Geen woorden voorquote:
Ho Wachtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 02:00 schreef Mishu het volgende:
[..]
Raar dat hij totaal geen inleving heeft in mijn gevoelens hierin.
Een van de aanrandingen heeft hij mijn hand op zijn penis gelegd en is toen klaargekomen. Waar zit mijn beleving daarin? Wordt ik gezoend? Nee. Wordt ik zelf bevredigd? Nee. Ik ben alleen maar bedoeld om hem klaar te laten komen en daarna genegeerd te worden?
Denk je niet dat dat compleet fucked met je hersenen?
Want die heb jij omgekeerd wel zo enorm voor hem..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 02:00 schreef Mishu het volgende:
[..]
Raar dat hij totaal geen inleving heeft in mijn gevoelens hierin.
Hoe en waar moet ik me dit voorstellen? In jullie stamkroeg of in een donker steegje of wat?quote:Een van de aanrandingen heeft hij mijn hand op zijn penis gelegd en is toen klaargekomen.
Wat een aparte reactie op seksueel geweld wat jou aangedaan zou zijn..quote:Waar zit mijn beleving daarin? Wordt ik gezoend? Nee. Wordt ik zelf bevredigd? Nee. Ik ben alleen maar bedoeld om hem klaar te laten komen en daarna genegeerd te worden?
Klaarblijkelijk ook met de jouwe, maar zolang je hem alle schuld blijft geven hoef je niet aan jezelf te werken.quote:Denk je niet dat dat compleet fucked met je hersenen?
Als het al een jaar uit is, dan heeft die relatie ook niet lang geduurd. En ze was destijds op een date om hem jaloers te maken?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:18 schreef madam-april het volgende:
SEX / Grenzen aanranding/verleiden dus toch een relatie met hem gekregen?
Volgens mij heeft ze nooit echt een relatie met hem gehad.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als het al een jaar uit is, dan heeft die relatie ook niet lang geduurd. En ze was destijds op een date om hem jaloers te maken?
Dit.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ho Wacht
Zoals ik dit begrijp noem je het aanranding omdat jij niet aan je trekken komt en dat mist?
Dat hij egoïstisch is in zijn intieme handelingen maakt dat nog geen aanranding.
Want zoals jij dit schrijft dat als hij intieme handelingen had verricht voor jouw voldoening was het geen probleem geweest.
Nee, hij legt mijn hand op zijn geval en komt klaar. Terwijl we ruzie aan het maken zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
Dus.. je gaat 'm op je gemakje zitten aftrekken en gaat daarna klagen over aanranding? Of wat?
En jij laat jouw hand op zijn geval (...) liggen terwijl hij zonder wrijving klaarkomt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:24 schreef Mishu het volgende:
Nee, hij legt mijn hand op zijn geval en komt klaar. Terwijl we ruzie aan het maken zijn
Ik heb hem een klein beetje geholpen doordat ik schrok/opgewonden werd van zijn geval.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij laat jouw hand op zijn geval (...) liggen terwijl hij zonder wrijving klaarkomt?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
Ik heb hem een klein beetje geholpen doordat ik schrok/opgewonden werd van zijn geval.
Dat kun je met de beste wil ter wereld geen aanranding noemen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
Ik heb hem een klein beetje geholpen doordat ik schrok/opgewonden werd van zijn geval.
Nee. Maar dat vind ik die dubbele signalen die jij uitzendt ook niet.quote:Verder nog een keer onlangs een hand op mijn bil nadat ik omver wordt geduwd. Ik vind dat niet normaal.
Wat heb ik gelezenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Niet alleen de aandacht vindt je geil, je kickt er ook een beetje op dat hij zich zo slecht kan bedwingen bij je. Maar dat toegeven is moeilijk met die debiele zogenaamd independant womanact van je. Mixed signals much.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je bent dan ook niet normaal en gedraagt je niet coherent aan wat je zogenaamd zou willen.quote:Verder nog een keer onlangs een hand op mijn bil nadat ik omver wordt geduwd. Ik vind dat niet normaal.
Ja wat was het nou, schrok je of werd je opgewonden?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Goh. En hij haalt ook zo maar zijn geval uit zijn broek?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:24 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee, hij legt mijn hand op zijn geval en komt klaar. Terwijl we ruzie aan het maken zijn
Nee was in zijn broek.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goh. En hij haalt ook zo maar zijn geval uit zijn broek?
Ik weet niet wat ik zou willen. Ik weet wel dat ik niet steeds ongevraagd betast wil worden. Of getreiterd of wat dan ook zijn reden is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet alleen de aandacht vindt je geil, je kickt er ook een beetje op dat hij zich zo slecht kan bedwingen bij je. Maar dat toegeven is moeilijk met die debiele zogenaamd independant womanact van je. Mixed signals much.
[..]
Je bent dan ook niet normaal en gedraagt je niet coherent aan wat je zogenaamd zou willen.
Het is er begonnen met een waarbij ik uiteindelijk op de grond lag.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kun je met de beste wil ter wereld geen aanranding noemen.
[..]
Nee. Maar dat vind ik die dubbele signalen die jij uitzendt ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |