abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juni 2015 @ 21:37:49 #1
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153336988
Ik ben vreemdgegaan in mijn vorige relatie en sindsdien is het uit. Hij wilt me nooit meer zien en kan me niet vergeven zegt ie. Ook niet omdat ik over de situatie ben gaan lullen met wederzijdse vrienden.

Inmiddels is dit een jaar geleden en hij kan het nog steeds niet loslaten. Hij grijpt elke mogelijkheid aan om gemeen te doen. Vlak na het vreemdgaan heeft hij me mishandeld in feite.

Ik heb in dat jaar een tijdje een vriendje gehad en toen had hij opeens ook een scharrel. Als ik dan met mijn vriend had ging hij overdreven met haar lopen zoenen en flirten. Nu mijn relatie over is negeert hij haar opeens. Een vriend van haar vroeg grappend of ik niet nog eens een vriendje wilde krijgen, misschien dat ie dan weer interesse in haar kreeg (haha)...

Nu kwam ik hem afgelopen weekend weer tegen op een festival. De zomer is begonnen dus we komen elkaar vaker weer tegen. Op dat festival leek hij blij te zijn dat ik er was, hij merkte me duidelijk op.

Maar vervolgens gaat hij weer overdreven met een meisje lopen kletsen. Ik ga even kijken bij een bandje, en hij ziet mij en hij pakt haar vervolgens keihard op d'r bek voor mijn ogen!

Ik liet me niet gekmaken dus ik ging alsnog lekker vooraan staan kijken. Maar toen ik onaangedaan leek en hij en zijn vrienden dat doorkregen werd hij nog pissiger en toen is hij opeens met zijn vrienden van het festival verdwenen :?

Maar praten wil hij niet. Hij doet alleen de hele tijd klote en als we dan weer een keer ruzie hebben krijgt hij wel weer een spontane stijve.

Iemand die man is en uit kan leggen waar hij mee bezig is?

En ja het raakt me als iemand waar ik van heb gehouden pontificaal voor me aan het zoenen is, maar ik vind het inmiddels prima om het conflict en de relatie achter me te laten. Het is gewoon een klootzak denk ik.
pi_153337098
Je ex is een lul, hij zal wel wraak willen nemen omdat je vreemd bent gegaan.
Wat dat betreft was het een prima match eigenlijk.
  zondag 7 juni 2015 @ 21:40:50 #3
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_153337130
Ik snap even niet waarom jij ene neuk geeft?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  zondag 7 juni 2015 @ 21:40:50 #4
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_153337131
Gewoon negeren en zo te horen ben jij ook niet de leukste thuis.

Klaar.

Doe moeilijk. Geen wonder dat er 36.000 scheidingen per jaar zijn. :').
pi_153337195
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
Ik ben vreemdgegaan in mijn vorige relatie en sindsdien is het uit. Hij wilt me nooit meer zien en kan me niet vergeven zegt ie. Ook niet omdat ik over de situatie ben gaan lullen met wederzijdse vrienden.

Inmiddels is dit een jaar geleden en hij kan het nog steeds niet loslaten. Hij grijpt elke mogelijkheid aan om gemeen te doen. Vlak na het vreemdgaan heeft hij me mishandeld in feite.

Ik heb in dat jaar een tijdje een vriendje gehad en toen had hij opeens ook een scharrel. Als ik dan met mijn vriend had ging hij overdreven met haar lopen zoenen en flirten. Nu mijn relatie over is negeert hij haar opeens. Een vriend van haar vroeg grappend of ik niet nog eens een vriendje wilde krijgen, misschien dat ie dan weer interesse in haar kreeg (haha)...

Nu kwam ik hem afgelopen weekend weer tegen op een festival. De zomer is begonnen dus we komen elkaar vaker weer tegen. Op dat festival leek hij blij te zijn dat ik er was, hij merkte me duidelijk op.

Maar vervolgens gaat hij weer overdreven met een meisje lopen kletsen. Ik ga even kijken bij een bandje, en hij ziet mij en hij pakt haar vervolgens keihard op d'r bek voor mijn ogen!

Ik liet me niet gekmaken dus ik ging alsnog lekker vooraan staan kijken. Maar toen ik onaangedaan leek en hij en zijn vrienden dat doorkregen werd hij nog pissiger en toen is hij opeens met zijn vrienden van het festival verdwenen :?

Maar praten wil hij niet. Hij doet alleen de hele tijd klote en als we dan weer een keer ruzie hebben krijgt hij wel weer een spontane stijve.

Iemand die man is en uit kan leggen waar hij mee bezig is?

En ja het raakt me als iemand waar ik van heb gehouden pontificaal voor me aan het zoenen is, maar ik vind het inmiddels prima om het conflict en de relatie achter me te laten. Het is gewoon een klootzak denk ik.
Het raakt je dat hij met een ander zoent maar vreemdgaan is ok? Oh wacht, jij mag dat.
  zondag 7 juni 2015 @ 21:44:33 #6
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153337279
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:42 schreef loni55 het volgende:

[..]

Het raakt je dat hij met een ander zoent maar vreemdgaan is ok? Oh wacht, jij mag dat.
Nee dat mag ik niet en daar heb ik enorme spijt van. Ook meerdere malen duidelijk geprobeerd te maken maar hij wilt niet luisteren.

Tja dan is het klaar, hoe veel ik ook van hem houd. Dan houdt het op.

Beetje jammer alleen dat hij de behoefte voelt om me te blijven terroriseren.
pi_153337308
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:44 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nee dat mag ik niet en daar heb ik enorme spijt van. Ook meerdere malen duidelijk geprobeerd te maken maar hij wilt niet luisteren.

Hij zoent met anderen, dus terroriseert hij jou. Duidelijk :) Ik snap het. :)
  zondag 7 juni 2015 @ 21:46:20 #8
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153337343
quote:
9s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:45 schreef artelligence het volgende:

[..]

Hij zoent met anderen, dus terroriseert hij jou. Duidelijk :) Ik snap het. :)
Hij heeft me onlangs ook weer betast op een vervelende manier. Maar daarna gewoon weglopen. Alsof ik een hoer ben die moet luisteren.
pi_153337361
quote:

[..]

Lol, terroriseren? Hoe oud zijn jullie?

En waar maak je je druk om? Je bent zelf een kutwijf.. dat als eerst. Maar als hij niet wil praten en zn mond verder houdt heb je er toch geen last van? Compleet negeren die onzin.
Lambo of Rekt
  zondag 7 juni 2015 @ 21:47:45 #10
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153337386
quote:
3s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lol, terroriseren? Hoe oud zijn jullie?

En waar maak je je druk om? Je bent zelf een kutwijf.. dat als eerst. Maar als hij niet wil praten en zn mond verder houdt heb je er toch geen last van? Compleet negeren die onzin.
Hij en zijn vrienden hebben wel de halve stad tegen me opgezet. Slaat mijn sigaret uit mijn hand etc.
pi_153337417
quote:

[..]

Door een ander te zoenen terroriseert hij je? Hoe zou het toch voor hem zijn geweest toen hij erachterkwam dat jij, vast meer hebt gedaan dan zoenen met een ander.
pi_153337445
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:46 schreef Mishu het volgende:

[..]

Hij heeft me onlangs ook weer betast op een vervelende manier. Maar daarna gewoon weglopen. Alsof ik een hoer ben die moet luisteren.
Just another teenage heartache. ;(
pi_153337476
jeetje zeg
pi_153337483
Ik snap gewoon echt niet waar je je druk om maakt, in feite laat je je terroriseren (zoals jij het noemt)

Tevens begrijp ik niet hoe je hem steeds weer tegen komt, woon je in zo'n klein dorp? Je kunt hem toch wel redelijk makkelijk ontlopen lijkt me. :@
٩๏̯͡๏)۶
pi_153337500
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:47 schreef Mishu het volgende:

[..]

Hij en zijn vrienden hebben wel de halve stad tegen me opgezet. Slaat mijn sigaret uit mijn hand etc.
Egokwestie.. hij's duidelijk nog geraakt van je vreemdgaan, dus ergens heb je t verdiend. Maargoed, het slijt vanzelf bij hem wel. Je moet alleen nog ff geduld hebben.
Lambo of Rekt
  zondag 7 juni 2015 @ 21:52:19 #16
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_153337535
Jij hebt niks te willen eigenlijk.
Dat je zelfs maar het lef hebt om hierover te zeuren _O-
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_153337562
quote:

[..]

stad? Tokkieville I persume
pi_153337577
quote:

[..]

Hij probeert je van het roken af te houden. Hij is begaan met je gezondheid. Wel lief.
pi_153337930
Vreemdgaan en het raar vinden dat je ex een grafhekel aan je heeft... Tja... Persoonlijk zou ik zeggen dat de beste jongen zijn tijd wel beter kan besteden dan zich hier druk om blijven maken, maar dat Is zijn keus...
Ja doei.
  zondag 7 juni 2015 @ 22:06:19 #20
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153338014
Ik heb zoiets van waarom gaat hij hier inderdaad zijn tijd (een heel jaar) hieraan besteden. Ik wil misschien ook gewoon verder...
pi_153338058
Jij hebt op zich niet zoveel te willen, imho. Het zou beter voor HEM zijn te kappen, vreemdgangers mogen van mij wel een tijdje lijden.
Ja doei.
pi_153338208
Echt heel raar inderdaad, dat als je vreemd gaat de ander opeens zo'n hekel aan je krijgt. Dat is toch niet eerlijk?
  zondag 7 juni 2015 @ 22:16:00 #23
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153338337
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:12 schreef Deckard het volgende:
Echt heel raar inderdaad, dat als je vreemd gaat de ander opeens zo'n hekel aan je krijgt. Dat is toch niet eerlijk?
Ik weet niet hoor, maar sommige (volwassen) stellen zijn in staat om dat uit te praten.
  zondag 7 juni 2015 @ 22:16:37 #24
365231 Fera
Fire & Blood
pi_153338364
Als hij je echt aangerand heeft (tsja, wat vind jij aanranden?) is dat natuurlijk not done. Verder zeg je dingen als: "als we weer eens ruzie hebben". Leg dat even uit. Is er nog zoveel contact tussen jullie? Hij wilde jou toch nooit meer zien?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_153338377
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:16 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar sommige (volwassen) stellen zijn in staat om dat uit te praten.
Je bedoelt, je was volwassen genoeg om het eerst uit te maken en dan pas iets met een ander te beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')