Ehm hij lette overduidelijk op me. Neem dat maar van mij aan.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:52 schreef jodelahity het volgende:
Wat valt er niet te accepteren. Hij zoent met anderen en heeft geen aandacht meer voor je. Lijkt bijna alsof hij dat juist niet mag van jou.
Wat raakt jou er zo aan kan je je beter afvragen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ehm hij lette overduidelijk op me. Neem dat maar van mij aan.
Wat raakt mannen hier zo aan?
Dat mannen in deze kwestie (vreemdgaan) voor geen enkele rede vatbaar zijn.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:03 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wat raakt jou er zo aan kan je je beter afvragen.
Waarom verwacht je nog steeds iets van hem? Ga hem uit de weg. Punt!quote:Op maandag 8 juni 2015 21:29 schreef Mishu het volgende:
Ik weet dus wel dat vreemdgaan bij mannen veel abusive gedrag uitlokt en dat mannen dat blijkbaar legitiem vinden.
Je moet alles maar accepteren als je ooit in je leven 1 fout hebt gemaakt.
Ik verwacht niks meer maar ik ga hem ook niet uit de weg. Ik zoek hem ook niet op. Ik wil gewoon mijn leven leiden zoals hij is.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom verwacht je nog steeds iets van hem? Ga hem uit de weg. Punt!
Je hebt juist allerlei verwachtingen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:15 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik verwacht niks meer maar ik ga hem ook niet uit de weg. Ik zoek hem ook niet op. Ik wil gewoon mijn leven leiden zoals hij is.
Volgens mij ben jij niet voor rede vatbaar juist. Hij wil niet met je praten, jij wel. Hij mag niet met een andere meid zoenen bij jou in de buurt. Hij moet jou niet irriteren door dat te doen. Jullie hebben toch juist geen relatie meer. Ja misschien steekt hij je wat met opzet, nou en. Hij heeft gewoon recht om dat op die manier te doen. En hij is blijkbaar anders dan jij, ook iets wat blijkbaar niet mag.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat mannen in deze kwestie (vreemdgaan) voor geen enkele rede vatbaar zijn.
Ik zou boos zijn maar snel vergeven als iemand van me houdt en ik verliefd ben.
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
dit. mensne doen alsof je de doodstraf verdient als je vreemdgaat ofzoquote:Op maandag 8 juni 2015 02:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat een bullshit![]()
Dus als je ex is vreemdgegaan mag je die persoon constant lastig vallen? Okee!
Heb je een onderzoek gelezen of is dit meer in jouw omgeving zichtbaar?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:29 schreef Mishu het volgende:
Ik weet dus wel dat vreemdgaan bij mannen veel abusive gedrag uitlokt en dat mannen dat blijkbaar legitiem vinden.
De vraag blijft staan: waarom is Mishu überhaupt nog bij haar ex in de buurt? Het lijkt er niet op dat ze besloten hebben vrienden te blijven, gezien de gebeurtenissen. Waarom trekt ze er zich wat van aan wat hij doet? Hij mag doen en laten wat hij wil toch, als single man?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit. mensne doen alsof je de doodstraf verdient als je vreemdgaat ofzoja zij is fout geweest maar die ex is dat net zo hoor. dat je boos bent en mss even wat geks terug doet oke, maar hij blijft maar doorgaan als ik TS moet geloven
quote:Op zondag 7 juni 2015 23:16 schreef probeer het volgende:
Ok, ik ben ook ooit eens vreemdgegaan. Gezoend met een ander, na 2 dagen opgebiecht. Zij enorm boos, relatie beëindigd (wel eerst nog break-up seks gehad waarbij ze niet gezoend wilde worden, was super-raar, maargoed).
Nu zitten we op dezelfde studie, en komen we elkaar nogal regelmatig tegen. De eerste paar maanden op haar verzoek nog een enkele keer gepraat, wat er op neer kwam dat zij haar woede kwijt kon en ik me daarna nog slechter voelde. Daar deed ik dan maar aan mee, want tsja, het was immers mijn schuld en als zij zich daardoor wat beter voelde ... Mee opgehouden toen ze eisen begon te stellen (bv dat ik niet naar dingen ging waar zij ook was). Een kleine 2 jaar later lijkt ze nog steeds erg boos. Mij negeert ze volkomen (echt recht door me heen kijken en zulks) om dan mijn vrienden (die zij niet eens echt goed kent) enorm hartelijk te begroeten en overdreven vriendelijk te doen.
Het eerste (half) jaar na mijn vreemdgaan heb ik me (terecht natuurlijk) enorm schuldig gevoeld. Voornamelijk geworsteld met het vraagstuk of ik iets verschrikkelijks stoms en gemeens gedaan had, zoals elk mens wel eens iets fout doet, of dat ik daadwerkelijk inherent slecht (of eerder egocentrisch) was, zoals zij me naar anderen afschilderde (of zoals op fok, "eens een vreemdganger, altijd ..."). Uiteindelijk wel verwerkt, stukje zelf-reflectie toegepast, er hopelijk van geleerd en zulks. Ik heb het mezelf iig vergeven (al zal ik het nooit vergeten, alleen al om eenzelfde soort egoïstisch gedrag waarbij ik niet genoeg aan de gevoelens van mijn partner denk, te voorkomen) maar zij mij niet.
En dat is haar goed recht. Ik vind het vervelend voor haar dat ze er nog zo mee zit, en denk dat het veel beter voor haar zou zijn als ze het ook beter kon verwerken. Maar het is niet aan mij om een mening te hebben over haar boosheid, het bestaan daarvan is immers mijn schuld. Dus nu geef ik haar en haar gedrag geen enkele aandacht meer. Lijkt me het beste voor haar en voor mij.
Deze bedoelde ik, veel leesplezier.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:34 schreef Mishu het volgende:
Ehm ik ben even weg en mensen proberen gelijk mijn karakter te vermoorden?
Ik blijf voorlopig weg uit dit topic. Heb wel andere dingen te doen dan incorrecte adviezen te lezen. Ciao.
Jij bent anders ook wel aardig met hem in de weer. Krijg stiekem ook het idee dat het geen toeval is dat je elkaar zo vaak treft op tal van plaatsen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Goede post inderdaad.quote:
wat de neuk?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
Hij doet alleen de hele tijd klote en als we dan weer een keer ruzie hebben krijgt hij wel weer een spontane stijve.
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Juist niet.quote:
Beetje bizar dat je denkt dat dit een kenmerk is van één totaal geslacht en niet zozeer dat het echt ligt aan een karaktertrek. Of ben je echt van mening dat over het algemeen vrouwen veel makkelijker dingen kunnen laten vallen uit het verleden zonder enige vorm van rancune?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wat raakt mannen hier zo aan?
Waaaaaaatquote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
als we dan weer een keer ruzie hebben krijgt hij wel weer een spontane stijve.
Volgens mij zie jij echt dingen die er niet zijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
Hij doet alleen de hele tijd klote en als we dan weer een keer ruzie hebben krijgt hij wel weer een spontane stijve.
Nou, het lijkt erop dat TS zich al jaren bedient van een dergelijk wereldbeeld, gezien haar PoHi. Tel daarbij op dat ze ook hier voornamelijk bevestiging wil horen daarop en dan is het niet zo verwonderlijk dat ze ook in dit soort situaties terecht blijft komen als een self-fulfilling prophecy..quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
Beetje bizar dat je denkt dat dit een kenmerk is van één totaal geslacht en niet zozeer dat het echt ligt aan een karaktertrek. Of ben je echt van mening dat over het algemeen vrouwen veel makkelijker dingen kunnen laten vallen uit het verleden zonder enige vorm van rancune?
ja afstand is idd wle het beste, dat ben ik met je eens. maar dat ze zich zijn gedrag aantrekt lijkt me verder niet gek, mss heeft ze nog gevoelens voor hem of is het een ego dingetje. Op deze manier blijft ze dat wel in stand houdenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De vraag blijft staan: waarom is Mishu überhaupt nog bij haar ex in de buurt? Het lijkt er niet op dat ze besloten hebben vrienden te blijven, gezien de gebeurtenissen. Waarom trekt ze er zich wat van aan wat hij doet? Hij mag doen en laten wat hij wil toch, als single man?
Nee, ze vindt de aandacht gewoon fijnWaarschijnlijk lult ie haar ook zo het bed weer in, gezien haar labiele toestand
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Niet echt goed als je bijvoorbeeld wetenschapper of iets dergelijks wil worden :pquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou, het lijkt erop dat TS zich al jaren bedient van een dergelijk wereldbeeld, gezien haar PoHi. Tel daarbij op dat ze ook hier voornamelijk bevestiging wil horen daarop en dan is het niet zo verwonderlijk dat ze ook in dit soort situaties terecht blijft komen als een self-fulfilling prophecy..
Nee kind, het hield op toen jij vreemdging!quote:Op zondag 7 juni 2015 21:44 schreef Mishu het volgende:
Nee dat mag ik niet en daar heb ik enorme spijt van. Ook meerdere malen duidelijk geprobeerd te maken maar hij wilt niet luisteren.
Tja dan is het klaar, hoe veel ik ook van hem houd. Dan houdt het op.
Jammer dat we nu geen antwoord meer krijgenquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja afstand is idd wle het beste, dat ben ik met je eens. maar dat ze zich zijn gedrag aantrekt lijkt me verder niet gek, mss heeft ze nog gevoelens voor hem of is het een ego dingetje. Op deze manier blijft ze dat wel in stand houden
hebben we toch niet nodig? nu kunnen we ons eigen verhaal ervan makenquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jammer dat we nu geen antwoord meer krijgen
Breng me niet in de verleidingquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hebben we toch niet nodig? nu kunnen we ons eigen verhaal ervan maken
Please do. Vreemdgangers verdienen geen genadequote:
Ik stel voor om vreemdgangers naar Limburg te sturen en het daarna als onafhankelijk land verder te laten gaanquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Please do. Vreemdgangers verdienen geen genade
Volgens mij is TS er een goed voorbeeld dat zoiets niet gelimiteerd is tot één geslacht.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
Beetje bizar dat je denkt dat dit een kenmerk is van één totaal geslacht en niet zozeer dat het echt ligt aan een karaktertrek. Of ben je echt van mening dat over het algemeen vrouwen veel makkelijker dingen kunnen laten vallen uit het verleden zonder enige vorm van rancune?
Wat een geweldig bacchanaal/orgie wordt dat zeg ... Ik ben voor! *pakt koffer*quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik stel voor om vreemdgangers naar Limburg te sturen en het daarna als onafhankelijk land verder te laten gaan
nee, ben ook n vrouw, dus wordt moeilijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:14 schreef muscleboy het volgende:
[..]
jij krijgt ook altijd een stijve als je ruzie hebt met je ex?
Dat dacht ik ookquote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 22:36 schreef Mishu het volgende:
[..]
26 en forum is niet echt. Ik ben in het echt gewoon een sociaal iemand die geeft om mensen.
Joh... ik zou me ook zwaar in moeten houden als ik zou horen dat m'n wederhelft vreemd zou zijn gegaan.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:29 schreef Mishu het volgende:
Je moet alles maar accepteren als je ooit in je leven 1 fout hebt gemaakt.
Als je van iemand houdt ga je niet vreemd op die persoon [PUNT]quote:Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Gestalkt? Hij zoent op een festival met een andere meidquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:05 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Wat een mongole hier zeg.
Dus als jullie een dochter krijgen/hebben, die haar vriend heeft bedrogen, dan vinden jullie het zeker ook goed dat ze dan gestalkt word en weet ik veel wat.
Flikker toch op man moraalgangsters, dan is het ineens weer not done zeker
Natuurlijk niet, maar als je de OP van TS eens goed doorleest, dan moet je op zijn minst twijfels hebben over de geschetste situatie door TS. Verder speelt niet in het voordeel van deze TS dat ze wegduikt als er kritische vragen worden gesteld. Als jij je hand in het vuur wil steken voor TS, dan zou ik zeggen dat je vooral je gang moet gaan. Je moet echter niet huilen als je hand er verbrand uitkomt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:05 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Wat een mongole hier zeg.
Dus als jullie een dochter krijgen/hebben, die haar vriend heeft bedrogen, dan vinden jullie het zeker ook goed dat ze dan gestalkt word en weet ik veel wat.
Flikker toch op man moraalgangsters, dan is het ineens weer not done zeker
Wel fijn dat er een officieel verslag gemaakt zal worden. Houd je ons op de hoogte?quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:58 schreef Mishu het volgende:
Inmiddels laatste weken meer drama geweest. Morgen de wijkagent op bezoek. Die gaat dan misschien bemiddelen. Sneu dat dit nodig is
details willen we!quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:58 schreef Mishu het volgende:
Inmiddels laatste weken meer drama geweest. Morgen de wijkagent op bezoek. Die gaat dan misschien bemiddelen. Sneu dat dit nodig is
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:58 schreef Mishu het volgende:
Oh ja, de wraakactie van TS! Cliffhangerquote:Op donderdag 18 juni 2015 08:41 schreef nils7 het volgende:
Ik gok iets met actie / reactie (van iemand die gekwetst is).
ik heb geen idee, maar als er politie bij komt, is het geen onschuldig 'lul' en 'kutwijf' verhaal.quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:41 schreef nils7 het volgende:
Ik gok iets met actie / reactie (van iemand die gekwetst is).
Als dit echt is, dan doe je er inderdaad goed aan om de politie in te schakelen. Tevens zou ik aangifte doen van aanranding.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:25 schreef Mishu het volgende:
Ik heb o.a. met de broer van gebeld en die zegt dat ze me niet met rust zullen laten en dat het allemaal bedoeld was om vervelend te doen.
Er ging het gerucht dat ik aangifte ging doen, gelijk ex met een grote groep vrienden in de kroeg waar ik altijd zit om ruzie te zoeken. Ik durf vervolgens natuurlijk weer geen aangifte te doen.
Volgens steunpunt huiselijk geweld (doorverwezen vanaf politie) is dit gewoon een geweldscirkel die ik alleen zelf kan verbreken. Dus niet meer de stomme hoop dat het goedkomt of dat ik het zelf op kan lossen.
Inmiddels zijn er drie echte aanrandingen geweest naast lastig doen. Dus we proberen hem nu te laten stoppen via de politie.
Punt is dat ze blijkbaar absoluut niet vatbaar zijn voor mijn signalen dat het moet stoppen. Ik ben ondertussen al anderhalf jaar hun speelbal.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als dit echt is, dan doe je er inderdaad goed aan om de politie in te schakelen. Tevens zou ik aangifte doen van aanranding.
Kan er ook niets anders van maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:02 schreef JedimindhaX het volgende:
Die aanrandingen zijn natuurlijk niet oké, maar t is mij al jaren duidelijk wat voor type jij bent dus ik moet eerlijk zeggen dat ik dit verder eigenlijk alleen maar erg grappig en terecht vind
Wat voor type dan dat dit soort gedrag grappig is?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:02 schreef JedimindhaX het volgende:
Die aanrandingen zijn natuurlijk niet oké, maar t is mij al jaren duidelijk wat voor type jij bent dus ik moet eerlijk zeggen dat ik dit verder eigenlijk alleen maar erg grappig en terecht vind
Labiele probleem-uitlokker.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:54 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Wat voor type dan dat dit soort gedrag grappig is?
En dan zo'n gast (die gewoon in zn eer is aangetast) een strafblad door haar.quote:
dus iemands persoonlijkheid bepaalt of seksueel geweld is geoorloofd? Lijkt ook verdomd veel op de gedachtengang van een verkrachter... if you get my drift.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:02 schreef JedimindhaX het volgende:
Wat ben jij toch een engerd.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:02 schreef JedimindhaX het volgende:
Volgens mij moet je ff beter lezen. Ik zeg toch dat die aanrandingen niet oke zijn? Dat haar gedrag haar verder een keer in de problemen bent vind ik grappig. Dat er mensen boos op haar zijn. Maar die aanrandingen niet. Sjongejonge was deze uitleg echt nodig?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:35 schreef Re het volgende:
[..]
dus iemands persoonlijkheid bepaalt of seksueel geweld is geoorloofd? Lijkt ook verdomd veel op de gedachtengang van een verkrachter... if you get my drift.
Je zegt letterlijk dat je het terecht vindt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:32 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ff beter lezen. Ik zeg toch dat die aanrandingen niet oke zijn? Dat haar gedrag haar verder een keer in de problemen bent vind ik grappig. Dat er mensen boos op haar zijn. Maar die aanrandingen niet. Sjongejonge was deze uitleg echt nodig?
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat je het terecht vindt.
Het boos worden dus. Wat ik net uitleg.quote:dat ik dit verder eigenlijk alleen maar erg grappig en terecht vind
Ik ben geen mod hier, en in mijn ogen valt jouw post daar ook onder.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:53 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
[..]
Het boos worden dus. Wat ik net uitleg.
En haal die posts van die twee eens weg. Als ik zoiets had gepost was t al tien keer weggehaald, maar ik mag blijkbaar vrijuit afgezeken worden.
En gastmodden mag niet? Onzin overigens wat je verder zegt. Echt zo'n onzin.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben geen mod hier, en in mijn ogen valt jouw post daar ook onder.
Is dit niet op de man spelen? Triestquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:35 schreef Re het volgende:
[..]
dus iemands persoonlijkheid bepaalt of seksueel geweld is geoorloofd? Lijkt ook verdomd veel op de gedachtengang van een verkrachter... if you get my drift.
het is een vraag, voor de rest mag je naar feedback om er verder over te pratenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is dit niet op de man spelen? Triest
Post al gerapporteerd. No problem. Even kijken of een FA er naar kijkt. Vast niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:05 schreef Re het volgende:
[..]
het is een vraag, voor de rest mag je naar feedback om er verder over te praten
Ja, dat is jouw schuld, kut.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee dat mag ik niet en daar heb ik enorme spijt van. Ook meerdere malen duidelijk geprobeerd te maken maar hij wilt niet luisteren.
Tja dan is het klaar, hoe veel ik ook van hem houd. Dan houdt het op.
Dit.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als dit echt is, dan doe je er inderdaad goed aan om de politie in te schakelen. Tevens zou ik aangifte doen van aanranding.
Als je het mij vraagt wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:11 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Je bent zelf een engerd.
Dit mag ook toch dan, als zij t mag zeggen? Ok goed.
Punt is dat hij totaal geen verklaring geeft voor zijn gedrag en ik al anderhalf jaar lang zit met (seksueel) geweld. Ik wil heel graag hem begrijpen maar hij praat er gewoon niet over.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:35 schreef Re het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij me echt liefheeft met dit gedrag.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:51 schreef jasperte het volgende:
Liefde kan snel omslaan in haat zien we hier maar weer.
Snap ik, maar heeft hij ooit wel gedaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:54 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij me echt liefheeft met dit gedrag.
Raar dat hij totaal geen inleving heeft in mijn gevoelens hierin.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:56 schreef jasperte het volgende:
[..]
Snap ik, maar heeft hij ooit wel gedaan.
Wss zit de haat echt in het vreemdgaan.
Wat hij onderhand wel een keer naast zich neer kan leggen.
Sommige mensen hebben geen empathie en denken alleen maar aan zichzelf.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 02:00 schreef Mishu het volgende:
[..]
Raar dat hij totaal geen inleving heeft in mijn gevoelens hierin.
Een van de aanrandingen heeft hij mijn hand op zijn penis gelegd en is toen klaargekomen. Waar zit mijn beleving daarin? Wordt ik gezoend? Nee. Wordt ik zelf bevredigd? Nee. Ik ben alleen maar bedoeld om hem klaar te laten komen en daarna genegeerd te worden?
Denk je niet dat dat compleet fucked met je hersenen?
Ja en daarom hebben we dus een rechtstaat... Om de lieve mensen zoals ik tegen dat soort types te beschermen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 02:04 schreef jasperte het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen empathie en denken alleen maar aan zichzelf.
Inderdaad. Hopen dat dat goed komt!!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 02:05 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja en daarom hebben we dus een rechtstaat... Om de lieve mensen zoals ik tegen dat soort types te beschermen.
Ik ga ondertussen wel kapot. Ben heel bang hoe hij gaat reagerenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 02:06 schreef jasperte het volgende:
[..]
Inderdaad. Hopen dat dat goed komt!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |