abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juni 2015 @ 21:37:49 #1
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153336988
Ik ben vreemdgegaan in mijn vorige relatie en sindsdien is het uit. Hij wilt me nooit meer zien en kan me niet vergeven zegt ie. Ook niet omdat ik over de situatie ben gaan lullen met wederzijdse vrienden.

Inmiddels is dit een jaar geleden en hij kan het nog steeds niet loslaten. Hij grijpt elke mogelijkheid aan om gemeen te doen. Vlak na het vreemdgaan heeft hij me mishandeld in feite.

Ik heb in dat jaar een tijdje een vriendje gehad en toen had hij opeens ook een scharrel. Als ik dan met mijn vriend had ging hij overdreven met haar lopen zoenen en flirten. Nu mijn relatie over is negeert hij haar opeens. Een vriend van haar vroeg grappend of ik niet nog eens een vriendje wilde krijgen, misschien dat ie dan weer interesse in haar kreeg (haha)...

Nu kwam ik hem afgelopen weekend weer tegen op een festival. De zomer is begonnen dus we komen elkaar vaker weer tegen. Op dat festival leek hij blij te zijn dat ik er was, hij merkte me duidelijk op.

Maar vervolgens gaat hij weer overdreven met een meisje lopen kletsen. Ik ga even kijken bij een bandje, en hij ziet mij en hij pakt haar vervolgens keihard op d'r bek voor mijn ogen!

Ik liet me niet gekmaken dus ik ging alsnog lekker vooraan staan kijken. Maar toen ik onaangedaan leek en hij en zijn vrienden dat doorkregen werd hij nog pissiger en toen is hij opeens met zijn vrienden van het festival verdwenen :?

Maar praten wil hij niet. Hij doet alleen de hele tijd klote en als we dan weer een keer ruzie hebben krijgt hij wel weer een spontane stijve.

Iemand die man is en uit kan leggen waar hij mee bezig is?

En ja het raakt me als iemand waar ik van heb gehouden pontificaal voor me aan het zoenen is, maar ik vind het inmiddels prima om het conflict en de relatie achter me te laten. Het is gewoon een klootzak denk ik.
pi_153337098
Je ex is een lul, hij zal wel wraak willen nemen omdat je vreemd bent gegaan.
Wat dat betreft was het een prima match eigenlijk.
  zondag 7 juni 2015 @ 21:40:50 #3
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_153337130
Ik snap even niet waarom jij ene neuk geeft?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  zondag 7 juni 2015 @ 21:40:50 #4
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_153337131
Gewoon negeren en zo te horen ben jij ook niet de leukste thuis.

Klaar.

Doe moeilijk. Geen wonder dat er 36.000 scheidingen per jaar zijn. :').
pi_153337195
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
Ik ben vreemdgegaan in mijn vorige relatie en sindsdien is het uit. Hij wilt me nooit meer zien en kan me niet vergeven zegt ie. Ook niet omdat ik over de situatie ben gaan lullen met wederzijdse vrienden.

Inmiddels is dit een jaar geleden en hij kan het nog steeds niet loslaten. Hij grijpt elke mogelijkheid aan om gemeen te doen. Vlak na het vreemdgaan heeft hij me mishandeld in feite.

Ik heb in dat jaar een tijdje een vriendje gehad en toen had hij opeens ook een scharrel. Als ik dan met mijn vriend had ging hij overdreven met haar lopen zoenen en flirten. Nu mijn relatie over is negeert hij haar opeens. Een vriend van haar vroeg grappend of ik niet nog eens een vriendje wilde krijgen, misschien dat ie dan weer interesse in haar kreeg (haha)...

Nu kwam ik hem afgelopen weekend weer tegen op een festival. De zomer is begonnen dus we komen elkaar vaker weer tegen. Op dat festival leek hij blij te zijn dat ik er was, hij merkte me duidelijk op.

Maar vervolgens gaat hij weer overdreven met een meisje lopen kletsen. Ik ga even kijken bij een bandje, en hij ziet mij en hij pakt haar vervolgens keihard op d'r bek voor mijn ogen!

Ik liet me niet gekmaken dus ik ging alsnog lekker vooraan staan kijken. Maar toen ik onaangedaan leek en hij en zijn vrienden dat doorkregen werd hij nog pissiger en toen is hij opeens met zijn vrienden van het festival verdwenen :?

Maar praten wil hij niet. Hij doet alleen de hele tijd klote en als we dan weer een keer ruzie hebben krijgt hij wel weer een spontane stijve.

Iemand die man is en uit kan leggen waar hij mee bezig is?

En ja het raakt me als iemand waar ik van heb gehouden pontificaal voor me aan het zoenen is, maar ik vind het inmiddels prima om het conflict en de relatie achter me te laten. Het is gewoon een klootzak denk ik.
Het raakt je dat hij met een ander zoent maar vreemdgaan is ok? Oh wacht, jij mag dat.
  zondag 7 juni 2015 @ 21:44:33 #6
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153337279
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:42 schreef loni55 het volgende:

[..]

Het raakt je dat hij met een ander zoent maar vreemdgaan is ok? Oh wacht, jij mag dat.
Nee dat mag ik niet en daar heb ik enorme spijt van. Ook meerdere malen duidelijk geprobeerd te maken maar hij wilt niet luisteren.

Tja dan is het klaar, hoe veel ik ook van hem houd. Dan houdt het op.

Beetje jammer alleen dat hij de behoefte voelt om me te blijven terroriseren.
pi_153337308
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:44 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nee dat mag ik niet en daar heb ik enorme spijt van. Ook meerdere malen duidelijk geprobeerd te maken maar hij wilt niet luisteren.

Hij zoent met anderen, dus terroriseert hij jou. Duidelijk :) Ik snap het. :)
  zondag 7 juni 2015 @ 21:46:20 #8
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153337343
quote:
9s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:45 schreef artelligence het volgende:

[..]

Hij zoent met anderen, dus terroriseert hij jou. Duidelijk :) Ik snap het. :)
Hij heeft me onlangs ook weer betast op een vervelende manier. Maar daarna gewoon weglopen. Alsof ik een hoer ben die moet luisteren.
pi_153337361
quote:

[..]

Lol, terroriseren? Hoe oud zijn jullie?

En waar maak je je druk om? Je bent zelf een kutwijf.. dat als eerst. Maar als hij niet wil praten en zn mond verder houdt heb je er toch geen last van? Compleet negeren die onzin.
Lambo of Rekt
  zondag 7 juni 2015 @ 21:47:45 #10
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153337386
quote:
3s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lol, terroriseren? Hoe oud zijn jullie?

En waar maak je je druk om? Je bent zelf een kutwijf.. dat als eerst. Maar als hij niet wil praten en zn mond verder houdt heb je er toch geen last van? Compleet negeren die onzin.
Hij en zijn vrienden hebben wel de halve stad tegen me opgezet. Slaat mijn sigaret uit mijn hand etc.
pi_153337417
quote:

[..]

Door een ander te zoenen terroriseert hij je? Hoe zou het toch voor hem zijn geweest toen hij erachterkwam dat jij, vast meer hebt gedaan dan zoenen met een ander.
pi_153337445
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:46 schreef Mishu het volgende:

[..]

Hij heeft me onlangs ook weer betast op een vervelende manier. Maar daarna gewoon weglopen. Alsof ik een hoer ben die moet luisteren.
Just another teenage heartache. ;(
pi_153337476
jeetje zeg
pi_153337483
Ik snap gewoon echt niet waar je je druk om maakt, in feite laat je je terroriseren (zoals jij het noemt)

Tevens begrijp ik niet hoe je hem steeds weer tegen komt, woon je in zo'n klein dorp? Je kunt hem toch wel redelijk makkelijk ontlopen lijkt me. :@
٩๏̯͡๏)۶
pi_153337500
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:47 schreef Mishu het volgende:

[..]

Hij en zijn vrienden hebben wel de halve stad tegen me opgezet. Slaat mijn sigaret uit mijn hand etc.
Egokwestie.. hij's duidelijk nog geraakt van je vreemdgaan, dus ergens heb je t verdiend. Maargoed, het slijt vanzelf bij hem wel. Je moet alleen nog ff geduld hebben.
Lambo of Rekt
  zondag 7 juni 2015 @ 21:52:19 #16
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_153337535
Jij hebt niks te willen eigenlijk.
Dat je zelfs maar het lef hebt om hierover te zeuren _O-
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_153337562
quote:

[..]

stad? Tokkieville I persume
pi_153337577
quote:

[..]

Hij probeert je van het roken af te houden. Hij is begaan met je gezondheid. Wel lief.
pi_153337930
Vreemdgaan en het raar vinden dat je ex een grafhekel aan je heeft... Tja... Persoonlijk zou ik zeggen dat de beste jongen zijn tijd wel beter kan besteden dan zich hier druk om blijven maken, maar dat Is zijn keus...
Ja doei.
  zondag 7 juni 2015 @ 22:06:19 #20
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153338014
Ik heb zoiets van waarom gaat hij hier inderdaad zijn tijd (een heel jaar) hieraan besteden. Ik wil misschien ook gewoon verder...
pi_153338058
Jij hebt op zich niet zoveel te willen, imho. Het zou beter voor HEM zijn te kappen, vreemdgangers mogen van mij wel een tijdje lijden.
Ja doei.
pi_153338208
Echt heel raar inderdaad, dat als je vreemd gaat de ander opeens zo'n hekel aan je krijgt. Dat is toch niet eerlijk?
  zondag 7 juni 2015 @ 22:16:00 #23
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153338337
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:12 schreef Deckard het volgende:
Echt heel raar inderdaad, dat als je vreemd gaat de ander opeens zo'n hekel aan je krijgt. Dat is toch niet eerlijk?
Ik weet niet hoor, maar sommige (volwassen) stellen zijn in staat om dat uit te praten.
  zondag 7 juni 2015 @ 22:16:37 #24
365231 Fera
Fire & Blood
pi_153338364
Als hij je echt aangerand heeft (tsja, wat vind jij aanranden?) is dat natuurlijk not done. Verder zeg je dingen als: "als we weer eens ruzie hebben". Leg dat even uit. Is er nog zoveel contact tussen jullie? Hij wilde jou toch nooit meer zien?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_153338377
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:16 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar sommige (volwassen) stellen zijn in staat om dat uit te praten.
Je bedoelt, je was volwassen genoeg om het eerst uit te maken en dan pas iets met een ander te beginnen.
  zondag 7 juni 2015 @ 22:17:26 #26
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_153338401
quote:

[..]

Wat valt er uit te praten? Je hebt je als een kut gedragen tegenover iemand waar je zogenaamd van houdt.. Dan mag je ook best de consequenties dragen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator zondag 7 juni 2015 @ 22:19:10 #27
441859 crew  Lenny77
pi_153338469
Pfff... Ja zij moet nu een leven lang boeten omdat ze een keer is vreemd gegaan,boehoehoe .. Aan de verhalen te horen is het vriendje ook geen schatje.
Ik hoop dat jullie heel jong zijn en dat hij in zijn fragiele puberale egootje geraakt is.
Indien niet.. Tijd om volwassen te worden.
Trouwens wat zijn jullie hier allemaal vreselijk ouderwets zeg... En dat voor zo een jonge mensen. Niemand is je bezit en niemand verdient het om gestraft te worden omdat ze een keer vreemd gaan. Dat je de relatie beëindigd, tot daar aan toe. Maar straffen? En zinnen zoals jij hebt niets meer te willen.
Schei toch uit..
De mens is NIET monogaam.
Ik ben al wat ouder en dacht dat de jeugd veel opener en veel meer ontwikkelt zou zijn dan mijn generatie maar het is precies alleen nog maar erger en nog meer bekrompen geworden.
Leef en laat leven.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_153338637
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
Pfff... Ja zij moet nu een leven lang boeten omdat ze een keer is vreemd gegaan,boehoehoe .. Aan de verhalen te horen is het vriendje ook geen schatje.
Ik hoop dat jullie heel jong zijn en dat hij in zijn fragiele puberale egootje geraakt is.
Trouwens wat zijn jullie hier allemaal vreselijk ouderwets zeg... En dat voor zo een jonge mensen. Niemand is je bezit en niemand verdient het om gestraft te worden omdat ze een keer vreemd gaan. Dat je de relatie beëindigd, tot daar aan toe. Maar straffen? En zinnen zoals jij hebt niets meer te willen.
Schei toch uit..
Ik ben al wat ouder en dacht dat de jeugd veel opener en veel meer ontwikkelt zou zijn dan mijn generatie maar het is precies alleen nog maar erger en nog meer bekrompen geworden.
Leef en laat leven.
Neem er nog een ouwe.
pi_153338685
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
Schei toch uit..
Leef en laat leven.
Je hebt gelijk! Vreemdgaan vergoelijken is de juiste manier. Want de mens is immers niet monogaam. De mens heeft wel een bewustzijn en kent doorgaans normen en waarden. Maar dat doet er niet toe.

Eindelijk iemand die de absolute waarheid zegt. Dankje Lenny _O_
  zondag 7 juni 2015 @ 22:26:22 #30
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153338761
Het is niet goed, maar het kan gebeuren. En er kunnen omstandigheden zijn.

Je kan iemand niet simpelweg gaan gijzelen uit een soort sadisme.
pi_153338832
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:26 schreef Mishu het volgende:
Het is niet goed, maar het kan gebeuren. En er kunnen omstandigheden zijn.

Iemand vanuit een onverwachte hoek neersteken en een gapende wond achterlaten uit sadisme mag natuurlijk wel.

Het is in ieder geval duidelijk dat het zeker weer niet aan jou ligt. Dat zou natuurlijk nooit kunnen.
  zondag 7 juni 2015 @ 22:28:39 #32
436335 pinman
Ik haat Transformers
  Moderator zondag 7 juni 2015 @ 22:31:08 #33
441859 crew  Lenny77
pi_153338956
Er zijn gewoon details hier die we niet weten. Voor hetzelfde geld zijn het twee 15 jarigen die al een jaar ruzie hebben gehad omdat ze niets van elkaar kunnen verdragen. En is het vreemdgaan zoenen geweest.
Op die leeftijd moet je je niet bezig houden met grote vaste relaties.
Als je daarentegen in een volwassen relatie stapt met iemand die trouw belangrijk vind dan vind ik ook dat je dat moet respecteren of er niet in stappen.
Maar nogmaals.. Wat als jullie al 15 jaar samen zijn en er is sleur en je komt iemand tegen en in een vlaag van verstandsverlies ga je vreemd. Ik vind niet dat je dan 15 jaar weg mag gooien voor een misstap van 1 uurtje.
Hier in dit verhaal en de antwoorden vind ik vooral het afstraffende stuitend.
We kennen het verhaal niet.
Vriendje kan net zo goed een hork zijn met losse handjes ofzo.
  zondag 7 juni 2015 @ 22:32:33 #34
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_153338996
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:31 schreef Lenny77 het volgende:
Er zijn gewoon details hier die we niet weten. Voor hetzelfde geld zijn het twee 15 jarigen die al een jaar ruzie hebben gehad omdat ze niets van elkaar kunnen verdragen. En is het vreemdgaan zoenen geweest.
Op die leeftijd moet je je niet bezig houden met grote vaste relaties.
Als je daarentegen in een volwassen relatie stapt met iemand die trouw belangrijk vind dan vind ik ook dat je dat moet respecteren of er niet in stappen.
Maar nogmaals.. Wat als jullie al 15 jaar samen zijn en er is sleur en je komt iemand tegen en in een vlaag van verstandsverlies ga je vreemd. Ik vind niet dat je dan 15 jaar weg mag gooien voor een misstap van 1 uurtje.
Hier in dit verhaal en de antwoorden vind ik vooral het afstraffende stuitend.
We kennen het verhaal niet.
Nee, het mens is rond de dertig en gezien haar pohi een complete idioot.
  zondag 7 juni 2015 @ 22:35:22 #35
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153339079
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:28 schreef pinman het volgende:
Maak hem dan ook jaloers.
Ik word een beetje moe van de spelletjes. En het zou het alleen maar erger maken denk ik.

Sowieso gaat hij al heel creepy van een afstandje lopen staren als ik vriendschappelijk een wat oudere man omhels.
  zondag 7 juni 2015 @ 22:36:16 #36
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153339112
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:32 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Nee, het mens is rond de dertig en gezien haar pohi een complete idioot.
26 en forum is niet echt. Ik ben in het echt gewoon een sociaal iemand die geeft om mensen.
pi_153339117
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:35 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van de spelletjes. En het zou het alleen maar erger maken denk ik.

Sowieso gaat hij al heel creepy van een afstandje lopen staren als ik vriendschappelijk een wat oudere man omhels.
pi_153339139
quote:

[..]

:D
Eerst vreemdgaan en dan nog raar opkijken ook. What goes around..
  zondag 7 juni 2015 @ 22:38:44 #39
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153339192
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:36 schreef artelligence het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo ongeveer ja.
pi_153339278
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:38 schreef Mishu het volgende:

[..]

Zo ongeveer ja.
Wel toevallig dan dat je ex er elke keer bij is wanneer jij vriendschappelijk oude mannen omhelst.
  Moderator zondag 7 juni 2015 @ 22:41:04 #41
441859 crew  Lenny77
pi_153339279
26??? En de vriend??
  zondag 7 juni 2015 @ 22:43:01 #42
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153339363
quote:
2s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:41 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Wel toevallig dan dat je ex er elke keer bij is wanneer jij vriendschappelijk oude mannen omhelst.
Hij kwam net aanlopen om de hoek toen ik in gesprek was met iemand :')
  zondag 7 juni 2015 @ 22:43:36 #43
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153339391
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
26??? En de vriend??
28. Ex dus...
  Moderator zondag 7 juni 2015 @ 22:46:52 #44
441859 crew  Lenny77
pi_153339503
Wat is dit dan voor kinderachtig gedrag...
Jij niemand omhelzen als vuurspuwende exje in de buurt is uit respect en liefst gewoon de plaatsen vermijden waar hij ook is en voor hem is het hoog tijd om een beetje karakter te krijgen en gewoon verder te gaan met zijn leven...
Wat een gedoe...
pi_153339663
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:26 schreef Mishu het volgende:
Gijzelen, terroriseren, betast worden, tegen de grond werken, geslagen worden..

Heeft TS al eens aangifte overwogen?
pi_153339836
quote:

[..]

Serieus? Want het klinkt hier alsof jij het hem kwalijk neemt dat hij nog steeds boos op je is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_153339963
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:51 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Heel concreet TS, wat heeft hij dan precies gedaan? Want dingen als hierboven mogen natuurlijk niet en dan zou ik ook verdere stappen overwegen.
  zondag 7 juni 2015 @ 23:02:24 #48
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_153340026
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:51 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Reeds melding gedaan, vervolging is niet mogelijk wegens gebrek aan bewijs.
pi_153340256
quote:

[..]

Dus ondanks alles maakt hij zich nog wel steeds zorgen om je gezondheid.
pi_153340439
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:36 schreef Mishu het volgende:

[..]

26 en forum is niet echt. Ik ben in het echt gewoon een sociaal iemand die geeft om mensen.
Heb je een stoornis dan? Ik vind dit vrij abnormaal gedrag voor een 26 jarige of je bent een asociaal type?
pi_153340486
Ok, ik ben ook ooit eens vreemdgegaan. Gezoend met een ander, na 2 dagen opgebiecht. Zij enorm boos, relatie beëindigd (wel eerst nog break-up seks gehad waarbij ze niet gezoend wilde worden, was super-raar, maargoed).

Nu zitten we op dezelfde studie, en komen we elkaar nogal regelmatig tegen. De eerste paar maanden op haar verzoek nog een enkele keer gepraat, wat er op neer kwam dat zij haar woede kwijt kon en ik me daarna nog slechter voelde. Daar deed ik dan maar aan mee, want tsja, het was immers mijn schuld en als zij zich daardoor wat beter voelde ... Mee opgehouden toen ze eisen begon te stellen (bv dat ik niet naar dingen ging waar zij ook was). Een kleine 2 jaar later lijkt ze nog steeds erg boos. Mij negeert ze volkomen (echt recht door me heen kijken en zulks) om dan mijn vrienden (die zij niet eens echt goed kent) enorm hartelijk te begroeten en overdreven vriendelijk te doen.

Het eerste (half) jaar na mijn vreemdgaan heb ik me (terecht natuurlijk) enorm schuldig gevoeld. Voornamelijk geworsteld met het vraagstuk of ik iets verschrikkelijks stoms en gemeens gedaan had, zoals elk mens wel eens iets fout doet, of dat ik daadwerkelijk inherent slecht (of eerder egocentrisch) was, zoals zij me naar anderen afschilderde (of zoals op fok, "eens een vreemdganger, altijd ..."). Uiteindelijk wel verwerkt, stukje zelf-reflectie toegepast, er hopelijk van geleerd en zulks. Ik heb het mezelf iig vergeven (al zal ik het nooit vergeten, alleen al om eenzelfde soort egoïstisch gedrag waarbij ik niet genoeg aan de gevoelens van mijn partner denk, te voorkomen) maar zij mij niet.

En dat is haar goed recht. Ik vind het vervelend voor haar dat ze er nog zo mee zit, en denk dat het veel beter voor haar zou zijn als ze het ook beter kon verwerken. Maar het is niet aan mij om een mening te hebben over haar boosheid, het bestaan daarvan is immers mijn schuld. Dus nu geef ik haar en haar gedrag geen enkele aandacht meer. Lijkt me het beste voor haar en voor mij.
pi_153340534
Dus mijn tip aan TS: Niet meer op zijn gedrag ingaan.

Hij is nog niet over je heen (of wellicht wel helemaal klaar met jou als persoon, maar weet niet wat hij met het overblijfsel van zijn eigen liefde aan moet) maar dat lijkt voor TS ook op te gaan.
pi_153340781
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 23:16 schreef probeer het volgende:
Ok, ik ben ook ooit eens vreemdgegaan. Gezoend met een ander, na 2 dagen opgebiecht. Zij enorm boos, relatie beëindigd (wel eerst nog break-up seks gehad waarbij ze niet gezoend wilde worden, was super-raar, maargoed).

Nu zitten we op dezelfde studie, en komen we elkaar nogal regelmatig tegen. De eerste paar maanden op haar verzoek nog een enkele keer gepraat, wat er op neer kwam dat zij haar woede kwijt kon en ik me daarna nog slechter voelde. Daar deed ik dan maar aan mee, want tsja, het was immers mijn schuld en als zij zich daardoor wat beter voelde ... Mee opgehouden toen ze eisen begon te stellen (bv dat ik niet naar dingen ging waar zij ook was). Een kleine 2 jaar later lijkt ze nog steeds erg boos. Mij negeert ze volkomen (echt recht door me heen kijken en zulks) om dan mijn vrienden (die zij niet eens echt goed kent) enorm hartelijk te begroeten en overdreven vriendelijk te doen.

Het eerste (half) jaar na mijn vreemdgaan heb ik me (terecht natuurlijk) enorm schuldig gevoeld. Voornamelijk geworsteld met het vraagstuk of ik iets verschrikkelijks stoms en gemeens gedaan had, zoals elk mens wel eens iets fout doet, of dat ik daadwerkelijk inherent slecht (of eerder egocentrisch) was, zoals zij me naar anderen afschilderde (of zoals op fok, "eens een vreemdganger, altijd ..."). Uiteindelijk wel verwerkt, stukje zelf-reflectie toegepast, er hopelijk van geleerd en zulks. Ik heb het mezelf iig vergeven (al zal ik het nooit vergeten, alleen al om eenzelfde soort egoïstisch gedrag waarbij ik niet genoeg aan de gevoelens van mijn partner denk, te voorkomen) maar zij mij niet.

En dat is haar goed recht. Ik vind het vervelend voor haar dat ze er nog zo mee zit, en denk dat het veel beter voor haar zou zijn als ze het ook beter kon verwerken. Maar het is niet aan mij om een mening te hebben over haar boosheid, het bestaan daarvan is immers mijn schuld. Dus nu geef ik haar en haar gedrag geen enkele aandacht meer. Lijkt me het beste voor haar en voor mij.
Goeie reactie men ^O^
Lambo of Rekt
pi_153343658
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
Jij hebt op zich niet zoveel te willen, imho. Het zou beter voor HEM zijn te kappen, vreemdgangers mogen van mij wel een tijdje lijden.
Wat een bullshit :')

Dus als je ex is vreemdgegaan mag je die persoon constant lastig vallen? Okee!
pi_153343814
Het moet toch niet heel moeilijk zijn hem gewoon te vermijden?
pi_153344869
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij hebt niks te willen eigenlijk.
Dat je zelfs maar het lef hebt om hierover te zeuren _O-
idd, het is gewoon normaal om iemand te betasten, mishandelen en dat soort shit als n relatie eenmaal over is :{w
compact en kleverig.
pi_153344893
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:57 schreef probeer het volgende:

[..]

Serieus? Want het klinkt hier alsof jij het hem kwalijk neemt dat hij nog steeds boos op je is.
dat ze hem kwalijk neemt dat hij boos is, lees ik nergens hoor :?
Ze neemt hem kwalijk dat hij er zo debiel mee omgaat.
al is dat zoenen met anderen wmb gewoon onschuldig.
compact en kleverig.
pi_153345538
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:46 schreef Mishu het volgende:

[..]

Jij bent vreemd gegaan en dus heb je hem zwaar gekwetst. Het is allemaal jouw schuld.
Corporate translator
  maandag 8 juni 2015 @ 09:12:04 #59
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_153345674
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:31 schreef Lenny77 het volgende:
Er zijn gewoon details hier die we niet weten.
Ongetwijfeld.
quote:
Voor hetzelfde geld zijn het twee 15 jarigen die al een jaar ruzie hebben gehad omdat ze niets van elkaar kunnen verdragen. En is het vreemdgaan zoenen geweest.
Ja of het vreemdgaan gebeurde in het bed van de partner van madame met zijn beste vriend. Kan ook zomaar een detail zijn dat we niet kennen. Nog een stuk waarschijnlijker dat zo'n detail wordt achtergehouden ook.

Maar laten we het gewoon bij de bekende feiten houden. Iemand is vreemdgegaan en vind nu dat ze het recht heeft normaal behandeld te worden. Dat heeft ze niet (niemand overigens, mensen kunnen nou eenmaal kut doen als ze willen). Zou verder ook geen donder uit moeten maken, het is immers je ex dus je hebt er weinig meer mee van doen lijkt me.
pi_153346203
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 23:16 schreef probeer het volgende:

quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 23:18 schreef probeer het volgende:
Dus mijn tip aan TS: Niet meer op zijn gedrag ingaan.

Hij is nog niet over je heen (of wellicht wel helemaal klaar met jou als persoon, maar weet niet wat hij met het overblijfsel van zijn eigen liefde aan moet) maar dat lijkt voor TS ook op te gaan.
Beste reactie in dit topic ^O^, denk dat TS hier nog het meeste mee kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')