Juist niet.quote:
Beetje bizar dat je denkt dat dit een kenmerk is van één totaal geslacht en niet zozeer dat het echt ligt aan een karaktertrek. Of ben je echt van mening dat over het algemeen vrouwen veel makkelijker dingen kunnen laten vallen uit het verleden zonder enige vorm van rancune?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ehm hij lette overduidelijk op me. Neem dat maar van mij aan.
Wat raakt mannen hier zo aan?
Waaaaaaatquote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
als we dan weer een keer ruzie hebben krijgt hij wel weer een spontane stijve.
Volgens mij zie jij echt dingen die er niet zijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
Hij doet alleen de hele tijd klote en als we dan weer een keer ruzie hebben krijgt hij wel weer een spontane stijve.
Nou, het lijkt erop dat TS zich al jaren bedient van een dergelijk wereldbeeld, gezien haar PoHi. Tel daarbij op dat ze ook hier voornamelijk bevestiging wil horen daarop en dan is het niet zo verwonderlijk dat ze ook in dit soort situaties terecht blijft komen als een self-fulfilling prophecy..quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
Beetje bizar dat je denkt dat dit een kenmerk is van één totaal geslacht en niet zozeer dat het echt ligt aan een karaktertrek. Of ben je echt van mening dat over het algemeen vrouwen veel makkelijker dingen kunnen laten vallen uit het verleden zonder enige vorm van rancune?
ja afstand is idd wle het beste, dat ben ik met je eens. maar dat ze zich zijn gedrag aantrekt lijkt me verder niet gek, mss heeft ze nog gevoelens voor hem of is het een ego dingetje. Op deze manier blijft ze dat wel in stand houdenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De vraag blijft staan: waarom is Mishu überhaupt nog bij haar ex in de buurt? Het lijkt er niet op dat ze besloten hebben vrienden te blijven, gezien de gebeurtenissen. Waarom trekt ze er zich wat van aan wat hij doet? Hij mag doen en laten wat hij wil toch, als single man?
Nee, ze vindt de aandacht gewoon fijnWaarschijnlijk lult ie haar ook zo het bed weer in, gezien haar labiele toestand
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zou boos zijn maar snel vergeven als iemand van me houdt en ik verliefd ben.
Niet echt goed als je bijvoorbeeld wetenschapper of iets dergelijks wil worden :pquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou, het lijkt erop dat TS zich al jaren bedient van een dergelijk wereldbeeld, gezien haar PoHi. Tel daarbij op dat ze ook hier voornamelijk bevestiging wil horen daarop en dan is het niet zo verwonderlijk dat ze ook in dit soort situaties terecht blijft komen als een self-fulfilling prophecy..
Nee kind, het hield op toen jij vreemdging!quote:Op zondag 7 juni 2015 21:44 schreef Mishu het volgende:
Nee dat mag ik niet en daar heb ik enorme spijt van. Ook meerdere malen duidelijk geprobeerd te maken maar hij wilt niet luisteren.
Tja dan is het klaar, hoe veel ik ook van hem houd. Dan houdt het op.
Jammer dat we nu geen antwoord meer krijgenquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja afstand is idd wle het beste, dat ben ik met je eens. maar dat ze zich zijn gedrag aantrekt lijkt me verder niet gek, mss heeft ze nog gevoelens voor hem of is het een ego dingetje. Op deze manier blijft ze dat wel in stand houden
hebben we toch niet nodig? nu kunnen we ons eigen verhaal ervan makenquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jammer dat we nu geen antwoord meer krijgen
Breng me niet in de verleidingquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hebben we toch niet nodig? nu kunnen we ons eigen verhaal ervan maken
Please do. Vreemdgangers verdienen geen genadequote:
Ik stel voor om vreemdgangers naar Limburg te sturen en het daarna als onafhankelijk land verder te laten gaanquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Please do. Vreemdgangers verdienen geen genade
Volgens mij is TS er een goed voorbeeld dat zoiets niet gelimiteerd is tot één geslacht.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
Beetje bizar dat je denkt dat dit een kenmerk is van één totaal geslacht en niet zozeer dat het echt ligt aan een karaktertrek. Of ben je echt van mening dat over het algemeen vrouwen veel makkelijker dingen kunnen laten vallen uit het verleden zonder enige vorm van rancune?
Wat een geweldig bacchanaal/orgie wordt dat zeg ... Ik ben voor! *pakt koffer*quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik stel voor om vreemdgangers naar Limburg te sturen en het daarna als onafhankelijk land verder te laten gaan
nee, ben ook n vrouw, dus wordt moeilijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:14 schreef muscleboy het volgende:
[..]
jij krijgt ook altijd een stijve als je ruzie hebt met je ex?
Dat dacht ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |