Het raakt je dat hij met een ander zoent maar vreemdgaan is ok? Oh wacht, jij mag dat.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
Ik ben vreemdgegaan in mijn vorige relatie en sindsdien is het uit. Hij wilt me nooit meer zien en kan me niet vergeven zegt ie. Ook niet omdat ik over de situatie ben gaan lullen met wederzijdse vrienden.
Inmiddels is dit een jaar geleden en hij kan het nog steeds niet loslaten. Hij grijpt elke mogelijkheid aan om gemeen te doen. Vlak na het vreemdgaan heeft hij me mishandeld in feite.
Ik heb in dat jaar een tijdje een vriendje gehad en toen had hij opeens ook een scharrel. Als ik dan met mijn vriend had ging hij overdreven met haar lopen zoenen en flirten. Nu mijn relatie over is negeert hij haar opeens. Een vriend van haar vroeg grappend of ik niet nog eens een vriendje wilde krijgen, misschien dat ie dan weer interesse in haar kreeg (haha)...
Nu kwam ik hem afgelopen weekend weer tegen op een festival. De zomer is begonnen dus we komen elkaar vaker weer tegen. Op dat festival leek hij blij te zijn dat ik er was, hij merkte me duidelijk op.
Maar vervolgens gaat hij weer overdreven met een meisje lopen kletsen. Ik ga even kijken bij een bandje, en hij ziet mij en hij pakt haar vervolgens keihard op d'r bek voor mijn ogen!
Ik liet me niet gekmaken dus ik ging alsnog lekker vooraan staan kijken. Maar toen ik onaangedaan leek en hij en zijn vrienden dat doorkregen werd hij nog pissiger en toen is hij opeens met zijn vrienden van het festival verdwenen
Maar praten wil hij niet. Hij doet alleen de hele tijd klote en als we dan weer een keer ruzie hebben krijgt hij wel weer een spontane stijve.
Iemand die man is en uit kan leggen waar hij mee bezig is?
En ja het raakt me als iemand waar ik van heb gehouden pontificaal voor me aan het zoenen is, maar ik vind het inmiddels prima om het conflict en de relatie achter me te laten. Het is gewoon een klootzak denk ik.
Nee dat mag ik niet en daar heb ik enorme spijt van. Ook meerdere malen duidelijk geprobeerd te maken maar hij wilt niet luisteren.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:42 schreef loni55 het volgende:
[..]
Het raakt je dat hij met een ander zoent maar vreemdgaan is ok? Oh wacht, jij mag dat.
Hij zoent met anderen, dus terroriseert hij jou. Duidelijkquote:Op zondag 7 juni 2015 21:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee dat mag ik niet en daar heb ik enorme spijt van. Ook meerdere malen duidelijk geprobeerd te maken maar hij wilt niet luisteren.
Tja dan is het klaar, hoe veel ik ook van hem houd. Dan houdt het op.
Beetje jammer alleen dat hij de behoefte voelt om me te blijven terroriseren.
Hij heeft me onlangs ook weer betast op een vervelende manier. Maar daarna gewoon weglopen. Alsof ik een hoer ben die moet luisteren.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hij zoent met anderen, dus terroriseert hij jou. DuidelijkIk snap het.
Lol, terroriseren? Hoe oud zijn jullie?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee dat mag ik niet en daar heb ik enorme spijt van. Ook meerdere malen duidelijk geprobeerd te maken maar hij wilt niet luisteren.
Hij en zijn vrienden hebben wel de halve stad tegen me opgezet. Slaat mijn sigaret uit mijn hand etc.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lol, terroriseren? Hoe oud zijn jullie?
En waar maak je je druk om? Je bent zelf een kutwijf.. dat als eerst. Maar als hij niet wil praten en zn mond verder houdt heb je er toch geen last van? Compleet negeren die onzin.
Door een ander te zoenen terroriseert hij je? Hoe zou het toch voor hem zijn geweest toen hij erachterkwam dat jij, vast meer hebt gedaan dan zoenen met een ander.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
Just another teenage heartache.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij heeft me onlangs ook weer betast op een vervelende manier. Maar daarna gewoon weglopen. Alsof ik een hoer ben die moet luisteren.
Egokwestie.. hij's duidelijk nog geraakt van je vreemdgaan, dus ergens heb je t verdiend. Maargoed, het slijt vanzelf bij hem wel. Je moet alleen nog ff geduld hebben.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij en zijn vrienden hebben wel de halve stad tegen me opgezet. Slaat mijn sigaret uit mijn hand etc.
stad? Tokkieville I persumequote:Op zondag 7 juni 2015 21:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij en zijn vrienden hebben wel de halve stad tegen me opgezet. Slaat mijn sigaret uit mijn hand etc.
Hij probeert je van het roken af te houden. Hij is begaan met je gezondheid. Wel lief.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar sommige (volwassen) stellen zijn in staat om dat uit te praten.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:12 schreef Deckard het volgende:
Echt heel raar inderdaad, dat als je vreemd gaat de ander opeens zo'n hekel aan je krijgt. Dat is toch niet eerlijk?
Je bedoelt, je was volwassen genoeg om het eerst uit te maken en dan pas iets met een ander te beginnen.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar sommige (volwassen) stellen zijn in staat om dat uit te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |