Het raakt je dat hij met een ander zoent maar vreemdgaan is ok? Oh wacht, jij mag dat.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
Ik ben vreemdgegaan in mijn vorige relatie en sindsdien is het uit. Hij wilt me nooit meer zien en kan me niet vergeven zegt ie. Ook niet omdat ik over de situatie ben gaan lullen met wederzijdse vrienden.
Inmiddels is dit een jaar geleden en hij kan het nog steeds niet loslaten. Hij grijpt elke mogelijkheid aan om gemeen te doen. Vlak na het vreemdgaan heeft hij me mishandeld in feite.
Ik heb in dat jaar een tijdje een vriendje gehad en toen had hij opeens ook een scharrel. Als ik dan met mijn vriend had ging hij overdreven met haar lopen zoenen en flirten. Nu mijn relatie over is negeert hij haar opeens. Een vriend van haar vroeg grappend of ik niet nog eens een vriendje wilde krijgen, misschien dat ie dan weer interesse in haar kreeg (haha)...
Nu kwam ik hem afgelopen weekend weer tegen op een festival. De zomer is begonnen dus we komen elkaar vaker weer tegen. Op dat festival leek hij blij te zijn dat ik er was, hij merkte me duidelijk op.
Maar vervolgens gaat hij weer overdreven met een meisje lopen kletsen. Ik ga even kijken bij een bandje, en hij ziet mij en hij pakt haar vervolgens keihard op d'r bek voor mijn ogen!
Ik liet me niet gekmaken dus ik ging alsnog lekker vooraan staan kijken. Maar toen ik onaangedaan leek en hij en zijn vrienden dat doorkregen werd hij nog pissiger en toen is hij opeens met zijn vrienden van het festival verdwenen
Maar praten wil hij niet. Hij doet alleen de hele tijd klote en als we dan weer een keer ruzie hebben krijgt hij wel weer een spontane stijve.
Iemand die man is en uit kan leggen waar hij mee bezig is?
En ja het raakt me als iemand waar ik van heb gehouden pontificaal voor me aan het zoenen is, maar ik vind het inmiddels prima om het conflict en de relatie achter me te laten. Het is gewoon een klootzak denk ik.
Nee dat mag ik niet en daar heb ik enorme spijt van. Ook meerdere malen duidelijk geprobeerd te maken maar hij wilt niet luisteren.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:42 schreef loni55 het volgende:
[..]
Het raakt je dat hij met een ander zoent maar vreemdgaan is ok? Oh wacht, jij mag dat.
Hij zoent met anderen, dus terroriseert hij jou. Duidelijkquote:Op zondag 7 juni 2015 21:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee dat mag ik niet en daar heb ik enorme spijt van. Ook meerdere malen duidelijk geprobeerd te maken maar hij wilt niet luisteren.
Tja dan is het klaar, hoe veel ik ook van hem houd. Dan houdt het op.
Beetje jammer alleen dat hij de behoefte voelt om me te blijven terroriseren.
Hij heeft me onlangs ook weer betast op een vervelende manier. Maar daarna gewoon weglopen. Alsof ik een hoer ben die moet luisteren.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hij zoent met anderen, dus terroriseert hij jou. DuidelijkIk snap het.
Lol, terroriseren? Hoe oud zijn jullie?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee dat mag ik niet en daar heb ik enorme spijt van. Ook meerdere malen duidelijk geprobeerd te maken maar hij wilt niet luisteren.
Hij en zijn vrienden hebben wel de halve stad tegen me opgezet. Slaat mijn sigaret uit mijn hand etc.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lol, terroriseren? Hoe oud zijn jullie?
En waar maak je je druk om? Je bent zelf een kutwijf.. dat als eerst. Maar als hij niet wil praten en zn mond verder houdt heb je er toch geen last van? Compleet negeren die onzin.
Door een ander te zoenen terroriseert hij je? Hoe zou het toch voor hem zijn geweest toen hij erachterkwam dat jij, vast meer hebt gedaan dan zoenen met een ander.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
Just another teenage heartache.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij heeft me onlangs ook weer betast op een vervelende manier. Maar daarna gewoon weglopen. Alsof ik een hoer ben die moet luisteren.
Egokwestie.. hij's duidelijk nog geraakt van je vreemdgaan, dus ergens heb je t verdiend. Maargoed, het slijt vanzelf bij hem wel. Je moet alleen nog ff geduld hebben.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij en zijn vrienden hebben wel de halve stad tegen me opgezet. Slaat mijn sigaret uit mijn hand etc.
stad? Tokkieville I persumequote:Op zondag 7 juni 2015 21:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij en zijn vrienden hebben wel de halve stad tegen me opgezet. Slaat mijn sigaret uit mijn hand etc.
Hij probeert je van het roken af te houden. Hij is begaan met je gezondheid. Wel lief.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar sommige (volwassen) stellen zijn in staat om dat uit te praten.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:12 schreef Deckard het volgende:
Echt heel raar inderdaad, dat als je vreemd gaat de ander opeens zo'n hekel aan je krijgt. Dat is toch niet eerlijk?
Je bedoelt, je was volwassen genoeg om het eerst uit te maken en dan pas iets met een ander te beginnen.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar sommige (volwassen) stellen zijn in staat om dat uit te praten.
Wat valt er uit te praten? Je hebt je als een kut gedragen tegenover iemand waar je zogenaamd van houdt.. Dan mag je ook best de consequenties dragen.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar sommige (volwassen) stellen zijn in staat om dat uit te praten.
Neem er nog een ouwe.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
Pfff... Ja zij moet nu een leven lang boeten omdat ze een keer is vreemd gegaan,boehoehoe .. Aan de verhalen te horen is het vriendje ook geen schatje.
Ik hoop dat jullie heel jong zijn en dat hij in zijn fragiele puberale egootje geraakt is.
Indien niet.. Tijd om volwassen te worden.
Trouwens wat zijn jullie hier allemaal vreselijk ouderwets zeg... En dat voor zo een jonge mensen. Niemand is je bezit en niemand verdient het om gestraft te worden omdat ze een keer vreemd gaan. Dat je de relatie beëindigd, tot daar aan toe. Maar straffen? En zinnen zoals jij hebt niets meer te willen.
Schei toch uit..
De mens is NIET monogaam.
Ik ben al wat ouder en dacht dat de jeugd veel opener en veel meer ontwikkelt zou zijn dan mijn generatie maar het is precies alleen nog maar erger en nog meer bekrompen geworden.
Leef en laat leven.
Je hebt gelijk! Vreemdgaan vergoelijken is de juiste manier. Want de mens is immers niet monogaam. De mens heeft wel een bewustzijn en kent doorgaans normen en waarden. Maar dat doet er niet toe.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
Pfff... Ja zij moet nu een leven lang boeten omdat ze een keer is vreemd gegaan,boehoehoe .. Aan de verhalen te horen is het vriendje ook geen schatje.
Ik hoop dat jullie heel jong zijn en dat hij in zijn fragiele puberale egootje geraakt is.
Indien niet.. Tijd om volwassen te worden.
Trouwens wat zijn jullie hier allemaal vreselijk ouderwets zeg... En dat voor zo een jonge mensen. Niemand is je bezit en niemand verdient het om gestraft te worden omdat ze een keer vreemd gaan. Dat je de relatie beëindigd, tot daar aan toe. Maar straffen? En zinnen zoals jij hebt niets meer te willen.
Schei toch uit..
De mens is NIET monogaam.
Ik ben al wat ouder en dacht dat de jeugd veel opener en veel meer ontwikkelt zou zijn dan mijn generatie maar het is precies alleen nog maar erger en nog meer bekrompen geworden.
Leef en laat leven.
Iemand vanuit een onverwachte hoek neersteken en een gapende wond achterlaten uit sadisme mag natuurlijk wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:26 schreef Mishu het volgende:
Het is niet goed, maar het kan gebeuren. En er kunnen omstandigheden zijn.
Je kan iemand niet simpelweg gaan gijzelen uit een soort sadisme.
Nee, het mens is rond de dertig en gezien haar pohi een complete idioot.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:31 schreef Lenny77 het volgende:
Er zijn gewoon details hier die we niet weten. Voor hetzelfde geld zijn het twee 15 jarigen die al een jaar ruzie hebben gehad omdat ze niets van elkaar kunnen verdragen. En is het vreemdgaan zoenen geweest.
Op die leeftijd moet je je niet bezig houden met grote vaste relaties.
Als je daarentegen in een volwassen relatie stapt met iemand die trouw belangrijk vind dan vind ik ook dat je dat moet respecteren of er niet in stappen.
Maar nogmaals.. Wat als jullie al 15 jaar samen zijn en er is sleur en je komt iemand tegen en in een vlaag van verstandsverlies ga je vreemd. Ik vind niet dat je dan 15 jaar weg mag gooien voor een misstap van 1 uurtje.
Hier in dit verhaal en de antwoorden vind ik vooral het afstraffende stuitend.
We kennen het verhaal niet.
Vriendje kan net zo goed een hork zijn met losse handjes ofzo.
Ik word een beetje moe van de spelletjes. En het zou het alleen maar erger maken denk ik.quote:
26 en forum is niet echt. Ik ben in het echt gewoon een sociaal iemand die geeft om mensen.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nee, het mens is rond de dertig en gezien haar pohi een complete idioot.
quote:Op zondag 7 juni 2015 22:35 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van de spelletjes. En het zou het alleen maar erger maken denk ik.
Sowieso gaat hij al heel creepy van een afstandje lopen staren als ik vriendschappelijk een wat oudere man omhels.
quote:Op zondag 7 juni 2015 22:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wel toevallig dan dat je ex er elke keer bij is wanneer jij vriendschappelijk oude mannen omhelst.quote:
Hij kwam net aanlopen om de hoek toen ik in gesprek was met iemandquote:Op zondag 7 juni 2015 22:41 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Wel toevallig dan dat je ex er elke keer bij is wanneer jij vriendschappelijk oude mannen omhelst.
Gijzelen, terroriseren, betast worden, tegen de grond werken, geslagen worden..quote:Op zondag 7 juni 2015 22:26 schreef Mishu het volgende:
Je kan iemand niet simpelweg gaan gijzelen uit een soort sadisme.
Serieus? Want het klinkt hier alsof jij het hem kwalijk neemt dat hij nog steeds boos op je is.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Heel concreet TS, wat heeft hij dan precies gedaan? Want dingen als hierboven mogen natuurlijk niet en dan zou ik ook verdere stappen overwegen.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gijzelen, terroriseren, betast worden, tegen de grond werken, geslagen worden..
Heeft TS al eens aangifte overwogen?
Reeds melding gedaan, vervolging is niet mogelijk wegens gebrek aan bewijs.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gijzelen, terroriseren, betast worden, tegen de grond werken, geslagen worden..
Heeft TS al eens aangifte overwogen?
Dus ondanks alles maakt hij zich nog wel steeds zorgen om je gezondheid.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Heb je een stoornis dan? Ik vind dit vrij abnormaal gedrag voor een 26 jarige of je bent een asociaal type?quote:Op zondag 7 juni 2015 22:36 schreef Mishu het volgende:
[..]
26 en forum is niet echt. Ik ben in het echt gewoon een sociaal iemand die geeft om mensen.
Goeie reactie menquote:Op zondag 7 juni 2015 23:16 schreef probeer het volgende:
Ok, ik ben ook ooit eens vreemdgegaan. Gezoend met een ander, na 2 dagen opgebiecht. Zij enorm boos, relatie beëindigd (wel eerst nog break-up seks gehad waarbij ze niet gezoend wilde worden, was super-raar, maargoed).
Nu zitten we op dezelfde studie, en komen we elkaar nogal regelmatig tegen. De eerste paar maanden op haar verzoek nog een enkele keer gepraat, wat er op neer kwam dat zij haar woede kwijt kon en ik me daarna nog slechter voelde. Daar deed ik dan maar aan mee, want tsja, het was immers mijn schuld en als zij zich daardoor wat beter voelde ... Mee opgehouden toen ze eisen begon te stellen (bv dat ik niet naar dingen ging waar zij ook was). Een kleine 2 jaar later lijkt ze nog steeds erg boos. Mij negeert ze volkomen (echt recht door me heen kijken en zulks) om dan mijn vrienden (die zij niet eens echt goed kent) enorm hartelijk te begroeten en overdreven vriendelijk te doen.
Het eerste (half) jaar na mijn vreemdgaan heb ik me (terecht natuurlijk) enorm schuldig gevoeld. Voornamelijk geworsteld met het vraagstuk of ik iets verschrikkelijks stoms en gemeens gedaan had, zoals elk mens wel eens iets fout doet, of dat ik daadwerkelijk inherent slecht (of eerder egocentrisch) was, zoals zij me naar anderen afschilderde (of zoals op fok, "eens een vreemdganger, altijd ..."). Uiteindelijk wel verwerkt, stukje zelf-reflectie toegepast, er hopelijk van geleerd en zulks. Ik heb het mezelf iig vergeven (al zal ik het nooit vergeten, alleen al om eenzelfde soort egoïstisch gedrag waarbij ik niet genoeg aan de gevoelens van mijn partner denk, te voorkomen) maar zij mij niet.
En dat is haar goed recht. Ik vind het vervelend voor haar dat ze er nog zo mee zit, en denk dat het veel beter voor haar zou zijn als ze het ook beter kon verwerken. Maar het is niet aan mij om een mening te hebben over haar boosheid, het bestaan daarvan is immers mijn schuld. Dus nu geef ik haar en haar gedrag geen enkele aandacht meer. Lijkt me het beste voor haar en voor mij.
Wat een bullshitquote:Op zondag 7 juni 2015 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
Jij hebt op zich niet zoveel te willen, imho. Het zou beter voor HEM zijn te kappen, vreemdgangers mogen van mij wel een tijdje lijden.
idd, het is gewoon normaal om iemand te betasten, mishandelen en dat soort shit als n relatie eenmaal over isquote:Op zondag 7 juni 2015 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij hebt niks te willen eigenlijk.
Dat je zelfs maar het lef hebt om hierover te zeuren
dat ze hem kwalijk neemt dat hij boos is, lees ik nergens hoorquote:Op zondag 7 juni 2015 22:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Serieus? Want het klinkt hier alsof jij het hem kwalijk neemt dat hij nog steeds boos op je is.
Jij bent vreemd gegaan en dus heb je hem zwaar gekwetst. Het is allemaal jouw schuld.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij heeft me onlangs ook weer betast op een vervelende manier. Maar daarna gewoon weglopen. Alsof ik een hoer ben die moet luisteren.
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:31 schreef Lenny77 het volgende:
Er zijn gewoon details hier die we niet weten.
Ja of het vreemdgaan gebeurde in het bed van de partner van madame met zijn beste vriend. Kan ook zomaar een detail zijn dat we niet kennen. Nog een stuk waarschijnlijker dat zo'n detail wordt achtergehouden ook.quote:Voor hetzelfde geld zijn het twee 15 jarigen die al een jaar ruzie hebben gehad omdat ze niets van elkaar kunnen verdragen. En is het vreemdgaan zoenen geweest.
Vriendje kan net zo goed een hork zijn met losse handjes ofzo.
quote:Op zondag 7 juni 2015 23:16 schreef probeer het volgende:
Ok, ik ben ook ooit eens vreemdgegaan. Gezoend met een ander, na 2 dagen opgebiecht. Zij enorm boos, relatie beëindigd (wel eerst nog break-up seks gehad waarbij ze niet gezoend wilde worden, was super-raar, maargoed).
Nu zitten we op dezelfde studie, en komen we elkaar nogal regelmatig tegen. De eerste paar maanden op haar verzoek nog een enkele keer gepraat, wat er op neer kwam dat zij haar woede kwijt kon en ik me daarna nog slechter voelde. Daar deed ik dan maar aan mee, want tsja, het was immers mijn schuld en als zij zich daardoor wat beter voelde ... Mee opgehouden toen ze eisen begon te stellen (bv dat ik niet naar dingen ging waar zij ook was). Een kleine 2 jaar later lijkt ze nog steeds erg boos. Mij negeert ze volkomen (echt recht door me heen kijken en zulks) om dan mijn vrienden (die zij niet eens echt goed kent) enorm hartelijk te begroeten en overdreven vriendelijk te doen.
Het eerste (half) jaar na mijn vreemdgaan heb ik me (terecht natuurlijk) enorm schuldig gevoeld. Voornamelijk geworsteld met het vraagstuk of ik iets verschrikkelijks stoms en gemeens gedaan had, zoals elk mens wel eens iets fout doet, of dat ik daadwerkelijk inherent slecht (of eerder egocentrisch) was, zoals zij me naar anderen afschilderde (of zoals op fok, "eens een vreemdganger, altijd ..."). Uiteindelijk wel verwerkt, stukje zelf-reflectie toegepast, er hopelijk van geleerd en zulks. Ik heb het mezelf iig vergeven (al zal ik het nooit vergeten, alleen al om eenzelfde soort egoïstisch gedrag waarbij ik niet genoeg aan de gevoelens van mijn partner denk, te voorkomen) maar zij mij niet.
En dat is haar goed recht. Ik vind het vervelend voor haar dat ze er nog zo mee zit, en denk dat het veel beter voor haar zou zijn als ze het ook beter kon verwerken. Maar het is niet aan mij om een mening te hebben over haar boosheid, het bestaan daarvan is immers mijn schuld. Dus nu geef ik haar en haar gedrag geen enkele aandacht meer. Lijkt me het beste voor haar en voor mij.
Beste reactie in dit topicquote:Op zondag 7 juni 2015 23:18 schreef probeer het volgende:
Dus mijn tip aan TS: Niet meer op zijn gedrag ingaan.
Hij is nog niet over je heen (of wellicht wel helemaal klaar met jou als persoon, maar weet niet wat hij met het overblijfsel van zijn eigen liefde aan moet) maar dat lijkt voor TS ook op te gaan.
Misschien had jij eerst moeten praten vóórdat je vreemdging. Je gaat niet vreemd als alles goed zit lijkt mij.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Misschien. Misschien ook nietquote:Op maandag 8 juni 2015 10:01 schreef jodelahity het volgende:
Ik vermoed dat je heel veel zaken anders geinterpreteerd hebt dan ze zijn. O.a. ook het vroegtijdig weggaan bij het festival lol
Ja en dat hoofdschuddende stukje doen ze of alsof of om jou minder ongemakkelijk te laten voelen. Hij heeft plezier eraan. En ja misschien gingen ze weg of niet weg om jou, maar het lijkt mijzelf sterk dat een vriendengroep weggaat omdat iemand weg wil die ervoor nog een meid op de bek heeft gepakt om wraak te nemen niet waar xdquote:Op maandag 8 juni 2015 12:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Misschien. Misschien ook niet
Punt is dat hij als enige van zijn vriendengroep extreem opvallend midden in een groep mensen een onbekende chick gaat zoenen, terwijl zijn vrienden zodra ze dat zien hoofdschuddend lachen van oh god verlaag je niet zo zelf.
Ja er is geen mogelijkheid dat hij plezier heeft en als die domme trut in de buurt is hij het haar extra inwrijft voor de lol. xdquote:Op maandag 8 juni 2015 14:13 schreef Inalegranza het volgende:
Er zit niets anders op dan accepteren dat je ex nog steeds boos op je is en je het verder maar moet negeren.
Meer valt er niet te zeggen.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:40 schreef 10minuteman het volgende:
Gewoon negeren en zo te horen ben jij ook niet de leukste thuis.
Klaar.
Als dit alles is... Daar lach je toch gewoon om? Of ben je dat nog niet ontstegen?quote:Op maandag 8 juni 2015 12:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Misschien. Misschien ook niet
Punt is dat hij als enige van zijn vriendengroep extreem opvallend midden in een groep mensen een onbekende chick gaat zoenen exact op het moment dat hij mij ziet, terwijl zijn vrienden zodra ze dat zien hoofdschuddend lachen van oh god laat je niet zo kennen. Wel toevallig dat juist hij de enige op dat festival is die gelijk met iemand begint te zoenen zodra ik gezien wordt.
Ja op het moment zelf er om gelachen. Maar stiekem vond ik het natuurlijk niet leuk.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als dit alles is... Daar lach je toch gewoon om? Of ben je dat nog niet ontstegen?
Nou toen hij doorhad dat ik er gewoon relaxed onaangeslagen bij ging staan ging hij opeens weg emotioneel. En dat meisje zag dat. Dus die had zoiets van toedeledokie ik ga lekker naar huis. En toen was hij dus weer alleen.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:17 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja er is geen mogelijkheid dat hij plezier heeft en als die domme trut in de buurt is hij het haar extra inwrijft voor de lol. xd
Dafuq did I just read?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
Hij doet alleen de hele tijd klote en als we dan weer een keer ruzie hebben krijgt hij wel weer een spontane stijve.
Ja, ik vind het ook erg opmerkelijk. En het is behoorlijk onhandig want het is uiteraard nogal gênant dus echt goed praten lukt dan niet echt. Dan is het meer van: ok nou doeg he.quote:
Dus open je er een topic over op FOK!. Goeie logica.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:06 schreef Mishu het volgende:
Ik heb zoiets van waarom gaat hij hier inderdaad zijn tijd (een heel jaar) hieraan besteden. Ik wil misschien ook gewoon verder...
Subtiel zonder details je ex onderuit proberen te halen, bravo.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
Vlak na het vreemdgaan heeft hij me mishandeld in feite.
Je liet je wel gekmaken, anders schreef je het nu niet op.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
Ik liet me niet gekmaken dus ik ging alsnog lekker vooraan staan kijken.
Je wil aandacht dus zie je dingen in acties die helemaal niet op jou bedoeld zijn. En als hij ze weldegelijk zo op jou bedoelt, dan heeft hij daar nog het volste recht op (na een jaar zelfs nog? Sure, why the hell not, hij gaat tenminste pas lopen bekken met iemand NADAT HET UIT IS! ^^).quote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
Iemand die man is en uit kan leggen waar hij mee bezig is?
Fijn voor je dan is dat ook weer duidelijk, jij je portie aandacht ook weer gehad, slotje.quote:
We zitten sowieso in hetzelfde wereldje dus hij moet maar een manier vinden om er mee om te gaan. Want ik ga niet bij dingen wegblijven puur omdat hij zijn emoties niet kan handelen.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga even een paar dingetjes uit de OP quoten, ookal is de OP quoten not done:
[..]
Subtiel zonder details je ex onderuit proberen te halen, bravo.
[..]
Je liet je wel gekmaken, anders schreef je het nu niet op.
[..]
Je wil aandacht dus zie je dingen in acties die helemaal niet op jou bedoeld zijn. En als hij ze weldegelijk zo op jou bedoelt, dan heeft hij daar nog het volste recht op (na een jaar zelfs nog? Sure, why the hell not, hij gaat tenminste pas lopen bekken met iemand NADAT HET UIT IS! ^^).
[..]
Fijn voor je dan is dat ook weer duidelijk, jij je portie aandacht ook weer gehad, slotje.
Tip van Arnie: blijf in godsnaam gewoon bij elkaar uit de buurt. Jij hebt ook hersens (waarschijnlijk, ik twijfel want je bent wel zo'n doos om vreemd te gaan en niet eerlijk te spelen) en hopelijk voor jou ook benen dus ontloop hem lekker of zeg hem dat 'ie moet oprotten als 'ie in je buurt is. Maar ondertussen wel laten zoenen weer
Van die mensen die vreemdgaan en dan het raarvinden dat ex-vrienden dat kut vindenEnige wat die dude beter had kunnen doen was je meteen echt volledig uit je leven wissen, maar als ik het zo hoor lijkt het meer één grote vriendenkliek te zijn waardoor dat lastig wordt. En hee, als jij dan toch al openlijk met juist díe vrienden over de situatie gaat keuvelen maak je het er zelf misselijkmakend moeilijker op.
Of jij moet een manier vinden om met hem om te gaan. Dit is namelijk wel héél erg je eigen straatje schoonvegen.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
We zitten sowieso in hetzelfde wereldje dus hij moet maar een manier vinden om er mee om te gaan.
quote:Op maandag 8 juni 2015 17:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
We zitten sowieso in hetzelfde wereldje dus hij moet maar een manier vinden om er mee om te gaan. Want ik ga niet bij dingen wegblijven puur omdat hij zijn emoties niet kan handelen.
Na een jaar vind ik sowieso dat ik mag gaan en staan waar ik wil. Dat wou ik eigenlijk al vanaf dat het gebeurd is, gewoon verder op welke manier dan ook.
Jij bent degene die ermee om moet leren gaan. Jij kunt alleen zeker zijn van jou gedachten, niet van die van hem. Je vult vanalles voor hem in, wat misschien helemaal niet zo hoeft te zijn.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:31 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja op het moment zelf er om gelachen. Maar stiekem vond ik het natuurlijk niet leuk.
En nog niet eigenlijk
Waarom zit je dan te zeiken en doe je dat niet gewoon?quote:Op maandag 8 juni 2015 17:49 schreef Mishu het volgende:
Na een jaar vind ik sowieso dat ik mag gaan en staan waar ik wil. Dat wou ik eigenlijk al vanaf dat het gebeurd is, gewoon verder op welke manier dan ook.
Nou ja in ieder geval is het eindstuk nu anders of niet. Een andere vriend kwam hem halen omdat ze al weg gingen. Nu de rest van het verhaal nog.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nou toen hij doorhad dat ik er gewoon relaxed onaangeslagen bij ging staan ging hij opeens weg emotioneel. En dat meisje zag dat. Dus die had zoiets van toedeledokie ik ga lekker naar huis. En toen was hij dus weer alleen.
En toen kwam hij me weer tegen met dat die chick hem dus ook was gepeerd (je laat je namelijk liever niet gebruiken voor kinderachtige spelletjes) en toen zag hij mij, liep weer emo en gefrustreerd weg en toen kwam een vriend de andere vrienden halen, omdat ze gingen.
Wel toevallig dat jij in de gaten houdt wanneer jij precies gezien wordt en wat voor actie daarop wordt ondernomen. Je schrijft ook dat het zijn vriendengroep is, dus geen mensen waar je tussen hoeft te staan. Draai je rug toe en doe wat je hem aanraadt: Gewoon verder leven.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:56 schreef Mishu het volgende:
Punt is dat hij als enige van zijn vriendengroep extreem opvallend midden in een groep mensen een onbekende chick gaat zoenen exact op het moment dat hij mij ziet, terwijl zijn vrienden zodra ze dat zien hoofdschuddend lachen van oh god laat je niet zo kennen. Wel toevallig dat juist hij de enige op dat festival is die gelijk met iemand begint te zoenen zodra ik gezien wordt.
Ja, misschien heeft ie net te horen gekregen dat er een familielid overleden is of zoiets.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:01 schreef jodelahity het volgende:
Ik vermoed dat je heel veel zaken anders geinterpreteerd hebt dan ze zijn. O.a. ook het vroegtijdig weggaan bij het festival lol
quote:Op zondag 7 juni 2015 22:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2015 22:06 schreef Mishu het volgende:
Ik heb zoiets van waarom gaat hij hier inderdaad zijn tijd (een heel jaar) hieraan besteden. Ik wil misschien ook gewoon verder...
quote:Op zondag 7 juni 2015 22:26 schreef Mishu het volgende:
Het is niet goed, maar het kan gebeuren. En er kunnen omstandigheden zijn.
Zit er inmiddels wel over te denken. Maar ik wil uiteraard de hoge weg nemen en het niet erger laten worden.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:38 schreef den85 het volgende:
Laat jezelf de volgende keer voor zijn neus Daggeren.
Je vindt zijn aandacht dus gewoon fijn, anders ben je er niet op deze manier mee bezig.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Zit er inmiddels wel over te denken. Maar ik wil uiteraard de hoge weg nemen en het niet erger laten worden.
Aandacht ja, mishandeling nee.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je vindt zijn aandacht dus gewoon fijn, anders ben je er niet op deze manier mee bezig.
Ik snap niet waarom je nog aandacht van hem wil.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
Aandacht ja, mishandeling nee.
En het liefst gewoon uitpraten en een normale situatie laten ontstaan.
Ditquote:Op maandag 8 juni 2015 20:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je nog aandacht van hem wil.
Je kunt wat is gebeurd niet terugdraaien. Je hebt hem belazerd, hij heeft nu de pest aan je. Move on.
Wellicht. In ieder geval nu weer even mijn aandacht op iets anders vestigen.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je nog aandacht van hem wil.
Je kunt wat is gebeurd niet terugdraaien. Je hebt hem belazerd, hij heeft nu de pest aan je. Move on.
Nieuw rampproject ontwikkelen zeg maarquote:Op maandag 8 juni 2015 20:10 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wellicht. In ieder geval nu weer even mijn aandacht op iets anders vestigen.
Ehm hij lette overduidelijk op me. Neem dat maar van mij aan.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:52 schreef jodelahity het volgende:
Wat valt er niet te accepteren. Hij zoent met anderen en heeft geen aandacht meer voor je. Lijkt bijna alsof hij dat juist niet mag van jou.
Wat raakt jou er zo aan kan je je beter afvragen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ehm hij lette overduidelijk op me. Neem dat maar van mij aan.
Wat raakt mannen hier zo aan?
Dat mannen in deze kwestie (vreemdgaan) voor geen enkele rede vatbaar zijn.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:03 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wat raakt jou er zo aan kan je je beter afvragen.
Waarom verwacht je nog steeds iets van hem? Ga hem uit de weg. Punt!quote:Op maandag 8 juni 2015 21:29 schreef Mishu het volgende:
Ik weet dus wel dat vreemdgaan bij mannen veel abusive gedrag uitlokt en dat mannen dat blijkbaar legitiem vinden.
Je moet alles maar accepteren als je ooit in je leven 1 fout hebt gemaakt.
Ik verwacht niks meer maar ik ga hem ook niet uit de weg. Ik zoek hem ook niet op. Ik wil gewoon mijn leven leiden zoals hij is.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom verwacht je nog steeds iets van hem? Ga hem uit de weg. Punt!
Je hebt juist allerlei verwachtingen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:15 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik verwacht niks meer maar ik ga hem ook niet uit de weg. Ik zoek hem ook niet op. Ik wil gewoon mijn leven leiden zoals hij is.
Volgens mij ben jij niet voor rede vatbaar juist. Hij wil niet met je praten, jij wel. Hij mag niet met een andere meid zoenen bij jou in de buurt. Hij moet jou niet irriteren door dat te doen. Jullie hebben toch juist geen relatie meer. Ja misschien steekt hij je wat met opzet, nou en. Hij heeft gewoon recht om dat op die manier te doen. En hij is blijkbaar anders dan jij, ook iets wat blijkbaar niet mag.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat mannen in deze kwestie (vreemdgaan) voor geen enkele rede vatbaar zijn.
Ik zou boos zijn maar snel vergeven als iemand van me houdt en ik verliefd ben.
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
dit. mensne doen alsof je de doodstraf verdient als je vreemdgaat ofzoquote:Op maandag 8 juni 2015 02:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat een bullshit![]()
Dus als je ex is vreemdgegaan mag je die persoon constant lastig vallen? Okee!
Heb je een onderzoek gelezen of is dit meer in jouw omgeving zichtbaar?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:29 schreef Mishu het volgende:
Ik weet dus wel dat vreemdgaan bij mannen veel abusive gedrag uitlokt en dat mannen dat blijkbaar legitiem vinden.
De vraag blijft staan: waarom is Mishu überhaupt nog bij haar ex in de buurt? Het lijkt er niet op dat ze besloten hebben vrienden te blijven, gezien de gebeurtenissen. Waarom trekt ze er zich wat van aan wat hij doet? Hij mag doen en laten wat hij wil toch, als single man?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit. mensne doen alsof je de doodstraf verdient als je vreemdgaat ofzoja zij is fout geweest maar die ex is dat net zo hoor. dat je boos bent en mss even wat geks terug doet oke, maar hij blijft maar doorgaan als ik TS moet geloven
quote:Op zondag 7 juni 2015 23:16 schreef probeer het volgende:
Deze bedoelde ik, veel leesplezier.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:34 schreef Mishu het volgende:
Ehm ik ben even weg en mensen proberen gelijk mijn karakter te vermoorden?
Ik blijf voorlopig weg uit dit topic. Heb wel andere dingen te doen dan incorrecte adviezen te lezen. Ciao.
Jij bent anders ook wel aardig met hem in de weer. Krijg stiekem ook het idee dat het geen toeval is dat je elkaar zo vaak treft op tal van plaatsen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Goede post inderdaad.quote:
wat de neuk?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
Hij doet alleen de hele tijd klote en als we dan weer een keer ruzie hebben krijgt hij wel weer een spontane stijve.
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Juist niet.quote:
Beetje bizar dat je denkt dat dit een kenmerk is van één totaal geslacht en niet zozeer dat het echt ligt aan een karaktertrek. Of ben je echt van mening dat over het algemeen vrouwen veel makkelijker dingen kunnen laten vallen uit het verleden zonder enige vorm van rancune?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wat raakt mannen hier zo aan?
Waaaaaaatquote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
als we dan weer een keer ruzie hebben krijgt hij wel weer een spontane stijve.
Volgens mij zie jij echt dingen die er niet zijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
Nou, het lijkt erop dat TS zich al jaren bedient van een dergelijk wereldbeeld, gezien haar PoHi. Tel daarbij op dat ze ook hier voornamelijk bevestiging wil horen daarop en dan is het niet zo verwonderlijk dat ze ook in dit soort situaties terecht blijft komen als een self-fulfilling prophecy..quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
Beetje bizar dat je denkt dat dit een kenmerk is van één totaal geslacht en niet zozeer dat het echt ligt aan een karaktertrek. Of ben je echt van mening dat over het algemeen vrouwen veel makkelijker dingen kunnen laten vallen uit het verleden zonder enige vorm van rancune?
ja afstand is idd wle het beste, dat ben ik met je eens. maar dat ze zich zijn gedrag aantrekt lijkt me verder niet gek, mss heeft ze nog gevoelens voor hem of is het een ego dingetje. Op deze manier blijft ze dat wel in stand houdenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De vraag blijft staan: waarom is Mishu überhaupt nog bij haar ex in de buurt? Het lijkt er niet op dat ze besloten hebben vrienden te blijven, gezien de gebeurtenissen. Waarom trekt ze er zich wat van aan wat hij doet? Hij mag doen en laten wat hij wil toch, als single man?
Nee, ze vindt de aandacht gewoon fijnWaarschijnlijk lult ie haar ook zo het bed weer in, gezien haar labiele toestand
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Niet echt goed als je bijvoorbeeld wetenschapper of iets dergelijks wil worden :pquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou, het lijkt erop dat TS zich al jaren bedient van een dergelijk wereldbeeld, gezien haar PoHi. Tel daarbij op dat ze ook hier voornamelijk bevestiging wil horen daarop en dan is het niet zo verwonderlijk dat ze ook in dit soort situaties terecht blijft komen als een self-fulfilling prophecy..
Nee kind, het hield op toen jij vreemdging!quote:Op zondag 7 juni 2015 21:44 schreef Mishu het volgende:
Jammer dat we nu geen antwoord meer krijgenquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja afstand is idd wle het beste, dat ben ik met je eens. maar dat ze zich zijn gedrag aantrekt lijkt me verder niet gek, mss heeft ze nog gevoelens voor hem of is het een ego dingetje. Op deze manier blijft ze dat wel in stand houden
hebben we toch niet nodig? nu kunnen we ons eigen verhaal ervan makenquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jammer dat we nu geen antwoord meer krijgen
Breng me niet in de verleidingquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hebben we toch niet nodig? nu kunnen we ons eigen verhaal ervan maken
Please do. Vreemdgangers verdienen geen genadequote:
Ik stel voor om vreemdgangers naar Limburg te sturen en het daarna als onafhankelijk land verder te laten gaanquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Please do. Vreemdgangers verdienen geen genade
Volgens mij is TS er een goed voorbeeld dat zoiets niet gelimiteerd is tot één geslacht.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
Beetje bizar dat je denkt dat dit een kenmerk is van één totaal geslacht en niet zozeer dat het echt ligt aan een karaktertrek. Of ben je echt van mening dat over het algemeen vrouwen veel makkelijker dingen kunnen laten vallen uit het verleden zonder enige vorm van rancune?
Wat een geweldig bacchanaal/orgie wordt dat zeg ... Ik ben voor! *pakt koffer*quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik stel voor om vreemdgangers naar Limburg te sturen en het daarna als onafhankelijk land verder te laten gaan
nee, ben ook n vrouw, dus wordt moeilijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:14 schreef muscleboy het volgende:
[..]
jij krijgt ook altijd een stijve als je ruzie hebt met je ex?
Dat dacht ik ookquote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 22:36 schreef Mishu het volgende:
[..]
26 en forum is niet echt. Ik ben in het echt gewoon een sociaal iemand die geeft om mensen.
Joh... ik zou me ook zwaar in moeten houden als ik zou horen dat m'n wederhelft vreemd zou zijn gegaan.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:29 schreef Mishu het volgende:
Je moet alles maar accepteren als je ooit in je leven 1 fout hebt gemaakt.
Als je van iemand houdt ga je niet vreemd op die persoon [PUNT]quote:Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Gestalkt? Hij zoent op een festival met een andere meidquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:05 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Wat een mongole hier zeg.
Dus als jullie een dochter krijgen/hebben, die haar vriend heeft bedrogen, dan vinden jullie het zeker ook goed dat ze dan gestalkt word en weet ik veel wat.
Flikker toch op man moraalgangsters, dan is het ineens weer not done zeker
Natuurlijk niet, maar als je de OP van TS eens goed doorleest, dan moet je op zijn minst twijfels hebben over de geschetste situatie door TS. Verder speelt niet in het voordeel van deze TS dat ze wegduikt als er kritische vragen worden gesteld. Als jij je hand in het vuur wil steken voor TS, dan zou ik zeggen dat je vooral je gang moet gaan. Je moet echter niet huilen als je hand er verbrand uitkomt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:05 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Wat een mongole hier zeg.
Dus als jullie een dochter krijgen/hebben, die haar vriend heeft bedrogen, dan vinden jullie het zeker ook goed dat ze dan gestalkt word en weet ik veel wat.
Flikker toch op man moraalgangsters, dan is het ineens weer not done zeker
Wel fijn dat er een officieel verslag gemaakt zal worden. Houd je ons op de hoogte?quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:58 schreef Mishu het volgende:
Inmiddels laatste weken meer drama geweest. Morgen de wijkagent op bezoek. Die gaat dan misschien bemiddelen. Sneu dat dit nodig is
details willen we!quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:58 schreef Mishu het volgende:
Inmiddels laatste weken meer drama geweest. Morgen de wijkagent op bezoek. Die gaat dan misschien bemiddelen. Sneu dat dit nodig is
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:58 schreef Mishu het volgende:
Oh ja, de wraakactie van TS! Cliffhangerquote:Op donderdag 18 juni 2015 08:41 schreef nils7 het volgende:
Ik gok iets met actie / reactie (van iemand die gekwetst is).
ik heb geen idee, maar als er politie bij komt, is het geen onschuldig 'lul' en 'kutwijf' verhaal.quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:41 schreef nils7 het volgende:
Ik gok iets met actie / reactie (van iemand die gekwetst is).
Als dit echt is, dan doe je er inderdaad goed aan om de politie in te schakelen. Tevens zou ik aangifte doen van aanranding.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:25 schreef Mishu het volgende:
Ik heb o.a. met de broer van gebeld en die zegt dat ze me niet met rust zullen laten en dat het allemaal bedoeld was om vervelend te doen.
Er ging het gerucht dat ik aangifte ging doen, gelijk ex met een grote groep vrienden in de kroeg waar ik altijd zit om ruzie te zoeken. Ik durf vervolgens natuurlijk weer geen aangifte te doen.
Volgens steunpunt huiselijk geweld (doorverwezen vanaf politie) is dit gewoon een geweldscirkel die ik alleen zelf kan verbreken. Dus niet meer de stomme hoop dat het goedkomt of dat ik het zelf op kan lossen.
Inmiddels zijn er drie echte aanrandingen geweest naast lastig doen. Dus we proberen hem nu te laten stoppen via de politie.
Punt is dat ze blijkbaar absoluut niet vatbaar zijn voor mijn signalen dat het moet stoppen. Ik ben ondertussen al anderhalf jaar hun speelbal.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als dit echt is, dan doe je er inderdaad goed aan om de politie in te schakelen. Tevens zou ik aangifte doen van aanranding.
Kan er ook niets anders van maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:02 schreef JedimindhaX het volgende:
Die aanrandingen zijn natuurlijk niet oké, maar t is mij al jaren duidelijk wat voor type jij bent dus ik moet eerlijk zeggen dat ik dit verder eigenlijk alleen maar erg grappig en terecht vind
Wat voor type dan dat dit soort gedrag grappig is?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:02 schreef JedimindhaX het volgende:
Die aanrandingen zijn natuurlijk niet oké, maar t is mij al jaren duidelijk wat voor type jij bent dus ik moet eerlijk zeggen dat ik dit verder eigenlijk alleen maar erg grappig en terecht vind
Labiele probleem-uitlokker.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:54 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Wat voor type dan dat dit soort gedrag grappig is?
En dan zo'n gast (die gewoon in zn eer is aangetast) een strafblad door haar.quote:
dus iemands persoonlijkheid bepaalt of seksueel geweld is geoorloofd? Lijkt ook verdomd veel op de gedachtengang van een verkrachter... if you get my drift.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:02 schreef JedimindhaX het volgende:
Wat ben jij toch een engerd.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:02 schreef JedimindhaX het volgende:
Volgens mij moet je ff beter lezen. Ik zeg toch dat die aanrandingen niet oke zijn? Dat haar gedrag haar verder een keer in de problemen bent vind ik grappig. Dat er mensen boos op haar zijn. Maar die aanrandingen niet. Sjongejonge was deze uitleg echt nodig?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:35 schreef Re het volgende:
[..]
dus iemands persoonlijkheid bepaalt of seksueel geweld is geoorloofd? Lijkt ook verdomd veel op de gedachtengang van een verkrachter... if you get my drift.
Je zegt letterlijk dat je het terecht vindt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:32 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ff beter lezen. Ik zeg toch dat die aanrandingen niet oke zijn? Dat haar gedrag haar verder een keer in de problemen bent vind ik grappig. Dat er mensen boos op haar zijn. Maar die aanrandingen niet. Sjongejonge was deze uitleg echt nodig?
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat je het terecht vindt.
Het boos worden dus. Wat ik net uitleg.quote:dat ik dit verder eigenlijk alleen maar erg grappig en terecht vind
Ik ben geen mod hier, en in mijn ogen valt jouw post daar ook onder.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:53 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
[..]
Het boos worden dus. Wat ik net uitleg.
En haal die posts van die twee eens weg. Als ik zoiets had gepost was t al tien keer weggehaald, maar ik mag blijkbaar vrijuit afgezeken worden.
En gastmodden mag niet? Onzin overigens wat je verder zegt. Echt zo'n onzin.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben geen mod hier, en in mijn ogen valt jouw post daar ook onder.
Is dit niet op de man spelen? Triestquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:35 schreef Re het volgende:
[..]
dus iemands persoonlijkheid bepaalt of seksueel geweld is geoorloofd? Lijkt ook verdomd veel op de gedachtengang van een verkrachter... if you get my drift.
het is een vraag, voor de rest mag je naar feedback om er verder over te pratenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is dit niet op de man spelen? Triest
Post al gerapporteerd. No problem. Even kijken of een FA er naar kijkt. Vast niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:05 schreef Re het volgende:
[..]
het is een vraag, voor de rest mag je naar feedback om er verder over te praten
Ja, dat is jouw schuld, kut.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als dit echt is, dan doe je er inderdaad goed aan om de politie in te schakelen. Tevens zou ik aangifte doen van aanranding.
Als je het mij vraagt wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:11 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Je bent zelf een engerd.
Dit mag ook toch dan, als zij t mag zeggen? Ok goed.
Punt is dat hij totaal geen verklaring geeft voor zijn gedrag en ik al anderhalf jaar lang zit met (seksueel) geweld. Ik wil heel graag hem begrijpen maar hij praat er gewoon niet over.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:35 schreef Re het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij me echt liefheeft met dit gedrag.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:51 schreef jasperte het volgende:
Liefde kan snel omslaan in haat zien we hier maar weer.
Snap ik, maar heeft hij ooit wel gedaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:54 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij me echt liefheeft met dit gedrag.
Raar dat hij totaal geen inleving heeft in mijn gevoelens hierin.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:56 schreef jasperte het volgende:
[..]
Snap ik, maar heeft hij ooit wel gedaan.
Wss zit de haat echt in het vreemdgaan.
Wat hij onderhand wel een keer naast zich neer kan leggen.
Sommige mensen hebben geen empathie en denken alleen maar aan zichzelf.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 02:00 schreef Mishu het volgende:
[..]
Raar dat hij totaal geen inleving heeft in mijn gevoelens hierin.
Een van de aanrandingen heeft hij mijn hand op zijn penis gelegd en is toen klaargekomen. Waar zit mijn beleving daarin? Wordt ik gezoend? Nee. Wordt ik zelf bevredigd? Nee. Ik ben alleen maar bedoeld om hem klaar te laten komen en daarna genegeerd te worden?
Denk je niet dat dat compleet fucked met je hersenen?
Ja en daarom hebben we dus een rechtstaat... Om de lieve mensen zoals ik tegen dat soort types te beschermen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 02:04 schreef jasperte het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen empathie en denken alleen maar aan zichzelf.
Inderdaad. Hopen dat dat goed komt!!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 02:05 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja en daarom hebben we dus een rechtstaat... Om de lieve mensen zoals ik tegen dat soort types te beschermen.
Ik ga ondertussen wel kapot. Ben heel bang hoe hij gaat reagerenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 02:06 schreef jasperte het volgende:
[..]
Inderdaad. Hopen dat dat goed komt!!
Geen woorden voorquote:
Ho Wachtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 02:00 schreef Mishu het volgende:
[..]
Een van de aanrandingen heeft hij mijn hand op zijn penis gelegd en is toen klaargekomen. Waar zit mijn beleving daarin? Wordt ik gezoend? Nee. Wordt ik zelf bevredigd? Nee. Ik ben alleen maar bedoeld om hem klaar te laten komen en daarna genegeerd te worden?
Denk je niet dat dat compleet fucked met je hersenen?
Want die heb jij omgekeerd wel zo enorm voor hem..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 02:00 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hoe en waar moet ik me dit voorstellen? In jullie stamkroeg of in een donker steegje of wat?quote:Een van de aanrandingen heeft hij mijn hand op zijn penis gelegd en is toen klaargekomen.
Wat een aparte reactie op seksueel geweld wat jou aangedaan zou zijn..quote:Waar zit mijn beleving daarin? Wordt ik gezoend? Nee. Wordt ik zelf bevredigd? Nee. Ik ben alleen maar bedoeld om hem klaar te laten komen en daarna genegeerd te worden?
Klaarblijkelijk ook met de jouwe, maar zolang je hem alle schuld blijft geven hoef je niet aan jezelf te werken.quote:Denk je niet dat dat compleet fucked met je hersenen?
Als het al een jaar uit is, dan heeft die relatie ook niet lang geduurd. En ze was destijds op een date om hem jaloers te maken?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:18 schreef madam-april het volgende:
SEX / Grenzen aanranding/verleiden dus toch een relatie met hem gekregen?
Volgens mij heeft ze nooit echt een relatie met hem gehad.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als het al een jaar uit is, dan heeft die relatie ook niet lang geduurd. En ze was destijds op een date om hem jaloers te maken?
Dit.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ho Wacht
Zoals ik dit begrijp noem je het aanranding omdat jij niet aan je trekken komt en dat mist?
Dat hij egoïstisch is in zijn intieme handelingen maakt dat nog geen aanranding.
Want zoals jij dit schrijft dat als hij intieme handelingen had verricht voor jouw voldoening was het geen probleem geweest.
Nee, hij legt mijn hand op zijn geval en komt klaar. Terwijl we ruzie aan het maken zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
Dus.. je gaat 'm op je gemakje zitten aftrekken en gaat daarna klagen over aanranding? Of wat?
En jij laat jouw hand op zijn geval (...) liggen terwijl hij zonder wrijving klaarkomt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:24 schreef Mishu het volgende:
Nee, hij legt mijn hand op zijn geval en komt klaar. Terwijl we ruzie aan het maken zijn
Ik heb hem een klein beetje geholpen doordat ik schrok/opgewonden werd van zijn geval.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij laat jouw hand op zijn geval (...) liggen terwijl hij zonder wrijving klaarkomt?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
Ik heb hem een klein beetje geholpen doordat ik schrok/opgewonden werd van zijn geval.
Dat kun je met de beste wil ter wereld geen aanranding noemen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
Ik heb hem een klein beetje geholpen doordat ik schrok/opgewonden werd van zijn geval.
Nee. Maar dat vind ik die dubbele signalen die jij uitzendt ook niet.quote:Verder nog een keer onlangs een hand op mijn bil nadat ik omver wordt geduwd. Ik vind dat niet normaal.
Wat heb ik gelezenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Niet alleen de aandacht vindt je geil, je kickt er ook een beetje op dat hij zich zo slecht kan bedwingen bij je. Maar dat toegeven is moeilijk met die debiele zogenaamd independant womanact van je. Mixed signals much.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je bent dan ook niet normaal en gedraagt je niet coherent aan wat je zogenaamd zou willen.quote:Verder nog een keer onlangs een hand op mijn bil nadat ik omver wordt geduwd. Ik vind dat niet normaal.
Ja wat was het nou, schrok je of werd je opgewonden?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Goh. En hij haalt ook zo maar zijn geval uit zijn broek?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:24 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee, hij legt mijn hand op zijn geval en komt klaar. Terwijl we ruzie aan het maken zijn
Nee was in zijn broek.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goh. En hij haalt ook zo maar zijn geval uit zijn broek?
Ik weet niet wat ik zou willen. Ik weet wel dat ik niet steeds ongevraagd betast wil worden. Of getreiterd of wat dan ook zijn reden is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet alleen de aandacht vindt je geil, je kickt er ook een beetje op dat hij zich zo slecht kan bedwingen bij je. Maar dat toegeven is moeilijk met die debiele zogenaamd independant womanact van je. Mixed signals much.
[..]
Je bent dan ook niet normaal en gedraagt je niet coherent aan wat je zogenaamd zou willen.
Het is er begonnen met een waarbij ik uiteindelijk op de grond lag.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kun je met de beste wil ter wereld geen aanranding noemen.
[..]
Nee. Maar dat vind ik die dubbele signalen die jij uitzendt ook niet.
Eigenlijk al een tijdje niet meer. Ik negeer hem al anderhalf jaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom zoek je in godsnaam nog contact met hem? WAAROM?
Hoe zoekt hij dan contact met jou?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:20 schreef Mishu het volgende:
[..]
Eigenlijk al een tijdje niet meer. Ik negeer hem al anderhalf jaar.
De momenten van contact komen voort uit dat hij vervelend gaat lopen doen en dat ik boos word.
Oja, en na een extreem voorval zoek ik contact om te vragen waar dat in godsnaam over ging maar dat mag niet blijkbaar
Als ik met een vriend in de kroeg zit probeert hij te praten wat dan ook, ik negeer hem, hij gaat vervolgens voor de ogen van een vriend van mij slaande bewegingen maken, vriend stampt op zijn voet na alles wat gebeurd is, een kleuterklas duwen en trekken gebeuren ensues. Ik trek vriend weg als ik zie dat bij vertrekken achter mij de hel aan het losbarsten is tussen die twee. Wij verlaten de kroeg.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hoe zoekt hij dan contact met jou?
Donderdag gesprek, wellicht dat zij me kunnen helpen inderdaad. Ik wil niemand onterecht laten veroordelen ofzo maar ook niet over me heen laten lopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:23 schreef jogy het volgende:
Vage situatie en het komt met je posts ook heel vreemd/verwarrend over moet ik zeggen. Succes in ieder geval, hopelijk kan de politie je ermee helpen door die gozer aan te spreken/te waarschuwen.
Oja en zijn broer probeerde me te slaan, toen werd ik boos. Ik loop weg, hij komt me achterna. Ik probeer lief te doen, ik loop weer weg, hij loopt me achterna grijpt mijn pols vast, ik vraag hem wat hij nou wilt in godsnaam en dat ik klaar met hem ben, hand op penis incident.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hoe zoekt hij dan contact met jou?
Vind jij jezelf eigenlijk wel normaal? Los van zijn zieke gedrag, denk ik dat jij ook hulp nodig hebt. Er komt ergens iets niet goed. Als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Verder nog een keer onlangs een hand op mijn bil nadat ik omver wordt geduwd. Ik vind dat niet normaal.
Dat is wel het beste ja. Weet je, misschien is het niet genoeg om hem daadwerkelijk op te pakken of wat dan ook maar ik zou op zijn minst kunnen verwachten dat ze gezellig ten aanzicht van de hele buurt de politie auto voor de deur parkeren, aanbellen en even naar binnen gaan voor een gesprek of zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:24 schreef Mishu het volgende:
[..]
Donderdag gesprek, wellicht dat zij me kunnen helpen inderdaad. Ik wil niemand onterecht laten veroordelen ofzo maar ook niet over me heen laten lopen.
Ik ben toch elke keer weer van slag.
Het is ook heel verwarrend voor mij haha!
Het verhaal gaat dat hij lak heeft aan de politie. Via vrienden inmiddels gehoord dat hij 6 maanden geleden schijnbaar ook al eens is opgehaald door de politie voor iets anders...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is wel het beste ja. Weet je, misschien is het niet genoeg om hem daadwerkelijk op te pakken of wat dan ook maar ik zou op zijn minst kunnen verwachten dat ze gezellig ten aanzicht van de hele buurt de politie auto voor de deur parkeren, aanbellen en even naar binnen gaan voor een gesprek of zo.
mijn ex belde me ooit op om te vertellen dat hij het teengat van m'n sandaal had geneukt..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goh. En hij haalt ook zo maar zijn geval uit zijn broek?
Ik zit in een uitgaanscultuur, ik probeer in een absurde situatie normaal en overwogen te blijven handelenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:30 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Vind jij jezelf eigenlijk wel normaal? Los van zijn zieke gedrag, denk ik dat jij ook hulp nodig hebt. Er komt ergens iets niet goed. Als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen.
In wat voor achterlijk gebied van Nedeland woon je eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:23 schreef Mishu het volgende:
[..]
Als ik met een vriend in de kroeg zit probeert hij te praten wat dan ook, ik negeer hem, hij gaat vervolgens voor de ogen van een vriend van mij slaande bewegingen maken, vriend stampt op zijn voet na alles wat gebeurd is, een kleuterklas duwen en trekken gebeuren ensues. Ik trek vriend weg als ik zie dat bij vertrekken achter mij de hel aan het losbarsten is tussen die twee. Wij verlaten de kroeg.
Was dat terwijl jij de sandaal aanhad?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn ex belde me ooit op om te vertellen dat hij het teengat van m'n sandaal had geneukt..
Waarmee ik wil zeggen dat er dingen gebeuren die je niet zou verzinnen
Wat bedoel je met een uitgaanscultuur? Ik vind dat je helemaal niet normaal handelt. Hoewel je er nu goed aan doet om de politie in te schakelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zit in een uitgaanscultuur, ik probeer in een absurde situatie normaal en overwogen te blijven handelen
Wat?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn ex belde me ooit op om te vertellen dat hij het teengat van m'n sandaal had geneukt..
Waarmee ik wil zeggen dat er dingen gebeuren die je niet zou verzinnen
Daar zit 'm de kneep.quote:
Juist wel, eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zit 'm de kneep.
En ik hoop dat het geen minuscule peep-toe was.
Het is mijn stamkroeg. Ik zit daar elke week doordeweeks met collega's. Hij was er al heel lang niet geweest. Het is mijn kroeg godverdommequote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:40 schreef SonicVolcano het volgende:
En hij zat heel toevallig in dezelfde kroeg?
nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Was dat terwijl jij de sandaal aanhad?
Vind ik ook. Hoe meer ik lees, hoe meer ikquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:23 schreef jogy het volgende:
Vage situatie en het komt met je posts ook heel vreemd/verwarrend over moet ik zeggen. Succes in ieder geval, hopelijk kan de politie je ermee helpen door die gozer aan te spreken/te waarschuwen.
En je seint natuurlijk wel even je collega's in dat dit je vervelende, aanrandende ex is? Zodat je in ieder geval nooit in een een-op-eensituatie met hem komt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:42 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is mijn stamkroeg. Ik zit daar elke week doordeweeks met collega's. Hij was er al heel lang niet geweest. Het is mijn kroeg godverdomme
nee, en daar zit m die kneep helemaal niet, hij heeft nl nog veel meer achterlijke dingen gedaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zit 'm de kneep.
En ik hoop dat het geen minuscule peep-toe was.
Herken je het slachtoffergedrag bij TS?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, en daar zit m die kneep helemaal niet, hij heeft nl nog veel meer achterlijke dingen gedaan.
Het was meer om aan te geven dat mensen soms rare dingen doen..
ik legde al uit waarom ik t zei. Bovendien heeft die zelfde ex me verkracht, is dat relevanter?quote:
Oké. Het zou voor het hand-op-geval (...)-verhaal imo pas relevant zijn als jij de schoen tijdens zijn actie droeg.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee, en daar zit m die kneep helemaal niet, hij heeft nl nog veel meer achterlijke dingen gedaan.
Het was meer om aan te geven dat mensen soms rare dingen doen..
Zij weten het. Vandaar de stamp op de voet. Sterker nog we hadden net toevallig besproken om die volgende dag maar eens met de zedenpolitie te gaan spreken. Zij helpen me hierbij en vinden dat ik niet zo moet zeiken en aangifte moet doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je seint natuurlijk wel even je collega's in dat dit je vervelende, aanrandende ex is? Zodat je in ieder geval nooit in een een-op-eensituatie met hem komt?
Ik snap dat ze zich er rot onder voelt ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Herken je het slachtoffergedrag bij TS?
Net zo irrelevant.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik legde al uit waarom ik t zei. Bovendien heeft die zelfde ex me verkracht, is dat relevanter?
Dus hij valt mij lastig, zegt dit te zullen blijven doen, en ik moet hem met rust laten?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:47 schreef nils7 het volgende:
1 tip aan TS: laat hem met rust en laat je psychisch opnemen of doe er iets aan.
Voor hetzelfde geldt smeer je zo iemand voor niks een strafblad aan!
Je opent een topic over een ex die jou jaloers probeert te maken. Dat is vrij merkwaardig.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dus hij valt mij lastig, zegt dit te zullen blijven doen, en ik moet hem met rust laten?wat doe ik dan?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dus hij valt mij lastig, zegt dit te zullen blijven doen, en ik moet hem met rust laten?wat doe ik dan?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
Ik heb hem een klein beetje geholpen doordat ik opgewonden werd van zijn geval.
Tijdens of na de relatie?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik legde al uit waarom ik t zei. Bovendien heeft die zelfde ex me verkracht, is dat relevanter?
Na, omdat hij pissig was idd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:50 schreef Mishu het volgende:
[..]
Tijdens of na de relatie?
Slachtoffergedrag of niet, seksueel geweld wordt heel makkelijk goedgepraat terwijl het dus niet oké is. Een zedenstrafblad gaat wellicht ook te ver bij 1 incident maar gezond, normaal en oké is het dus zeker niet!
Sex uit motieve van agressie is not done!
Ik zou een nieuw topic kunnen openen maar eerlijker is om ook de gevoelens die in deze kwestie bij mij spelen erbij te betrekken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je opent een topic over een ex die jou jaloers probeert te maken. Dat is vrij merkwaardig.
Dat zulke dingen gebeuren lijkt me hier niet relevant, wel wat je ertegen kunt doen, hoe je zelf gaat zorgen dat het niet weer gebeurt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap van beide de irrelevantie niet.
Als je zogenaamd m echt zou negeren dan had je dit probleem niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
En je doet er zelf aan mee, met zijn geval in je hand.quote:
het lijkt er anders op dat niemand TS serieus neemt, wat de reden was voor die post.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zulke dingen gebeuren lijkt me hier niet relevant, wel wat je ertegen kunt doen, hoe je zelf gaat zorgen dat het niet weer gebeurt.
Het is best raar natuurlijk dat je zegt dat je bent aangerand en dat vervolgens blijkt dat je hebt meegewerkt aan de aanranding omdat je opgewonden werd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:50 schreef Mishu het volgende:
[..]
Tijdens of na de relatie?
Slachtoffergedrag of niet, seksueel geweld wordt heel makkelijk goedgepraat terwijl het dus niet oké is. Een zedenstrafblad gaat wellicht ook te ver bij 1 incident maar gezond, normaal en oké is het dus zeker niet!
Sex uit motieve van agressie is not done!
Nee, ik snap niet waarom je een topic opent over een ex die jou jaloers probeert te maken en dat in de loop van het topic blijkt dat je ex een aanrander is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zou een nieuw topic kunnen openen maar eerlijker is om ook de gevoelens die in deze kwestie bij mij spelen erbij te betrekken.
Bij huiselijk geweld speelt ook vaak mee dat de betrokken personen, hoewel de daad compleet fout is, in een dodelijke chemie gevangen zitten. Dat je van iemand houdt of om iemand gegeven hebt maakt mishandeling en dergelijke niet oké.
Veel zwijgen hierover, ik maak het bespreekbaar. Niet vanuit het hij-doet-alles-fout-perspectief maar vanuit het deze-dingen-gebeuren-dus perspectief.
Terwijl ik naar de grond kijk, en ik achteraf de situatie tijdelijk uit mijn geheugen heb geblokkeerd. Ik ben in dubio over deze. Het is niet zwart-wit. Iemand kan ook mentale manipulatie en dwang toepassen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je doet er zelf aan mee, met zijn geval in je hand.
sommige mensen blijven ondanks negeren doorgaan en sommige mensen blijven jaren boos.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als je zogenaamd m echt zou negeren dan had je dit probleem niet.
Echt in dit soort situaties (en zeker met wat ik hier lees) is het actie > reactie.
Onderneem de actie niet dan komt er geen reactie.
Jij speelt spelletjes met hem en dat heb je niet door en je probeert m nu een strafblad aan te smeren, bah bah.
Blijf er gewoon uit de buurt!
Iemand aftrekken noem jij negeren?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sommige mensen blijven ondanks negeren doorgaan en sommige mensen blijven jaren boos.
Dat niet serieus nemen heeft wat mij betreft niet te maken met de onwaarschijnlijkheid van bepaalde gebeurtenissen, maar met vraagtekens bij die gebeurtenissen in relatie tot TS en de rest van haar verhaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het lijkt er anders op dat niemand TS serieus neemt, wat de reden was voor die post.
Het is complex. Ik heb gevoelens voor hem (gehad) maar hij vind het leuk om met mijn hersenen en lichaam te fucken zonder uitleg of bedoeling.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet waarom je een topic opent over een ex die jou jaloers probeert te maken en dat in de loop van het topic blijkt dat je ex een aanrander is.
nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Iemand aftrekken noem jij negeren?
lees de eerste 3 woorden van je eigen OP nog eens....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is complex. Ik heb gevoelens voor hem (gehad) maar hij vind het leuk om met mijn hersenen en lichaam te fucken zonder uitleg of bedoeling.
Ik heb hem niet afgetrokken. Hij duwde mijn hand heel hard op zijn penis en ik voelde me schuldig over vorige keren dat hij een erectie had en ik niks deed. Zelf slechts aangeraakt. Dat was blijkbaar genoegquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Iemand aftrekken noem jij negeren?
Dus jij hebt nog gevoelens voor iemand die jou aanrandt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is complex. Ik heb gevoelens voor hem (gehad) maar hij vind het leuk om met mijn hersenen en lichaam te fucken zonder uitleg of bedoeling.
ditquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
zoek hulp. En niet van de politie.
Huiselijk geweld much?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus jij hebt nog gevoelens voor iemand die jou aanrandt?
Man, you are fucked up.
Je zei net nog dat je meewerkte? Ik denk ook dat je hulp nodig hebt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:58 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb hem niet afgetrokken. Hij duwde mijn hand heel hard op zijn penis en ik voelde me schuldig over vorige keren dat hij een erectie had en ik niks deed. Zelf slechts aangeraakt. Dat was blijkbaar genoeg
Je voelde je schuldig?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:58 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb hem niet afgetrokken. Hij duwde mijn hand heel hard op zijn penis en ik voelde me schuldig over vorige keren dat hij een erectie had en ik niks deed. Zelf slechts aangeraakt. Dat was blijkbaar genoeg
Die mogelijkheid is inderdaad geopperd door mijn vrienden en collega's. Vooral het glashard kunnen liegen erna.quote:
Ik heb mijn hand er zelf op gelegd ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:00 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Je zei net nog dat je meewerkte? Ik denk ook dat je hulp nodig hebt.
Dit gaat over jou. Waarom doe je zo raar? Stop daar eens mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Huiselijk geweld much?
Er zijn vrouwen die honderd keer terug gaan.
ow man, ik ken gevallen maar dan van wie de vrouw psychopathisch is, geen pretje, zij zijn zeer slim en gehaaid, veel sterktequote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:00 schreef Mishu het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is inderdaad geopperd door mijn vrienden en collega's. Vooral het glashard kunnen liegen erna.
Ah, volgens mij ben je gewoon aan het grappen. Een paar berichtjes geleden deed hij jouw hand er nog opleggen.quote:
Eerst heel hard mijn hand erop. Daarna zwijgzaam maar gevolgd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:04 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ah, volgens mij ben je gewoon aan het grappen. Een paar berichtjes geleden deed hij jouw hand er nog opleggen.
Wat deed zij dan? Psychopathie komt vrij weinig bij vrouwen voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:04 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
ow man, ik ken gevallen maar dan van wie de vrouw psychopathisch is, geen pretje, zij zijn zeer slim en gehaaid, veel sterkte
Ja. Ik vind het niet grappig dat je over dit soort onderwerpen/situaties grappen maakt of verhalen gaat verzinnen. Heel naar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:06 schreef Mishu het volgende:
[..]
Eerst heel hard mijn hand erop. Daarna zwijgzaam maar gevolgd.
En in het ergste geval wordt dr ex straks van zn bedje gelicht...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:08 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het niet grappig dat je over dit soort onderwerpen/situaties grappen maakt of verhalen gaat verzinnen. Heel naar.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:08 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het niet grappig dat je over dit soort onderwerpen/situaties grappen maakt of verhalen gaat verzinnen. Heel naar.
Het is geen grap.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:08 schreef Aijmee het volgende:
[..]
maakt niet uit, haar hele levensloop was er één van vernieling voor de mensen die ze op haar pad tegenkwamquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:07 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wat deed zij dan? Psychopathie komt vrij weinig bij vrouwen voor.
Blijkbaar is ie dat al ivm een ander recent delict.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
En in het ergste geval wordt dr ex straks van zn bedje gelicht...
Vertel, vertel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:10 schreef Mishu het volgende:
[..]
Blijkbaar is ie dat al ivm een ander recent delict.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |