
Als je het mij vraagt wel. :D Kan mij het schelen.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 01:48:58 #189
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153765423
quote:

[..]

Punt is dat hij totaal geen verklaring geeft voor zijn gedrag en ik al anderhalf jaar lang zit met (seksueel) geweld. Ik wil heel graag hem begrijpen maar hij praat er gewoon niet over.

En ik wil ook gewoon verder. Elke confrontatie haalt me weer naar beneden.

Het feit dat hij door mij problemen krijgt maakt me kapot maar ik kan dit ook gewoon niet accepteren.
pi_153765457
Liefde kan snel omslaan in haat zien we hier maar weer.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 01:54:27 #191
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153765480
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 01:51 schreef jasperte het volgende:
Liefde kan snel omslaan in haat zien we hier maar weer.
Ik betwijfel of hij me echt liefheeft met dit gedrag.

Ik ben in feite zijn persoonlijke schietschijf geworden.
pi_153765496
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 01:54 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik betwijfel of hij me echt liefheeft met dit gedrag.
Snap ik, maar heeft hij ooit wel gedaan.
Wss zit de haat echt in het vreemdgaan.
Wat hij onderhand wel een keer naast zich neer kan leggen.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 02:00:36 #193
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153765530
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 01:56 schreef jasperte het volgende:

[..]

Snap ik, maar heeft hij ooit wel gedaan.
Wss zit de haat echt in het vreemdgaan.
Wat hij onderhand wel een keer naast zich neer kan leggen.
Raar dat hij totaal geen inleving heeft in mijn gevoelens hierin.

Een van de aanrandingen heeft hij mijn hand op zijn penis gelegd en is toen klaargekomen. Waar zit mijn beleving daarin? Wordt ik gezoend? Nee. Wordt ik zelf bevredigd? Nee. Ik ben alleen maar bedoeld om hem klaar te laten komen en daarna genegeerd te worden?

Denk je niet dat dat compleet fucked met je hersenen?
pi_153765585
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 02:00 schreef Mishu het volgende:

[..]

Een van de aanrandingen heeft hij mijn hand op zijn penis gelegd en is toen klaargekomen. Waar zit mijn beleving daarin? Wordt ik gezoend? Nee. Wordt ik zelf bevredigd? Nee. Ik ben alleen maar bedoeld om hem klaar te laten komen en daarna genegeerd te worden?

Sommige mensen hebben geen empathie en denken alleen maar aan zichzelf.

Dit is overigens idd een extreem verhaal.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 02:05:45 #195
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153765591
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 02:04 schreef jasperte het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben geen empathie en denken alleen maar aan zichzelf.
Ja en daarom hebben we dus een rechtstaat... Om de lieve mensen zoals ik tegen dat soort types te beschermen.
pi_153765604
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 02:05 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja en daarom hebben we dus een rechtstaat... Om de lieve mensen zoals ik tegen dat soort types te beschermen.
Inderdaad. Hopen dat dat goed komt!!
  dinsdag 23 juni 2015 @ 02:11:51 #197
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153765650
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 02:06 schreef jasperte het volgende:

[..]

Inderdaad. Hopen dat dat goed komt!!
Ik ga ondertussen wel kapot. Ben heel bang hoe hij gaat reageren ;(...
  dinsdag 23 juni 2015 @ 02:27:02 #198
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153765845
Ik begrijp trouwens dat deze situatie complex is. Moet hij boeten voor gedrag wat mede veroorzaakt is door mij, maar wat veels te ver gaat?

Dit maakt mij dus ook helemaal kapot.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 05:06:03 #199
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153766481
Zoek je zelf nog contact met hem?
pi_153766545
Vind het echt een vreemd verhaal. Wordt steeds gekker.
pi_153766574
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 05:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Zoek je zelf nog contact met hem?
staat in de op van wel.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 06:54:05 #202
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153766624
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 06:39 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

staat in de op van wel.
Geen woorden voor :')
  dinsdag 23 juni 2015 @ 08:36:08 #203
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153767182
quote:

[..]

Ho Wacht

Zoals ik dit begrijp noem je het aanranding omdat jij niet aan je trekken komt en dat mist?
Dat hij egoïstisch is in zijn intieme handelingen maakt dat nog geen aanranding.

Want zoals jij dit schrijft dat als hij intieme handelingen had verricht voor jouw voldoening was het geen probleem geweest.
N/A
pi_153767464
quote:

[..]

Want die heb jij omgekeerd wel zo enorm voor hem..

quote:
Een van de aanrandingen heeft hij mijn hand op zijn penis gelegd en is toen klaargekomen.
Hoe en waar moet ik me dit voorstellen? In jullie stamkroeg of in een donker steegje of wat?

quote:
Waar zit mijn beleving daarin? Wordt ik gezoend? Nee. Wordt ik zelf bevredigd? Nee. Ik ben alleen maar bedoeld om hem klaar te laten komen en daarna genegeerd te worden?
Wat een aparte reactie op seksueel geweld wat jou aangedaan zou zijn..

quote:
Klaarblijkelijk ook met de jouwe, maar zolang je hem alle schuld blijft geven hoef je niet aan jezelf te werken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Scary_Mary op 23-06-2015 09:34:16 ]
pi_153767641
Dus.. je gaat 'm op je gemakje zitten aftrekken en gaat daarna klagen over aanranding? Of wat?
Ja doei.
pi_153767741
SEX / Grenzen aanranding/verleiden dus toch een relatie met hem gekregen?
  dinsdag 23 juni 2015 @ 09:21:47 #207
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153767802
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:18 schreef madam-april het volgende:
SEX / Grenzen aanranding/verleiden dus toch een relatie met hem gekregen?
Als het al een jaar uit is, dan heeft die relatie ook niet lang geduurd. En ze was destijds op een date om hem jaloers te maken? :?
pi_153768085
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als het al een jaar uit is, dan heeft die relatie ook niet lang geduurd. En ze was destijds op een date om hem jaloers te maken? :?
Volgens mij heeft ze nooit echt een relatie met hem gehad. :')
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:07:12 #209
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_153768557
Zeggen dat je iemand na vreemdgaan wel terug zou nemen als hij van je houdt :') denken dat iemand die vreemd gaat van je houdt :')

Meid, je lijkt eerder 16 dan 26.. Ik krijg het gevoel dat je continu de confrontatie op zoekt.

Je zegt dat je verder wilt met je leven. Ik snap oprecht niet dat je het wilt uitpraten. Dit komt echt nooit meer goed. Laat het los, ga hem (of op z'n minst de confrontatie) uit de weg en move on. Kom op, je bent oud genoeg om hier boven te staan.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:08:07 #210
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_153768577
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 08:36 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ho Wacht

Zoals ik dit begrijp noem je het aanranding omdat jij niet aan je trekken komt en dat mist?
Dat hij egoïstisch is in zijn intieme handelingen maakt dat nog geen aanranding.

Want zoals jij dit schrijft dat als hij intieme handelingen had verricht voor jouw voldoening was het geen probleem geweest.
Dit.
Ik ben benieuwd naar je reactie hierop TS

Aanranding is natuurlijk nooit goed maar je moet wel even de definitie van aanranding goed hebben.

Als ik het zo lees lijkt het er op dat jij zijn liefde/aandacht hebt proberen te winnen door hem (seksueel) te verleiden. Je hebt daarin compleet je gevoel voor eigenwaarde verloren. Extra pijnlijk omdat het niet de gewenste uitkomst had en het niet jou dat geweldige gevoel van intimiteit gaf wat je eigenlijk zocht en waar je naar verlangde.

Je bent gebruikt door jezelf, niet door hem. Je hebt gevoelens van spijt dat je je lichaam hiervoor in hebt gezet en dat geeft dat vieze/aangerande gevoel.

[ Bericht 14% gewijzigd door Nijns op 23-06-2015 10:16:14 ]
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:24:43 #211
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153776038
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
Dus.. je gaat 'm op je gemakje zitten aftrekken en gaat daarna klagen over aanranding? Of wat?
Nee, hij legt mijn hand op zijn geval en komt klaar. Terwijl we ruzie aan het maken zijn :?
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:27:57 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153776119
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:24 schreef Mishu het volgende:

Nee, hij legt mijn hand op zijn geval en komt klaar. Terwijl we ruzie aan het maken zijn :?
En jij laat jouw hand op zijn geval (...) liggen terwijl hij zonder wrijving klaarkomt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:56:11 #213
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153777137
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

En jij laat jouw hand op zijn geval (...) liggen terwijl hij zonder wrijving klaarkomt?
Ik heb hem een klein beetje geholpen doordat ik schrok/opgewonden werd van zijn geval.

Verder nog een keer onlangs een hand op mijn bil nadat ik omver wordt geduwd. Ik vind dat niet normaal.
pi_153777176
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
Ik heb hem een klein beetje geholpen doordat ik schrok/opgewonden werd van zijn geval.

En dan aanranding roepen :')

Mens :')
Ja doei.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:57:39 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153777189
quote:

Dat kun je met de beste wil ter wereld geen aanranding noemen.
quote:
Verder nog een keer onlangs een hand op mijn bil nadat ik omver wordt geduwd. Ik vind dat niet normaal.
Nee. Maar dat vind ik die dubbele signalen die jij uitzendt ook niet.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:58:13 #216
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153777211
Wegduiken voor kritische posts kan deze TS erg goed. :')
pi_153777983
quote:

[..]

Wat heb ik gelezen :')
pi_153778132
quote:

[..]

Niet alleen de aandacht vindt je geil, je kickt er ook een beetje op dat hij zich zo slecht kan bedwingen bij je. Maar dat toegeven is moeilijk met die debiele zogenaamd independant womanact van je. Mixed signals much.

quote:
Je bent dan ook niet normaal en gedraagt je niet coherent aan wat je zogenaamd zou willen.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:46:46 #219
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_153778734
quote:

[..]

Ja wat was het nou, schrok je of werd je opgewonden?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:49:43 #220
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153778816
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:24 schreef Mishu het volgende:

[..]

Goh. En hij haalt ook zo maar zijn geval uit zijn broek?
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:15:05 #221
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153779816
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee was in zijn broek.

Het verhaal is te bizar voor woorden maar ik kan het in ieder geval niet meer plaatsen dus ik vertel het gewoon eerlijk en dan wil ik mensen hun meningen horen.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:16:34 #222
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153779869
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:26 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Niet alleen de aandacht vindt je geil, je kickt er ook een beetje op dat hij zich zo slecht kan bedwingen bij je. Maar dat toegeven is moeilijk met die debiele zogenaamd independant womanact van je. Mixed signals much.

[..]

Je bent dan ook niet normaal en gedraagt je niet coherent aan wat je zogenaamd zou willen.
Ik weet niet wat ik zou willen. Ik weet wel dat ik niet steeds ongevraagd betast wil worden. Of getreiterd of wat dan ook zijn reden is.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:18:21 #223
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153779922
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat kun je met de beste wil ter wereld geen aanranding noemen.

[..]

Nee. Maar dat vind ik die dubbele signalen die jij uitzendt ook niet.
Het is er begonnen met een waarbij ik uiteindelijk op de grond lag.

Mixed signals, wellicht. Maar praten erover kan hij niet. Praten kan mixed signals uit de lucht halen.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:19:19 #224
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153779959
Waarom zoek je in godsnaam nog contact met hem? WAAROM?
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:19:20 #225
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153779961
Ook dat hele 'Wij zullen jou niet met rust laten' van zijn broer bevalt me niet zo...
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:20:06 #226
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153779987
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom zoek je in godsnaam nog contact met hem? WAAROM?
Eigenlijk al een tijdje niet meer. Ik negeer hem al anderhalf jaar.

De momenten van contact komen voort uit dat hij vervelend gaat lopen doen en dat ik boos word.

Oja, en na een extreem voorval zoek ik contact om te vragen waar dat in godsnaam over ging maar dat mag niet blijkbaar :?
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:21:23 #227
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153780037
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:20 schreef Mishu het volgende:

[..]

Eigenlijk al een tijdje niet meer. Ik negeer hem al anderhalf jaar.

De momenten van contact komen voort uit dat hij vervelend gaat lopen doen en dat ik boos word.

Oja, en na een extreem voorval zoek ik contact om te vragen waar dat in godsnaam over ging maar dat mag niet blijkbaar :?
Hoe zoekt hij dan contact met jou?
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:23:01 #228
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153780088
Vage situatie en het komt met je posts ook heel vreemd/verwarrend over moet ik zeggen. Succes in ieder geval, hopelijk kan de politie je ermee helpen door die gozer aan te spreken/te waarschuwen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:23:27 #229
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153780098
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:21 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Als ik met een vriend in de kroeg zit probeert hij te praten wat dan ook, ik negeer hem, hij gaat vervolgens voor de ogen van een vriend van mij slaande bewegingen maken, vriend stampt op zijn voet na alles wat gebeurd is, een kleuterklas duwen en trekken gebeuren ensues. Ik trek vriend weg als ik zie dat bij vertrekken achter mij de hel aan het losbarsten is tussen die twee. Wij verlaten de kroeg.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:24:35 #230
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153780137
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:23 schreef jogy het volgende:
Vage situatie en het komt met je posts ook heel vreemd/verwarrend over moet ik zeggen. Succes in ieder geval, hopelijk kan de politie je ermee helpen door die gozer aan te spreken/te waarschuwen.
Donderdag gesprek, wellicht dat zij me kunnen helpen inderdaad. Ik wil niemand onterecht laten veroordelen ofzo maar ook niet over me heen laten lopen.

Ik ben toch elke keer weer van slag.

Het is ook heel verwarrend voor mij haha!
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:27:16 #231
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153780233
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:21 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Oja en zijn broer probeerde me te slaan, toen werd ik boos. Ik loop weg, hij komt me achterna. Ik probeer lief te doen, ik loop weer weg, hij loopt me achterna grijpt mijn pols vast, ik vraag hem wat hij nou wilt in godsnaam en dat ik klaar met hem ben, hand op penis incident.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:29:24 #232
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153780321
Praten of communiceren is blijkbaar ook erg moeilijk in deze casus :')

Hij zegt overigens tegen zijn vrienden dat hij me voor geen goud aan zou willen raken en dat hij me negeert :')

Waardoor zij hem ook niet aanspreken met: 'hey, wat doe je?'. Dat zou waarschijnlijk genoeg zijn om het op te lossen.
pi_153780347
quote:

[..]

Vind jij jezelf eigenlijk wel normaal? Los van zijn zieke gedrag, denk ik dat jij ook hulp nodig hebt. Er komt ergens iets niet goed. Als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen.
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:30:55 #234
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153780376
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:24 schreef Mishu het volgende:

[..]

Donderdag gesprek, wellicht dat zij me kunnen helpen inderdaad. Ik wil niemand onterecht laten veroordelen ofzo maar ook niet over me heen laten lopen.

Ik ben toch elke keer weer van slag.

Het is ook heel verwarrend voor mij haha!
Dat is wel het beste ja. Weet je, misschien is het niet genoeg om hem daadwerkelijk op te pakken of wat dan ook maar ik zou op zijn minst kunnen verwachten dat ze gezellig ten aanzicht van de hele buurt de politie auto voor de deur parkeren, aanbellen en even naar binnen gaan voor een gesprek of zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:32:46 #235
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153780448
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is wel het beste ja. Weet je, misschien is het niet genoeg om hem daadwerkelijk op te pakken of wat dan ook maar ik zou op zijn minst kunnen verwachten dat ze gezellig ten aanzicht van de hele buurt de politie auto voor de deur parkeren, aanbellen en even naar binnen gaan voor een gesprek of zo.
Het verhaal gaat dat hij lak heeft aan de politie. Via vrienden inmiddels gehoord dat hij 6 maanden geleden schijnbaar ook al eens is opgehaald door de politie voor iets anders...
pi_153780481
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

mijn ex belde me ooit op om te vertellen dat hij het teengat van m'n sandaal had geneukt..
Waarmee ik wil zeggen dat er dingen gebeuren die je niet zou verzinnen :{
compact en kleverig.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:33:45 #237
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153780482
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:30 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Vind jij jezelf eigenlijk wel normaal? Los van zijn zieke gedrag, denk ik dat jij ook hulp nodig hebt. Er komt ergens iets niet goed. Als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen.
Ik zit in een uitgaanscultuur, ik probeer in een absurde situatie normaal en overwogen te blijven handelen :{
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:35:02 #238
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153780526
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:23 schreef Mishu het volgende:

[..]

Als ik met een vriend in de kroeg zit probeert hij te praten wat dan ook, ik negeer hem, hij gaat vervolgens voor de ogen van een vriend van mij slaande bewegingen maken, vriend stampt op zijn voet na alles wat gebeurd is, een kleuterklas duwen en trekken gebeuren ensues. Ik trek vriend weg als ik zie dat bij vertrekken achter mij de hel aan het losbarsten is tussen die twee. Wij verlaten de kroeg.
In wat voor achterlijk gebied van Nedeland woon je eigenlijk?
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:35:53 #239
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153780547
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

mijn ex belde me ooit op om te vertellen dat hij het teengat van m'n sandaal had geneukt..
Was dat terwijl jij de sandaal aanhad?
pi_153780566
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:33 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik zit in een uitgaanscultuur, ik probeer in een absurde situatie normaal en overwogen te blijven handelen :{
Wat bedoel je met een uitgaanscultuur? Ik vind dat je helemaal niet normaal handelt. Hoewel je er nu goed aan doet om de politie in te schakelen.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:39:14 #241
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153780626
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Wat? :')

Misschien zijn mannen gewoon raar :{ ze hebben meer driften waardoor ze slippers moeten neuken.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:40:34 #242
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153780663
En hij zat heel toevallig in dezelfde kroeg?
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:40:38 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153780666
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:35 schreef Lienekien het volgende:

Daar zit 'm de kneep.

En ik hoop dat het geen minuscule peep-toe was.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:41:40 #244
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153780693
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daar zit 'm de kneep.

Juist wel, eigenlijk.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:42:43 #245
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153780729
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:40 schreef SonicVolcano het volgende:
En hij zat heel toevallig in dezelfde kroeg?
Het is mijn stamkroeg. Ik zit daar elke week doordeweeks met collega's. Hij was er al heel lang niet geweest. Het is mijn kroeg godverdomme :(
pi_153780766
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

nee.
compact en kleverig.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:44:27 #247
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_153780774
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:23 schreef jogy het volgende:
Vind ik ook. Hoe meer ik lees, hoe meer ik :? zo hier zit. Dafuq, woman?! Misschien maar eens hulp zoeken voor jezelf.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:44:30 #248
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153780775
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:42 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het is mijn stamkroeg. Ik zit daar elke week doordeweeks met collega's. Hij was er al heel lang niet geweest. Het is mijn kroeg godverdomme :(
En je seint natuurlijk wel even je collega's in dat dit je vervelende, aanrandende ex is? Zodat je in ieder geval nooit in een een-op-eensituatie met hem komt?
pi_153780799
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daar zit 'm de kneep.

nee, en daar zit m die kneep helemaal niet, hij heeft nl nog veel meer achterlijke dingen gedaan.
Het was meer om aan te geven dat mensen soms rare dingen doen..

Ik vond dat btw echt heel erg naar, al kan ik niet precies uitleggen waarom. :{
compact en kleverig.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:45:31 #250
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153780803
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee.
Lekker relevant, dan.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:46:38 #251
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153780830
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, en daar zit m die kneep helemaal niet, hij heeft nl nog veel meer achterlijke dingen gedaan.
Herken je het slachtoffergedrag bij TS?
pi_153780846
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Lekker relevant, dan.
ik legde al uit waarom ik t zei. Bovendien heeft die zelfde ex me verkracht, is dat relevanter?
compact en kleverig.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:47:45 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153780859
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:

Oké. Het zou voor het hand-op-geval (...)-verhaal imo pas relevant zijn als jij de schoen tijdens zijn actie droeg.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:47:51 #254
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153780863
1 tip aan TS: laat hem met rust en laat je psychisch opnemen of doe er iets aan.
Voor hetzelfde geldt smeer je zo iemand voor niks een strafblad aan!
N/A
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:48:00 #255
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153780868
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En je seint natuurlijk wel even je collega's in dat dit je vervelende, aanrandende ex is? Zodat je in ieder geval nooit in een een-op-eensituatie met hem komt?
Zij weten het. Vandaar de stamp op de voet. Sterker nog we hadden net toevallig besproken om die volgende dag maar eens met de zedenpolitie te gaan spreken. Zij helpen me hierbij en vinden dat ik niet zo moet zeiken en aangifte moet doen.
pi_153780882
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Herken je het slachtoffergedrag bij TS?
Ik snap dat ze zich er rot onder voelt ja.
compact en kleverig.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:48:34 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153780888
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:

ik legde al uit waarom ik t zei. Bovendien heeft die zelfde ex me verkracht, is dat relevanter?
Net zo irrelevant.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:48:53 #258
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153780896
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:47 schreef nils7 het volgende:
1 tip aan TS: laat hem met rust en laat je psychisch opnemen of doe er iets aan.
Voor hetzelfde geldt smeer je zo iemand voor niks een strafblad aan!
Dus hij valt mij lastig, zegt dit te zullen blijven doen, en ik moet hem met rust laten? :') wat doe ik dan?
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:49:59 #259
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153780937
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:48 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dus hij valt mij lastig, zegt dit te zullen blijven doen, en ik moet hem met rust laten? :') wat doe ik dan?
Je opent een topic over een ex die jou jaloers probeert te maken. Dat is vrij merkwaardig.
pi_153780951
quote:

[..]

quote:
Ik heb hem een klein beetje geholpen doordat ik opgewonden werd van zijn geval.
Ja doei.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:50:48 #261
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153780958
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Tijdens of na de relatie?

Slachtoffergedrag of niet, seksueel geweld wordt heel makkelijk goedgepraat terwijl het dus niet oké is. Een zedenstrafblad gaat wellicht ook te ver bij 1 incident maar gezond, normaal en oké is het dus zeker niet!

Sex uit motieve van agressie is not done!
pi_153780963
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Net zo irrelevant.
Ik snap van beide de irrelevantie niet.
compact en kleverig.
pi_153780991
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:50 schreef Mishu het volgende:

[..]

Slachtoffergedrag of niet, seksueel geweld wordt heel makkelijk goedgepraat terwijl het dus niet oké is. Een zedenstrafblad gaat wellicht ook te ver bij 1 incident maar gezond, normaal en oké is het dus zeker niet!

Na, omdat hij pissig was idd.

Maar goed, ik snap de tegenstrijdige gevoelens ook wel, het is alleen niet zo heel handig verwoord van je.
compact en kleverig.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:53:10 #264
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153781005
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je opent een topic over een ex die jou jaloers probeert te maken. Dat is vrij merkwaardig.
Ik zou een nieuw topic kunnen openen maar eerlijker is om ook de gevoelens die in deze kwestie bij mij spelen erbij te betrekken.

Bij huiselijk geweld speelt ook vaak mee dat de betrokken personen, hoewel de daad compleet fout is, in een dodelijke chemie gevangen zitten. Dat je van iemand houdt of om iemand gegeven hebt maakt mishandeling en dergelijke niet oké.

Veel zwijgen hierover, ik maak het bespreekbaar. Niet vanuit het hij-doet-alles-fout-perspectief maar vanuit het deze-dingen-gebeuren-dus perspectief.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:53:19 #265
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153781011
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik snap van beide de irrelevantie niet.
Dat zulke dingen gebeuren lijkt me hier niet relevant, wel wat je ertegen kunt doen, hoe je zelf gaat zorgen dat het niet weer gebeurt.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:53:19 #266
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153781013
quote:

[..]

Als je zogenaamd m echt zou negeren dan had je dit probleem niet.

Echt in dit soort situaties (en zeker met wat ik hier lees) is het actie > reactie.
Onderneem de actie niet dan komt er geen reactie.

Jij speelt spelletjes met hem en dat heb je niet door en je probeert m nu een strafblad aan te smeren, bah bah.
Blijf er gewoon uit de buurt!
N/A
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:53:54 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153781030
quote:

En je doet er zelf aan mee, met zijn geval in je hand.
pi_153781059
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat zulke dingen gebeuren lijkt me hier niet relevant, wel wat je ertegen kunt doen, hoe je zelf gaat zorgen dat het niet weer gebeurt.
het lijkt er anders op dat niemand TS serieus neemt, wat de reden was voor die post.
compact en kleverig.
pi_153781061
quote:

[..]

Het is best raar natuurlijk dat je zegt dat je bent aangerand en dat vervolgens blijkt dat je hebt meegewerkt aan de aanranding omdat je opgewonden werd.

Kijk. Als jij je aangerand voelt, dan is dat natuurlijk zo en hoeft niemand te zeggen dat het niet zo is. Maar als je ergens aan meewerkt om vervolgens te zeggen dat je bent aangerand, dan is het voor veel mensen moeilijk te begrijpen.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:55:08 #270
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153781071
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:53 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik zou een nieuw topic kunnen openen maar eerlijker is om ook de gevoelens die in deze kwestie bij mij spelen erbij te betrekken.

Bij huiselijk geweld speelt ook vaak mee dat de betrokken personen, hoewel de daad compleet fout is, in een dodelijke chemie gevangen zitten. Dat je van iemand houdt of om iemand gegeven hebt maakt mishandeling en dergelijke niet oké.

Veel zwijgen hierover, ik maak het bespreekbaar. Niet vanuit het hij-doet-alles-fout-perspectief maar vanuit het deze-dingen-gebeuren-dus perspectief.
Nee, ik snap niet waarom je een topic opent over een ex die jou jaloers probeert te maken en dat in de loop van het topic blijkt dat je ex een aanrander is.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:55:49 #271
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153781087
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

En je doet er zelf aan mee, met zijn geval in je hand.
Terwijl ik naar de grond kijk, en ik achteraf de situatie tijdelijk uit mijn geheugen heb geblokkeerd. Ik ben in dubio over deze. Het is niet zwart-wit. Iemand kan ook mentale manipulatie en dwang toepassen.
pi_153781089
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:53 schreef nils7 het volgende:

[..]

Als je zogenaamd m echt zou negeren dan had je dit probleem niet.

Echt in dit soort situaties (en zeker met wat ik hier lees) is het actie > reactie.
Onderneem de actie niet dan komt er geen reactie.

Jij speelt spelletjes met hem en dat heb je niet door en je probeert m nu een strafblad aan te smeren, bah bah.
Blijf er gewoon uit de buurt!
sommige mensen blijven ondanks negeren doorgaan en sommige mensen blijven jaren boos.
compact en kleverig.
pi_153781096
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

sommige mensen blijven ondanks negeren doorgaan en sommige mensen blijven jaren boos.
Iemand aftrekken noem jij negeren?
Ja doei.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:56:32 #274
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153781103
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

het lijkt er anders op dat niemand TS serieus neemt, wat de reden was voor die post.
Dat niet serieus nemen heeft wat mij betreft niet te maken met de onwaarschijnlijkheid van bepaalde gebeurtenissen, maar met vraagtekens bij die gebeurtenissen in relatie tot TS en de rest van haar verhaal.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:56:47 #275
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153781110
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, ik snap niet waarom je een topic opent over een ex die jou jaloers probeert te maken en dat in de loop van het topic blijkt dat je ex een aanrander is.
Het is complex. Ik heb gevoelens voor hem (gehad) maar hij vind het leuk om met mijn hersenen en lichaam te fucken zonder uitleg of bedoeling.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:57:50 #276
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_153781134
is ie psychopaat ofzo?
pi_153781143
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee.
Ik zeg helemaal niets over deze situatie, ik zeg alleen dat dat ook gewoon voorkomt.
compact en kleverig.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:58:18 #278
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153781146
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:56 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het is complex. Ik heb gevoelens voor hem (gehad) maar hij vind het leuk om met mijn hersenen en lichaam te fucken zonder uitleg of bedoeling.
lees de eerste 3 woorden van je eigen OP nog eens....

snap dat eens!
N/A
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:58:32 #279
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153781152
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik heb hem niet afgetrokken. Hij duwde mijn hand heel hard op zijn penis en ik voelde me schuldig over vorige keren dat hij een erectie had en ik niks deed. Zelf slechts aangeraakt. Dat was blijkbaar genoeg :?
pi_153781154
:') zoek hulp. En niet van de politie.
Ja doei.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:58:49 #281
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153781158
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:56 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dus jij hebt nog gevoelens voor iemand die jou aanrandt?

Man, you are fucked up. ;(
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:59:11 #282
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153781168
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
:') zoek hulp. En niet van de politie.
dit
N/A
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:59:28 #283
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153781178
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dus jij hebt nog gevoelens voor iemand die jou aanrandt?

Man, you are fucked up. ;(
Huiselijk geweld much?

Er zijn vrouwen die honderd keer terug gaan.
pi_153781195
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:58 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik heb hem niet afgetrokken. Hij duwde mijn hand heel hard op zijn penis en ik voelde me schuldig over vorige keren dat hij een erectie had en ik niks deed. Zelf slechts aangeraakt. Dat was blijkbaar genoeg :?
Je zei net nog dat je meewerkte? Ik denk ook dat je hulp nodig hebt.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:00:13 #285
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153781199
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:58 schreef Mishu het volgende:

[..]

Je voelde je schuldig?

Het wordt nog gekker.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:00:20 #286
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153781201
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:57 schreef vigilant7 het volgende:
is ie psychopaat ofzo?
Die mogelijkheid is inderdaad geopperd door mijn vrienden en collega's. Vooral het glashard kunnen liegen erna.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:00:44 #287
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153781211
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:00 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Je zei net nog dat je meewerkte? Ik denk ook dat je hulp nodig hebt.
Ik heb mijn hand er zelf op gelegd ja.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:00:56 #288
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153781213
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:59 schreef Mishu het volgende:

[..]

Huiselijk geweld much?

Er zijn vrouwen die honderd keer terug gaan.
Dit gaat over jou. Waarom doe je zo raar? Stop daar eens mee.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:04:15 #289
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_153781287
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:00 schreef Mishu het volgende:

[..]

Die mogelijkheid is inderdaad geopperd door mijn vrienden en collega's. Vooral het glashard kunnen liegen erna.
ow man, ik ken gevallen maar dan van wie de vrouw psychopathisch is, geen pretje, zij zijn zeer slim en gehaaid, veel sterkte
pi_153781300
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:00 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik heb mijn hand er zelf op gelegd ja.
Ah, volgens mij ben je gewoon aan het grappen. Een paar berichtjes geleden deed hij jouw hand er nog opleggen.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:06:41 #291
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153781347
Dit begint met de post ongeloofwaardiger te worden. :')
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:06:55 #292
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153781352
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:04 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Ah, volgens mij ben je gewoon aan het grappen. Een paar berichtjes geleden deed hij jouw hand er nog opleggen.
Eerst heel hard mijn hand erop. Daarna zwijgzaam maar gevolgd.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:07:47 #293
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153781372
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:04 schreef vigilant7 het volgende:

[..]

ow man, ik ken gevallen maar dan van wie de vrouw psychopathisch is, geen pretje, zij zijn zeer slim en gehaaid, veel sterkte
Wat deed zij dan? Psychopathie komt vrij weinig bij vrouwen voor.
pi_153781380
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:06 schreef Mishu het volgende:

[..]

Eerst heel hard mijn hand erop. Daarna zwijgzaam maar gevolgd.
Ja. Ik vind het niet grappig dat je over dit soort onderwerpen/situaties grappen maakt of verhalen gaat verzinnen. Heel naar.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:08:58 #295
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153781394
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:08 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Ja. Ik vind het niet grappig dat je over dit soort onderwerpen/situaties grappen maakt of verhalen gaat verzinnen. Heel naar.
En in het ergste geval wordt dr ex straks van zn bedje gelicht...
N/A
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:09:35 #296
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153781410
quote:

[..]

Inderdaad.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:09:54 #297
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153781418
quote:

[..]

Het is geen grap.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:09:59 #298
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_153781420
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:07 schreef Mishu het volgende:

[..]

Wat deed zij dan? Psychopathie komt vrij weinig bij vrouwen voor.
maakt niet uit, haar hele levensloop was er één van vernieling voor de mensen die ze op haar pad tegenkwam
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:10:19 #299
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153781428
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:08 schreef nils7 het volgende:

[..]

En in het ergste geval wordt dr ex straks van zn bedje gelicht...
Blijkbaar is ie dat al ivm een ander recent delict.
pi_153781441
Het is wel mooi geweest, voordat we een deel 2 krijgen....
Ja doei.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:10:55 #301
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153781445
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:10 schreef Mishu het volgende:

[..]

Blijkbaar is ie dat al ivm een ander recent delict.
Vertel, vertel.
pi_153781446
Dus. Vraag dat maar in de DM/PM.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')