Herken je het slachtoffergedrag bij TS?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, en daar zit m die kneep helemaal niet, hij heeft nl nog veel meer achterlijke dingen gedaan.
Het was meer om aan te geven dat mensen soms rare dingen doen..
ik legde al uit waarom ik t zei. Bovendien heeft die zelfde ex me verkracht, is dat relevanter?quote:
Oké. Het zou voor het hand-op-geval (...)-verhaal imo pas relevant zijn als jij de schoen tijdens zijn actie droeg.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee, en daar zit m die kneep helemaal niet, hij heeft nl nog veel meer achterlijke dingen gedaan.
Het was meer om aan te geven dat mensen soms rare dingen doen..
Zij weten het. Vandaar de stamp op de voet. Sterker nog we hadden net toevallig besproken om die volgende dag maar eens met de zedenpolitie te gaan spreken. Zij helpen me hierbij en vinden dat ik niet zo moet zeiken en aangifte moet doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je seint natuurlijk wel even je collega's in dat dit je vervelende, aanrandende ex is? Zodat je in ieder geval nooit in een een-op-eensituatie met hem komt?
Ik snap dat ze zich er rot onder voelt ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Herken je het slachtoffergedrag bij TS?
Net zo irrelevant.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik legde al uit waarom ik t zei. Bovendien heeft die zelfde ex me verkracht, is dat relevanter?
Dus hij valt mij lastig, zegt dit te zullen blijven doen, en ik moet hem met rust laten?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:47 schreef nils7 het volgende:
1 tip aan TS: laat hem met rust en laat je psychisch opnemen of doe er iets aan.
Voor hetzelfde geldt smeer je zo iemand voor niks een strafblad aan!
Je opent een topic over een ex die jou jaloers probeert te maken. Dat is vrij merkwaardig.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dus hij valt mij lastig, zegt dit te zullen blijven doen, en ik moet hem met rust laten?wat doe ik dan?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dus hij valt mij lastig, zegt dit te zullen blijven doen, en ik moet hem met rust laten?wat doe ik dan?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Mishu het volgende:
Ik heb hem een klein beetje geholpen doordat ik opgewonden werd van zijn geval.
Tijdens of na de relatie?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik legde al uit waarom ik t zei. Bovendien heeft die zelfde ex me verkracht, is dat relevanter?
Na, omdat hij pissig was idd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:50 schreef Mishu het volgende:
[..]
Tijdens of na de relatie?
Slachtoffergedrag of niet, seksueel geweld wordt heel makkelijk goedgepraat terwijl het dus niet oké is. Een zedenstrafblad gaat wellicht ook te ver bij 1 incident maar gezond, normaal en oké is het dus zeker niet!
Sex uit motieve van agressie is not done!
Ik zou een nieuw topic kunnen openen maar eerlijker is om ook de gevoelens die in deze kwestie bij mij spelen erbij te betrekken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je opent een topic over een ex die jou jaloers probeert te maken. Dat is vrij merkwaardig.
Dat zulke dingen gebeuren lijkt me hier niet relevant, wel wat je ertegen kunt doen, hoe je zelf gaat zorgen dat het niet weer gebeurt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap van beide de irrelevantie niet.
Als je zogenaamd m echt zou negeren dan had je dit probleem niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
En je doet er zelf aan mee, met zijn geval in je hand.quote:
het lijkt er anders op dat niemand TS serieus neemt, wat de reden was voor die post.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zulke dingen gebeuren lijkt me hier niet relevant, wel wat je ertegen kunt doen, hoe je zelf gaat zorgen dat het niet weer gebeurt.
Het is best raar natuurlijk dat je zegt dat je bent aangerand en dat vervolgens blijkt dat je hebt meegewerkt aan de aanranding omdat je opgewonden werd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:50 schreef Mishu het volgende:
[..]
Tijdens of na de relatie?
Slachtoffergedrag of niet, seksueel geweld wordt heel makkelijk goedgepraat terwijl het dus niet oké is. Een zedenstrafblad gaat wellicht ook te ver bij 1 incident maar gezond, normaal en oké is het dus zeker niet!
Sex uit motieve van agressie is not done!
Nee, ik snap niet waarom je een topic opent over een ex die jou jaloers probeert te maken en dat in de loop van het topic blijkt dat je ex een aanrander is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zou een nieuw topic kunnen openen maar eerlijker is om ook de gevoelens die in deze kwestie bij mij spelen erbij te betrekken.
Bij huiselijk geweld speelt ook vaak mee dat de betrokken personen, hoewel de daad compleet fout is, in een dodelijke chemie gevangen zitten. Dat je van iemand houdt of om iemand gegeven hebt maakt mishandeling en dergelijke niet oké.
Veel zwijgen hierover, ik maak het bespreekbaar. Niet vanuit het hij-doet-alles-fout-perspectief maar vanuit het deze-dingen-gebeuren-dus perspectief.
Terwijl ik naar de grond kijk, en ik achteraf de situatie tijdelijk uit mijn geheugen heb geblokkeerd. Ik ben in dubio over deze. Het is niet zwart-wit. Iemand kan ook mentale manipulatie en dwang toepassen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je doet er zelf aan mee, met zijn geval in je hand.
sommige mensen blijven ondanks negeren doorgaan en sommige mensen blijven jaren boos.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als je zogenaamd m echt zou negeren dan had je dit probleem niet.
Echt in dit soort situaties (en zeker met wat ik hier lees) is het actie > reactie.
Onderneem de actie niet dan komt er geen reactie.
Jij speelt spelletjes met hem en dat heb je niet door en je probeert m nu een strafblad aan te smeren, bah bah.
Blijf er gewoon uit de buurt!
Iemand aftrekken noem jij negeren?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sommige mensen blijven ondanks negeren doorgaan en sommige mensen blijven jaren boos.
Dat niet serieus nemen heeft wat mij betreft niet te maken met de onwaarschijnlijkheid van bepaalde gebeurtenissen, maar met vraagtekens bij die gebeurtenissen in relatie tot TS en de rest van haar verhaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het lijkt er anders op dat niemand TS serieus neemt, wat de reden was voor die post.
Het is complex. Ik heb gevoelens voor hem (gehad) maar hij vind het leuk om met mijn hersenen en lichaam te fucken zonder uitleg of bedoeling.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet waarom je een topic opent over een ex die jou jaloers probeert te maken en dat in de loop van het topic blijkt dat je ex een aanrander is.
nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Iemand aftrekken noem jij negeren?
lees de eerste 3 woorden van je eigen OP nog eens....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is complex. Ik heb gevoelens voor hem (gehad) maar hij vind het leuk om met mijn hersenen en lichaam te fucken zonder uitleg of bedoeling.
Ik heb hem niet afgetrokken. Hij duwde mijn hand heel hard op zijn penis en ik voelde me schuldig over vorige keren dat hij een erectie had en ik niks deed. Zelf slechts aangeraakt. Dat was blijkbaar genoegquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Iemand aftrekken noem jij negeren?
Dus jij hebt nog gevoelens voor iemand die jou aanrandt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is complex. Ik heb gevoelens voor hem (gehad) maar hij vind het leuk om met mijn hersenen en lichaam te fucken zonder uitleg of bedoeling.
ditquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
zoek hulp. En niet van de politie.
Huiselijk geweld much?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus jij hebt nog gevoelens voor iemand die jou aanrandt?
Man, you are fucked up.
Je zei net nog dat je meewerkte? Ik denk ook dat je hulp nodig hebt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:58 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb hem niet afgetrokken. Hij duwde mijn hand heel hard op zijn penis en ik voelde me schuldig over vorige keren dat hij een erectie had en ik niks deed. Zelf slechts aangeraakt. Dat was blijkbaar genoeg
Je voelde je schuldig?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:58 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb hem niet afgetrokken. Hij duwde mijn hand heel hard op zijn penis en ik voelde me schuldig over vorige keren dat hij een erectie had en ik niks deed. Zelf slechts aangeraakt. Dat was blijkbaar genoeg
Die mogelijkheid is inderdaad geopperd door mijn vrienden en collega's. Vooral het glashard kunnen liegen erna.quote:
Ik heb mijn hand er zelf op gelegd ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:00 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Je zei net nog dat je meewerkte? Ik denk ook dat je hulp nodig hebt.
Dit gaat over jou. Waarom doe je zo raar? Stop daar eens mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Huiselijk geweld much?
Er zijn vrouwen die honderd keer terug gaan.
ow man, ik ken gevallen maar dan van wie de vrouw psychopathisch is, geen pretje, zij zijn zeer slim en gehaaid, veel sterktequote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:00 schreef Mishu het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is inderdaad geopperd door mijn vrienden en collega's. Vooral het glashard kunnen liegen erna.
Ah, volgens mij ben je gewoon aan het grappen. Een paar berichtjes geleden deed hij jouw hand er nog opleggen.quote:
Eerst heel hard mijn hand erop. Daarna zwijgzaam maar gevolgd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:04 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ah, volgens mij ben je gewoon aan het grappen. Een paar berichtjes geleden deed hij jouw hand er nog opleggen.
Wat deed zij dan? Psychopathie komt vrij weinig bij vrouwen voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:04 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
ow man, ik ken gevallen maar dan van wie de vrouw psychopathisch is, geen pretje, zij zijn zeer slim en gehaaid, veel sterkte
Ja. Ik vind het niet grappig dat je over dit soort onderwerpen/situaties grappen maakt of verhalen gaat verzinnen. Heel naar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:06 schreef Mishu het volgende:
[..]
Eerst heel hard mijn hand erop. Daarna zwijgzaam maar gevolgd.
En in het ergste geval wordt dr ex straks van zn bedje gelicht...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:08 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het niet grappig dat je over dit soort onderwerpen/situaties grappen maakt of verhalen gaat verzinnen. Heel naar.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:08 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het niet grappig dat je over dit soort onderwerpen/situaties grappen maakt of verhalen gaat verzinnen. Heel naar.
Het is geen grap.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:08 schreef Aijmee het volgende:
[..]
maakt niet uit, haar hele levensloop was er één van vernieling voor de mensen die ze op haar pad tegenkwamquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:07 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wat deed zij dan? Psychopathie komt vrij weinig bij vrouwen voor.
Blijkbaar is ie dat al ivm een ander recent delict.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
En in het ergste geval wordt dr ex straks van zn bedje gelicht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |