om op je TT terug te komen: dat valt dan gewoon onder aanranding, simpel zat.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:15 schreef Mishu het volgende:
Ik heb hem geprobeerd te slaan maar toen hield hij me vast.
Wat een mongool.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:09 schreef Mishu het volgende:
Ik heb 3 keer zijn hand weggedaan en ben daarna boos geworden hoor. Toen hield ie me keihard vast en deed het nog een keer... daarna kneep hij in mijn kont en liep weg
Ben je nou serieus? Dit klinkt echt heel onwerkelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:09 schreef Mishu het volgende:
Ik heb 3 keer zijn hand weggedaan en ben daarna boos geworden hoor. Toen hield ie me keihard vast en deed het nog een keer... daarna kneep hij in mijn kont en liep weg
Heel hard gillen dat hij met zijn gore poten van je af moet blijven. In een volle kroeg werk dat bijzonder goed.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:15 schreef Mishu het volgende:
Ik heb hem geprobeerd te slaan maar toen hield hij me vast.
Ja maar dan blijf je er niet naast staan flirten.... dan loop je weg naar je vriendinnen. Of je verkoopt hem een mep. Gooit je drankje in zijn gezicht.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euh, dat heeft niks meer met verleiding te maken maar is gewoon lompe horken gedrag en zeker aanranding. In een club kunnen de grenzen soms wat vaag zijn, maar als jij die hand 1 keer wegduwt moet het duidelijk zijn...
Dit.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:25 schreef Tanja86 het volgende:
[..]
Ja maar dan blijf je er niet naast staan flirten.... dan loop je weg naar je vriendinnen. Of je verkoopt hem een mep. Gooit je drankje in zijn gezicht.
Maar je blijft niet staan zodat hij het 3x kan proberen.
watquote:Op zondag 16 februari 2014 10:09 schreef Mishu het volgende:
Bewaar die emoticons maar voor die kerel, 1 keer een hand wegduwen zou voldoende moeten zijn om hem te doen kappen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat
- je drie keer laten betasten
- pas na de derde keer boos (!) worden
- zo boos (!) dat hij het daarna nog een keer deed
- zo boos (!) dat hij ook nog je kont kneep
- zo boos (!) dat hij makkelijk weg kon lopen
hoe boos? zo boos!
die lompe hork verdiende een klap op z'n bakkes, dat zeker. zo'n harde die nog natrilt op zijn trommelvlies. dat spreekt voor zich mijns inziens, hij is veels te ver gegaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bewaar die emoticons maar voor die kerel, 1 keer een hand wegduwen zou voldoende moeten zijn om hem te doen kappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |