nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Iemand aftrekken noem jij negeren?
lees de eerste 3 woorden van je eigen OP nog eens....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is complex. Ik heb gevoelens voor hem (gehad) maar hij vind het leuk om met mijn hersenen en lichaam te fucken zonder uitleg of bedoeling.
Ik heb hem niet afgetrokken. Hij duwde mijn hand heel hard op zijn penis en ik voelde me schuldig over vorige keren dat hij een erectie had en ik niks deed. Zelf slechts aangeraakt. Dat was blijkbaar genoegquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Iemand aftrekken noem jij negeren?
Dus jij hebt nog gevoelens voor iemand die jou aanrandt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is complex. Ik heb gevoelens voor hem (gehad) maar hij vind het leuk om met mijn hersenen en lichaam te fucken zonder uitleg of bedoeling.
ditquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
zoek hulp. En niet van de politie.
Huiselijk geweld much?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus jij hebt nog gevoelens voor iemand die jou aanrandt?
Man, you are fucked up.
Je zei net nog dat je meewerkte? Ik denk ook dat je hulp nodig hebt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:58 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb hem niet afgetrokken. Hij duwde mijn hand heel hard op zijn penis en ik voelde me schuldig over vorige keren dat hij een erectie had en ik niks deed. Zelf slechts aangeraakt. Dat was blijkbaar genoeg
Je voelde je schuldig?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:58 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb hem niet afgetrokken. Hij duwde mijn hand heel hard op zijn penis en ik voelde me schuldig over vorige keren dat hij een erectie had en ik niks deed. Zelf slechts aangeraakt. Dat was blijkbaar genoeg
Die mogelijkheid is inderdaad geopperd door mijn vrienden en collega's. Vooral het glashard kunnen liegen erna.quote:
Ik heb mijn hand er zelf op gelegd ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:00 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Je zei net nog dat je meewerkte? Ik denk ook dat je hulp nodig hebt.
Dit gaat over jou. Waarom doe je zo raar? Stop daar eens mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Huiselijk geweld much?
Er zijn vrouwen die honderd keer terug gaan.
ow man, ik ken gevallen maar dan van wie de vrouw psychopathisch is, geen pretje, zij zijn zeer slim en gehaaid, veel sterktequote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:00 schreef Mishu het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is inderdaad geopperd door mijn vrienden en collega's. Vooral het glashard kunnen liegen erna.
Ah, volgens mij ben je gewoon aan het grappen. Een paar berichtjes geleden deed hij jouw hand er nog opleggen.quote:
Eerst heel hard mijn hand erop. Daarna zwijgzaam maar gevolgd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:04 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ah, volgens mij ben je gewoon aan het grappen. Een paar berichtjes geleden deed hij jouw hand er nog opleggen.
Wat deed zij dan? Psychopathie komt vrij weinig bij vrouwen voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:04 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
ow man, ik ken gevallen maar dan van wie de vrouw psychopathisch is, geen pretje, zij zijn zeer slim en gehaaid, veel sterkte
Ja. Ik vind het niet grappig dat je over dit soort onderwerpen/situaties grappen maakt of verhalen gaat verzinnen. Heel naar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:06 schreef Mishu het volgende:
[..]
Eerst heel hard mijn hand erop. Daarna zwijgzaam maar gevolgd.
En in het ergste geval wordt dr ex straks van zn bedje gelicht...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:08 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het niet grappig dat je over dit soort onderwerpen/situaties grappen maakt of verhalen gaat verzinnen. Heel naar.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:08 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het niet grappig dat je over dit soort onderwerpen/situaties grappen maakt of verhalen gaat verzinnen. Heel naar.
Het is geen grap.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:08 schreef Aijmee het volgende:
[..]
maakt niet uit, haar hele levensloop was er één van vernieling voor de mensen die ze op haar pad tegenkwamquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:07 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wat deed zij dan? Psychopathie komt vrij weinig bij vrouwen voor.
Blijkbaar is ie dat al ivm een ander recent delict.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
En in het ergste geval wordt dr ex straks van zn bedje gelicht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |