Ehm hij lette overduidelijk op me. Neem dat maar van mij aan.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:52 schreef jodelahity het volgende:
Wat valt er niet te accepteren. Hij zoent met anderen en heeft geen aandacht meer voor je. Lijkt bijna alsof hij dat juist niet mag van jou.
Wat raakt jou er zo aan kan je je beter afvragen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ehm hij lette overduidelijk op me. Neem dat maar van mij aan.
Wat raakt mannen hier zo aan?
Dat mannen in deze kwestie (vreemdgaan) voor geen enkele rede vatbaar zijn.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:03 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wat raakt jou er zo aan kan je je beter afvragen.
Waarom verwacht je nog steeds iets van hem? Ga hem uit de weg. Punt!quote:Op maandag 8 juni 2015 21:29 schreef Mishu het volgende:
Ik weet dus wel dat vreemdgaan bij mannen veel abusive gedrag uitlokt en dat mannen dat blijkbaar legitiem vinden.
Je moet alles maar accepteren als je ooit in je leven 1 fout hebt gemaakt.
Ik verwacht niks meer maar ik ga hem ook niet uit de weg. Ik zoek hem ook niet op. Ik wil gewoon mijn leven leiden zoals hij is.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom verwacht je nog steeds iets van hem? Ga hem uit de weg. Punt!
Je hebt juist allerlei verwachtingen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:15 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik verwacht niks meer maar ik ga hem ook niet uit de weg. Ik zoek hem ook niet op. Ik wil gewoon mijn leven leiden zoals hij is.
Volgens mij ben jij niet voor rede vatbaar juist. Hij wil niet met je praten, jij wel. Hij mag niet met een andere meid zoenen bij jou in de buurt. Hij moet jou niet irriteren door dat te doen. Jullie hebben toch juist geen relatie meer. Ja misschien steekt hij je wat met opzet, nou en. Hij heeft gewoon recht om dat op die manier te doen. En hij is blijkbaar anders dan jij, ook iets wat blijkbaar niet mag.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat mannen in deze kwestie (vreemdgaan) voor geen enkele rede vatbaar zijn.
Ik zou boos zijn maar snel vergeven als iemand van me houdt en ik verliefd ben.
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
dit. mensne doen alsof je de doodstraf verdient als je vreemdgaat ofzoquote:Op maandag 8 juni 2015 02:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat een bullshit![]()
Dus als je ex is vreemdgegaan mag je die persoon constant lastig vallen? Okee!
Heb je een onderzoek gelezen of is dit meer in jouw omgeving zichtbaar?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:29 schreef Mishu het volgende:
Ik weet dus wel dat vreemdgaan bij mannen veel abusive gedrag uitlokt en dat mannen dat blijkbaar legitiem vinden.
De vraag blijft staan: waarom is Mishu überhaupt nog bij haar ex in de buurt? Het lijkt er niet op dat ze besloten hebben vrienden te blijven, gezien de gebeurtenissen. Waarom trekt ze er zich wat van aan wat hij doet? Hij mag doen en laten wat hij wil toch, als single man?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit. mensne doen alsof je de doodstraf verdient als je vreemdgaat ofzoja zij is fout geweest maar die ex is dat net zo hoor. dat je boos bent en mss even wat geks terug doet oke, maar hij blijft maar doorgaan als ik TS moet geloven
quote:Op zondag 7 juni 2015 23:16 schreef probeer het volgende:
Ok, ik ben ook ooit eens vreemdgegaan. Gezoend met een ander, na 2 dagen opgebiecht. Zij enorm boos, relatie beëindigd (wel eerst nog break-up seks gehad waarbij ze niet gezoend wilde worden, was super-raar, maargoed).
Nu zitten we op dezelfde studie, en komen we elkaar nogal regelmatig tegen. De eerste paar maanden op haar verzoek nog een enkele keer gepraat, wat er op neer kwam dat zij haar woede kwijt kon en ik me daarna nog slechter voelde. Daar deed ik dan maar aan mee, want tsja, het was immers mijn schuld en als zij zich daardoor wat beter voelde ... Mee opgehouden toen ze eisen begon te stellen (bv dat ik niet naar dingen ging waar zij ook was). Een kleine 2 jaar later lijkt ze nog steeds erg boos. Mij negeert ze volkomen (echt recht door me heen kijken en zulks) om dan mijn vrienden (die zij niet eens echt goed kent) enorm hartelijk te begroeten en overdreven vriendelijk te doen.
Het eerste (half) jaar na mijn vreemdgaan heb ik me (terecht natuurlijk) enorm schuldig gevoeld. Voornamelijk geworsteld met het vraagstuk of ik iets verschrikkelijks stoms en gemeens gedaan had, zoals elk mens wel eens iets fout doet, of dat ik daadwerkelijk inherent slecht (of eerder egocentrisch) was, zoals zij me naar anderen afschilderde (of zoals op fok, "eens een vreemdganger, altijd ..."). Uiteindelijk wel verwerkt, stukje zelf-reflectie toegepast, er hopelijk van geleerd en zulks. Ik heb het mezelf iig vergeven (al zal ik het nooit vergeten, alleen al om eenzelfde soort egoïstisch gedrag waarbij ik niet genoeg aan de gevoelens van mijn partner denk, te voorkomen) maar zij mij niet.
En dat is haar goed recht. Ik vind het vervelend voor haar dat ze er nog zo mee zit, en denk dat het veel beter voor haar zou zijn als ze het ook beter kon verwerken. Maar het is niet aan mij om een mening te hebben over haar boosheid, het bestaan daarvan is immers mijn schuld. Dus nu geef ik haar en haar gedrag geen enkele aandacht meer. Lijkt me het beste voor haar en voor mij.
Deze bedoelde ik, veel leesplezier.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:34 schreef Mishu het volgende:
Ehm ik ben even weg en mensen proberen gelijk mijn karakter te vermoorden?
Ik blijf voorlopig weg uit dit topic. Heb wel andere dingen te doen dan incorrecte adviezen te lezen. Ciao.
Jij bent anders ook wel aardig met hem in de weer. Krijg stiekem ook het idee dat het geen toeval is dat je elkaar zo vaak treft op tal van plaatsen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ehm hij lette overduidelijk op me. Neem dat maar van mij aan.
Goede post inderdaad.quote:
wat de neuk?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
Hij doet alleen de hele tijd klote en als we dan weer een keer ruzie hebben krijgt hij wel weer een spontane stijve.
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |