Eigenlijk al een tijdje niet meer. Ik negeer hem al anderhalf jaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom zoek je in godsnaam nog contact met hem? WAAROM?
Hoe zoekt hij dan contact met jou?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:20 schreef Mishu het volgende:
[..]
Eigenlijk al een tijdje niet meer. Ik negeer hem al anderhalf jaar.
De momenten van contact komen voort uit dat hij vervelend gaat lopen doen en dat ik boos word.
Oja, en na een extreem voorval zoek ik contact om te vragen waar dat in godsnaam over ging maar dat mag niet blijkbaar
Als ik met een vriend in de kroeg zit probeert hij te praten wat dan ook, ik negeer hem, hij gaat vervolgens voor de ogen van een vriend van mij slaande bewegingen maken, vriend stampt op zijn voet na alles wat gebeurd is, een kleuterklas duwen en trekken gebeuren ensues. Ik trek vriend weg als ik zie dat bij vertrekken achter mij de hel aan het losbarsten is tussen die twee. Wij verlaten de kroeg.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hoe zoekt hij dan contact met jou?
Donderdag gesprek, wellicht dat zij me kunnen helpen inderdaad. Ik wil niemand onterecht laten veroordelen ofzo maar ook niet over me heen laten lopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:23 schreef jogy het volgende:
Vage situatie en het komt met je posts ook heel vreemd/verwarrend over moet ik zeggen. Succes in ieder geval, hopelijk kan de politie je ermee helpen door die gozer aan te spreken/te waarschuwen.
Oja en zijn broer probeerde me te slaan, toen werd ik boos. Ik loop weg, hij komt me achterna. Ik probeer lief te doen, ik loop weer weg, hij loopt me achterna grijpt mijn pols vast, ik vraag hem wat hij nou wilt in godsnaam en dat ik klaar met hem ben, hand op penis incident.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hoe zoekt hij dan contact met jou?
Vind jij jezelf eigenlijk wel normaal? Los van zijn zieke gedrag, denk ik dat jij ook hulp nodig hebt. Er komt ergens iets niet goed. Als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb hem een klein beetje geholpen doordat ik schrok/opgewonden werd van zijn geval.
Verder nog een keer onlangs een hand op mijn bil nadat ik omver wordt geduwd. Ik vind dat niet normaal.
Dat is wel het beste ja. Weet je, misschien is het niet genoeg om hem daadwerkelijk op te pakken of wat dan ook maar ik zou op zijn minst kunnen verwachten dat ze gezellig ten aanzicht van de hele buurt de politie auto voor de deur parkeren, aanbellen en even naar binnen gaan voor een gesprek of zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:24 schreef Mishu het volgende:
[..]
Donderdag gesprek, wellicht dat zij me kunnen helpen inderdaad. Ik wil niemand onterecht laten veroordelen ofzo maar ook niet over me heen laten lopen.
Ik ben toch elke keer weer van slag.
Het is ook heel verwarrend voor mij haha!
Het verhaal gaat dat hij lak heeft aan de politie. Via vrienden inmiddels gehoord dat hij 6 maanden geleden schijnbaar ook al eens is opgehaald door de politie voor iets anders...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is wel het beste ja. Weet je, misschien is het niet genoeg om hem daadwerkelijk op te pakken of wat dan ook maar ik zou op zijn minst kunnen verwachten dat ze gezellig ten aanzicht van de hele buurt de politie auto voor de deur parkeren, aanbellen en even naar binnen gaan voor een gesprek of zo.
mijn ex belde me ooit op om te vertellen dat hij het teengat van m'n sandaal had geneukt..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goh. En hij haalt ook zo maar zijn geval uit zijn broek?
Ik zit in een uitgaanscultuur, ik probeer in een absurde situatie normaal en overwogen te blijven handelenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:30 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Vind jij jezelf eigenlijk wel normaal? Los van zijn zieke gedrag, denk ik dat jij ook hulp nodig hebt. Er komt ergens iets niet goed. Als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen.
In wat voor achterlijk gebied van Nedeland woon je eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:23 schreef Mishu het volgende:
[..]
Als ik met een vriend in de kroeg zit probeert hij te praten wat dan ook, ik negeer hem, hij gaat vervolgens voor de ogen van een vriend van mij slaande bewegingen maken, vriend stampt op zijn voet na alles wat gebeurd is, een kleuterklas duwen en trekken gebeuren ensues. Ik trek vriend weg als ik zie dat bij vertrekken achter mij de hel aan het losbarsten is tussen die twee. Wij verlaten de kroeg.
Was dat terwijl jij de sandaal aanhad?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn ex belde me ooit op om te vertellen dat hij het teengat van m'n sandaal had geneukt..
Waarmee ik wil zeggen dat er dingen gebeuren die je niet zou verzinnen
Wat bedoel je met een uitgaanscultuur? Ik vind dat je helemaal niet normaal handelt. Hoewel je er nu goed aan doet om de politie in te schakelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zit in een uitgaanscultuur, ik probeer in een absurde situatie normaal en overwogen te blijven handelen
Wat?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn ex belde me ooit op om te vertellen dat hij het teengat van m'n sandaal had geneukt..
Waarmee ik wil zeggen dat er dingen gebeuren die je niet zou verzinnen
Daar zit 'm de kneep.quote:
Juist wel, eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zit 'm de kneep.
En ik hoop dat het geen minuscule peep-toe was.
Het is mijn stamkroeg. Ik zit daar elke week doordeweeks met collega's. Hij was er al heel lang niet geweest. Het is mijn kroeg godverdommequote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:40 schreef SonicVolcano het volgende:
En hij zat heel toevallig in dezelfde kroeg?
nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Was dat terwijl jij de sandaal aanhad?
Vind ik ook. Hoe meer ik lees, hoe meer ikquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:23 schreef jogy het volgende:
Vage situatie en het komt met je posts ook heel vreemd/verwarrend over moet ik zeggen. Succes in ieder geval, hopelijk kan de politie je ermee helpen door die gozer aan te spreken/te waarschuwen.
En je seint natuurlijk wel even je collega's in dat dit je vervelende, aanrandende ex is? Zodat je in ieder geval nooit in een een-op-eensituatie met hem komt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:42 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is mijn stamkroeg. Ik zit daar elke week doordeweeks met collega's. Hij was er al heel lang niet geweest. Het is mijn kroeg godverdomme
nee, en daar zit m die kneep helemaal niet, hij heeft nl nog veel meer achterlijke dingen gedaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zit 'm de kneep.
En ik hoop dat het geen minuscule peep-toe was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |