Geen woorden voorquote:
Ho Wachtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 02:00 schreef Mishu het volgende:
[..]
Raar dat hij totaal geen inleving heeft in mijn gevoelens hierin.
Een van de aanrandingen heeft hij mijn hand op zijn penis gelegd en is toen klaargekomen. Waar zit mijn beleving daarin? Wordt ik gezoend? Nee. Wordt ik zelf bevredigd? Nee. Ik ben alleen maar bedoeld om hem klaar te laten komen en daarna genegeerd te worden?
Denk je niet dat dat compleet fucked met je hersenen?
Want die heb jij omgekeerd wel zo enorm voor hem..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 02:00 schreef Mishu het volgende:
[..]
Raar dat hij totaal geen inleving heeft in mijn gevoelens hierin.
Hoe en waar moet ik me dit voorstellen? In jullie stamkroeg of in een donker steegje of wat?quote:Een van de aanrandingen heeft hij mijn hand op zijn penis gelegd en is toen klaargekomen.
Wat een aparte reactie op seksueel geweld wat jou aangedaan zou zijn..quote:Waar zit mijn beleving daarin? Wordt ik gezoend? Nee. Wordt ik zelf bevredigd? Nee. Ik ben alleen maar bedoeld om hem klaar te laten komen en daarna genegeerd te worden?
Klaarblijkelijk ook met de jouwe, maar zolang je hem alle schuld blijft geven hoef je niet aan jezelf te werken.quote:Denk je niet dat dat compleet fucked met je hersenen?
Als het al een jaar uit is, dan heeft die relatie ook niet lang geduurd. En ze was destijds op een date om hem jaloers te maken?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:18 schreef madam-april het volgende:
SEX / Grenzen aanranding/verleiden dus toch een relatie met hem gekregen?
Volgens mij heeft ze nooit echt een relatie met hem gehad.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als het al een jaar uit is, dan heeft die relatie ook niet lang geduurd. En ze was destijds op een date om hem jaloers te maken?
Dit.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ho Wacht
Zoals ik dit begrijp noem je het aanranding omdat jij niet aan je trekken komt en dat mist?
Dat hij egoïstisch is in zijn intieme handelingen maakt dat nog geen aanranding.
Want zoals jij dit schrijft dat als hij intieme handelingen had verricht voor jouw voldoening was het geen probleem geweest.
Nee, hij legt mijn hand op zijn geval en komt klaar. Terwijl we ruzie aan het maken zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
Dus.. je gaat 'm op je gemakje zitten aftrekken en gaat daarna klagen over aanranding? Of wat?
En jij laat jouw hand op zijn geval (...) liggen terwijl hij zonder wrijving klaarkomt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:24 schreef Mishu het volgende:
Nee, hij legt mijn hand op zijn geval en komt klaar. Terwijl we ruzie aan het maken zijn
Ik heb hem een klein beetje geholpen doordat ik schrok/opgewonden werd van zijn geval.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij laat jouw hand op zijn geval (...) liggen terwijl hij zonder wrijving klaarkomt?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
Ik heb hem een klein beetje geholpen doordat ik schrok/opgewonden werd van zijn geval.
Dat kun je met de beste wil ter wereld geen aanranding noemen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
Ik heb hem een klein beetje geholpen doordat ik schrok/opgewonden werd van zijn geval.
Nee. Maar dat vind ik die dubbele signalen die jij uitzendt ook niet.quote:Verder nog een keer onlangs een hand op mijn bil nadat ik omver wordt geduwd. Ik vind dat niet normaal.
Wat heb ik gelezenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Niet alleen de aandacht vindt je geil, je kickt er ook een beetje op dat hij zich zo slecht kan bedwingen bij je. Maar dat toegeven is moeilijk met die debiele zogenaamd independant womanact van je. Mixed signals much.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je bent dan ook niet normaal en gedraagt je niet coherent aan wat je zogenaamd zou willen.quote:Verder nog een keer onlangs een hand op mijn bil nadat ik omver wordt geduwd. Ik vind dat niet normaal.
Ja wat was het nou, schrok je of werd je opgewonden?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Goh. En hij haalt ook zo maar zijn geval uit zijn broek?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:24 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee, hij legt mijn hand op zijn geval en komt klaar. Terwijl we ruzie aan het maken zijn
Nee was in zijn broek.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goh. En hij haalt ook zo maar zijn geval uit zijn broek?
Ik weet niet wat ik zou willen. Ik weet wel dat ik niet steeds ongevraagd betast wil worden. Of getreiterd of wat dan ook zijn reden is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet alleen de aandacht vindt je geil, je kickt er ook een beetje op dat hij zich zo slecht kan bedwingen bij je. Maar dat toegeven is moeilijk met die debiele zogenaamd independant womanact van je. Mixed signals much.
[..]
Je bent dan ook niet normaal en gedraagt je niet coherent aan wat je zogenaamd zou willen.
Het is er begonnen met een waarbij ik uiteindelijk op de grond lag.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kun je met de beste wil ter wereld geen aanranding noemen.
[..]
Nee. Maar dat vind ik die dubbele signalen die jij uitzendt ook niet.
Eigenlijk al een tijdje niet meer. Ik negeer hem al anderhalf jaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom zoek je in godsnaam nog contact met hem? WAAROM?
Hoe zoekt hij dan contact met jou?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:20 schreef Mishu het volgende:
[..]
Eigenlijk al een tijdje niet meer. Ik negeer hem al anderhalf jaar.
De momenten van contact komen voort uit dat hij vervelend gaat lopen doen en dat ik boos word.
Oja, en na een extreem voorval zoek ik contact om te vragen waar dat in godsnaam over ging maar dat mag niet blijkbaar
Als ik met een vriend in de kroeg zit probeert hij te praten wat dan ook, ik negeer hem, hij gaat vervolgens voor de ogen van een vriend van mij slaande bewegingen maken, vriend stampt op zijn voet na alles wat gebeurd is, een kleuterklas duwen en trekken gebeuren ensues. Ik trek vriend weg als ik zie dat bij vertrekken achter mij de hel aan het losbarsten is tussen die twee. Wij verlaten de kroeg.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hoe zoekt hij dan contact met jou?
Donderdag gesprek, wellicht dat zij me kunnen helpen inderdaad. Ik wil niemand onterecht laten veroordelen ofzo maar ook niet over me heen laten lopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:23 schreef jogy het volgende:
Vage situatie en het komt met je posts ook heel vreemd/verwarrend over moet ik zeggen. Succes in ieder geval, hopelijk kan de politie je ermee helpen door die gozer aan te spreken/te waarschuwen.
Oja en zijn broer probeerde me te slaan, toen werd ik boos. Ik loop weg, hij komt me achterna. Ik probeer lief te doen, ik loop weer weg, hij loopt me achterna grijpt mijn pols vast, ik vraag hem wat hij nou wilt in godsnaam en dat ik klaar met hem ben, hand op penis incident.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hoe zoekt hij dan contact met jou?
Vind jij jezelf eigenlijk wel normaal? Los van zijn zieke gedrag, denk ik dat jij ook hulp nodig hebt. Er komt ergens iets niet goed. Als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Verder nog een keer onlangs een hand op mijn bil nadat ik omver wordt geduwd. Ik vind dat niet normaal.
Dat is wel het beste ja. Weet je, misschien is het niet genoeg om hem daadwerkelijk op te pakken of wat dan ook maar ik zou op zijn minst kunnen verwachten dat ze gezellig ten aanzicht van de hele buurt de politie auto voor de deur parkeren, aanbellen en even naar binnen gaan voor een gesprek of zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:24 schreef Mishu het volgende:
[..]
Donderdag gesprek, wellicht dat zij me kunnen helpen inderdaad. Ik wil niemand onterecht laten veroordelen ofzo maar ook niet over me heen laten lopen.
Ik ben toch elke keer weer van slag.
Het is ook heel verwarrend voor mij haha!
Het verhaal gaat dat hij lak heeft aan de politie. Via vrienden inmiddels gehoord dat hij 6 maanden geleden schijnbaar ook al eens is opgehaald door de politie voor iets anders...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is wel het beste ja. Weet je, misschien is het niet genoeg om hem daadwerkelijk op te pakken of wat dan ook maar ik zou op zijn minst kunnen verwachten dat ze gezellig ten aanzicht van de hele buurt de politie auto voor de deur parkeren, aanbellen en even naar binnen gaan voor een gesprek of zo.
mijn ex belde me ooit op om te vertellen dat hij het teengat van m'n sandaal had geneukt..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goh. En hij haalt ook zo maar zijn geval uit zijn broek?
Ik zit in een uitgaanscultuur, ik probeer in een absurde situatie normaal en overwogen te blijven handelenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:30 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Vind jij jezelf eigenlijk wel normaal? Los van zijn zieke gedrag, denk ik dat jij ook hulp nodig hebt. Er komt ergens iets niet goed. Als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen.
In wat voor achterlijk gebied van Nedeland woon je eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:23 schreef Mishu het volgende:
[..]
Als ik met een vriend in de kroeg zit probeert hij te praten wat dan ook, ik negeer hem, hij gaat vervolgens voor de ogen van een vriend van mij slaande bewegingen maken, vriend stampt op zijn voet na alles wat gebeurd is, een kleuterklas duwen en trekken gebeuren ensues. Ik trek vriend weg als ik zie dat bij vertrekken achter mij de hel aan het losbarsten is tussen die twee. Wij verlaten de kroeg.
Was dat terwijl jij de sandaal aanhad?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn ex belde me ooit op om te vertellen dat hij het teengat van m'n sandaal had geneukt..
Waarmee ik wil zeggen dat er dingen gebeuren die je niet zou verzinnen
Wat bedoel je met een uitgaanscultuur? Ik vind dat je helemaal niet normaal handelt. Hoewel je er nu goed aan doet om de politie in te schakelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zit in een uitgaanscultuur, ik probeer in een absurde situatie normaal en overwogen te blijven handelen
Wat?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn ex belde me ooit op om te vertellen dat hij het teengat van m'n sandaal had geneukt..
Waarmee ik wil zeggen dat er dingen gebeuren die je niet zou verzinnen
Daar zit 'm de kneep.quote:
Juist wel, eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zit 'm de kneep.
En ik hoop dat het geen minuscule peep-toe was.
Het is mijn stamkroeg. Ik zit daar elke week doordeweeks met collega's. Hij was er al heel lang niet geweest. Het is mijn kroeg godverdommequote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:40 schreef SonicVolcano het volgende:
En hij zat heel toevallig in dezelfde kroeg?
nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Was dat terwijl jij de sandaal aanhad?
Vind ik ook. Hoe meer ik lees, hoe meer ikquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:23 schreef jogy het volgende:
Vage situatie en het komt met je posts ook heel vreemd/verwarrend over moet ik zeggen. Succes in ieder geval, hopelijk kan de politie je ermee helpen door die gozer aan te spreken/te waarschuwen.
En je seint natuurlijk wel even je collega's in dat dit je vervelende, aanrandende ex is? Zodat je in ieder geval nooit in een een-op-eensituatie met hem komt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:42 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is mijn stamkroeg. Ik zit daar elke week doordeweeks met collega's. Hij was er al heel lang niet geweest. Het is mijn kroeg godverdomme
nee, en daar zit m die kneep helemaal niet, hij heeft nl nog veel meer achterlijke dingen gedaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zit 'm de kneep.
En ik hoop dat het geen minuscule peep-toe was.
Herken je het slachtoffergedrag bij TS?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, en daar zit m die kneep helemaal niet, hij heeft nl nog veel meer achterlijke dingen gedaan.
Het was meer om aan te geven dat mensen soms rare dingen doen..
ik legde al uit waarom ik t zei. Bovendien heeft die zelfde ex me verkracht, is dat relevanter?quote:
Oké. Het zou voor het hand-op-geval (...)-verhaal imo pas relevant zijn als jij de schoen tijdens zijn actie droeg.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee, en daar zit m die kneep helemaal niet, hij heeft nl nog veel meer achterlijke dingen gedaan.
Het was meer om aan te geven dat mensen soms rare dingen doen..
Zij weten het. Vandaar de stamp op de voet. Sterker nog we hadden net toevallig besproken om die volgende dag maar eens met de zedenpolitie te gaan spreken. Zij helpen me hierbij en vinden dat ik niet zo moet zeiken en aangifte moet doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je seint natuurlijk wel even je collega's in dat dit je vervelende, aanrandende ex is? Zodat je in ieder geval nooit in een een-op-eensituatie met hem komt?
Ik snap dat ze zich er rot onder voelt ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Herken je het slachtoffergedrag bij TS?
Net zo irrelevant.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik legde al uit waarom ik t zei. Bovendien heeft die zelfde ex me verkracht, is dat relevanter?
Dus hij valt mij lastig, zegt dit te zullen blijven doen, en ik moet hem met rust laten?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:47 schreef nils7 het volgende:
1 tip aan TS: laat hem met rust en laat je psychisch opnemen of doe er iets aan.
Voor hetzelfde geldt smeer je zo iemand voor niks een strafblad aan!
Je opent een topic over een ex die jou jaloers probeert te maken. Dat is vrij merkwaardig.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dus hij valt mij lastig, zegt dit te zullen blijven doen, en ik moet hem met rust laten?wat doe ik dan?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dus hij valt mij lastig, zegt dit te zullen blijven doen, en ik moet hem met rust laten?wat doe ik dan?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
Ik heb hem een klein beetje geholpen doordat ik opgewonden werd van zijn geval.
Tijdens of na de relatie?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik legde al uit waarom ik t zei. Bovendien heeft die zelfde ex me verkracht, is dat relevanter?
Na, omdat hij pissig was idd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:50 schreef Mishu het volgende:
[..]
Tijdens of na de relatie?
Slachtoffergedrag of niet, seksueel geweld wordt heel makkelijk goedgepraat terwijl het dus niet oké is. Een zedenstrafblad gaat wellicht ook te ver bij 1 incident maar gezond, normaal en oké is het dus zeker niet!
Sex uit motieve van agressie is not done!
Ik zou een nieuw topic kunnen openen maar eerlijker is om ook de gevoelens die in deze kwestie bij mij spelen erbij te betrekken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je opent een topic over een ex die jou jaloers probeert te maken. Dat is vrij merkwaardig.
Dat zulke dingen gebeuren lijkt me hier niet relevant, wel wat je ertegen kunt doen, hoe je zelf gaat zorgen dat het niet weer gebeurt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap van beide de irrelevantie niet.
Als je zogenaamd m echt zou negeren dan had je dit probleem niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
En je doet er zelf aan mee, met zijn geval in je hand.quote:
het lijkt er anders op dat niemand TS serieus neemt, wat de reden was voor die post.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zulke dingen gebeuren lijkt me hier niet relevant, wel wat je ertegen kunt doen, hoe je zelf gaat zorgen dat het niet weer gebeurt.
Het is best raar natuurlijk dat je zegt dat je bent aangerand en dat vervolgens blijkt dat je hebt meegewerkt aan de aanranding omdat je opgewonden werd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:50 schreef Mishu het volgende:
[..]
Tijdens of na de relatie?
Slachtoffergedrag of niet, seksueel geweld wordt heel makkelijk goedgepraat terwijl het dus niet oké is. Een zedenstrafblad gaat wellicht ook te ver bij 1 incident maar gezond, normaal en oké is het dus zeker niet!
Sex uit motieve van agressie is not done!
Nee, ik snap niet waarom je een topic opent over een ex die jou jaloers probeert te maken en dat in de loop van het topic blijkt dat je ex een aanrander is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zou een nieuw topic kunnen openen maar eerlijker is om ook de gevoelens die in deze kwestie bij mij spelen erbij te betrekken.
Bij huiselijk geweld speelt ook vaak mee dat de betrokken personen, hoewel de daad compleet fout is, in een dodelijke chemie gevangen zitten. Dat je van iemand houdt of om iemand gegeven hebt maakt mishandeling en dergelijke niet oké.
Veel zwijgen hierover, ik maak het bespreekbaar. Niet vanuit het hij-doet-alles-fout-perspectief maar vanuit het deze-dingen-gebeuren-dus perspectief.
Terwijl ik naar de grond kijk, en ik achteraf de situatie tijdelijk uit mijn geheugen heb geblokkeerd. Ik ben in dubio over deze. Het is niet zwart-wit. Iemand kan ook mentale manipulatie en dwang toepassen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je doet er zelf aan mee, met zijn geval in je hand.
sommige mensen blijven ondanks negeren doorgaan en sommige mensen blijven jaren boos.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als je zogenaamd m echt zou negeren dan had je dit probleem niet.
Echt in dit soort situaties (en zeker met wat ik hier lees) is het actie > reactie.
Onderneem de actie niet dan komt er geen reactie.
Jij speelt spelletjes met hem en dat heb je niet door en je probeert m nu een strafblad aan te smeren, bah bah.
Blijf er gewoon uit de buurt!
Iemand aftrekken noem jij negeren?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sommige mensen blijven ondanks negeren doorgaan en sommige mensen blijven jaren boos.
Dat niet serieus nemen heeft wat mij betreft niet te maken met de onwaarschijnlijkheid van bepaalde gebeurtenissen, maar met vraagtekens bij die gebeurtenissen in relatie tot TS en de rest van haar verhaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het lijkt er anders op dat niemand TS serieus neemt, wat de reden was voor die post.
Het is complex. Ik heb gevoelens voor hem (gehad) maar hij vind het leuk om met mijn hersenen en lichaam te fucken zonder uitleg of bedoeling.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet waarom je een topic opent over een ex die jou jaloers probeert te maken en dat in de loop van het topic blijkt dat je ex een aanrander is.
nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Iemand aftrekken noem jij negeren?
lees de eerste 3 woorden van je eigen OP nog eens....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is complex. Ik heb gevoelens voor hem (gehad) maar hij vind het leuk om met mijn hersenen en lichaam te fucken zonder uitleg of bedoeling.
Ik heb hem niet afgetrokken. Hij duwde mijn hand heel hard op zijn penis en ik voelde me schuldig over vorige keren dat hij een erectie had en ik niks deed. Zelf slechts aangeraakt. Dat was blijkbaar genoegquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Iemand aftrekken noem jij negeren?
Dus jij hebt nog gevoelens voor iemand die jou aanrandt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is complex. Ik heb gevoelens voor hem (gehad) maar hij vind het leuk om met mijn hersenen en lichaam te fucken zonder uitleg of bedoeling.
ditquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
zoek hulp. En niet van de politie.
Huiselijk geweld much?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus jij hebt nog gevoelens voor iemand die jou aanrandt?
Man, you are fucked up.
Je zei net nog dat je meewerkte? Ik denk ook dat je hulp nodig hebt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:58 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb hem niet afgetrokken. Hij duwde mijn hand heel hard op zijn penis en ik voelde me schuldig over vorige keren dat hij een erectie had en ik niks deed. Zelf slechts aangeraakt. Dat was blijkbaar genoeg
Je voelde je schuldig?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:58 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb hem niet afgetrokken. Hij duwde mijn hand heel hard op zijn penis en ik voelde me schuldig over vorige keren dat hij een erectie had en ik niks deed. Zelf slechts aangeraakt. Dat was blijkbaar genoeg
Die mogelijkheid is inderdaad geopperd door mijn vrienden en collega's. Vooral het glashard kunnen liegen erna.quote:
Ik heb mijn hand er zelf op gelegd ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:00 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Je zei net nog dat je meewerkte? Ik denk ook dat je hulp nodig hebt.
Dit gaat over jou. Waarom doe je zo raar? Stop daar eens mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Huiselijk geweld much?
Er zijn vrouwen die honderd keer terug gaan.
ow man, ik ken gevallen maar dan van wie de vrouw psychopathisch is, geen pretje, zij zijn zeer slim en gehaaid, veel sterktequote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:00 schreef Mishu het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is inderdaad geopperd door mijn vrienden en collega's. Vooral het glashard kunnen liegen erna.
Ah, volgens mij ben je gewoon aan het grappen. Een paar berichtjes geleden deed hij jouw hand er nog opleggen.quote:
Eerst heel hard mijn hand erop. Daarna zwijgzaam maar gevolgd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:04 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ah, volgens mij ben je gewoon aan het grappen. Een paar berichtjes geleden deed hij jouw hand er nog opleggen.
Wat deed zij dan? Psychopathie komt vrij weinig bij vrouwen voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:04 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
ow man, ik ken gevallen maar dan van wie de vrouw psychopathisch is, geen pretje, zij zijn zeer slim en gehaaid, veel sterkte
Ja. Ik vind het niet grappig dat je over dit soort onderwerpen/situaties grappen maakt of verhalen gaat verzinnen. Heel naar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:06 schreef Mishu het volgende:
[..]
Eerst heel hard mijn hand erop. Daarna zwijgzaam maar gevolgd.
En in het ergste geval wordt dr ex straks van zn bedje gelicht...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:08 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het niet grappig dat je over dit soort onderwerpen/situaties grappen maakt of verhalen gaat verzinnen. Heel naar.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:08 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het niet grappig dat je over dit soort onderwerpen/situaties grappen maakt of verhalen gaat verzinnen. Heel naar.
Het is geen grap.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:08 schreef Aijmee het volgende:
[..]
maakt niet uit, haar hele levensloop was er één van vernieling voor de mensen die ze op haar pad tegenkwamquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:07 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wat deed zij dan? Psychopathie komt vrij weinig bij vrouwen voor.
Blijkbaar is ie dat al ivm een ander recent delict.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
En in het ergste geval wordt dr ex straks van zn bedje gelicht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |